21.6.18

Γνωρίστε την... "Republic of Chameria" - Υπολογισμός χωρικών υδάτων με την Αλβανία - Ελληνοαλβανική συμφωνία «μαγειρεύει» o Κοτζιάς

Ένας το λιγότερο περίεργος Αλβανός, αυτοπροσδιορίζεται ως πρόεδρος της Τσαμουριάς και με αυτήν την ιδιότητα αλλά και με ακόμη μία, αυτήν του ...  "On 3 October 2017 President Festim Lato became an officially recognized diplomat at the United Nations with the diplomatic rank of Director of Western Balkan Affairs", περιφέρεται στην Ε.Ε, αλλά και στο Ισραήλ, αλλά και σε διάφορες άλλες μικρές χώρες (όπως το Βατικανό, Μονακό, Σαν Μαρίνο, Λουξεμβούργο κ.λ.π) προσπαθώντας να προωθήσει τον αλλυτρωτισμό των αλβανών. Είναι χαρακτηριστικό πως η έδρα του, είναι στην Ολλανδία, και ισχυρίζεται πως εκεί έχει στήσει την πρεσβεία του, όπου μάλιστα διαφημίζει πως χορηγεί διαβατήρια και δάνεια στους πολίτες της Τσαμουριάς. Το όλον θα ήταν γραφικό, αν δεν συνοδευόταν με σωρεία φωτογραφιών με συναντήσεις με υψηλόβαθμους διοικητικούς της Ε.Ε, αλλά και με εκπροσώπους μικρών αναγνωρισμένων διεθνώς κρατιδίων της Ευρώπης.

Αφιερώστε λίγο χρόνο και περιηγηθείτε στο περιεχόμενο της σελίδας του:  http://www.republicofchameria.org/

Για το θέμα είχε αναρτήσει σχετικά και ο ΕΧΕΔΩΡΟΣ:
https://www.echedoros-a.gr/2018/06/blog-post_77.html
https://www.echedoros-a.gr/2018/02/blog-post.html
https://www.echedoros-a.gr/2017/06/blog-post_289.html
https://www.echedoros-a.gr/2017/03/blog-post_174.html

Οι κατηγορίες εξαφανίσθηκαν, προφανώς διότι οι αλβανοί απεφάσισαν να υιοθετήσουν την προσπάθεια αυτού του γραφικού τυπάκου, εξυπηρετεί τον μεγαλοιδεατισμό τους. Η δράση του συνεχίζεται αμείωτη κι αυτό δημιουργεί σοβαρά ερωτήματα κυρίως για τις αρχές της ελληνικής δημοκρατίας, αλλά και την ίδια την Ε.Ε.
- Πως γίνεται κάποιος να κυκλοφορεί ως Πρόεδρος μιας ανύπαρκτης δημοκρατίας, να χορηγεί διαβατήρια και δάνεια, να χρηματοδοτείται και οι υπόλοιποι να τον δέχονται ως τέτοιον και να συζητούν μαζί του;
- Πως γίνεται αυτός ο απίθανος τύπος να ισχυρίζεται πως είναι διπλωμάτης των Η.Ε;
- Πως γίνεται να μην έχει ήδη κινηθεί η δικαιοσύνη της ελληνικής δημοκρατίας (κινητοποιωντας και την ευρωπαική) για την κατασυκοφάντηση (το λιγότερο) της Ελλάδος και των Ελλήνων, ;
- Πως γίνεται η Πρεσβεία της ελληνικής δημοκρατίας στην Ολλανδία να μην έχει ασχοληθεί με το θέμα;  (ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΩ)
-Πως γίνεται Έλληνες υπάλληλοι (και ευρωβουλευτές) που υπηρετούν στις δομές της Ε.Ε να μην διαμαρτύρονται και να κάνουν πως δεν είδαν, δεν άκουσαν δεν γνωρίζουν ;

Υ.Γ: Συναντήθηκε και με τον τούρκο (αλλά βούλγαρο ευρωβουλευτή) Ιλχάν Κιουτσούκ.

ΚΟΥΡΗΤΗΣ

ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΧΩΡΙΚΩΝ ΥΔΑΤΩΝ ΜΕ VORONOI DIAGRAMS ΣΤΗ ΠΕΡΙΟΧΗ ΤΗΣ ΑΛΒΑΝΙΑΣ

"Σήμερα ήθελα να σχεδιάσω τα χωρικά ύδατα και την ΑΟΖ στη περιοχή της Κέρκυρας. Για να γίνει αυτό σωστά χρειάζεται να βρεθεί η θέση των ακόλουθων 12 Διαπόντιων νησιών. Τα νησιά είναι: Othonoi, Ereikousa, Mathraki, Diakopo, Diaplo, Karavi, Kastrino, Leipso, Ostrako, Plaka, Plateia, Tracheia. Θα έπρεπε αυτά τα νησιά να υπάρχουν στο Google και στο wikipedia, EKEI ΠΟΥ ΠΑΕΙ Ο ΠΟΛΥΣ ΚΟΣΜΟΣ. ΔΕΝ υπάρχουν. Τρία απο αυτά δεν τα βρήκα ουτε εδώ ούτε εδώ. Αναφέρομαι στα νηισιά Λειψώ, Καστρινό και Όστρακο."

"Περίεργη η πρόταση Κοτζιά να αφεθεί οδός ανάμεσα σε Κέρκυρα και σε Αλβανία για να περνάνε ελεύθερα τα πλοία. Και τα πολεμικά ίσως ή μήπως τα ερευνητικά για κοιτάσματα; Όπως θα παρατηρήσετε στον  χάρτη, χώρος για διεθνή ύδατα δεν προκύπτει. Αρα ο Κοτζιάς παραδίνει έδαφος και δεν έχει δικαίωμα να το κάνει αυτό, χωρίς η Βουλη να συμφωνεί. Παρατηρείστε την ύπαρξη του Τριπλού σημείου Τ στο κέντρο ενός κύκλου, ένα σημείο κοινό για την Ελληνική, την Αλβανική και την Ιταλική ΑΟΖ. Αυτό δεν μπορεί να μετακινηθεί. Τρία σημεία του κύκλου είναι στην Ιταλία, στα Διαπόντια νησιά και στην Αλβανία (1,2,3)"

Καθηγητής Γ.ΖΟΥΓΑΝΕΛΗΣ

Στην τελική ευθεία, μετά το Σκοπιανό, έχει μπει η διαδικασία για τη συνολική αντιμετώπιση των προβλημάτων στις ελληνοαλβανικές σχέσεις που εκτός της συμφωνίας για την οριοθέτηση των θαλάσσιων συνόρων θα περιλαμβάνει και ένα νέο σύμφωνο φιλίας και συνεργασίας μεταξύ των δύο χωρών. Οι κ. Κοτζιάς και Μπουσάτι θα συναντηθούν στη Ρόδο στις 21-22 Ιουνίου στο περιθώριο της Διάσκεψης για την Ασφάλεια και τη Σταθερότητα, που αποτελεί πρωτοβουλία του Ελληνα ΥΠΕΞ, και συγχρόνως θα συνεδριάσουν και ομάδες εργασίας που έχουν αναλάβει την επεξεργασία των νομικών κειμένων. Προβληματισμό δημιουργούν οι εξελίξεις στα Τίρανα και οι δηλώσεις του ΥΠΕΞ Ντ. Μπουσάτι που θέτουν ως βάση της αλβανικής θέσης την απόφαση του αλβανικού Συνταγματικού Δικαστηρίου με την οποία ακυρώθηκε η Ελληνοαλβανική Συμφωνία το 2009. Και αυτό καθώς αμφισβητείται ευθέως το σύνολο των προβλέψεων της Σύμβασης για το Δίκαιο της Θάλασσας ενώ εγείρεται και θέμα για την πλήρη επήρεια των Οθωνών σε θαλάσσιες ζώνες.

Βεβαίως η Αθήνα ελπίζει να αποσπάσει τη συναίνεση της αλβανικής πλευράς στην επέκταση τμηματικώς των χωρικών υδάτων στα 12 ναυτικά μίλια σε ορισμένες περιοχές που δεν επηρεάζονται τα αλβανικά συμφέροντα, καθώς απλώς ένα τμήμα της ελληνικής ΑΟΖ στην περιοχή θα μετατραπεί σε χωρικά ύδατα που ασκείται πλήρης κυριαρχία στη ζώνη των 12 ν.μ. Μια κίνηση που έχει προαναγγελθεί από την κυβέρνηση και έχει σημασία καθώς θα αποτελεί ένα σημαντικό, έστω και μικρό, βήμα στην άσκηση των ελληνικών κυριαρχικών δικαιωμάτων που προσφέρει το Δίκαιο της Θάλασσας, εφόσον βεβαίως δεν ζητηθούν υπερβολικά ανταλλάγματα.

Η συμφωνία για τα θαλάσσια σύνορα έχει καθυστερήσει λόγω των ενστάσεων του Αλβανού προέδρου Ιλίρ Μέτα, ο οποίος έχει απαιτήσει και επιτύχει να έχει, βάσει της εξουσιοδότησης προς τον Αλβανό ΥΠΕΞ, πλήρη ενημέρωση για την πορεία των συνομιλιών με την Ελλάδα. Παράλληλα έχει επιβάλει η συμφωνία να συμβαδίζει απολύτως με την απόφαση του Συνταγματικού Δικαστηρίου που ακύρωσε τη Συμφωνία την οποία είχαν υπογράψει οι κυβερνήσεις Καραμανλή και Μπερίσα το 2009. Όμως η απόφαση αυτή αποτελεί ουσιαστικά πλήρη ανατροπή βασικών διατάξεων και προβλέψεων του Δικαίου της Θάλασσας (επήρεια νησιών και νησίδων σε θαλάσσιες ζώνες, μέση γραμμή, κλείσιμο κόλπων, προβολή της ευθυδικίας κ.ά.).

Την περασμένη εβδομάδα ο κ. Μέτα συναντήθηκε με τον Εντι Ράμα με αντικείμενο, όπως έγινε γνωστό, την πορεία των συνομιλιών με την Ελλάδα, ενώ ο κ. Μπουσάτι έχει δεσμευθεί ότι θα ακολουθήσει πλήρως στις διαπραγματεύσεις την απόφαση του Συνταγματικού Δικαστηρίου και παράλληλα προαναγγέλλεται η επίτευξη συμφωνίας με την Ελλάδα. Αυτό όμως σημαίνει ότι είτε ο κ. Μπουσάτι παραβιάζει την εξουσιοδότηση που του έδωσε ο πρόεδρος της Δημοκρατίας Ι. Μέτα είτε η Αθήνα αποδέχεται τη λογική ή μέρος των αιτιάσεων του αλβανικού Συνταγματικού Δικαστηρίου, το οποίο έχει κακοποιήσει τη σύμβαση για το Δίκαιο της Θάλασσας.

Σε συνέντευξή του στον αλβανικό τηλεοπτικό σταθμό ABC News ο κ. Μπουσάτι επιχειρεί να απαντήσει στη σκληρή κριτική που δέχεται από τον πρώην πρωθυπουργό Σ. Μπερίσα, περιγράφει στοιχεία της διαδικασίας και ανοίγει θέμα... Οθωνών. Ο κ. Μπουσάτι στη συνέντευξη αυτή επιβεβαιώνει ότι η συζήτηση θα γίνει με βάση την απόφαση του Συνταγματικού Δικαστηρίου που είναι «οριστική και αδιαμφισβήτητη» αλλά απαντώντας στην κριτική Μπερίσα για τους Οθωνούς δηλώνει ότι με τη Συμφωνία του 2009 οι Οθωνοί είχαν πλήρες καθεστώς 100%, και αυτό ήταν ένα από τα σημεία που το Συνταγματικό Δικαστήριο χαρακτήρισε αντισυνταγματικά και επιβεβαίωσε ότι στο τραπέζι βρίσκονται τόσο οι Οθωνοί όσο και η μέση γραμμή, τα 6 ή 12 μίλια. Και προσθέτει ότι από τη στιγμή που το Συνταγματικό Δικαστήριο λέει ότι το καθεστώς των Οθωνών είναι αντισυνταγματικό, αυτό καθορίζει και το πλαίσιο της διαπραγμάτευσης για την αλβανική πλευρά.

Ο κ. Μπουσάτι μάλιστα αποκαλύπτει ότι εξετάζεται το προηγούμενο που υπάρχει στην Ελληνοϊταλική Συμφωνία, που έχει αποδώσει μόνο ένα ποσοστό επήρειας στους Οθωνούς και όχι πλήρη, και ότι αυτό το σχέδιο εξετάζεται από τους εμπειρογνώμονες και τις ομάδες εργασίας. Στην απόφαση του Συνταγματικού Δικαστηρίου όμως δεν έχει τεθεί θέμα μόνο για τους Οθωνούς αλλά και για την ίδια την Κέρκυρα (ότι δεν δικαιούται πλήρους επήρειας σε θαλάσσιες ζώνες), ενώ υπάρχει και η προβληματική αναφορά για αναγνώριση από την Ελλάδα των «συνόρων που ορίσθηκαν με το Πρωτόκολλο της Φλωρεντίας (1913).

Εντύπωση προκαλεί επίσης το γεγονός ότι ο κ. Μπουσάτι θεωρεί ότι το πλαίσιο για τη διαπραγμάτευση και για τη συμφωνία το συγκροτεί όχι το Δίκαιο της Θάλασσας αλλά το πλαίσιο των συνομιλιών του 2018, η απόφαση του Συνταγματικού Δικαστηρίου το 2009, η Συμφωνία μεταξύ Ιταλίας και Αλβανίας και η Συμφωνία μεταξύ Ελλάδας και Ιταλίας. Ο κ. Μέτα, ο οποίος κάθε άλλο παρά αγαθές σχέσεις έχει με τον Εντι Ράμα, είναι αρκετά απρόθυμος να δώσει την τελική εξουσιοδότηση για την υπογραφή της συμφωνίας καθώς επικαλείται ότι δεν έχει συγκροτηθεί το Συνταγματικό Δικαστήριο και συνεπώς δεν μπορεί να παραπεμφθεί από κάποιον η συμφωνία ώστε να κριθεί η συνταγματικότητά της.

Ν.ΜΕΛΕΤΗΣ

12 comments :

Anonymous said...

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ,ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΜΟΥ ΚΑΝΕΙ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΣΤΗΣΕΙ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΚΑΙ ΠΑΡΟΧΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΣΕ ΝΑ ΒΡΕΙ...ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΔΙΑΒΑΖΩ ΣΤΟΝ ΣΥΝΔΕΣΜΟ ''ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΤΣΑΜΟΥΡΙΑΣ'',ΠΟΛΛΕΣ ΠΗΓΕΣ ΚΑΙ ΑΝΑΦΟΡΕΣ ΣΕ ΕΛΛΗΝΕΣ (ΧΡΗΣΙΜΟΥΣ ΗΛΙΘΙΟΥΣ;) ΠΟΥ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΥΠΑΡΞΗ ΤΗΣ ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΩΝ.ΑΥΤΟΣ ΠΑΝΤΩΣ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΚΕΦΤΕΣ ΜΕ ΠΟΔΙΑ...ΤΗΝ ''ΔΟΥΛΕΙΑ'' ΤΟΥ ΟΜΩΣ ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΤΗΝ ΚΑΝΕΙ!

-ΔΗΜΗΤΡΑ-

Anonymous said...

ΠΡΙΝ ΛΙΓΟ ΕΣΤΕΙΛΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΣΑΒΒΑΤΟ/ΚΥΡΙΑΚΟ ΣΕ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΠΟΛΛΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΕΚΠΡΟΣΩΠΩΝ ΓΙΑ ΘΕΜΑΤΑ ΠΟΥ ΖΟΥΜΕ ...

ΑΠΛΑ ΤΟ ΑΝΑΦΕΡΩ ΓΙΑΤΙ ΔΙΚΑΙΩΝΟΜΑΙ ΠΟΥ ΠΑΝΤΑ ΛΕΩ ΟΤΙ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΜΑΣ ..............

ΚΑΙ ΟΣΟΙ ΕΧΟΥΝ ΧΑΡΙΣΜΑ ΓΡΑΦΗΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥΤΙΜΟΙ ! ! !

ΕΥΧΕΣ ΓΙΑ ΚΑΛΗ ΔΥΝΑΜΗ .

Ο ΥΨΙΣΤΟΣ ΜΑΖΙ ΜΑΣ .


ΚΑΛΗ ΛΕΥΤΕΡΙΑ


Anonymous said...

@ΔΗΜΗΤΡΑ

ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΚΑΤΑ ΠΟΣΟ ΕΣΥ ΚΑΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΟΤΙ ΣΤΟΝ ΕΥΡΥΤΕΡΟ, "ΕΛΛΗΝΙΚΟ" ΞΕΦΤΙΛΙΣΜΕΝΟ, ΓΕΛΟΙΟ, ΡΟΥΦΙΑΝΟ ΕΘΝΙΚΙΣΤΙΚΟ ΧΩΡΟ, ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΑ ΕΝΤΟΝΟ ΡΕΥΜΑ ΦΙΛΟ-ΑΛΒΑΝΙΣΜΟΥ, ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΡΕΥΜΑ ΔΕΝ ΠΕΡΙΟΡΙΖΕΤΑΙ ΣΤΙΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΕΘΝΙΚΙΣΤΙΚΕΣ ΜΙΚΡΟΟΜΑΔΕΣ ΤΟΥ ΕΞΩΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΟΥ ΧΩΡΟΥ, ΑΛΛΑ ΕΚΦΡΑΖΕΤΑΙ ΚΑΙ ΣΤΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΤΗΣ ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ ΑΛΛΑ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΑΠΟ ΑΡΚΕΤΟΥΣ ΝΥΝ/ΠΡΩΗΝ ΑΚΡΟΔΕΞΙΟΥΣ.

ΤΑ ΚΥΡΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ ΤΟΥΣ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΥ ΤΗΝ - ΚΡΑΤΗΘΕΙΤΕ - ΜΑΧΗΤΙΚΟΤΑ ΤΩΝ ΑΛΒΑΝΩΝ ΚΑΙ ΤΟ - ΠΡΑΓΜΑΤΙ - ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΕΝΑ ΠΟΣΟΣΤΟ ΤΩΝ ΣΗΜΕΡΙΝΩΝ ΑΛΒΑΝΩΝ ΦΕΡΟΥΝ ΠΡΓΑΜΑΤΙΚΑ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΙΜΑ ΜΕΣΑ ΤΟΥΣ.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΛΟΓΙΚΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΟΣ ΕΩΣ ΣΤΗΝ ΦΙΛΟΑΛΒΑΝΙΚΗ ΤΑΣΗ ΤΩΝ ΛΕΓΟΜΕΝΩΝ ΑΤΟΜΩΝ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΟΝΕΙΡΕΥΟΝΤΑΙ ΕΛΛΗΝΟ-ΑΛΒΑΝΙΚΗ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΑ ... ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΔΙΑΦΟΡΑ.

ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΜΕΓΑΛΟ ΝΟΗΜΑ ΟΜΩΣ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΜΕ ΔΑΥΤΟΥΣ. ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ ΑΛΛΟ ΕΝΑ ΤΡΑΓΙΚΟ ΣΥΜΠΤΩΜΑ ΤΗΣ ΠΑΡΑΚΜΗΣ ΤΩΝ ΝΕΟΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΥ ΣΤΟ ΑΔΙΕΞΟΔΟ ΤΟΥΣ ΨΑΧΝΟΥΝ ΤΗΝ ΣΩΤΗΡΙΑ ΣΤΟΥΣ ΕΥΓΕΝΕΙΣ ΒΑΡΒΑΡΟΥΣ.
ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΣΥΝΤΟΜΑ ΘΑ ΣΦΑΞΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΘΑΥΜΑΣΤΕΣ ΤΟΥΣ.

ΖΖ

Anonymous said...

Ο αλβανός δεν αλλάζει ...
Στην εθνική ομάδα Ελβετίας (!!!) παίζανε 5 αλβανοί και σε κάθε γκολ κάνανε το σχήμα του αετού!
Κλέψανε τα σύμβολα μας, τα οικειοποιήθηκαν και τώρα θα γίνει η νέα "συμφωνία" (μετά την 1η πετυχημένη με τα σκόπια) με την αλβανία για ΑΟΖ και Ήπειρο...
Τα επόμενα 10 χρόνια θα έχουμε συνεχώς διεκδικήσεις εδαφών και αποζημιώσεις σε τσάμηδες και σκοπιανούς...
Στο βιβλίο της Γ Γυμνασίου σελ. 88 - 93, σε κείμενο για την "ειρήνη" τα 15χρονα μαθαίνουν ότι είναι κακό να διεκδικείς κάτι, ακόμα και αν σου ανήκει (!) και να πηγαίνεις σε "επιτροπές" και να ζητάς το δίκιο σου!!! Επίσης όλα τα κράτη πρέπει να αφοπλιστούν ΕΝΤΕΛΩΣ, για να πάψουν οι πόλεμοι και τα έθνη δεν έχουν διαφορές και είναι όλα ίσα... Αυτά για τα ελληνόπουλα, γιατί τα αλβανάκια, τα τουρκάκια και τα σκοπιανόπουλα μαθαίνουν διαφορετικά πράγματα...
Α.Α.

Anonymous said...

ΕΜΕΝΑ ΜΕ ΑΝΗΣΥΧΟΥΝ ΑΛΛΑ, ΚΙ ΟΧΙ Η ΘΡΥΛΟΥΜΕΝΗ ΜΑΧΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΑΛΒΑΝΩΝ, ΟΥΤΕ Ο ΥΠΟΒΟΣΚΩΝ ή/και ΦΑΝΕΡΟΣ ΜΕΓΑΛΟΙΔΕΑΤΙΣΜΟΣ ΤΟΥΣ, (ΤΟΝ ΚΟΥΒΑΛΟΥΝ ΟΛΟΙ ΑΣΧΕΤΑ ΑΠΟ ΜΟΡΦΩΤΙΚΟ, ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ή ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΕΠΕΠΕΔΟ) Ο ΟΠΟΙΟΣ ΜΑΛΙΣΤΑ ΣΥΓΚΡΟΥΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΟΜΟΙΟ ΑΛΛΩΝ ΑΛΒΑΝΩΝ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΑΛΛΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ. Ο ΚΥΡΙΟΤΕΡΟΣ ΛΟΓΟΣ ΣΥΓΚΡΟΥΣΗΣ ΠΑΝΤΩΣ ΤΩΝ ΑΛΒΑΝΩΝ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ, ΕΙΝΑΙ Η ΘΡΗΣΚΕΙΑ. ΥΠΑΡΧΕΙ ΧΑΣΜΑ ΚΑΙ ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ ΜΙΣΟΣ ΜΕΤΑΞΥ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ ΚΑΙ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΩΝ. Η ΠΡΟΒΟΛΗ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΕΡΡΙΔΑΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΣΗΜΕΙΟ ΠΟΥ ΟΜΟΝΟΟΥΝ.

ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΕ ΑΝΗΣΥΧΕΙ ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ ΑΡΓΑ ΑΛΛΑ ΣΤΑΘΕΡΑ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΕΤΑΙ ΤΟ ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΟ ΤΗΣ ΠΡΟΔΟΣΙΑΣ ΤΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΚΑΙ ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΤΕΛΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΑΡΗ ΙΔΕΟΛΗΠΤΙΚΗ ΒΛΑΚΕΙΑ. ΤΙ ΕΝΝΟΩ...
- ΧΡΕΟΣ ΔΕΝ ΠΗΡΑΝ, ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΥΠΟΣΧΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ...ΑΛΛΕΣ ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΣΕΙΣ
- ΤΟΥΣ ΚΟΣΤΙΣΕ ΤΗΝ ΕΠΑΝΕΚΛΟΓΗ ΤΟΥΣ, ΔΙΟΤΙ ΜΕ ΧΑΜΗΛΑ ΜΟΝΟΨΗΦΙΑ ΣΤΗΝ Β.ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΨΗΛΑ ΜΟΝΟΨΗΦΙΑ (ή/και) ΧΑΜΗΛΑ ΔΙΨΗΦΙΑ ΣΤΗΝ ΥΠΟΛΟΙΠΗ ΕΛΛΑΔΑ ΔΕΝ ΞΑΝΑΒΓΑΙΝΟΥΝ. ΟΙ ΑΝΕΛ ΜΑΛΙΣΤΑ ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ.
Ο ΑΠΟΛΥΤΟΣ ΟΡΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΒΛΑΚΑ ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ ΜΕ ΤΙΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΤΟΥ, ΒΛΑΠΤΕΙ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΚΕΡΔΙΖΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ.

Ο ΣΥΡΙΖΑ ΕΒΓΑΛΕ ΤΑ ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΑ ΤΟΥ ΑΠΩΘΗΜΕΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΣΗΜΕΙΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΘΕΣΗΣ (ΠΡΕΣΠΕΣ) ΠΟΥ ΥΠΕΓΡΑΨΕ ΤΗΝ ΑΤΙΜΩΤΙΚΗ ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΚΑΙ ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΑΥΤΟ ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΗΚΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ. ΤΥΠΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΕΚΛΟΓΕΣ. ΑΥΤΟ-ΧΕΙΡΙΑΣΤΗΚΑΝ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΟΥΝ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΙ ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΤΟ ΑΥΤΟ, ΕΒΛΑΨΑΝ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΕΜΑΣ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ. ΤΟ ΙΔΙΟ ΕΠΡΑΞΑΝ ΚΑΙ ΠΡΑΤΤΟΥΝ ΜΕ ΤΟΥΣ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ, ΤΟ ΙΔΙΟ ΕΠΡΑΞΑΝ ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΕΞΑΜΗΝΟ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΕΙΑΣ ΤΟΥΣ ΜΕ ΤΟΝ ΒΑΡΟΥΦΑΚΗ ΤΟΤΕ.

ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΕΙ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΠΩΣ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΒΑΘΕΙΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΟΙ ΧΑΡΑΚΤΗΡΕΣ ΕΚΡΙΘΗΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΟΦΟ ΛΑΟ ΔΙΣ, ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΑΠΕΦΑΣΙΣΕ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΙΚΑΝΟΙ ΝΑ ΗΓΗΘΟΥΝ. ΚΑΙ ΜΕ ΑΥΤΟ ΕΡΧΟΜΑΙ ΣΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΠΟΥ ΜΕ ΑΝΗΣΥΧΕΙ.

ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΩ, ΟΣΟ ΜΠΟΡΩ ΤΗΝ ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ ΜΙΑΣ ΠΛΗΘΩΡΑΣ ΕΘΝΙΚΩΝ , ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΩΝ ΙΣΤΟΛΟΓΙΩΝ. ΔΥΣΤΥΧΩΣ (ΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ) , ΕΧΟΥΝ ΞΕΦΥΓΕΙ ΤΕΛΕΙΩΣ, ΜΟΥ ΘΥΜΙΖΟΥΝ ΜΙΑ ΦΡΑΣΗ-ΕΚΦΡΑΣΗ ΠΟΥ ΣΤΗΝ ΕΦΗΒΕΙΑ ΜΟΥ ΛΕΓΑΜΕ ΤΟ... "ΕΧΟΥΝ ΧΤΥΠΗΣΕΙ/ΚΑΨΕΙ ΜΠΙΕΛΕΣ". ΟΙ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΕΙΤΕ ΕΙΝΑΙ ΜΕΡΙΚΩΣ ΨΕΥΔΕΙΣ, ΕΙΤΕ ΚΑΘ ΟΛΟΚΛΗΡΙΑΝ, ΚΑΙ ΑΚΟΜΗ ΚΙ ΑΥΤΕΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΣ ΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΠΟΥ ΟΙ ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΙ ΕΞΑΓΟΥΝ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΩΣ ΛΑΘΟΣ. ΔΛΔ ΑΔΥΝΑΤΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΑΓΝΩΣΗ ΤΟΥ ΓΕΓΟΝΟΤΟΣ ΝΑ ΕΚΤΙΜΗΣΟΥΝ ΟΡΘΩΣ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΣΑΝ !!! ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΑΚΕΤΟ ΜΕ ΑΡΚΕΤΕΣ ΔΟΣΕΙΣ ΜΥΣΤΙΚΙΣΜΟΥ, ΘΕΟΛΟΓΙΑΣ, ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΑΣ. ΔΕΝ ΑΜΦΙΣΒΗΤΩ ΤΙΣ ΠΡΟΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥΣ. ΕΙΝΑΙ ΟΝΤΩΣ ΑΓΝΕΣ ΚΑΙ ΤΙΜΙΕΣ. ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΟΝΤΩΣ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΟΥΝ. ΔΕΝ ΚΟΡΟΙΔΕΥΟΥΝ ΔΛΔ, ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΟΜΟΙΩΣ ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΟΙ.
ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ, ΚΑΙ ΜΑΛΛΟΝ Η ΠΗΓΗ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΠΡΟΞΕΝΕΙ ΤΟΥΣ ΕΡΕΘΙΣΜΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΤΥΠΟΙ ΟΠΩΣ Ο ΒΕΛΟΠΟΥΛΟΣ, Ο ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗΣ, ΚΑΤΙ ΑΠΙΘΑΝΟΙ ΠΡΩΗΝ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟΙ/ΤΗΛΕΠΕΡΣΟΝΕΣ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟΙ ΑΡΠΑΓΜΕΝΟΙ ΥΠΕΡΗΛΙΚΕΣ ΠΟΥ ΟΙ ΨΥΧΙΑΤΡΟΙ ΘΑ ΗΘΕΛΑΝ ΔΕΚΑΕΤΙΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΑΛΥΣΟΥΝ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΟΥΣ. ΑΥΤΟΙ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΚΟΡΟΙΔΕΥΟΥΝ ΝΑ ΜΗΝ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΔΛΔ, ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΔΗΜΟΣΙΩΣ ΛΕΝΕ, ΑΛΛΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΟΥΝ ΚΟΙΝΟ/ΨΗΦΟΦΟΡΟΥΣ.

ΑΡΑ,
1) ΚΥΒΕΡΝΟΥΜΑΣΤΕ ΑΠΟ ΒΛΑΜΜΕΝΟΥΣ,
2) ΟΙ ΠΟΛΛΟΙ, (Ο ΛΑΟΣ) ΚΑΝΟΥΝ ΤΗΝ ΜΙΑ ΛΑΘΟΣ ΕΠΙΛΟΓΗ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΛΛΗ
3) ΟΙ ΜΟΝΟΙ ΠΟΥ ΟΡΑΤΑ ΑΝΤΙΔΡΟΥΝ ΕΧΟΥΝ ΕΠΙΣΗΣ "ΚΑΨΕΙ ΜΠΙΕΛΕΣ".
ΑΥΤΗ Η ΧΩΡΑ ΛΟΙΠΟΝ ΕΧΕΙ ΠΑΡΕΙ ΔΙΑΖΥΓΙΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΟΓΙΚΗ ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΕΧΕΙ ΜΕΤΑΤΡΑΠΕΙ ΣΕ ΧΩΡΟ, ΟΠΟΥ ΦΥΣΙΚΑ ΟΧΙ ΜΟΝΟΝ ΟΙ ΑΛΒΑΝΟΙ, ΟΧΙ ΜΟΝΟΝ ΟΙ ΣΚΟΠΙΑΝΟΙ ΑΛΛΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΠΟΥ ΣΕ ΛΙΓΟ ΘΑ ΜΙΛΟΥΜΕ ΚΑΙ ΓΙΑ ΒΟΥΛΓΑΡΙΚΟ, ΑΙΓΥΠΤΙΑΚΟ, ΙΤΑΛΙΚΟ, ΜΕΓΑΛΟΙΔΕΑΤΙΣΜΟ.

ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΑΡΘΡΟ ΗΤΑΝ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΠΩΣ Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΙΝΑΙ ΑΚΟΜΗ ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΑΠΟ ΟΤΙ ΝΟΜΙΖΑ: https://isxys.blogspot.com/2017/08/spiral.html

ΚΟΥΡΗΤΗΣ

ΤΗΛΕΜΑΧΟΣ TELEMACHUS said...

ΕΓΩ ΤΟ ΕΙΠΑ ΚΑΙ ΤΟ ΞΑΝΑΛΕΩ ΜΕΤΑ ΒΕΒΑΙΟΤΗΤΑΣ ΠΛΕΟΝ, ΟΤΙ ΕΙΣΤΕ ΤΟ ΜΟΝΟ ΣΟΒΑΡΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ. ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΟΛΑ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΔΙΑΚΡΙΝΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΜΙΑ ΑΜΕΤΡΟΕΠΗ ΜΠΟΥΡΔΟΛΟΓΙΑ-ΦΛΥΑΡΙΑ. ΘΛΙΒΕΡΟ ΜΕΝ, ΑΛΗΘΙΝΟ ΔΕ.
ΚΟΥΡΗΤΗ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΓΡΑΨΕΣ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ ΠΡΙΝ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΤΟ ΞΑΝΑΔΙΑΒΑΖΩ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ, ΒΛΕΠΩ ΟΤΙ Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΠΟΛΥ ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ.

Anonymous said...

ΟΠΩΣ ΤΑ ΛΕΣ ΕΙΝΑΙ ΚΟΥΡΗΤΗ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ...

ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΔΕΝ ΥΦΙΣΤΑΤΑΙ ΠΛΕΟΝ ΕΘΝΙΚΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ ΕΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΛΥ ΠΡΟΤΟΥ ΑΠΟΦΑΣΙΣΟΥΝ ΝΑ ΔΙΩΞΟΥΝ ΤΗΝ ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ. ΤΗΣ ΟΠΟΙΑΣ Η ΑΝΟΔΟΣ ΥΠΗΡΞΕ ΕΝΑ ΣΧΕΔΟΝ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΑΛΛΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΛΟΙΠΗ ΕΥΡΩΠΗ. ΔΙΟΤΙ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΘΑ ΠΙΣΤΕΥΕ ΟΤΙ ΕΝΑ ΑΜΙΓΩΣ, ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΕΤΣΙ ΦΑΙΝΟΤΑΝ, ΕΘΝΙΚΟΣΟΣΙΑΛΙΣΤΙΚΟ ΚΟΜΜΑ ΘΑ ΚΑΤΑΦΕΡΝΕ ΝΑ ΜΠΕΙ ΣΤΗΝ ΒΟΥΛΗ ΣΤΟΝ 21Ο ΑΙΩΝΑ, ΜΑΛΙΣΤΑ ΜΙΑΣ ΧΩΡΑΣ ΠΟΥ ΥΠΕΦΕΡΕ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΠΟΤΑ ΤΟΥ ΕΘΝΙΚΟΣΟΣΙΑΛΙΣΜΟΥ.

ΟΙ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΜΕΤΑΝΟΙΑΣ ΤΩΝ ΜΑΥΡΙΔΕΡΩΝ ΒΟΥΛΕΥΤΩΝ ΤΗΣ ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ, Η ΕΛΛΙΠΗΣ ΗΘΙΚΟΤΗΤΑ (ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΓΙΝΩ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΣ) .. ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΑΛΛΑ ΚΑΚΑ ΟΔΗΓΗΣΑΝ ΣΕ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΗ.
Η ΟΠΟΙΑ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΗ ΓΙΓΑΝΤΩΘΗΚΕ ΟΤΑΝ ΟΙ ΑΓΝΟΙ ΑΥΤΟΙ ΕΘΝΙΚΙΣΤΕΣ ΠΕΡΑΣΑΝ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΔΗΘΕΝ ΑΚΡΑΙΟΥΣ ΚΑΙ "ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΥΣ ΡΟΜΑΝΤΙΚΟΥΣ" ΕΘΝΙΚΙΣΤΕΣ ΤΟΥ ΕΞΩΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΟΥ ΧΩΡΟΥ ΚΑΙ ΕΙΔΑΝ ΠΩΣ ΚΑΙ ΕΚΕΙ ΚΥΡΙΑΡΧΟΥΝ ΤΑ ΙΔΙΑ ΣΚΑΤΑ.

ΟΙ ΕΘΝΙΚΙΣΤΙΚΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΠΟΥ ΛΕΣ ΚΟΥΡΗΤΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ ΑΠΟ ΤΑ ΤΡΑΓΙΚΑ ΘΡΥΨΑΛΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΕΘΝΙΚΙΣΜΟΥ. ΜΙΚΡΟΟΜΑΔΕΣ ΨΥΧΑΣΘΕΝΩΝ ΠΟΥ ΣΤΟ ΑΔΙΕΞΟΔΟ ΤΟΥΣ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ ΤΙ ΝΑ ΠΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΤΑΓΡΑΦΟΥΝ ΣΤΑ ΓΕΛΟΙΑ ΑΡΘΡΑΚΙΑ ΤΟΥΣ: "ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΕΒΡΑΙΟΙ", "ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΜΑΣΟΝΟΙ" ΚΑΙ ΠΑΕΙ ΛΕΓΟΝΤΑΣ. ΟΜΩΣ ΟΣΟ ΠΙΟ ΠΟΛΥ "ΣΚΑΨΕΙΣ" ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΛΑΚΟΥΒΑ ΘΑ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΟΤΙ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΑΤΟΜΑ ΔΕΝ ΝΙΑΖΟΝΤΑΙ ΚΑΝ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΘΝΙΚΙΣΜΟ !
ΤΡΩΓΟΝΤΑΙ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΚΑΘΑΡΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΑΝΑΛΥΣΩ ΕΔΩ. ΠΑΡΑΤΗΡΕΙΣ ΤΟΝ ΤΑΔΕ ΣΗΜΕΡΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΤΑΔΕ ΟΡΓΑΝΩΣΗ, ΤΟΥ ΓΑΜΗΣΕ ΤΗΝ ΓΚΟΜΕΝΑ Ο ΑΛΛΟΣ ΟΠΟΤΕ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΜΕΝΟΣ ΑΝΟΙΓΕΙ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΓΡΑΦΕΙΟ ΟΠΟΥ ΒΡΙΖΕΙ ΤΟΥΣ ΑΚΡΟΔΕΞΙΟΥΣ ΤΟΥ ΧΩΡΟΥ. ΓΙΑ ΤΕΤΟΙΑ ΤΡΑΓΙΚΑ ΨΥΧΑΣΘΕΝΑ ΑΤΟΜΑ ΜΙΛΑΜΕ.

ΤΙ ΦΤΑΙΕΙ ΟΜΩΣ ΘΑ ΡΩΤΗΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ. ΣΙΓΟΥΡΑ ΤΟ ΧΑΜΗΛΟ ΜΟΡΦΩΤΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ, ΣΙΓΟΥΡΑ Ο ΕΚΦΥΛΙΣΜΟΣ ΣΕ ΚΑΘΕ ΕΠΙΠΕΔΟ ΤΗΣ ΖΩΗΣ, ΣΙΓΟΥΡΑ ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΠΟΥ ΖΟΥΜΕ ΕΙΝΑΙ ΦΟΒΕΡΑ ΔΙΑΠΛΕΓΜΕΝΟΣ - ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΕΣ ΤΟ ΠΡΑΔΕΧΟΝΤΑΙ - , ΩΣΤΕ ΔΥΣΚΟΛΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ ΝΑ ΚΑΤΑΝΟΗΣΕΙ ΠΩΣ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΔΕΜΕΝΑ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ, ΔΥΣΚΟΛΑ ΚΑΠΟΙΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΠΟΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΑΝΤΙΜΑΧΟΜΕΝΕΣ ΦΡΑΞΙΕΣ.

ΟΙ ΤΡΑΓΙΚΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΘΝΙΚΙΣΤΕΣ ΠΟΥ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ ΝΑ ΡΕΖΙΛΕΥΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΙΣ ΓΕΛΟΙΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΟΥΛΕΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΑΚΟΜΗ ΠΙΟ ΓΕΛΟΙΑ ΑΡΘΡΑΚΙΑ ΤΟΥΣ, ΜΑ ΠΑΝΩ ΑΠ ΟΛΑ ΜΕ ΤΙΣ ΤΡΑΓΙΚΟΤΑΤΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΛΟΙΠΟΝ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΔΩΣΟΥΝ ΚΑΠΟΙΕΣ ΑΠΛΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΚΑΤΙ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΔΥΣΚΟΛΟ ΠΟΥ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΝ, Ε ΚΑΙ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΕΡΙΕΓΡΑΨΕΣ ΕΣΥ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ.

ΟΣΟ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΑ ΚΑΤΑΡΡΕΥΣΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΝΟΣΗΡΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΟΣΟ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΑ ΘΑ ΓΙΑΤΡΕΥΤΕΙ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΦΥΛΗ. Η ΤΡΙΤΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΣΤΑ ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΒΙΒΛΙΑ ΤΟΥ ΜΕΛΛΟΝΤΟΣ ΩΣ Η ΠΙΟ ΝΟΣΗΡΗ ΚΑΙ ΣΙΧΑΜΕΡΗ ΕΠΟΧΗ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΦΥΛΗΣ ΜΑΣ, ΣΙΓΟΥΡΑ ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΛΛΗΝΙΣΤΙΚΕΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥΣ.

ΖΖ
















Anonymous said...

Ιδεοληπτική βλακεία τους διακατέχει σίγουρα, αλλα μήπως το έκαναν και εσκεμμένα; Εννοώ πως εκτέλεσαν αυτά που έπρεπε έκαναν τον κύκλο τους και δίνουν την σκυτάλη στην επόμενη κυβέρνηση. Ίσως το έκαναν για να ξεφορτωθούν και ευθύνες για τα πεπραγμένα και να τις μεταβιβάσουν στους επόμενους. Άλλωστε αυτό έκαναν και οι προηγούμενοι, το ίδιο θα κάνουν και οι επόμενοι και μεθεπόμενοι και πάει λέγοντας.
Καλά πόσο χρονών είστε εσείς στην ΙΣΧΥ; Εγώ είμαι 37 και το "χτύπησε μπιέλα" το λέγαμε κι εμείς χαχαχα!

Ανδρονίκη

Anonymous said...

Κουρήτη, έχεις δίκιο σε όλα, εκτός από: "Ο ΑΠΟΛΥΤΟΣ ΟΡΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΒΛΑΚΑ ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ ΜΕ ΤΙΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΤΟΥ, ΒΛΑΠΤΕΙ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΚΕΡΔΙΖΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ. "
Δεν κάνανε ότι κάνανε από βλακεία, κάθε άλλο. Προχώρησαν τα σχέδια των αφεντικών τους ένα βήμα παρακάτω (κάτι που δεν θα μπορούσε να κάνει η νδ και το πασόκ), τέλειωσε ο ρόλος τους, γέμισαν και οι δικές τους καταθέσεις εξωτερικού και θα πάνε χορτάτοι σπίτι τους για να έρθουν οι επόμενοι να ολοκληρώσουν το Ελληνικό Ολοκαύτωμα!
Γεμίσαμε από σωτήρες και μόνο αν καταλάβουμε τι ρόλο παίζει ο καθένας θα μπορέσουμε να σηκώσουμε κεφάλι. Όσο πιστεύει ο κόσμος τα προεκλογικά "ΘΑ" και νομίζει ότι ο επόμενος θα τους σώσει, πάει τελειώσαμε...
@ΖΖ: Η ΧΑ είχε ένα ρόλο, να μαζέψει ανένταχτους αγνούς πατριώτες απέναντι σε ένα σάπιο πολιτικό κατεστημένο. Δυστυχώς αποδείχτηκε ότι ήταν ένα ακόμα γρανάζι του συστήματος και το κακό που έκανε είναι ότι ξεφτίλισε τον Εθνικιστικό χώρο, ταυτίζοντας τον πατριώτη με τον αγράμματο, το άξεστο, τον απολίτιστο. Η μανία του Έλληνα να ονομαστεί και αυτός "πρόεδρος" ή "αρχηγός" εμφάνισε χίλια κόμματα εθνικιστικά, που απλώς αποπροσανατολίζουν όλους...
Α.Α.

Anonymous said...

@Ανδρονίκη, @Α.Α

ΠΕΡΙΠΟΥ ΤΟ ΙΔΙΟ ΛΕΤΕ, ΠΩΣ ΕΚΤΕΛΟΥΣΑΝ ΕΝΤΟΛΕΣ ΔΛΔ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΑΝ ΤΟΝ ΚΥΚΛΟ ΤΟΥΣ ΘΑ ΠΑΝΕ ΣΠΙΤΙΑ ΤΟΥΣ ΠΛΟΥΣΙΟΙ. ΑΡΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΒΛΑΚΕΙΑ ΑΛΛΑ ΕΝΤΕΤΑΛΜΕΝΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕΤΑ ΑΝΤΙΤΙΜΟΥ.
ΑΤΟΜΙΚΑ ΚΑΙ ΟΝΟΜΑΣΤΙΚΑ ΓΙΑ ΚΑΘΕΝΑ ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΗ ΑΠΟ ΔΑΥΤΟΥΣ, ΙΣΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΔΙΚΙΟ, ΑΛΛΑ ΣΕ ΠΟΛΙΤΙΚΟ-ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΟΙ ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ ΑΥΤΟΧΕΙΡΙΑΣΤΗΚΑΝ, ΔΕΝ ΚΕΡΔΙΣΑΝ ΤΙΠΟΤΑ.
ΔΕΝ ΑΠΟΚΛΕΙΩ ΤΟΝ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΔΥΟ. ΔΛΔ ΚΑΠΟΙΟΙ ΜΕΓΑΛΟΣΧΗΜΟΝΕΣ (ΚΟΤΖΙΑΣ, Π.Χ) ΤΑ ΠΗΡΑΝ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΛΛΟΙ (ΟΙ ΠΟΛΛΟΙ) ΒΛΑΚΩΔΩΣ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΑΝ ΓΙΑ ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΣΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΤΟΥΣ, ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ.
ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΤΑΚΤΙΚΗ ΛΟΙΠΟΝ Η ΚΑΘΑΡΣΗ ΣΤΗΝ/ΑΠΟ/ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ , ΩΣ Η ΜΟΝΗ ΑΝΑΣΧΕΤΙΚΗ ΠΑΡΑΜΕΤΡΟΣ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΟΣΟΥΣ ΤΑ ΠΗΡΑΝ. ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΚΑΙ Η ΙΔΙΑ Η ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΩΣ ΘΕΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΩΜΕΝΗ ΚΑΙ ΕΠΙΡΡΕΠΗΣ ΣΕ ΟΜΟΙΕΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΕΛΕΓΧΟΥ ΚΑΙ ΧΕΙΡΑΓΩΓΗΣΗΣ ΤΗΣ.

@Ανδρονίκη, ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΠΩΣ ΕΧΩ ΞΑΝΑΓΡΑΨΕΙ ΠΩΣ ΕΙΜΑΙ ΚΑΤΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΠΟ 1.000.000 ΕΤΩΝ. ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΜΕΓΑΛΗ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ (85%) ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΣΤΗΝ "ΙΣΧΥ" ΗΤΑΝ ΠΕΡΙΠΟΥ ΤΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ ΣΟΥ 30+, ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΩ ΟΛΟΥΣ, ΑΠΟ ΟΛΑ ΤΑ ΜΕΡΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΠΟΥ ΥΠΗΡΧΑΜΕ ΩΣ ΟΜΑΔΑ.

ΚΟΥΡΗΤΗΣ

Anonymous said...

@A.A. ΝΑΙ Η ΠΑΡΑΜΕΤΡΟΣ ΠΟΥ ΑΝΕΦΕΡΕΣ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΣΗΣ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ. Η ΑΡΧΗΓΟΜΑΝΙΑ ΤΩΝ ΗΛΙΘΙΩΝ ΤΟΥ ΧΩΡΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΟ ΕΝΑ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΠΟΥ ΠΑΕΙ ΠΑΡΕΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΕΙΘΑΡΧΕΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΑ. Η ΟΠΟΙΑ ΑΠΕΙΘΑΡΧΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΒΑΣΙΚΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΟ ΤΗΣ ΦΥΛΗΣ ΜΑΣ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΝΑΡΧΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΕΩΣ ΣΗΜΕΡΑ. ΟΣΟ ΣΚΛΗΡΟ ΧΕΡΙ ΘΕΛΕΙ Η ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΜΑΖΑ, ΑΛΛΟ ΤΟΣΟ ΣΚΛΗΡΟ ΚΑΙ ΤΡΟΜΕΡΟ ΧΕΡΙ ΘΕΛΕΙ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΑΖΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΘΟΔΗΓΗΘΕΙ.

ΖΖ

Anonymous said...

ΠΡΟΣ ΑΝ.ΕΛ

"Η έξοδος από τα μνημόνια, το τέλος της λιτότητας, η ελάφρυνση του χρέους" τα οποία προβάλλετε ως δικαιολόγηση της πολιτικής θέσης σας, είχαν/έχουν στην "ζυγαριά" σας μεγαλύτερο "βάρος".

Μνημόνια, λιτότητα, χρέος = ΧΡΗΜΑΤΑ. Πήρατε ΧΡΗΜΑΤΑ και δώσατε όνομα, εθνότητα, γλώσσα. Αυτό μας λέτε. ΑΝ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΔΟΣΙΑ, ΤΟΤΕ ΤΙ ΕΙΝΑΙ;

Τελικά ούτε μνημόνια, ούτε λιτότητα, ούτε χρέος πήρατε. Δώσατε τα πάντα, εξευτελίσατε τους Έλληνες και την Ελλάδα μόνο και μόνο για να διατηρήσετε την θέση σας μερικούς μήνες ακόμη.