ΣΧΟΛΙΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ: ΟΝΤΩΣ ΘΕΤΕΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΟ ΕΜΠΟΔΙΟ ΣΕ ΤΥΧΟΝ ΤΟΥΡΚΙΚΗ ΕΙΣΒΟΛΗ... ΑΛΛΑ...
ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΠΟΛΛΗ, ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΗ ΠΡΟΣΟΧΗ ΠΛΕΟΝ ΣΤΗ ΘΡΑΚΗ. Η ΕΠΕΝΔΥΣΗ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΥΛΟΠΟΙΗΘΕΙ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ, ΜΕ ΜΟΝΗ ΤΗΝ ΘΡΑΚΗ. Ο ΝΟΩΝ ΝΟΕΙΤΩ. ΘΑ ΕΠΑΝΕΛΘΟΥΜΕ ΔΙΟΤΙ ΠΛΕΟΝ ΤΟ ΘΕΜΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ.
ΕΠΙΠΛΕΟΝ Η ΙΔΙΑ Η ΡΩΣΙΑ ΔΕΝ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΠΛΕΟΝ ΝΑ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΣΤΗΝ ΚΑΤΟΧΥΡΩΣΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΚΜΕΤΑΛΕΥΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΑΟΖ, ΙΣΑ-ΙΣΑ...
Η ΑΟΖ ΚΑΙ Η ΕΚΜΕΤΑΛΕΥΣΗ ΤΗΣ, ΟΜΩΣ, ΘΑ ΕΧΕΙ ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑ ΟΦΕΛΗ ΓΙΑ ΜΑΣ. ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΣΥΜΦΩΝΙΑΣ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ Η ΠΑΡΟΥΣΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ, ΑΛΛΑ ΟΥΤΕ ΝΑ ΔΙΑΝΟΗΘΕΙ ΟΤΙ ΘΑ ΤΗΝ ΚΑΝΕΙ ΜΠΟΡΕΙ.
ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΠΟΛΛΗ, ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΗ ΠΡΟΣΟΧΗ ΠΛΕΟΝ ΣΤΗ ΘΡΑΚΗ. Η ΕΠΕΝΔΥΣΗ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΥΛΟΠΟΙΗΘΕΙ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ, ΜΕ ΜΟΝΗ ΤΗΝ ΘΡΑΚΗ. Ο ΝΟΩΝ ΝΟΕΙΤΩ. ΘΑ ΕΠΑΝΕΛΘΟΥΜΕ ΔΙΟΤΙ ΠΛΕΟΝ ΤΟ ΘΕΜΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ.
ΕΠΙΠΛΕΟΝ Η ΙΔΙΑ Η ΡΩΣΙΑ ΔΕΝ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΠΛΕΟΝ ΝΑ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΣΤΗΝ ΚΑΤΟΧΥΡΩΣΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΚΜΕΤΑΛΕΥΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΑΟΖ, ΙΣΑ-ΙΣΑ...
Η ΑΟΖ ΚΑΙ Η ΕΚΜΕΤΑΛΕΥΣΗ ΤΗΣ, ΟΜΩΣ, ΘΑ ΕΧΕΙ ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑ ΟΦΕΛΗ ΓΙΑ ΜΑΣ. ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΣΥΜΦΩΝΙΑΣ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ Η ΠΑΡΟΥΣΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ, ΑΛΛΑ ΟΥΤΕ ΝΑ ΔΙΑΝΟΗΘΕΙ ΟΤΙ ΘΑ ΤΗΝ ΚΑΝΕΙ ΜΠΟΡΕΙ.
Θετική αξιολόγηση έλαβε από το υπουργείο Περιβάλλοντος της Βουλγαρίας, η νέα περιβαλλοντική μελέτη του αγωγού για το λιμάνι του Μπουργκάς, το οποίο αποτελεί την βάση του αγωγού Μπουργκάς-Αλεξανδρούπολη!
Το "εν υπνώσει" σχέδιο που έχει πολεμηθεί από τις κυβερνήσεις Γ.Παπανδρέου και Μ.Μπορίσοφ, τελικά, παρά το γεγονός ότι η βουλγαρική κυβέρνηση, σε απόλυτη συμφωνία με την κυβέρνηση Παπανδρέου (ποιος μπορεί να ξεχάσει την προεκλογική ομιλία του στην Αλεξανδρούπολη τον Σεπτέμβριο του 2009) έθεταν ανύπαρκτα ζητήματα περιβαλλοντικής επιβάρυνσης, τελικά απέσπασε θετική περιβαλλοντική γνωμοδότηση από τον σχετικό ανεξάρτητο βουλγαρικό φορέα! Η Ρωσία σε όλο αυτό το χρονικό διάστημα είχε απλά "παγώσει" την κοινή εταιρεία, δεν είχε πέσει στην παγίδα να την διαλύσει και δεν έπαψε ούτε μία στιγμή να πιέζει την βουλγαρική και δευτερευόντως της ελληνική κυβέρνηση για το έργο.
Η κυβέρνηση Παπανδρέου "οχυρωμένη" πίσω από την άρνηση Μπορίσοφ, δήλωνε ανέξοδα "πρόθυμη να συνεχιστεί το έργο", αλλά εξακολουθούσε να μην κάνει τίποτα προς την κατεύθυνση υλοποίησής του. Παρά τις σχετικές προτροπές της Μόσχας, αρνείτο να θέσει το θέμα σε επίπεδο Ε.Ε., (κάτι αυτονόητο αν ήθελε ραγματικά την υλοποίησή του αφού επρόκειτο για διακρατική συμφωνία) και απλά περίμενε τους Βούλγαρους. Σε σχετική δήλωση για την αποδοχή της περιβαλλοντικής μελέτης ο Έλληνας υφυπουργός Περιβάλλοντος, Γιάννης Μανιάτης (οφείλουμε να του αναγνωρίσουμε ότι, έστω μόνος του, πάντα επιδίωκε την υλοποίηση του έργου) αναφέρει ότι:
«Η θετική αυτή αξιολόγηση, με δεδομένο ότι έχει ήδη προηγηθεί προ πολλού (27.07.2010) η αντίστοιχη αποδοχή εκ μέρους των αρμόδιων ελληνικών περιβαλλοντικών αρχών για την πληρότητα της μελέτης περιβαλλοντικών επιπτώσεων του τμήματος του αγωγού στην ελληνική επικράτεια, σημαίνει ότι μπορούν να ξεκινήσουν άμεσα τόσο στην Ελλάδα όσο και στη Βουλγαρία οι προβλεπόμενες από το εθνικό και κοινοτικό δίκαιο διαδικασίες δημόσιας διαβούλευσης με το ενδιαφερόμενο κοινό, το περιφερειακό συμβούλιο και τους λοιπούς φορείς από τις περιοχές ευθύνης των οποίων θα διέλθει ο αγωγός».
Το σχέδιο αποτελεί το κορυφαίο "οχυρωματικό" έργο του Έβρου στα ελληνοτουρκικά σύνορα, αφού θέτει ένα πολύ μεγάλο εμπόδιο σε τυχόν τουρκική εισβολή, ανάλογη με αυτή του σχεδίου "Βαριοπούλα": Την Ρωσία και τα ρωσικά συμφέροντα που πλέον θα αποτυπωθούν με πολύ μεγάλη ευκρίνεια στην ελληνοτουρκική μεθόριο...
Τμήμα ειδήσεων defencenet
No comments :
Post a Comment