Οι “Barbaros” έχουν ήδη ολοκληρώσει μια πρώτη φάση αναβάθμισης του εξοπλισμού τους, αντικαθιστώντας το ραντάρ AWS-9 με το ραντάρ έρευνας αέρος-επιφανείας Smart-S Mk-2 της Thales και στα τέσσερα πλοία, ενώ στις δύο Track IIA (TCG Barbaros (F-244) και TCG Oruçreis (F-245) ) ο οκταπλός εκτοξευτής MK 29 Sea Sparrow έχει αντικατασταθεί από Mk 41 VLS.Η δεύτερη φάση του εκσυγχρονισμού, ωστόσο, θα είναι πολύ πιο εκτεταμένη. Βάσει του συμβολαίου του 2018 οι τουρκικές εταιρίες Havelsan και Aselsan θα αντικαταστήσουν όλα τα συστήματα ραντάρ (πλην των προαναφερθέντων Smart-S), τα συστήματα ηλεκτρονικού πολέμου, αισθητήρες των Sonar και τα συστήματα αυτοπροστασίας.
Σύμφωνα με γραφική αναπαράσταση της μορφής της εκσυγχρονισμένης φρεγάτας, η μεγαλύτερη εμφανής διαφορά είναι το νέο κυρίως ιστίο. Το παλιό ιστίο έχει αντικατασταθεί από ένα ψηλότερο, περίκλειστο ιστίο που φέρει το ραντάρ Smart-S Mk2 στην κορυφή και αισθητήρες του συστήματος ηλεκτρονικής υποστήριξης ARES-2NC στη συνέχεια. Πομποδέκτες του ARES-2NC ηλεκτρονικού πολέμου και διεύθυνσης μάχης βρίσκονται εκκατέρωθεν του ιστίου που δείχνει να έχει παρθεί από το πρόγραμμα εγχωρίων κορβετών κλάσης Ada.Στο δεύτερο ιστίο, από όπου το υπάρχον Smart-S βρίσκεται και θα μεταφερθεί, έχει τοποθετηθεί το ραντάρ ενεργούς φάσης, ηλεκτρονικής σάρωσης αέρος MAR-D, ανάπτυξης Aselsan, με διαφημισμένη ακτίνα έρευνας 100 χλμ.
Τέλος, φαίνεται πως τα χαρακτηριστικά αντιαεροπορικά-αντιπυραυλικά συστήματα Oerlikon-Contravers Sea Zenith (του οποίου μοναδικός χρήστης είναι το Τουρκικό Ναυτικό) και το ραντάρ κατεύθυνσης Contraves Sea Guard θα αφαιρεθούν αντικαθιστώμενα από το τουρκικής ανάπτυξης
https://www.ptisidiastima.com/barbaros-upgrade/
Σύμφωνα με γραφική αναπαράσταση της μορφής της εκσυγχρονισμένης φρεγάτας, η μεγαλύτερη εμφανής διαφορά είναι το νέο κυρίως ιστίο. Το παλιό ιστίο έχει αντικατασταθεί από ένα ψηλότερο, περίκλειστο ιστίο που φέρει το ραντάρ Smart-S Mk2 στην κορυφή και αισθητήρες του συστήματος ηλεκτρονικής υποστήριξης ARES-2NC στη συνέχεια. Πομποδέκτες του ARES-2NC ηλεκτρονικού πολέμου και διεύθυνσης μάχης βρίσκονται εκκατέρωθεν του ιστίου που δείχνει να έχει παρθεί από το πρόγραμμα εγχωρίων κορβετών κλάσης Ada.Στο δεύτερο ιστίο, από όπου το υπάρχον Smart-S βρίσκεται και θα μεταφερθεί, έχει τοποθετηθεί το ραντάρ ενεργούς φάσης, ηλεκτρονικής σάρωσης αέρος MAR-D, ανάπτυξης Aselsan, με διαφημισμένη ακτίνα έρευνας 100 χλμ.
Τέλος, φαίνεται πως τα χαρακτηριστικά αντιαεροπορικά-αντιπυραυλικά συστήματα Oerlikon-Contravers Sea Zenith (του οποίου μοναδικός χρήστης είναι το Τουρκικό Ναυτικό) και το ραντάρ κατεύθυνσης Contraves Sea Guard θα αφαιρεθούν αντικαθιστώμενα από το τουρκικής ανάπτυξης
https://www.ptisidiastima.com/barbaros-upgrade/
No comments :
Post a Comment