21.8.18

Ευελπίδων: Αποστρατικοποιείται ακόμη περισσότερο, τώρα και με μάθημα... "στρατηγικής επικοινωνίας"

ΣΧΟΛΙΟ "ΚΟΥΡΗΤΗΣ": ΚΑΛΥΤΕΡΑ, (ΑΠΟ ΟΤΙ ΠΟΤΕ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΓΡΑΨΩ ΕΓΩ), ΤΑ ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΙ Ο Ανχης (ε.α) Χρήστος Γ. Χρηστίδης. Μόρφωση και….«παραμόρφωση» των στρατιωτικών ! (ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ)
ΒΕΒΑΙΑ ΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ ΤΟ ΠΑΝΗΓΥΡΙΖΟΥΝ ΜΕ ...ΕΠΙΚΟΥΣ ΤΙΤΛΟΥΣ ΚΑΙ ΕΓΚΕΦΑΛΙΚΟΥΣ ΠΟΛΛΑΠΛΟΥΣ ΟΡΓΑΣΜΟΥΣ. "μετά από 190 χρόνια κάνει ένα ιστορικό βήμα, καθιερώνοντας μάθημα “στρατηγικής επικοινωνίας” για τους σπουδαστές".

ΟΠΩΣ ΔΙΑΠΙΣΤΩΝΕΤΕ, ΥΠΑΡΧΕΙ ΧΑΣΜΑ ΑΠΟΨΕΩΝ, ΟΧΙ ΜΟΝΟΝ  ΜΕΤΑΞΥ ΜΑΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΚΟΙΝΗ ΛΟΓΙΚΗ, ΠΟΥ ΕΓΓΥΑΤΑΙ ΠΩΣ ΟΣΟ ΟΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΓΙΑ ΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΕΝΣΤΕΡΝΙΖΟΝΤΑΙ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΩΝ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑΣ ΤΟΥ ΚΑΘΗΓΗΤΙΚΟΥ ΚΑΤΕΣΤΗΜΕΝΟΥ ΤΗΣ ΣΧΟΛΗΣ,  ΤΟΣΟ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΝΙΚΑΝΟΙ ΚΑΙ ΑΧΡΗΣΤΟΙ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ (ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΛΑΣΣΙΚΟΣ, ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ ή ΤΟ ΞΕΧΑΣΑΤΕ;) ΑΠΟΦΟΙΤΟΙ ΘΑ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΤΟΣΟ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΝΤΡΟΠΙΑΣΤΙΚΑ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΑ ΑΙΧΜΑΛΩΣΙΑΣ ΚΑΙ ΑΛΛΩΝ ΕΞΕΥΤΕΛΙΣΜΩΝ ΘΑ ΠΡΟΚΥΠΤΟΥΝ.

ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ ΠΩΣ ΕΓΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΘΕΛΩ ΠΛΗΡΗ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΩΝ ΑΠΟΚΑΛΟΥΜΕΝΩΝ ΣΧΟΛΩΝ ΣΩΜΑΤΩΝ. ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΜΟΝΟΝ ΤΩΝ ΣΧΟΛΩΝ ΟΠΛΩΝ. ΟΛΕΣ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΕΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΤΩΡΑ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑΙ ΝΑ  ΑΝΑΖΗΤΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ΠΡΟΚΗΡΥΞΕΙΣ, ΗΔΗ ΕΤΟΙΜΩΝ ΣΤΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ, ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΦΥΣΙΚΑ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΤΕΛΕΙΩΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΚΗ-ΙΕΡΑΡΧΙΚΗ ΕΞΕΛΙΞΗ ΚΑΙ ΑΛΛΗ ΕΠΕΤΗΡΙΔΑ.
ΠΟΛΛΑΚΙΣ ΕΧΩ ΓΡΑΨΕΙ ΠΩΣ ΣΤΗΝ ΑΝΑΓΚΗ, ΣΤΟ ΖΟΡΙ, ΣΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟ, ΠΡΟΤΙΜΩ ΝΑ ΔΙΑΤΑΣΣΟΜΑΙ ΑΠΟ ΕΦΕΔΡΟ ΛΟΧΙΑ ΤΩΝ ΕΙΔΙΚΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ ΠΑΡΑ ΑΠΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΑΡΧΗ ΤΟΥ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ, ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥ, ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΟΥ Κ.Λ.Π

ΣΧΕΤΙΚΑ, ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΑ ΤΗΣ ΚΑΤΑΠΤΩΣΗΣ:

ΣΧΟΛΙΟ "ΚΟΥΡΗΤΗΣ": ΚΙ ΑΛΛΗ ΔΙΠΛΑ ΤΡΑΓΕΛΑΦΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΑΠΕΣΤΕΙΛΑΝ, ΚΑΙ ΛΕΩ ΔΙΠΛΑ ΤΡΑΓΕΛΑΦΙΚΗ, ΔΙΟΤΙ ΠΕΡΑΝ ΤΗΣ ΟΦΘΑΛΜΟΦΑΝΟΥΣ ΓΕΛΟΙΟΤΗΤΟΣ ΤΗΣ (ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΟΤΑΝ ΤΗΝ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ) ΜΟΥ ΤΗΝ ΑΠΕΣΤΕΙΛΑΝ ΘΕΩΡΩΝΤΑΣ ΠΩΣ ΘΑ ΣΥΜΠΟΝΕΣΩ ΚΑΙ ΘΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΩ ΤΟ ΑΙΤΗΜΑ ΤΟΥ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟΥ.

"Πρόκειται για στρατιωτικό που προέρχεται από τις τάξεις των υπαξιωματικών, με ειδικότητα τραπεζοκόμου. Από το 1997 που παρουσιάστηκε, μέχρι και σήμερα, με δική του πρωτοβουλία γράφτηκε στο πανεπιστήμιο, έκανε μεταπτυχιακό και είναι υποψήφιος διδάκτορας ιστορίας. Για αρκετά χρόνια υπηρετούσε στο Μουσείο Ιστορίας Πολεμικής Αεροπορίας, λόγω της ενασχόλησής τους με το αντικείμενο. Ωστόσο, ξαφνικά η Πολεμική Αεροπορία χρειάστηκε τραπεζοκόμους και θυμήθηκε να τον μεταθέσει σε άλλη θέση για να ασκήσει την ειδικότητά του. Παρά τις εκκλήσεις του, ο στρατιωτικός δεν εισακούστηκε από τους ανώτερους, με αποτέλεσμα να οδηγηθεί σε παραίτηση."

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ: https://www.armyvoice.gr/2018/08/stratiotikos-me-didaktoriko-paretithike-giati-ton-ithelan-trapezokomo/

ΠΑΜΕ ΛΟΙΠΟΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ...
1) Ο ΕΡΓΟΔΟΤΗΣ Η Π.Α, ΣΕ ΠΡΟΣΕΛΑΒΕ ΩΣ ΤΡΑΠΕΖΟΚΟΜΟ. (ΒΕΒΑΙΑ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΜΕ ΠΟΙΑ ΛΟΓΙΚΗ ΟΙ ΤΡΑΠΕΖΟΚΟΜΟΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΙΜΟΙ, ΑΛΛΑ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΟ ΘΕΜΑ, ΤΟ ΕΧΩ ΣΧΟΛΙΑΣΕΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ)
2) ΕΣΥ ΗΘΕΛΕΣ ΝΑ ΓΙΝΕΙΣ ΚΑΙ ΕΓΙΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΩΡ ΙΣΤΟΡΙΑΣ. ΜΕ ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΧΑΡΑ ΣΟΥ. ΤΑ ΘΕΡΜΑ ΜΟΥ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΜΑΛΙΣΤΑ ΠΟΥ ΤΟ ΚΑΤΑΦΕΡΕΣ. ΣΕ ΤΙ ΑΛΛΑΖΕΙ ΑΥΤΟ, ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΣΕ ΠΡΟΣΕΛΑΒΕ ΕΞ ΑΡΧΗΣ Ο ΕΡΓΟΔΟΤΗΣ ΣΟΥ, Η Π.Α;
3) ΣΥΜΦΩΝΩ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΓΕΛΟΙΟ ΝΑ ΕΞΑΣΚΕΙΣ ΤΩΡΑ ΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΤΟΥ ΤΡΑΠΕΖΟΚΟΜΟΥ.
- ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΕΚΑΝΕΣ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΙ ΠΑΡΑΙΤΗΘΗΚΕΣ ΚΑΙ ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΜΙΑ ΛΑΜΠΡΗ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑ ΣΤΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΠΟΥ ΑΠΕΔΕΙΞΕΣ ΠΩΣ ΣΕ ΣΥΓΚΙΝΕΙ.
- ΠΟΛΥ ΚΑΚΩΣ ΕΚΑΝΕΣ ΠΟΥ ΖΗΤΟΥΣΕΣ ΕΠΙΜΟΝΑ ΑΠΟ ΤΗΝ Π.Α ΝΑ ΣΕ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΕΙ ΣΤΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΠΟΥ ΕΠΕΛΕΞΕΣ.
4) ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΛΟΓΟ ΠΡΕΠΕΙ ΟΙ Ε.Δ ΝΑ ΣΥΝΤΗΡΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΜΕ ΤΟΥΣ ΙΣΧΝΟΥΣ ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥΣ ΤΟΥΣ, ΜΟΥΣΕΙΑ, ΜΟΥΣΙΚΕΣ, ΚΕΑ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΠΤΟΝΤΑΙ ΑΜΕΣΑ ΤΟΥ ΦΥΣΙΚΟΥ ΤΟΥΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ ;

ΣΕ ΠΑΛΙΕΣ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΤΑΙΝΙΕΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΔΥΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΕΣ ΑΤΑΚΕΣ ΤΗΣ ΑΕΙΜΝΗΣΤΗΣ ΝΟΤΑΡΑ. "ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΣΟΔΟΜΑ ΚΑΙ ΓΟΜΟΡΑ" ΚΑΙ  "ΜΠΟΥΡΛΟΤΟ". ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ, ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΕΣΑΣ ΠΟΥ ΞΕΡΩ ΠΩΣ ΠΙΚΡΑΙΝΩ, ΑΛΛΑ ΠΑΙΔΕΣ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΑΛΛΟ ΚΑΙ ΕΛΠΙΖΩ ΤΕΛΙΚΑ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ.
ΟΙ Ε.Δ ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΑΥΤΟ, ΕΝΟΠΛΕΣ.  ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΑΧΡΕΙΑΣΤΑ , ΠΕΡΙΤΤΑ ΚΑΙ ΘΟΛΩΝΟΥΝ ΤΑ ΝΕΡΑ.

No comments :