4.12.17

Ρωσία: Παύει σχεδόν για μια δεκαετία την παραγωγή στελθ μαχητικού - Αλεξέι Κλοποτόφ: "Τα ρωσικά κύρια άρματα μάχης είναι πρακτικά ανυπεράσπιστα"

Το νέο κρατικό πρόγραμμα εξοπλισμών του Κρεμλίνου, το οποίο θα διαρκέσει από 2018 ως το 2027, θα συνεχίσει τον εκσυγχρονισμό των Ρωσικών Αεροδιαστημικών Δυνάμεων. Ωστόσο, ενώ η Ρωσία θα συνεχίζει να αγοράζει σύγχρονα μαχητικά αεροσκάφη όπως το μαχητικό αεροσκάφος εναέριας υπεροχής Sukhoi Su-35S Flanker-E και το βομβαρδιστικό Su-34 Fullback, η Μόσχα πιθανόν να μην πραγματοποιήσει μεγάλες προμήθειες του στελθ μαχητικού αεροσκάφους Su-57 PAK-FA μόνο μετά το 2027.
  • “Το Su-57 δεν αναμένεται να εισέλθει σε μαζική παραγωγή έως ότου να ειναι έτοιμοι οι αναβαθμισμένοι κινητήρες του, το οποίο ειναι απίθανο να συμβεί έως το 2027”, έγραψε ο ανώτερος επιστημονικός υπάλληλος του Κέντρου Ναυτικών Αναλύσεων, Ντμιτρι Γκορενμπουργκ σε νέο άρθρο της στήλης Policy Memos στο PONARS.
  • “Κατά τα επόμενα οχτώ χρόνια, η Ρωσία θα συνεχίσει την απόκτηση μικρών αριθμών από αυτά τα αεροσκάφη για δοκιμές”. 
  • Η παραγωγή των υπολοίπων μαχητικών αεροσκαφών που περιλαμβάνει τα πολλαπλού ρόλου μαχητικά Su-35S, Su-30SM Flanker-H και το Su-34 Fullback θα συνεχιστεί. 
  • Επιπλέον, ειναι πολύ πιθανό μικροί αριθμοί των νέων Mikoyan MiG-35 Fulcrum να εισέλθουν σε υπηρεσία με την Ρωσική Πολεμική Αεροπορία. 
  • “Θα συνεχίσει, επίσης, να προμηθεύεται τα μαχητικά αεριωθούμενα Su-35S, με μια νέα σύμβαση για 50 επιπρόσθετα αεροσκάφη να έχει ηδη υπογραφεί από τα τέλη του 2016. 
  • Θα συνεχιστούν επίσης οι προμήθειες των μαχητικών αεριωθούμενων Su-30SM και των αεροσκαφών κρούσης Su-34, πολύ πιθανόν με ρυθμό των 12-18 αεροσκαφών ανά έτος για κάθε τύπο”, έγραψε ο Γκορενμπουργκ.
  • “Μπορεί, επίσης, να αποκτηθεί το μαχητικό αεροσκάφος Mikoyan MiG-35, αλλά πολύ πιθανόν όχι σε μεγάλους αριθμούς”.

Ωστόσο, καθώς η παραγωγή μαχητικών θα συνεχιστεί, η Ρωσική Πολεμική Αεροπορία πιθανότατα θα υποβαθμίσει την προμήθεια των μαχητικών αεροσκαφών ώστε να επικεντρωθεί σε άλλες πιο επείγουσες προτεραιότητες.
  • “Συνολικά, με το να υπάρχουν ήδη πολλά μαχητικά αεροσκάφη, ο ρυθμός των προμηθειών θα επιβραδυνθεί με σκοπό να επιτραπεί η προμήθεια κι άλλων τύπων αεροσκαφών”, έγραψε ο Γκορενμπουργκ.
  • “Το ίδιο ισχύει και για τα στρατιωτικά ελικόπτερα, από την στιγμή που ο Ρωσικός Στρατός έχει παραλάβει κατά τα τελευταία εφτά χρόνια όσα νέα ελικόπτερα χρειάζεται. Η εξέλιξη ενός νέου ελικοπτέρου υψηλής ταχύτητας δεν πρόκειται να ξεκινήσει παρά μετά το 2027.»
  • Κατά τη διάρκεια των ερχόμενων ετών, η Ρωσική Πολεμική Αεροπορία πιθανόν να επικεντρωθεί στην ανάπτυξη των αεροσκάφων υποστήριξης όπως τα στρατηγικά μεταγωγικά και αεροσκάφη πληροφοριών, επιτήρησης και αναγνώρισης. Επιπλέον, οι ρώσοι πρόκειται, επίσης, να αντιμετωπίσουν επίμονα προβλήματα με τις ικανότητες εναέριου ανεφοδιασμού.
  • “Τα αεροσκάφη ανεφοδιασμού και μεταφορών, μακράν μια περιοχή αδυναμίας της Ρωσικής Πολεμικής Αεροπορία, θα ειναι μια από τις περιοχές ενδιαφέροντος”, έγραψε ο Γκορενμπουργκ. “Η μαζική παραγωγή του μακράν προβληματικού Ilyushin Il-76-MD90A αναμένεται να ξεκινήσει το 2019, και στη συνέχεια ο Ρωσικός Στρατός αναμένει να παραλαμβάνει 10-12 τέτοια αεροσκάφη ανά έτος. Το ελαφρύ μεταφορικό αεροσκάφος ειναι υπό εξέλιξη, με τα πρωτότυπα του να αναμένονται να ολοκληρωθούν το 2024”.
Μια από τις προτεραιότητες του νέου κρατικού προγράμματος εξοπλισμών (SAP) ειναι ο εναέριος έλεγχος και διοίκηση. “Το αεροσκάφος σύστημα εναέριας προειδοποίησης (AWACS) A-100, που βασίζεται στο Il-76MD90A, αναμενότανε να παραδοθεί το 2016 αλλά καθυστερούσε επανειλημμένα. Ωστόσο, η απόκτηση αυτού του αεροσκάφους θα συμπεριληφθεί στο SAP-2027”, έγραψε ο Γκορενμπουργκ.
O Γκορενμπουργκ σημείωσε επίσης -όπως συχνά επισημαίνει ο συνάδελφος του ερευνητής του CNA, Σάμιουελ Μπέντετ- ότι η Ρωσία εχει ξεκινήσει τη ρομποτική αναγέννηση. “Η Ρωσία βιώνει μια άνθιση στην εγχώρια παραγωγή μη επανδρωμένων εναέριων οχημάτων (UAV)”, έγραψε ο Γκορενμπουργκ. “Μέχρι το 2020, θα εχει ένα UAV κρούσης σε παραγωγή, όπως επίσης και μια νέα γενιά αναγνωριστικών UAV”.

Όσον αφορά τις ρωσικές αεράμυνες, το νέο κρατικό πρόγραμμα εξοπλισμών θα εξακολουθήσει να παράγει τα υφιστάμενα συστήματα, ωστόσο το νέο S-500 Prometheus φαίνεται να έχει καθυστερήσει. “Η Ρωσία θα συνεχίσει να αναπτύσσει τους πυραύλους μεγάλου βεληνεκούς S-400 και τους πυραύλους μικρού βεληνεκούς Pantsir-S”, έγραψε ο Γκορενμπουργκ. “Ωστόσο, φαίνεται όλο και πιο απίθανο η επόμενη γενιά των συστημάτων αεράμυνας S-500 να ειναι έτοιμη για μαζική παραγωγή στο άμεσο μέλλον, αν και τα επίσημα σχέδια εξακολουθούν να δείχνουν ότι ενα πρωτότυπο πρόκειται να κατασκευαστεί μέχρι το 2020. Τα πρώτα σχέδια καλούσαν την έναρξη της μαζικής παραγωγής του S-500 το 2015. Ένα νέο πρότυπο αντιαεροπορικό σύστημα μικρού βεληνεκούς έχει μόλις αρχίσει να αναπτύσσεται και δεν αναμένεται να ειναι έτοιμο για παραγωγή μέχρι το 2030”.

Συνολικά, δεν υπάρχουν εκπλήξεις στον νέο κρατικό πρόγραμμα εξοπλισμών του Κρεμλίνου όσον αφορά την Ρωσική Πολεμική Αεροπορία.

http://www.proelasi.org/

ΣΧΕΤΙΚΟ:  Η Ρωσία αναπτύσσει το υβριδικό αεροπλάνο-ελικοπτέρο Ka-90

Ο Ρώσος ειδικός σε θέματα Άμυνας Αλεξέι Κλοποτόφ θεωρεί ότι τα ρωσικά άρματα μάχης θα αποτελούν εύκολο στόχο για τα αντιαρματικά όπλα όπως το Javelin. Τα ρωσικά κύρια άρματα μάχης είναι πρακτικά ανυπεράσπιστα, υποστηρίζει, απέναντι στο αμερικανικό κατευθυνόμενο αντιαρματικό βλήμα Javelin. Σύμφωνα με τον συγκεκριμένο αναλυτή, τα σύστημα αυτό μπορεί ακόμα και υπό μη ιδανικές συνθήκες να εξουδετερώσει και το πλέον αναβαθμισμένο εν υπηρεσία ρωσικό άρμα. Το αντιαρματικό Javelin μπορεί να εξουδετερώσει όλα τα σύγχρονα άρματα πλήττοντάς τα από πάνω όπου η θωράκιση είναι γενικά πολύ ελαφρύτερη. Κατευθύνεται προς τον στόχο με σύστημα υπερύθρων μακρού μήκους κύματος, αυτόνομα, χωρίς καμία παρέμβαση από τον χειριστή του μετά την εκτόξευση. Το Javelin μπορεί να πλήξει άρματα, οχυρές θέσεις, οχήματα και ελικόπτερα που πετούν με χαμηλή ταχύτατα με αυξημένες πιθανότητες επιτυχίας. Διαθέτει κεφαλή κοίλου γεμίσματος και έχει μέγιστο βεληνεκές 2.500 μ. Όπως αναφέρει ο Ρώσος αναλυτής πρέπει να ληφθούν άμεσα μέτρα για την αντιμετώπιση της απειλής μέσω της προσθήκης στα ρωσικά άρματα ενεργών συστημάτων προστασίας. Επίσης, πρέπει να ληφθούν μέτρα μείωσης του θερμικού ίχνους και αν είναι αναγκαίο η ενίσχυση της θωράκισης των αρμάτων στο επάνω τους τμήμα.

3 comments :

Anonymous said...

Μερικός αναμενόμενο, μερικοί μιλάγαμε για το 2020-22 όχι για το 27 αλλά και πάλι μας είχαν πρήξει τα παπάρια οι ρωσόκαμμένοι ότι είμαστε πράκτορες των αμερικανών και όλα τα γνωστά! Άσε που δεν είναι στελθ το συγκεκριμένο αεροσκάφος, Su27 block 57 θα έπρεπε να είναι η ονομασία του!

12G

Anonymous said...

Mαλλον δεν εισαι ενημερωμενος καλα.

https://southfront.org/russian-5th-gen-fighter-jet-pak-fa-flies-with-production-standard-engine-for-first-time-video/

ΙΣΧΥΣ said...

17:26
ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΟΥΝ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΚΙ ΕΣΥ ΕΣΤΕΙΛΕΣ
https://isxys.blogspot.com/2017/09/5-su-57-vid.html
https://isxys.blogspot.com/2017/10/al-31f-su-57.html

https://isxys.blogspot.com/2017/10/fa-su-57-t-50.html

ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΑ ΕΝΗΜΕΡΩΜΕΝΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο... "Ντμιτρι Γκορενμπουργκ" ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ ΚΑΙ ΤΙΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ.
ΣΕ ΚΑΘΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΤΗΣΗ ΜΕ ΣΤΑΝΤΑΡ ΜΗΧΑΝΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΕΞΕΤΑΣΤΕΙ Η ΔΟΜΙΚΗ ΑΝΤΟΧΗ ΤΗΣ ΑΤΡΑΚΤΟΥ ΤΑ ΦΤΕΡΑ ΚΙ ΑΛΛΑ ΚΡΙΣΙΜΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΟΥ ΑΕΡΟΣΚΑΦΟΥΣ. ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ Η ΜΗΧΑΝΗ ΠΟΥ ΘΑ ΦΟΡΑ ΑΛΛΑ ΑΛΛΗ Η ΟΠΟΙΑ ΗΔΗ ΑΝΑΠΤΥΣΣΕΤΑΙ. ΔΕΣ ΤΟΝ ΔΕΥΤΕΡΟ ΣΥΝΔΕΣΜΟ ΠΟΥ ΑΝΗΡΤΗΣΑ. (ΜΕΣΟΣ ΟΡΟΣ 3-5 ΕΤΗ, ΚΡΙΝΟΝΤΑΣ ΑΠΟ ΑΛΛΑ ΑΕΡΟΣΚΑΦΗ) ΕΚΤΟΣ ΕΑΝ ΘΕΩΡΕΙΣ ΠΩΣ ΤΟ ΝΕΟ ΑΕΡΟΣΚΑΦΟΣ ΘΑ ΤΟ ΠΕΤΟΥΝ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΑΛΙΟΥΣ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ, ΟΠΟΤΕ ΝΑΙ, ΜΕΣΑ ΣΤΟ 2018 ΘΑ ΤΟ ΒΓΑΛΟΥΝ.