Η ενημέρωση της Ειδικής Διαρκούς Επιτροπής Εξοπλιστικών Προγραμμάτων & Συμβάσεων της Βουλής στις 20 Μαΐου, ήταν η τρίτη από τον Ιούλιο που ανέλαβε την εξουσία η κυβέρνηση της ΝΔ. Έχουν προηγηθεί αντίστοιχες ενημερώσεις στις 8 Οκτωβρίου 2019 για την έγκριση 10 υποπρογραμμάτων και στις 17 Δεκεμβρίου με την έγκριση 8 ακόμη. Στις 20 Μαΐου, εγκρίθηκαν 5 ακόμη υποπρογράμματα, ανεβάζοντας τον συνολικό αριθμό σε 23. Ωστόσο, από αυτόν τον κατάλογο, μόνο για ένα υποπρόγραμμα, αυτό της χρονομισθώσεως ενός συστήματος Heron από το Ισραήλ, έχει υπογραφεί σύμβαση. Όλα τα άλλα, βρίσκονται ακόμη σε κάποιο προηγούμενο στάδιο, δείγμα των χρονοβόρων διαδικασιών.
Ας δούμε αναλυτικώς τα προγράμματα που εγκρίθηκαν στις 20 Μαϊου.
Το μόνο υποπρόγραμμα που αφορά προμήθεια νέου υλικού, είναι αυτό των 4 ελικοπτέρων MH-60R με δικαίωμα προαιρέσεως 3 επιπλέον. Το ύψος ανέρχεται σε 250 εκατ. €, με τον κατασκευαστή να υποστηρίζει ότι προσφέρει έκπτωση 20% περίπου. Η υπογραφή συμβάσεως εκτιμάται ότι δεν θα αργήσει, καθώς στις 31 Μαΐου λήγει η νέα προθεσμία που είχε θέσει η Lockheed Martin για την προσφορά της και η ελληνική πλευρά ζήτησε μια μικρή δίμηνη παράταση. Η βελτιωμένη τιμή εξασφαλίζεται επειδή η ελληνική παραγγελία συμπίπτει με την πρόσφατη της Ινδίας, επιτρέποντας στον κατασκευαστή να προβεί σε κοινές προμήθειες από υποκατασκευαστές μεγαλύτερου αριθμού υποσυστημάτων και συστημάτων των ελικοπτέρων. Υπό αυτές και με εκτίμηση για ανάθεση συμβάσεως περί τα μέσα του έτους, η έναρξη παραδόσεων τοποθετείται σε διάστημα 18 μηνών, δηλαδή στις αρχές του 2022. Η αποπληρωμή θα γίνει σε βάθος 7 ετών. “Αδύναμο” σημείο του υποπρογράμματος, ότι δεν εξασφαλίζει οποιοδήποτε “αντισταθμιστικό”.
Υπενθυμίζεται ότι στις 17 Δεκεμβρίου 2019 είχε εγκριθεί από την Βουλή το υποπρόγραμμα FOS για τα 11 υπάρχοντα S-70 Aegean Hawk. Πρόκειται για την LOA Susteinment που έχει αποστείλει από τις ΗΠΑ σε σχετική LOR από πλευράς Πολεμικού Ναυτικού, ύψους 80 εκατ. € περίπου. Εκτιμάται ότι οι συμβάσεις των δύο υποπρογραμμάτων θα υπογραφούν μαζί.
Εγκρίθηκε επίσης ένα ακόμη υποπρόγραμμα του Πολεμικού Ναυτικού, αυτό του εκσυγχρονισμού των 4 φρεγατών ΜΕΚΟ 200ΗΝ, ύψους περίπου 160 εκατ. €. Κύρια νέα συστατικά του προγράμματος αφορούν νέο ραντάρ αέρος τεχνολογίας AESA, νέο Σύστημα Διαχειρίσεως Μάχης (CMS), ζεύξη δεδομένων Link16, σύστημα Ηλεκτρονικών Μέτρων Υποστηρίξεως (ESM) παθητικού εντοπισμού κ.λπ. Η αποπληρωμή θα γίνει σε δόσεις μέχρι το 2024 περίπου. Το ενδιαφέρον είναι ότι πέραν του αρχικού ενδιαφέροντος για το πρόγραμμα από τις Lockheed Martin Canada, THALES και SAAB, προτάσεις έχουν υποβάλει πλέον η ισπανική Navantia και η ιταλική Leonardo.
Για τον Ελληνικό Στρατό εγκρίθηκε υποπρόγραμμα αντικαταστάσεως των κινητήρων στα 9 αρχικά ελικόπτερα Chinook που είχαν αγοραστεί στις αρχές της δεκαετίας του 1980 ως CH-47C και στην δεκαετία του 1990 εκσυγχρονίσθηκαν σε CH-47SD. Το υποπρόγραμμα ύψους 32,4 εκατ. $ (29,6 εκατ. €) αφορά την προμήθεια 18 κινητήρων T55-GA-714A που θα αντικαταστήσουν του υπάρχοντες T55-L-712 για να ακολουθήσει σε δεύτερη φάση η αντικατάσταση κινητήρων στα υπόλοιπα Chinook. Αυτό είναι το πρώτο βήμα προς τον εκσυγχρονισμό των συγκεκριμένων ελικοπτέρων στην έκδοση CH-47F που επιδιώκει η Αεροπορία Στρατού, καθώς σε μερικά χρόνια παύει η υποστήριξη του τύπου -D. Με την αντικατάσταση των κινητήρων, όταν θα έλθει η ώρα αναθέσεως συμβάσεως για εκσυγχρονισμό των ελικοπτέρων σε -F, το συνολικό ύψος θα είναι μειωμένο. Σημειώνεται ότι η εξέλιξη προέκυψε σε συνεννόηση με την αμερικανική πλευρά, μέσω εκκρεμότητος από την σύμβαση των 12 ελικοπτέρων AH-64DHA του 2003 καθώς και ένα υπόλοιπο της LOA GR-B-XOP του 2014 που αφορούσε την απόκτηση των 10 μεταχειρισμένων CH-47D από τα αμερικανικά αποθέματα.
Τα άλλα δύο υποπρογράμματα, αφορούν την Πολεμική Αεροπορία.
Το ένα ύψους 250,06 εκατ. ευρώ αφορά σύμβαση FOS για ανταλλακτικά και απάρτια μαχητικών F-16. Πρόκειται επί της ουσίας για ανανέωση της σχετικής συμβάσεως που αφορά Υπόθεση FMS και είναι διαρκείας 4 ετών. H προηγουμένη ανάλογη σύμβαση είχε υπογραφεί από τον ΥΕΘΑ στις 30 Νοεμβρίου 2015 και ήταν εντός του ποσού των 188 εκατ. $.
Το τελευταίο υποπρόγραμμα ύψους 28,5 εκατ. € αφορά την υποστήριξη και επαναπιστοποίηση αμερικανικών όπλων των μαχητικών F-16 και F-4E και συγκεκριμένως: πυραύλων αέρος–αέρος ΑΙΜ-9 και ΑΙΜ-120, πυραύλων αέρος–εδάφους AGM-65, πυραύλων αντι-ραντάρ AGM-88B, πυραύλων μακράς κρούσεως AGM-154 JSOW, βομβών κατευθύνσεως λέιζερ (LGB), κατευθυνομένων βομβών JDAM και BLU-109 και, τέλος, περιλήπτες βομβιδίων (CBU) Rockeye.
Είναι δεδομένο ότι η κυβέρνηση έχει “πατήσει γκάζι” στα εξοπλιστικά προγράμματα. Ο ΥΕΘΑ Ν. Παναγιωτόπουλος κάνει πράγματι ό,τι μπορεί για να καλυφθεί το χαμένο έδαφος σειράς ετών. Το θέμα είναι, τι χρόνος υπάρχει…
https://doureios.com/ta-teleftaia-exoplistika-poy-enekrine-i-vouli-yparhei-hronos/
Ας δούμε αναλυτικώς τα προγράμματα που εγκρίθηκαν στις 20 Μαϊου.
Το μόνο υποπρόγραμμα που αφορά προμήθεια νέου υλικού, είναι αυτό των 4 ελικοπτέρων MH-60R με δικαίωμα προαιρέσεως 3 επιπλέον. Το ύψος ανέρχεται σε 250 εκατ. €, με τον κατασκευαστή να υποστηρίζει ότι προσφέρει έκπτωση 20% περίπου. Η υπογραφή συμβάσεως εκτιμάται ότι δεν θα αργήσει, καθώς στις 31 Μαΐου λήγει η νέα προθεσμία που είχε θέσει η Lockheed Martin για την προσφορά της και η ελληνική πλευρά ζήτησε μια μικρή δίμηνη παράταση. Η βελτιωμένη τιμή εξασφαλίζεται επειδή η ελληνική παραγγελία συμπίπτει με την πρόσφατη της Ινδίας, επιτρέποντας στον κατασκευαστή να προβεί σε κοινές προμήθειες από υποκατασκευαστές μεγαλύτερου αριθμού υποσυστημάτων και συστημάτων των ελικοπτέρων. Υπό αυτές και με εκτίμηση για ανάθεση συμβάσεως περί τα μέσα του έτους, η έναρξη παραδόσεων τοποθετείται σε διάστημα 18 μηνών, δηλαδή στις αρχές του 2022. Η αποπληρωμή θα γίνει σε βάθος 7 ετών. “Αδύναμο” σημείο του υποπρογράμματος, ότι δεν εξασφαλίζει οποιοδήποτε “αντισταθμιστικό”.
Υπενθυμίζεται ότι στις 17 Δεκεμβρίου 2019 είχε εγκριθεί από την Βουλή το υποπρόγραμμα FOS για τα 11 υπάρχοντα S-70 Aegean Hawk. Πρόκειται για την LOA Susteinment που έχει αποστείλει από τις ΗΠΑ σε σχετική LOR από πλευράς Πολεμικού Ναυτικού, ύψους 80 εκατ. € περίπου. Εκτιμάται ότι οι συμβάσεις των δύο υποπρογραμμάτων θα υπογραφούν μαζί.
Εγκρίθηκε επίσης ένα ακόμη υποπρόγραμμα του Πολεμικού Ναυτικού, αυτό του εκσυγχρονισμού των 4 φρεγατών ΜΕΚΟ 200ΗΝ, ύψους περίπου 160 εκατ. €. Κύρια νέα συστατικά του προγράμματος αφορούν νέο ραντάρ αέρος τεχνολογίας AESA, νέο Σύστημα Διαχειρίσεως Μάχης (CMS), ζεύξη δεδομένων Link16, σύστημα Ηλεκτρονικών Μέτρων Υποστηρίξεως (ESM) παθητικού εντοπισμού κ.λπ. Η αποπληρωμή θα γίνει σε δόσεις μέχρι το 2024 περίπου. Το ενδιαφέρον είναι ότι πέραν του αρχικού ενδιαφέροντος για το πρόγραμμα από τις Lockheed Martin Canada, THALES και SAAB, προτάσεις έχουν υποβάλει πλέον η ισπανική Navantia και η ιταλική Leonardo.
Για τον Ελληνικό Στρατό εγκρίθηκε υποπρόγραμμα αντικαταστάσεως των κινητήρων στα 9 αρχικά ελικόπτερα Chinook που είχαν αγοραστεί στις αρχές της δεκαετίας του 1980 ως CH-47C και στην δεκαετία του 1990 εκσυγχρονίσθηκαν σε CH-47SD. Το υποπρόγραμμα ύψους 32,4 εκατ. $ (29,6 εκατ. €) αφορά την προμήθεια 18 κινητήρων T55-GA-714A που θα αντικαταστήσουν του υπάρχοντες T55-L-712 για να ακολουθήσει σε δεύτερη φάση η αντικατάσταση κινητήρων στα υπόλοιπα Chinook. Αυτό είναι το πρώτο βήμα προς τον εκσυγχρονισμό των συγκεκριμένων ελικοπτέρων στην έκδοση CH-47F που επιδιώκει η Αεροπορία Στρατού, καθώς σε μερικά χρόνια παύει η υποστήριξη του τύπου -D. Με την αντικατάσταση των κινητήρων, όταν θα έλθει η ώρα αναθέσεως συμβάσεως για εκσυγχρονισμό των ελικοπτέρων σε -F, το συνολικό ύψος θα είναι μειωμένο. Σημειώνεται ότι η εξέλιξη προέκυψε σε συνεννόηση με την αμερικανική πλευρά, μέσω εκκρεμότητος από την σύμβαση των 12 ελικοπτέρων AH-64DHA του 2003 καθώς και ένα υπόλοιπο της LOA GR-B-XOP του 2014 που αφορούσε την απόκτηση των 10 μεταχειρισμένων CH-47D από τα αμερικανικά αποθέματα.
Τα άλλα δύο υποπρογράμματα, αφορούν την Πολεμική Αεροπορία.
Το ένα ύψους 250,06 εκατ. ευρώ αφορά σύμβαση FOS για ανταλλακτικά και απάρτια μαχητικών F-16. Πρόκειται επί της ουσίας για ανανέωση της σχετικής συμβάσεως που αφορά Υπόθεση FMS και είναι διαρκείας 4 ετών. H προηγουμένη ανάλογη σύμβαση είχε υπογραφεί από τον ΥΕΘΑ στις 30 Νοεμβρίου 2015 και ήταν εντός του ποσού των 188 εκατ. $.
Το τελευταίο υποπρόγραμμα ύψους 28,5 εκατ. € αφορά την υποστήριξη και επαναπιστοποίηση αμερικανικών όπλων των μαχητικών F-16 και F-4E και συγκεκριμένως: πυραύλων αέρος–αέρος ΑΙΜ-9 και ΑΙΜ-120, πυραύλων αέρος–εδάφους AGM-65, πυραύλων αντι-ραντάρ AGM-88B, πυραύλων μακράς κρούσεως AGM-154 JSOW, βομβών κατευθύνσεως λέιζερ (LGB), κατευθυνομένων βομβών JDAM και BLU-109 και, τέλος, περιλήπτες βομβιδίων (CBU) Rockeye.
Είναι δεδομένο ότι η κυβέρνηση έχει “πατήσει γκάζι” στα εξοπλιστικά προγράμματα. Ο ΥΕΘΑ Ν. Παναγιωτόπουλος κάνει πράγματι ό,τι μπορεί για να καλυφθεί το χαμένο έδαφος σειράς ετών. Το θέμα είναι, τι χρόνος υπάρχει…
https://doureios.com/ta-teleftaia-exoplistika-poy-enekrine-i-vouli-yparhei-hronos/
τα Mraz ομως πατησαν φρενο ολως τυχαιως
ReplyDeleteΤΙ ΕΙΝΑΙ ..."Mraz" ;
ReplyDeleteμιραζ. καπου διαβασα κολλησε το θεμα παλι.
ReplyDeleteΚΟΛΛΗΣΕ ΣΤΟ ΟΤΙ ΟΙ ΓΑΛΛΟΙ ΠΩΛΟΥΝ ΠΑΝΑΚΡΙΒΑ ΟΤΙΠΗΠΟΤΕ ΘΕΛΟΥΜΕ ΜΕ ΤΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑ ΠΩΣ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΞΑΝΑ-ΑΝΟΙΞΟΥΝ ΓΡΑΜΜΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ. ΤΟΣΟ ΑΚΡΙΒΑ ΠΟΥ ΜΕ ΚΑΤΙ ΕΛΑΧΙΣΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΤΕΘΕΙΜΕΝΟΙ ΝΑ ΜΑΣ ΠΩΛΗΣΟΥΝ ΡΑΦΑΛ.
ReplyDeleteΚΟΛΛΗΣΕ ΣΤΟ ΟΤΙ ΟΙ ΑΛΛΕΣ ΧΩΡΕΣ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΠΩΛΟΥΣΑΝ ΜΙΡΑΖ ΑΛΛΑΞΑΝ ΓΝΩΜΗ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΚΑΝΑΝ ΚΑΙ ΟΛΑ ΑΝΕΞΑΙΡΕΤΩΣ ΤΑ ΜΙΡΑΖ ΠΟΥ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΧΩΡΕΣ ΗΘΕΛΑΝ ΝΑ ΠΩΛΗΣΟΥΝ.
ΕΓΙΝΕ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΞΑΝΑ ΜΕ ΤΙΣ ΓΑΛΛΙΚΕΣς ΦΡΕΓΑΤΕΣ ΝΑ "ΔΕΣΟΥΝ" ΤΡΟΠΟΝ ΤΙΝΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΤΟΥΣ ΜΕ ΤΑ ΜΙΡΑΖ, ΑΛΛΑ ΠΑΛΙ ΔΕΝ ΔΕΧΤΗΚΑΝ ΟΙ ΓΑΛΛΟΙ, ΟΠΩΣ ΔΕΝ ΔΕΧΤΗΚΕ ΚΑΙ Η ΓΑΛΛΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΟΥ ΘΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΟΥΣΕ ΤΙΣ ΦΡΕΓΑΤΕΣ.
Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΕΠΙΣΗΣ ΕΠΕΛΕΞΕ ΤΑ ΕΠΙΣΤΡΕΦΟΜΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΟΜΟΛΟΓΑ ΚΕΡΔΗ ΝΑ ΤΑ ΔΩΣΕΙ ΣΕ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΚΑΙ ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΙΚΕΣ ΔΑΠΑΝΕΣ, ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΜΙΚΡΟ ΤΜΗΜΑ ΑΥΤΩΝ ΝΑ ΤΟ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΑΛΛΩΝ ΕΡΓΩΝ ΣΕ ΥΠΟΔΟΜΕΣ.
ΚΟΛΛΗΣΕ ΕΠΙΣΗΣ ΣΤΗΝ ΑΡΝΗΣΗ ΤΗΣ ΓΕΡΜΑΝΙΑΣ (ΚΑΙ ΑΛΛΩΝ ΧΩΡΩΝ) , ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΜΗΜΑ ΤΩΝ ΚΕΡΔΩΝ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΟΜΟΛΟΓΩΝ ΠΟΥ ΟΙ ΔΙΚΕΣ ΤΟΥΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΕΙΧΑΝ ΔΕΝ ΗΘΕΛΑΝ ΝΑ ΤΟ ΔΩΣΕΟΥΝ ΣΤΗ ΓΑΛΛΙΚΗ ΠΟΛΕΜΙΚΗ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ . ΜΟΝΟΝ ΤΟ ΤΜΗΜΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΟΜΟΛΟΓΩΝ ΣΤΙΣ ΓΑΛΛΙΚΕΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΔΕΝ ΦΤΑΝΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ ΚΑΙ ΦΡΕΓΑΤΩΝ ΚΑΙ ΜΙΡΑΖ.
Ερώτηση, δεν είμαι ειδήμων. Διάβασα ότι μας είχαν κάνει πρόταση απορσυσης Μιράζ και αγοράς ραφαλ με κάτι επιπλέον. Μόνο αεροσκάφη. Τα όπλα είναι ίδια. Δεν ήταν μια συμφέρουσα λύση;
DeleteΕΓΡΑΨΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ... "ΜΕ ΚΑΤΙ ΕΛΑΧΙΣΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΤΕΘΕΙΜΕΝΟΙ ΝΑ ΜΑΣ ΠΩΛΗΣΟΥΝ ΡΑΦΑΛ. "
Delete"Τα όπλα είναι ίδια"
ΑΝ ΑΝΑΦΕΡΕΣΑΙ ΣΤΑ ΑΕΡΟΣΚΑΦΗ ΜΙΡΑΖ ΚΑΙ ΡΑΦΑΛ , ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΑ. ΤΑ ΡΑΦΑΛ ΕΧΟΥΝ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ , ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΣΥΓΧΡΟΝΑ, ΕΙΝΑΙ ΑΕΡΟΣΓΑΦΗ 4+ ΓΕΝΙΑΣ. Ο ΡΟΛΟΣ ΕΠΙΣΗΣ ΤΩΝ ΔΥΟ ΑΕΡΟΣΚΑΦΩΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Ο ΙΔΙΟΣ. ΤΑ ΜΙΡΑΖ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΓΙΑ ΑΝΑΧΑΙΤΙΣΕΙΣ ΚΥΡΙΩΣ, ΜΕ ΔΕΥΤΕΡΕΥΟΝΤΑ ΡΟΛΟ ΤΟΥΣ ΤΗΝ ΚΡΟΥΣΗ. ΤΑ ΡΑΦΑΛ ΕΧΟΥΝ ΩΣ ΚΥΡΙΟ ΡΟΛΟ ΤΟΥΣ ΤΗΝ ΚΡΟΥΣΗ
ΑΝ ΑΝΑΦΕΡΕΣΑΙ ΣΤΑ ΟΠΛΑ ΠΟΥ ΦΕΡΟΥΝ, ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΦΕΡΟΥΝ , ΕΠΙΣΗΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΑ, ΑΝ ΚΑΙ ΤΟ ΒΑΣΙΚΟ ΒΛΗΜΑ ΠΟΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΚΥΡΙΩΣ ΤΗΝ Π.Α , ΦΕΡΕΤΑΙ ΚΑΙ ΒΑΛΕΤΑΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΜΙΡΑΖ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΡΑΦΑΛ.
Η Π.Α ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΡΑΦΑΛ. ΠΟΛΛΟΙ ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΟΙ ΕΧΟΥΝ ΔΗΛΩΣΕΙ ΠΩΣ ΘΕΛΟΥΝ F-35. Ο ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΜΙΡΑΖ ΕΞΕΤΑΣΤΗΚΕ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΩΣ ΕΞΕΤΑΖΕΤΑΙ ΩΣ ΜΙΑ ΕΝΔΙΑΜΕΣΗ ΛΥΣΗ , (ΟΠΩΣ ΚΑΙ Ο ΕKΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΣ ΤΩΝ F-16) ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΟΥΝ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΟΥΝ F-35, ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΗ ΠΩΣ ΘΑ ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΦΤΗΝΟΤΕΡΟΣ ΑΠΟ ΟΤΙ ΟΙ ΓΑΛΛΟΙ ΤΟΥΣ ΖΗΤΟΥΝ.