30/06/2019

Θύρσος: "Ο Σαούλ, πάντοτε θα μένει απογοητευμένος στον Άρειο Πάγο των Αθηνών."

Για το γεγονός της δοξολογία προς τον Σαούλ, η οποία επιδεικτικά έλαβε χώρα ξανά επάνω σε έναν Ελληνικό Ιερό Τόπο, διαβάσαμε στον Τύπο τις δηλώσεις και τα κηρύγματα των κληρικών της ανατολικής εκκλησίας, στα οποία, ήταν διάχυτα τα μισαλλόδοξα μηνύματα και τα ιστορικά παιδιάσματα.

https://www.protothema.gr/greece/article/904054/i-ekklisia-tis-ellados-timise-ton-idruti-tis-ston-iero-vraho-tou-areiou-pagou/

Δεν είμαστε ασυνήθιστοι ούτε σε ύβρεις, ούτε σε ιστορική παραδοξολογία από την κατοικοεδρεύουσα χριστιανική ανατολική εκκλησία, όπως δεν είμαστε ασυνήθιστοι και στον αυτοβαυκαλισμό της σε ότι αφορά την ιστορία της κάθε φορά που προσπαθεί να πείσει το εγώ της και τους ακόλουθους της θρησκευτές, για το αξιακό της σε σχέση  με τον Ελληνισμό, τα Έθνη και τον Πολιτισμό.
Μας είναι σχετικώς αδιάφορη η όποια αφήγηση της, σε ότι έχει να κάνει με τα ζητήματα θρησκευτικής πίστης που ο καθένας και κάθε μία -θα έπρεπε να μπορεί να- επιλέγει ελεύθερα, ύστερα από μία εγκύκλιο και πλήρη παίδευση στη διάρκεια του εκπαιδευτικού βίου, (αντί για μία βίαιη προγραμματισμένη κατήχηση που έως σήμερα υφίστανται οι Έλληνες και Ελληνίδες μαθητές και μαθήτριες, οι οποίοι στη συνέχεια ως Πολίτες καλούνται να αναλύσουν δεκάδες επί δεκάδων αντικρουόμενα ζητήματα).

Δεν μας είναι όμως καθόλου, μα καθόλου αδιάφορη, η αφήγησή της παραδοξολογίας της, όταν έρχεται, υπό την αιγίδα του κράτους μάλιστα, να υβρίσει, να συκοφαντήσει, να κακολογήσει και να διαστρέψει τον Ελληνισμό ως Εθνισμό, ως αυταξία. Καθόλου δεν μας είναι ανεκτό, όταν υβρίζει την Εθνική Θρησκεία του Ελληνισμού, η οποία, παρόλο που διώχθηκε αγρίως και αιματηρά, συνεχίζει την Ιστορική της πορεία, με τον διεστραμμένο παραλογισμό, του να πρέπει να αποδείξει το Σώμα της, ότι είναι το αυθεντικό και Ιθαγενές στον ίδιον τον Τόπο όπου μεγαλούργησε.
Δεν μας αφήνει σιωπηλούς καθόλου, το να προσπαθεί να ληστέψει τον ίδιο τον Εθνικό μας Πολιτισμό, καθώς και τον Πολιτισμό άλλων Ευρωπαϊκών Εθνών, αυτοαποκαλούμενη εκπολιτιστής η ίδια, η οποία έχει θρόνο φτιαγμένο από σπασμένα Αγάλματα των Εθνικών μας Θεών, και παλάτι, από τους ρημαγμένους κίονες των Ναών μας.
Δεν μας επιτρέπεται η σιωπή, όταν σκαρφαλώνουν στον Άρειο Πάγο, για να τιμήσουν τον ιδρυτή τους (ο οποίος και δικαίως, όπως ανέφεραν στο κήρυγμα τους οι ίδιοι, έφυγε..."απογοητευμένος", αφού οι Έλληνες είχαν ήδη λύσει με τη Λογική, τη Φιλοσοφία, και την Θεολογία τους τα ανύπαρκτα προβλήματα που έφερε ο Σαούλ στην Αθήνα), κάτω από την αδικαίωτη σκιά του Εθνικού μας Ναού της Πολιάδος Θεάς Αθηνάς, και προσπαθούν με ειρωνικό κήρυγμα να στερήσουν ακόμη και την...οντολογία (!) από τον Ελληνικό Πολιτισμό, προσπαθώντας να πείσουν, ότι η πίστη τους, έλυσε και αυτό το ...πρόβλημα.
  • Μετά από τόσους αιώνες κυριαρχίας, δια της επιβολής, της ανατολικής θρησκείας στην Ελλάδα, πόση ανάγκη έχει άραγε, το ετεροπροσδιοριστικό αφήγημα της;
  • Γιατί η τόση..υπαρξιακή ανησυχία, ώστε να πρέπει να εξυβρίζουν την ήδη κατά νόμον γνωστή Εθνική Θρησκεία των Ελλήνων; Ρητορικά τα ερωτήματα μας φυσικά.
Εμείς, οι "ανοντολόγητοι" και σε "βαθύ σκότος" Εθνικοί, τους καλούμε να αυτοπεριοριστούν στην όποια δική τους ποιμαντική και θεολογία, και να σταματήσουν, τηρώντας τουλάχιστον την ευγενή κοσμική άμιλλα, να εξυβρίζουν τόσο τον Ελληνικό Εθνικό Πολιτισμό, και φυσικά, να μην καθυβρίζουν τους Θεούς και τις Θέαινές μας. Ο Άρειος Πάγος, παραμένει ένας Τόπος Ιερός, του Ελληνισμού και όχι ένα τρόπαιο κατάκτησης και κυριαρχίας του Σαούλ από όπου θα εξυβρίζεται ο Εθνικός Πολιτισμός στον ίδιο του τον Τόπο.

Σε έναν μονοθεϊστικό κόσμο, σε μίαν Ευρώπη, όπου οι 3 ανατολικές θρησκείες, κάτω από την ανταγωνιστική, ή και συναγωνιστική, όπως το δει κάποιος- απαίτηση να κυριαρχήσει η "αποκαλυπτική" τους μεσσιανολογία, και διεμβολίζοντας και τις πολιτικές -ήδη ηττημένες- ιδεολογίες, έχουν ξανά-καταφέρει να διακινδυνεύουν εκ νέου την όποια δυνατότητα προσφέρει η ιστορική συγκυρία, ώστε οι άνθρωποι να αντιμετωπίσουν τα προβλήματά τους. Ο Πολιτισμός, όσο και αν παραμένει υπό διωγμό από την αρνησιζωία του μονοθεισμού, θα αναζητά πάντοτε και την ελάχιστη δυνατότητα να αναπτυχθεί κατά τον ποιο Φυσικό Τρόπο. Τον Εθνικό. Αυτόν, όπου από την Ελλάδα, δημιούργησε και προσέφερε ότι ποιο Ανθρώπινο και Ευγενές, δίχως την απαίτηση του να πρέπει δια της βίας και διαταγμάτων να ασπαστούν τα υπόλοιπα Έθνη.

Όσο και να προσπαθούν να το κρύψουν, πλέον σε όλη την Ευρωπαϊκή Ήπειρο, τα Έθνη επαναφέρουν στους Τόπους τους Εθνικούς τους Θεούς, και αναπόφευκτα, αναζητούν την απελευθέρωση από το μήνυμα που έσπειρε και ο Σαούλ. Το φόβο. Είναι, ο Φυσικός Τρόπος του Πολιτισμού να αμύνεται πάντοτε.

Οίκος Ελλήνων Εθνικών, "Θύρσος"

9 comments :

  1. Anonymous30/6/19 20:26

    ΕΠΕΙΔΗ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΖΟΥΝ ΠΟΛΛΟΙ ΚΑΙ ΠΑΡΑΤΗΡΕΙΤΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΑΝΕΚΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΑΚΟΥΓΟΝΤΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΚΑΙ ΑΣΥΝΗΘΙΣΤΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣ, ΑΣ ΑΚΟΥΣΤΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΗ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ, ΟΤΙ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΟΤΕ ΟΠΩΣ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ, ΕΚ ΠΡΩΤΗΣ ΟΨΕΩΣ. Η ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΟΥ ΗΧΟΓΡΑΦΗΜΜΑΤΟΣ ΞΕΠΕΡΝΑ ΤΗΝ ΜΙΑ ΩΡΑ, ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΙΚΗ ΚΑΙ ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ. Η ΑΠΟΨΗ ΑΥΤΗ ΙΣΩΣ ΑΚΟΥΣΤΕΙ ΠΑΡΑΞΕΝΗ ΚΑΙ ΕΚΠΛΗΞΕΙ, ΟΠΩΣ ΤΑ ΠΤΩΤΟΓΕΝΗ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ, ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΓΝΩΣΤΑ ΠΟΥ ΑΠΟΚΡΥΠΤΟΝΤΑΙ. ΑΣ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΟΥΜΕ ΤΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ, ΟΣΟ ΑΚΟΜΑ ΥΠΑΡΧΕΙ, ΚΑΙ ΑΣ ΑΚΟΥΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΦΩΝΕΣ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΠΟΥ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΚΑΙ ΕΡΕΥΝΟΥΝ, ΟΣΑ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΘΕΩΡΟΥΝ ΩΣ ΔΕΔΟΜΕΝΑ. Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΔΙΔΑΧΤΗΚΑΜΕ. ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΕΙΣΤΕ ΤΗΝ ΚΡΙΤΙΚΗ ΣΑΣ ΣΚΕΨΗ ΚΑΙ ΑΚΟΥΣΤΕ ΤΟΝ ΕΥΑΓΓΕΛΟ ΤΡΊΓΚΑ. https://www.youtube.com/watch?v=yo-CKsyRDco

    ReplyDelete
  2. ΑΝΤΕ ΠΑΛΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΤΟΥ ΑΝΥΠΑΡΚΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΣΑΣ. ΡΕ ΑΝΩΝΥΜΕ 30/6/19 20:26 ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ ΣΑΣ ΗΤΑΝ Η ΑΓΙΑ ΑΝΝΑ (ΑΠΟ ΤΟ ΧΑΝΑ,ΕΒΡΑΙΑ)ΚΑΙ Ο ΗΩΑΚΕΙΜ (ΕΠΙΣΗΣ ΕΒΡΑΙΟΣ). ΣΕ ΕΧΩ ΙΚΑΝΟ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙΣ ΟΤΙ Ο ΘΕΟΣ ΚΑΙ ΠΑΤΕΡΑΣ ΤΟΥ ΗΤΑΝ ΕΛΛΗΝΑΣ. ΑΝΤΕ ΣΤΙΣ ΣΠΗΛΙΕΣ ΣΑΣ ΝΕΑΝΤΕΡΤΑΛ!

    ReplyDelete
  3. Anonymous30/6/19 21:34

    "ΑΥΤΟ ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΖΟΥΝ ΠΟΛΛΟΙ ΚΑΙ ΠΑΡΑΤΗΡΕΙΤΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΑΝΕΚΤΙΚΟΤΗΤΑ"!
    Δηλαδή θα έπρεπε να μιλάνε χωρίς αντίλογο μόνο οι χριστιανόπληκτοι;
    Υπάρχουν άπειρα ιστολόγια που δεν αναρτούν σχόλια με αντίθετες απόψεις από τις δικές τους, οπότε καλύτερα να παρακολουθείς μόνον αυτά, που "βάφτισαν" Έλληνα τον χριστό και διαστρέβλωσαν την ιστορία για να δικαιολογήσουν τα αδικαιολόγητα της θρησκείας της "αγάπης"... Διάβασε και αυτά:
    Σκυθόπολη και Σταυροφορίες: Θρησκευτικό Πλιάτσικο
    https://terrapapers.com/skythopoli-ke-stavrofories-thriskeftiko-pliatsiko/
    Το παραδέχεται ακόμα και ο χριστιανόπληκτος λιακόπουλος:
    Το κολαστήριο της Σκυθόπολης : Εδώ κατέληγε όποιος δεν δεχόταν το Γιαχβέ
    https://www.el.gr/thriskia/mesaionas/to-kolasthrio-ths-skythopolhs-edw-katelhge-opoios-den-dechotan-to-giachbe/
    Α.Α.

    ReplyDelete
  4. Anonymous2/7/19 07:39

    ΜΑΛΛΟΝ, ΜΕ ΠΑΡΕΞΗΓΗΣΑΤΕ. ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ ΠΑΡΕΚΤΡΑΠΗΚΑΝ. ΙΣΩΣ, ΔΕΝ ΔΙΑΤΥΠΩΣΑ ΣΩΣΤΑ ΤΙΣ ΣΚΕΨΕΙΣ ΜΟΥ. ΙΣΩΣ, ΑΝΑΡΤΗΣΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΜΟΥ ΣΕ ΛΑΘΟΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ. ΙΣΩΣ, ΑΥΤΗ Η ΑΠΟΨΗ ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΑΙΑ, ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ. ΙΣΩΣ, ΔΕΝ ΕΙΣΤΕ ΟΛΟΙ ΕΤΟΙΜΟΙ ΓΙΑ ΤΕΤΟΙΟ ΒΑΘΥ ΤΑΞΙΔΙ ΣΤΑ ΕΝΔΟΤΕΡΑ. ΙΣΩΣ, ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΑΚΑΙΡΟΣ. ΑΣ ΔΙΕΥΚΡΙΝΗΣΩ ΟΤΙ, ΜΕ ΤΗΝ ΕΝΝΟΙΑ ΠΟΥ ΕΥΡΕΩΣ ΑΠΟΔΙΔΕΤΑΙ, ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ Χ.Ο. ΑΝΑΖΗΤΩ ΝΟΗΜΑ. ΣΥΝΕΧΙΖΩ ΝΑ ΕΡΕΥΝΩ. ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΠΗΓΕΣ. ΙΣΩΣ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΤΕ, ΑΛΛΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΑ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΤΑΥΤΟΛΟΓΙΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ. ΚΑΙ ΣΕ ΕΜΑΣ ΚΑΙ ΣΕ ΑΛΛΟΥΣ. ΤΟ ΓΙΓΝΕΣΘΑΙ ΠΕΡΙΠΛΕΚΕΤΑΙ. Η ΣΚΕΨΙΣ, ΕΙΤΕ ΡΗΜΑΤΙΚΑ ΩΣ ΛΟΓΙΖΩ, ΕΙΤΕ ΡΗΜΑΤΙΚΑ ΩΣ ΠΙΣΤΕΥΩ, ΣΥΓΚΡΟΥΕΤΑΙ. ΤΟ ΕΘΝΙΚΟΝ ΣΥΓΚΡΟΥΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΟΝ. ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΑΛΛΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΣΑΣ, ΕΝΑΣ ΑΛΛΟΣ ΕΝΘΡΗΣΚΟΣ ΣΧΟΛΙΑΣΤΗΣ, ΕΝΤΟΠΙΖΕΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΠΑΡΑΘΕΤΕΙ ΥΠΕΡΣΥΝΔΕΣΜΟ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΟΥ π. ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΟΥΛΗ. ΕΚΕΙ ΔΙΕΡΕΥΝΑΤΑΙ Η ΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ, Η ΟΠΟΙΑ ΑΠΑΣΧΟΛΕΙ ΚΑΙ ΕΜΕΝΑ. Η ΕΝ-ΤΟΠΙΟΤΗΤΑ. ΑΥΤΗ Η ΕΝΤΟΠΙΟΤΗΤΑ ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΡΙΣΜΑ ΚΑΙ ΑΛΛΩΝ, ΔΗΛΑΔΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΖΕΙ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ. Η ΥΠΕΡΒΑΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΕΙ ΕΙΤΕ ΥΠΕΡΒΑΤΙΚΑ, ΔΗΛΑΔΗ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΔΟΧΗ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ ΩΣ ΘΕΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ, ΕΙΤΕ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΡΡΙΨΗ ΜΙΑΣ ΕΚ ΤΩΝ ΔΥΟ ΣΥΓΚΡΟΥΟΜΕΝΩΝ ΣΚΕΨΕΩΝ, ΔΗΛΑΔΗ ΤΟΥ ΕΘΝΙΚΟΥ Ή ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΟΥ. Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΠΡΟΤΑΣΣΕΙ ΤΟ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΟ, ΥΠΕΡΑΝΩ ΤΟΥ ΕΘΝΙΚΟΥ. ΕΝΩ ΤΟ ΕΘΝΟΣ ΠΡΟΤΑΣΣΟΥΝ ΤΟ ΕΘΝΙΚΟΝ, ΥΠΕΡΑΝΩ ΤΗΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑΣ. ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΛΛΟΙ ΥΠΕΡΚΕΡΑΖΟΥΝ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ, ΕΘΝΙΚΟΠΟΙΩΝΤΑΣ ΤΟ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΣΗΜΕΙΟ ΑΝΑΦΟΡΑΣ ΤΗΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑΣ. ΕΤΣΙ, ΟΜΩΣ, ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝ ΑΝΥΠΕΡΒΛΗΤΑ, ΘΕΟΛΟΓΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ. ΔΙΟΤΙ Η ΒΙΒΛΟΣ ΑΠΟΤΕΛΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΔΥΟ ΣΥΜΦΩΝΙΕΣ, ΤΗΝ ΠΑΛΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΝΕΑ. Η ΝΕΑ ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ, ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΠΑΛΙΑ, ΑΛΛΑ Η ΠΑΛΙΑ ΕΧΕΙ ΓΕΝΕΑΛΟΓΙΑ ΕΒΡΑΪΚΗ. ΕΠΙΠΛΕΟΝ, Η ΥΠΑΡΞΗ ΤΩΝ ΠΡΟΦΗΤΕΙΩΝ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ, ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΣΤΑ ΕΒΡΑΪΚΑ. ΚΑΙ ΤΑ ΘΑΥΜΑΤΑ ΔΕΝ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΚΟΜΒΙΚΟ ΣΗΜΕΙΟ ΑΝΑΦΟΡΑΣ. ΣΥΝ ΤΟΙΣ ΑΛΛΟΙΣ, ΤΟ ΔΟΓΜΑ ΒΑΣΙΖΕΤΑΙ ΣΕ ΕΠΙΛΟΓΗ ΚΕΙΜΕΝΩΝ, ΚΑΘΩΣ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΑΠΟΚΡΥΠΤΟΝΤΑΙ, ΑΛΛΑ Η ΑΥΘΕΝΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΚΕΙΜΕΝΩΝ ΑΜΦΙΣΒΗΤΕΙΤΑΙ. ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ, ΤΟ ΖΗΤΟΥΜΕΝΟ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΤΟ ΟΡΙΟ ΤΗΣ ΕΝΤΟΠΙΟΤΗΤΑΣ. ΘΕΤΟΥΜΕ ΟΡΙΑ. ΤΑ ΟΡΙΑ ΑΝΑΖΗΤΟΥΜΕ. ΤΑΥΤΙΖΟΜΑΣΤΕ ΜΕ ΑΥΤΑ. ΟΡΙΟΘΕΤΟΥΜΕ ΤΗΝ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΜΑΣ. ΑΝΑΡΩΤΙΟΜΑΣΤΕ, ΜΕΧΡΙ ΠΟΥ ΕΚΤΕΙΝΟΜΑΣΤΕ. ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟ ΜΑΣ. ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΟΡΙΖΟΥΜΕ, ΑΥΤΟ ΜΑΣ ΟΡΙΖΕΙ. ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΟΥΣΙΑ. ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ Η ΙΣΤΟΡΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΟΡΙΣΜΟΥ. ΟΛΑ ΠΕΡΙΣΤΡΕΦΟΝΤΑΙ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΡΙΣΜΟ. ΟΡΙΖΩ, ΕΝ ΤΟΠΩ. ΜΕ ΛΙΓΙΑ ΛΟΓΙΑ, ΟΠΩΣ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΤΕ, ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙΡΙΟ. ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΕΡΕΙΣΜΑ ΣΚΕΨΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΠΑΝΤΑ ΣΤΟΝ ΠΥΡΗΝΑ ΤΗΣ ΠΡΟΤΡΟΠΗΣ ΓΙΑ ΕΘΝΙΚΗ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΤΟΥ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗ ΤΗΣ ΣΕΛΙΔΑΣ ΑΥΤΗΣ, ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΠΙΜΕΝΩ ΑΛΛΟ. ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ.

    ReplyDelete
  5. 2/7/19 07:39

    ΔΕΝ ΑΙΣΘΑΝΘΗΚΑ ΤΗΝ ΑΝΑΓΚΗ ΝΑ ΣΧΟΛΙΑΣΩ ΓΙΑ ΔΥΟ ΛΟΓΟΥΣ:
    1) Η ΙΣΤΟΡΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ ΩΣ ΦΥΣΙΚΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΚΑΜΜΙΑ ΑΛΛΗ ΠΗΓΗ ΠΛΗΝ ΤΩΝ ΕΥΑΓΓΕΛΙΩΝ. ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ Ο ΤΟΠΟΣ ΓΕΝΝΕΣΕΩΣ ΤΟΥ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ. ΤΑ ΙΔΙΑ ΤΑ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΕΙΝΑΙ ΣΥΡΡΑΦΗ ΑΝΑΦΟΡΩΝ ΥΠΟΤΙΘΕΜΕΝΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΟΥ, ΚΑΙ ΕΓΡΑΦΗΣΑΝ ΜΕΡΙΚΕΣ ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΕΣ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ. ΠΑΡΑΔΕΚΤΑ ΩΣ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΕΓΙΝΑΝ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΣΥΝΟΔΟΥΣ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΟΛΟΤΗΤΑ ΤΟΥΣ ΔΙΟΤΙ ΚΑΠΟΙΑ ΚΡΙΘΗΣΑΝ ΩΣ ΜΗ "ΚΑΝΟΝΙΚΑ".
    2) ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΤΟΠΟΘΕΣΙΕΣ ΤΗΣ ΠΑΛΑΙΑΣ ΔΙΑΘΗΚΗΣ ΕΠΙ ΤΩΝ ΟΠΟΙΩΝ ΣΥΝΕΒΗΣΑΝ ΙΔΙΑΙΤΕΡΩΣ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΒΡΑΙΚΗ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΔΕΝ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΤΑΙ ΠΩΣ ΥΠΗΡΞΑΝ. (ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ Ο ΝΑΟΣ ΤΟΥ ΣΟΛΟΜΩΝΤΟΣ Ο ΠΕΡΙΛΑΜΠΡΟΣ Κ.Λ.Π ΤΗΣ ΠΡΩΤΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΕΝΤΟΠΙΣΤΕΙ. ΕΠΙΦΑΝΕΙΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΠΑΛΑΙΑ ΔΙΑΘΗΚΗ ΕΒΡΑΙΟΙ ΒΑΣΙΛΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΑΝΥΠΑΡΚΤΟΙ.) Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΘΕΟΣ ΠΟΥ ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΤΑΙ ΣΤΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΤΗΣ ΠΑΛΑΙΑΣ ΔΙΑΘΗΚΗΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΒΑΘΙΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΟΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΠΟΥ ΜΟΝΟΝ ΘΕΟΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΕΙ ΑΠΟ ΟΠΟΙΟΝΔΗΠΟΤΕ ΣΚΕΠΤΟΜΕΝΟ ΑΝΘΡΩΠΟ. Η ΜΙΚΡΟΤΗΤΑ Η ΜΙΚΡΟΨΥΧΙΑ Η ΑΝΑΠΟΦΑΣΙΣΤΗΚΟΤΗΤΑ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ Η ΓΕΛΟΙΟΤΗΤΑ ΠΟΥ Η ΙΔΙΑ Η ΠΑΛΑΙΑ ΔΙΑΘΗΚΗ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΗ ΚΑΠΟΙΟΥ ΠΟΥ ΑΠΕΧΕΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΑΠΟ ΤΟ "ΘΕΙΟΝ".

    ΠΟΙΟ ΤΟ ΝΟΗΜΑ ΝΑ ΣΥΖΗΤΟΥΜΕ ΠΕΡΙ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΚΑΤΑΓΩΓΗΣ ΕΝΟΣ ΑΝΥΠΑΡΚΤΟΥ, ΜΥΘΟΛΟΓΙΚΟΥ ΕΠΙ ΤΗΣ ΟΥΣΙΑΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΟΣ; ΤΟ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟ ΙΣΟΔΥΝΑΜΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΕΑΝ ΣΥΖΗΤΟΥΣΑΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΤΟΥ "ΣΟΥΠΕΡΜΑΝ" ΚΑΙ ΑΝ Ο ΠΛΑΝΗΤΗΣ "ΚΡΥΠΤΟΝ" ΗΤΑΝ ΣΤΟΝ ΔΕΙΝΑ ή ΣΤΟ ΤΑΔΕ ΑΣΤΕΡΙΣΜΟ.

    ΟΝΤΩΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΔΥΟ ΤΑΣΕΙΣ ΣΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΠΡΟΤΑΞΗ ΤΟΥ ΕΝΟΣ ή ΤΟΥ ΑΛΛΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΟΥ.Η ΛΥΣΗ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΑΠΟΨΗ ΚΑΙ ΑΦΟΥ ΣΧΕΔΟΝ ΕΧΩ ΠΕΙΣΤΥΕΙ ΠΩΣ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΑΠΑΛΑΓΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ Η ΣΥΝΤΡΙΠΤΙΚΗ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΤΩΝ ΕΘΝΙΚΑ-ΒΙΟΛΟΓΙΚΑ ΕΛΛΗΝΩΝ, ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΘΕΙ ΤΟ ΚΕΝΤΡΙΟΚΟ ΔΟΓΜΑ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑΣ ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ "ΑΝΟΙΓΜΑΤΑ" ΣΤΟ ΕΝΔΟΞΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΟΙΝΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΜΑΣ. ΑΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΝ ΩΣ ΠΡΩΤΟ ΒΗΜΑ ΤΙΣ ΥΒΡΕΙΣ ΣΤΙΣ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ ΤΟΥΣ. ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΕΙΟΛΟΓΙΚΟ ΑΛΛΑ ΕΧΕΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΒΑΡΥΤΗΤΑ. ΣΤΟ ΚΑΤΩ -ΚΑΤΩ ΟΙ ΚΑΘΟΛΙΚΟΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΕΙ ΤΕΤΟΙΕΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ.
    ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟ ΕΡΩΤΗΜΑ , ΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΛΛΗΝΟΠΟΙΗΘΕΙ ΛΙΓΟ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ Η ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΠΙΣΤΗ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΔΟΣΗ ΕΘΝΙΚΗΣ ΚΑΤΑΓΩΓΗΣ (ΤΡΑΒΗΓΜΕΝΗ ΑΠΟ ΤΑ ΑΥΤΙΑ) ΣΤΗΝ ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΑΙΝΙΚΟΥ ΘΕΑΝΘΡΩΠΟΥ. ΘΑ ΓΕΛΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΠΕΤΡΕΣ ΜΕ ΤΕΤΟΙΕΣ ΑΠΟΠΕΙΡΕΣ.

    ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΙΝΑΙ, ΣΥΝΟΔΙΚΑ-ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΝΑ ΕΡΕΥΝΗΣΟΥΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ ΣΤΟ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΟ ΠΡΑΚΤΙΚΟ ΤΟΥΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΑΛΛΩΝ ΠΟΥ ΚΑΤΑ ΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΤΟΥΣ ΕΙΧΑΝ ΑΠΟΚΟΨΕΙ ΚΑΙ ΣΕ ΜΕΡΙΚΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΑΦΟΡΙΣΕΙ.
    ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ Ο ΚΑΤΑΛΛΗΛΟΣ ΝΑ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ ΤΙ ΚΑΙ ΠΟΣΟ ΘΑ ΑΛΛΑΞΟΥΝ, ΘΑ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΟΥΝ ΘΑ ΣΥΓΚΕΡΑΣΟΥΝ Κ.Λ.Π

    ΕΠΙ ΑΤΟΜΙΚΟΥ ΕΠΙΠΕΔΟΥ Ο ΚΑΘΕ ΕΛΛΗΝ, ΠΟΥ ΑΙΣΘΑΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΠΙΕΖΕΙ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΚΡΑΙΕΣ ΘΡΗΚΕΥΤΙΚΕΣ ΦΩΝΕΣ ΠΟΥ ΤΟΝ ΚΑΛΟΥΝ ΝΑ ΜΗΝ ΕΚΠΛΗΡΩΣΕΙ ΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΤΟΥ ΧΡΕΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΧΕΤΑΙ ΚΑΤΑ ΟΛΩΝ ΟΣΩΝ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΤΟΝ ΥΠΟΔΟΥΛΩΣΟΥΝ ή ΝΑ ΤΟΥ ΑΦΑΙΡΕΣΟΥΝ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΤΟΥ ΑΣΧΕΤΑ ΑΝ ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΟΘΡΗΣΚΟΙ Η ΟΜΟΔΟΞΟΙ.
    ΕΙΧΑ ΓΡΑΨΕΙ ΣΕ ΑΛΛΟ ΣΧΟΛΙΟ ΠΩΣ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ 100% ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ ή 100% ΕΛΛΗΝ. ΟΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟ ΤΗΣ ΚΛΙΜΑΚΟΣ. ΕΝΑ 40% ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ ΚΑΙ ΕΝΑ 60% ΕΛΛΗΝ ΝΟΜΙΖΩ , ΚΡΙΝΟΝΤΑΣ ΑΠΟ ΑΛΛΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΠΑΡΑΤΗΡΩ ΓΥΡΩ ΜΟΥ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΑΤΟΜΑ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΜΟΥ ΠΩΣ ΔΕΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΤΟΝ ΕΘΝΙΚΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΟΥΤΕ ΤΟΥΣ ΒΑΖΕΙ ΣΕ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΑ ΔΙΛΛΗΜΑΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ.

    ΠΑΝΤΩΣ ΕΤΣΙ ΠΟΥ ΜΑΣ ΚΑΤΗΝΤΗΣΑΝ ΠΑΝΤΑ ΚΑΘΕ ΕΛΛΗΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ ΘΑ ΥΦΙΣΤΑΤΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΛΗΜΜΑ. ΕΙΝΑΙ ΕΥΤΥΧΗΜΑ ΒΕΒΑΙΩΣ ΠΩΣ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΔΗΛΩΝΟΥΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΛΟΓΩ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ ΧΩΡΙΣ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ, ΕΝΝΟΩΝΤΑΣ ΜΕ ΑΥΤΟ ΠΩΣ ΔΕΝ ΔΕΧΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΑΠΟΡΡΙΠΤΟΥΝ ΤΙΣ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΕΣ ΜΩΡΙΕΣ ΠΕΡΙ ΜΗ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗΣ ΚΑΙ ΠΑΘΗΤΙΚΟΤΗΤΟΣ.

    ReplyDelete
  6. Anonymous2/7/19 13:02

    "ΠΟΙΟ ΤΟ ΝΟΗΜΑ ΝΑ ΣΥΖΗΤΟΥΜΕ ΠΕΡΙ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΚΑΤΑΓΩΓΗΣ ΕΝΟΣ ΑΝΥΠΑΡΚΤΟΥ, ΜΥΘΟΛΟΓΙΚΟΥ ΕΠΙ ΤΗΣ ΟΥΣΙΑΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΟΣ; ΤΟ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟ ΙΣΟΔΥΝΑΜΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΕΑΝ ΣΥΖΗΤΟΥΣΑΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΤΟΥ "ΣΟΥΠΕΡΜΑΝ" ΚΑΙ ΑΝ Ο ΠΛΑΝΗΤΗΣ "ΚΡΥΠΤΟΝ" ΗΤΑΝ ΣΤΟΝ ΔΕΙΝΑ ή ΣΤΟ ΤΑΔΕ ΑΣΤΕΡΙΣΜΟ."

    ΑΝΑΔΕΙΚΝΥΕΙ ΤΟ ΤΑΥΤΟΛΟΓΙΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΚΑΙ ΤΗ ΔΙΛΗΜΜΑΤΙΚΗ ΤΟΥ, ΟΣΩΝ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΑΠΟΡΡΙΨΕΙ ΤΗ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΗ ΤΑΣΗ ΕΝΤΟΣ ΤΟΥΣ. ΑΝΤΙΘΕΤΩΣ, ΟΙ ΓΕΛΟΙΟΓΡΑΦΙΚΟΙ ΧΑΡΑΚΤΗΡΕΣ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ ΔΕΝ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΕΡΕΙΣΜΑ ΤΑΥΤΟΛΟΓΙΚΗΣ ΕΝΔΟΨΥΧΙΚΗΣ ΣΥΓΚΡΟΥΣΗΣ, ΕΠΕΙΔΗ ΔΕ ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΝ ΕΝΤΟΠΙΟΤΗΤΑ, ΚΑΘΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΞ'ΟΡΙΣΜΟΥ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΟΙ. ΤΟ ΚΛΕΙΔΙ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ Ο ΟΡΙΣΜΟΣ.

    ΠΡΟΣΕΞΕ ΤΙΣ ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ ΣΕ ΕΝΑ ΦΟΡΟΥΜ ΟΠΑΔΩΝ ΤΩΝ ΚΟΜΙΞ (DC/MARVEL). ΕΝΑΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΑΠΟΣΤΕΡΗΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΑΡΧΕΓΟΝΟ, ΦΥΣΙΚΟ ΤΟΥ ΕΝΝΟΙΟΛΟΓΙΚΟ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟ, ΔΗΛΑΔΗ ΕΝΑΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΧΩΡΙΣ ΕΘΝΙΚΗ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ, ΤΗΝ ΑΝΑΖΗΤΑ ΠΡΟΣΟΜΟΙΩΝΩΝΤΑΣ ΤΗΝ. ΟΙ ΛΕΚΤΙΚΕΣ ΑΨΙΜΑΧΙΕΣ ΤΟΥΣ, ΕΠΙ ΤΟΥ ΕΙΚΟΝΙΚΟΥ, ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΦΑΝΤΑΣΙΑΚΑ ΥΠΑΚΑΤΑΣΤΑΤΑ ΤΟΥ ΕΛΛΕΙΜΑΤΟΣ ΕΝΤΟΠΙΟΤΗΤΑΣ, (ΟΡΘΟ)ΛΟΓΙΚΗΣ 'Η ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΗΣ. ΔΙΟΤΙ ΟΙ ΣΥΣΤΑΤΙΚΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΟΝΤΟΣ ΠΑΡΑΜΕΝΟΥΝ, ΚΑΤΑ ΒΑΣΗ, ΠΡΩΤΟΓΟΝΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΑΜΟΡΦΟΝ ΑΝΑΖΗΤΑ, ΔΙΑΡΚΩΣ, ΜΟΡΦΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ.

    ΜΕ ΑΛΛΑ ΛΟΓΙΑ, ΤΟ ΑΠΑΝΤΗΜΑ ΣΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΞΗΣ: ΔΕΝ ΣΥΖΗΤΟΥΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΤΟΥ "ΣΟΥΠΕΡΜΑΝ" ΚΑΙ ΑΝ Ο ΠΛΑΝΗΤΗΣ "ΚΡΥΠΤΟΝ" ΕΙΝΑΙ ΣΤΟΝ ΔΕΙΝΑ ή ΣΤΟ ΤΑΔΕ ΑΣΤΕΡΙΣΜΟ, ΕΠΕΙΔΗ ΤΟ ΠΛΗΘΟΣ ΤΗΣ ΚΡΙΣΙΜΗΣ ΜΑΖΑΣ ΤΩΝ ΠΙΣΤΩΝ ΑΥΤΩΝ, ΔΕΝ ΕΠΑΡΚΕΙ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΑΝΑΧΘΕΙ ΤΟ ΖΗΤΟΥΜΕΝΟ ΣΕ ΠΟΣΟΤΙΚΟ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΩΣ ΙΣΟΔΥΝΑΜΟ. Η ΠΟΣΟΤΗΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΚΡΙΣΙΜΟ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑ ΕΠΙΔΡΑΣΗΣ ΣΤΑ ΟΡΙΑ ΤΗΣ ΝΟΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΜΑΣ. ΕΝΩ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΠΕΡΙΘΩΡΙΑΚΟ, ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΕΤΑΙ ΩΣ ΤΕΤΟΙΟ.

    "Η ΛΥΣΗ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΑΠΟΨΗ ΚΑΙ ΑΦΟΥ ΣΧΕΔΟΝ ΕΧΩ ΠΕΙΣΤΕΙ ΠΩΣ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΑΠΑΛΑΓΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ Η ΣΥΝΤΡΙΠΤΙΚΗ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΤΩΝ ΕΘΝΙΚΑ-ΒΙΟΛΟΓΙΚΑ ΕΛΛΗΝΩΝ, ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΘΕΙ ΤΟ ΚΕΝΤΡΙΟΚΟ ΔΟΓΜΑ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑΣ ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ "ΑΝΟΙΓΜΑΤΑ" ΣΤΟ ΕΝΔΟΞΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΟΙΝΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΜΑΣ"

    ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΤΟΥ ΣΥΝΟΔΙΚΟΥ, ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΙΚΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ, Η ΕΚΔΟΣΗ ΚΑΙΝΟΥ ΤΟΜΟΥ ΣΤΟ ΚΑΝΟΝΙΚΟ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ ΑΠΑΙΤΕΙ: ΕΙΤΕ ΠΑΝΟΡΘΟΔΟΞΗ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗ ΣΥΝΟΔΟ, ΕΙΤΕ ΣΥΝΟΠΤΙΚΗ ΨΕΥΔΟΣΥΝΟΔΟ, ΟΠΩΣ Η ΠΡΟΣΦΑΤΗ ΣΤΟ ΚΟΛΥΜΒΑΡΙ. Ο ΜΕΝ ΠΡΩΤΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΑΠΑΙΤΕΙ ΑΙΤΙΩΔΕΙΣ ΠΡΑΓΜΑΤΟΛΟΓΙΚΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ, ΕΙΤΕ ΕΚ ΤΩΝ ΠΙΣΤΩΝ, ΕΙΤΕ ΤΩΝ ΕΞΩΘΕΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΞΟΥΣΙΑΣΤΩΝ, ΕΙΤΕ ΕΚ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ (ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΙΚΗΣ) ΜΕΤΑΒΛΗΤΟΤΗΤΑΣ. Ο ΔΕ ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΑΠΑΙΤΕΙ ΕΛΕΓΧΟ ΕΚ ΤΩΝ ΑΝΩ, ΔΗΛΑΔΗ ΕΛΕΓΧΟ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΟΥ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ. ΟΙ ΔΕ ΠΡΟΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΕΣ ΔΙΕΡΓΑΣΙΕΣ ΜΙΑΣ ΨΕΥΤΟΣΥΝΟΔΟΥ ΑΠΑΙΤΟΥΝ ΔΕΚΑΕΤΙΕΣ ΚΑΙ ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΕΣ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΟΥ ΘΕΟΛΟΓΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ. ΣΥΝΕΠΩΣ, Ο ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΫΠΟΘΕΤΕΙ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΗ ΕΘΝΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΜΕ ΚΟΙΝΟ, ΜΑΚΡΟΠΡΟΘΕΣΜΟ ΣΚΟΠΟ ΤΗΝ ΕΚΔΟΣΗ ΚΑΙΝΟΥ ΤΟΜΟΥ. ΤΕΤΟΙΑ ΟΜΑΔΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ, ΔΙΟΤΙ ΕΑΝ ΥΠΗΡΧΕ ΘΑ ΠΑΡΑΤΗΡΟΥΣΑΜΕ ΤΙΣ ΠΡΟΠΑΡΑΣΚΕΥΣΤΙΚΕΣ ΔΙΕΡΓΑΣΙΕΣ ΤΗΣ.

    ReplyDelete
  7. Anonymous2/7/19 13:03

    "ΑΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΝ ΩΣ ΠΡΩΤΟ ΒΗΜΑ ΤΙΣ ΥΒΡΕΙΣ ΣΤΙΣ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ ΤΟΥΣ. ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΕΙΟΛΟΓΙΚΟ ΑΛΛΑ ΕΧΕΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΒΑΡΥΤΗΤΑ. ΣΤΟ ΚΑΤΩ -ΚΑΤΩ ΟΙ ΚΑΘΟΛΙΚΟΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΕΙ ΤΕΤΟΙΕΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ."

    Η ΣΚΕΨΗ, ΩΣ ΡΗΜΑΤΙΚΗ ΕΚΦΡΑΣΗ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΗΣ ΠΙΣΤΗΣ, ΑΠΕΙΛΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΕΘΝΙΚΟΝ, ΟΤΑΝ ΑΥΤΟ ΑΥΤΟΠΕΡΙΟΡΙΖΕΤΑΙ ΣΕ ΔΙΑΚΡΙΤΑ ΟΡΙΑ. ΣΥΝΕΠΩΣ, ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΖΗΤΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΚΑΤΑΣΤΡΟΦΙΚΟ ΓΙΑ ΤΟ ΙΔΙΟ ΤΟ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΟ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑ, ΚΑΘΩΣ Η ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΛΟΓΙΚΗ. ΑΝΤΙΘΕΤΩΣ, Ο ΔΕΙΚΤΗΣ ΤΗΣ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΗΣ ΠΙΣΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑ. ΟΤΑΝ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΒΙΩΝΟΥΝ ΔΥΣΑΡΕΣΤΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ, ΑΝΑΙΡΟΥΝ ΤΙΣ ΑΙΤΙΕΣ ΠΟΥ ΤΙΣ ΠΡΟΚΑΛΟΥΝ ΚΑΙ ΕΝΔΥΝΑΜΩΝΟΥΝ ΤΙΣ ΑΙΤΙΕΣ ΤΩΝ ΕΥΑΡΕΣΤΩΝ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΩΝ. ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ, ΛΟΙΠΟΝ, ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΔΟΚΑΣ ΕΙΝΑΙ ΕΞ'ΟΡΙΣΜΟΥ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΜΕΝΟ ΝΑ ΑΝΑΙΡΕΘΕΙ, ΕΚ ΤΩΝ ΙΔΙΩΝ ΤΩΝ ΠΙΣΤΩΝ, ΔΙΟΤΙ ΘΑ ΑΠΕΙΛΟΥΣΕ ΤΗΝ ΑΠΕΡΙΟΡΙΣΤΗ ΤΑΥΤΟΛΟΓΙΚΗ ΥΠΑΡΞΗ ΤΟΥΣ, ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΗΣ ΕΝΤΟΠΙΟΤΗΤΑΣ. ΟΙ ΔΕ ΚΑΘΟΛΙΚΟΙ ΘΡΗΣΚΕΥΟΜΕΝΟΙ, ΔΕΝ ΑΠΕΙΛΟΥΝΤΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΕΘΝΙΚΟΝ ΜΑΣ, ΔΙΟΤΙ ΤΟ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΟ ΕΙΧΕ ΗΔΗ ΕΠΙΚΡΑΤΗΣΕΙ ΤΟΥ ΕΘΝΙΚΟΥ, ΕΞ(ΟΡΙΣΜ)ΟΥ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΑΝΤΙΤΙΘΕΝΤΑΙ ΠΛΕΟΝ ΣΤΟ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΟ ΣΚΕΛΟΣ ΜΑΣ, ΜΟΝΟΝ. ΟΙ ΑΡΧΙΚΕΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΕΣ ΤΩΝ ΦΡΑΓΚΩΝ ΝΑ ΑΝΑΙΡΕΣΟΥΝ ΤΗΝ ΕΝΩΣΗ ΤΗΣ ΡΩΜΑΝΙΑΣ, ΔΙΑΜΕΛΙΖΟΝΤΑΣ (ΒΑΛΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ-ΠΑΝΣΛΑΒΙΣΜΟΣ) ΤΗΝ ΕΝΤΟΠΙΟΤΗΤΑ ΤΗΣ, ΔΗΛΑΔΗ ΤΟ ΖΩΤΙΚΟ ΤΗΣ ΧΩΡΟ, ΠΕΡΙΟΡΙΣΑΝ ΚΑΙ ΤΟ ΘΡΗΣΚΕΤΙΚΟΝ ΣΕ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΑΤΕΛΕΥΤΗΤΗΣ ΕΝΔΟΨΥΧΙΚΗΣ ΣΥΓΚΡΟΥΣΗΣ ΤΑΥΤΟΛΟΓΙΚΗΣ ΟΝΤΟΛΟΓΙΑΣ. ΜΕ ΑΠΛΑ ΛΟΓΙΑ, ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑΝ ΤΙΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΠΟΥ ΟΥΤΕ ΤΟ ΕΘΝΙΚΟΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΠΙΚΡΑΤΗΣΕΙ ΤΟΥ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΟΥ, ΟΥΤΕ ΤΟ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΟΝ ΤΟΥ ΕΘΝΙΚΟΥ, ΜΕ ΣΤΑΘΕΡΟ ΠΑΡΑΝΟΜΑΣΤΗ ΤΗΝ ΕΝΔΟΨΥΧΙΚΗ ΣΥΓΚΡΟΥΣΗ. Ο ΜΟΝΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΠΟΥ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΥΠΕΡΚΕΡΑΣΕΙ ΤΗΝ ΣΤΑΣΙΜΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ, ΘΑ ΗΤΑΝ Η ΕΞΩΘΕΝ ΦΥΣΙΚΗ Ή ΤΕΧΝΗΤΗ ΚΑΤΑΡΡΕΥΣΗ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙ Η ΠΡΟΫΠΑΡΞΗ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΗΣ, ΕΘΝΙΚΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΣΕ ΕΤΟΙΜΟΤΗΤΑ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΑΝΑΛΑΒΕΙ ΤΗΝ ΔΙΑΔΟΧΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ.

    "ΕΙΧΑ ΓΡΑΨΕΙ ΣΕ ΑΛΛΟ ΣΧΟΛΙΟ ΠΩΣ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ 100% ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ ή 100% ΕΛΛΗΝ. ΟΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟ ΤΗΣ ΚΛΙΜΑΚΟΣ. ΕΝΑ 40% ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ ΚΑΙ ΕΝΑ 60% ΕΛΛΗΝ ΝΟΜΙΖΩ , ΚΡΙΝΟΝΤΑΣ ΑΠΟ ΑΛΛΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΠΑΡΑΤΗΡΩ ΓΥΡΩ ΜΟΥ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΑΤΟΜΑ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΜΟΥ ΠΩΣ ΔΕΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΤΟΝ ΕΘΝΙΚΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΟΥΤΕ ΤΟΥΣ ΒΑΖΕΙ ΣΕ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΑ ΔΙΛΛΗΜΑΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ."

    ΑΥΤΗ Η ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ ΕΜΠΕΡΙΕΧΕΙ ΟΛΗ ΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΓΡΑΠΤΟΥ ΔΙΑΛΟΓΟΥ.

    ReplyDelete
  8. "ΠΟΙΟ ΤΟ ΝΟΗΜΑ ΝΑ ΣΥΖΗΤΟΥΜΕ...κ.λ.π"
    ΑΠΕΥΘΥΝΟΤΑΝ ΣΕ ΕΝΑΝ ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΜΗ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟ.

    ΕΜΕΙΣ ΔΛΔ ΟΙ ΜΗ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΝΟΗΜΑ ΝΑ ΣΥΖΗΤΟΥΜΕ ΜΕΤΑΞΥ ΜΑΣ ΠΕΡΙ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΡΟΕΛΕΥΣΕΩΣ ΕΝΟΣ ΑΝΥΠΑΡΚΤΟΥ ΚΑΙ ΜΥΘΟΛΟΓΙΚΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΟΣ. ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΥΜΕ ΔΕ ΣΕ ΤΕΤΟΙΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΣΤΗΝ ΥΠΑΡΞΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΤΟ ΜΥΘΟΛΟΓΙΚΟ ΤΗΣ ΥΠΑΡΞΕΩΣ ΤΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΟΣ, ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΠΡΩΤΟΓΕΝΗ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΑΠΟΔΕΙΞΕΩΣ ΤΩΝ ΙΣΧΥΡΙΣΜΩΝ ΤΟΥΣ, ΠΡΟΣΚΟΜΙΖΟΝΤΑΣ ΠΗΓΕΣ ΤΡΙΤΕΣ ΚΑΙ ΟΣΟ ΤΟ ΔΥΝΑΤΟΝ ΑΔΙΑΒΛΗΤΕΣ ΠΟΥ ΝΑ ΤΟΥΣ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΟΥΝ.
    ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΚΑΙ ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ ΠΩΣ ΤΟ ΠΛΗΘΟΣ ΤΩΝ ΠΙΣΤΩΝ-ΟΠΑΔΩΝ ΔΙΔΕΙ ΒΑΡΥΤΗΤΑ ΣΤΟ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΚΑΙ ΜΑΣ ΑΝΑΓΚΑΖΕΙ ΝΑ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΤΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΕΤΟΙΑ ΜΥΘΟΛΟΓΙΚΑ ΣΕΝΑΡΙΑ , ΑΛΛΑ ΟΠΩΣ ΠΡΟΕΙΠΑ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΝΑ ΥΦΙΣΤΑΤΑΙ Η ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΤΟΥΣ ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΞΟΥΝ ΤΟΥΣ ΙΣΧΥΡΙΣΜΟΥΣ ΤΟΥΣ.

    ΠΕΡΙ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΟΥ ΚΕΝΤΡΙΚΟΥ ΔΟΓΜΑΤΟΣ
    ΝΑΙ ΜΕΝ ΣΩΣΤΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΑΛΛΑ...
    ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ ΚΑΠΟΙΑ ΤΕΤΟΙΑΣ ΕΚΤΑΣΕΩΣ ΚΙΝΗΣΗ ΠΟΥ ΘΑ ΤΡΑΒΟΥΣΕ ΜΑΛΙΣΤΑ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΤΑ ΦΩΤΑ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΟΣ. ΜΙΑ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΚΑΜΨΗ ΤΩΝ ΤΥΠΙΚΩΝ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΠΟΛΛΑ-ΠΟΛΛΑ , ΕΜΜΕΣΗ ΜΗ ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΘΙΓΟΥΝ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΛΛΑ Η ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ ΙΕΡΕΩΝ ΣΕ ΚΟΙΝΕΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΟΠΩΣ Η ΚΟΥΡΑ ΤΩΝ ΑΜΝΩΝ ΚΑΙ ΤΟ ΤΑΞΙΜΟ ΣΤΟΝ "ΖΑ" ΠΟΥ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΝΑ ΕΠΙΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΣΤΗΝ ΚΡΗΤΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΣΑΜΟΘΡΑΚΗ , ΘΑ ΟΔΗΓΟΥΣΑΝ ΣΕ ΜΙΑ ΣΤΑΔΙΑΚΗ ΑΠΟΜΕΙΩΣΗ ΚΑΙ ΛΕΙΑΝΣΗ ΤΩΝ ΑΚΡΑΙΩΝ ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ.

    ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΟΡΘΟΔΟΞΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΚΑΙ ΚΑΝΟΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕ ΚΑΤΑ ΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΝΑ ΕΙΣΕΛΘΕΙ ΜΙΑ ΟΜΑΔΑ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ ΜΕ ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΣΥΜΒΑΤΙΚΕΣ ΙΔΕΕΣ . ΑΤΥΠΩΣ ΕΛΑΒΑΝ ΑΠΟ ΤΡΙΤΟΥΣ ΜΙΑ ΟΝΟΜΑΣΙΑ. ΤΟΥΣ ΕΛΕΓΑΝ ΝΕΟΠΛΑΤΩΝΙΚΟΥΣ. ΑΥΤΟΙ ΕΞΑΦΑΝΙΣΘΗΣΑΝ ΑΛΛΑ ΑΦΗΣΑΝ ΠΙΣΩ ΤΟΥΣ ΜΙΑ ΔΥΟ ΓΕΝΙΕΣ ΘΕΟΛΟΓΩΝ ΠΟΥ ΑΥΤΟΠΡΟΣΔΙΟΡΙΖΟΝΤΑΙ ΩΣ ΝΕΟΟΡΘΟΔΟΞΟΙ. ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΔΛΔ ΦΩΝΕΣ ΠΟΥ ΜΑΛΙΣΤΑ ΕΧΟΥΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΑΠΟ ΟΜΑΔΕΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΕΘΝΙΚΙΣΤΩΝ. ΕΝΑΣ -ΔΥΟ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΕΣ ΕΧΟΥΝ ΒΡΕΘΕΙ ΚΑΤΑ ΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΟΝΤΑ ΣΕ ΤΕΤΟΙΕΣ ΛΟΓΙΚΕΣ ΚΑΙ ΘΑ ΥΠΑΡΞΟΥΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ. ΠΟΛΛΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΩ ΠΩΣ ΗΔΗ ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΤΑΣΗ ΚΑΙ ΘΕΛΕΙ ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ ΚΑΙ ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΟ ΣΠΡΩΞΙΜΟ. ΙΣΩΣ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΑΛΛΑ ΠΑΛΙ ΘΑ ΓΙΝΩ ΛΙΓΟ ΚΑΚΟΣ ΚΑΙ ΘΑ ΠΩ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟ ΤΟΥΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΩΣ ΘΘΑ ΓΙΝΕΙ Η ΜΕΤΑΒΑΣΗ-ΜΕΤΑΛΛΑΞΗ. ΕΓΩ ΑΠΛΩΣ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΩ ΠΩΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΟ ΚΡΑΤΙΚΟ ΔΟΓΜΑ ΚΑΙ Η ΚΟΙΝΗ ΠΙΣΤΗ ΤΗΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΕΙΝΑΙ ΑΣΥΜΒΑΤΟ ΜΕ ΤΗΝ ΒΙΟΛΟΓΙΚΗ ΜΑΣ ΕΘΝΙΚΗ ΥΠΑΡΞΗ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ. ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΙΑ ΕΞ ΟΡΙΣΜΟΥ ΔΙΕΘΝΙΣΤΙΚΗ ΚΑΙ ΠΟΛΥΕΘΝΙΚΗ ΘΡΞΣΚΕΙΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΣΗΜΟ ΚΡΑΤΙΚΟ ΕΘΝΙΚΟ-ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΟ ΔΟΓΜΑ ΜΙΑΣ ΧΩΡΑΣ.

    ΠΕΡΙ ΥΒΡΕΩΝ
    ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΕΣ ΟΙ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΑ Η ΟΛΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΟΛΟΓΙΑ ΣΟΥ. ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΜΦΙΒΟΛΙΑ ΠΩΣ ΠΡΟΥΠΟΘΕΤΕΙ ΕΚ ΜΕΡΟΥΣ ΤΩΝ ΠΙΣΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΜΙΑ ΥΠΕΡΒΑΣΗ ΚΑΙ ΜΙΑ ΝΟΗΜΑΤΙΚΗ ΑΛΛΑ ΘΕΟΛΟΓΙΚΗ ΚΑΛΥΨΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΣΗΜΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ. ΕΠΙΦΑΝΕΙΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΕΖΗΤΗΣΑΝ ΚΑΤΑ ΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΤΗΝ ΑΠΑΛΟΙΦΗ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΥΒΡΕΩΝ. ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΟΙ ΠΟΛΛΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΑΙΣΘΑΝΟΝΤΑΙ ΩΣ ΑΠΕΙΛΗ ΣΤΗΝ ΘΡΗΣΚΕΥΙΚΗ ΤΟΥΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΗΝ ΑΠΑΛΟΙΦΗ ΤΩΝ ΥΒΡΕΩΝ (ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΚΡΙΒΕΙΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ ΟΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΟΙ ΑΝΑΘΕΜΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΝ ΤΙ ΑΚΟΥΝ , ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΙΣΧΥΡΙΣΤΩ ΠΩΣ ΠΛΕΟΝ ΠΟΛΛΟΙ ΙΕΡΕΙΣ ΑΝΑΘΕΜΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΝ ΤΙ ΕΚΣΤΟΜΙΖΟΥΝ. )
    ΕΙΝΑΙ ΟΜΩΣ ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ ΠΟΛΥ ΣΟΒΑΡΗ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΣΩ ΣΕ ΔΙΑΛΟΓΟ ΜΕ ΟΠΟΙΟΝΔΗΠΟΤΕ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟ.
    ΤΟΥΣ ΚΑΘΟΚΙΚΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΦΕΡΑ ΩΣ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΞΕΚΟΛΗΣΕΙ ΑΠΟ ΤΕΤΟΙΕΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ. ΤΑ ΓΡΑΦΟΜΕΝΑ ΣΟΥ ΕΞΗΓΟΥΝ ΩΡΑΙΟΤΑΤΑ ΚΑΙ ΤΟ ΓΙΑΤΙ.

    ReplyDelete
  9. Anonymous2/7/19 20:08

    ► ΠΕΡΙ ΘΕΜΑΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΛΟΓΟΥ
    ΚΑΤΑΝΟΗΤΟ, ΑΛΛΑ ΑΝ ΔΕΝ ΣΥΖΗΤΗΣΟΥΜΕ ΠΕΡΙ ΑΥΤΩΝ, ΤΟΤΕ ΠΩΣ ΘΑ ΠΕΙΣΟΥΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΠΕΡΙΔΙΑΒΑΖΟΥΝ ΤΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΕΝΑ ΣΥΓΓΡΑΜΜΑΤΑ ΜΑΣ, ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΩΣ ΣΧΟΛΙΑΝΑ ΚΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΖΟΝΤΑΙ; ΑΥΤΟ ΗΤΟ ΚΑΙ ΤΟ ΝΟΗΜΑ ΤΗΣ ΑΡΧΙΚΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ ΜΟΥ, ΩΣ ΕΡΕΙΣΜΑ ΣΚΕΨΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΥ ΟΣΩΝ ΑΜΦΙΤΑΛΑΝΤΕΥΟΝΤΑΙ, ΔΙΟΤΙ ΟΙ ΗΔΗ ΠΕΠΟΙΣΜΕΝΟΙ, ΣΥΝΗΘΩΣ, ΔΕΝ ΝΙΩΘΟΥΝ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΞΟΥΝ ΤΙΣ ΒΕΒΑΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥΣ, ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΕΑΝ ΑΠΕΙΛΗΘΕΙ Η ΕΝΔΟΤΕΡΗ ΔΟΜΗ ΤΟΥΣ, ΘΕΜΕΛΙΩΔΩΣ. Η ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΑΛΛΩΝ ΤΕΚΜΗΡΙΩΜΕΝΩΝ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΩΝ, ΕΠΙ ΤΩΝ ΠΕΠΟΙΗΘΣΕΩΝ ΤΟΥΣ, ΚΑΙ Η ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΚΡΙΤΙΚΗ ΑΠΟ ΕΘΝΙΚΗ ΣΚΟΠΙΑ, ΑΝΑΔΕΙΚΝΥΕΙ ΤΟ ΤΑΥΤΟΛΟΓΙΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ, ΕΝ ΓΕΝΕΙ, ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΗ ΔΙΛΗΜΜΑΤΙΚΗ ΤΟΥ.

    ► ΠΕΡΙ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΟΥ ΚΕΝΤΡΙΚΟΥ ΔΟΓΜΑΤΟΣ
    ΕΑΝ ΣΥΜΒΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΠΟΥ ΤΟ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙΣ, ΤΟΤΕ ΔΕ ΘΑ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΗΜΕΝΗ ΑΛΛΑΓΗ ΣΤΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΤΩΝ ΠΙΣΤΩΝ, ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΑΠΟΣΙΩΠΟΙΗΜΕΝΗ ΠΡΑΚΤΙΚΗ, Η ΟΠΟΙΑ ΣΤΟΝ ΠΥΡΗΝΑ ΤΗΣ ΘΑ ΥΠΟΚΡΥΠΤΕΙ ΕΝΟΧΟΠΟΙΗΣΗ. ΜΕ ΑΛΛΑ ΛΟΓΙΑ, Η ΑΠΟΧΗ Ή ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΠΟΣΙΩΠΗΣΗ ΔΕΝ ΑΠΑΛΕΙΦΟΥΝ ΤΟΝ ΚΑΝΟΝΑ. ΚΑΤΑ ΤΑ ΛΟΙΠΑ, ΙΣΤΟΡΙΚΑ, ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ, ΣΥΜΦΩΝΩ.

    ► ΠΕΡΙ ΥΒΡΕΩΝ
    "(ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΚΡΙΒΕΙΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ ΟΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΟΙ ΑΝΑΘΕΜΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΝ ΤΙ ΑΚΟΥΝ, ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΙΣΧΥΡΙΣΤΩ ΠΩΣ ΠΛΕΟΝ ΠΟΛΛΟΙ ΙΕΡΕΙΣ ΑΝΑΘΕΜΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΝ ΤΙ ΕΚΣΤΟΜΙΖΟΥΝ.)"
    ΑΥΤΗ Η ΠΡΟΤΑΣΗ ΣΟΥ ΕΜΠΕΡΙΕΧΕΙ ΟΛΗ ΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΖΗΤΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ, ΣΥΝΕΠΩΣ, ΔΕΝ ΚΡΙΝΩ ΟΤΙ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΠΡΟΣΘΕΣΩ ΚΑΤΙ, ΕΠ'ΑΥΤΟΥ.

    ΕΙΣΑΙ ΑΝΕΚΤΙΚΟΣ, ΣΥΖΗΤΗΣΙΜΟΣ ΚΑΙ ΟΙ ΣΚΕΨΕΙΣ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟΙΧΕΙΟΘΕΤΗΜΕΝΕΣ. ΑΞΙΖΕ Ο ΧΡΟΝΟΣ ΚΑΙ Ο ΚΟΠΟΣ ΤΟΥ ΔΙΑΛΟΓΟΥ. ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΤΟΥΝ ΚΑΙ ΑΠΟ ΑΛΛΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΤΟΥΝ ΑΠΟ ΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΜΑΣ.

    ReplyDelete