30/11/2011

Άφησαν (και) το Στόλο χωρίς καύσιμα - Αλωνίζουν στο Αιγαίο οι Τούρκοι

Άφησαν το Στόλο χωρίς καύσιμα τα ΕΛΠΕ αφού χθές παρουσιάστηκε εμπλοκή στην υπογραφή της σύμβασης για την προμήθεια του ΠΝ με καύσιμα. Το πιο εντυπωσιακό από όλα αυτά είναι ότι τα ΕΛΠΕ αρνήθηκαν να υπογράψουν την σύμβαση παρά το γεγονός ότι γνώριζαν πως θα εισπράξουν αμέσως το σύνολο του ποσού, που ανέρχεται σε 10 εκατομμύρια ευρώ.

Όπως αναφέρει η ανακοίνωση των ΕΛΠΕ η εταιρεία η οποία κάποτε ήταν δημόσια, με το ελληνικό κράτος να κατέχει (14/11/2011) το 35,48% των μετοχών (http://www.helpe.gr/online/generic.aspx?mid=210), διακόπτει τη συνεργασία το υπουργείο Εθνικής Άμυνας, διότι τους χρωστούν 80 εκατομμύρια ευρώ ο Στρατός και η Πολεμική Αεροπορία. Αξίζει να σημειωθεί ότι εκτός από την έλλειψη καυσίμων λόγω της άρνησης των ΕΛΠΕ να συνεργαστούν με το ΥΠΕΘΑ το ΠΝ αντιμετωπίζει προβλήματα έλλειψης ανταλλακτικών που επηρεάζουν σε ένα ποσοστό τις δυνατότητες του Στόλου να επιχειρεί στο Αιγαίο.

Και όλα αυτά τη στιγμή που το τουρκικό Ναυτικό στην κυριολεξία αλωνίζει στο Αιγαίο αφού όπως το ίδιο το ΓΕΕΘΑ αναφέρει στην ιστοσελίδα του μέχρι το Σεπτέμβριο του 2011 είχαμε 168 παραβιάσεις των ελληνικών χωρικών υδάτων από το τουρκικό Ναυτικό όπως φαίνεται και από τον πίνακα που ακολουθεί. 

ΜΗΝΑΣ ΠΑΡΑΒΙΑΣΕΙΣ ΕΘΝΙΚΩΝ ΧΩΡΙΚΩΝ ΥΔΑΤΩΝ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ
ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ  61
ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 14
ΜΑΡΤΙΟΣ 27
ΑΠΡΙΛΙΟΣ 16
ΜΑΙΟΣ 24
ΙΟΥΝΙΟΣ 6
ΙΟΥΛΙΟΣ 8
AΥΓΟΥΣΤΟΣ 4
ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 8
ΣΥΝΟΛΟ 168

Το ζήτημα το οποίο προκύπτει είναι άκρως σοβαρό και ανησυχητικό διότι στην προκειμένη περίπτωση τίθεται σε κίνδυνο η εθνική ασφάλεια και η ασφάλεια των Ελλήνων πολιτών τη στιγμή δε που η Ελλάδα βρίσκεται υπό διαρκή οικονομική και κοινωνική κρίση και οι «φίλοι και σύμμαχοι μας» καραδοκούν. Μία πρώην Δημόσια επιχείρηση στην οποία το ελληνικό κράτος διατηρεί το 35,48% των μετοχών αρνείται να πωλήσει καύσιμα στις ΕΕΔ παρά το γεγονός ότι οι τελευταίες έχουν ήδη ανακοινώσει ότι θα καταβάλουν ποσό ύψους 10 εκατ. ευρώ.

Αν και η επιχείρηση διατηρεί το δικαίωμα της να λειτουργεί με ιδιωτικοοικονομικά κριτήρια, στην προκειμένη περίπτωση τίθεται το σοβαρό ζήτημα της διασφάλισης της Εθνικής Ασφάλειας και Ακεραιότητας της χώρας. Μετά από αυτή την εξέλιξη θα έπρεπε να τεθούν άμεσα από την κυβέρνηση ορισμένα ερωτηματικά για τις προβλέψεις που υπήρχαν κατά την διάρκεια της ιδιωτικοποίησης, όσον αφορά αυτόν τον κρίσιμο τομέα της ελληνικής οικονομίας και της εθνικής Ασφάλειας, για να μην συμβούν περιστατικά σαν και αυτά υπό πιο δυσμενείς και πιθανόν πιο επικίνδυνες συνθήκες για την Ελλάδα.

Τμήμα ειδήσεων defencenet

Βγήκε ξανά στο Αιγαίο η ΤΗΚ τη νύχτα - Παραβιάσεις και αερομαχίες
Για ακόμη μια φορά η τουρκική Αεροπορία προχώρησε σε νυκτερινές παραβιάσεις με ένα σύνολο 6 μαχητικών αεροσκαφών, εγκαινιάζοντας -όπως ήδη είχαμε γράψει- μια νέα τακτική επιθετικότητας. Μετά τις 3 παραβάσεις και μια παραβίαση που είχαμε από 2 CN-235ASuW του τουρκικού Ναυτικού εχθές κατά τη διάρκεια της ημέρας το βράδυ η τουρκική Αεροπορία με 6 μαχητικά αεροσκάφη εισήλθε στον Εθνικό Εναέριο Χώρο (ΕΕΧ) μεταξύ 19:36 και 19:58 και πραγματοποίησε 3 παραβιάσεις του ΕΕΧ και 1 παράβαση του FIR Αθηνών. Η περιοχή στην οποία τα τουρκικά αεροσκάφη πραγματοποίησαν τις παραβιάσεις τους ήταν στο κεντρικό Αιγαίο. 

Είναι η δεύτερη φορά μέσα σε διάστημα ενός μηνός περίπου όπου τουρκικά μαχητικά πραγματοποιούν νυκτερινή «εισβολή». Η προηγούμενη φορά ήταν τη νύκτα της 25ης Οκτωβρίου. Τα τουρκικά αεροσκάφη αναχαιτίστηκαν από μαχητικά Mirage 2000-5 που απογειώθηκαν από την 135 ΣΜ στη Σκύρο, χρησιμοποιώντας το κατά πολύ ανώτερο σε επιδόσειις ραντάρ RDY-2. Η τουρκική Αεροπορία έχει ξεκινήσει μια νέα τακτική επιθετικότητας και αυτή εστιάζεται στις νυκτερινές επιχειρήσεις με σχηματισμούς αεροσκαφών διερευνώντας και προσμετρώντας την αντίδραση της ΠΑ κάτω από αυτές τις συγκεκριμένες συνθήκες.

Τμήμα ειδήσεων defencenet

No comments :

Post a Comment