17/10/2011

«Homo - ενάρετος» εναντίον «Homo - υπόδουλος».

του Αριστοτέλη Ηρ. Καλέντζη

«Αρετή» σημαίνει γενναιότητα ! Σημαίνει ανδρεία φρονήματος και τόλμη πράξεως ! Σημαίνει ανιδιοτέλεια και αφοβία … Κυρίως, υγεία ! Υγεία ψυχική, πνευματική, σωματική! Ιδιότητες ανύπαρκτες σε μία δημοκρατική Κοινωνία και αυτό προκύπτει από τα αποτελέσματα, όχι μόνον της παρούσας νεο -γραικύλικης αλλά όλων ανεξαιρέτως των, απανταχού, δημοκρατικών Κοινωνιών, με την κοινή συνισταμένη της αυτοκαταστροφικής υπελίξεως.Η ασελγής δημοκρατία ξεψυχά παγκοσμίως, παρά ταύτα, η δίνη της καταληκτικής στροφορμής της γράφει τον επίλογο των όσων Κοινωνιών την υπέστησαν επί αιώνες… Και, η ελλαδική Κοινωνία είναι και παραμένει, δυστυχώς, ανάμεσα σ’ αυτές... !

O δημοκρατικός «homo-Υπόδουλος» κατασκευάστηκε με όλες τις δημοκρατικές προδιαγραφές του αντιφυλετισμού, της ειρηνολαγνείας, της αγελαιοποιήσεως, της αυταποστροφής και αυθυποταγής, εκπαιδευόμενος να αποφεύγει ό,τι τον κάνει δυνατό και να προτιμά ό,τι τον εξευτελίζει! Και, καλώς έπραξε σ'αυτόν, αφού τόση ήταν η αξία του… Για όλους τους υπολοίπους, το ζήτημα είναι πώς να τον αποφύγουμε!

Ο δημοκρατικός «homo-Υπόδουλος» εκπαιδεύεται να υποτιμά τον εαυτό του και να μιμείται αλλότρια «πρότυπα», να φαντάζεται εαυτόν ως «άλλο» και να πανικοβάλλεται όταν διαπιστώνει ότι ο ίδιος είναι κάτι «άλλο» από εκείνο που οι ψευδαισθήσεις του έδειχναν ότι είναι. Δηλώνει θαυμασμό για τους μαύρους και αυτοπεριφρονείται ως δουλέμπορας του γέρο-νέγρου Τζιμ από το Τζιμπουτί, αλλά ο ίδιος ούτε σε καλύβα καταδέχεται να διαμένει, ούτε χωρίς πανοραμική οθόνη πλάσματος να αφήνει τη μαιζονέτα του.

Ο δημοκρατικός «homo-Υπόδουλος» εκπαιδεύεται να φοβάται κάθε σύγκρουση, προκειμένου να γονατίζει μπροστά στους ροπαλοφόρους που τον κρατούν σε μόνιμη, δημοκρατικότατη, καταστολή. Έτσι ελέγχεται ! Στο σχολειό, αφού τον έμαθαν να φοβάται το θεό του, τον μαθαίνουν να φοβάται και τον πόλεμο γιατί αν δε φοβάσαι το πόλεμο δε φοβάσαι να συγκρούεσαι και δε δέχεσαι «ζυγό» στο σβέρκο σου κι ο σβέρκος του θα πρέπει να δέχεται αγόγγυστα το χειρότερο των ζυγών : τη δημοκρατία.

Στο ελλαδικό βιβλίο της «Ιστορίας» (…) της γ’ λυκείου, π.χ., ο νέο-γραικύλος μαθαίνει για το πόσο «κακή» ήταν μια αφίσα του Ιταλικού Φασισμού που προέτρεπε την Φασιστική Νεολαία να μη φοβάται τον πόλεμο! Στις κακοτυπωμένες γκρίζες σελίδες τους, τα δημοκρατικά εγχειρίδια εκπαιδεύσεως του "homo-Υπόδουλος" ντρεσάρουν γενεές επί γεναιών στην ομαδική υποταγή σε αθέατα αφεντικά και στην υιοθέτηση του φόβου ως τρόπου ζωής. 

Τρομοκρατούν το "homo-Υπόδουλος" με το σκιάχτρο του Φασισμού και το ...ιδανικό της δημοκρατίας, απειλούν να ταμπελώσουν ως "Φασίστα" κάθε σκεπτόμενο που αρνείται την υποδούλωσή του στο ζυγό της δημοκρατίας διαιωνίζοντας την Κοινωνία των σκουπιδιών. Και όταν το σκιάχτρο του Φασισμού δεν φέρνει αποτελέσματα ο "homo-ΥΠΟΔΟΥΛΟΣ" καταστέλλεται εξίσου αποτελεσματικά με τους ειδικά εκπαιδευμένους πραιτωριανούς της δημοκρατίας οι οποίοι εξαπολύονται εναντίον του!

Έτσι ο «homo-Yπόδουλος», είτε ως νεο-γραικύλος είτε ως ο,τιδήποτε άλλο, καταντά τρωγλοδύτης ασβός στη "τρύπα" του που φοβάται την αθέατη αλεπού που γυροφέρνει απ΄έξω, ενώ αφήνει το παιδί του να παίζει ανάμεσα στα σκουπίδια που ο ίδιος παρήγαγε! Η αυτοεκτίμησή του εξαντλείται στα όρια της πελώριας μαυρόασπρης δημοκρατικής χωματερής που είναι το μόνο που κατάφερε να παραγάγει.

Εμείς είμαστε δεδηλωμένοι υποστηρικτές της Ευγονικής επιστήμης η οποία εμπεριέχει τον κλάδο του Φυλετισμού τον οποίο οι διαστροφείς της υγιούς πραγματικότητος παραχαράσσουν απατεωνίστικα ως "ρατσισμό"!  Και θεωρούμε ότι κάθε κοινωνικός διαστροφέας που αρνείται την ευγονική επιστήμη και που επιχειρεί την υπονόμευση της κοινωνικής μας υγείας, προωθώντας νοσηρά πρότυπα, αξίζει όχι απλώς της ποινής του θανάτου αλλά του δημόσιου λιθοβολισμού! Aν οι διαστροφείς των Κοινωνιών βιοπορίζονται από την καταρράκωση των Κοινωνιών η οποία αποτελεί άλλοθι της απατεωνίστικης δραστηριότητός τους, δε μας περισσεύει οίκτος για τη κτηνωδία τους!

Εμείς, παραμένουμε το απόλυτο δείγμα του "homo-ΕΝΑΡΕΤΟΣ"!

http://polemosgenel.blogspot.com/2011/10/homo-homo.html

No comments :

Post a Comment