Ελληνικός εθνικοσοσιαλισμός: Για να γίνει κατανοητός αυτός ο όρος, χρειάζεται πολύ δουλειά, κυρίως από την διανόηση. Πρέπει να δείξουμε ποιες είναι οι ρίζες του εθνικισμού και του κοινωνισμού στην ελληνική ιστορία.
Να ξεκινήσουμε από την αρχαία Ελλάδα, να αναδείξουμε τον τρόπο συμμετοχής στα κοινά στις διάφορες πόλεις–κράτη, να μελετήσουμε την εθνοφυλετική ιδέα που ένωνε όλες τις πόλεις, πέρα από τα τοπικά συμφέροντα που τις έφερναν ενίοτε αντιμέτωπες.
Να μελετήσουμε τη ρωμαιο-βυζαντινή κατοχή και το κίνημα της επανελλήνησης που κορυφώθηκε λίγο πριν την πτώση της Κωνσταντινούπολης με τον Πλήθωνα Γεμιστό.
Να σπουδάσουμε τους συνεκτικούς θεσμούς που ανέπτυξε ο ελληνισμός επί οθωμανικής κατοχής.
Να περάσουμε στον επαναστατικό εθνικισμό που εκδηλώνεται μέσα από συνεχείς επαναστάσεις κατά της τουρκοκρατίας, μέχρι την επανάσταση του 1821, για να συνεχιστεί με την απελευθέρωση της Κρήτης, της Μακεδονίας έως και τον εθνικοαπελευθερωτικό αγώνα της ΕΟΚΑ και να επισημάνουμε σε αυτή την πορεία την διάσταση που υπήρχε ανάμεσα στον πηγαίο εθνικισμό και τον κοινωνισμό, μελετώντας τις αιτίες που απέτρεψαν την σύζευξη εθνικισμού και κοινωνισμού.
Στη συνέχεια έχουμε καθήκον να σπουδάσουμε τον εθνικοσοσιαλισμό όπως αυτός εφαρμόστηκε στην Ευρώπη, στις συγκεκριμένες συνθήκες και να αντλήσουμε τα στοιχεία εκείνα που ταιριάζουν στον εθνικό μας χαρακτήρα αφού μελετήσουμε τις πηγές του ευρωπαϊκού εθνικοσοσιαλισμού και τις πνευματικές του ρίζες που μέσα από την ευρωπαϊκή φιλοσοφία καταλήγουν πάλι στην αρχαία Ελλάδα.
Όμως μια άλλη σκληρή δουλειά που πρέπει να γίνει είναι, υπό το πρίσμα της ιδεολογίας του εθνικοσοσιαλισμού, να παραχθεί ένα πολιτικό πρόγραμμα διακυβέρνησης της χώρας. Πρέπει να γνωρίζουμε λεπτομερώς τι θα κάναμε αν είχαμε στα χέρια μας την εξουσία, πάνω σε κάθε τομέα της εθνικής και κοινωνικής ζωής. Τι θα κάνουμε στην οικονομία, στη παιδεία, στη διοίκηση, στην υγεία, στην άμυνα, στην ανάπτυξη της χώρας, στον πολιτισμό, παντού.
Για να παραχθεί ένα τέτοιο πρόγραμμα απαιτείται σκληρή εργασία και μελέτη σε βάθος όλων των θεμάτων, αλλά και διαβούλευση με το λαό, που προϋποθέτει συνεχή επαφή με το λαό και οργανωτική δουλειά στις τοπικές κοινωνίες και τις παραγωγικές του ενώσεις. Όμως όλα αυτά δεν γίνονται με διάσπαρτες δυνάμεις που αναλώνονται σε αναγραφή συνθημάτων. Ας υπάρχουν οι ομάδες δράσης και κρούσης, δεν διαφωνούμε επί τούτου. Ας υπάρχουν επίσης και οι ανεξάρτητοι διανοούμενοι που θα κάνουν την σπουδή της ιδεολογίας και θα την μεταλαμπαδεύσουν στο λαό.
Όμως επείγει να προχωρήσουμε και στο επόμενο βήμα. Στη δημιουργία του πολιτικού οργάνου, τόσο στη Κύπρο όσο και στην Ελλάδα, που θα εκπονήσει το πολιτικό πρόγραμμα και θα το καταθέσει με πολιτικό αγώνα και πολιτική παρουσία, στο λαό.
- Ανεξάρτητοι διανοούμενοι,
- αυτόνομες ομάδες κρούσης που εμπνέονται από την εθνικοσοσιαλιστική ιδέα
- σύσταση πολιτικού οργάνου υποστηριζόμενου με κάθε τρόπο από όλες τις αυτόνομες ομάδες.
Όταν προχωρήσουμε σε αυτές τις δομές, τότε θα είμαστε έτοιμοι να διεξάγουμε τον μεγάλο ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΟΠΟΛΙΤΙΚΟ ΠΟΛΕΜΟ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΕΘΝΙΚΟΣΟΣΙΑΛΙΣΜΟΥ προς τους εχθρούς της κοινωνίας και του έθνους.
Όταν προχωρήσουμε σε αυτές τις δομές, τότε θα είμαστε έτοιμοι να διεξάγουμε τον μεγάλο ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΟΠΟΛΙΤΙΚΟ ΠΟΛΕΜΟ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΕΘΝΙΚΟΣΟΣΙΑΛΙΣΜΟΥ προς τους εχθρούς της κοινωνίας και του έθνους.
ΚΥΡΙΕ ΣΤΑΥΡΟΥ.
ReplyDeleteΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΕΧΕΙ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙ ΟΤΙ ΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΟΞΥΓΟΝΟ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ ΕΓΚΕΙΤΑΙ ΣΤΗΝ ΕΝΝΟΙΑ "ΑΜΦΙΚΤΥΟΝΙΑ".ΟΥΔΕΠΟΤΕ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΕ ΜΕ ΟΡΟΥΣ ΕΝΝΙΑΙΟΥ ΚΕΝΤΡΙΚΟΥ ΚΡΑΤΙΚΟΥ ΜΟΡΦΩΜΑΤΟΣ.
ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΙΣΗΓΕΙΣΘΕ,ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ ΑΠΟ ΤΗΝ "ΛΑΙΜΗΤΟΜΟ" ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ,ΑΦΟΥ Ο ΕΘΝΙΚΟΣΟΣΙΑΛΙΣΜΟΣ ΠΡΟΥΠΟΘΕΤΕΙ ΤΗΝ ΥΠΑΡΞΗ ΚΕΝΤΡΙΚΟΥ ΚΡΑΤΙΚΟΥ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥ ΠΥΛΩΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ.
ΣΥΛΟΓΙΣΘΕΙΤΕ: ΤΟ ΕΠΟΣ ΤΩΝ ΜΗΔΙΚΩΝ ΠΟΛΕΜΩΝ ΣΥΝΕΤΕΛΕΣΘΗ ΥΠΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΑΜΦΙΚΤΥΟΝΙΚΗΣ ΣΥΝΝΕΝΟΗΣΕΩΣ ΤΟΥ ΤΟΤΕ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΧΕΡΣΟΝΗΣΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ.
ΤΟ ΕΠΟΣ ΤΩΝ ΔΥΟ ΠΡΩΤΩΝ ΕΤΩΝ ΤΗΣ ΕΘΝΕΓΕΡΣΙΑΣ ΤΟΥ '21,ΗΤΟΙ 1821-1823,ΕΠΕΤΥΧΕ ΥΠΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ "ΚΟΙΝΗΣ ΔΡΑΣΕΩΣ ΔΗΜΟΓΕΡΟΝΤΙΩΝ" (ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗΣ)
ΟΤΑΝ ΜΠΗΚΑΝ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΦΥΣΗ ΓΙΑ ΤΟ DNA ΤΟΥΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΚΡΑΤΙΚΗΣ ΥΠΟΣΤΑΣΕΩΣ,Η ΜΙΑ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΔΙΑΔΕΧΟΤΑΝ ΤΗΝ ΑΛΛΗ.
ΣΑΣ ΠΑΡΑΠΕΜΠΩ ΣΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΡΙΩΝ ΥΠΟΣΥΝΟΛΩΝ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ ΕΠΙ ΟΘΩΜΑΝΙΚΗΣ ΚΑΤΟΧΗΣ.
ΣΟΥΛΙ,ΜΑΝΗ ΚΑΙ ΣΑΝΤΑ ΤΟΥ ΠΟΝΤΟΥ.
ΤΟ ΟΞΥΓΟΝΟ ΤΟΥΣ ΣΕ ΕΚΕΙΝΑ ΤΑ ΜΑΥΡΑ ΧΡΟΝΙΑ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΗΜΟΓΕΡΟΝΤΙΚΗ ΤΟΥΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗ.
500 ΕΤΗ ΡΩΜΑΙΚΗΣ ΚΑΤΟΧΗΣ,1.000 ΕΤΗ ΒΥΖΑΝΤΙΝΗΣ ΚΑΤΟΧΗΣ ΚΑΙ 450 ΕΤΗ ΟΘΩΜΑΝΙΚΗΣ ΚΑΤΟΧΗΣ,ΚΑΙ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟ ΔΕΝ ΔΙΑΔΑΧΤΗΚΕ ΤΙΠΟΤΑ.