Με βάση τους υπολογισμούς αυτούς, της Διεύθυνσης προμηθειών, τεχνολογίας και λογιστικής υποστήριξης (ανήκει στην Διοίκηση Υλικού – Material Command) της USAF, μετά τα 15 πρώτα χρόνια υπηρεσίας ενός τύπου μαχητικού, το κόστος υποστήριξης του αυξάνεται κατά 3% έως 7% κάθε χρόνο, μέχρι να συμπληρώσει την επιχειρησιακή του ζωή στα 30 χρόνια! Αυτό που προτείνεται μέσω της νέας διαδικασίας σχεδίασης και παραγωγής, είναι η προμήθεια νέων μαχητικών αναβαθμισμένης έκδοσης κάθε οκτώ χρόνια και η αντικατάσταση των παλαιότερων κάθε 16 χρόνια κατά μέσο όρο!
Κατά τον τρόπο αυτό θα καταργηθούν τα προγράμματα δομικής αναβάθμισης (SLEP – Service Life Extension Programs) και εκσυγχρονισμού των ηλεκτρονικών και του εξοπλισμού αποστολής (MLU – Mid Life Update), με συνεπαγόμενη εξοικονόμηση 79% από τα συνολικά κόστη εκσυγχρονισμών και δομικών αναβαθμίσεων και 50% από τα σημερινά κόστη υποστήριξης.
Έχει υπολογιστεί ότι μέσω της νέας αυτής διαδικασίας, που θα περιλαμβάνει συνεχείς αναβαθμίσεις λογισμικού, ενσωμάτωση συστημάτων ανοικτής αρχιτεκτονικής που θα αντικαθίστανται και θα αναβαθμίζονται εύκολα, το κόστος ανάπτυξης θα ανέλθει κατά 25% κατά προσέγγιση και το κόστος κατασκευής κατά 18%. Η αύξηση αυτή όμως συνολικά, υπολογίζεται ότι θα είναι σε απόλυτους αριθμούς σημαντικά χαμηλότερη από τη συνολική μείωση που θα επέλθει στα κόστη εκσυγχρονισμού και δομικών αναβαθμίσεων, αλλά και τα κόστη υποστήριξης.
ΤΟ ΠΛΗΡΕΣ ΑΡΘΡΟ ΕΔΩ: https://www.defence-point.gr/news/usaf-epanastasi-sta-machitika-anavathmiseis-telos-petaxe-aeroskafos-6is-genias
ΚΟΥΡΗΤΗΣ:
ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΕΧΟΥΜΕ ΑΜΒΙΣΒΗΤΟΥΜΕΝΕΣ ΣΤΑΘΕΡΕΣ ΚΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ, ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΣΧΕΔΟΝ ΤΥΧΑΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΘΕΣΕΩΣ ΤΟΥΣ.
Κατά τον τρόπο αυτό θα καταργηθούν τα προγράμματα δομικής αναβάθμισης (SLEP – Service Life Extension Programs) και εκσυγχρονισμού των ηλεκτρονικών και του εξοπλισμού αποστολής (MLU – Mid Life Update), με συνεπαγόμενη εξοικονόμηση 79% από τα συνολικά κόστη εκσυγχρονισμών και δομικών αναβαθμίσεων και 50% από τα σημερινά κόστη υποστήριξης.
Έχει υπολογιστεί ότι μέσω της νέας αυτής διαδικασίας, που θα περιλαμβάνει συνεχείς αναβαθμίσεις λογισμικού, ενσωμάτωση συστημάτων ανοικτής αρχιτεκτονικής που θα αντικαθίστανται και θα αναβαθμίζονται εύκολα, το κόστος ανάπτυξης θα ανέλθει κατά 25% κατά προσέγγιση και το κόστος κατασκευής κατά 18%. Η αύξηση αυτή όμως συνολικά, υπολογίζεται ότι θα είναι σε απόλυτους αριθμούς σημαντικά χαμηλότερη από τη συνολική μείωση που θα επέλθει στα κόστη εκσυγχρονισμού και δομικών αναβαθμίσεων, αλλά και τα κόστη υποστήριξης.
ΤΟ ΠΛΗΡΕΣ ΑΡΘΡΟ ΕΔΩ: https://www.defence-point.gr/news/usaf-epanastasi-sta-machitika-anavathmiseis-telos-petaxe-aeroskafos-6is-genias
ΚΟΥΡΗΤΗΣ:
- Η ΒΑΣΗ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΙΣΜΟΥ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ 15ετία ..."το κόστος υποστήριξης αυξάνεται κατά 3% έως 7% κάθε χρόνο". ΠΟΣΟ ΕΙΝΑΙ ; 3 ή 7 ; Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΠΑΡΑ ΤΟ ΟΤΙ ΦΑΙΝΕΤΑΙ "ΜΙΚΡΗ" ΣΕ ΑΠΟΛΥΤΕΣ ΤΙΜΕΣ ΕΙΝΑΙ ΤΕΡΑΣΤΙΑ.ΠΩΣ ΑΚΡΙΒΩΣ ΥΠΟΛΟΓΙΖΟΥΝ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ; ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΟΥΝ ΕΠΑΡΚΩΣ ΑΥΤΑ ΤΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ.
- "θα περιλαμβάνει συνεχείς αναβαθμίσεις λογισμικού" ΔΛΔ ΣΥΝΕΧΩΣ ΚΑΙ ΕΞ ΟΡΙΣΜΟΥ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΔΕΔΕΜΕΝΟ ΜΕ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ. ΣΥΝΕΧΩΣ ΘΑ ΠΕΤΑ ΜΙΑ "beta" ΕΚΔΟΣΗ. ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΠΟΥ ΑΚΟΛΟΥΘΗΘΗΚΕ ΣΤΟ F-35 ΚΑΙ ΔΟΚΙΜΑΖΕΤΑΙ ΣΤΟ F-15. ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΟΒΑΡΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΔΥΝΑΤΟ ΝΑ ΕΠΙΛΗΘΟΥΝ.
ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΕΧΟΥΜΕ ΑΜΒΙΣΒΗΤΟΥΜΕΝΕΣ ΣΤΑΘΕΡΕΣ ΚΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ, ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΣΧΕΔΟΝ ΤΥΧΑΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΘΕΣΕΩΣ ΤΟΥΣ.
No comments :
Post a Comment