2.8.11

"ΔΙΟΝΥΣΙΑΚΑ": Η ΠΑΝΑΡΧΑΙΑ ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

Μπροστά στον κίνδυνο που φαινόταν να διαγράφεται με την εισβολή των Υξώς, οι Έλληνες ενώθηκαν και αποφάσισαν να είναι εκείνοι που θα τους αντιμετωπίσουν. Όχι γιατί οι άλλοι λαοί απλά δεν μπορούσαν να το κάνουν αλλά γιατί στην ουσία αυτοί που θεωρούνταν ως πολιτισμένοι και έχοντες κάποιο υπόβαθρο σε θέματα στρατιωτικά, ήσαν οι Έλληνες. Αλλά και για τον πολύ απλό λόγο ότι ο τότε γνωστός κόσμος , όλα εκείνα τα ανεξάρτητα βασίλεια, ήταν κυριολεκτικά Ελλάδα. Έτσι βρέθηκαν στην πρώτη γραμμή οι πρόγονοί μας, των απώτατων εκείνων χρόνων και ετοιμάζονταν να αντιμετωπίσουν τον εχθρό, τους ερυθρομέλανες Υξώς. Ως μία δύναμη λοιπόν άρχισαν να συγκεντρώνονται από τις διάφορες περιοχές της Ελληνικής γης, στα κέντρα επιστράτευσης για την εκστρατεία. Την πρώτη Πανελλήνια εκστρατεία!!! Υποστηρίζεται μάλιστα κατά μία θεωρία, ότι εκείνη η εκστρατεία πιθανόν να είναι αυτό που σήμερα οι επιστήμονες ονομάζουν ως κάθοδο των Αρείων φυλών από την περιοχή του Δούναβη ποταμού προς τον Νότιο Ελληνικό χώρο, κ.λ.π.

Αλλά όμως όπως προείπαμε, ο Ιέρων έγραφε: «…Αιθίοπες από Ινδού ποταμού αναστάντες προς την Αίγυπτον ώκησαν…», ήδη δηλαδή είχαν φθάσει στην Αίγυπτο και ο κίνδυνος να επιδράμουν και προς την Μεσόγειο ήταν όχι απλά μπροστά αλλά ήδη ορατός. Από την Αίγυπτο οι ορδές εκείνες θα ξεχύνονταν προς τις γειτονικές πόλεις, τις ελληνικές κτήσεις της Βορείου Αφρική, περιοχές με πολιτισμό ανεπτυγμένο που τώρα φαινόταν να κινδυνεύει άμεσα από αφανισμό. Αρχιστράτηγος των Πανελλήνων ήταν ο Διόνυσος ο Β΄ γιος της Σεμέλης κόρης του Κάδμου, και του Διός. Ο αρχηγός των εισβολέων λεγόταν Δηριάδης και τα αρχαία ινδικά κείμενα τον αναφέρουν ως Νταριοντάνα. Η πορεία την οποία είχαν ακολουθήσει οι εισβολείς ήταν προς τρεις κατευθύνσεις. Μία ορδή τους είχε αποβιβασθεί στις ακτές της Σομαλίας και κατέκτησε την Αιθιοπία, άλλη μία είχε εισχωρήσει στην Μέση Ανατολή και φαίνεται ότι κινήθηκε προς το Δέλτα του Νείλου μέσω της ερήμου Σινά. Και άλλη μία που είχε συγκεντρωθεί στην Βακτριανή απειλούσε την περιοχή της Μεσοποταμίας.

Ας δούμε όμως και τις αναφορές των αρχαίων κειμένων για αυτή την εισβολή. Ο Νόννος στα «Διονυσιακά» του αναφέρει: « … Δηριάδης Αραβίης επί πέζον, και Βλέμυς ωκύς ίκανεν επί επταπόρου στόμα Νείλου…», (Νόννος «Διονυσιακά» τόμος Α’ βιβλ. 17ο στιχ. 305) Ο αρχηγός των Υξώς Δηριάδης είχε επιστρατεύσει όλους εκείνους τους βάρβαρους λαούς της Άπω Ανατολής, τους διάφορους νομάδες των βορειοανατολικών περιοχών της Ασίας, αλλά και της Ινδίας και Ινδονησίας (Κεϋλάνη κ.λ.π). Επέτυχε όμως να ξεσηκώσει εναντίον των Ελλήνων, γιατί όπως είπαμε οι Έλληνες ήσαν οι πολιτισμένοι, αυτοί ήσαν που είχαν βρεθεί σε κάθε γωνιά της γης και είχαν δημιουργήσει κτήσεις εν είδη κατακτητών, άρα οι ιθαγενείς που ήσαν επί τη κυριαρχία τους λογικό ήταν να δεχθούν εύκολα, κατά κάποιο τρόπο την «απελευθερωτική» κίνηση των Υξώς και να ενωθούν μαζί τους… Επέτυχε λοιπόν ο Δηριάδης, να ξεσηκώσει εναντίον τον Ελλήνων και τους ιθαγενείς Βακτριανούς, Σάκες, ακόμη τους Τατάρους της Κεντρικής Ασίας, αλλά και τους μαύρους της Αιθιοπίας!!!
Να τι γράφει ο Νόννος γι’ αυτό: « … Δηριάδης δ’ ηώος από πιολίων οι από νήσων κέκλητο κηρύκεσι πολυσπερές έθνος αγείρων … Δερβίκων δε γένεθλα συνεσπέτο Δηριάδην, Αιθίοπες τε, Σάκας τε, και έθνεα ποικίλα Βάκτρων…Και πολύς ουλοκώμων Βλεμύων στρατός…» «… και στόλος Ίκανε τριακοσίων πλοίων…».

Διαβάζουμε για την δύναμη των Υξώς στον Νόννο ο οποίος μας επισημαίνει ότι διέθεταν και τριακόσια πλοία!!! Βέβαια αυτό λογικό είναι να μας κάνει κάποια εντύπωση, δηλαδή το γεγονός ότι οι βάρβαροι φαίνεται να διαθέτουν στόλο!!! Αυτό σαφώς και είναι άξιον απορίας αφού όπως είπαμε κατέβηκαν από τα ορεινά και δεν ήσαν τίποτε άλλο από ορδές αγρίων που εφορμούσαν επιφέροντας την καταστροφή στο διάβα τους. Όμως όπως συμβαίνει πάντα σε τέτοιες περιπτώσεις υπάρχουν οι καιροσκόποι που μέσα από καταστάσεις τέτοιας μορφής επωφελούνται. Αυτοί που πάντα θα είναι παρόντες, φυσικό ήταν, να βρέθηκαν στο πλευρό των εισβολέων και να τους παρείχαν εκτός της βοήθειάς τους, των γνώσεών τους και των τρόπων και των μέσων που θα τους έκαναν να γίνουν περισσότερο επικίνδυνοι στην αναμέτρηση που είχαν επιχειρήσει να πραγματοποιήσουν εναντίον των πολιτισμένων και πολύ ανώτερων σε κάθε επίπεδο Ελλήνων. Αυτές λοιπόν οι ορδές προσπάθησαν να μετατραπούν σε στρατό τακτικό, χρησιμοποιώντας και τα μέσα που ένας τέτοιος στρατός διαθέτει, δεν ήταν δυνατόν όμως να γίνουν κάτι τέτοιο, από την μια μέρα στην άλλη, αφού στην πλειοψηφία τους αποτελούνταν από βαρβάρους, άγριους και απολίτιστους λαούς οι οποίοι στο πέρασμά τους έσπερναν την καταστροφή και την ερήμωση!!!

Αυτούς οι Έλληνες έπρεπε να αντιμετωπίσουν και μάλιστα αυτό έπρεπε να είναι αποτελεσματικό γιατί κρινόταν η τύχη του πολιτισμένου κόσμου( το ίδιο περίπου σενάριο θα παιχθεί μερικές χιλιετίες αργότερα με τους Πέρσες…). Με τον Διόνυσο τον Β’ τον γιο της Σεμέλης που βασίλευε στην χώρα των Εγγελεάτων (= περιοχή Αχρίδας), οι Έλληνες της Ευρώπης, της Μικράς Ασίας, της Νοτίου Ιταλίας και της Λιβύης ενώθηκαν σε πανστρατιά. Στο πολεμικό προσκλητήριο του Αρχιστρατήγου Διονύσου έτρεξαν αμέσως οι πολεμιστές της Δυτικής Μακεδονίας, της Θράκης, της Δαρδανίας, της Ιλλυρίας, της Θεσσαλίας, των Αθηνών, της Βοιωτίας, της Εύβοιας, της Πελοποννήσου, της Κρήτης, της Σαμοθράκης, της Φρυγίας, της Λυδίας, της Καρίας, της Λιβύης, της Νοτίου Ιταλίας και της Κύπρου.
«…Καλεσαμένου Διονύσου, Ακταίων ταχύς ήλθεν πατρίδος Αιονίης…»
«…Ήδη δι Ιλλυρίας Δαυλάντιον έθνος αρούρης και πέζον Αιμονίας και Πήλιον άκρον εάσας, Ελλάδος εγγύς ίκανεν, και Αονίη παρά πέζει…»
«…Πίπλειαν (= περιοχή Πιερίας) εάσας, Βιστονίης Οίαγρος…»( Νόνος «Διονυσιακά», τόμος Α΄ βιβλ. 17ο στιχ. 339-341, 218-222, και τόμος Α΄ βιβλ. 13ο στιχ. 54-56).Στις περιγραφές του Νόνου διαβάζουμε για τις δυνάμεις των Ελλήνων των περιοχών της Δυτικής Μακεδονίας και της Ιλλυρίας στις οποίες φέρεται ως αρχηγός αυτών ο Ακταίων. Ακόμη της Κεντρικής Μακεδονίας αλλά και της Ανατολικής με αρχηγό τους τον Οίαγρο.

Η ΝΙΚΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΕΠΙ ΤΩΝ ΥΞΩΣ…
Μετά την ολοκλήρωση της γενικής επιστράτευσης, η ελληνική δύναμη χωρίσθηκε σε τρεις στρατιές που η κάθε μία από αυτές ακολούθησε διαφορετική κατεύθυνση. Έτσι η πρώτη οδηγήθηκε με αρχηγό τον Διόνυσο τον Β΄ προς την Μέση Ανατολή και το Ιράν , η δεύτερη με αρχηγό τον Μίνωα τον Α΄ μέσω της ερήμου Σινά προς την Μέμφιδα της Αιγύπτου και η τρίτη με τον Περσέα να ηγείται αυτής προς τις περιοχές της Σομαλίας. Τόσο ο Μίνως όσο και ο Περσέας απέκρουσαν με επιτυχία τις εχθρικές δυνάμεις των εισβολέων και εκκαθάρισαν κάθε κίνδυνο από τις περιοχές της Βορείου Αφρικής, Αιγύπτου, Σομαλίας και Αιθιοπίας. Να δούμε και τις σχετικές αναφορές από τα αρχαία κείμενα για τα παραπάνω γεγονότα που πραγματικά αποτελούν για την ιστορία των Ελλήνων χρυσές σελίδες, αφού προστατεύουν όχι απλά τις κτίσεις τους αλλά τον ίδιο τον πολιτισμό, τον ίδιο τον άνθρωπο και το μέλλον του.
«…Καυκασίων ήλαυνε κατά πρηώνα εναύλων , Ασσηρίων δε Κάρηνα και ούρεα δύσβατα Βάκτρων…», εδώ ο Νόνος μας δείχνει την πορεία που ακολούθησε ο Διόνυσος ο Β΄ προς αντιμετώπιση των Υξώς.
«…Από χθόνος ήλασε Μίνως, Αραβίης επί πέδον…»
«…Παραγενόμενος δε εις Αιθιοπίαν ης εβασίλευε Κηφεύς, εύρε την θυγατέρα τούτου Ανδρομέδα, παρακειμένην βορά θαλασσείω κήτει… αναγκασθείς ο Κηφεύς υπό Αιθιόπων…», λέει ο Απολλόδωρος για τον Περσέα ο οποίος βρήκε στην Αιθιοπία τον βασιλιά της Κηφέα να είναι αναγκασμένος να θυσιάσει την κόρη του για να σωθεί η χώρα από τον κίνδυνο του κήτους που τους απειλούσε.

Επειδή στην μυθολογία όπως γνωρίζουμε όλα είναι συμβολικά δοσμένα, αντιλαμβανόμαστε ότι το κήτος συμβόλιζε τον εχθρό, τους Υξώς και η κόρη του Κηφέα, η Ανδρομέδα την εξουσία του Βασιλιά. Αυτήν παρέδωσε ο Κηφεύς για να σωθεί η χώρα από τις ορδές των βαρβάρων και τις καταστροφές που επέφεραν στις επελάσεις τους. Μία θεώρηση του πράγματος όπως μέσα από τα λεγόμενα του Απολλοδώρου διαβάζουμε και βέβαια δεν μπορούμε να δεχθούμε ότι επρόκειτο για κήτος, παρά για ένα φαινόμενο που τους απειλούσε, και στην προκειμένη περίπτωση δεν μπορούσε να είναι τίποτε άλλο παρά οι ορδές των βαρβάρων Υξώς. Έτσι ο Περσέας σώζει την κόρη Ανδρομέδα- Εξουσία του Κηφέα, απελευθερώνει με άλλα λόγια την χώρα και τους κατοίκους της.

Αφού λοιπόν τόσο ο Περσέας όσο και ο Μίνωας επιτυγχάνουν νίκες μεγάλες οδεύουν προς την κατεύθυνση της κοιλάδας του Ινδού όπου εκεί βρίσκεται η άλλη ελληνική στρατιά υπό τον Διόνυσο τον Β΄ αντιμέτωπη με τον κύριο όγκο των βαρβάρων ερυθρομέλανων Υξώς. Μάλιστα τα αρχαία κείμενα μας λένε πως το σύνολο του ελληνικού στρατού ενισχύεται και από Ινδούς ελληνικής καταγωγής. Συγκεκριμένα διαβάζουμε: «…Συνεστρατεύοντο δε λαοί όσοι Κύραν νέμονται και Ινδώο ποταμοίο, Αρειμανέων πέδων Ινδών… τοις δ’ έπι θαρσήσαντες επιστρατώοντο μαχηταί, Δάρδαι, και Πραισίων στρατιαί…», λέει ο Νόνος στα «Διονυσιακά» του, σημειώνοντας ότι μόλις έφθασε στις Ινδίες ο ελληνικός στρατός, έσπευσαν να πυκνώσουν τις τάξεις τους οι ελληνικής- άρειας καταγωγής άνδρες της κοιλάδας του Ινδού ποταμού, της ονομαζόμενης σήμερα Πενζαπ, Πενταποταμία. Η μάχη του Ινδού ποταμού ήταν αποφασιστική και πάρα πολύ σκληρή. Οι εισβολείς Ραξάς και Υξώς κατασφαγιάσθηκαν. Ο αρχηγός τους Νταριοντάνα (Δηριάδης) και ο γαμπρός του Ορόντης σκοτώνονται και ο θρήνος στους εναπομείναντες Υξώς είναι μεγάλος και γοερός. Η καταστροφή ήταν ολοκληρωτική και η τύχη των Αρείων της περιοχής του Ινδού κρίθηκε σ’ αυτή ακριβώς την μάχη, και κρίθηκε θετικά τόσο για αυτούς όσο και για τους απογόνους τους που θα έμελλε να συνεχίσουν την επιρροή τους σ’ αυτό το κομμάτι της γης που θα κρατούσε το δικό του μυστικό έως και σήμερα….Αλλά αυτό είναι μία άλλη, πολύ μεγάλη ιστορία….

Γοερά αντηχεί στο Ινδικό έπος Μαχαμπαράτα, ο θρήνος των επιδρομέων για τον θάνατο του αρχηγού τους που σκοτώθηκε στο πεδίο της μάχης. Ο ίδιος θρήνος των ερυθρομέλανων Υξώς ακούγεται και στα αρχαία ελληνικά κείμενα για τον Δηριάδη και τον γαμπρό του. «… Ω! Νταριοντάνα, είσαι ακόμη ζωντανός; Άκουσε λοιπόν τα νέα για να χαρείς. Οι Παντάβα( =Άρειοι των Ινδιών) εσφάγησαν. Ο στρατός των κατεστράφη. Πέσαμε καταπάνω των την νύκτα στον ύπνο των, και τους εξολοθρεύσαμε…», γράφει η Μαχαμπαράτα εξιστορώντας τον θρήνο των Αιθιόπων για τον θάνατο του Δηριάδη και του γαμπρού του Ορόντη, καθώς και για την καταστροφή των φρουρίων των Αιθιόπων- Ερυθραίων από τον Ελληνικό Στρατό.

Από την άλλη πλευρά, αυτή των νικητών Ελλήνων, εξαιρετικές τιμές απονεμήθηκαν στους μαχητές Έλληνες που τόσο αποφασιστικά πολέμησαν και έπεσαν στο πεδίο της μάχης στις πεδιάδες του Ινδού ποταμού. Και ήταν μεγάλα, ονομαστά πρόσωπα εκείνοι που πέρασαν πια τώρα στις σελίδες της ιστορίας και της μνήμης… Ανάμεσα τους και ο Κρήτας γόνος της Κνωσσού, στρατηγός Οφέλτης. Λέγεται πως ο νεκρός στρατηγός ήταν ντυμένος την στρατιωτική πολεμική του στολή και γύρω του ήταν παρατεταγμένες μονάδες του ελληνικού στρατού. Του απομένουν διακριτικές τιμές και στο πλευρό του ορθώνουν το μεγαλοπρεπές τους ανάστημα Κρήτες πολεμιστές. Επικεφαλής είναι ο γέρος βασιλιάς της Κρήτης Αστερίων, ο πατέρας του στρατηγού και νέου βασιλιά της Κρήτης Μίνωα Α΄ . Ο νεκρός τοποθετείται στο νεκρικό κρεβάτι και εναποτίθεται μπροστά στον Ινδό ποταμό με ορίζοντα το πεδίο της μάχης. Ομηρικές σκηνές έλαβαν χώρα κατά την ταφή των νεκρών εκείνης της μάχης. Αναγέρθηκε τύμβος προς τιμή του Οφέλτη, όπως συνηθίζανε να κάνουν την τότε εποχή και ο αρχιστράτηγος Διόνυσος ο Β΄ προκήρυξε αγώνες στο όνομα του νεκρού Κρήτα Στρατηγού, όπου και όρισε διάφορα έπαθλα. Σ’ εκείνο τον αγώνα νικητές ήσαν οι βασιλείς της Τροιζήνας Αιακός και της Δυτικής Μακεδονίας Ακταίων, αλλά και άλλοι.

Και τέλος χάραξε επί του τύμβου επίγραμμα αντάξιο του ηρωϊσμού του νεκρού στρατηγού Οφέλτη.«…Αμφί δε νεκρό Αστέριος Δικταίος…», γράφει ο Νόνος δείχνοντας την θέση στο πλευρό του νεκρού από τον Αστέριο τον πρεσβύτη βασιλιά της Δίκτης της Κνωσσού. «…Και τότε Βάκχος έθηκε ποδών ταχύτητος αγώνα, πρώτο αθλητήρι τίθει κειμήλια νίκης αργύριον κρατήρα…Δευτέρω … εθήσατω θεσσαλικόν ίππον και πημάτων ξίφος…», διαβάζουμε στα «Διονυσιακά» για τον αγώνα που προκήρυξε ο Διόνυσος ο Β΄ και τα βραβεία που θα λάμβαναν τόσο ο πρώτος όσο και ο δεύτερος νικητής. «…Νεκρός ενθάδε κείται Κνώσιος Ινδοφόνος, βρομίου ούναθλος Οφέλτης…», λέει ο Νόνος δείχνοντας το επίγραμμα που χάραξε ο αρχιστράτηγος Διόνυσος ο Β΄ προς τιμή του ήρωα Οφέλτη.

Και έτσι τελείωσε ο κίνδυνος εκείνος που τάραξε την εποχή γεμίζοντάς την με τον φόβο μιας μεγάλης καταστροφής. Τα επινίκια όμως θα έχουν και συνέχεια και αυτή θα είναι η μεγάλη δόξα του βασιλιά της Κρήτης Μίνωα του Α΄ στην Αίγυπτο όπου έμελλε να αφήσει την δική του πλέον σφραγίδα!!!

(Νόννος «Διονυσιακά», τόμος Β΄ βιβλίο 47ο στιχ. 373-375,
-«- -«- -«- βιβλίο 21ο στιχ. 307-308
Απολλόδωρος βιβλίο Β΄ εδαφ. 45
Νόννος «Διονυσιακά» τόμος Β΄ βιβλίο 26ο στιχ. 60-61, τόμος Α΄ βιβλίο 13 στιχ. 425-426,
Μαχαμπαράτα, κεφ. 44, 62, 95,
Νόννος «Διονυσιακά» τόμος Β΄ βιβλίο 40ο στιχ. 196-201,
-«- -«- -«- βιβλίο 37 στιχ. 49-56, 765, 101-103).


Ο ΘΡΙΑΜΒΟΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΑΙ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΩΝ ΥΞΩΣ…
Ο Μίνως λοιπόν κατά τις πολεμικές επιχειρήσεις εναντίον των Υξώς φαίνεται πως κυνήγησε αυτούς έως την περιοχή της Σαχάρας. Στις παραδόσεις των ιθαγενών της Σαχάρας, Τουαρέγκ, υπάρχουν στοιχεία που αποδεικνύουν την ανάμνηση της νίκης των Ελλήνων κατά των εισβολέων Υξώς αλλά και βραχογραφίες ανάλογες έχουν ανακαλυφθεί στα βουνά της Τασιλή που βρίσκεται στα πρόθυρα της Σαχάρας, όπου αναπαριστάνουν μάχες Ελλήνων εναντίον των Ερυθρομέλανων εισβολέων. Χαρακτηριστική είναι η βραχογραφία όπου αναπαρίσταται ένας αρματηλάτης, προφανές είναι ότι ανήκει στον στρατό του Μίνωα, ο οποίος καταδιώκει έναν εκ των στρατιωτών των εισβολέων. Οι ιθαγενείς Τουαρέγκ λάτρεψαν τον απελευθερωτή Μίνωα ως Θεό με την προσωνυμία Αμανάϊ.

Αλλά και ο Περσέας έδρασε στην περιοχή της Βόρειας Αφρικής και μάλιστα στην Αιθιοπία η οποία ήταν ελληνική αποικία και αυτή. Μέχρι τις ακτές της Σομαλίας όπου ήταν και το σημείο αποβίβασης των ερυθρομέλανων, έφτασε ο Περσέας κυνηγώντας τους Υξώς. Νικητής και τροπαιούχος επανέφερε στον θρόνο του τον βασιλιά της Αιθιοπίας Έλληνα Κηφέα και απελευθέρωσε την κόρη του Ανδρομέδα. Επειδή οι Υξώς όπως είπαμε ήρθαν από την θάλασσα με αρχηγό τον Βλέμυ εξ’ ου και ονομάστηκαν οι άνδρες του Βλεμυάνες, οι κάτοικοι της περιοχής πέρασαν μέσα από την παράδοση τον παραλληλισμό του με το κήτος που επέφερε τις καταστροφές στην χώρα τους. Το γνωστό θαλάσσιο κήτος στο οποίο είχε δοθεί ως θυσία η Ανδρομέδα, όπως πληροφορούμαστε και από τον Απολλόδωρο. Συγκεκριμένα λέει ο συγγραφέας: « …Παραγενόμενος δε ο Περσεύς εις Αιθιοπίαν ης εβασίλευε Κηφεύς , εύρε την θυγατέρα Ανδρομέδαν παρακειμένην βοράν θαλασσίω κήτει… αναγκασθείς ο Κηφεύς υπό των Αιθιόπων έπραξε…Ταύτην θεασάμενος ο Περσεύς και ερασθείς… το κήτος έκτεινε και την Ανδρομέδαν έλυσε…» (Απολλόδωρος βιβλίο Β’ εδάφιο 43-45).

Από εκείνη την σχέση και τον γάμο του με την Ανδρομέδα ο Περσέας απέκτησε ένα γιο, τον Πέρση. Είναι ο προπάτορας των Περσών που όπως λέει η παράδοση η πρώτη δυναστεία δημιουργήθηκε μετά τον κατακλυσμό και προς χάριν του ονομάστηκε η χώρα Περσία. Διαβάζουμε την αντίστοιχη αναφορά στον Απολλόδωρο, στο β’ βιβλίο του στο εδάφιο 49: «…Εγένετο δε εξ Ανδρομέδας παις αυτώ πριν με ελθείν εις την Ελλάδα, Πέρσης… Από τούτου δε τους Πέρσες βασιλείς λέγεται γενέσθαι…». Ο Αχαιμένης ήταν γόνος της δυναστείας του βασιλιά Πέρση, γιου του Περσέα και ιδρυτής της μεγάλης δυναστείας των Αχαιμενιδών απ’ όπου κατάγονταν ο Μέγας Κύρος, ο Δαρείος κ.λ.π.. Όλοι ήταν επίγονοι της δυναστείας του Αχαιμένη και φυσικά ελληνικής καταγωγής: « …Ο Όρχαμος του Αχαιμένους γόνος, ο των Περσίδων πόλεων επιφανών ανάσσων, από του Βήλου έβδομος το μέγα γένος ήλκεν…», γράφει και ο Οβίδιος δείχνοντάς μας την ελληνική καταγωγή στους Αχαιμενίδες. Πηγαίνει πίσω στους προγόνους βασιλείς του Περσέα, τον Βήλο ο οποίος ήταν από την γενιά της επίσης Αργείας Ιούς.

Ο Μίνως απέδωσε μεγάλες τιμές στον Περσέα για την συμμετοχή του στην τεράστιας σημασίας νίκη επί των Υξώς. Έφτιαξε ναό τον οποίο αφιέρωσε στον Περσέα και μάλιστα μέσα σ’ αυτόν τοποθετήθηκε το άγαλμα του. Τόσο ο ναός όσο και το άγαλμα ήταν έργα του Δαίδαλου, του μεγάλου αρχιτέκτονα και συμβούλου του Μίνωα του Α’. Ο Ηρόδοτος αναφέρει σχετικά: «… Εν ταύτη τη πόλει(= Μέμφις), έστι Περσέως ιερόν. Τα προπύλαια του ναού λίθινα εστι κάρτα μεγάλα, επί δε αυτοίσοι ανδριάντες εστάσι λίθινοι, και άγαλμα εν αυτώ ανέστικε του Περσέως…» ( Ηρόδοτος Βιβλ. Β΄ εδάφ. 91). Η αναφορά αυτή του Ηροδότου μας αποδεικνύει ότι ακόμη και στην εποχή του υπήρχε ο ναός εκεί στην Μέμφιδα της Αιγύπτου αλλά και το άγαλμα το οποίο μπόρεσε και ο ίδιος ο μεγάλος ιστορικός να θαυμάσει….

Αλλά όμως ανάλογες τιμές δόθηκαν και προς άλλους ήρωες της εκστρατείας κατά των Υξώς. Ήρωες που είχαν συμβάλει τα μέγιστα σε εκείνη την θριαμβευτική, από κάθε άποψη εκστρατεία. Προς τιμή του Βασιλιά της Μακεδονίας Δαρδάνου ονομάστηκε μία περιοχή του Ινδού ποταμού ως Δαρδανία και σήμερα αυτή την περιοχή την αναφέρουν ως Δαρδανιστάν. Προς τιμή του Ελύμου βασιλιά των Ελλήνων της Νοτίου Ιταλίας ονομάστηκε η νότιος περιοχή της Περσίας, Ελυμεία. Τιμές που απέδωσαν οι μεγάλοι αρχιστράτηγοι των Ελλήνων Διόνυσος ο Β’ και Μίνως ο Α’. Ο Διόδωρος ο Σικελιώτης κάνει αναφορά εκτενή στον Μίνωα τον Α’ τον μεγάλο βασιλιά της Κρήτης αλλά και στον σύμβουλο και αρχιτέκτονά του Δαίδαλο, για την παρουσία τους στην Αίγυπτο κατά την εποχή της εκστρατείας των Ελλήνων κατά των Υξώς. Των επιδρομέων από τα βουνά της Ινδίας…
«…Μετά τους θεούς τοίνον φασί πρώτον βασιλέα της Αιγύπτου Μήναν… Το δε κάλιστον προπύλον εν Μέμφει του Ηφαίστου, Δαιδάλω αρχιτεκτονήσω, έτι και νυν Ιερόν είναι Δαιδάλου, τιμώμενον υπό των εγχωρίων…»( βιβλ. 1 XLIV, XLV, σελ. 67. βιβλ. Ι, XVII, σελ. 140.).

Το σύμβολο του Δαιδάλου ως αεροπόρου σώζεται ως σήμερα σε ναούς της Αιγύπτου. Σ’ ΄ ένα ναό που είναι στολισμένος με φτερά αετού, βλέπουμε τον συμβολισμό του αεροπόρου Δαίδαλου. Οι πολύπλοκοι δαιδαλώδεις διάδρομοι στα ιερά κτήρια της Αιγύπτου είναι πανομοιότυπα του λαβύρινθου της Κνωσσού και αναμφίβολα πλέον έργα του ίδιου αρχιτέκτονα, αφού όλα τα στοιχεία από την αρχαιότητα έως τις σημερινές ανακαλύψεις αυτό μαρτυρούν. Φυσικά η τεχνική και οι γνώσεις του Δαίδαλου δεν έμειναν κρυφές. Κάποιοι λογικά τις έλαβαν και κατέστησαν εαυτούς άξιους συνεχιστές, διάδοχους εκείνου του υπέροχα μεγαλειώδους αρχιτεκτονικού νου!!! Και βέβαια δεν θα μπορούσε να λείψει η απόδοση τιμής προς εκείνον τον τεράστιο άνδρα που τόσα προσέφερε στον πολιτισμό της περιοχής της Αιγύπτου κατά την διάρκεια της παρουσίας του ως σύμβουλος του Μίνωα του Α’. Στην Μέμφι κατασκευάστηκε ναός προς τιμή του και για να μείνει στην μνήμη τους ο Μεγάλος αυτός αρχιτέκτονας!!!

Ως επίλογο στο κεφάλαιο Υξώς-Ραξάς-Ερυθρομέλανες- Αιθίοπες- Βλεμυάνες, αφήσαμε λίγα λόγια για το ποιοι ήσαν. Η παράδοση τους παρουσιάζει ως άρπαγες, σκληρούς, καταστροφείς και πολύ άσχημους στην όψη. Η θεότητα την οποία πίστευαν ήταν η θεά Κάλι, η γνωστή ινδική θεότητα του Κακού, η οποία παρουσιάζεται με μαύρη μορφή. Η μεσογειακή παράδοση τους έχει κρατήσει στην μνήμη της ως Καλικάντζαρους αλλά και ως άνδρες της θεάς Κάλι. Η παράδοση θέλει τους καλικαντζάρους να βγαίνουν μία συγκεκριμένη εποχή στον χρόνο και να κάνουν καταστροφές κάθε είδους. Λέγεται πως κατάλοιπα εκείνων έμειναν μετά την ήττα τους από τους Έλληνες στην περιοχή του Α΄ καταρράκτη του Νείλου και είναι οι περιβόητοι Τσιγγάνοι ή Τσιγκάλοι, οι οποίοι εξακολουθούν την «πλάνητα πρωτόγονη ζωή τους», όπως ακριβώς ζούσαν στα χρόνια της εισβολής τους. Ο τίτλος Τσιγκάλοι, φέρεται ότι δηλώνει την ιδιότητά τους ως υιών της θεάς Κάλι. Η λέξη Τσιν- δηλώνει τον γιο και η λέξη Κάλι την θεά των Μαύρων Κάλι. Υποστηρίζεται ότι το Τσιν είναι παραφθορά της ελληνικής λέξης Ιν(=υιός).

http://kapodistria-httpsxolianewsblogspotcom.blogspot.com

ΣΧΟΛΙΟ "ΙΣΧΥΣ": ΤΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΚΕΙΜΕΝΟ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΠΕΙΡΑ ΕΛΕΥΘΕΡΗΣ ΕΡΜΗΝΕΙΑΣ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΤΟΥ ΕΠΟΥΣ ΤΟΥ ΝΟΝΝΟΥ. Η ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΑΥΤΗ ΒΑΣΙΖΕΤΑΙ ΣΕ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΙΚΑ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΑ ΕΥΡΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΣΕ ΙΣΤΟΡΙΚΕΣ ΑΝΑΦΟΡΕΣ ΑΛΛΩΝ-ΤΡΙΤΩΝ (ΠΛΗΝ ΝΟΝΝΟΥ) ΣΥΓΓΡΑΦΕΩΝ. ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΩΣ ΛΟΙΠΟΝ, ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΗ ΙΣΤΟΡΙΚΗ-ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΗ ΑΞΙΑ, ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΥΠΕΡΟΧΟ ΔΙΗΓΗΜΑ.

ΕΔΩ ΤΟ ΠΡΩΤΟΤΥΠΟ ΕΠΟΣ ΤΟΥ ΝΟΝΝΟΥ

11 comments :

Anonymous said...

Καταπληκτικό άρθρο!

Anonymous said...

Καλησπέρα,διαβάζω από το ιστολόγιο σας εδώ και πολύ καιρό και θα ήθελα να σας κάνω μία ερώτηση η οποία αφορά την καταγωγή μου.Ο πατέρας μου είναι Έλληνας (καταγωγή από Πάτρα) και η μητέρα μου είναι μίση Ελληνίδα (η μητέρα της απο την Ζάκυνθο και ο πατέρας της από τον Τσεσμέ Τουρκίας,περιοχή αρχαίας Ιωνίας).Η μητέρα μου είναι μουσουλμάνα και εγώ ΧΟ.Μπορείτε να μου πείτε σε τι ποσοστό (αν γνωρίζετε φυσικά),είμαι Ελληνίδα ή αν μπορώ να χαρακτηριστώ Ελληνίδα;Εγώ γεννήθηκα και μεγάλωσα στην Αθήνα και αισθάνομαι ελληνίδα 100%. Αγαπώ την Ελλάδα και με θλίβει το γεγονός πως η κατάσταση πλέον με τους λαθρομετανάστες έχει ξεπεράσει κάθε όριο!Το σίγουρο είναι πως θέλουνε να αλλοιώσουνε την εθνολογική σύστασή της... Η ερώτηση που σας κάνω μπορεί να σας φανεί ανοήτη,αλλά για μένα έχει μεγάλη σημασία.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων,

Ευδοκία.

ΚΟΥΡΗΤΗΣ said...

ΤΟ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ, ΤΟΥ ΠΑΤΡΟΣ ΣΑΣ, ΤΗΣ ΜΗΤΡΟΣ ΣΑΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΜΙΑ ΣΗΜΑΣΙΑ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΟ ΑΝ ΕΙΣΤΕ ή ΟΧΙ ΕΛΛΗΝΙΣ, ΟΠΟΤΕ ΚΑΚΩΣ ΤΟ ΛΑΜΒΑΝΕΤΕ, ΑΝ ΤΟ ΛΑΜΒΑΝΕΤΕ, ΩΣ ΠΑΡΑΜΕΤΡΟ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΥ ΤΗΣ ΚΑΤΑΓΩΓΗΣ ΣΑΣ. ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΣΗΜΑΣΙΑ ΕΧΕΙ Η ΕΘΝΙΚΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ, ΔΙΟΤΙ ΑΥΤΗ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΖΕΙ ΤΗ ΣΤΑΣΗ ΖΩΗΣ ΕΚΑΣΤΟΥ ΕΞ ΥΜΩΝ.

ΕΠΕΙΔΗ ΟΜΩΣ ΘΕΩΡΟΥΜΕ ΠΩΣ ΑΥΤΗ Η ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΔΕΝ ΘΑ ΣΑΣ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΕΙ (ΑΝ ΚΑΙ ΜΟΝΟΝ ΑΥΤΗ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΑΡΚΕΙ) ΠΑΜΕ ΠΑΡΑΚΑΤΩ.

ΑΜΦΙΣΒΗΤΟΥΜΕΝΕΣ ΜΕΛΕΤΕΣ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΥ ΑΙΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΚΑΘΑΡΟΤΗΤΟΣ ΑΥΤΟΥ, ΕΚΑΝΑΝ ΚΥΡΙΩΣ ΓΕΡΜΑΝΟΙ ΓΕΝΕΤΙΣΤΕΣ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΟΥ ΜΕΣΟΠΟΛΕΜΟΥ. ΣΥΜΦΩΝΑ ΛΟΙΠΟΝ ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ (ΚΑΙ ΑΝΑΦΕΡΟΥΜΕ ΑΥΤΟΥΣ, ΩΣ ΤΟΥΣ ΠΙΟ "ΣΚΛΗΡΟΥΣ") ΓΙΑ ΝΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΕΙ ΕΝΑ ΑΤΟΜΟ ΤΟΤΕ ΩΣ ΕΒΡΑΙΟΣ ΕΠΡΕΠΕ ΔΥΟ ΑΜΕΣΟΙ ΠΡΟΓΟΝΟΙ ΤΟΥ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΑ ΕΒΡΑΙΟΙ. ΕΣΕΙΣ ΛΟΙΠΟΝ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΓΕΝΕΟΛΟΓΙΚΟ ΣΑΣ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΔΥΟ ΠΡΟΓΟΝΟΥΣ ΜΗ ΕΛΛΗΝΕΣ.

ΦΥΣΙΚΑ ΕΚΑΝΑΝ ΛΑΘΟΣ, (ΛΑΘΗ) ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΟΙ ΕΒΡΑΙΟΙ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΦΥΛΗ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΑΚΟΜΗ ΚΙ ΑΝ ΕΝΑ ΑΤΟΜΟ ΕΧΕΙ ΔΥΟ ΠΡΟΓΟΝΟΥΣ ΑΛΛΗΣ ΦΥΛΗΣ ΠΑΛΙ ΣΗΜΑΣΙΑ ΕΧΟΥΝ ΚΙ ΑΛΛΟΙ ΓΕΝΕΤΙΚΟΙ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΠΗΡΕΑΣΟΥΝ ΤΟ ΑΙΜΑ, ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΤΟΤΕ ΔΕΝ ΕΛΗΦΘΗΣΑΝ ΥΠΟΨΙΝ ΤΩΝ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΓΕΡΜΑΝΩΝ ΓΕΝΕΤΙΣΤΩΝ. ΔΗΛΑΔΗ ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΑΤΟΜΑ ΑΡΚΕΙ ΚΙ ΕΝΑΣ ΠΡΟΓΟΝΟΣ ή ΣΕ ΑΛΛΑ ΠΟΛΛΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΤΑΧΘΟΥΝ ΑΙΜΑΤΟΛΟΓΙΚΑ ΣΕ ΑΛΛΗ ΦΥΛΗ. (ΔΕΙΤΕ ΕΞΗΓΗΣΗ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ)

ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΣΤΗΝ ΔΙΚΗ ΣΑΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ Η ΚΑΤΑΓΩΓΗ (ΤΟΠΟΣ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ) ΤΟΥ ΕΝΟΣ ΠΑΠΠΟΥ ΣΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑ ΤΟΥ ΔΕΝ ΑΡΚΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΝ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΕΙ ΩΣ ΜΟΓΓΟΛΟ. ΞΕΡΕΤΕ ΤΟ ΟΛΟ ΠΛΗΘΟΣ ΤΩΝ ΤΑΤΑΡΟΜΟΓΓΟΛΩΝ ΠΟΥ ΑΠΟΙΚΙΣΕ ΤΗΝ ΜΙΚΡΑΣΙΑ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΗΤΤΑ ΤΩΝ ΒΥΖΑΝΤΙΝΩΝ ΣΤΟ ΜΑΤΖΙΚΕΡΤ ΗΤΑΝ 1500 ΙΠΠΕΙΣ ΜΕ ΤΙΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΤΟΥΣ. ΑΥΤΟΙ ΔΕΝ ΑΡΚΟΥΣΑΝ ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΕΘΝΟΦΥΛΕΤΙΚΑ ΤΟΝ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ. ΑΦΟΜΟΙΩΘΗΣΑΝ ΠΛΗΡΩΣ ΜΕΣΑ ΣΕ 35 ΕΤΗ. ΜΕΤΑ ΔΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΡΙΣΤΙΚΗ ΚΑΤΑΛΗΨΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΟΘΩΜΑΝΟΥΣ ΠΕΡΙΠΟΥ 100.000 ΝΕΟΙ ΤΑΤΑΡΟΜΟΓΓΟΛΟΙ ΕΠΑΝΕΠΟΙΚΙΣΑΝ ΤΗΝ ΜΙΚΡΑΣΙΑ. Η ΟΘΩΜΑΝΙΚΗ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΑ ΗΤΑΝ ΠΟΛΥΦΥΛΕΤΙΚΗ ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΜΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΔΕΝ ΑΣΧΟΛΕΙΤΟ ΜΕ ΤΗ ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΥΠΗΚΟΩΝ ΤΗΣ, ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΗΤΑΝ ΟΛΟΙ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟΙ.

ΕΙΝΑΙ ΔΕ, ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΠΙΘΑΝΟ, ΑΥΤΟΣ Ο ΠΑΠΠΟΥΣ ΣΑΣ ΝΑ ΗΤΑΝ ΕΛΛΗΝ ΠΟΥ ΑΠΩΛΕΣΕ ΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΥΙΟΘΕΤΗΣΗ ΤΟΥ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΙΣΜΟΥ ΚΑΤΕΛΗΞΕ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥΡΚΟΣ. ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Η ΤΩΡΙΝΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΜΕΓΑΛΟΥ ΠΛΗΘΟΥΣ ΤΩΝ ΓΕΙΤΟΝΩΝ ΜΑΣ. ΔΕΙΤΕ ΣΧΕΤΙΚΑ ΕΔΩ: http://isxys.blogspot.com/2011/01/blog-post_9398.html

Η ΕΡΩΤΗΣΗ ΠΟΥ ΚΑΝΕΤΕ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΟΗΤΗ ΑΛΛΑ ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΠΙΣΤΕΥΟΥΜΕ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΑΣΚΟΠΗ. ΞΕΡΕΤΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΕΛΛΗΝΕΣ (ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΑ ΑΙΜΑΤΟΛΟΓΙΚΩΣ) ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΔΕΝ ΑΓΑΠΟΥΝ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΔΕΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΑΙ ΘΑ ΗΤΑΝ ΧΑΡΟΥΜΕΝΟΙ ΕΑΝ ΟΛΟΙ ΓΙΝΟΜΑΣΤΑΝ ΕΝΑΣ ΠΟΛΥΕΘΝΙΚΟΣ ΠΟΛΥΦΥΛΕΤΙΚΟΣ ΠΟΛΤΟΣ. ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑ ΠΟΛΥ ΥΠΟΔΕΕΣΤΕΡΟΙ ΤΟΥ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΠΟΥ ΑΓΑΠΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ, ΣΥΓΚΙΝΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΕΙΩΔΕΣ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΤΗΣ, ΕΠΙΘΥΜΕΙ ΤΟ ΚΑΛΟ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΚΑΙ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΕΛΛΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ, ΑΣΧΕΤΑ ΕΑΝ ΕΙΝΑΙ ή ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Ο ΙΔΙΟΣ ΑΙΜΑΤΟΛΟΓΙΚΑ ΕΛΛΗΝΑΣ.

ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΚΑΛΑ

* ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΣΗΜΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΓΩΓΗ-ΠΡΟΕΛΕΥΣΗ ΚΑΠΟΙΟΥ, ΕΧΕΙ ΓΕΝΕΤΙΚΩΣ Η ΕΘΝΟΤΙΚΗ ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΤΟΥ ΑΡΡΕΝΟΣ ΑΜΕΣΟΥ ΠΡΟΓΟΝΟΥ (ΠΑΤΕΡΑΣ) ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΘΝΟΤΙΚΗ ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΤΗΣ ΘΗΛΕΙΑΣ ΠΡΟΓΟΝΟΥ.(ΜΗΤΕΡΑ). ΟΣΟΙ ΔΟΚΙΜΑΣΑΝ ΝΑ ΒΓΑΛΟΥΝ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΜΕ ΛΗΨΗ ΜΟΝΟΝ ΜΙΤΟΧΟΝΔΡΙΑΚΟΥ DNA, ΑΠΕΤΥΧΑΝ.

ΑΥΤΟ ΕΧΕΙ ΑΠΟΤΥΠΩΘΕΙ ΚΑΙ ΩΣ ΛΑΙΚΟ ΡΗΘΕΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΜΕ ΤΟ...."Ο ΑΝΤΡΑΣ ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΓΕΝΙΑ ΚΙ ΟΧΙ Η ΓΕΝΙΑ ΤΟΝ ΑΝΤΡΑ", ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΚΟΜΗ ΠΟΥ ΙΣΩΣ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΞΑΝΑΚΟΥΣΕΙ..." Ο ΑΝΤΡΑΣ ΓΕΝΝΑ, Η ΔΕ ΓΥΝΑΙΚΑ ΤΙΚΤΕΙ" . ΚΑΘΟΛΟΥ ΦΕΜΙΝΙΣΤΙΚΟ ΑΛΛΑ ΑΛΗΘΕΣ 100%.

Anonymous said...

Σας ευχαριστώ για τον χρόνο σας,ειλικρινά με συγκινήσατε.Να είστε και σεις καλά.

Ευχαριστώ,

Ευδοκία.

Anonymous said...

Καλημέρα,θα ήθελα να σας ρωτήσω αν γνωρίζετε κάποια έρευνα, σχετικά με την ομάδα αίματος στην οποία ανήκει η ελληνική φυλή ή το σύνολο αυτής.Ισχύει το γεγονός ότι ανήκει κυρίως στην Α και Ο;

Ευχαριστώ,

Ευδοκία.

ΚΟΥΡΗΤΗΣ said...

ΕΠΙ ΣΥΝΟΛΟΥ ΠΛΗΘΥΣΜΟΥ
ΕΛΛΑΣ: Ο>Α>ΑΒ>Β
ΒΟΥΛΓΑΡΙΑ: ΑΒ>Α>Β>Ο
ΙΤΑΛΙΑ-ΙΣΠΑΝΙΑ-ΓΑΛΛΙΑ: Α>Ο>ΑΒ>Β
ΑΛΒΑΝΙΑ: ΑΒ>0>Α>Β
ΤΟΥΡΚΙΑ: ΑΒ>Α>Β>Ο
ΙΡΛΑΝΔΙΑ: Α>0>Β>ΑΒ
ΔΑΝΙΑ-ΟΛΛΑΝΔΙΑ: ΑΒ>Β>Ο>Α
ΓΕΡΜΑΝΙΑ -ΑΥΣΤΡΙΑ: Α>ΑΒ>Ο>Β
ΕΛΒΕΤΙΑ: Α>Β>Ο>ΑΒ
ΗΠΑ: ΑΒ>Α>Β>Ο
ΚΙΝΑ: Β>Α>ΑΒ>Ο
ΡΩΣΙΑ: Α>0>Β>ΑΒ
ΣΟΜΑΛΙΑ - ΑΙΘΙΟΠΙΑ Α>Β>Ο>ΑΒ
ΚΑΜΕΡΟΥΝ - ΝΙΓΗΡΙΑ Β>Α>Ο>ΑΒ

ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΜΙΑ ΚΟΙΝΗ ΘΕΩΡΙΑ, ΠΩΣ Ο ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΟΣ ΤΥΠΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ "Ο", ΜΕΤΑ ΤΟ "Α", ΤΟ "Β" ΚΑΙ ΤΟ "ΑΒ". ΓΕΝΙΚΑ ΣΤΗΝ ΛΕΥΚΗ ΦΥΛΗ ΑΥΤΑ ΤΑ ΔΥΟ (Ο, Α) ΚΙ ΑΝΑΛΟΓΩΣ ΤΗΝ ΧΩΡΑ,ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΑ "ΑΒ" ΚΑΙ "Β". ΩΣ ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ ΚΡΑΤΗΣΤΕ ΠΩΣ ΧΩΡΕΣ ΜΕ ΥΨΗΛΟΤΕΡΟ ΠΟΣΟΣΤΟ "ΑΒ" ΕΙΝΑΙ ΧΩΡΕΣ ΕΚΤΕΤΑΜΕΝΗΣ ΕΠΙΜΕΙΞΙΑΣ ΦΥΛΕΤΙΚΩΝ, ΑΙΜΑΤΟΛΟΓΙΚΩΝ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΛΟΓΙΚΩΝ ΤΥΠΩΝ, ΕΝΑΝΤΙ ΑΛΛΩΝ ΧΩΡΩΝ ΠΟΥ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΠΛΗΘΥΣΜΟΣ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΛΛΕΣ ΟΜΑΔΕΣ , Ο, Α ,Β.

Anonymous said...

Σας ευχαριστώ.Εύχομαι χρόνια καλά σε όλους τους 'Ελληνες και Ελληνίδες.

Με εκτίμηση,

Ευδοκία.

Anonymous said...

Υπέροχο! Σας διαβάζω συχνά. Αυτά τα θέματα είναι από τα αγαπημένα μου. Μια ερώτηση μόνο, αν γνωρίζετε μου απαντάτε. Προσπαθώ να κατανοήσω πότε έγινε η εκστρατεία του Διονύσου (για τον οποίο ακόμα δεν έχω καταφέρει να βγάλω άκρη, αν είναι ο ίδιος με τον Θεό Διόνυσο και τι σχέση έχει με τον Φρύγιο Σαβάζιο). Από μια γρήγορη αναζήτηση στο διαδίκτυο (βλ. παρακάτω), δεν κατάφερα να καταλήξω σε χρονολογία με σιγουριά (αν και το 1500 π.Χ. φαίνεται πιθανή). Επίσης με προβληματίζει, το ότι δεν υπάρχει καμιά επιγραφή στον Παρθενώνα. Δε θα έπρεπε τέτοια επική νίκη στο πανελλήνιο να χαραχτεί ανεξίτηλα σε ανάγλυφο του ναού; Έχω μπερδευτεί με τις ιστορικές πηγές. Όλα αυτά έγιναν πριν τον Ορφέα; Διάβασα και το πρόσφατο σχόλιο κάποιου (κληρικού να υποθέσω) σε άλλο θέμα σας, ο οποίος παραπέμπει σε άλλη σελίδα παραθρησκευτικής οργάνωσης δογματικών, αλλά εκεί αναφέρονται κείμενα του Ηροδότου (Β' Βιβλίο, Ευτέρπη), και, σύμφωνα με όσα υποστηρίζουν, οι 12 Θεοί του Ολύμπου ήρθαν από την Αίγυπτο το 1519 π.Χ. Ειλικρινά, έχω μπερδευτεί. Μα αν ο Νόννος γράφει την αλήθεια, η Αίγυπτος απελευθερώθηκε από τον Μίνωα τον Α' (υπάρχει και βραχογραφία των Τουαρέγκ). Επίσης, η Αθηνά και ο Ποσειδώνας αναφέρονται από τον Αιγύπτιο ιερέα στον Σόλωνα, όταν μιλάει για την Ατλαντίδα. Πώς είναι δυνατόν να συμβαίνουν όλα αυτά μαζί; Όλοι αυτοί είναι μυθολογικοί αναχρονισμοί ή μήπως εγώ δεν κατάφερα να τα βάλω σε χρονολογική σειρά;



«Η μεγαλύτερη ταπείνωση που υπέστησαν οι αρχαίοι Αιγύπτιοι, τουλάχιστον κατά τη δική τους αντίληψη, ήταν η κατάκτηση της χώρας τους από ξένους, τους λεγόμενους Υξώς ή αλλιώς «βασιλείς-ποιμένες», οι οποίοι προέρχονταν από την Ασία.
Η εποχή των Υξώς στην Αίγυπτο διαρκεί περίπου από το 1725 έως το 1575 π.Χ.
Η ξένη κατοχή έφερε μια πραγματική αλλαγή στην ψυχοσύνθεση των Αιγυπτίων, οι οποίοι πέρασαν από μια αίσθηση οικιακής ασφαλείας σ' ένα επιθετικό συναίσθημα εθνικής καταστροφής.
Σε μια επιγραφή γραμμένη περίπου έναν αιώνα μετά την εκδίωξη των Υξώς από την Αίγυπτο η βασίλισσα Χατσεψούτ, η οποία βασίλεψε ανάμεσα στο 1486 και το 1469, μας αποκαλύπτει ότι ακόμη επικρατούσε ένα αίσθημα εθνικής ταπείνωσης. Η επιγραφή χαράχτηκε στο ναό της βασίλισσας στη Μέση Αίγυπτο.»

«Μετά την ολοκλήρωση της γενικής επιστράτευσης, η Ελληνική δύναμη χωρίσθηκε σε τρεις στρατιές που η κάθε μία από αυτές ακολούθησε διαφορετική κατεύθυνση:
-Η πρώτη με αρχηγό τον Διόνυσο Β'(γιο του Διός και της Σεμέλης) κινήθηκε προς την Μέση Ανατολή,Ιράν,Αφγανιστάν,Πακιστάν,Ινδίες.(Οι ονομασίες είναι με τα σημερινά ονόματα).
-Η δεύτερη με αρχηγό τον βασιλιά της Κρήτης ημίθεο Μίνωα Α'(γιο του Διός και της Ευρώπης) κινήθηκε μέσω της ερήμου του Σινά προς την Μέμφιδα της Αιγύπτου.
-Η τρίτη υπό τον ημίθεο Περσέα (γιό του Διός και της Δανάης) κινήθηκε προς της σημερινές περιοχές Αιθιοπίας,Ερυθραίας,Σομαλίας.
Οι εκστρατείες αυτές πρέπει να έγιναν μεταξύ 2500-2300 π.Χ. Δεν μπορούμε να υπολογίσουμε τον ακριβή χρόνο.»

ΚΟΥΡΗΤΗΣ said...

12/2/20 10:00
ΕΙΚΑΣΙΕΣ ΜΟΥ ΘΑ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ ΠΑΡΑΚΑΤΩ... (ΜΕ ΤΗΝ ΕΝΝΟΙΑ ΠΩΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΙΣ ΑΠΟΔΕΙΞΩ). ΕΠΙΣΗΣ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΤΕ ΤΟ...

"ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΠΕΙΡΑ ΕΛΕΥΘΕΡΗΣ ΕΡΜΗΝΕΙΑΣ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΤΟΥ ΕΠΟΥΣ ΤΟΥ ΝΟΝΝΟΥ. Η ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΑΥΤΗ ΒΑΣΙΖΕΤΑΙ ΣΕ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΙΚΑ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΑ ΕΥΡΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΣΕ ΙΣΤΟΡΙΚΕΣ ΑΝΑΦΟΡΕΣ ΑΛΛΩΝ-ΤΡΙΤΩΝ (ΠΛΗΝ ΝΟΝΝΟΥ) ΣΥΓΓΡΑΦΕΩΝ. ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΩΣ ΛΟΙΠΟΝ, ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΗ ΙΣΤΟΡΙΚΗ-ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΗ ΑΞΙΑ, ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΥΠΕΡΟΧΟ ΔΙΗΓΗΜΑ."

Η ΑΤΛΑΝΤΙΔΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΥΘΙΣΘΗΚΕ ΓΥΡΩ ΣΤΟ 10000 π.χ (+-500 ΧΡΟΝΙΑ) ΕΙΝΑΙ ΛΟΓΙΚΟ ΝΑ ΥΠΟΘΕΣΟΥΜΕ ΠΩΣ ΟΛΗ ΑΥΤΗ Η ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΕΠΕΦΕΡΕ ΔΡΑΣΤΙΚΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΚΑΙ ΝΕΕΣ ΓΕΩΔΙΑΜΟΡΦΩΣΕΙΣ ΜΕ ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΠΗΡΕ ΣΧΗΜΑ Η ΓΗ ΟΠΩΣ ΤΗΝ ΞΕΡΟΥΜΕ ΣΗΜΕΡΑ.
Η ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΘΑΛΑΣΣΑ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΙ Ο ΑΙΓΥΠΤΙΟΣ ΙΕΡΕΥΣ , ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΗΤΑΝ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΝΑΙ Η ΕΡΗΜΟΣ ΤΗΣ ΣΑΧΑΡΑΣ, ΚΑΙ Ο ΝΕΙΛΟΣ ΕΣΤΡΙΒΕ ΔΥΤΙΚΑ ΚΑΙ ΧΥΝΟΤΑΝ ΣΕ ΑΥΤΗΝ. ΤΑ ΤΩΡΙΝΑ ΠΑΡΑΛΙΑ ΤΗΣ Β.ΑΦΡΙΚΗΣ ΗΤΑΝ ΤΟ ΝΟΤΙΟ ΤΜΗΜΑ ΤΗΣ ΜΕΣΗΣ ΓΗΣ , Η ΟΠΟΙΑ ΗΤΑΝ ΠΕΔΙΑΔΑ ΜΕ 2-3 ΜΕΓΑΛΕΣ ΛΙΜΝΕΣ.
Η ΑΡΧΑΙΑ ΠΟΛΗ ΤΩΝ ΑΘΗΝΩΝ ΗΤΑΝ ΧΤΙΣΜΕΝΗ ΒΟΡΕΙΟΤΕΡΑ , ΚΟΝΤΑ ΣΤΗΝ ΤΩΡΙΝΗ ΚΩΠΑΙΔΑ.

ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ Η ΠΕΡΙΟΔΟΣ ΠΟΥ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΛΑΜΒΑΝΕΙ ΧΩΡΑ Η ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΑ ΤΟΥ ΔΙΟΝΥΣΟΥ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΙ Ο ΝΟΝΝΟΣ , ΕΓΙΝΕ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΒΥΘΙΣΗ ΤΗΣ ΑΤΛΑΝΤΙΔΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΠΟΥ ΜΕΣΟΛΑΒΕΙ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ ΤΟΥ ΛΕΟΝΤΟΣ (ΒΥΘΙΣΗ ΑΤΛΑΝΤΙΔΟΣ) ΚΑΙ ΠΡΩΤΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ ΤΟΥ ΤΑΥΡΟΥ. (ΜΙΝ-ΩΑΣ). ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΘΩΡΙΟ ΛΟΙΠΟΝ ΠΕΡΙΠΟΥ 4500 ΕΤΩΝ. (ΕΠΟΧΕΣ ΚΑΡΚΙΝΟΥ ΚΑΙ ΔΙΔΥΜΟΥ), ΠΟΥ ΜΕΣΑ ΣΕ ΑΥΤΑ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΑΥΤΗ Η ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΑ.
ΑΝ ΔΕΧΤΟΥΜΕ ΤΟΝ ΙΣΧΥΡΙΣΜΟ ΠΩΣ Ο Ο ΜΙΝΩΑΣ Ο Α ΗΓΗΘΗΚΕ ΣΤΡΑΤΙΑΣ ΤΟΤΕ ΠΕΡΙΟΡΙΖΟΥΜΕ ΤΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ ΤΩΝ ΔΙΔΥΜΩΝ , ΑΡΧΕΣ ΕΠΟΧΗΣ ΤΑΥΡΟΥ, ΔΛΔ ΧΟΝΤΡΙΚΑ 5500-6000 ΕΤΗ ΠΡΟ ΧΡΙΣΤΟΥ.

Ο ΜΑΝΕΘΩΝ ΕΧΕΙ ΓΡΑΨΕΙ ΤΙΣ ΔΥΝΑΣΤΕΙΕΣ ΤΩΝ ΑΙΓΥΠΤΙΩΝ. Η ΠΡΩΤΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΔΥΝΑΣΤΕΙΑ ΚΑΤ'ΑΥΤΟΝ, ΕΧΕΙ ΙΔΡΥΤΗ ΤΟΝ "ΜΙΝ". ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΣΤΟΝ ΜΙΝΩΑ Α ΤΩΝ ΔΟΝΥΣΙΑΚΩΝ.
ΟΙ ΒΕΔΕΣ ΑΝ ΚΑΙ ΓΡΑΦΗΣΑΝ ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΥΣ ΧΡΟΝΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΕΠΙΣΗΣ ΩΣ ΚΟΙΝΑ ΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΜΕΣΗ ΧΡΟΝΟΛΟΓΗΣΗ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ ΤΩΝ ΕΤΩΝ ΠΟΥ ΘΕΤΩ ΠΑΡΑΠΑΝΩ.
ΟΙ ΒΡΑΧΟΓΡΑΦΙΕΣ ΣΤΗΝ ΔΥΤΙΚΗ ΕΥΡΩΠΗ ΚΑΙ ΤΑ ΥΠΕΜΕΓΕΘΗ ΟΜΟΙΩΜΑΤΑ ΚΑΠΟΙΟΥ ΡΟΠΑΛΟΦΟΡΟΥ ΕΙΚΑΖΕΤΑΙ ΟΤΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΚΑΝ ΕΠΙΣΗΣ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ . ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΗΡΑΚΛΗΣ ΤΩΝ ΔΙΟΙΟΝΥΣΙΑΚΩΝ ΤΟΥ ΝΟΝΝΟΥ.
ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ ΤΠΤ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΤΗΣ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΑΦΡΙΚΗΣ ΠΟΥ ΥΠΟΘΕΤΙΚΑ ΠΗΓΕ Ο ΠΕΡΣΕΑΣ, ΑΛΛΑ ΓΝΩΡΙΖΩ ΠΩΣ ΟΙ ΑΙΘΙΟΠΕΣ ΗΤΑΝ ΓΝΩΣΤΟΙ ΣΤΟΥΣ ΑΘΗΝΑΙΟΥΣ ΝΕΩΤΕΡΩΝ ΕΠΟΧΩΝ. ΕΠΙΣΗΣ ΕΧΩ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΚΑΠΟΥ (ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΔΕΝ ΕΝΘΥΜΟΥΜΑΙ ΠΟΥ) ΠΩΣ Η ΚΑΣΣΙΟΠΗ (ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΥΘΟ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΕΡΣΕΑ) ΗΤΑΝ ΜΑΥΡΗ, ΟΠΩΣ ΚΑΙ Ο ΠΑΤΗΡ ΤΗΣ Ο ΚΗΦΕΑΣ.

ΟΙ ΥΞΩΣ ΤΩΝ ΔΙΟΝΥΣΙΑΚΩΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΙ "ΛΑΟΙ ΤΗΣ ΘΑΛΑΣΣΑΣ",ΟΥΤΕ ΟΙ ΒΑΣΙΛΕΙΣ ΠΟΙΜΕΝΕΣ ΤΩΝ ΜΕΤΕΠΕΙΤΑ ΧΡΟΝΩΝ. Ο ΝΟΝΝΟΣ ΜΑΛΟΝ ΚΑΝΕΙ ΛΑΘΟΣ ΣΕ ΑΥΤΟ. ΚΑΤ ΑΡΧΑΣ ΑΛΛΟ ΟΙ ΛΑΟΙ ΤΗΣ ΘΑΛΑΣΣΑΣ , ΑΛΛΟ ΟΙ ΒΑΣΙΛΕΙΣ ΠΟΙΜΕΝΕΣ. ΟΙ ΔΕΥΤΕΡΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΓΝΩΣΤΟΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ ΠΕΡΙΠΛΑΝΩΜΕΝΟΙ "ΕΒΡΑΙΟΙ", ΠΟΙΜΕΝΕΣ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΚΑΤΕΛΥΣΑΝ ΤΟ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΤΩΝ ΑΙΓΥΠΤΙΩΝ ΚΑΙ ΕΠΕΒΑΛΑΝ ΤΟΝ "ΑΤΩΝ" ΩΣ ΘΕΟ. ΜΑΛΛΟΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΔΛΔ ΕΠΙΒΟΛΗΣ ΜΟΝΟΘΕΙΣΜΟΥ ΣΤΗΝ ΑΙΓΥΠΤΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΕΡΕΑ ΟΣΑΡΣΗΦ ΓΝΩΣΤΟ ΣΤΟΥΣ ΠΟΛΛΟΥΣ ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΟ ΤΟΥ ΨΕΥΔΩΝΥΜΟ "ΜΩΥΣΗΣ".

ΟΙ ΥΞΩΣ ΤΩΝ ΔΙΟΝΥΣΙΑΚΩΝ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΛΕΙΜΑΤΑ ΑΤΛΑΝΤΩΝ ΚΑΙ ΑΛΛΩΝ ΠΛΗΘΥΣΜΩΝ ΤΗΣ ΙΝΔΙΚΗΣ ΧΕΡΣΟΝΗΣΟΥ , ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΑΝ ΝΑ ΕΙΣΒΑΛΛΟΥΝ ΕΚ ΝΕΟΥ. ΚΑΤΑΛΟΙΠΑ ΑΥΤΩΝ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΓΝΩΣΤΟΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΣΗΜΕΡΙΝΟΙ ΓΥΦΤΟΙ-ΡΟΜΑ-ΤΣΙΓΚΑΝ.

ΚΟΥΡΗΤΗΣ said...

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟΝ ΘΕΟ ΔΙΟΝΥΣΟ.
ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΥΜΒΑΛΛΩ ΔΙΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΥΔΟΛΩΣ ΑΝΕΠΤΥΓΜΕΝΟ ΤΟ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΟ ΑΙΣΘΗΜΑ. ΟΝΤΩΣ ΣΥΓΓΡΑΦΕΙΣ ΑΝΑΦΕΡΟΥΝ ΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΔΙΟΝΥΣΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΦΡΥΓΙΑ. ΑΥΤΟ ΣΕ ΙΣΤΟΡΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΓΕΓΡΑΜΜΕΝΟΥΣ ΕΠΑΡΚΩΣ ΧΡΟΝΟΥΣ.
ΑΛΛΟΙ ΔΙΑΦΩΝΟΥΝ ΚΑΙ ΙΣΧΥΡΙΟΝΤΑΙ ΠΩΣ Η ΛΑΤΡΕΙΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΠΡΟΓΕΝΕΣΤΕΡΗ. ΠΑΝΤΩΣ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΑΘΗΝΑ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΠΩΣ ΕΙΣΗΧΘΕΙ ΕΚ ΝΕΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΦΡΥΓΙΑ.

δεν υπάρχει καμιά επιγραφή στον Παρθενώνα
ΟΙ ΑΘΗΝΑΙΟΙ ΣΤΟΝ ΠΑΡΘΕΝΩΝΑ ΕΠΕΛΕΞΑΝ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΟΥΝ ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΚΕΣ ΚΑΙ ΜΥΘΟΛΟΓΙΚΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ ΠΟΥ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΕΙΧΑΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ. ΑΥΤΗ , ΟΠΩΣ ΓΡΑΦΩ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΗΤΑΝ Η ΔΕΥΤΕΡΗ ΠΟΛΗ ΤΟΥΣ. ΟΙ ΜΝΗΝΕΣ ΤΗΣ ΠΑΛΑΙΑΣ ΠΟΛΗΣ (ΣΤΗΝ ΚΩΠΑΙΔΑ) ΕΙΤΕ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΑΝ , ΕΙΤΕ ΘΕΩΡΟΥΝΤΟ "ΑΡΡΗΤΗ ΓΝΩΣΗ" ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΗΝ ΚΟΙΝΟΠΟΙΟΥΣΑΝ. ΠΡΟΣΕΞΤΕ , ΔΕΝ ΛΕΩ ΠΩΣ ΑΥΤΟ ΕΚΑΝΑΝ. ΛΕΩ ΠΩΣ ΑΥΤΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΚΑΝΑΝ.

ΕΠΙΣΗΣ ΤΙΣ ΙΔΙΕΣ ΙΣΤΟΡΙΚΕΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥΣ ΟΙ ΣΠΑΡΤΙΑΤΕΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΑΝΑΓΝΩΣΟΥΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΡΑΦΗ ΠΑΡΕΛΘΟΝΤΩΝ ΕΤΩΝ ΚΑΙ ΧΡΕΙΑΣΤΗΚΑΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΙΓΥΠΤΟ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑΥΤΟΠΟΙΗΣΟΥΝ ΜΑΛΛΟΝ ΤΟΝ ΤΑΦΟ ΚΑΠΟΙΟΥ ΗΡΑΚΛΗ. ΕΛΑΧΙΣΤΟΙ ΔΛΔ , ΕΛΛΗΝΕΣ ΤΩΝ ΙΣΤΟΡΙΚΩΝ ΧΡΟΝΩΝ ΕΙΧΑΝ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΚΑΙ ΓΝΩΣΗ ΤΟΥ ΜΑΚΡΙΝΟΥ ΠΑΡΕΛΘΟΝΤΟΣ. ΙΕΡΕΙΣ, ΜΥΣΤΕΣ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΓΝΩΣΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΠΙΘΑΝΟ ΝΑ ΗΞΕΡΑΝ, ΑΛΛΑ ΜΟΝΟΝ ΑΥΤΟΙ.

Όλα αυτά έγιναν πριν τον Ορφέα
Η ΑΡΓΟΝΑΥΤΙΚΗ ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΑ ΣΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΕ ΚΑΙ Ο ΟΡΦΕΑΣ ΕΓΙΝΕ ΣΕ ΜΕΤΕΠΕΙΤΑ ΤΩΝ ΔΙΟΝΥΣΙΑΚΩΝ, ΧΡΟΝΟΥΣ. ΜΕΣΟΛΑΒΟΥΝ ΔΛΔ ΠΕΡΙΠΟΥ 3000 ΕΤΗ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΔΙΟΝΥΣΙΑΚΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΡΓΟΝΑΥΤΚΗΣ ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΑΣ.

ΠΕΡΙ ΘΕΩΝ-ΘΕΑΙΝΩΝ
ΟΛΗ Η ΜΕΣΗ ΓΗ ΣΕ ΕΠΟΧΕΣ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΒΥΘΙΣΗ ΤΗΣ ΑΤΛΑΝΤΙΔΟΣ ΕΙΧΕ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΥΣ ΘΕΟΥΣ (ΘΕΟ). ΜΥΘΟΛΟΓΙΚΑ ΑΝΑΦΕΡΟΜΑΣΤΕ ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ "ΟΥΡΑΝΟΥ". ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΑΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΤΟΥ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ ΕΠΟΧΗΣ ΕΜΦΑΝΙΖΕΤΑΙ Η ΛΑΤΡΕΙΑ ΤΟΥ ΚΡΟΝΟΥ ΠΟΥ ΔΙΑΚΟΠΤΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ "ΑΝΟΔΟ" ΤΗΣ ΛΑΤΡΕΙΑ ΤΟΥ ΔΙΟΣ. ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΧΡΟΝΟΛΟΓΗΣΩ. Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΠΟΛΛΑ ΣΥΜΒΑΝΤΑ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΠΟΛΕΜΟΥΣ ΜΕΤΑΞΥ ΤΙΤΑΝΩΝ-ΘΕΩΝ ΚΑΙ ΘΕΩΝ -ΓΙΓΑΝΤΩΝ. ΠΟΛΛΑ ΑΠΟ ΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΤΗΣ ΣΥΓΚΡΟΥΣΕΩΣ ΤΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΑΝΑΦΟΡΕΣ ΣΕ ΕΚΤΕΤΑΜΜΕΝΑ ΓΕΩΛΟΓΙΚΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ. ΣΕ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΣΥΓΚΡΟΥΣΕΙΣ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΗΜΙΘΕΟΙ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΚΟΙΝΟΙ ΘΝΗΤΟΙ, ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΔΑΙΜΟΝΕΣ , ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΗΣ ΦΥΣΗΣ , ΣΕ ΠΡΟΣΩΠΟΠΟΙΗΜΕΝΕΣ ΕΚΔΟΧΕΣ ΤΟΥΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΣΥΓΓΡΑΦΕΙΣ.
ΑΛΛΟΙ ΙΣΧΥΡΙΖΟΝΤΑΙ ΠΩΣ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΜΑΧΕΣ ΕΞΩΓΗΙΝΩΝ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΤΑ ΑΠΑΞΙΩΝΟΥΝ ΩΣ ΚΟΙΝΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗΣ ΦΑΝΤΑΣΙΑΣ ΤΩΝ ΣΥΓΓΡΑΦΕΩΝ.

ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΓΩ ΓΝΩΡΙΖΩ ΠΕΡΑΝ ΠΑΣΗΣ ΑΜΦΙΒΟΛΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ ΟΛΗ Η ΤΩΡΙΝΗ ΧΕΡΣΟΝΗΣΟΣ ΤΟΥ ΑΙΜΟΥ , ΤΑ ΠΑΡΑΛΙΑ ΤΗΣ ΜΙΚΡΑΣΙΑΣ ΚΑΙ Η ΑΙΓΥΠΤΟΣ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟ ΑΝΑΤΟΛΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΤΗΣ ΣΗΜΕΡΙΝΗΣ ΛΙΒΥΗΣ (ΝΟΤΙΩΣ ΜΕΧΡΙ ΕΚΕΙ ΠΟΥ Ο ΤΟΤΕ ΝΕΙΛΟΣ ΕΣΤΡΙΒΕ ΔΥΤΙΚΑ ) ΗΤΑΝ ΓΗ ΕΛΛΗΝΩΝ. ΟΛΟΙ ΟΙ ΚΑΤΟΙΚΟΙ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΜΙΛΟΥΣΑΝ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΡΟ-ΟΜΗΡΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΕΙΧΑΝ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΑΝΘΕΟΝ. ΜΟΝΟΝ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΒΥΘΙΣΗ ΤΗΣ ΑΤΛΑΝΤΙΔΟΣ ΕΠΗΛΘΕ ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΣΗ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ ΑΡΑ ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΠΟΡΕΙΑ. Η ΝΕΚΡΟΛΑΤΡΕΙΑ ΣΤΗΝ ΑΙΓΥΠΤΙ ΔΛΔ (ΔΙΟΤΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟΝ ΕΙΝΑΙ ΟΛΗ Η ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΤΟΥΣ) ΑΝΑΠΤΥΧΘΗΚΕ ΜΕΤΑ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ Ο ΑΦΡΙΚΑΝΙΚΟΣ ΜΥΣΤΙΚΙΣΜΟΣ ΚΑΙ Η ΑΣΙΑΤΙΚΗ ΜΟΙΡΟΛΑΤΡΕΙΑ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΑΝ ΣΤΟΥΣ ΤΟΤΕ ΧΡΟΝΟΥΣ.

Anonymous said...

Σας ευχαριστώ θερμά, τόσο για τον χρόνο σας, όσο και για την πολύτιμη διήγηση. Είστε ο πρώτος ο οποίος εξηγεί όσα πιθανόν έγιναν με μια σειρά η οποία έχει νόημα. Θα σώσω αυτό το κείμενο, ως σημείο αναφοράς στο προσωοικό μου αρχείο. Και πάλι σας ευχαριστώ πολύ, καλή σας μέρα.