Ο Ακίο Τογιόντα σε επίσημη τοποθέτησή του είπε πως η τόσο δραστική στροφή προς τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα μπορεί να προκαλέσει την κατάρρευση της «τρέχουσας αυτοκινητοβιομηχανίας» ενώ εξέφρασε τις σοβαρές του αμφιβολίες για το περιβαλλοντικό όφελος. Ο 64χρονος Ακίο Τογιόντα, εγγονός του ιδρυτή της μεγαλύτερης αυτοκινητοβιομηχανίας στον πλανήτη και πρόεδρος της ομώνυμης εταιρείας, δήλωσε πως δε θέλει να ακολουθήσει με τέτοιο φρενήρη ρυθμό το κυνήγι των ηλεκτρικών, όπως κάνουν οι ανταγωνιστές τύπου VW και GM.
Η αμφισβήτηση του Τογιόντα ήρθε λίγο πριν εκπνεύσει το 2020 από τη θέση του ως προέδρου της JAMA, δηλαδή της Ένωσης Ιαπώνων Κατασκευαστών Αυτοκινήτου και ως απάντηση στο πρόσφατα ανακοινωθέν πλάνο της ιαπωνικής κυβέρνησης να απαγορεύσει την πώληση καινούργιων αυτοκινήτων με ΜΕΚ (Μηχανές Εσωτερικής Καύσης) από το 2035. Ο διευθύνων σύμβουλος της Toyota παρουσίασε τις θέσεις του για το υψηλό κόστος των BEV (Battery Electric Vehicles) και απάντησε σε ερωτήσεις σχετικά με τα αντιληπτά τους οφέλη στο περιβάλλον.
Αυτές είναι οι πιο χαρακτηριστικές θέσεις του Ακίο Τογιόντα κατά τη διάρκεια της συνόδου JAMA:
https://4drivers.gr/nea/to-afentiko-tis-toyota-akio-togionta-einai-skeptiko-gia-ta-ilektrika-giati/
Η αμφισβήτηση του Τογιόντα ήρθε λίγο πριν εκπνεύσει το 2020 από τη θέση του ως προέδρου της JAMA, δηλαδή της Ένωσης Ιαπώνων Κατασκευαστών Αυτοκινήτου και ως απάντηση στο πρόσφατα ανακοινωθέν πλάνο της ιαπωνικής κυβέρνησης να απαγορεύσει την πώληση καινούργιων αυτοκινήτων με ΜΕΚ (Μηχανές Εσωτερικής Καύσης) από το 2035. Ο διευθύνων σύμβουλος της Toyota παρουσίασε τις θέσεις του για το υψηλό κόστος των BEV (Battery Electric Vehicles) και απάντησε σε ερωτήσεις σχετικά με τα αντιληπτά τους οφέλη στο περιβάλλον.
Αυτές είναι οι πιο χαρακτηριστικές θέσεις του Ακίο Τογιόντα κατά τη διάρκεια της συνόδου JAMA:
- «Όσο περισσότερα EV κατασκευάζουμε, τόσο θα χειροτερεύουν οι τιμές του διοξείδιου του άνθρακα»
- «Όταν οι πολιτικοί εκεί έξω λένε, ”Ας ξεφορτωθούμε όλα τα αυτοκίνητα που χρησιμοποιούν βενζίνη”, καταλαβαίνουν τι σημαίνει αυτό; Στην Ιαπωνία και μόνο δεν υπάρχει αρκετή ηλεκτρική ενέργεια για να κινήσει το νέο σενάριο – ειδικά κατά τη διάρκεια των καλοκαιρινών μηνών»
- «Για να δημιουργηθεί μία ανάλογη υποδομή στη χώρα, το κόστος θα ήταν μεταξύ 135 δισεκατομμύριων έως 358 δισεκατομμύριων δολαρίων»
- «Μέχρι πριν από μία δεκαετία, η Ιαπωνία θα μπορούσε να έχει παραγάγει την απαραίτητη ενέργεια έχοντας περισσότερο πυρηνικό απόθεμα. Ωστόσο, μετά την κατάρρευση του εργοστασίου της Φουκουσίμα, το 2011, η χώρα έχει επικεντρωθεί στην καύση άνθρακα και φυσικού αερίου»
- «Υπάρχει μια προειδοποίηση για το επιπλέον κόστος των EV. Θα μπορούσαν να καταλήξουν ”σα λουλούδι σε μεγάλο υψόμετρο” καθώς κοστίζουν περισσότερο απ΄όσο μπορεί να αντέξει ο μέσος καταναλωτής»
https://4drivers.gr/nea/to-afentiko-tis-toyota-akio-togionta-einai-skeptiko-gia-ta-ilektrika-giati/
"Η Ευρωπαϊκή Ένωση λαμβάνει νέα μέτρα εναντίον όσων αποκαλύπτουν διάφορα στοιχεία στο διαδίκτυο, καθώς θέλει να απαγορεύσει τις δημοσιεύσεις που γίνονται από ανώνυμα προφίλ, ή προφίλ που χρησιμοποιούν ψευδώνυμα και θα απαιτείται η ταυτοποίηση των στοιχείων του κατόχου για κάθε δημοσίευση. "
ReplyDeletehttps://www.pronews.gr/epistimes/tehnologia/1026128_fimonoyn-tis-eleytheres-fones-toy-diadiktyoy-tha-apagoreyontai
ANAMENOMENO HTAN KAI AYTO.Η ΖΩΗ ΜΑΣ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΠΙΟ ΔΥΣΚΟΛΗ ΑΠ'ΟΤΙ ΜΟΛΙΣ ΜΙΑ ΔΕΚΑΕΤΙΑ ΠΡΙΝ. Ο ΕΛΕΓΧΟΣ ΚΑΙ Η "ΕΠΑΛΗΘΕΥΣΗ" ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΘΑ ΕΠΕΚΤΑΘΕΙ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΟΥ.
DeleteΕΙΝΑΙ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣ ΝΑ ΕΤΟΙΜΑΖΕΣΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΕΤΟΙΜΑΖΕΤΕ ΤΙΣ ΠΛΑΣΤΕΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΕΣ ΣΑΣ , ΑΝ ΕΠΙΘΥΜΕΙΤΕ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΧΡΗΣΗ ΤΕΤΟΙΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ. ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟ ΝΑ ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΕΙΤΕ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΠΟ ΜΙΑ ΠΛΑΣΤΗ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ , ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΟΣΟΥΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥΣ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΕΧΕΤΕ.
ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΟΛΥ ΣΟΒΑΡΟ ΘΕΜΑ ΘΑ ΑΝΑΡΤΗΣΩ ΕΝΤΟΣ ΤΟΥ '22 ΜΑΛΟΝ ΛΙΓΟ ΠΡΙΝ ΚΛΕΙΣΕΙ ΟΡΙΟΣΤΙΚΑ ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ.
https://isxys.blogspot.com/2021/10/infoteller-risk-assessment.html?showComment=1634589755081#c494925749129153703
Delete