Mείζον ναυπηγικό πρόγραμμα δεκαετούς διάρκειας τόσο στον στρατιωτικό όσο και στον πολιτικό τομέα ύψους 6,2 δισ. ευρώ καταρτίζει η κυβέρνηση, προκειμένου να διασώσει τη ναυπηγική βιομηχανία της χώρας, την μοναδική βαριά ελληνική βιομηχανία που έχει ελπίδες επιβίωσης. Το πρόγραμμα θα απορροφηθεί από τον Ενιαίο Ναυπηγικό Φορέα που απ’ότι φαίνεται να γίνει πράξη μετά την επίσημη πρόταση που κατέθεσε ο όμιλος Νεωρίου-Ελευσίνας, την οποία έφερε στην δημοσιότητα το defencenet.gr και ο οποίος όμιλος συναινεί και καλεί την κυβέρνηση να πάρει πρωτοβουλία ηγια την συγχώνευση με τα ΕΝΑΕ (Σκαραμαγκάς). Όπως αναφέρουν οι σχετικές πληροφορίες αποφασίστηκε να προχωρήσει όσο το δυνατόν πιο γρήγορα η ναυπήγηση των 3 ίσως και 3+1 φρεγατών κλάσης FREMM, προϋπολογισμού 2,1-2,2 δις. ευρώ για τα τρία σκάφη. Αν υπάρξει ανάγκη για τέταρτο σκάφος προς τα τέλη της νυν δεκαετίας, τότε θα υπάρξει επιπλέον χρηματοδότηση. Το όλο πρόγραμμα θα χρηματοδοτηθεί από τις δύο γαλλικές τράπεζες που έχουν καταθέσει την σχετική προσφορά.
Επίσης:
-Θα ξεκινήσει το συντομότερο δυνατόν το πρόγραμμα εκσυγχρονισμού των φρεγατών MEKO-200HN προϋπολογισμού 500 εκατ. ευρώ.
-Η ναυπήγηση των δύο υποβρυχίων Type 214 ελπίζεται ότι θα προχωρήσει και το κόστος θα είναι 1 δισ. ευρώ
-Θα ναυπηγηθούν νέα σύγχρονα επιβατικά σκάφη στα δύο ναυπηγεία με εξοικονόμηση πόρων από το κόψιμο των επιδοτήσεων στα δρομολόγια των άγονων γραμμών. Θα ναυπηγηθούν πέντε επιβατικά πλοία με κόστος 2,5 δισ..
Πρόκειται για την πρώτη σοβαρή κίνηση στο τομέα της ναυπηγικής βιομηχανίας, εδώ και αρκετά χρόνια και το σημαντικότερο όλων είναι ότι έχει διακομματιοκή έγκριση. Έχουν υπάρξει συζητήσεις με όλα τα κόμματα που συμφωνούν συνολικά ή εν μέρει με την λύση αυτή. Ειδικά η Ν.Δ. έχει δηλώσει ότι θα στηρίξει 100% την εν λόγω πρόταση και έχει δεσμευτεί να την υλοποιήσει εφ'όσον αναλάβει εκ νέου την εξουσία. Μάλιστα οι αποφάσεις που έχουν ληφθεί λαμβάνουν υπ’όψιν ακόμα και το χειρότερο δυνατό σενάριο στην οικονομία. Χρήματα υπάρχουν και για τα στρατιωτικά προγράμματα (έχουν δεσμευθεί οι σχετικές πιστώσεις) και για τις πολιτικές κατασκευές μέσω του προγράμματος κοψίματος της επιδοματικής πολιτικής. Το μόνο που μπορούμε να πούμε είναι να μην μείνει και αυτό το σχέδιο. απλό σχέδιο και να πάρει το δρόμο της υλοποίησης...
Tμήμα ειδήσεων defencenet
Επίσης:
-Θα ξεκινήσει το συντομότερο δυνατόν το πρόγραμμα εκσυγχρονισμού των φρεγατών MEKO-200HN προϋπολογισμού 500 εκατ. ευρώ.
-Η ναυπήγηση των δύο υποβρυχίων Type 214 ελπίζεται ότι θα προχωρήσει και το κόστος θα είναι 1 δισ. ευρώ
-Θα ναυπηγηθούν νέα σύγχρονα επιβατικά σκάφη στα δύο ναυπηγεία με εξοικονόμηση πόρων από το κόψιμο των επιδοτήσεων στα δρομολόγια των άγονων γραμμών. Θα ναυπηγηθούν πέντε επιβατικά πλοία με κόστος 2,5 δισ..
Πρόκειται για την πρώτη σοβαρή κίνηση στο τομέα της ναυπηγικής βιομηχανίας, εδώ και αρκετά χρόνια και το σημαντικότερο όλων είναι ότι έχει διακομματιοκή έγκριση. Έχουν υπάρξει συζητήσεις με όλα τα κόμματα που συμφωνούν συνολικά ή εν μέρει με την λύση αυτή. Ειδικά η Ν.Δ. έχει δηλώσει ότι θα στηρίξει 100% την εν λόγω πρόταση και έχει δεσμευτεί να την υλοποιήσει εφ'όσον αναλάβει εκ νέου την εξουσία. Μάλιστα οι αποφάσεις που έχουν ληφθεί λαμβάνουν υπ’όψιν ακόμα και το χειρότερο δυνατό σενάριο στην οικονομία. Χρήματα υπάρχουν και για τα στρατιωτικά προγράμματα (έχουν δεσμευθεί οι σχετικές πιστώσεις) και για τις πολιτικές κατασκευές μέσω του προγράμματος κοψίματος της επιδοματικής πολιτικής. Το μόνο που μπορούμε να πούμε είναι να μην μείνει και αυτό το σχέδιο. απλό σχέδιο και να πάρει το δρόμο της υλοποίησης...
Tμήμα ειδήσεων defencenet
No comments :
Post a Comment