Σε ότι αφορά τη φορολογία εισοδήματος νομικών προσώπων, η Ελλάδα είχε το 2018 τον όγδοο υψηλότερο συντελεστή (29%), σημαντικά υψηλότερο από το μέσο όρο των χωρών του ΟΟΣΑ, ο οποίος το έτος 2018 διαμορφώθηκε στο 23,69%. Η φορολογική επιβάρυνση γίνεται ακόμη μεγαλύτερη για μια νέα επιχείρηση, η οποία -εάν ο μη γένοιτο- έχει την ατυχία να εμφανίσει κέρδη θα κληθεί να πληρώσει προκαταβολή φόρου για τον επόμενο χρόνο το 100% του φόρου που βαρύνει την πρώτη χρήση της. Ακόμη η φορολογική επιβάρυνση των φυσικών προσώπων μετόχων μιας επιχείρησης για τα διανεμόμενα κέρδη προς αυτούς το 2018 άγγιξε το 25% (φόρος επί των μερισμάτων + εισφορά αλληλεγγύης) ενώ ο μέσος όρος των χωρών του ΟΟΣΑ διαμορφώθηκε στο 8%. Αλλά ο φόρος που πληρώνει ο μέτοχος μιας επιχείρησης, ως φυσικό πρόσωπο, επηρεάζει την απόδοση της επένδυσής του και σε τελική ανάλυση την τσέπη του και είναι καθοριστικός στην απόφασή του να προχωρήσει ή όχι σε μια επένδυση. Επιπροσθέτως, εάν στους φόρους προστεθούν και οι ασφαλιστικές εισφορές που βαρύνουν τον εργοδότη, τότε η συνολική φορολογική επιβάρυνση της επιχείρησης στην Ελλάδα αγγίζει το 41% (μέσος όρος του ΟΟΣΑ 35,9%). Σύμφωνα με την τελευταία μελέτη του ΟΟΣΑ (Τax Policy Reform 2018) την τετραετία του ΣΥΡΙΖΑ η Ελλάδα κατατάσσεται πρώτη μεταξύ των χωρών του οργανισμού στην αύξηση φόρων και εισφορών ως ποσοστό του ΑΕΠ.
Οι συνέπειες αυτής της υψηλής φορολογικής επιβάρυνσης στην ανταγωνιστικότητα της ελληνικής οικονομίας και στις άμεσες ξένες επενδύσεις γίνονται ακόμα πιο αισθητές εάν συνυπολογιστεί η χαμηλή φορολογία στις γειτονικές χώρες, όπως η Βουλγαρία που εφαρμόζει συντελεστή 10% και η Κύπρος που εφαρμόζει συντελεστή 12,5%.
Στην ετήσια έκδοση του ΟΟΣΑ για το 2018 «Taxing Wages» υπολογίζεται η πραγματική φορολογική επιβάρυνση συμπεριλαμβανομένων των ασφαλιστικών εισφορών των μισθωτών στις χώρες – μέλη του οργανισμού για οκτώ διαφορετικούς τύπους οικογενειών. Από τα στοιχεία προκύπτει ότι η επιβάρυνση που προκύπτει αθροιστικά από το φόρο εισοδήματος φυσικών προσώπων και τις εισφορές εργαζομένων ως ποσοστό των μικτών αποδοχών για το έτος 2017, είναι για τους 7 από τους 8 τύπους οικογενειών υψηλότερη από το μέσο όρο του ΟΟΣΑ. Επιπλέον, μελετώντας τα στοιχεία της βάσης δεδομένων του ΟΟΣΑ και της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας για τις ευρωπαϊκές χώρες – μέλη του Οργανισμού, σε σχέση με τον ανώτατο οριακό συντελεστή φόρου εισοδήματος φυσικών προσώπων και το ύψος του εισοδήματος πάνω από το οποίο επιβάλλεται το έτος 2017, προκύπτει ότι μόνο πέντε χώρες εμφανίζουν υψηλότερο ανώτατο οριακό φορολογικό συντελεστή από την Ελλάδα (Αυστρία, Ολλανδία, Βέλγιο, Σλοβενία, Πορτογαλία). Εντούτοις, η φορολογική επιβάρυνση στην Ελλάδα -με το συνυπολογισμό μάλιστα της ειδικής εισφοράς αλληλεγγύης- είναι μεγαλύτερη όλων των άλλων ευρωπαϊκών χωρών, εάν ληφθεί υπόψη το ύψος του εισοδήματος πάνω από το οποίο εφαρμόζεται ο ανώτατος συντελεστής. Η Ελλάδα εφαρμόζει δηλαδή τον ανώτατο συντελεστή σε εντυπωσιακά χαμηλότερο ύψος εισοδήματος.
Εν κατακλείδι, είμαστε ιδανικοί αυτόχειρες.
https://www.liberal.gr/arthro/245292/apopsi/arthra/natoi-natoi-oi-protathlites-tis-forologias.html
ΚΟΥΡΗΤΗΣ: ΕΙΝΑΙ ΑΚΟΜΗ ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΔΙΟΤΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΣ ΑΠΟΦΕΥΓΕΙ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΕΙ (ΙΣΩΣ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙ) ΠΩΣ ΟΙ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΟΙ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟΝ ΥΨΗΛΟΤΕΡΟΙ ΑΛΛΑ ΕΠΙΒΑΛΛΟΝΤΑΙ ΕΠΙ ΜΕΙΚΤΟΥ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΕΠΙ ΚΑΘΑΡΟΥ ΣΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΟΥΣ ΙΔΙΩΤΕΣ. ΔΛΔ ΔΕΝ ΑΦΑΙΡΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΕΤΗΣΙΕΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ ΔΑΠΑΝΕΣ ΔΙΑΒΙΩΣΕΩΣ, ΟΥΤΕ ΣΥΝΤΗΡΗΣΕΩΣ ΚΑΤΟΙΚΙΩΝ.
ΑΥΤΟ, ΟΙ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΤΟ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΟΥΝ ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΑΡΞΗ ΤΟΥ ΑΦΟΡΟΛΟΓΗΤΟΥ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΟΣ (ΠΟΥ ΟΥΤΩΣ ή ΑΛΛΩΣ ΒΑΙΝΕΙ ΣΥΝΕΧΩΣ ΜΕΙΟΥΜΕΝΟ) ΑΛΛΑ Η ΥΠΑΡΞΗ ΑΥΤΟΥ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΗΤΑΝ Η ΜΗ ΑΠΟΔΟΧΗ ΤΩΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΩΝ ΕΤΗΣΙΩΝ ΔΑΠΑΝΩΝ ΚΑΘΕ ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΑΛΛΑ Η ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΟΝΤΩΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΤΟ ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΒΙΩΣΗ ΤΟΥΣ ΕΙΣΟΔΗΜΑ.
ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟΤΕΡΟ ΤΟΥ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟΥ, ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΙΔΙΩΤΕΣ ΑΦΑΙΡΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΦΕΤΙΝΟ ΕΙΣΟΔΗΜΑ ΤΟΥΣ Η ΔΑΠΑΝΗ ΠΛΗΡΩΜΗΣ ΤΩΝ ΚΑΤΑΒΕΒΛΗΜΕΝΩΝ ΠΕΡΙΣΥΝΩΝ ΦΟΡΩΝ ΤΟΥΣ.
ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΟΔΗΓΟΥΝ ΣΕ ΜΙΑ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΤΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗΣ ΒΑΣΗΣ ΦΟΡΟΛΟΓΗΣΕΩΣ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΗΝ ΒΕΒΑΙΩΣΗ ΕΞΟΝΤΩΤΙΚΩΝ ΦΟΡΩΝ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ.
ΓΕΝΙΚΑ, ΓΙΑ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ, ΔΙΕΘΝΩΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΤΥΠΩΣ ΔΥΟ ΤΡΟΠΟΙ ΦΟΡΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΩΝ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΩΝ.
ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΕΧΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΔΕΥΤΕΡΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ (ΠΟΛΥ ΥΨΗΛΟΙ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΟΙ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ) ΧΩΡΙΣ ΟΜΩΣ ΤΗΝ ΑΠΟΔΟΧΗ ΤΩΝ ΑΠΟΔΕΙΞΕΩΝ ΔΙΑΒΙΩΣΕΩΣ.
ΟΤΑΝ ΛΟΙΠΟΝ ΑΚΟΥΤΕ ΠΩΣ ΣΤΗΝ ΣΚΑΝΔΙΝΑΥΙΑ ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΛΥ ΥΨΗΛΟΙ ΦΟΡΟΙ (ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ 60%) ΑΥΤΟΙ ΕΧΟΥΝ ΒΕΒΑΙΩΘΕΙ ΕΠΙ ΕΝΟΣ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΧΟΥΝ ΑΦΑΙΡΕΘΕΙ...
- ΟΛΕΣ ΟΙ ΔΑΠΑΝΕΣ ΤΟΥ ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΟΥ (ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ-ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ)
- ΟΛΟΙ ΟΙ ΦΟΡΟΙ ΠΟΥ ΚΑΤΕΒΛΗΘΗΣΑΝ ΠΡΟΣ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΤΟ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΕΤΟΣ
- ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΑΦΟΡΟΛΟΓΗΤΟ ΟΡΙΟ
ΣΤΟ ΠΟΣΟ ΠΟΥ ΑΠΟΜΕΝΕΙ, ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΛΙΜΑΚΩΤΟΣ ΦΟΡΟΣ ΕΩΣ 60%.
ΕΓΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΕΙΜΑΙ ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΦΟΡΟΛΟΓΗΣΕΩΣ ΜΕ ΤΟΝ ΠΡΩΤΟ ΤΡΟΠΟ (ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΟΥΣ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΟΥΣ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ 3-10%) ΔΙΟΤΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΤΡΟΠΟΣ ΕΧΕΙ ΛΙΓΟΤΕΡΕΣ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΕΛΕΓΧΟΥ, ΑΡΑ ΛΙΓΟΤΕΡΟΥΣ ΚΡΑΤΙΚΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ, ΑΡΑ ΛΙΓΟΤΕΡΑ ΓΕΝΙΚΑ ΕΞΟΔΑ ΔΙΟΙΚΗΣΕΩΣ. ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΘΕΛΩ ΟΛΕΣ ΟΙ ΠΗΓΕΣ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΩΝ ΝΑ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΥΣ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΟΠΩΣ ΤΩΡΑ ΟΠΟΥ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΗΓΗ ΕΧΟΥΜΕ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΩΝ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΩΝ ΚΑΙ ΚΛΙΜΑΚΙΩΝ.
ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΝΝΕΝΟΟΥΜΑΣΤΕ
Οι συνέπειες αυτής της υψηλής φορολογικής επιβάρυνσης στην ανταγωνιστικότητα της ελληνικής οικονομίας και στις άμεσες ξένες επενδύσεις γίνονται ακόμα πιο αισθητές εάν συνυπολογιστεί η χαμηλή φορολογία στις γειτονικές χώρες, όπως η Βουλγαρία που εφαρμόζει συντελεστή 10% και η Κύπρος που εφαρμόζει συντελεστή 12,5%.
Στην ετήσια έκδοση του ΟΟΣΑ για το 2018 «Taxing Wages» υπολογίζεται η πραγματική φορολογική επιβάρυνση συμπεριλαμβανομένων των ασφαλιστικών εισφορών των μισθωτών στις χώρες – μέλη του οργανισμού για οκτώ διαφορετικούς τύπους οικογενειών. Από τα στοιχεία προκύπτει ότι η επιβάρυνση που προκύπτει αθροιστικά από το φόρο εισοδήματος φυσικών προσώπων και τις εισφορές εργαζομένων ως ποσοστό των μικτών αποδοχών για το έτος 2017, είναι για τους 7 από τους 8 τύπους οικογενειών υψηλότερη από το μέσο όρο του ΟΟΣΑ. Επιπλέον, μελετώντας τα στοιχεία της βάσης δεδομένων του ΟΟΣΑ και της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας για τις ευρωπαϊκές χώρες – μέλη του Οργανισμού, σε σχέση με τον ανώτατο οριακό συντελεστή φόρου εισοδήματος φυσικών προσώπων και το ύψος του εισοδήματος πάνω από το οποίο επιβάλλεται το έτος 2017, προκύπτει ότι μόνο πέντε χώρες εμφανίζουν υψηλότερο ανώτατο οριακό φορολογικό συντελεστή από την Ελλάδα (Αυστρία, Ολλανδία, Βέλγιο, Σλοβενία, Πορτογαλία). Εντούτοις, η φορολογική επιβάρυνση στην Ελλάδα -με το συνυπολογισμό μάλιστα της ειδικής εισφοράς αλληλεγγύης- είναι μεγαλύτερη όλων των άλλων ευρωπαϊκών χωρών, εάν ληφθεί υπόψη το ύψος του εισοδήματος πάνω από το οποίο εφαρμόζεται ο ανώτατος συντελεστής. Η Ελλάδα εφαρμόζει δηλαδή τον ανώτατο συντελεστή σε εντυπωσιακά χαμηλότερο ύψος εισοδήματος.
Εν κατακλείδι, είμαστε ιδανικοί αυτόχειρες.
https://www.liberal.gr/arthro/245292/apopsi/arthra/natoi-natoi-oi-protathlites-tis-forologias.html
ΚΟΥΡΗΤΗΣ: ΕΙΝΑΙ ΑΚΟΜΗ ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΔΙΟΤΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΣ ΑΠΟΦΕΥΓΕΙ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΕΙ (ΙΣΩΣ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙ) ΠΩΣ ΟΙ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΟΙ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟΝ ΥΨΗΛΟΤΕΡΟΙ ΑΛΛΑ ΕΠΙΒΑΛΛΟΝΤΑΙ ΕΠΙ ΜΕΙΚΤΟΥ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΕΠΙ ΚΑΘΑΡΟΥ ΣΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΟΥΣ ΙΔΙΩΤΕΣ. ΔΛΔ ΔΕΝ ΑΦΑΙΡΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΕΤΗΣΙΕΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ ΔΑΠΑΝΕΣ ΔΙΑΒΙΩΣΕΩΣ, ΟΥΤΕ ΣΥΝΤΗΡΗΣΕΩΣ ΚΑΤΟΙΚΙΩΝ.
ΑΥΤΟ, ΟΙ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΤΟ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΟΥΝ ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΑΡΞΗ ΤΟΥ ΑΦΟΡΟΛΟΓΗΤΟΥ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΟΣ (ΠΟΥ ΟΥΤΩΣ ή ΑΛΛΩΣ ΒΑΙΝΕΙ ΣΥΝΕΧΩΣ ΜΕΙΟΥΜΕΝΟ) ΑΛΛΑ Η ΥΠΑΡΞΗ ΑΥΤΟΥ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΗΤΑΝ Η ΜΗ ΑΠΟΔΟΧΗ ΤΩΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΩΝ ΕΤΗΣΙΩΝ ΔΑΠΑΝΩΝ ΚΑΘΕ ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΑΛΛΑ Η ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΟΝΤΩΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΤΟ ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΒΙΩΣΗ ΤΟΥΣ ΕΙΣΟΔΗΜΑ.
ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟΤΕΡΟ ΤΟΥ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟΥ, ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΙΔΙΩΤΕΣ ΑΦΑΙΡΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΦΕΤΙΝΟ ΕΙΣΟΔΗΜΑ ΤΟΥΣ Η ΔΑΠΑΝΗ ΠΛΗΡΩΜΗΣ ΤΩΝ ΚΑΤΑΒΕΒΛΗΜΕΝΩΝ ΠΕΡΙΣΥΝΩΝ ΦΟΡΩΝ ΤΟΥΣ.
ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΟΔΗΓΟΥΝ ΣΕ ΜΙΑ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΤΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗΣ ΒΑΣΗΣ ΦΟΡΟΛΟΓΗΣΕΩΣ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΗΝ ΒΕΒΑΙΩΣΗ ΕΞΟΝΤΩΤΙΚΩΝ ΦΟΡΩΝ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ.
ΓΕΝΙΚΑ, ΓΙΑ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ, ΔΙΕΘΝΩΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΤΥΠΩΣ ΔΥΟ ΤΡΟΠΟΙ ΦΟΡΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΩΝ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΩΝ.
- Ο ΠΡΩΤΟΣ ΕΧΕΙ ΜΙΚΡΟΥΣ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΟΥΣ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ (3-10%) ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΖΕΤΑΙ ΑΔΙΑΚΡΙΤΩΣ ΕΠΙ ΜΕΙΚΤΩΝ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΩΝ
- Ο ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΕΧΕΙ ΥΨΗΛΟΥΣ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΟΥΣ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ (15-45%) ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΖΕΤΑΙ ΕΠΙ ΚΑΘΑΡΩΝ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΩΝ, ΔΛΔ ΕΠΙ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΑΠΟΜΕΝΟΥΝ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΦΑΙΡΕΣΗ ΤΩΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΩΝ-ΤΕΚΜΗΡΙΩΜΕΝΩΝ ΕΠΙ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙ ΔΑΠΑΝΩΝ ΤΟΥ ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΟΥ.
ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΕΧΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΔΕΥΤΕΡΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ (ΠΟΛΥ ΥΨΗΛΟΙ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΟΙ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ) ΧΩΡΙΣ ΟΜΩΣ ΤΗΝ ΑΠΟΔΟΧΗ ΤΩΝ ΑΠΟΔΕΙΞΕΩΝ ΔΙΑΒΙΩΣΕΩΣ.
ΟΤΑΝ ΛΟΙΠΟΝ ΑΚΟΥΤΕ ΠΩΣ ΣΤΗΝ ΣΚΑΝΔΙΝΑΥΙΑ ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΛΥ ΥΨΗΛΟΙ ΦΟΡΟΙ (ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ 60%) ΑΥΤΟΙ ΕΧΟΥΝ ΒΕΒΑΙΩΘΕΙ ΕΠΙ ΕΝΟΣ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΧΟΥΝ ΑΦΑΙΡΕΘΕΙ...
- ΟΛΕΣ ΟΙ ΔΑΠΑΝΕΣ ΤΟΥ ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΟΥ (ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ-ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ)
- ΟΛΟΙ ΟΙ ΦΟΡΟΙ ΠΟΥ ΚΑΤΕΒΛΗΘΗΣΑΝ ΠΡΟΣ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΤΟ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΕΤΟΣ
- ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΑΦΟΡΟΛΟΓΗΤΟ ΟΡΙΟ
ΣΤΟ ΠΟΣΟ ΠΟΥ ΑΠΟΜΕΝΕΙ, ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΛΙΜΑΚΩΤΟΣ ΦΟΡΟΣ ΕΩΣ 60%.
ΕΓΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΕΙΜΑΙ ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΦΟΡΟΛΟΓΗΣΕΩΣ ΜΕ ΤΟΝ ΠΡΩΤΟ ΤΡΟΠΟ (ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΟΥΣ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΟΥΣ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ 3-10%) ΔΙΟΤΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΤΡΟΠΟΣ ΕΧΕΙ ΛΙΓΟΤΕΡΕΣ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΕΛΕΓΧΟΥ, ΑΡΑ ΛΙΓΟΤΕΡΟΥΣ ΚΡΑΤΙΚΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ, ΑΡΑ ΛΙΓΟΤΕΡΑ ΓΕΝΙΚΑ ΕΞΟΔΑ ΔΙΟΙΚΗΣΕΩΣ. ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΘΕΛΩ ΟΛΕΣ ΟΙ ΠΗΓΕΣ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΩΝ ΝΑ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΥΣ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΟΠΩΣ ΤΩΡΑ ΟΠΟΥ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΗΓΗ ΕΧΟΥΜΕ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΩΝ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΩΝ ΚΑΙ ΚΛΙΜΑΚΙΩΝ.
ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΝΝΕΝΟΟΥΜΑΣΤΕ
Είναι καιρός οι Έλληνες Μεσοαστοί (!) ψηφοφόροι που ψηφίζουν Αριστερά (!) να μάθουν -έστω και αργά - λίγη θεωρία περί κομμουνιστικής ιδεολογίας, γιατί στην πράξη ήδη έχουν αρχίσει ΝΑ ΧΑΝΟΥΝ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΝΙΩΘΟΥΝ!
ReplyDelete«Marx also detailed the 10 essential tenets of communism, namely:
- HEAVY INCOME TAX ON EVERYONE
- Total abolition of private property
- Property rights confiscation
- Elimination of rights of inheritance
........»
https://people.howstuffworks.com/communism1.htm
Όποιος πρώην Έλλην μεσοαστός αριστερός (!) ψηφοφόρος (σημερινός προλετάριος) δε γνωρίζει αγγλικά, η Εφορία θα του αποστείλει το παραπάνω κείμενο σε απλή προλεταριακή αριθμητική μετάφραση, κατανοητή για όλους!
«Ο καπιταλισμός έχει ένα μόνιμο ελάττωμα: την άνιση κατανομή του πλούτου. Ο σοσιαλισμός αντίθετα έχει ένα σταθερό προτέρημα: την ίση κατανομή της φτώχειας».
Winston Churchill, 1874-1965