Σύνοψη: Γενική διαπίστωση:
1. Η συμφωνία εμφανίζει στοιχεία προχειρότητος, με γραφή κατά το μάλλον ή ήττον ερασιτεχνική, χωρίς επαρκή επεξεργασία και ανάλυση. Δίδει την εντύπωση στους Διπλωμάτες που την ανέλυσαν ότι γράφτηκε βιαστικά και αφήνει πολλά «ανοίγματα» για μελλοντικές στρεβλώσεις, μεθοδεύσεις, και παραβιάσεις. Εκχωρούνται απροκάλυπτα και κεκαλυμμένα ζωτικά δικαιώματα χωρίς ανταλλάγματα και σοβαρές διασφαλίσεις.
2. Η μετάφραση σε συγκεκριμένο σημείο κομβικής σημασίας δεν είναι ακριβής, σκόπιμα.
3. Επιχειρείται με επίκληση του Δικαίου της Θαλάσσης , που δεν είχε κανένα λόγο να περιληφθεί στην Συμφωνία, να εκχωρηθούν Ζωτικής Σημασίας Εθνικά Δικαιώματα, όπως αυτό της Υφαλοκρηπίδος και της Ζώνης Αποκλειστικής εκμετάλλευσης.
4. Επαναφέρονται με κεκαλυμμένη μορφή επιδιώξεις επεκτατικού κράτους που πρωτοεμφανίσθηκαν στα τέλη του 19ου Αιώνος, υποδαύλισε το Ίλιντεν και τους Κομιτατζήδες μέσω της στήριξης της Βουλγαρίας, προκάλεσε δύο Παγκόσμιους Πολέμους και τώρα επιχειρεί, μέσω του ελέγχου της FYROM, να ξαναεπιδιώξει την έξοδο της στο Αιγαίο και την κτήση των υποθαλάσσιων πετρελαϊκών κοιτασμάτων και την δημιουργία πλωτού διαύλου μέσω του Αξιού και Δουνάβεως.
5. Δεν αναγνωρίζεται απλά Βόρειο Μακεδονικό Κράτος και Μακεδονική Γλώσσα αλλά με τον συνδυασμό των δύο αναγνωρίζεται ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟ ΕΘΝΟΣ.
Αναλυτικά:
1. Τίτλος: … Μεταφράζεται ως «ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΔΡΑΙΩΣΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΙΚΗΣ ΣΧΕΣΗΣ» το « STRATEGIC PARTNERSHIP» , αντί του Στρατηγικής Συνεργασίας. Δίδεται έτσι η εντύπωση δημιουργίας εταιρείας / Συνεταιρισμού για κάτι! Το ίδιο αναφέρεται και στην τελευταία παράγραφο του προοιμίου.
2. Πουθενά δεν αναγράφεται το Σλαβικό όνομα “Severna Macedonija” το οποίο αναφέρονταν σωρηδόν στις τοποθετήσεις του Υπουργού Εξωτερικών της Ελλάδος και αναφέρθηκε στο διάγγελμα του Πρωθυπουργού της Χώρας, κ. Τσίπρα, ο οποίος ψευδώς βεβαίωσε την χώρα ότι «"συμφώνησαν να μετονομάσουν τη χώρα τους σε Δημοκρατία της Severna Makedonija (Σεβέρνα Μακεντονίγια),» και παρακάτω προσέθετε «ότι η αλλαγή του ονόματος θα υλοποιηθεί τόσο σε ότι αφορά τις διεθνείς και διμερείς τους σχέσεις όσο όμως και στο εσωτερικό".
3. Άρθρο 1 , παρ 3α : Αντί αυτού το όνομα είναι Republic of North Macedonia (Δημοκρατία της Βόρειας Μακεδονίας) ή εν συντομία North Macedonia (Βόρεια Μακεδονία). Το Ψεύδος αυτό αποδεικνύει την Μεθόδευση , τόσο του Υπουργού Εξωτερικών όσο και του Πρωθυπουργού και αποκαλύφθηκε, αρχικά από το διάγγελμα του Προέδρου Ζάεφ το οποίο παρακολουθήσαμε ζωντανά και μεταφράσθηκε άμεσα από την ομάδα μας και αναρτήθηκε στο Facebook του Εκπροσώπου μας και ακολούθως διεσπάρη στα μέσα ενημέρωσης και στους διάφορους φορείς. Ακολούθως όταν ο Αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης ζήτησε το κείμενο της συμφωνίας στα Αγγλικά και διενεμήθη στον τύπο, φροντίσαμε να το λάβουμε και μέσω Σκοπίων, να το αντιπαραβάλλουμε και στην συνέχεια να το αντιπαραβάλλουμε με την Ελληνική Μετάφραση όπου διαπιστώσαμε τις ανακρίβειες.
4. Στο άρθρο1, παρ3β εσκεμμένα μεταφράζεται το «Nationality Macedonian» αντί ως «Εθνικότητα Μακεδονική» σε «Ιθαγένεια Μακεδονική» . Ο όρος Ιθαγένεια αντιστοιχίζεται με τον Αγγλικό όρο Citizen / Citizenship. Μάλιστα , στο Αγγλικό κείμενο γράφουν : «Nationality Macedonian / Citizen of Republic of North Macedonia as it will be registered in all travel documents” Κάνουν δηλαδή σαφή διάκριση μεταξύ Nationality και Citizenship στο Αγγλικό κείμενο! Είναι εμφανής η εκ δόλου μετάφραση στο Ελληνικό κείμενο, δεδομένου ότι έτι χειρότερα, ο Υφυπουργός Εξωτερικών, (καθ Πανεπιστημίου Θράκης !) επιχείρησε να πείσει ότι με τον όρο Macedonian Nationality δεν αναγνωρίζεται η Μακεδονική Εθνικότητα άρα και το Έθνος, αλλά η… Ιθαγένεια !!!
5. Αποτελεί , λίαν επιεικώς ασυγχώρητη ανικανότητα, και ερασιτεχνισμό το να μην θέλεις να αναγνωρίσεις την ανύπαρκτη Μακεδονική εθνότητα και να γράφεις ένα τέτοιο κείμενο διεθνούς συνθήκης. Είναι όμως , δυστυχώς , πολύ χειρότερη η πραγματικότητα. Όπως αβίαστα προκύπτει από την Ψευδή δήλωση του Πρωθυπουργού περί ονόματος Severna Macedonija , την ανόητη τοποθέτηση του Υφυπουργού Εξωτερικών στην Βουλή αλλά και την εσκεμμένη παραποίηση της μετάφρασης του όρου Nationality, τα πάντα έγινα με γνώση και πρόθεση!
6. Όπως προκύπτει από τα επόμενα άρθρα, τα οποία αναπέμπουν σε απώτερο χρόνο την ολοκλήρωση της αποκατάστασης των αλυτρωτικών στοιχείων , το erga omnes, έχει μόνο ρητορική σημασία , και ουχί διασφαλισμένη και πρακτική. Εάν επιθυμείς το δεύτερο η Συμφωνία δεν κυρούται ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΕΚΠΛΗΡΩΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΩΝ (διεθνής πρακτική Συντάξεως Συνθηκών)
7. Άρθρο 1, παρ 3c. Εδώ αναγνωρίζεται η ανύπαρκτη Μακεδονική Γλώσσα. Αναφέρεται επιπρόσθετα όπως αναγνωρίσθηκε από τον ΟΗΕ το 1977 κλπ.
a. Εάν επρόκειτο περί αναγνωρισμένης γλώσσας δεν υπήρχε κανένας λόγος να μνημονευθεί το ανωτέρω στο κείμενο. Προς τι;
b. Δεν υπήρξε καμμία τέτοια αναγνώριση γλώσσας από Ελληνική Κυβέρνηση, την Ελληνική Βουλή και τον ΟΗΕ. Αυτό στο οποίο αναφέρονται είναι ένα Συνέδριο του 1977 για την μεταγραφή των ονομάτων στο Λατινικό αλφάβητο μεταξύ των οποίων ήταν και οι Επαρχίες της τότε Γιουγκοσλαβίας μία εκ των οποίων αποκαλείτο Δημοκρατία της Μακεδονίας. Δεν τέθηκε θέμα γλωσσικής αναγνώρισης αλλά μεταγραφής των τοπωνυμίων στα Λατινικά
c. Είναι εμφανές ότι αναφέρεται σε μία προσπάθεια να δικαιολογηθεί το αδικαιολόγητο. Η αναγνώριση μίας Νοτιοσλαβικής γλώσσας σε ανύπαρκτη Εθνική γλώσσα ενός ανύπαρκτου Έθνους. Διότι η γλώσσα είναι απαραίτητο στοιχείο για την ύπαρξη Έθνους! Για τούτο όλη αυτή η δόλια μεθόδευση και η χρήση αβάσιμων δικαιολογιών που μόνο θυμηδία προκαλούν σε κάθε μορφωμένο Έλληνα. Επιπρόσθετα οι εν ζωή ευρισκόμενοι μετέχοντες της τότε επιτροπής (Πρέσβεις επί τιμή και καθ Μπαμπινιώτης) απέρριψαν πολύ πριν, αυτήν την δικαιολογία του Υπ. Εξωτερικών, με την οποία προσπάθησε να δικαιολογήσει την αδικαιολόγητη αυτή ενέργεια.
d. Ο Πρωθυπουργός Ζάεφ στο διάγγελμά του ανέφερε χαρακτηριστικά ότι: «επισημαίνεται ότι η συμφωνία αποτελεί επιβεβαίωση της Μακεδονικής Γλώσσας στα Ηνωμένα Έθνη». Διαψεύδει επομένως ότι η γλώσσα ήταν αναγνωρισμένη! (τέταρτη παράγραφος διαγγέλματος- ανάρτηση Σλαβικού και μεταφρασμένου στο Facebook του εκπροσώπου μας.
8. Άρθρο 1, παρ 3ε : Αλλάζουν μόνο την Εθνική συντομογραφία τους στις πινακίδες αυτοκινήτων από ΜΚ σε ΝΜ και ΝΜΚ. (Σημειώνεται ότι για πολλά χρόνια οι πινακίδες αυτοκινήτων του νομού Φλώρινας ήταν ΝΜ + αριθμός). Σε όλες τις άλλες χρήσεις παραμένει το ΜΚ . Δηλαδή MaKedonia Ήτοι σκέτο Μακεδονία. Αυτό μαρτυρεί την πρόθεση του τι θα επακολουθήσει. Θα κοπεί το North και θα παραμείνει το Macedonia σκέτο. Αποδεικνύονται δηλαδή οι συντάκτες πονηροί, αλλά όχι έξυπνοι. Θα αλλάξουμε τις πινακίδες που βλέπουν οι Έλληνες όταν κατεβαίνουν για μπάνια για να μην εντοπίζουν την λαθροχειρία, αλλά στα άλλα πάλι… σκέτο Μακεδονία θα είναι!
9. Άρθρο 1, παρ 3η: Δεν αναγράφεται σαφώς ότι η τροποποίηση του Συντάγματος πρέπει να γίνει πριν την υπογραφή της συμφωνίας!
10. Άρθρο 1, παρ 3θ: Δεν καθορίζονται σαφώς τα της χρήσης του ονόματος στο Εμπόριο και το σημαντικό αυτό θέμα αναπέμπεται στις καλένδες χωρίς διασφαλίσεις. Η επιτροπή υπό την Ευρωπαϊκή Ένωση δεν αποτελεί εγγύηση, δεδομένης της γνωστής μεροληπτικής στήριξης της FYROM.
11. Άρθρο 2, παρ4β. Η έναρξη ενταξιακών διαδικασιών στην ΕΕ θα γίνει μετά την κύρωση της συμφωνίας από το Κοινοβούλιο των Σκοπίων και όχι μετά την κύρωση από το Ελληνικό Κοινοβούλιο. Αυτό , δηλαδή θα γίνει πριν το δημοψήφισμα των Σκοπίων και την τροποποίηση του Συντάγματος. Ενώ για την είσοδο στο ΝΑΤΟ λαμβάνεται σαφής πρόνοια για την κύρωση της εισόδου μετά την κύρωση της συμφωνίας από το Ελληνικό Κοινοβούλιο!
12. Άρθρο 13: Αποτελεί συγκεκαλυμμένη εκχώρηση Εθνικής Κυριαρχίας με τον τρόπο που γράφεται. Ως γνωστόν οι περίκλειστες χώρες , σύμφωνα με την Σύμβαση για το Δίκαιο της Θάλασσας του ΟΗΕ τεκμηριώνουν απαιτήσεις επί της ΑΟΖ και της υφαλοκρηπίδας. Το άρθρο αυτό δεν τέθηκε τυχαία και αποτελεί «Δάκτυλο» κράτους που πιέζει για την συμφωνία και που επιθυμεί διακαώς την έξοδο στο Αιγαίο όπως αναφέρεται στην Γενική διαπίστωση. Επ΄ αυτού ήδη έχουν τοποθετηθεί Έλληνες εμπειρογνώμονες κρούοντες τον κώδωνα του ανωτέρω Κινδύνου. Θα πρέπει να απαλειφθεί άμεσα από την Συμφωνία.
13. Άρθρο 14 παρ 4. Ιδιαίτερη εντύπωση προκαλεί η μέριμνα του άρθρου που αφορά τους αγωγούς αερίου και πετρελαίου (!) ενδεικτική της βίας να ολοκληρωθεί η συμφωνία.
14. Άρθρο 14 παρ 5. Στο άρθρο αυτό περιλαμβάνεται μέριμνα συνεργασίας εκτός των άλλων και στις Θαλάσσιες συγκοινωνίες! «Κουμπώνει» με τα προαναφερθέντα στη παρ 12 του κειμένου μας. Επιπρόσθετα δένει με το παλαιό Γερμανικό όνειρο του πλωτού Αξιού το οποίο απερρίφθη στο παρελθόν από Ελληνικές κυβερνήσεις διότι θα αποτελέσει τεράστιο πλήγμα στην Ελληνική Ναυτιλία.
15. Άρθρο 15 παρ 4. Αναφέρεται στον τομέα συνεργασίας της Υγείας «συμπεριλαμβανομένης της υγειονομικής περίθαλψης» Αυτό μπορεί να εκληφθεί ως υποχρέωση περίθαλψης σε Ελληνικά νοσηλευτικά ιδρύματα, γεγονός που θα φορτίσει περαιτέρω τα ήδη ανεπαρκούντα Ελληνικά νοσοκομεία .
16. Άρθρο 19 , παρ 3. Θα έπρεπε να απαλοιφθεί η δυνατότητα μονομερούς προσφυγής στο Διεθνές Δικαστήριο σε περίπτωση διαφοράς, όπως ισχύει με την Τουρκία. Με αυτό το άρθρο ανοίγεται η δυνατότητα διεκδίκησης θαλάσσιου και υποθαλάσσιου πλούτου όπως προαναφέρθηκε. Πρέπει να ζητηθεί η γνώμη εξειδικευμένων Νομικών επί αυτού του θέματος.
17. Άρθρο 20 , παρ 9. Με αυτό δένεται κάθε μελλοντική Κυβέρνηση ώστε να μην μπορεί να τροποποιήσει την συμφωνία όσον αφορά τα επίμαχα άρθρα 1(3) και 1(4), δηλαδή τα αφορώντα το όνομα, γλώσσα, εθνότητα και την διαδικασία αναγνώρισης!
Ομάδα Ανάλυσης. Εκπρόσωπος κ. Δημήτριος Μ. Γάκης
1. Η συμφωνία εμφανίζει στοιχεία προχειρότητος, με γραφή κατά το μάλλον ή ήττον ερασιτεχνική, χωρίς επαρκή επεξεργασία και ανάλυση. Δίδει την εντύπωση στους Διπλωμάτες που την ανέλυσαν ότι γράφτηκε βιαστικά και αφήνει πολλά «ανοίγματα» για μελλοντικές στρεβλώσεις, μεθοδεύσεις, και παραβιάσεις. Εκχωρούνται απροκάλυπτα και κεκαλυμμένα ζωτικά δικαιώματα χωρίς ανταλλάγματα και σοβαρές διασφαλίσεις.
2. Η μετάφραση σε συγκεκριμένο σημείο κομβικής σημασίας δεν είναι ακριβής, σκόπιμα.
3. Επιχειρείται με επίκληση του Δικαίου της Θαλάσσης , που δεν είχε κανένα λόγο να περιληφθεί στην Συμφωνία, να εκχωρηθούν Ζωτικής Σημασίας Εθνικά Δικαιώματα, όπως αυτό της Υφαλοκρηπίδος και της Ζώνης Αποκλειστικής εκμετάλλευσης.
4. Επαναφέρονται με κεκαλυμμένη μορφή επιδιώξεις επεκτατικού κράτους που πρωτοεμφανίσθηκαν στα τέλη του 19ου Αιώνος, υποδαύλισε το Ίλιντεν και τους Κομιτατζήδες μέσω της στήριξης της Βουλγαρίας, προκάλεσε δύο Παγκόσμιους Πολέμους και τώρα επιχειρεί, μέσω του ελέγχου της FYROM, να ξαναεπιδιώξει την έξοδο της στο Αιγαίο και την κτήση των υποθαλάσσιων πετρελαϊκών κοιτασμάτων και την δημιουργία πλωτού διαύλου μέσω του Αξιού και Δουνάβεως.
5. Δεν αναγνωρίζεται απλά Βόρειο Μακεδονικό Κράτος και Μακεδονική Γλώσσα αλλά με τον συνδυασμό των δύο αναγνωρίζεται ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟ ΕΘΝΟΣ.
Αναλυτικά:
1. Τίτλος: … Μεταφράζεται ως «ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΔΡΑΙΩΣΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΙΚΗΣ ΣΧΕΣΗΣ» το « STRATEGIC PARTNERSHIP» , αντί του Στρατηγικής Συνεργασίας. Δίδεται έτσι η εντύπωση δημιουργίας εταιρείας / Συνεταιρισμού για κάτι! Το ίδιο αναφέρεται και στην τελευταία παράγραφο του προοιμίου.
2. Πουθενά δεν αναγράφεται το Σλαβικό όνομα “Severna Macedonija” το οποίο αναφέρονταν σωρηδόν στις τοποθετήσεις του Υπουργού Εξωτερικών της Ελλάδος και αναφέρθηκε στο διάγγελμα του Πρωθυπουργού της Χώρας, κ. Τσίπρα, ο οποίος ψευδώς βεβαίωσε την χώρα ότι «"συμφώνησαν να μετονομάσουν τη χώρα τους σε Δημοκρατία της Severna Makedonija (Σεβέρνα Μακεντονίγια),» και παρακάτω προσέθετε «ότι η αλλαγή του ονόματος θα υλοποιηθεί τόσο σε ότι αφορά τις διεθνείς και διμερείς τους σχέσεις όσο όμως και στο εσωτερικό".
3. Άρθρο 1 , παρ 3α : Αντί αυτού το όνομα είναι Republic of North Macedonia (Δημοκρατία της Βόρειας Μακεδονίας) ή εν συντομία North Macedonia (Βόρεια Μακεδονία). Το Ψεύδος αυτό αποδεικνύει την Μεθόδευση , τόσο του Υπουργού Εξωτερικών όσο και του Πρωθυπουργού και αποκαλύφθηκε, αρχικά από το διάγγελμα του Προέδρου Ζάεφ το οποίο παρακολουθήσαμε ζωντανά και μεταφράσθηκε άμεσα από την ομάδα μας και αναρτήθηκε στο Facebook του Εκπροσώπου μας και ακολούθως διεσπάρη στα μέσα ενημέρωσης και στους διάφορους φορείς. Ακολούθως όταν ο Αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης ζήτησε το κείμενο της συμφωνίας στα Αγγλικά και διενεμήθη στον τύπο, φροντίσαμε να το λάβουμε και μέσω Σκοπίων, να το αντιπαραβάλλουμε και στην συνέχεια να το αντιπαραβάλλουμε με την Ελληνική Μετάφραση όπου διαπιστώσαμε τις ανακρίβειες.
4. Στο άρθρο1, παρ3β εσκεμμένα μεταφράζεται το «Nationality Macedonian» αντί ως «Εθνικότητα Μακεδονική» σε «Ιθαγένεια Μακεδονική» . Ο όρος Ιθαγένεια αντιστοιχίζεται με τον Αγγλικό όρο Citizen / Citizenship. Μάλιστα , στο Αγγλικό κείμενο γράφουν : «Nationality Macedonian / Citizen of Republic of North Macedonia as it will be registered in all travel documents” Κάνουν δηλαδή σαφή διάκριση μεταξύ Nationality και Citizenship στο Αγγλικό κείμενο! Είναι εμφανής η εκ δόλου μετάφραση στο Ελληνικό κείμενο, δεδομένου ότι έτι χειρότερα, ο Υφυπουργός Εξωτερικών, (καθ Πανεπιστημίου Θράκης !) επιχείρησε να πείσει ότι με τον όρο Macedonian Nationality δεν αναγνωρίζεται η Μακεδονική Εθνικότητα άρα και το Έθνος, αλλά η… Ιθαγένεια !!!
5. Αποτελεί , λίαν επιεικώς ασυγχώρητη ανικανότητα, και ερασιτεχνισμό το να μην θέλεις να αναγνωρίσεις την ανύπαρκτη Μακεδονική εθνότητα και να γράφεις ένα τέτοιο κείμενο διεθνούς συνθήκης. Είναι όμως , δυστυχώς , πολύ χειρότερη η πραγματικότητα. Όπως αβίαστα προκύπτει από την Ψευδή δήλωση του Πρωθυπουργού περί ονόματος Severna Macedonija , την ανόητη τοποθέτηση του Υφυπουργού Εξωτερικών στην Βουλή αλλά και την εσκεμμένη παραποίηση της μετάφρασης του όρου Nationality, τα πάντα έγινα με γνώση και πρόθεση!
6. Όπως προκύπτει από τα επόμενα άρθρα, τα οποία αναπέμπουν σε απώτερο χρόνο την ολοκλήρωση της αποκατάστασης των αλυτρωτικών στοιχείων , το erga omnes, έχει μόνο ρητορική σημασία , και ουχί διασφαλισμένη και πρακτική. Εάν επιθυμείς το δεύτερο η Συμφωνία δεν κυρούται ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΕΚΠΛΗΡΩΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΩΝ (διεθνής πρακτική Συντάξεως Συνθηκών)
7. Άρθρο 1, παρ 3c. Εδώ αναγνωρίζεται η ανύπαρκτη Μακεδονική Γλώσσα. Αναφέρεται επιπρόσθετα όπως αναγνωρίσθηκε από τον ΟΗΕ το 1977 κλπ.
a. Εάν επρόκειτο περί αναγνωρισμένης γλώσσας δεν υπήρχε κανένας λόγος να μνημονευθεί το ανωτέρω στο κείμενο. Προς τι;
b. Δεν υπήρξε καμμία τέτοια αναγνώριση γλώσσας από Ελληνική Κυβέρνηση, την Ελληνική Βουλή και τον ΟΗΕ. Αυτό στο οποίο αναφέρονται είναι ένα Συνέδριο του 1977 για την μεταγραφή των ονομάτων στο Λατινικό αλφάβητο μεταξύ των οποίων ήταν και οι Επαρχίες της τότε Γιουγκοσλαβίας μία εκ των οποίων αποκαλείτο Δημοκρατία της Μακεδονίας. Δεν τέθηκε θέμα γλωσσικής αναγνώρισης αλλά μεταγραφής των τοπωνυμίων στα Λατινικά
c. Είναι εμφανές ότι αναφέρεται σε μία προσπάθεια να δικαιολογηθεί το αδικαιολόγητο. Η αναγνώριση μίας Νοτιοσλαβικής γλώσσας σε ανύπαρκτη Εθνική γλώσσα ενός ανύπαρκτου Έθνους. Διότι η γλώσσα είναι απαραίτητο στοιχείο για την ύπαρξη Έθνους! Για τούτο όλη αυτή η δόλια μεθόδευση και η χρήση αβάσιμων δικαιολογιών που μόνο θυμηδία προκαλούν σε κάθε μορφωμένο Έλληνα. Επιπρόσθετα οι εν ζωή ευρισκόμενοι μετέχοντες της τότε επιτροπής (Πρέσβεις επί τιμή και καθ Μπαμπινιώτης) απέρριψαν πολύ πριν, αυτήν την δικαιολογία του Υπ. Εξωτερικών, με την οποία προσπάθησε να δικαιολογήσει την αδικαιολόγητη αυτή ενέργεια.
d. Ο Πρωθυπουργός Ζάεφ στο διάγγελμά του ανέφερε χαρακτηριστικά ότι: «επισημαίνεται ότι η συμφωνία αποτελεί επιβεβαίωση της Μακεδονικής Γλώσσας στα Ηνωμένα Έθνη». Διαψεύδει επομένως ότι η γλώσσα ήταν αναγνωρισμένη! (τέταρτη παράγραφος διαγγέλματος- ανάρτηση Σλαβικού και μεταφρασμένου στο Facebook του εκπροσώπου μας.
8. Άρθρο 1, παρ 3ε : Αλλάζουν μόνο την Εθνική συντομογραφία τους στις πινακίδες αυτοκινήτων από ΜΚ σε ΝΜ και ΝΜΚ. (Σημειώνεται ότι για πολλά χρόνια οι πινακίδες αυτοκινήτων του νομού Φλώρινας ήταν ΝΜ + αριθμός). Σε όλες τις άλλες χρήσεις παραμένει το ΜΚ . Δηλαδή MaKedonia Ήτοι σκέτο Μακεδονία. Αυτό μαρτυρεί την πρόθεση του τι θα επακολουθήσει. Θα κοπεί το North και θα παραμείνει το Macedonia σκέτο. Αποδεικνύονται δηλαδή οι συντάκτες πονηροί, αλλά όχι έξυπνοι. Θα αλλάξουμε τις πινακίδες που βλέπουν οι Έλληνες όταν κατεβαίνουν για μπάνια για να μην εντοπίζουν την λαθροχειρία, αλλά στα άλλα πάλι… σκέτο Μακεδονία θα είναι!
9. Άρθρο 1, παρ 3η: Δεν αναγράφεται σαφώς ότι η τροποποίηση του Συντάγματος πρέπει να γίνει πριν την υπογραφή της συμφωνίας!
10. Άρθρο 1, παρ 3θ: Δεν καθορίζονται σαφώς τα της χρήσης του ονόματος στο Εμπόριο και το σημαντικό αυτό θέμα αναπέμπεται στις καλένδες χωρίς διασφαλίσεις. Η επιτροπή υπό την Ευρωπαϊκή Ένωση δεν αποτελεί εγγύηση, δεδομένης της γνωστής μεροληπτικής στήριξης της FYROM.
11. Άρθρο 2, παρ4β. Η έναρξη ενταξιακών διαδικασιών στην ΕΕ θα γίνει μετά την κύρωση της συμφωνίας από το Κοινοβούλιο των Σκοπίων και όχι μετά την κύρωση από το Ελληνικό Κοινοβούλιο. Αυτό , δηλαδή θα γίνει πριν το δημοψήφισμα των Σκοπίων και την τροποποίηση του Συντάγματος. Ενώ για την είσοδο στο ΝΑΤΟ λαμβάνεται σαφής πρόνοια για την κύρωση της εισόδου μετά την κύρωση της συμφωνίας από το Ελληνικό Κοινοβούλιο!
12. Άρθρο 13: Αποτελεί συγκεκαλυμμένη εκχώρηση Εθνικής Κυριαρχίας με τον τρόπο που γράφεται. Ως γνωστόν οι περίκλειστες χώρες , σύμφωνα με την Σύμβαση για το Δίκαιο της Θάλασσας του ΟΗΕ τεκμηριώνουν απαιτήσεις επί της ΑΟΖ και της υφαλοκρηπίδας. Το άρθρο αυτό δεν τέθηκε τυχαία και αποτελεί «Δάκτυλο» κράτους που πιέζει για την συμφωνία και που επιθυμεί διακαώς την έξοδο στο Αιγαίο όπως αναφέρεται στην Γενική διαπίστωση. Επ΄ αυτού ήδη έχουν τοποθετηθεί Έλληνες εμπειρογνώμονες κρούοντες τον κώδωνα του ανωτέρω Κινδύνου. Θα πρέπει να απαλειφθεί άμεσα από την Συμφωνία.
13. Άρθρο 14 παρ 4. Ιδιαίτερη εντύπωση προκαλεί η μέριμνα του άρθρου που αφορά τους αγωγούς αερίου και πετρελαίου (!) ενδεικτική της βίας να ολοκληρωθεί η συμφωνία.
14. Άρθρο 14 παρ 5. Στο άρθρο αυτό περιλαμβάνεται μέριμνα συνεργασίας εκτός των άλλων και στις Θαλάσσιες συγκοινωνίες! «Κουμπώνει» με τα προαναφερθέντα στη παρ 12 του κειμένου μας. Επιπρόσθετα δένει με το παλαιό Γερμανικό όνειρο του πλωτού Αξιού το οποίο απερρίφθη στο παρελθόν από Ελληνικές κυβερνήσεις διότι θα αποτελέσει τεράστιο πλήγμα στην Ελληνική Ναυτιλία.
15. Άρθρο 15 παρ 4. Αναφέρεται στον τομέα συνεργασίας της Υγείας «συμπεριλαμβανομένης της υγειονομικής περίθαλψης» Αυτό μπορεί να εκληφθεί ως υποχρέωση περίθαλψης σε Ελληνικά νοσηλευτικά ιδρύματα, γεγονός που θα φορτίσει περαιτέρω τα ήδη ανεπαρκούντα Ελληνικά νοσοκομεία .
16. Άρθρο 19 , παρ 3. Θα έπρεπε να απαλοιφθεί η δυνατότητα μονομερούς προσφυγής στο Διεθνές Δικαστήριο σε περίπτωση διαφοράς, όπως ισχύει με την Τουρκία. Με αυτό το άρθρο ανοίγεται η δυνατότητα διεκδίκησης θαλάσσιου και υποθαλάσσιου πλούτου όπως προαναφέρθηκε. Πρέπει να ζητηθεί η γνώμη εξειδικευμένων Νομικών επί αυτού του θέματος.
17. Άρθρο 20 , παρ 9. Με αυτό δένεται κάθε μελλοντική Κυβέρνηση ώστε να μην μπορεί να τροποποιήσει την συμφωνία όσον αφορά τα επίμαχα άρθρα 1(3) και 1(4), δηλαδή τα αφορώντα το όνομα, γλώσσα, εθνότητα και την διαδικασία αναγνώρισης!
Ομάδα Ανάλυσης. Εκπρόσωπος κ. Δημήτριος Μ. Γάκης
Σύμφωνα με τον κ. Λιάνη,
ReplyDelete«Ο γηγενής πληθυσμός ξέρει ότι αυτή η συμφωνία τον απελευθερώνει από πάρα πολλά πράγματα»
«η Φλώρινα είναι η μεγάλη κερδισμένη αυτής της υπόθεσης, γιατί θα ανοίξει η γραμμή που πάει απευθείας από την Πρέσπα, θα γίνει η γραμμή Θεσσαλονίκης-Φλώρινας-Μοναστηρίου, και θα επιστρέψουν μετά τη συμφωνία αυτή οι πολιτικοί πρόσφυγες».
«Αν γινόταν δημοψήφισμα στην Φλώρινα θα έβγαινε 80% ότι η συμφωνία είναι καλή. Ο γηγενής πληθυσμός ξέρει ότι αυτή η συμφωνία τον απελευθερώνει από πάρα πολλά πράγματα»
http://www.voria.gr/article/lianis-ena-dimopsifisma-sti-florina-tha-edichne-80-iper-tis-simfonias
|||
Ο Τσίπρας με τον Κοτζιά, ως πιστά μέλη του ΣΥΡΙΖΑ (=Κ.Κ. Εσωτερικού) επιστρέφουν στις Πρέσπες (στους Ψαράδες) να αποτελειώσουν το παλιό έργο των πολιτικών προγόνων τους.Και εμείς, η συντριπτική πλειοψηφία των Ελλήνων, παρακολουθούμε το ξεπούλημα της Μακεδονίας, την Εθνική μας Ταπείνωση, την Παράδοση των Ιερών και των Οσίων της Ιστορίας μας, αδύναμοι να αντιδράσουμε εντός των δημοκρατικών γραμμών.Τελικά, οι Σλάβοι πέρασαν!!!
ReplyDeletehttp://infognomonpolitics.blogspot.com/2018/06/blog-post_827.html
|||
ΣΕ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΤΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΥΠΗΡΧΑΝ ΚΑΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΠΟΥ ΠΕΡΗΦΑΝΑ ΔΗΛΩΝΑΝ ΤΗΝ ΜΗ ΕΛΛΗΝΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥΣ. ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΦΡΟΝΤΙΣΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΠΟΔΩΣΕΙ ΚΡΑΤΙΚΑ ΑΞΙΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΠΑΧΥΛΕΣ ΑΜΟΙΒΕΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ ΜΕ ΚΡΑΤΙΚΗ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ ΤΟ ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΚΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥΣ. ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΚΑΙ ΩΣ ΕΚ ΤΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΟΣ ΦΑΙΝΕΤΑΙ, ΠΩΣ ΠΟΛΛΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΚΑΝΑΝ ΕΝΑ ΘΑΝΑΣΙΜΟ ΓΙΑ ΤΑ ΕΘΝΙΚΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΛΑΘΟΣ. ΝΟΜΙΖΑΝ ΚΑΙ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΠΟΛΛΟΙ ΑΚΟΜΗ ΤΟ ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΠΩΣ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΕΙΧΕ ΕΘΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΔΡΟΥΣΕ ΥΠΕΡ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΩΝ.
ReplyDeleteΙΣΩΣ ΤΩΡΑ ΠΟΥ Η ΜΙΑ ΕΘΝΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΔΙΑΔΕΧΕΤΑΙ ΤΗΝ ΑΛΛΗ (ΚΑΙ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΑΚΟΜΗ ΚΙ ΑΛΛΕΣ ΣΟΒΑΡΕΣ, ΟΠΩΣ ΕΙΧΑ ΓΡΑΨΕΙ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΓΙΑ ΤΟ 2018) ΚΑΤΑΠΕΣΕΙ ΚΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΜΥΘΟΣ. ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟ, ΑΛΛΑ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ, ΝΟΜΙΖΩ ΙΣΧΥΡΩΣ, ΠΩΣ ΤΑ ΠΛΗΓΜΑΤΑ ΑΥΤΑ ΤΩΝ ΕΘΝΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΩΝ , ΘΑ ΜΑΣ ΑΠΟΤΕΛΕΙΩΣΟΥΝ. ΚΑΛΗ ΔΛΔ Η ΟΠΟΙΑ ΕΘΝΙΚΗ ΑΦΥΠΝΙΣΗ, ΑΛΛΑ ΕΡΧΕΤΑΙ, ΗΛΘΕ, (ΑΝ ΗΛΘΕ) ΠΟΛΥ ΑΡΓΑ.
Υ.Γ: ΘΑ ΗΤΑΝ ΙΣΩΣ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΚΑΙ ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ ΘΑ ΠΕΡΙΟΡΙΖΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ, Η ΑΝΑΛΗΨΗ ΤΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΑΠΟ ΜΙΑ ΕΘΝΙΚΗ - ΕΘΝΙΚΟΦΡΟΝΑ -ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ, ΑΛΛΑ ΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΛΕΟΝ ΤΙΣ ΚΑΤΑΛΛΗΛΕΣ ΕΦΕΔΡΕΙΕΣ, ΟΥΤΕ ΘΕΩΡΩ ΠΩΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΚΩΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΠΟΥ ΠΡΟΣΕΓΓΙΖΟΥΝ ΤΟΝ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟ ΕΘΝΙΚΙΣΤΗΣ ή/και ΠΑΤΡΙΩΤΗΣ ΚΑΙ ΠΟΥ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΙΚΑΝΟΣ ΝΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΑ. ΑΛΛΑ ΑΚΟΜΗ ΚΙ ΑΝ ΥΠΗΡΧΕ ΤΕΤΟΙΟ ΠΡΟΣΩΠΟ, Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΛΑΟΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΟΥΤΕ ΤΗΝ ΕΥΦΥΙΑ, ΟΥΤΕ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, ΟΥΤΕ ΤΗΝ ΣΥΝΕΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΕΙ ΣΩΣΤΑ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΘΥΜΑ ΚΑΘΕ ΑΠΙΘΑΝΟΥ ΠΟΥ ΤΑΖΕΙ ΛΑΓΟΥΣ ΜΕ ΠΕΤΡΑΧΕΙΛΙΑ ΚΑΙ ΙΚΑΝΟΠΟΙΕΙ ΛΕΚΤΙΚΑ ΚΑΘΕ ..."ΛΑΙΚΟ ΑΙΤΗΜΑ".
Η ΠΑΡΑΙΝΕΣΗ ΤΟΥ ΒΟΥΛΕΥΤΟΥ ΤΗΣ Χ.Α ΓΙΑ ΕΠΕΜΒΑΣΗ ΤΩΝ ΕΝΟΠΛΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΘΑ ΕΚΑΝΕ ΕΑΝ ΑΥΤΕΣ ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΖΑΝ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΕΠΙΤΑΧΥΝΕΙ ΤΗΝ ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΗ ΔΙΑΛΥΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ. ΟΠΩΣ ΕΧΩ ΞΑΝΑΓΡΑΨΕΙ, ΟΙ ΕΠΟΧΕΣ ΤΩΝ ΠΡΑΞΙΚΟΠΗΜΑΤΩΝ ΕΧΟΥΝ ΠΑΡΕΛΘΕΙ . ΤΩΡΑ ΟΙ ΚΥΒΕΡΝΗΤΕΣ ΦΡΟΝΤΙΖΟΥΝ ΝΑ ΕΚΛΕΓΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ "ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΑ", ΟΠΩΣ Ο ΠΟΥΤΙΝ, Ο ΕΡΝΤΟΓΚΑΝ, Ο ΑΣΣΑΝΤ, Ο ΣΙΣΣΥ, ή ΜΕΣΩ ΜΙΑΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΕΛΕΓΧΟΜΕΝΗΣ ΑΠΟ ΜΙΑ ΣΚΙΩΔΗ ΟΜΑΔΑ (ΤΡΑΜΠ) ΔΙΑΤΗΡΩΝΤΑΣ ΟΜΩΣ ΠΑΝΤΑ ΤΙΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΕΣ ΕΠΙΦΑΣΕΙΣ. Ο ΛΑΟΣ ΝΟΜΙΖΕΙ ΠΩΣ ΕΠΕΛΕΞΕ ΚΑΙ Ο ΛΑΟΣ ΒΑΥΚΑΛΙΖΕΤΑΙ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΠΩΣ ΕΧΕΙ ΛΟΓΟ ΚΑΙ ΕΛΕΓΧΕΙ.
ΣΤΗΝ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΕΛΛΑΔΑ ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ, ΟΠΩΣ ΕΓΡΑΨΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ, ΤΕΤΟΙΑ ΣΚΙΩΔΗΣ ΟΜΑΔΑ ΠΟΥ ΝΑ ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΕΙ ΠΡΟΠΑΝΤΩΝ ΤΑ ΕΘΝΙΚΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ. ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΚΙΩΔΕΙΣ ΟΜΑΔΕΣ ΜΕ ΣΧΕΔΟΝ ΠΛΗΡΗ ΕΛΕΓΧΟ ΚΑΙ ΤΗΣ ..."ΛΑΙΚΗΣ ΒΟΥΛΗΣΗΣ" ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΙΘΑΝΩΝ ΚΥΒΕΡΝΗΤΩΝ ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΟΜΩΣ ΔΡΟΥΝ ΣΤΑΘΕΡΩΣ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΩΝ.
ΚΟΥΡΗΤΗΣ
Η ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΝΕΑ ΚΙΝΗΣΗ ΕΘΝΙΚΙΣΤΙΚΗ ΕΙΤΕ ΣΕ ΜΟΡΦΗ ΚΟΜΜΑΤΟΣ, ΕΙΤΕ ΣΕ ΜΟΡΦΗ LOBBY, ΕΙΤΕ ΣΕ ΣΚΙΩΔΗΣ ΜΟΡΦΗ ΕΙΤΕ ΣΕ ΟΠΟΙΑΣΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΗΣ ΜΟΡΦΗΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΣΚΟΠΟΥΣ ΜΑΚΡΟΠΡΟΘΕΣΜΟΥΣ.
ReplyDeleteΟΠΩΣ ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ ΓΡΑΦΕΙΣ ΚΟΥΡΗΤΗ ΟΛΑ ΤΑ ΠΕΡΙΘΩΡΙΑ ΕΧΟΥΝ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΤΟ ΧΑΣΑΜΕ ΟΡΙΣΤΙΚΑ.
Ο ΕΘΝΙΚΙΣΜΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ Ρ-I-Z-I-K-A ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΕΠΙΠΕΔΑ.
ΜΙΛΩ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΡΙΖΙΚΗ ΑΛΛΑΓΗ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΟΛΟΓΙΑΣ ΜΑΣ.
ΕΤΣΙ ΘΑ ΜΠΟΡΕΣΟΥΜΕ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΟΥΜΕ ΜΑΚΡΟΠΡΟΘΕΣΜΑ ΤΙΣ ΚΑΤΑΛΛΗΛΕΣ ΔΟΜΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΩΝ ΠΡΟΑΙΩΝΙΩΝ ΕΧΘΡΩΝ ΜΑΣ.
ΖΖ
ΕΝΩΠΙΟΝ ΠΑΝΤΟΣ ΑΡΜΟΔΙΟΥ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟΥ ΚΑΙ ΠΑΣΗΣ ΑΡΜΟΔΙΑΣ ΑΡΧΗΣ ΕΞΩΔΙΚΟΣ ΠΡΟΣΚΛΗΣΙΣ ΜΕΤ’ ΕΠΙΥΤΛΑΞΕΩΣ ΤΩΝ ΝΟΜΙΜΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΜΟΥ
ReplyDelete.
http://i1.wp.com/www.arxaiaithomi.gr/wp-content/uploads/2018/06/%CE%97-%CE%B8%CF%85%CF%83%CE%AF%CE%B1-%CF%84%CE%B7%CF%82-20%CF%87%CF%81%CE%BF%CE%BD%CE%B7%CF%82-%CE%B4%CE%B1%CF%83%CE%BA%CE%AC%CE%BB%CE%B1%CF%82-%CE%91%CE%B9%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%B5%CF%81%CE%AF%CE%BD%CE%B7%CF%82-%CE%A7%CE%B1%CF%84%CE%B6%CE%B7%CE%B3%CE%B5%CF%89%CF%81%CE%B3%CE%AF%CE%BF%CF%85.-14-%CE%9F%CE%BA%CF%84%CF%89%CE%B2%CF%81%CE%AF%CE%BF%CF%85-1904.jpg?resize=640%2C487
.
.
Αἰκατερίνης – Βεατρίκης Κίμωνος Παντελίδου, Δικηγόρου Ἀθηνῶν, κατοίκου Ἀθηνῶν, ὁδός Μαυρομιχάλη ἀρ. 182.
.
ΠΡΟΣ
Τόν Ἀξιότιμον Πρόεδρον τῆς Δημοκρατίας τῆς Ἑλλάδος κ.κ. Προκόπην Παυλόπουλον
.
Ἐν συνεχείᾳ τῆς ἀπό 5/3/2018 ἐξωδίκου μου τήν ὁποίαν σᾶς ἐκοινοποίησα τήν 7ην Μαρτίου 2018 καί ὣραν 13.30 μεσημβρινήν καί τήν ὁποίαν παρέλαβεν ὁ Ἀξιωματικός Ὑπηρεσίας σας, καί ἒχουσα τήν Ἀνωντάτην Ὑποχρέωσιν κατά τήν διάταξιν τῆς παραγράφου 4 τοῦ Ἂρθρου 120 τοῦ ἰσχύοντος Συντάγματος ὡς Ἑλληνίδα Πολῖτις,
.
Σᾶς ἀναφέρω τά κάτωθι:
– Εἰς τά ἂρθρα 35 ἓως 48 τοῦ ἰσχύοντος Συντάγματοςκαθορίζονται «οἱ ἐξουσίες καί εὐθύνη ἀπό τίς Πράξεις τοῦ Προέδρου» εἰς δέ τό Ἂρθρον 49 τοῦ ἰσχύοντος Συντάγματος §1 ἓως 4 καθορίζονται…
«οἱ εἰδικές εὐθύνες τοῦ Προέδρου τῆς Δημοκρατίας».
– Γνωρίζετε τήν ἀτιμωτικήν συμφωνίαν πού ὑπογράφεται «στίς Πρέσπες».
.
http://i0.wp.com/www.arxaiaithomi.gr/wp-content/uploads/2018/06/%CE%93%CE%B5%CF%8D%CE%BC%CE%B1-%CE%A4%CF%83%CE%AF%CF%80%CF%81%CE%B1-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%96%CE%AC%CE%B5%CF%86-%CF%83%CF%84%CE%BF-%CE%9F%CF%84%CE%AD%CF%83%CE%B5%CE%B2%CE%BF-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CE%A0%CE%93%CE%94%CE%9C-%CE%BC%CE%B5%CF%84%CE%AC-%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CF%85%CF%80%CE%BF%CE%B3%CF%81%CE%B1%CF%86%CE%AE-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CF%83%CF%85%CE%BC%CF%86%CF%89%CE%BD%CE%AF%CE%B1%CF%82.jpg?resize=640%2C290
.
.
Γνωρίζετε τήν θέσιν τῆς πλειοψηφίας τοῦ Ἑλληνικοῦ Λαοῦ καί τοῦ Ἑλληνικοῦ Ἒθνους Παγκοσμίως.
Γνωρίζετε καλύτερον ἐμῆς καί ὃλων μας τήν…
ΙΣΤΟΡΙΑΝ ΤΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΜΑΣ ΟΜΩΣ ΣΙΩΠΑΤΕ! ΓΙΑΤΙ;
Διατί συμφύρεσθε μέ μίαν ἐπικίνδυνον, ἂθεον καί ἀπάτριδα πολιτικήν παράταξιν;
Τό ἐπιστημονικό Σας ἀνάστημα καί τό ἀδαμάντινον ἦθος Σας ἐπιβάλλουν νά λάβετε τήν ΜΟΝΗΝ ΔΙΚΑΙΑΝ ΑΠΟΦΑΣΙΝ ὑπαγορευομένην ἀπό τάς ἀνωτέρω διατάξεις καί ΛΥΣΕΣΕ τό τεράστιον αὐτό Ἐθνικόν θέμα μέ τήν ΡΟΜΦΑΙΑΝ τοῦ Συντάγματος.
Ὣστε νά ὑψωθῆτε ὡς ὁ γενναῖος ἐκφραστής τῆς ἱστορικῆς ἀλήθειας καί σφοδρᾶς ἐπιθυμίας τοῦ Ἒθνους μας, ἂλλως θά μείνετε ὁ μοιραῖος Πρόεδρος μιᾶς ζοφερᾶς πολιτικῆς περιόδου μέ δυσαρέστους ἐννόμους συνεπείας.
Εἰς τήν τελευταίαν περίπτωσιν ὑποχρεωτικῶς ἒχουσα τό δικαίωμα ἃμα δέ καί τήν ὑποχρέωσιν ἐκ τοῦ Συντάγματος θά ζητήσω νομίμως τήν ἐφαρμογήν τῶν ἀνωτέρω Διατάξεων.
Μέ τήν ἐπιφύλαξιν παντός νομίμου δικαιώματός μου ἁρμόδιος Δικαστικός ἐπιμελητής ἐπιδότω νομίμως πρός τόν κ. Προκόπην Παυλόπουλον, Πρόεδρον τῆς Ἑλληνικῆς Δημοκρατίας πρός γνῶσιν του καί διά τάς νομίμους συνεπείας, καλούμενον ὡς ἀνωτέρω, ἀντιγράφων ταύτην ἐν τῇ ἐκθέσει ἐπιδόσεώς του.
.
Ἀθῆναι 16/6/2018
Ἡ ἐξωδίκως καλοῦσα Δικηγόρος
.
Ο Αγώνας τώρα αρχίζει, να οδηγηθούν οι προδότες στην αληθινή δικαιοσύνη!!!!!!!
.
ΠΛΑΤΩΝ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΣ
http://arxaiaithomi.gr/
http://arxaiaithomi.gr/2018/06/17/%CE%B5%CE%BD%CF%89%CF%80%CE%B9%CE%BF%CE%BD-%CF%80%CE%B1%CE%BD%CF%84%CE%BF%CF%83-%CE%B1%CF%81%CE%BC%CE%BF%CE%B4%CE%B9%CE%BF%CF%85-%CE%B4%CE%B9%CE%BA%CE%B1%CF%83%CF%84%CE%B7%CF%81%CE%B9%CE%BF%CF%85/
.
ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΕΞΩΔΙΚΟ
.
http://arxaiaithomi.gr/2018/03/05/%ce%b5%ce%be%cf%89%ce%b4%ce%b9%ce%ba%ce%bf%cf%83-%ce%b4%ce%b9%ce%b1%ce%bc%ce%b1%cf%81%cf%84%cf%85%cf%81%ce%b9%ce%b1-%ce%b1%e1%bc%b0%ce%ba%ce%b1%cf%84%ce%b5%cf%81%ce%af%ce%bd%ce%b7%cf%82/#comment-12638
ΖΖ,ΕΧΕΙΣ ΚΑΠΟΙΑ ΠΡΟΤΑΣΗ;
ReplyDelete-ΔΗΜΗΤΡΑ-
ΑΓΑΠΗΤΗ ΔΗΜΗΤΡΑ, ΟΣΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΘΕΛΕΙΣ ΕΧΩ.
ReplyDelete...ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΟΥΤΕ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΩ ΟΥΤΕ ΝΑ ΑΝΑΛΥΣΩ ΕΔΩ !!!
ΟΛΕΣ ΟΙ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΘΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΑΤΥΠΩΘΟΥΝ ΜΑΖΕΜΕΝΑ.
ΤΟ ΑΜΕΣΩΣ ΕΠΟΜΕΝΟ ΒΗΜΑ ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΤΩΝ ΠΡΟΤΑΣΕΩΝ ΑΥΤΩΝ ΑΠΟ ΙΚΑΝΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΠΟ ΜΠΛΑΜΠΛΑΔΕΣ ΙΔΕΟΛΟΓΟΥΣ ΠΟΥ ΤΗΝ ΕΙΔΑΝ ΦΩΤΙΣΜΕΝΟΙ ΑΡΧΗΓΟΙ.
ΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΔΙΑΤΥΠΩΣΗΣ ΤΩΝ ΠΡΟΤΑΣΕΩΝ ΑΥΤΩΝ;
ΘΑ ΔΟΥΜΕ
ΠΟΛΛΟΙ ΕΘΝΙΚΙΣΤΕΣ ΕΧΟΥΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΕΙ ΤΗΝ ΑΝΑΓΚΗ ΑΥΤΗ ΚΑΙ ΣΥΜΦΩΝΟΥΝ.
ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΔΙΑΤΥΠΩΘΕΙ ΕΩΣ ΤΩΡΑ ΚΕΝΤΡΙΚΑ ΚΑΙ ΜΑΖΕΜΕΝΑ, ΑΛΛΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΝΤΑΙ ΣΚΟΡΠΙΑ, ΔΕΞΙΑ ΚΑΙ ΑΡΙΣΤΕΡΑ, ΣΕ ΔΥΟ, ΤΡΙΑ ΑΡΘΡΑ ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΑ ΜΛΟΓΚ.
ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΟΠΟΣΔΗΠΟΤΕ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ, ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠ ΟΛΑ Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΜΙΑΣ ΝΕΑΣ ΕΘΝΙΚΙΣΤΙΚΗΣ ΕΛΙΤ.
ΕΝ ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΜΕ ΚΑΘΕ ΑΛΛΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ/ΕΘΝΙΚΗ ΟΜΑΔΑ, ΟΡΓΑΝΩΣΗ, ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΚΛΠ. ΟΙ ΕΘΝΙΚΙΣΤΕΣ ΑΠΑΝΤΑΧΟΥ ΔΕΝ ΔΙΑΘΕΤΟΥΝ Τ-Ι-Π-Ο-Τ-Α.
Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΚΑΤΙ ΣΑΝ ΜΙΑΣ ΝΕΑΣ "LIBERTY LOBBY" ΘΑ ΗΤΑΝ ΠΑΝΤΩΣ ΜΙΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΑΡΧΗ.
ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΘΕΩΡΩ ΠΩΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΛΥ ΚΑΛΕΣ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΘΝΙΚΙΣΜΟ ΣΤΗΝ ΤΟΣΟ ΣΚΟΤΕΙΝΗ ΧΡΟΝΙΚΗ ΕΠΟΧΗ ΠΟΥ ΖΟΥΜΕ.
ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΕΚΦΡΑΖΕΤΑΙ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΗ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟΝ ΛΕΓΟΜΕΝΟ ΔΥΤΙΚΟ ΚΟΣΜΟ, Η ΟΠΟΙΑ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΗ ΠΗΡΕ ΣΑΡΚΑ ΚΑΙ ΟΣΤΑ ΣΕ ΚΑΤΙ ΞΕΦΤΙΛΙΣΜΕΝΑ ΚΑΙ ΓΕΛΟΙΑ ΑΚΡΟΔΕΞΙΑ ΑΠΟΚΟΜΜΑΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΔΙΑΦΕΡΟΥΝ ΣΕ ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟ ΤΑ ΕΒΡΑΙΚΑ ΠΡΟΔΟΤΗΚΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ.
Η ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΗ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΑΥΤΩΝ ΘΑ ΜΕΤΑΤΡΑΠΕΙ (ΗΔΗ ΜΕΤΕΤΡΑΠΕΙ ΣΕ ΠΟΛΛΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ) ΣΕ ΑΚΡΑΙΟ ΜΙΣΟΣ ΚΑΙ ΟΡΓΗ, ΑΦΟΥ ΘΑ ΑΝΤΙΛΗΦΘΟΥΝ ΚΑΙ ΘΑ ΒΙΩΣΟΥΝ ΠΩΣ ΤΑ ΓΕΛΟΙΑ ΔΕΞΙΑ ΑΠΟΚΟΜΜΑΤΑ ΠΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΗΚΑΝ ΩΣ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΗ ΛΥΣΗ, ΑΠΕΔΕΙΧΤΗΚΑΝ ΩΣ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΕΒΡΑΙΚΗ ΠΑΓΙΔΑ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ. ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΟΠΟΥ Ο ΑΚΡΑΙΟΣ ΕΘΝΙΚΙΣΜΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΤΙΣ ΑΝΑΛΟΓΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ.
ΑΛΛΑ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΤΗΝ ΧΑΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΦΤΑΙΝΕ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ ΚΥΡΙΟΣ - ΟΧΙ ΜΟΝΟ, ΑΛΛΑ ΚΥΡΙΩΣ - ΤΑ ΕΞΗΣ:
Α) Η ΑΠΟΛΥΤΗ ΑΝΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΟΥ ΕΘΝΙΚΙΣΜΟΥ.
Β) ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΟΙ ΝΟΗΤΙΚΕΣ, ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΑ ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΜΕΣΟΥ ΕΘΝΙΚΙΣΤΗ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΩΤΕΡΕΣ ΑΠΟ ΑΥΤΕΣ ΤΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΜΕΝΟΥ ΚΩΛΟΧΑΡΤΟΥ.
Γ) Η ΑΝΕΥΘΥΝΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΩΝ ΡΟΥΦΙΑΝΩΝ. Ο ΕΘΝΙΚΙΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΚΙΝΗΜΑ ΠΟΥ ΒΡΑΒΕΥΕΙ ΤΟΥΣ ΡΟΥΦΙΑΝΟΥΣ ΤΟΥ. ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ΚΑΙ ΟΜΩΣ ΑΛΗΘΙΝΟ. ΑΠΕΙΡΑ ΤΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ.
Δ) ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ !!!>> Η ΞΕΠΕΡΑΣΜΕΝΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΜΑΖΗ ΤΗΣ ΚΑΠΟΙΕΣ ΞΕΠΕΡΑΣΜΕΝΕΣ ΙΔΕΕΣ ΤΩΝ ΕΘΝΙΚΙΣΤΩΝ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟΝ 21o ΑΙΩΝΑ ΚΑΙ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΕΠΙΤΥΧΩΣ ΔΙΑΨΕΥΣΤΕΙ ΚΑΙ ΞΕΦΤΙΛΙΣΤΕΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΧΘΡΟΥΣ ΜΑΣ ΠΑΜΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ, ΔΗΜΟΣΙΩΣ.
(Υ.Γ. ΔΕΝ ΞΕΦΥΤΡΩΣΑ ΑΠΟ ΚΑΠΟΥ. ΕΔΩ ΚΑΙ ΚΑΙΡΟ ΣΧΟΛΙΑΖΩ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΜΕ ΔΙΑΦΩΡΕΤΙΚΑ ΟΜΩΣ ΨΕΥΔΩΝΥΜΑ. ΑΠΛΑ ΕΠΕΛΕΞΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ).
ΖΖ