Το δόγμα Νταβούτογλου που ουσία του είναι η χρησιμοποίηση του Ισλάμ ως στοιχείου συνένωσης και συνοχής ανομοιογενών εθνοτικών και ταξικών πραγματικοτήτων, με σκοπό να αναδειχθεί ιστορικά ένας ισλαμικός κόσμος υπό την ηγεμονία της Τουρκίας, για να διαδραματίσει ένα νέο ιστορικό ρόλο, καταρρέει από την ίδια την εξέλιξη των πραγμάτων. Τα γεγονότα στην ευρύτερη Μέση Ανατολή καταδεικνύουν την ροπή των λαών αυτών προς εκδημοκρατισμό που σημαίνει την ανάδειξη εξουσιών εκ των κάτω και όχι εκ των άνω δηλαδή εκ των βασιλιάδων, των συνταγματαρχών και τέλος εκ του θεού-ιερατείου.
Σε λαούς που θέτουν το αίτημα της δημοκρατίας, το πολιτικό Ισλάμ αρχίζει να χάνει το νόημα του και να αποκαλύπτει την πραγματική τυραννική του φύση και τον βίαιο τρόπο επιβολής του. Συνεπώς το δόγμα Νταβούτογλου περιορίζεται εκ των πραγμάτων στο χώρο της Τουρκίας και κατευθύνει τη δράση του στην καθυπόταξη των κούρδων και την επιβολή μιας ψεύτικης συνοχής και επικάλυψης των ταξικών και εθνοτικών διαφορών που υπάρχουν στη τουρκική κοινωνία. Το πολιτικό Ισλάμ στρέφεται επίσης και κατά των δεκαπέντε εκατομμυρίων Αλεβιτών, υποστηρικτών του κοσμικού κράτους.
Το ερώτημα που τίθεται είναι αν θα κατορθώσει να επιβληθεί το δόγμα Νταβούτογλου σε αντίθεση και σύγκρουση με τις τρείς ισχυρές ροπές εξουσίας, τους κούρδους, τους Αλεβίτες και τα χαμηλά κοινωνικά στρώματα. Στην ουσία το δόγμα Νταβούτογλου εγκαινιάζει μια περίοδο εσωτερικών συγκρούσεων στη Τουρκία με απρόβλεπτα αποτελέσματα. Στη περισσότερη δημοκρατία που απαιτεί η Ευρωπαϊκή Ένωση, η τουρκική ηγεσία απαντά με επιστροφή στο Ισλάμ. Στη πρόοδο αντιτάσσει την οπισθοδρόμηση γιατί γνωρίζουν οι τούρκοι πως η πρόοδος και η πορεία προς τη δημοκρατία θα προκαλέσει τη σχάση και την διάλυση του μορφώματος βίας και τυραννίας που ονομάζεται τουρκικό κράτος. Για εμάς που επιθυμούμε την καταστροφή και την εξαφάνιση αυτού του μορφώματος από την ιστορία, το δόγμα Νταβούτογλου και η εφαρμογή του, αποτελεί ευχάριστη εξέλιξη.
Το πρόβλημα είναι να μην καταληφθούμε από ισλαμοφοβία και να περιπλεχθούμε σε χριστιανικά τόξα και θρησκευτικές αντιδράσεις κατά του ισλαμικού φαινομένου που θα μας γυρίσουν πίσω στον θρησκευτικό φανατισμό και τον βυζαντινό σκοταδισμό.Στο δόγμα Νταβούτογλου και στον ισλαμικό βαρβαρισμό οφείλουμε να αντιτάξουμε την διεκδίκηση πραγματικής λαϊκής αυτοθεσμιζόμενης δημοκρατίας και επανελλήνισης δηλαδή εμβάθυνση στις αξίες της ελευθερίας της σκέψης, της έκφρασης και του λόγου.
Λουκάς Σταύρου
Πρόεδρος ΕΔΗΚ
Το ερώτημα που τίθεται είναι αν θα κατορθώσει να επιβληθεί το δόγμα Νταβούτογλου σε αντίθεση και σύγκρουση με τις τρείς ισχυρές ροπές εξουσίας, τους κούρδους, τους Αλεβίτες και τα χαμηλά κοινωνικά στρώματα. Στην ουσία το δόγμα Νταβούτογλου εγκαινιάζει μια περίοδο εσωτερικών συγκρούσεων στη Τουρκία με απρόβλεπτα αποτελέσματα. Στη περισσότερη δημοκρατία που απαιτεί η Ευρωπαϊκή Ένωση, η τουρκική ηγεσία απαντά με επιστροφή στο Ισλάμ. Στη πρόοδο αντιτάσσει την οπισθοδρόμηση γιατί γνωρίζουν οι τούρκοι πως η πρόοδος και η πορεία προς τη δημοκρατία θα προκαλέσει τη σχάση και την διάλυση του μορφώματος βίας και τυραννίας που ονομάζεται τουρκικό κράτος. Για εμάς που επιθυμούμε την καταστροφή και την εξαφάνιση αυτού του μορφώματος από την ιστορία, το δόγμα Νταβούτογλου και η εφαρμογή του, αποτελεί ευχάριστη εξέλιξη.
Το πρόβλημα είναι να μην καταληφθούμε από ισλαμοφοβία και να περιπλεχθούμε σε χριστιανικά τόξα και θρησκευτικές αντιδράσεις κατά του ισλαμικού φαινομένου που θα μας γυρίσουν πίσω στον θρησκευτικό φανατισμό και τον βυζαντινό σκοταδισμό.Στο δόγμα Νταβούτογλου και στον ισλαμικό βαρβαρισμό οφείλουμε να αντιτάξουμε την διεκδίκηση πραγματικής λαϊκής αυτοθεσμιζόμενης δημοκρατίας και επανελλήνισης δηλαδή εμβάθυνση στις αξίες της ελευθερίας της σκέψης, της έκφρασης και του λόγου.
Λουκάς Σταύρου
Πρόεδρος ΕΔΗΚ
No comments :
Post a Comment