06/12/2017

Republic of Chameria ;

Εδω και καποια χρονια ζω και εργαζομαι στις Κατω Χωρες και συγκεκριμενα στη Χαγη. Σχεδον καθε μερα περναω απο ενα συγκεκριμενο δρομο και παρατηρησα πριν καποιους μηνες σε ενα κτιριο να κυματιζει μια σημαια που μου θυμιζε την Αλβανικη. Ομως κατι δε μου εκανε κλικ και ελεγα συνεχεια οτι καποια στιγμη πρεπει να σταματησω απ’εξω και να διαβασω τη ταμπελα. Αυτη η στιγμη ηρθε χθες οταν κολλησα σε φαναρι ακριβως απ’εξω. Η ταμπελα της πρεσβειας λοιπον εγραφε το εξης: Republic of Chameria Επαθα ενα σοκ! Ειπα στον εαυτο μου κατι δεν καταλαβες καλα!

Μεχρι που το εψαξα στο google και βρηκα τα εξης:
Οι αποριες μου ειναι οι εξης:
1) Αναφερθηκε αυτο σε κανενα Ελληνικο ΜΜΕ? (Ζω στο εξωτερικο και δεν εχω παντα τη δυνατοτητα να ενημερωνομαι)
2) Η Ελληνικη κυβερνηση γνωριζει την υπαρξη της αυτοαποκαλουμενης Δημοκρατιας της Τσαμουριας? Και αν ναι εχει αντιδρασει για αυτο?
3) Εχουμε συνειδητοποιησει πως εκτος απο διεκδικηση Ελληνικων εδαφων που φτανουν μεχρι την Πρεβεζα μας κατηγορουν και για γενοκτονια?
Η εγω εχω πεσει σε χειμερια ναρκη και δεν εχω παρει χαμπαρι τι γινεται η διαδραματιζονται γεγονοτα μπροστα στα ματια μας και περνανε απαρατηρητα.

Ε. Γ

No comments :

Post a Comment