19/08/2020

Θ.Τζήμερος: Η μεγάλη απάτη με την (κρατική) περιουσία σου

Δεν ξέρεις τι έχεις. Κυριολεκτικά. Πάρε μια ιδέα:
  • 71.000 σπίτια και οικόπεδα και πάνω από 5.000 επιχειρήσεις!
  • Ορυκτό πλούτο και πετρέλαια. 
  • Βουνά, δάση, νησιά, αεροδρόμια, λιμάνια, ακρογιαλιές, δειλινά.
Είσαι πάμπλουτος, φίλε. Αυτή είναι η περιουσία του ελληνικού κράτους. Τη νιώθεις και δική σου, έτσι δεν είναι;

Έχεις σκεφτεί ποτέ ότι ...
  • α) την περιουσία ΣΟΥ πρέπει να μπορείς και να την διαχειρίζεσαι,
  • β) πρέπει να αποδίδει εισόδημα
  • γ) το μερίδιο από το εισόδημα που σου αναλογεί πρέπει να μπαίνει στην τσέπη σου; 

- Ισχύει κάτι από τα παραπάνω με την κρατική περιουσία ΣΟΥ;
  • Όχι βέβαια! Αντιθέτως, μέχρι τώρα, η κρατική περιουσία ΣΟΥ, με όλες τις κυβερνήσεις, σού ζητάει συνεχώς λεφτά. Και την πληρώνεις πανάκριβα!

- Πώς γίνεται αυτό;
  • Γίνεται με τη διακομματική κομπίνα που ονομάζεται “διαχείριση της δημόσιας περιουσίας”. Στήνεται σε 3 βήματα. Πρώτα σε πείθουν ότι φτιάχνουν επιχείρηση “κοινής ωφελείας”. Σε βάζουν να τη χρηματοδοτήσεις μέσω φόρων. Τρώνε για κάποια χρόνια τον αγλέουρα τα λαμόγια που είναι στο κόλπο: πολιτικοί, τα “δικά τους παιδιά”, αφισοκολλητές που διορίσθηκαν υπάλληλοι στην επιχείρηση, συνδικαλιστές, δημοσιογράφοι, συνταξιούχοι που βγήκαν στα 48, προμηθευτές με καπέλο, “υπεύθυνοι” της εταιρείας, τοπικοί παράγοντες. Βέβαια η επιχείρηση κάθε χρόνο μπαίνει μέσα. Χωρίς να το ξέρεις, την πληρώνεις από τους φόρους σου. Κι όταν πια μπει τόσο πολύ μέσα που οι τρύπες δεν κλείνουν με τίποτε και τα σκάνδαλα γίνουν πρωτοσέλιδα, σου πετάνε το παραμύθι με τους κακούς ιδιώτες που θέλουν να την αγοράσουν “μπιρ παρά”. Και σε πείθουν να συνεχίζεις να τους πληρώνεις όλους αυτούς για να αισθάνεσαι εθνικά περήφανος!

Παράδειγμα: αγοράζει το κράτος, με δικά σου λεφτά, μια αεροπορική εταιρεία. Καμαρώνεις εσύ που τα ελληνικά φτερά θα σκίζουν τους αιθέρες των 5 ηπείρων. Αλλά δεν παίρνεις καμμία μετοχή της εταιρείας. Μέτοχος είναι μόνο το κράτος, δηλαδή το κόμμα που κυβερνάει. Για ποιο πράγμα ενδιαφέρεται το κόμμα; Για να έχει κέρδη η εταιρεία; Όχι βέβαια! Ενδιαφέρεται να επανεκλεγεί. Και στήνει τη μηχανή με αυτόν τον στόχο. Βάζει γενικό διευθυντή όχι κάποιον βαρβάτο manager, αλλά ένα κομματόσκυλο, συνήθως κάποιον που απέτυχε να εκλεγεί βουλευτής. Αυτός ξέρει ότι δεν θα κριθεί από την απόδοσή του αλλά από το πόσο θα κάνει τα χατίρια στους πολιτικούς πάτρωνές του.

Όταν λοιπόν εμφανιστεί το ρουσφέτι μαζί με το σημείωμα του υπουργού “δεν κάνει για τίποτε, βολέψτε τον κάπου” δεν θα πει “μα αυτό θα αυξήσει το κόστος της λειτουργίας!”. Θα τον βολέψει κάπου, γιατί αν δεν το κάνει θα χάσει τη θέση του. Έτσι, ενώ η εταιρεία χρειάζεται, ας πούμε, 1.000 άτομα, αποκτάει “με το καλημέρα” 3.000, που οι περισσότεροι δεν κάνουν για τη δουλειά. Κι ο αριθμός αυξάνεται συνέχεια.

Η Ολυμπιακή είχε 65 αεροπλάνα. Εταιρείες αυτού του μεγέθους χρειάζονται περίπου 3.000 άτομα, με αναλογία προσωπικού αέρα / εδάφους, 1 προς 3,5. Πόσους έφτασε να έχει η Ολυμπιακή; 19.200 υπαλλήλους! Με αναλογία 1 ιπτάμενος / 10 εδάφους! Τι ήταν όλοι αυτοί; Πολιτικά ρουσφέτια. Ποιος τους πλήρωνε; Εσύ! Και βέβαια συνδικαλιζόντουσαν. Απεργούσαν κάθε τρεις και λίγο για μεγαλύτερους μισθούς και περισσότερα προνόμια. Και έμεναν οι επιβάτες με το εισιτήριο στο χέρι και κοιμόντουσαν στο αεροδρόμιο και έχαναν τις ανταποκρίσεις και δυσφημιζόταν η εταιρεία και απαξιωνόταν η περιουσία ΣΟΥ και έπεφταν τα έσοδα. Δες μερικά νούμερα. Το 1992 η Ολυμπιακή άξιζε 155 δισ. δραχμές. Πόσα χρωστούσε; 444 δισ. δραχμές (1,3 δισ. ευρώ)! Το 1994 το φέσι της διαγράφηκε ΟΛΟ, δηλαδή το πλήρωσες εσύ, με πρόσχημα την εξυγίανση. Είμαι σίγουρος ότι δεν το θυμάσαι καν! Το πρόγραμμα εξυγίανσης είχε όλα όσα διαβάζεις κάθε φορά, χρόνια τώρα: εκσυγχρονισμό, αξιολόγηση, εκπαίδευση, νέες τεχνολογίες, σοβαρό μάνατζμεντ, διεθνείς συνεργασίες, μείωση προσωπικού, μπλα, μπλα, μπλα. Τίποτε δεν έγινε. Ποια κυβέρνηση τολμούσε να αγνοήσει το πολιτικό κόστος; Και η… εξυγιανθείσα Ολυμπιακή, μέχρι το 2007 που έκλεισε, συσσώρευσε άλλα 2,7 δισ. ευρώ χρέος. Παρότι μονοπώλιο! Μάντεψε ποιος τα πλήρωσε. Μήπως αυτά τα θυμάσαι;

Θυμάσαι όμως απεργίες, διαδηλώσεις, δακρύβρεκτα άρθρα για “τα φτερά της Ελλάδας” που κάποιοι θέλουν “να κρατήσουν δεμένα στο έδαφος”! Όλο το κόλπο ήταν να συνεχίσουν να σε φεσώνουν. Και, όντως τα κατάφεραν: το πακέτο στους “εργαζόμενους” για να μην τα κάνουν λαμπόγυαλο δεν υπάρχει ούτε σε σενάριο του Χόλιγουντ. Μπορούσαν να διαλέξουν ανάμεσα στο να βγουν αμέσως στη σύνταξη με ηγεμονικό εφάπαξ, ή να συνεχίσουν να “εργάζονται” σε άλλες υπηρεσίες του Δημοσίου με τον μισθό που έπαιρναν στην Ολυμπιακή! Έτσι έγιναν συνταξιούχοι άνθρωποι 34 χρονών με σύνταξη που ξεκινούσε από 1.700 ευρώ καθαρά τον μήνα, και εφάπαξ που έφτανε τα 280.000 ευρώ ανά άτομο, ενώ πιλότοι συνέχισαν να εισπράττουν 12.000 ευρώ τον μήνα χωρίς να εργάζονται πουθενά, διότι τι να τους κάνει τους πιλότους των Boeing μια υπηρεσία χωρίς Boeing; Το πολύ γραφιάδες. Εσύ τα πλήρωσες όλα αυτά. Κι ακόμα τους πληρώνεις. Σου έχει πει κανένας πόσο κοστίζουν κάθε χρόνο αυτές οι “ανθρωπιστικές” ρυθμίσεις στα πρώην διακομματικά ρουσφέτια; Πήραν κανένα τέτοιο πακέτο οι απολυμένοι του ιδιωτικού τομέα;

Κι αν τα χρέη της Ολυμπιακής σού φαίνονται βουνό, μάθε ότι ο ΟΣΕ, η άλλη μεγάλη περιουσία σου, σε είχε φεσώσει με πάνω από 12 δισ. ευρώ! Με το ίδιο σενάριο: το 1998 το κράτος ανέλαβε το χρέος του, 600 δισ. δραχμές (1,7 δισ. ευρώ). Με στόχο να τον εξυγιάνει. Όμως μέχρι το 2010 ο ΟΣΕ δημιούργησε κι άλλα 10 δισ. ευρώ χρέος! Τα έσκασες κι αυτά κανονικότατα.

[Χρησιμοποίησα τα παραδείγματα της Ολυμπιακής και του ΟΣΕ γιατί τα ξέρουμε όλοι, χοντρικά έστω. Ενώ την Αναπτυξιακή Εταιρεία του Δήμου Άνω Ραχούλας και τις ρεμούλες που γίνονται εκεί τις ξέρουν οι Ανωραχουλιώτες. Αλλά δεν μιλάν. Δικά τους παιδιά διορίζονται. Ποιος τα πληρώνει, σκέφτηκες;]

Δημόσιο και κερδοφορία είναι έννοιες ασύμβατες. Το Δημόσιο είναι κάκιστος επιχειρηματίας, εξ ορισμού. Αν αναλάβει τη Σαχάρα, σε λίγο θα έχουμε έλλειψη άμμου.

- Μα δεν μπορεί με άλλη νοοτροπία, άλλη κυβέρνηση, άλλη ιδεολογία, άλλον θεό, οι εταιρείες του Δημοσίου να κερδοφορούν;

Όχι! Ποτέ! Δες γιατί:
  • Η ιδιωτική επιχείρηση ρισκάρει δικά της λεφτά. Το Δημόσιο χρησιμοποιεί τα δικά σου.
  • Η ιδιωτική επιχείρηση έχει ως στόχο την ελαχιστοποίηση του λειτουργικού κόστους. Το Δημόσιο, τη μεγιστοποίηση του ψηφοθηρικού κέρδους.
  • Η ιδιωτική επιχείρηση σχεδιάζει με ορίζοντα δεκαετιών. Το Δημόσιο με ορίζοντα εκλογών.
  • Η ιδιωτική επιχείρηση προσλαμβάνει αυτούς που ξέρουν τη δουλειά. Το Δημόσιο, αυτούς που ξέρουν τον βουλευτή.
  • Η ιδιωτική επιχείρηση, αν κάποιος δεν αποδίδει, τον απολύει. Στο Δημόσιο ακόμα κι ο εντελώς άχρηστος δεν ξεκουνιέται. Συνήθως γίνεται συνδικαλιστής.
  • Η ιδιωτική επιχείρηση βάζει στόχους και δίνει μπόνους. Το Δημόσιο δίνει τον ίδιο μισθό σε όλους, είτε “σκίζονται” είτε “λουφάρουν”.
  • Η ιδιωτική επιχείρηση παίρνει αποφάσεις γρήγορα και τις εφαρμόζει αμέσως. Το Δημόσιο χρειάζεται μήνες ή χρόνια.
  • Η ιδιωτική επιχείρηση λογοδοτεί στους μετόχους και κρίνεται από τους πελάτες. Το Δημόσιο δεν λογοδοτεί πουθενά και δεν κρίνεται από κανέναν.
  • Η ιδιωτική επιχείρηση βελτιώνεται μέσω του ανταγωνισμού. Το Δημόσιο είναι μονοπώλιο και απεχθάνεται τον εκσυγχρονισμό και την τεχνολογία.
  • Αν η ιδιωτική επιχείρηση έχει χασούρα, κλείνει. Αν έχει το Δημόσιο, απλώς θα σου βάλει κι άλλον φόρο.

- Χρειάζεται να αναφερθούμε στα 71.000 ακίνητα της (κρατικής) περιουσίας σου;
  • Την “ιστορία” τους την παρακολουθείς κάθε μέρα: τα κτίσματα ρημάζουν και λεηλατούνται, ενώ οι εκτάσεις καταπατούνται, συνήθως με σύμπραξη αυτών που έχουν ορισθεί να τις προσέχουν: πολεοδομίες και δασαρχεία.

- Μα έχουμε πλούσιο υπέδαφος και υδρογονάνθρακες.
  • Ναι, αλλά τι θα προτιμούσες; Να τα εκμεταλλευτούν ιδιωτικές εταιρείες και να πληρώνουν στο Δημόσιο δηλαδή σε ΣΕΝΑ ποσοστό επί των κερδών ή να τα αναλάβουν δημόσιες εταιρείες τύπου Ολυμπιακής; Η Βενεζουέλα έχει τα μεγαλύτερα κοιτάσματα πετρελαίου στον κόσμο. Λιμοκτονεί όμως διότι την παραγωγή την κάνουν κρατικές εταιρείες με το κόστος άντλησης κάθε βαρελιού να είναι μεγαλύτερο από την τιμή πώλησης.

- Ποιοι λοιπόν φωνάζουν για το “ξεπούλημα” μιας περιουσίας, που μόνο να σου ζητάει λεφτά ξέρει;
  • Επειδή δεν μπορώ να φανταστώ πως υπάρχει άνθρωπος τόσο ηλίθιος που αγωνίζεται για να τον… κλέβουν, απομένει η άλλη εκδοχή: όσοι έχουν όφελος από την κομπίνα: οι διορισμένοι στις κρατικές επιχειρήσεις, τα μέλη των κυκλωμάτων που λυμαίνονται την κρατική περιουσία και τα κόμματα που τη χρησιμοποιούν για να ψαρεύουν εκλογική πελατεία.

- Ποιος επομένως είναι ο τρόπος για να αξιοποιηθεί η κρατική περιουσία σου;
  • Να γίνει πραγματικά δική σου. Το κράτος, ΟΛΗ την περιουσία του, να τη μετοχοποιήσει και να δώσει από μία μετοχή σε κάθε Έλληνα υπήκοο μία συγκεκριμένη μέρα. Ας πούμε την 1η Ιανουαρίου 2019. Ακόμα και στα νεογέννητα. (Και μόνο αυτή η εξαγγελία, αν γίνει σήμερα, θα προκαλέσει αύξηση γεννήσεων!) Να τη νοικιάσει για 20, 50 ή 99 χρόνια, ανάλογα με το είδος της περιουσίας και το business plan, σε ιδιωτικές εταιρείες που ενδιαφέρονται να την αξιοποιήσουν. Κάθε χρόνο να εισπράττει τα νοίκια και ποσοστό επί των κερδών και να τα διανέμει στους πολίτες ως μέρισμα. Αν περίμενες κάθε χρόνο το έσοδο από την κρατική σου περιουσία, θα σε ενδιέφερε το αν κάποιοι την κλέβουν ή την καταπατούν, έτσι δεν είναι;

- Και ποιο σύστημα, τελικά, είναι πιο σοσιαλιστικό;
  • Να διορίζονται οι “εκλεκτοί” κολλητοί των κομματικών σε κρατικές εταιρείες χωρίς αντικείμενο και να τους συντηρείς με τους φόρους σου ή ΟΛΟΙ οι Έλληνες να έχουν όφελος από μια περιουσία που θα την αξιοποιούν ιδιώτες που ξέρουν τη δουλειά και θα κερδίζουν και αυτοί και εσύ; 

- Αν ήταν να επιλέξεις ποιους θα έβαζες διαχειριστές στην κρατική σου περιουσία, ποιους θα προτιμούσες;
  • Τους διακομματικούς Καρανίκες ή έναν βαρβάτο manager, Έλληνα ή ξένο, που θα σου έδινε με την διαχείρισή του το μεγαλύτερο μέρισμα; 

Την άκουσες ποτέ αυτή την πρόταση από “αριστερό”; Από “λαϊκοδεξιό”; Άκουσέ την από φιλελεύθερο. Καιρός να νοιαστείς περισσότερο για την περιουσία σου, φίλε. Κρίμα να πάει χαμένη στα χέρια άχρηστων και απατεώνων. Όσο ακόμα υπάρχει, ε;

14 comments :

  1. Anonymous19/8/20 18:41

    https://www.euro2day.gr/specials/dr_money/article/2037592/myalo-den-vazoyme-sto-asfalistiko.html

    ReplyDelete
  2. Anonymous5/9/20 03:35

    Αυτό που κάνετε κύριοι της "Ισχύος", δεν είναι σωστό είναι ύπουλο. Δίνετε αβάντα στις μισές αλήθειες του Τζήμερου. Έχετε δαιμονοποιήσει κάθε τι στο δημόσιο τομέα. Ενώ και ο ιδιωτικός τομέας είναι κόλαση και το ξέρω από πρώτο χέρι. Αν εσεις είστε αυταπασχολούμενοι, ίσως δε τα ξέρετε από πρώτο χέρι. Συγκρίνετε μήλα με πορτοκάλια. Δεν υπάρχει σύγκριση. Ο σκοπός μιας επιχείρησης είναι μόνο το κέρδος. Ο σκοπός ενός κράτους δεν είναι μόνο το κέρδος. Το κράτος δεν είναι επιχείρηση. Ούτε η επιχείρηση κράτος. Εσείς θέλετε κράτος 20% με στρατό και δικαστήρια. Θέλετε πινοσετισμό, επιβίωση του ισχυρότερου. Αν είχαμε ένα εκατομμύριο επιχειρήσεις με τόση δύναμη τότε αυτές θα κυβερνούσαν και θα φτιάχναν νόμους κόλαση και θα τα είχαν αγοράσει όλα. Ούτε στην παραλία δε θα μπορούσατε να πάτε για μπάνιο.

    "Η ιδιωτική επιχείρηση σχεδιάζει με ορίζοντα δεκαετιών. Το Δημόσιο με ορίζοντα εκλογών."

    Ποια ιδιωτική επιχείρηση; Υπάρχουν δεκάδες χιλιάδες. Σχεδόν όλες με ελάχιστους εργαζόμενους και ελάχιστες με πολλούς εργαζόμενους. Μόνο οι μεγάλες σχεδιάζουν με ορίζοντα δεκαετιών. Κάποιες άλλες σχεδιάζουν για να κάνουν αρπαχτές.
    Το δημόσιο έχει πολλούς τομείς. Σε κάποιους τομείς υπάρχει σχέδιο με ορίζοντα και πέρα από τις εκλογές. Τα δημόσια έργα υποδομής τι είναι; Τον μακροχρόνιο σχεδιασμό από την ΕΕ, γιατί τον ξεχνάτε;

    "Η ιδιωτική επιχείρηση προσλαμβάνει αυτούς που ξέρουν τη δουλειά. Το Δημόσιο, αυτούς που ξέρουν τον βουλευτή."

    Τι προσόντα χρειάζονται για να γίνει κάποιος συσκευαστής σε φαρμακαποθήκη; Ξέρω από πρώτο χέρι οτι επιχειρήσεις προσλαμβάνουν με γνωριμίες και με μεσολάβηση ακόμα και βουλευτή. Στο δημόσιο μεταξύ αυτών που ξέρουν τη δουλειά προτιμούνται κάποιοι. Αυτό ο κύριος Τζήμερος δεν το λέει.

    "Η ιδιωτική επιχείρηση, αν κάποιος δεν αποδίδει, τον απολύει. Στο Δημόσιο ακόμα κι ο εντελώς άχρηστος δεν ξεκουνιέται. Συνήθως γίνεται συνδικαλιστής."

    ReplyDelete
  3. Anonymous5/9/20 03:35

    Ο κύριος Τζήμερος θυμάται γιατί θεσπίστηκε η μονιμότητα στο δημόσιο; Αν όχι ας ανατρέξει στα βιβλία της ιστορίας. Η πραγματικότητα είναι χειρότερη. Στο δημόσιο συμβαίνει ότι και στον ιδιωτικό τομεά. Οι εργαζόμενοι είναι όμηροι των συμβάσεων εργασίας. Μάλλον δεν έχετε δουλέψει ως υπάλληλοι για να ξέρετε ότι μας αφήνουν απλήρωτους, ώστε να παραιτηθούμε για να μη πληρώσουν αποζημίωση. Αυτό είναι το μεγάλο κόλπο των ιδιωτικών επιχειρήσεων που ο κύριος Τζήμερος και εσείς ξεχνάτε.

    "Η ιδιωτική επιχείρηση βάζει στόχους και δίνει μπόνους. Το Δημόσιο δίνει τον ίδιο μισθό σε όλους, είτε “σκίζονται” είτε “λουφάρουν”."

    Μισές αλήθειες. Όλοι οι δημόσιοι υπάλληλοι δεν παίρνουν τον ίδιο μισθό. Και στις οικογενειακές επιχειρήσεις δεν υπάρχουν μπόνους. Πάσχετε από επιχειρηματολαγνεία κύριοι.

    "Η ιδιωτική επιχείρηση παίρνει αποφάσεις γρήγορα και τις εφαρμόζει αμέσως. Το Δημόσιο χρειάζεται μήνες ή χρόνια."

    Οι επιχειρήσεις αποτελούνται από λίγους επιχειρηματίες και τα συμβούλιά τους και έχουν έγκριση από τους μετόχους εν λευκώ. Το δημόσιο χρειάζεται μήνες επειδή υπάρχει δημόσια διαβούλευση και έλεγχος από την αντιπολίτευση και οι πολίτες μπορούν να μπλοκάρουν τις αποφάσεις στους δρόμους και στα δικαστήρια και κάνουν μήνες ή χρόνια να εκδικαστούν. Συγκρίνετε μήλα με πορτοκάλια. Δεν υπάρχει σύγκριση.

    "Η ιδιωτική επιχείρηση λογοδοτεί στους μετόχους και κρίνεται από τους πελάτες. Το Δημόσιο δεν λογοδοτεί πουθενά και δεν κρίνεται από κανέναν."

    Πόσες μετοχικές επιχειρήσεις υπάρχουν στην ελλάδα σήμερα; Ελάχιστες. Σχεδόν όλες οι άλλες είναι οικογενειακές και δεν λογοδοτούνε σε κανέναν. Οι πολιτικοί δε λογοδοτούν στις εκλογές; Οι ΕΔΕ που γίνονται δεν είναι τρόπος ελέγχου του δημοσίου; Το δημόσιο δεν ελέγχεται από του ελεγκτικούς μηχανισμούς της ΕΕ; Το δημόσιο δεν ελέγχεται από ανεξάρτητες αρχές; Το δημόσιο δεν ελέγχεται από την αντιπολίτευση και άλλους μικροκομματάρχες; Τότε ο κύριος Τζήμερος τι κάνει, μιλάει με τον εαυτό του δημόσια;

    "Η ιδιωτική επιχείρηση βελτιώνεται μέσω του ανταγωνισμού. Το Δημόσιο είναι μονοπώλιο και απεχθάνεται τον εκσυγχρονισμό και την τεχνολογία."

    Μεταξύ των κρατών δεν υπάρχει ανταγωνισμός; Το κράτος μας δε βελτιώθηκε καθόλου τις τελευταίες δεκαετίες; Βλέπετε εσείς να κυκλοφορούνε υπάλληλοι του δήμου με τροχήλατα απορριματοφόρα. Τα μηχανήματα του δήμου δεν είναι εκσυγχρονισμός; Τα εγγειοβελτιωτικά έργα και οι γέφυρες δεν είναι εκσυγχρονισμός; Για τον ιδιωτικό τομέα που γίνεται ολιγοπώλιο και καρτέλ γιατί δε λέτε τίποτα;

    "Αν η ιδιωτική επιχείρηση έχει χασούρα, κλείνει. Αν έχει το Δημόσιο, απλώς θα σου βάλει κι άλλον φόρο."

    Είναι σύγκριση αυτή; Είναι λογικό επιχείρημα αυτό; Το δημόσιο είναι δυνατόν να κλείσει; Ονειρεύεστε fail state κράτος Σομαλίας; Αν ήταν έτσι, μετά από κάθε χρεοκοπία θα έπρεπε να μην υπάρχει κανένα κράτος. Αν χρεοκοπούσε η ΔΕΗ θα την κλείνατε, εσείς θα την κλείνατε κύριοι και θα εισάγατε ενέργεια από τη βουλγαρία; Όλα τα κράτη λειτουργούν με δανεικά. Πότε ακριβώς στην ιστορία κυβερνήθηκε χώρα με αυτά που ονειρεύεστε εσείς και ο κομματάρχης σας; Ντροπή σταματήστε να υποτιμάτε τη νοημοσύνη μας. Ο ιδιωτικός τομέας δεν είναι ο παράδεισος που παρουσιάζετε αλλά η κόλαση.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anonymous7/9/20 16:00

      Αμ τι θα ψήφιζες κορόιδο... Κι εμείς βιώνουμε παρόμοια προβλήματα, αλλά έλεος δεν κλαιγόμαστε έτσι!

      Delete
  4. ΕΓΩ ΜΟΝΟΝ ΤΟ ΚΑΝΩ. ΕΝΑΣ ΕΙΜΑΙ. Η "ΙΣΧΥΣ" ΩΣ ΟΜΑΔΑ ΕΧΕΙ ΑΥΤΟΔΙΑΛΥΘΕΙ ΗΔΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΕΚΕΜΒΡΙΟ ΤΟ 2017. ΕΞ ΟΥ ΚΑΙ ΤΟ "Β ΠΕΡΙΟΔΟΣ" ΣΤΟΝ ΤΙΤΛΟ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ.

    ΠΑΜΕ ΤΩΡΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑ ΚΑΙ ΚΑΝΩ...
    ΠΡΩΤΑ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΑ ΑΠΟ ΕΠΙΣΗΜΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΤΟΜΕΟΣ ΣΤΗΝ ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ . ΑΥΤΟ ΠΑΓΙΩΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΒΑΣΙΛΕΙΟ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟΣ ΥΠΕΡΕΒΑΙΝΕ ΤΟ 70%. ΚΑΤΕΤΑΣΕ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΔΛΔ ΑΚΡΙΒΩΣ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΙΣ ΓΝΩΣΤΕΣ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΙΚΕΣ ΧΩΡΕΣ ΤΟΥ ΑΝΑΤΟΛΙΚΟΥ ΜΠΛΟΚ , ΤΗΝ ΚΙΝΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΟΥΒΑ.
    ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΣΑΝ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΚΑΠΟΙΟΕΣ ΣΚΑΝΔΙΝΑΒΙΚΕΣ ΧΩΡΕΣ ΚΑΙ Ο ΚΑΝΑΔΑΣ ΜΕ ΠΟΣΟΣΤΑ +-55% .
    Η ΔΙΕΘΝΗΣ ΔΙΑΚΡΙΣΗ ΛΟΙΠΟΝ ΓΙΑ ΤΟ ΑΝ ΜΙΑ ΧΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΙΚΗ" ή ΕΘΝΙΚΟΣΟΣΙΑΛΙΣΤΙΚΗ ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΑΥΤΟΣ Ο ΔΕΙΚΤΗΣ.
    ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΠΩΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΡΑΤΙΚΟΔΙΑΙΤΟΙ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΑΝ ΟΙ ΠΟΛΛΟΙ ΔΕΝ ΤΟ ΑΝΤΙΛΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ ΕΤΣΙ. ΓΙΑ ΠΑΡΑΦΔΕΙΓΜΑ Ο ΔΗΘΕΝ ΙΔΙΩΤΗΣ ΕΡΓΟΛΑΒΟΣ ΜΕ ΠΟΛΥΕΤΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ , Ο ΟΠΟΙΟΣ ΟΜΩΣ ΕΧΕΙ ΣΧΕΔΟΝ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ ΤΟ ΣΤΕΝΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ή ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ ΤΟΥ ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΑΤΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ ΩΣ ΤΕΤΟΙΟΙ. (Π.Χ ΔΗΜΟΤΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ , ΑΕΙ-ΤΕΙ Κ.Λ.Π)

    ΜΕΤΑ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΑ ΠΩΣ ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΟΛΟΙ ΜΑΣ , ΑΣΧΕΤΩΣ ΠΟΥ ΕΡΓΑΖΟΜΑΣΤΑΝ (ΔΗΜΟΣΙΟ ή ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΤΟΜΕΑ) ΚΑΤΑΛΗΓΟΥΜΕ ΕΝ ΤΟΙΣ ΠΡΑΓΜΑΣΙ ΜΙΣΘΟΔΟΤΟΥΜΕΝΟΙ -ΣΥΤΙΖΟΜΕΝΟΙ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΗΣΗ ΜΑΣ. ΓΝΩΡΙΖΩ ΚΑΛΩΣ ΤΗΝ ΓΕΝΙΚΗ ΑΠΟΨΗ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΠΩΣ ΕΧΟΥΝ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΣΦΟΡΕΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΟΥ ΕΡΓΑΣΙΑΚΟΥ ΤΟΥΣ ΒΙΟΥ, ΑΚΛΛΑ ΕΝ ΤΟΙΣ ΠΡΑΓΜΑΣΙ ΠΑΝΤΟΤΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΠΛΗΡΩΣΑΝ ΗΤΑΝ ΚΟΙΝΟΙ ΦΟΡΟΙ. ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΟΤΙ ΟΥΔΕΝΑ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ ΤΑΜΕΟ ΕΧΕΙ ΥΓΙΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΑΣΧΕΤΩΣ ΛΟΓΩΝ. (ΑΣΧΕΤΩΣ ΔΛΔ ΑΝ ΤΑ ΕΦΑΓΑΝ-ΚΑΤΑΣΠΑΤΑΛΗΣΑΝ Ή ΕΧΑΣΑΝ). ΤΟ ΖΟΥΜΙ ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ ΟΛΕΣ ΟΙ ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ ΤΩΡΑ ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΑΡΑ ΟΙ ΛΗΠΤΕΣ ΑΥΤΩΝ ΕΙΝΑΙ ΚΡΑΤΙΚΑ ΣΙΤΙΖΟΜΕΝΟΙ.

    ΕΙΔΑ ΜΕΤΑ ΠΩΣ ΑΠΟ ΤΑ 10 ΕΥΡΩ ΦΟΡΟΥΣ ΠΟΥ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΣΤΟ ΚΡΑΤΟΣ , ΤΕΛΙΚΑ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΕΙΣΠΡΑΤΕΙ ΚΑΤΩ ΑΠΟ 2. ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΑΥΤΟ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΤΑ ΞΑΝΑΓΡΑΦΩ: https://isxys.blogspot.com/2015/06/blog-post_202.html
    ΕΙΝΑΙ ΠΑΓΙΟ ΑΙΤΗΜΑ , ΣΧΕΔΟΝ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΕΙΩΘΕΙ ΓΕΝΙΚΑ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ , ΑΣΧΕΤΩΣ ΤΟΥ ΑΝ ΟΙ ΙΔΙΕΣ ΠΡΑΤΟΥΝ ΤΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ.

    ReplyDelete
  5. ΠΟΤΕ ΕΓΩ ή (Η ΙΣΧΥΣ ΟΤΑΝ ΥΠΗΡΧΕ) ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΑΜΕ ΛΕΚΤΙΚΑ ή ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΠΩΣ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΜΕ ΜΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ.

    ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ. ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΟΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΛΕΓΚΤΗ-ΕΠΙΤΡΟΠΟ . ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΚΡΙΒΕΙΑ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΠΙΑ ΣΧΕΔΟΝ ΚΑΘΟΛΟΥ ΤΟΝ ΘΕΣΜΙΚΟ ΤΟΥ ΡΟΛΟΥ, ΑΥΤΟΥ ΔΛΔ ΠΟΥ ΒΑΖΕΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΚΑΙ ΕΛΕΓΧΕΙ ΤΗΝ ΚΑΘΟΛΙΚΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥΣ.

    ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΕΙΧΕ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΣΩΡΕΙΑ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ , ΕΧΕΙ ΤΡΑΠΕΖΕΣ , ΕΧΕΙ ΑΠΟΘΗΚΕΣ, ΚΤΗΡΙΑ ... ΕΧΕΙ ... ΕΧΕΙ ... ΕΙΧΕ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΑ ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑΣ ΚΑΒΟΥΡΙΩΝ , ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΒΙΟΤΕΧΝΙΕΣ ΕΝΔΥΜΑΤΩΝ. ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΕΧΑΣΕ ΤΟΝ ΡΟΛΟ ΤΟΥ, ΟΧΙ ΟΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ. ΟΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΑΝ ΤΟ ΚΕΝΟ ΚΑ ΜΕ ΠΟΛΛΑΚΙΣ ΑΘΛΙΕΣ ΤΑΚΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΑΣΑΝ ΝΑ ΤΟ ΥΠΟΚΑΤΑΣΤΗΣΟΥΝ ΑΜΕΣΩΣ ΚΑΙ ΕΜΜΕΣΩΣ. Η ΑΔΥΝΑΜΙΑ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΝΑ ΠΑΡΕΞΕΙ ΑΥΤΟΝΟΗΤΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΚΑΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΝΑ ΑΣΚΗΣΕΙ ΤΟΝ ΡΟΛΟ ΤΟΥ, ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ ΤΟΥΣ ΙΔΙΩΤΕΣ ΑΣΥΔΟΤΟΥΣ.

    ΤΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ; ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΑΜΥΝΑ, ΑΣΤΥΝΟΜΕΥΣΗ, ΕΛΕΓΧΟ ΕΠΙ ΤΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ , ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ, ΞΕΚΑΘΑΡΟ ΝΟΜΙΚΟ ΚΑΙ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ, ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΠΟΛΛΑ.

    ΟΝΤΩΣ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΙΔΙΩΤΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΔΡΟΥΝ ΟΠΩΣ ΕΣΕΙΣ ΓΡΑΦΕΤΕ. Η ΛΥΣΗ ΣΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΚΡΑΤΟΣ. Η ΛΥΣΗ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΚΡΑΤΟΣ , ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙ ΝΑ ΥΛΟΠΟΙΗΣΕΙ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΙΚΑ ΠΕΠΑΛΑΙΩΜΕΝΑ ΚΑΙ ΑΠΑΞΙΩΜΕΝΑ ΟΡΑΜΑΤΑ ΚΡΑΤΙΣΜΟΥ.

    Η ΛΥΣΗ ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΝΑ ΦΤΑΣΕΙ ΣΤΟ 25% (ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΛΕΩ). ΤΟ ΥΠΟΛΟΙΠΟ 75% ΝΑ ΑΣΚΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΙΔΙΩΤΕΣ , ΚΑΝΟΝΙΚΟΥΣ ΟΧΙ ΔΗΘΕΝ (ΠΟΥ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ ΤΟΥΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ). ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΜΒΕΙ ΑΥΤΟ ΘΑ ΥΠΟΦΕΡΟΥΜΕ ΟΛΟΙ. ΑΛΛΑ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΘΑ ΜΕΙΩΘΟΥΝ ΟΙ ΦΟΡΟΙ , ΟΙ ΑΡΠΑΧΤΕΣ , ΤΟ ΚΛΕΨΙΜΟ ΚΑΙ ΙΣΩΣ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΑΠΟΚΤΗΣΟΥΜΕ ΔΟΜΕΣ ΣΥΓΧΡΟΝΝΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΣΤΡΑΓΓΑΛΙΖΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΤΑ ΔΙΩΧΝΟΥΝ.

    ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΔΕΝ ΕΙΣΤΕ ΠΑΛΑΙΟΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ ΜΟΥ ΙΔΟΥ ΤΙ ΕΙΧΕ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ Η ΙΣΧΥΣ : https://isxys.blogspot.com/p/blog-page_01.html

    Υ.Γ: ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ "ΤΖΗΜΕΡΙΚΟΣ" . ΑΥΤΟΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΟΜΑΙ ΩΣ ΕΘΝΙΚΙΣΤΗΣ , ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΧΩ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΕΚΤΕΤΑΜΕΝΟ ΚΡΑΤΙΣΜΟ ΠΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΖΟΥΝ ΟΙ ΠΟΛΛΟΙ ΟΜΟΙΟΙ ΜΟΥ, ΚΑΙ ΠΟΥ ΟΙ "ΕΘΝΙΚΟΠΟΙΗΣΕΙΣ" ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΟΜΟΙΕ ΜΕ ΤΙΣ "ΚΡΑΤΙΚΟΠΟΙΗΣΕΙΣ" ΤΩΝ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΩΝ.

    ReplyDelete
  6. Οι πολιτικοί δε λογοδοτούν στις εκλογές;
    ΟΧΙ. ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΕΚΛΕΓΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΣΧΕΣΗ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΩΝ ΔΙΟΡΙΣΜΩΝ

    Οι ΕΔΕ που γίνονται δεν είναι τρόπος ελέγχου του δημοσίου;
    ΝΑΙ , ΑΛΛΑ ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΕΣ. ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΚΡΙΒΕΙΑ ΕΓΩ ΔΗΜΟΣΙΩΣ ΕΧΩ ΓΡΑΨΕΙ ΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΟΥΝ ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ ΟΛΕΣ ΟΙ ΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ.
    ΑΛΛΑ ΕΓΩ ΕΠΙΘΥΜΩ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΛΙΚΗ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΟΥ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΜΟΥ ΥΠΟ ΤΗΝ ΕΝΟΙΑ ΠΩΣ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ ΣΤΟΝ ΜΙΣΘΟ ΜΟΥ ΥΠΕΡ ΤΩΝ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΩΝ. ΕΠΙΣΗΣ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΤΟ ΜΟΝΟΠΩΛΙΟ ΤΗΣ ΓΣΕΕ, ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΤΟ ΣΠΑΕΙ ΤΩΡΑ ΜΟΝΟΝ ΤΟ ΠΑΜΕ. ΘΕΛΩ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΓΣΣΕ ΚΑΙ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΔΗΘΕΝ ΣΥΛΛΟΓΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΩΝ. ΜΟΝΟΝ ΠΡΩΤΟ ΒΑΘΜΙΟΣ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΜΟΣ ΘΑ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ.


    Το δημόσιο δεν ελέγχεται από του ελεγκτικούς μηχανισμούς της ΕΕ;
    ΝΑΙ ΜΕΤΑ ΤΑ ΜΝΗΜΟΝΙΑ. ΑΛΛΑ ΒΡΗΚΕ ΑΛΛΕΣ ΥΠΟΥΛΕΣ ΚΑΙ ΕΜΜΕΣΕΣ ΑΜΥΝΕΣ ΣΤΗΝ ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ ΤΩΝ ΠΡΟΝΟΜΙΩΝ ΔΙΑΦΟΡΩΝ ΜΕΓΑΛΩΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ . ΕΠΙΣΗΣ ΟΥΔΕΠΟΤΕ ΕΦΑΡΜΟΣΕ ΤΗΝ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ ΡΤΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΩΝ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΣΕΙΡΑ ΜΕΤΡΩΝ ΠΟΥ ΕΙΧΑ;Ν ΟΡΘΩΣ ΠΕΡΟΤΑΘΕΙ ΚΑΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΑΜΕΣΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ . ΟΠΩΣ ΑΣ ΠΟΥΜΕ ΤΗΝ ΟΡΘΟΤΑΤΗ ΠΡΟΤΑΣΗ ΟΙ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΜΕΙΟΨΗΦΙΕΣ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΟΥΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΠΙΒΟΛΗΣ ΤΩΝ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΠΟΛΛΑ.

    Το δημόσιο δεν ελέγχεται από ανεξάρτητες αρχές;
    ΤΥΠΙΚΑ ΝΑΙ , ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΙ ΔΗΘΕΝ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΕΣ ΑΡΧΕΣ ΕΛΕΓΧΟΝΤΑΙ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΚΑΙ ΜΙΣΘΟΔΟΤΟΥΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ. ΕΙΝΑΙ ΚΡΑΤΙΚΟΔΙΑΙΤΕΣ. ΕΠΙΣΗΣ ΓΙΑ ΑΥΤΕΣ Η "ΙΣΧΥΣ" ΕΙΧΕ ΖΗΤΗΣΕΙ ΤΗΝ ΠΛΗΡΗ ΚΑΤΤΑΡΓΗΣΗ ΟΛΩΝ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΔΗΘΕΝ ΑΡΧΩΝ.

    Το δημόσιο δεν ελέγχεται από την αντιπολίτευση και άλλους μικροκομματάρχες;
    ΤΥΠΙΚΑ ΝΑΙ, ΑΛΛΑ ΟΧΙ. Ο ΚΑΝΩΝ ΔΙΟΡΙΣΜΩΝ ΕΙΝΑΙ 1/4. Η ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ (ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟΝ Η ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΗ) ΔΙΟΡΙΖΕΙ ΚΑΝΟΝΙΚΑ , ΛΙΓΟΤΕΡΟΥΣ ΑΛΛΑ ΚΑΤΑ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΑΤΥΠΟΥ ΚΑΝΟΝΟΣ. ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΦΡΟΝΤΙΖΟΥΝ ΤΟΥΣ ΕΑΥΤΟΥΣ , ΤΙΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΤΟΥΣ. ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΠΑΡΑΣΙΤΟΥΝ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΜΑΣ. ΟΛΟΚΛΗΡΟΙ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΙ ΕΧΟΥΝ ΜΕΤΑΤΡΑΠΕΙ ΣΕ ΣΥΝΤΕΧΝΙΕΣ ΤΟΥ ΜΕΣΑΙΩΝΑ ΟΠΟΥ Ο ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΘΕΛΕΙ ΕΚΕΙ ΝΑ ΤΑΚΤΟΠΟΙΗΣΕΙ ΤΗΝ ΚΟΡΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΓΙΟ ΤΟΥ. ΣΟΙ ΠΑΕΙ ΤΟ ΒΑΣΙΛΕΙΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ. ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ ΕΠΙΤΥΧΕΙ , ΤΟΤΕ ΞΕΚΙΝΑ ΠΟΛΕΜΙΚΗ ΣΤΟΝ ΑΤΥΧΗ ΝΕΟ-ΝΕΑ ΠΟΥ ΣΤΗΝ ΛΟΓΙΚΗ ΤΟΥ "ΕΦΑΓΕ" ΤΗΝ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΤΟΥ.

    ReplyDelete
  7. Το δημόσιο είναι δυνατόν να κλείσει;

    ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟ ΝΑ ΚΛΕΙΣΕΙ. ΤΑ ΚΡΑΤΗ ΔΕΝ ΚΛΕΙΝΟΥΝ. ΑΥΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΣΤΕΙΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΙ ΤΙΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ΕΙΝΑΙ ΓΕΛΟΙΟΙ. ΕΙΔΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΚΡΑΤΙΚΟ ΑΠΟΛΥΤΟ ΜΟΝΟΠΩΛΙΟ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΓΩ ΚΑΙ Η ΙΣΧΥΣ ΘΕΛΑΜΕ. ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΟΜΩΣ ΘΕΛΑΜΕ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΑΥΣΤΗΡΑ ΜΕ ΙΔΙΩΤΙΚΟ-ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ. ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΘΕΛΑΜΕ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΚΕΡΔΗ ΕΒΓΑΖΕ ΩΣ ΜΟΝΟΠΩΛΙΟ ΝΑ ΜΗΝ ΤΑ ΜΟΙΡΑΖΟΝΤΑΙ ΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΕΣ, ΑΛΛΑ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΦΟΥΝ ΣΤΟΝ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗ , ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΔΛΔ.

    ΟΠΩΣ ΕΙΠΑ, ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΤΖΗΜΕΡΙΚΟΣ, ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΟΜΜΑΤΑΡΧΗ, ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΟΤΙΜΩ ΤΗΝ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ ΠΟΛΛΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΟΥ ΠΩΣ ΠΟΛΛΑΚΙΣ ΤΗΝ ΕΧΩ ΜΕΤΡΗΣΗ , ΖΥΓΙΣΕΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΧΩ ΒΡΕΙ ΕΛΛΙΠΟΒΑΡΗ. ΡΙΞΤΕ ΛΟΙΠΟΝ ΤΟΥΣ ΤΟΝΟΥΣ ΤΗΣ ΑΝΤΙΠΑΡΑΘΕΣΗΣ ΔΙΟΤΙ ΜΑΛΛΟΝ ΟΥΤΕ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ , ΟΥΤΕ ΕΧΕΤΕ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΚΑΤΑ ΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΣ ΑΛΛΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ ΜΟΥ.

    ΚΟΛΑΣΓΗ ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΧΡΟΝΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΒΙΩΝΟΥΝ ΠΑΣΡΑ ΠΟΛΛΟΙ ΣΥΜΠΟΛΙΤΕΣ ΜΑΣ. Η ΛΥΣΗ-ΛΥΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΕΣ ΠΟΥ Η ΙΣΧΥΣ ΠΡΩΤΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΜΕΤΑ ΑΝΑΦΕΡΟΥΜΕ. ΑΝ ΕΧΕΤΕ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ ΘΑ ΕΠΙΛΕΞΕΤΕ ΟΡΘΩΣ .

    ΚΑΛΗ ΣΑΣ ΜΕΡΑ

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anonymous5/9/20 18:31

      Ο τόνος δεν είναι ακριβώς προς εσάς. Είναι επειδή από την δήθεν κρίση του κορονοϊού και μετά είμαι στην ανεργία χωρίς να φταίω σε κάτι. Έχετε δίκιο δεν έχω διαβάσει όλα τα δημοσιεύματά σας ιδίως τα παλιά. Πρώτη φορά σχολιάζω, επειδή εκνευρίστηκα από αυτά που γράφει ο κύριος Τζήμερος τον οποίο υπερπροβάλλετε χωρίς αντίλογο. Σε κάποια συμφωνώ μαζί σας. Διαφωνώ με αυτά που λέτε περί λιγοστού κράτους. Υποστηρίζω περισσότερο και καλύτερο κράτος. Το κράτος θα έπρεπε να είναι σαν στοργική οικογένεια. Αφού είναι όλα δικά μας, τότε γιατί να μην τα εκμεταλλευτούμε οι ίδιοι; Έχω πολύ άσχημες εμπειρίες από τον ιδιωτικό τομέα. Τα επιχειρήματα του κυρίου Τζήμερου παραμένουν έωλα. Δεν αναθεωρώ επ'αυτού. Δεν ψήφισα για να διοριστώ, αλλά να φύγουν οι κλέφτες και οι ψεύτες. Ψήφισα Σύριζα με την ελπίδα της σεισάχθειας. Δε φταίω εγώ αν αυτοί πρόδοσαν την ελπίδα. Και εγώ αγαπώ την πατρίδα μου. Καλό σας απόγευμα.

      Delete
    2. Υποστηρίζω περισσότερο και καλύτερο κράτος
      ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΔΥΝΑΤΟ ΝΑ ΣΥΜΒΕΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΕΛΕΤΕ. ΔΕΝ ΣΥΝΕΒΗ ΠΟΥΘΕΝΑ ΟΠΟΥ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕ ΝΑ ΕΦΑΜΟΣΘΕΙ. ΚΑΛΛΙΤΕΡΟ ΚΡΑΤΟΣ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ ΠΟΛΥ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΚΡΑΤΟΣ. ΠΟΛΥ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΚΡΑΤΟΣ ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΣΥΔΟΣΙΑ. ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ ΟΥΤΕ ΝΑ ΑΝΤΑΓΩΝΙΖΕΤΑΙ ΤΟΥΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ. ΜΕ ΕΞΑΙΡΕΣΗ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΥΣ ΕΜΒΛΗΜΑΤΙΚΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ (ΑΜΥΝΑ, ΕΝΕΡΓΕΙΑ, ΑΣΦΑΛΕΙΑ , ΝΕΡΟ ΚΑΙ ΥΠΟ ΣΥΝΘΗΚΗ ΚΑΠΟΙΕΣ ΥΠΟΔΟΜΕΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΕΤΑΛΕΥΣΗ-ΕΚΜΕΤΑΛΕΥΣΗ) ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟΝ ΜΕ ΤΗΝ ΘΕΣΠΙΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΝΟΜΩΝ ΑΔΙΑΚΡΙΤΩΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ.

      ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΧΩ ΠΟΛΥ ΑΣΧΗΜΕΣ ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΤΟΜΕΑ. ΦΡΟΝΤΙΣΑ ΝΑ ΤΙΣ ΛΗΞΩ ΝΩΡΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΑΛΛΑΓΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΒΑΡΥΝΣΗ ΠΟΥ ΜΟΥ ΠΡΟΞΕΝΗΣΑΝ. ΠΩΣ ΤΙΣ ΕΛΗΞΑ; ΒΡΗΚΑ ΚΑΙ ΣΥΝΕΡΓΑΣΤΗΚΑ ΜΕ ΑΛΛΟΥΣ ΠΟΥ ΠΑΡΕΙΧΑΝ ΤΟ ΙΔΙΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ/ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ.
      ΕΓΩ ΕΧΩ ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΔΥΣΑΡΕΣΤΕΣ ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ ΜΕ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ. ΕΧΩ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΦΤΑΣΕΙ ΣΤΑ ΟΡΙΑ ΤΟΥ ΕΓΚΕΦΑΛΙΚΟΥ ΚΑΙ ΕΧΩ ΑΝΑΓΚΑΣΤΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΦΥΓΩ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΒΙΑ , ΣΤΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΒΡΩ ΤΟ ΔΙΚΙΟ ΜΟΥ. ΕΙΝΑΙ ΑΠΙΣΤΕΥΤΕΣ ΟΙ ΤΑΛΑΙΠΩΡΙΕΣ ΜΟΥ , ΠΟΥ ΑΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΥΠΕΘΥΘΥΝΟΣ ΓΙΑ ΑΥΤΕΣ ΗΤΑΝ Ο ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ Η ΙΔΙΑ Η ΔΟΜΗ (ΝΟΜΟΙ, ΑΛΛΗΛΟΣΥΓΚΡΟΥΟΜΕΝΟΙ ή ΜΗ ΣΩΣΤΑ ΕΡΜΗΝΕΥΟΜΕΝΟΙ).
      ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΩ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΗ .

      Δε φταίω εγώ αν αυτοί πρόδοσαν την ελπίδα
      Η ΕΛΠΙΔΑ ΠΟΥ ΠΡΟΣΕΦΕΡΑΝ ΗΤΑΝ ΕΩΛΗ. ΗΤΑΝ ΦΡΟΥΔΑ, ΑΝΕΔΑΦΙΚΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΣΟΥΝ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΤΑΖΑΝ. ΤΟ ΗΞΕΡΑ, ΤΟ ΕΓΡΑΦΑ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΑΛΛΑ ΕΣΕΙΣ ΕΠΙΛΕΞΑΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΑΚΟΥΣΕΤΕ. ΚΡΙΝΑΤΕ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΣΤΙΚΑ . ΠΑΝΤΩΣ, ΛΙΓΟ-ΠΟΛΥ ΟΛΕΣ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΠΑΡΑΤΑΞΕΙΣ ΠΑΣΧΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟ ΙΔΙΟ ΣΥΜΠΤΩΜΑ, ΑΛΛΑ ΕΙΔΙΚΑ Ο ΣΥΡΙΖΑ ΜΕ ΤΙΣ ΑΚΟΜΗ (21ος ΑΙΩΝ) ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΙΚΕΣ ΕΜΜΟΝΕΣ ΤΟΥ ΗΤΑΝ Η ΧΕΙΡΙΣΤΗ ΕΠΙΛΟΓΗ ΠΟΥ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ.

      Το κράτος θα έπρεπε να είναι σαν στοργική οικογένεια
      ΕΧΕΤΕ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΤΟ ΣΥΝΔΡΟΜΟ ΤΟΥ "ΠΑΤΕΡΟΥΛΗ". ΕΧΕΤΕ ΤΗΝ ΑΝΑΓΚΗ ΝΑ ΑΙΣΘΑΝΕΣΤΕ ΠΩΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΥΠΕΡΔΟΜΗ (ΠΑΤΕΡΟΥΛΗΣ) ΠΟΥ ΣΑΝ ΝΟΙΑΖΕΤΑΙ ΚΑΙ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΚΑΦΥΓΕΤΕ ΣΤΙΣ ΑΓΚΑΛΕΣ ΤΟΥ. ΕΧΩ ΔΕΝ ΕΧΩ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΑΝΑΓΚΗ. ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΙ ΚΑΝΕΝΑΝ ΤΡΙΤΟ ΝΑ ΝΟΙΑΖΕΤΑΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΚΑΙ ΑΝ ΠΟΤΕ ΤΟ ΧΡΕΙΑΣΤΩ ΠΡΟΤΙΜΩ ΝΑ ΑΥΤΟΚΤΟΝΗΣΩ ΠΑΡΑ ΝΑ ΔΕΧΤΩ ΤΕΤΟΙΑ ΒΟΗΘΕΙΑ. ΙΣΩΣ Η ΛΥΣΗ ΤΩΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΟΣ ΜΑΣ , ΠΟΥ ΟΠΩΣ ΛΕΤΕ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΤΗΝ ΑΓΑΠΑΤΕ , ΝΑ ΒΡΙΣΚΕΤΕ ΣΤΗΝ ΜΕΣΗ, ΑΝ ΚΑΙ ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΕΥΚΟΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΕΝΗΛΙΚΙΩΘΕΙΤΕ ΟΛΟΙ ΟΣΟΙ ΕΧΕΤΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΑΝΑΓΚΗ , ΝΑ ΣΤΗΡΙΧΘΗΤΕ ΣΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΣΑΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ ΑΠΟ ΚΑΜΜΙΑ ΥΠΕΡΔΟΜΗ (ΚΡΑΤΟΣ) ΝΑ ΣΑΣ ΝΟΙΑΖΕΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΒΟΗΘΑΕΙ. ΤΟΤΕ ΙΣΩΣ ΑΓΑΝΑΚΤΟΥΣΑΤΕ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΟΛΥ ΥΨΗΛΟΥΣ ΦΟΡΟΥΣ ΠΟΥ ΟΛΟΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΙ ΝΑ ΠΑΙΞΕΙ ΠΡΟΣΩΡΙΝΑ ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΟΥΛΗ ΣΕ ΕΣΑΣ.

      ΛΥΠΑΜΑΙ ΕΙΛΙΚΡΙΝΩΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΑΝΕΡΓΙΑΣ ΠΟΥ ΤΩΡΑ ΒΡΙΣΚΕΣΤΕ ΚΑΙ ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΙ ΣΥΝΤΟΜΩΣ ΝΑ ΤΗΝ ΞΕΠΕΡΑΣΕΤΕ.

      Delete
  8. Anonymous17/9/20 12:16

    Πατριώτη σοβάρεψαν τα πράγματα. Πήγα να τσακωθώ, αλλά δε με άφησε η κόρη μου. Να σε ρωτήσω δυο πραγματάκια. Ο κορονοιός υπάρχει; Και αυτά τα καλόπαιδα που βγαίνουν στα κανάλια με τις μάσκες και μου λεν ότι η εγγόνα μου πρέπει να πάει με φίμωτρο στο σχολειό είναι βαλτοί ή παραπλανεμένοι;

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ο κορονοιός ΥΠΑΡΧΕΙ ΒΕΒΑΙΑ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΙΟΣ ΟΠΩΣ ΟΛΟΙ ΟΙ ΙΟΙ. ΜΕΤΑΔΙΔΕΤΑΙ ΟΠΩΣ ΟΛΟΙ ΟΙ ΙΟΙ ΚΑΙ ΣΥΜΠΕΡΙΦΕΡΕΤΑΙ ΟΠΩΣ ΟΛΟΙ ΟΙ ΙΟΙ.
      ΜΕΡΙΚΟΙ ΕΙΝΑΙ ΒΑΛΤΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΠΟΛΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΠΛΑΝΗΜΕΝΟΙ.

      ΝΑ ΜΗΝ ΤΣΑΚΩΝΕΣΑΙ , ΚΑΛΑ ΕΚΑΝΕ Η ΚΟΡΗ ΣΟΥ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΕ ΑΦΗΣΕ.

      ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΙΣ ΕΔΩ
      https://isxys.blogspot.com/2020/09/blog-post_16.html

      ΠΟΛΛΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΙΣ ΕΔΩ:
      https://isxys.blogspot.com/2020/04/blog-post_260.html
      https://isxys.blogspot.com/2020/03/blog-post_669.html
      https://isxys.blogspot.com/2020/08/40.html
      https://isxys.blogspot.com/2020/05/vitamin-d-linked-to-low-coronavirus.html
      https://isxys.blogspot.com/2020/04/vitamin-d-could-help-fight-off-covid-19.html
      https://isxys.blogspot.com/2020/04/covid-19-sars-cov-2.html

      Delete
    2. Anonymous21/9/20 19:34

      Ο κ. υπουργός και οι λοιποί της παραπλανημένοι κυβέρνησης και της αντιπολίτευσης
      δεν βλέπουν ότι οι αριθμοί κρουσμάτων είναι παρόμοιοι με μια κοινή γρίπη άραγε;

      Άννα

      Delete
    3. ΒΛΕΠΟΥΝ ΑΛΛΑ ΔΕΧΟΝΤΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΠΙΕΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ ΚΑΙ ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ ΠΩΣ Η ΑΥΞΗΣΗ ΤΩΝ ΠΡΟΣΒΕΒΛΗΜΕΝΩΝ ΘΑ ΕΞΑΝΤΛΗΣΕΙ ΤΙΣ ΚΛΙΝΕΣ ΣΤΙΣ ΕΝΤΑΤΙΚΕΣ.
      ΕΑΝ ΔΕΝ ΠΑΡΟΥΝ ΚΑΘΟΛΟΥ ΜΕΤΡΑ ΣΧΕΔΟΝ ΟΛΟΙ ΘΑ ΤΟΥΣ ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΝ ΠΩΣ ΑΔΙΑΦΟΡΟΥΝ ΓΙΑ ΤΗΝ Δ.Υ.

      ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΜΕΤΡΑ ΚΑΙ ΟΙ ΜΙΣΟΙ ΠΕΡΙΠΟΥ ΤΟΥΣ ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΝ ΠΩΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΚΑΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΜΙΣΟΙ ΠΕΡΙΠΟΥ (ΕΓΩ ΣΥΜΠΕΡΙΛΛΑΜΒΑΝΟΜΑΙ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ) ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΤΤΑ, ΑΝΑΙΤΙΩΣ ΚΟΣΤΟΒΟΡΑ, ΚΑΙ ΘΑ ΕΞΑΝΤΛΗΣΟΥΝ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΧΩΡΙΣ ΛΟΓΟ, ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΟΥΝ ΤΟ ΔΗΘΕΝ "ΛΑΙΚΟ" ΑΙΤΗΜΑ ΓΙΑ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΥΓΙΕΙΑΣ.

      ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΒΕΒΑΙΩΣ ΚΑΙ ΛΙΓΟΙ ΠΟΥ ΘΕΩΡΟΥΝ ΠΩΣ ΤΟ ΟΛΟΝ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΔΙΕΘΝΕΣ ΣΧΕΔΙΟ ΥΠΟΤΑΓΗΣ ΤΩΝ ΜΑΖΩΝ, ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ Ο ΝΕΟΣ ΙΟΣ, ΟΙ ΚΥΒΕΡΝΗΤΕΣ ΜΑΣ ΠΑΡΑ ΤΟ ΟΤΙ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΑΥΤΟ, ΤΟ ΕΦΑΡΜΟΖΟΥΝ ΣΥΝΕΙΔΗΤΑ, ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΣΧΕΔΟΝ ΟΛΕΣ ΟΙ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΛΑΝΗΤΗ, ΥΛΟΠΟΙΩΝΤΑ ΕΤΣΙ ΤΟ ΣΥΜΦΩΝΗΜΕΝΟ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ ΣΧΕΔΙΟ ΥΠΟΤΑΓΗΣ ΜΑΣ.

      Delete