Μεταξύ 12-13 Απριλίου διεξήχθη ο ετήσιος Διαγωνισμός Στρατιωτικών Δεξιοτήτων Sandurst 2019 που πραγματοποιεί η Στρατιωτική Ακαδημία του Ουέστ Πόιντ των ΗΠΑ. Στην φετινή διοργάνωση συμμετείχαν 49 ομάδες στρατιωτικών ιδρυμάτων, εκ των οποίων 14 ομάδες από 13 σχολές ξένων χωρών, μεταξύ των οποίων, για πρώτη η Ελλάδα με 11 σπουδαστές της Στρατιωτικής Σχολής Ευελπίδων. Συνολικώς, 539 σπουδαστές στρατιωτικών σχολών έλαβαν μέρος. Δυστυχώς, η ελληνική παρουσία ήταν τέτοια που οδήγησε στην τελική κατάταξη της 48ης θέσεως.
Οι Ευέλπιδες εμφανίσθηκαν να υστερούν σοβαρά έναντι των ξένων συναδέλφων τους. Κάθε συμμετοχή σε ξένο περιβάλλον, ιδίως όταν είναι πρωτόγνωρη, συνοδεύεται από δυσκολίες, όπως η δυσκολία της συνεννοήσεως λόγω γλώσσας και των αντιλήψεων που επικρατούν ως προς τις διαδικασίες, τις απαιτήσεις και τα κριτήρια. Είναι δεδομένο λοιπόν ότι η διάκριση είναι δύσκολη υπόθεση. Η χαμηλή κατάταξη όμως της ελληνικής ομάδος, είναι χαρακτηριστική επειδή και η ομάδα της Δανίας ήταν η πρώτη φορά που συμμετείχε στον συγκεκριμένο διαγωνισμό αλλά κατετάγη στην 20ή θέση ενώ και στα επιμέρους αντικείμενα, ήλθε 3η στην Κλήση Πυρών. Αντιθέτως, η ελληνική ομάδα δεν εμφανίστηκε στην πρώτη πεντάδα, σε κανένα αντικείμενο.
Από πλευράς διαγωνισμού, αυτός έχει διάρκεια 36 ωρών. Συνολικώς καλύπτονται 30 μίλια (48 χλμ.) περίπου, εκ των οποίων 12 μίλια (20 χλμ.) την πρώτη ημέρα, 6 μίλια (10 χλμ.) κατά την διάρκεια της νυκτός και άλλα 12 μίλια (20 χλμ.) την δεύτερη ημέρα. Οι διαγωνιζόμενοι φέρουν φόρτο 20,5 κιλά τουλάχιστον. Τα αντικείμενα στα οποία διαγωνίστηκαν οι ομάδες, αφορούσαν:
• Φυσική κατάσταση.
• Χρονομετρημένη πορεία.
• Βολή με πιστόλι.
• Βολή με βομβιδοβόλο Μ203.
• Χειρισμός λέμβου εφόδου Zodiac.
• Προσανατολισμός.
• Βολή με αραβίδα Μ4Α1.
• Αντίδραση ηγήτορος.
• Κλήση πυρών.
Η διαδικασία δοκιμάζει τον βαθμό αφομοιώσεως στρατιωτικών δεξιοτήτων σε ατομικό και ομαδικό επίπεδο. Σύμφωνα με έναν εκ των οργανωτών, «ο διαγωνισμός διδάσκει τους σπουδαστές την ψυχοσωματική αντοχή, την επιμονή και την πειθαρχεία που απαιτούνται για την ομαδική εργασία προκειμένου να επιτευχθεί η αποστολή».
Είναι αυτονόητο ότι η συμμετοχή στον διαγωνισμό ή και σε άλλες ανάλογες δραστηριότητες, πρέπει να συνεχιστεί, διότι τα οφέλη είναι προφανή όχι μόνο για τους συμμετέχοντες αλλά και για την σχολή τους, στην οποία θα μεταφέρουν τις εμπειρίες που απέκτησαν. Επειδή η συμμετοχή στον διαγωνισμό ήταν μία μεγάλη ευκαιρία και είναι δεδομένο ότι από πλευράς προετοιμασίας οι σπουδαστές της ΣΣΕ έχουν το μικρότερο μερίδιο ευθύνης, η κτηθείσα εμπειρία πρέπει να αποτελέσει ερέθισμα για γόνιμο προβληματισμό των εκπαιδευτών και διοικητών. Αλλά προβληματισμό και της ηγεσίας, ως προς το αν τελικώς ο τρόπος διδασκαλίας επί των στρατιωτικών αντικειμένων, τόσο στην ΣΣΕ όσο και στην Σχολή Μονίμων Υπαξιωματικών, γίνεται με σύγχρονο τρόπο ή είναι ξεπερασμένος και επιδερμικός. Παρέχουν δηλαδή οι ΣΣΕ και ΣΜΥ ουσιαστική στρατιωτική εκπαίδευση που ανταποκρίνεται στις σύγχρονες συνθήκες, τουλάχιστον όπως τις αντιλαμβάνονται και τις καταγράφουν οι Σύμμαχοί μας μέσα από την συνεχή πολεμική εμπειρία; Είναι γνωστό ότι η ακαδημαϊκή εκπαίδευση είναι ένα πολύ σοβαρό κεφάλαιο για κάθε στρατιωτικό. Αλλά οι παραγωγικές σχολές σε πρώτη φάση προορίζονται να αποδίδουν ηγήτορες που με την ομάδα ή την διμοιρία θα πρέπει να μπορούν να καταλάβουν ένα ύψωμα. Πολύ αργότερα, κάποιοι πολύ λίγοι, γίνονται Αρχιστράτηγοι.
https://doureios.com/ptohi-epidosi-ton-evelpidon-ston-diagonismo-stratiotikon-dexiotiton-toy-west-point/
Ανχης (ε.α) Χρήστος Γ. Χρηστίδης : Μόρφωση και …. «παραμόρφωση» των στρατιωτικών! (ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΟΛΗ): https://isxys.blogspot.com/2016/03/blog-post_361.html
ΚΟΥΡΗΤΗΣ: ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΠΩΣ ΘΑ ΔΙΟΡΘΩΣΟΥΝ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟΝ ΕΞΗΣ ΤΡΟΠΟ: ΘΑ ΕΠΙΛΕΞΟΥΝ 16 ΕΥΕΛΠΙΔΕΣ (12+4) ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΚΑΙ ΘΑ ΠΡΟΠΟΝΟΥΝ ΕΠΙ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΩΝ, ΕΤΣΙ ΩΣΤΕ ΣΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΝΑ ΧΤΥΠΗΣΕΙ ΠΡΩΤΙΕΣ. ΤΑ ΓΕΝΙΚΑ ΚΑΙ ΑΠΟΛΥΤΑ ΧΑΛΙΑ ΤΟΥ ΣΥΝΟΛΟΥ ΤΩΝ ΣΠΟΥΔΑΣΤΩΝ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΩΝ ΣΧΟΛΩΝ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ (ΞΕΡΩ ΠΟΛΥ ΚΑΛΩΣ ΤΙ ΓΡΑΦΩ ΚΑΙ ΔΕΝ ΥΠΕΡΒΑΛΛΩ) ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΤΑ ΔΙΟΡΘΩΣΟΥΝ.
ΠΡΟΣΘΗΚΗ 17/04/2019: http://www.proelasi.org/peri-sandhurst/
Οι Ευέλπιδες εμφανίσθηκαν να υστερούν σοβαρά έναντι των ξένων συναδέλφων τους. Κάθε συμμετοχή σε ξένο περιβάλλον, ιδίως όταν είναι πρωτόγνωρη, συνοδεύεται από δυσκολίες, όπως η δυσκολία της συνεννοήσεως λόγω γλώσσας και των αντιλήψεων που επικρατούν ως προς τις διαδικασίες, τις απαιτήσεις και τα κριτήρια. Είναι δεδομένο λοιπόν ότι η διάκριση είναι δύσκολη υπόθεση. Η χαμηλή κατάταξη όμως της ελληνικής ομάδος, είναι χαρακτηριστική επειδή και η ομάδα της Δανίας ήταν η πρώτη φορά που συμμετείχε στον συγκεκριμένο διαγωνισμό αλλά κατετάγη στην 20ή θέση ενώ και στα επιμέρους αντικείμενα, ήλθε 3η στην Κλήση Πυρών. Αντιθέτως, η ελληνική ομάδα δεν εμφανίστηκε στην πρώτη πεντάδα, σε κανένα αντικείμενο.
Από πλευράς διαγωνισμού, αυτός έχει διάρκεια 36 ωρών. Συνολικώς καλύπτονται 30 μίλια (48 χλμ.) περίπου, εκ των οποίων 12 μίλια (20 χλμ.) την πρώτη ημέρα, 6 μίλια (10 χλμ.) κατά την διάρκεια της νυκτός και άλλα 12 μίλια (20 χλμ.) την δεύτερη ημέρα. Οι διαγωνιζόμενοι φέρουν φόρτο 20,5 κιλά τουλάχιστον. Τα αντικείμενα στα οποία διαγωνίστηκαν οι ομάδες, αφορούσαν:
• Φυσική κατάσταση.
• Χρονομετρημένη πορεία.
• Βολή με πιστόλι.
• Βολή με βομβιδοβόλο Μ203.
• Χειρισμός λέμβου εφόδου Zodiac.
• Προσανατολισμός.
• Βολή με αραβίδα Μ4Α1.
• Αντίδραση ηγήτορος.
• Κλήση πυρών.
Η διαδικασία δοκιμάζει τον βαθμό αφομοιώσεως στρατιωτικών δεξιοτήτων σε ατομικό και ομαδικό επίπεδο. Σύμφωνα με έναν εκ των οργανωτών, «ο διαγωνισμός διδάσκει τους σπουδαστές την ψυχοσωματική αντοχή, την επιμονή και την πειθαρχεία που απαιτούνται για την ομαδική εργασία προκειμένου να επιτευχθεί η αποστολή».
Είναι αυτονόητο ότι η συμμετοχή στον διαγωνισμό ή και σε άλλες ανάλογες δραστηριότητες, πρέπει να συνεχιστεί, διότι τα οφέλη είναι προφανή όχι μόνο για τους συμμετέχοντες αλλά και για την σχολή τους, στην οποία θα μεταφέρουν τις εμπειρίες που απέκτησαν. Επειδή η συμμετοχή στον διαγωνισμό ήταν μία μεγάλη ευκαιρία και είναι δεδομένο ότι από πλευράς προετοιμασίας οι σπουδαστές της ΣΣΕ έχουν το μικρότερο μερίδιο ευθύνης, η κτηθείσα εμπειρία πρέπει να αποτελέσει ερέθισμα για γόνιμο προβληματισμό των εκπαιδευτών και διοικητών. Αλλά προβληματισμό και της ηγεσίας, ως προς το αν τελικώς ο τρόπος διδασκαλίας επί των στρατιωτικών αντικειμένων, τόσο στην ΣΣΕ όσο και στην Σχολή Μονίμων Υπαξιωματικών, γίνεται με σύγχρονο τρόπο ή είναι ξεπερασμένος και επιδερμικός. Παρέχουν δηλαδή οι ΣΣΕ και ΣΜΥ ουσιαστική στρατιωτική εκπαίδευση που ανταποκρίνεται στις σύγχρονες συνθήκες, τουλάχιστον όπως τις αντιλαμβάνονται και τις καταγράφουν οι Σύμμαχοί μας μέσα από την συνεχή πολεμική εμπειρία; Είναι γνωστό ότι η ακαδημαϊκή εκπαίδευση είναι ένα πολύ σοβαρό κεφάλαιο για κάθε στρατιωτικό. Αλλά οι παραγωγικές σχολές σε πρώτη φάση προορίζονται να αποδίδουν ηγήτορες που με την ομάδα ή την διμοιρία θα πρέπει να μπορούν να καταλάβουν ένα ύψωμα. Πολύ αργότερα, κάποιοι πολύ λίγοι, γίνονται Αρχιστράτηγοι.
https://doureios.com/ptohi-epidosi-ton-evelpidon-ston-diagonismo-stratiotikon-dexiotiton-toy-west-point/
- ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΕΔΩ: http://www.proelasi.org/ipa-oloklirwthike-o-diagwnismos-stratiwtikwn-akadimiwn-sandhurst-2019/
- https://defencereview.gr/proteleytaia-i-scholi-eyelpidon-se-die/
Ανχης (ε.α) Χρήστος Γ. Χρηστίδης : Μόρφωση και …. «παραμόρφωση» των στρατιωτικών! (ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΟΛΗ): https://isxys.blogspot.com/2016/03/blog-post_361.html
ΚΟΥΡΗΤΗΣ: ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΠΩΣ ΘΑ ΔΙΟΡΘΩΣΟΥΝ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟΝ ΕΞΗΣ ΤΡΟΠΟ: ΘΑ ΕΠΙΛΕΞΟΥΝ 16 ΕΥΕΛΠΙΔΕΣ (12+4) ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΚΑΙ ΘΑ ΠΡΟΠΟΝΟΥΝ ΕΠΙ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΩΝ, ΕΤΣΙ ΩΣΤΕ ΣΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΝΑ ΧΤΥΠΗΣΕΙ ΠΡΩΤΙΕΣ. ΤΑ ΓΕΝΙΚΑ ΚΑΙ ΑΠΟΛΥΤΑ ΧΑΛΙΑ ΤΟΥ ΣΥΝΟΛΟΥ ΤΩΝ ΣΠΟΥΔΑΣΤΩΝ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΩΝ ΣΧΟΛΩΝ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ (ΞΕΡΩ ΠΟΛΥ ΚΑΛΩΣ ΤΙ ΓΡΑΦΩ ΚΑΙ ΔΕΝ ΥΠΕΡΒΑΛΛΩ) ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΤΑ ΔΙΟΡΘΩΣΟΥΝ.
ΠΡΟΣΘΗΚΗ 17/04/2019: http://www.proelasi.org/peri-sandhurst/
Γιατί να εκπαιδεύονται;
ReplyDeleteΑφού τους προορίζουν για φιλιππινέζες των λαθροεισβολέων!!!
Εδώ και 2 μέρες διαβάζω συνέχεια ότι κάνανε τα αρματαγωγά φέρυμποτ!!!
Αλήθεια ποιοί είναι στην 49η θέση; έτσι για να μάθουμε ποιούς περάσαμε...
Α.Α.
49. USMAPS
ReplyDeleteΟΛΗ Η ΛΙΣΤΑ ΤΩΝ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΩΝ ΕΔΩ: http://www.proelasi.org/ipa-oloklirwthike-o-diagwnismos-stratiwtikwn-akadimiwn-sandhurst-2019/
Ο ΑΠΟΛΥΤΟΣ ΑΦΑΝΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ
ReplyDeleteΤὸ ΕΛΙΑΜΕΠ καὶ ὁ πραγματικός του ῥόλος! [1]
Τετάρτη, 27 Ιανουαρίου 2016
http://thesecretrealtruth.blogspot.com/2016/01/1_27.html#ixzz4zVONcWgr
ME ΤΟ ΔΗΛΗΤΗΡΙΟ ΚΑΙ ΤΑ ΣΥΜΠΤΩΜΑΤΑΤΑ ΤΟΥ ΕΛΙΑΜΕΠ
Η ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΕΛΙΑΜΕΠ ΣΤΗ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΕΛΛΑΔΑ
Η ιστορία μας αρχίζει το 1936, οπότε τοποθετήθηκε πρόξενος των Η.Π.Α. στη Θεσσαλονίκη ο James Hugh Keeley (1895-1990)
ΕΛΙΑΜΕΠ Προωθώντας τήν Νέα Τάξι Πραγμάτων στήν Ἑλλάδα
O κ. Βαληνάκης,
έχει διατελέσει επί σειρά ετών (1988-1998) γενικός διευθυντής του ΕΛΙΑΜΕΠ, ενώ, σε ό,τι αφορά το υπουργείο Εθνικής Άμυνας, το ίδιο το ΕΛΙΑΜΕΠ αναλαμβάνει συχνά σεμινάρια επιμόρφωσης των αξιωματικών του ΓΕΕΘΑ.
Γνωρίζουμε, βέβαια, πως η ελληνική κυβέρνηση επηρεάζεται και πολύ συχνά δεσμεύεται από τις τοποθετήσεις του παγκόσμιου αυτοκράτορα. Τούτο θεωρείται δεδομένο στη συνείδηση της κοινωνίας, αποτελεί μόνιμο συμπέρασμα των σφυγμομετρήσεων και είναι ένας από τους βασικούς λόγους –πέρα από τις παγκόσμιες, καταστροφικές συνέπειες του αμερικανικού αυταρχισμού– για τον οποίο η κοινωνία αναπτύσσει ισχυρά αντιαμερικανικά αντανακλαστικά.
Η περίπτωση του ΕΛΙΑΜΕΠ, όμως, είναι αυτή που καταδεικνύει ότι αυτή η δέσμευση συντελείται μέσα από πραγματικά δίκτυα οργανώσεων, ιδρυμάτων και οργανισμών τα οποία αναλαμβάνουν να υλοποιήσουν την ηγεμονία της Νέας Τάξης πραγμάτων σε άμεσο και πρακτικό πολιτικό επίπεδο.
Εξ άλλου ο πραγματικός “ηγέτης” του ΕΛΙΑΜΕΠ, Θ. Κουλουμπής, σύμφωνα με την εφημερίδα ΠΑΡΟΝ (15 Ιουνίου 2003, σελ. 7), σε άρθρο με τίτλο: «Βάζουν αμερικανό πολίτη στο Συμβούλιο Εξωτερικών Υποθέσεων!», «είναι αμερικανός πολίτης, έχει υπηρετήσει στον αμερικανικό στρατό και έχει δουλέψει σε κρίσιμες υπηρεσίες του αμερικανικού πενταγώνου». «Είναι πρόκληση η συμμετοχή σ’ ένα τέτοιο όργανο», τελείωνε το ρεπορτάζ του «Π» το 2003. Και όπως γράφει και πάλι το ΠΑΡΟΝ στις 27/11/2005 «η παρούσα κυβέρνηση (του Κ. Καραμανλή) όλως περιέργως τον τοποθέτησε -κάτι που ούτε το ΠΑΣΟΚ τόλμησε να κάνει- τόσο στο Συμβούλιο Εξωτερικών Υποθέσεων όσο και στην ακαδημία που εκπαιδεύει τους διπλωμάτες (και Κύριος οίδε πού αλλού μπορεί να βρίσκεται).»
.
- Άρθρο απο το ιστολόγιο macedonia-greece με τίτλο »To ΕΛΙΑΜΕΠ της προδοCIAς απέκτησε τη δική του εκπομπή»
Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ : http://thesecretrealtruth.blogspot.com/2012/04/blog-post_6859.html
ΥΣ.
ΕΧΟΥΜΕ ΤΡΕΛΟ ΑΡΙΘΜΟ ΣΤΡΑΤΗΓΩΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΥΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΗΠΑ…
Αυτή είναι η Ελλάδα του 2017-18, τιμούμε τους προδότες και εξαφανίζουμε με κακουχίες τους γηγενείς Έλληνες!!!
Τιμητική Διάκριση στο ΕΛΙΑΜΕΠ Από την Ακαδημία Αθηνών! Τιμούμε αυτούς που υπονομεύουν και θάβουν τον Έλληνα και Ελληνισμό!!!
http://arxaiaithomi.gr/2017/12/30/%ce%b1%cf%85%cf%84%ce%ae-%ce%b5%ce%af%ce%bd%ce%b1%ce%b9-%ce%b7-%ce%b5%ce%bb%ce%bb%ce%ac%ce%b4%ce%b1-%cf%84%ce%bf%cf%85-2017-18-%cf%84%ce%b9%ce%bc%ce%bf%cf%8d%ce%bc%ce%b5-%cf%84%ce%bf%cf%85%cf%82/
Τὸ ΕΛΙΑΜΕΠ καὶ ὁ πραγματικός του ῥόλος! [1]
Τετάρτη, 27 Ιανουαρίου 2016
.
http://thesecretrealtruth.blogspot.com/2016/01/1_27.html#ixzz4zVONcWgr
Πάντως,οι ευέλπιδες θα πρέπει να έχουν άριστες γνώσεις των αρχών της δημοκρατίας , όπως και βαθειά αντιρατσιστική και ανιφασιστική πίστη.
ReplyDeleteΑσφαλώς να αναφέρουμε ότι ουδεμία σχέση έχουν και με την τάξη του 1943 της ΣΣΕ που πολέμησε την δεκαετία 1941-1949.
Για τον Θρυλικό Εύελπι ΝΙΚΟ ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ έχουν τίποτα ακουστά;
Στο αντιπολεμικό διήμερο στην πόλη των Χανίων έστειλαν αντιπροσωπεία;
ΑΝΤΩΝΗΣ ΔΑΓΚΟΥΛΑΣ
Μην πέφτουμε να φάμε τους νεαρούς ευέλπιδες. Ίσως είναι οι μόνοι που δεν φταίνε. Δεν είναι αυτοί που καθορίζουν τον τρόπο εκπαιδεύσεως τους. Άλλοι φταίνε επι χρονια που φτιάξανε καριέρες μόνο με εφέ και παπατζιλικι για εσωτερική κατανάλωση όπως γίνεται πάντα στην Ελλάδα. Οι ευέλπιδες είναι νεαρά παιδιά που στην καλύτερη ζουν 5 ημέρες της εβδομάδας εσωκλειστοι με περιορισμένα δικαιώματα και με καθεστώς φόβου. Σε καμμία περίπτωση δεν καθορίζουν αυτοί τα πράγματα. Δηλαδή οι λοιποί κοπριτες συνομήλικοί τους στη χωρα μας που γυρνάνε μέχρι πρωίας τρώγοντας τα λεφτά του πατέρα τους, πουλώντας κουραδομαγκιλικι είναι καλύτεροι (εξαιρώ ένα πολύ μικρό ποσοστό νεαρων στη χωρα μας που εργαζεται απο νεαρη ηλικία και βγάζει τίμια το ψωμί του); Μην τρελαθούμε τελείως. Τώρα το αν οι Ελληνες 20ρηδες είναι σκληραγωγημενοι ή όχι αυτό δυστυχώς είναι κάτι που δεν διορθώνεται εύκολα από τα 18 και μετά. Έχει να κάνει με την αγωγή από την παιδική ηλικία (βλέπε από τι ηλικία άρχιζε η εκγύμναση των Σπαρτιατων).
ReplyDeleteΠΕΤΡΑΚΑ
ReplyDeleteΣΙΓΟΥΡΑ ΔΕΝ ΦΤΑΙΝΕ ΜΟΝΟΝ ΟΙ ΕΥΕΛΠΙΔΕΣ. ΦΤΑΙΝΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΟΜΩΣ.
- ΘΥΜΑΜΑΙ ΠΕΡΥΣΙ ή ΠΡΟΠΕΡΣΙ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΕΣ ΑΥΤΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΩΝ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΑ ΧΕΙΜΕΡΙΝΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΠΟΥ ΕΠΕΦΤΕ ΛΕΕΙ ΜΕ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ . ΑΝΤΙ ΝΑ ΓΚΡΙΝΙΑΖΟΥΝ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΖΗΤΟΥΣΑΝ ΝΑ ΚΟΠΕΙ , ΝΑ ΠΕΡΙΟΡΙΣΤΕΙ , ΝΑ ΑΝΑΒΛΗΘΕΙ ή ΝΑ ΑΚΥΡΩΘΕΙ Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ.
- ΘΥΜΑΜΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΖΗΤΟΥΝ ΣΥΝΤΕΤΑΓΜΕΝΑ ΤΗΝ ΜΕΙΩΣΗ ΤΩΝ ΟΡΙΩΝ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΤΑ ΣΩΜΑΤΙΚΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ
- ΘΥΜΑΜΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΖΗΤΟΥΝ ΥΠΟΥΛΩΣ ΚΑΙ ΜΕ ΥΠΟΓΕΙΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ ΤΗΝ ΜΕΙΩΣΗ ΓΕΝΙΚΑ ΤΗΣ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΕΩΣ ΜΕ ΕΠΑΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΣΠΟΥΔΩΝ.
ΠΑΝΤΩΣ ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ. Ο ΚΑΘΕΙΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΖΗΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΑΙΤΕΙ ΟΤΙ ΤΟΥ ΚΑΤΕΒΕΙ ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΑΥΤΟΣ ΤΟ ΑΝΤΙΛΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ. Η ΒΑΣΙΚΗ ΚΥΡΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΕΥΘΥΝΗ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥ ΔΙΟΙΚΗΤΟΥ ΤΩΝ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΜΠΛΕΚΟΜΕΝΩΝ ΠΟΥ ΑΝΤΙ ΝΑ ΒΓΑΖΟΥΝ ΜΑΧΗΤΕΣ ΒΓΑΖΟΥΝ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΥΣ ΜΕΝ , ΑΛΛΑ ΠΡΑΚΤΙΚΑ-ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΑ ΑΧΡΗΣΤΟΥΣ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΥΣ/ΥΠΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΥΣ.
ΤΟ ΘΕΜΑ ΜΕ ΕΧΕΙ ΕΚΝΕΥΡΙΣΕΙ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ ΓΡΑΦΩ ΤΑ ΣΤΡΑΒΑ. ΕΙΜΑΙ ΑΔΙΚΟΣ ΟΤΑΝ ΛΕΩ ΠΩΣ Η ΣΥΝΤΡΙΠΤΙΚΗ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΑΞ/ΚΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΒΑΘΜΟ ΤΟΥ ΤΑΓΜΑΤΑΡΧΗ ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΕΙΝΑΙ ΣΩΜΑΤΙΚΑ ΑΝΙΚΑΝΟΙ;
ΕΙΜΑΙ ΑΔΙΚΟΣ ΟΤΑΝ ΛΕΩ ΠΩΣ ΛΟΧΑΓΟΙ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΩΝ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΩΝ ΔΕΝ ΒΛΕΠΟΥΝ ΤΟ ΠΟΥΛΙ ΤΟΥΣ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΧΟΣ;
ΕΙΜΑΙ ΑΔΙΚΟΣ ΟΤΑΝ ΛΕΩ ΠΩΣ ΟΛΕΣ ΓΕΝΙΚΑ ΟΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΕΛΩΣ ΑΧΡΗΣΤΕΣ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ ;
ΣΑΦΩΣ ΚΑΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΠΡΟΚΥΠΤΟΥΝ ΟΜΩΣ ΑΠΟ ΤΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΕΡΙΜΝΑ ΑΤΟΜΙΚΑ ΑΥΤΟΥ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΠΑΤΣΟΚΟΙΛΙΑΣ ΚΑΙ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΑ ΑΧΡΗΣΤΟΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΝΟΡΜΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΤΗΣ ΗΓΕΣΙΑΣ.
Κατ' αρχάς αυτό που αναφέρεις με την εξεταστική και τη χειμερινη έγινε με σπουδαστες της ΣΣΑΣ και οχι της ΣΣΕ. Καμμια σχεση η μια σχολη με την άλλη. Δεύτερον η άποψη μου είναι πως ο στρατός ας είναι εικόνα της κοινωνιας μας οχι κατι ξεχωρο. Δεν μπορουμε να κραζουμε 20χρονα παιδια που περνουν χιλιες δυσκολιες οταν ολο το συστημα ειναι σαπιο. Συνηθηζουν τελος ολοι να κραζουν τους αξιωματικους ενω οι κυριοι σαπιοκυλιαδες στον ΕΣ ειναι οι ΕΜΘ και οι ΕΠΟΠ οι οποιοι εχουν μπει στο στρατο με ενα ντενεκε τυρι και εχουν καταλυξει βασιλικοτεροι του βασιλεως ...
DeleteΠανεπιστημιακά προγράμματα εφεδρείας:
ReplyDeleteNorth Georgia,
Marquete,
Utah Valley,
Cal Poly,
Creighton,
Central State,
VMI,
Austin Peay,
Florida State,
Embry-Riddle,
Lehigh University,
John Hopkins,
Tarelton State,
Edinboro,
Hawai,
Delaware University,
Columbia.
ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΤΑ ΠΗΓΑΝ ΠΟΛΥ ΚΑΛΛΙΤΕΡΑ... ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΩΣ ΒΑΣΙΚΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΤΟΥΣ ΤΗΝ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΗ ΤΕΧΝΗ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟΝ ΠΑΡΑΛΛΗΛΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ..."ΧΟΜΠΙ".
ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ Η ΣΣΑΣ ΗΤΑΝ ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΓΡΑΦΩ. ΜΗΠΩΣ ΑΛΛΑΞΕ Ο ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΠΟΥ ΟΡΙΖΕΙ ΠΩΣ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΑΝΑΓΚΗΣ ΗΓΕΙΤΑΙ Ο ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΗΨΙΛΟΒΑΘΜΟΣ ΑΞ/ΚΟΣ; ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΥΤΟ ΠΩΣ Ο ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟΣ ΙΑΤΡΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΓΝΩΣΕΙΣ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ;
ΕΣΥ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΚΑΠΟΙΟΝ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟ ΙΑΤΡΟ, ΠΟΥ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΤΙΚΟΣ ΜΑΧΗΤΗΣ; ΠΟΥ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΑ ΝΑ ΔΙΟΙΚΗΣΕΙ ΣΤΗ ΜΑΧΗ ΜΙΑ ΔΙΜΟΙΡΙΑ; ΕΝΑΝ ΛΟΧΟ; ΕΓΩ ΓΝΩΡΙΖΩ. ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΖΩ ΤΙΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΤΟΥ, ΤΙΣ ΑΠΕΚΤΗΣΕ ΜΕ ΠΟΛΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΚΟΠΟ ΚΑΙ ΑΦΟΥ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΕ ΠΩΣ Η ΜΑΘΗΤΕΙΑ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΣΣΑΣ ΔΕΝ ΤΟΝ ΕΚΑΝΕ ΙΚΑΝΟ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟ.
ΔΕΝ ΔΙΑΦΩΝΩ ΜΕ ΤΑ ΓΡΑΦΟΜΕΝΑ ΣΟΥ ΓΙΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΜΘ ΚΑΙ ΕΠΟΠ. ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΑΝΕΦΕΡΑ ΚΑΝ, ΔΙΟΤΙ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΔΕΝ ΠΡΟΚΥΠΤΟΥΝ , ΟΥΤΕ ΠΕΡΝΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟ ΔΟΜΗΜΕΝΟ, ΠΑΓΙΟ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΜΑΘΗΤΕΙΑΣ ΣΤΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ, ΟΠΩΣ ΟΙ ΣΠΟΥΔΑΣΤΕΣ ΤΩΝ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΩΝ ΣΧΟΛΩΝ.