Οι περισσότεροι άνθρωποι θεωρούν σημαντικό το απόρρητο στο διαδίκτυο. Αλλά αν μπορούσαν να ξεμπερδέψουν από τους μεσάζοντες —Google, Facebook και τόσους άλλους— και να εξαργυρώσουν τα δικά τους δεδομένα, πολλοί λένε ότι θα το έκαναν.
Είναι κοινώς γνωστό ότι οι εταιρείες κερδίζουν πολλά χρήματα από τα δεδομένα σας. Τι θα γινόταν, όμως, αν μπορούσατε να το εξαργυρώσετε μόνοι σας; Αυτή είναι μια ερώτηση που έθεσε η SimpleTexting σε 1.000 Αμερικανούς τον περασμένο Ιούνιο. Ένα σημαντικό ποσοστό των ερωτηθέντων ανησυχούσε για το τι συμβαίνει με τις πληροφορίες που ανταλλάσσουν για εκπτώσεις και υπηρεσίες. Πάνω από τα τρία τέταρτα εξέφρασαν ένα επίπεδο ανησυχίας για το πόσα από τα δεδομένα τους είναι προσβάσιμα στις επιχειρήσεις και το 72% πίστευε ότι, ακόμη και αν εταιρείες ανέφεραν ότι δεν πωλούν τις πληροφορίες τους, στην πραγματικότητα το κάνουν.
Και όμως, όταν ρωτήθηκαν αν θα ανταλλάσσουν αυτά τα δεδομένα με μετρητά που θα πήγαιναν απευθείας σε αυτούς, το 62,6% των ερωτηθέντων απάντησε ότι θα το σκεφτόταν. Από αυτούς που εξέφρασαν το παραπάνω, οι περισσότεροι θα ήταν πρόθυμοι να εγκαταλείψουν τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου τους (75,1%), το πλήρες όνομα (56,6%) και δημογραφικές πληροφορίες, όπως η ηλικία ή η φυλή (49,8%).
Συχνά λέγεται ότι όλα έχουν μια τιμή —και όταν τους ζητήθηκε να την ονομάσουν, οι ερωτηθέντες εκτίμησαν τις διευθύνσεις κατοικίας κατά μέσο όρο σε 1.040$, ιδιοκτησία ακινήτων σε 965,60$, οικογενειακή κατάσταση στα 837,10$, κατάσταση υγείας στα 788,50$, αριθμό τηλεφώνου 580,30$, πλήρες όνομα στο 516,10$, πλήρης ημερομηνία γέννησης στα 297,50$, ιστορικό αγορών 296$, συνήθειες κατανάλωσης προϊόντων 293,10$, δημογραφικές πληροφορίες 276,70$ και χόμπι 175,70$.
https://gr.pcmag.com/news-analysis/37432/tha-poulousate-ta-prosopika-sas-dedomena-kai-ean-nai-poso-tha-ta-khreonate
Είναι κοινώς γνωστό ότι οι εταιρείες κερδίζουν πολλά χρήματα από τα δεδομένα σας. Τι θα γινόταν, όμως, αν μπορούσατε να το εξαργυρώσετε μόνοι σας; Αυτή είναι μια ερώτηση που έθεσε η SimpleTexting σε 1.000 Αμερικανούς τον περασμένο Ιούνιο. Ένα σημαντικό ποσοστό των ερωτηθέντων ανησυχούσε για το τι συμβαίνει με τις πληροφορίες που ανταλλάσσουν για εκπτώσεις και υπηρεσίες. Πάνω από τα τρία τέταρτα εξέφρασαν ένα επίπεδο ανησυχίας για το πόσα από τα δεδομένα τους είναι προσβάσιμα στις επιχειρήσεις και το 72% πίστευε ότι, ακόμη και αν εταιρείες ανέφεραν ότι δεν πωλούν τις πληροφορίες τους, στην πραγματικότητα το κάνουν.
Και όμως, όταν ρωτήθηκαν αν θα ανταλλάσσουν αυτά τα δεδομένα με μετρητά που θα πήγαιναν απευθείας σε αυτούς, το 62,6% των ερωτηθέντων απάντησε ότι θα το σκεφτόταν. Από αυτούς που εξέφρασαν το παραπάνω, οι περισσότεροι θα ήταν πρόθυμοι να εγκαταλείψουν τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου τους (75,1%), το πλήρες όνομα (56,6%) και δημογραφικές πληροφορίες, όπως η ηλικία ή η φυλή (49,8%).
Συχνά λέγεται ότι όλα έχουν μια τιμή —και όταν τους ζητήθηκε να την ονομάσουν, οι ερωτηθέντες εκτίμησαν τις διευθύνσεις κατοικίας κατά μέσο όρο σε 1.040$, ιδιοκτησία ακινήτων σε 965,60$, οικογενειακή κατάσταση στα 837,10$, κατάσταση υγείας στα 788,50$, αριθμό τηλεφώνου 580,30$, πλήρες όνομα στο 516,10$, πλήρης ημερομηνία γέννησης στα 297,50$, ιστορικό αγορών 296$, συνήθειες κατανάλωσης προϊόντων 293,10$, δημογραφικές πληροφορίες 276,70$ και χόμπι 175,70$.
https://gr.pcmag.com/news-analysis/37432/tha-poulousate-ta-prosopika-sas-dedomena-kai-ean-nai-poso-tha-ta-khreonate
No comments :
Post a Comment