ΚΑΜΜΙΑ ΚΑΤΑΔΙΚΗ ΑΠΟ ΚΑΝΕΝΑ ΚΟΜΜΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΟΚΚΙΝΟΥΣ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΕΣ
Την Δευτέρα 3 Ιουλίου 2017, έλαβε χώρα στο κοινοβούλιο συζήτησις προ ημερησίας διατάξεως εις επίπεδον Αρχηγών κομμάτων για την συμφωνία της κυβερνήσεως στο Eurogroup της 15ης Ιουνίου 2017. Φυσικά και έλαβα τον λόγο και αναφέρθηκα εκτός από το κατ’ ουσίαν θέμα της συζητήσεως, για το οποίο κατηγορηματικά κατέθεσα την άποψη της ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ ότι η συμφωνία αυτή ήταν μία ακόμη αποτυχία της μνημονιακής κυβερνήσεως του ΣΥΡΙΖΑ και των ΑΝΕΛ, και στο μέγα πολιτικό ζήτημα των εγκληματικών και τρομοκρατικών επιθέσεων κατά της ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ, ζήτημα το οποίο το λεγόμενο “συνταγματικό” ή “δημοκρατικό τόξο” ή διαφορετικά το κόμμα των πολιτικών κομμάτων, ακολουθεί την γραμμή μιας ένοχης σιωπής αρνούμενο να καταδικάσει την βία των αναρχοκομμουνιστών. Γιατί αναφέρθηκα σε αυτό το ζήτημα; Μα για τον απλούστατο λόγο ότι όντας αποκλεισμένοι από τα κανάλια, τις φυλλάδες και τους ραδιοφωνικούς σταθμούς των “νταβατζήδων”, μικρών και μεγάλων, δεν είχα την ευκαιρία για έναν δημόσιο λόγο για το θέμα αυτό. Μίλησα, λοιπόν, για τις επιθέσεις κατά της ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ και από την ομιλία μου αυτή τα παρακάτω αποσπάσματα:
ΑΠΕΙΛΕΣ ΘΑΝΑΤΟΥ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ
“Πριν από λίγους μήνες είχαμε μια επίθεση στο Μαρούσι από τους προστατευόμενους από εσάς νεαρούς. Διότι πρέπει, επιτέλους, να αναλαμβάνετε και τις ευθύνες σας. Μάλιστα, έγραψαν συνθήματα πάνω στα γραφεία μας, όπως «Ένα μεγάλο λάκκο για τον Μιχαλολιάκο», «Χώμα και φτυάρι για τον Κασιδιάρη». Απειλές θανάτου ξεκάθαρες. Δεν τις καταδίκασε κανείς σας. Είχαμε, επίσης, επίθεση στα κεντρικά γραφεία του κόμματός μας με τσεκούρια και σφυριά. Δεν την καταδίκασε κανείς. Είχαμε επίσης επίθεση στα γραφεία μας στον Ασπρόπυργο όπου τραυματίστηκαν τρία άτομα. Για το θέμα της επιθέσεως στον Ασπρόπυργο είχαμε καταθέσει εξώδικο προς το Υπουργείο Δημοσίας Τάξεως, προς τη Διεύθυνση Αστυνομικών Επιχειρήσεων της Γενικής Αστυνομικής Διεύθυνσης Αττικής και το Αστυνομικό Τμήμα Ασπροπύργου, όπου λέγαμε ότι, σύμφωνα με πληροφορίες, θα χτυπηθεί το γραφείο μας Ασπροπύργου και ότι υπάρχει κίνδυνος τραυματισμού προσώπου και ζητούσαμε τη λήψη όλων των απαραίτητων μέτρων για την ασφάλεια των γραφείων μας στον Ασπρόπυργο Αττικής, με ημερομηνία 17 Μαΐου 2017. Και μέσα σε έναν μήνα έγινε η επίθεση αυτή. Στην επίθεση αυτή είχαμε αυτό, το ματωμένο πρόσωπο ενός χρυσαυγίτη, ενός νέου ανθρώπου που τον χτύπησαν με σφυριά στο κεφάλι. Δεν το καταδίκασε κανένα κόμμα. Όσο για τα μέσα μαζικής ενημερώσεως, τα υποκριτικά, τα υποδουλωμένα, τα εχθρικά προς τη Χρυσή Αυγή, τα οποία παίρνουν κατευθείαν το αστυνομικό δελτίο, δεν πήγε κανείς σε ένα νοσοκομείο. Παρακαλώ και αυτό για τα Πρακτικά. Να το χαίρεστε! Κι εδώ (στην φωτογραφία) είναι μια κοπέλα της οποίας έσπασαν το χέρι με… σφυρί! Αυτοί είναι οι σύντροφοί σας, οι “ημέτεροι”, τους οποίους υπερασπίζεστε κάθε τόσο. Και αυτό παρακαλώ για τα Πρακτικά. Γιατί δεν καταδικάζετε τις επιθέσεις; Αλλά εντάξει, είναι δικαίωμά σας να μην τις καταδικάζετε. Γιατί δεν έχετε το πολιτικό θάρρος να πείτε ότι συμφωνείτε με τις ενέργειες αυτές; Να πείτε: «Ναι, είμαστε κομμουνιστές και χαιρόμαστε, όταν χτυπάνε εθνικιστές, φασίστες, όπως θέλετε». Δεν το λέτε. Σιωπάτε.”
ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΣΟΒΙΕΤ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ
“Έχετε καταντήσει την Ελλάδα, το τελευταίο σοβιέτ της Ευρώπης. Και πρόσφατο παράδειγμα είναι το ψήφισμα στην Ευρωπαϊκή Ένωση για τα ανθρώπινα δικαιώματα που καταπιέζονται στην κομμουνιστική Κίνα, όπου ασκήσατε βέτο, για να μην περάσει το ψήφισμα αυτό. Και πώς θα μπορούσατε να κάνετε διαφορετικά, όταν ο ίδιος ο Πρωθυπουργός σας Αλέξης Τσίπρας σε συνέντευξή του στην αγαπημένη σας κάποτε μακαρίτισσα «Ελευθεροτυπία» είχε πει ότι θαυμάζει τον Μάο Τσε Τουνγκ, έναν μεγάλο εγκληματία. Στον λιμό του Στάλιν πέθαναν οκτώ εκατομμύρια στην Ουκρανία. Στην Κίνα πέθαναν τριάντα με σαράντα εκατομμύρια εν ονόματι της εκβιομηχάνισης του μπολσεβικισμού. Βέτο για την Κίνα, όμως, για το εμπάργκο κατά της Ρωσίας απόλυτα σύμφωνοι.» «…Ένα ματωμένο πρόσωπο, μια κοπέλα που της σπάνε το χέρι με σφυρί. Αυτή είναι η πολιτική βία, έχει χρώμα κόκκινο, είναι τα ιστορικά απολιθώματα του μπολσεβικισμού που ζουν ακόμη στην Ελλάδα και εις ό,τι μας αφορά αγωνιζόμαστε με συνέπεια να κάνουμε πράξη το σύνθημα: Αναρχικοί και μπολσεβίκοι αυτή η γη δεν σας ανήκει»! «…Να το ξέρετε αυτό, αυτή η γη ανήκει στον Ελληνικό λαό και ο ρεβανσισμός της Αριστεράς μέσα από ένα ιστορικό απολίθωμα μαρξιστικό, όπως είναι ο ΣΥΡΙΖΑ, θα αποτελέσει πραγματικά μια φάρσα και μια παρένθεση της πολιτικής ιστορίας του τόπου. Και αν έχετε το θάρρος εκεί που πάτε και μιλάτε με τους δανειστές, φορέστε το σφυροδρέπανο, επιτέλους, δείξτε τον πραγματικό σας εαυτό. Εμάς δεν μας πείθετε ότι είστε δημοκράτες. Βλέπουμε τον αποκλεισμό, βλέπουμε την πολεμική σας, δεν θα περάσετε. Η Χρυσή Αυγή θα γίνεται όλο και περισσότερο δυνατή.»
ΣΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΟΛΟΓΙΑ: “ΤΟΣΟ ΔΥΣΚΟΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΕΤΕ ΤΟΥΣ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΕΣ;”
Τα όσα παρέθεσα προηγουμένως αποτελούσαν μέρος της πρωτολογίας μου και μετά από την ομιλία μου αυτή πήραν τον λόγο εκπρόσωποι όλων των κομμάτων και φυσικά και της κυβερνήσεως, οι οποίοι είχαν την ευκαιρία να μου απαντήσουν, είχαν την ευκαιρία επίσης, εάν ήθελαν, που δεν ήθελαν, να καταδικάσουν όλες αυτές τις πράξεις, για τις οποίες ένοχα σιώπησαν και σιωπούν. Δεν το έκαναν όμως. Και όχι μόνον αυτό. Τους προκάλεσα, αφού δεν τις καταδικάζουν να παραδεχθούν τουλάχιστον ότι τις επικροτούν, ότι τις χειροκροτούν και δεν είναι τυχαίο ότι σε μία από τις επιθέσεις αυτές είχε συμμετάσχει μέλος της οικογένειας κορυφαίου υπουργού του ΣΥΡΙΖΑ. Ο οποίος υπουργός του ΣΥΡΙΖΑ έλαβε τότε θέση στη Βουλή και δήλωσε υπερήφανος για την “αντιφασιστική” δράση του συγγενούς του. Σιωπή και από την ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ, η οποία παριστάνει την “ευαίσθητη” για τα ζητήματα πολιτικής βίας. Φαίνεται πως η πολιτική βία όταν είναι κατά της ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ δεν είναι για αυτήν καταδικαστέα… Από την δευτερολογία μου, λοιπόν και τα παρακάτω με τα οποία κατέδειξα ότι υπάρχει πλήρης πολιτική συμπόρευση και σύμπνοια του πολιτικού κατεστημένου με τους κόκκινους εγκληματίες.
Στα παρακάτω λόγια μου φυσικά δεν είχε την τόλμη να απαντήσει ουδείς! Είπα λοιπόν στην Βουλή: “Το είπα προηγουμένως στην ομιλία μου και το επαναλαμβάνω. Έχετε κάνει την Ελλάδα το τελευταίο Σοβιέτ της Ευρώπης. Και μου προκαλεί εντύπωση: Κατέθεσα στα Πρακτικά δύο φωτογραφίες ενός νέου ανθρώπου με ματωμένο το πρόσωπο και μιας κοπέλας με γύψο στο χέρι που της το σπάσαν με σφυρί. Τόσο δύσκολο είναι να το καταδικάσετε; Δεν έχετε την πολιτική τόλμη να καταδικάσετε αυτή τη βαρβαρότητα; Όχι. Βεβαίως, αφήνω τα όσα ανιστόρητα είπε ο κύριος Πρωθυπουργός, ότι η Αριστερά είναι ένα κίνημα της ειρήνης που μοίραζε τριαντάφυλλα, λες και δεν ξέρουμε για τη σφαγή του συνταγματάρχη Ψαρού, για την Πηγάδα του Μελιγαλά. Όλα αυτά για εσάς δεν υπάρχουν …”“Επιπλέον, όπου αντιδρά ο λαός βλέπετε παντού Χρυσαυγίτες: Στο Μενίδι, στον Ασπρόπυργο, στη Μακεδονία, παντού Χρυσαυγίτες. Όπως το πάτε, με τον όλεθρο που σπέρνετε όλη η Ελλάδα θα γίνει Χρυσή Αυγή, είτε το θέλετε είτε δεν το θέλετε.”
Νικόλαος Γ. Μιχαλολιάκος, Γενικός Γραμματέας Λαϊκού Συνδέσμου - Χρυσή Αυγή
Την Δευτέρα 3 Ιουλίου 2017, έλαβε χώρα στο κοινοβούλιο συζήτησις προ ημερησίας διατάξεως εις επίπεδον Αρχηγών κομμάτων για την συμφωνία της κυβερνήσεως στο Eurogroup της 15ης Ιουνίου 2017. Φυσικά και έλαβα τον λόγο και αναφέρθηκα εκτός από το κατ’ ουσίαν θέμα της συζητήσεως, για το οποίο κατηγορηματικά κατέθεσα την άποψη της ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ ότι η συμφωνία αυτή ήταν μία ακόμη αποτυχία της μνημονιακής κυβερνήσεως του ΣΥΡΙΖΑ και των ΑΝΕΛ, και στο μέγα πολιτικό ζήτημα των εγκληματικών και τρομοκρατικών επιθέσεων κατά της ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ, ζήτημα το οποίο το λεγόμενο “συνταγματικό” ή “δημοκρατικό τόξο” ή διαφορετικά το κόμμα των πολιτικών κομμάτων, ακολουθεί την γραμμή μιας ένοχης σιωπής αρνούμενο να καταδικάσει την βία των αναρχοκομμουνιστών. Γιατί αναφέρθηκα σε αυτό το ζήτημα; Μα για τον απλούστατο λόγο ότι όντας αποκλεισμένοι από τα κανάλια, τις φυλλάδες και τους ραδιοφωνικούς σταθμούς των “νταβατζήδων”, μικρών και μεγάλων, δεν είχα την ευκαιρία για έναν δημόσιο λόγο για το θέμα αυτό. Μίλησα, λοιπόν, για τις επιθέσεις κατά της ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ και από την ομιλία μου αυτή τα παρακάτω αποσπάσματα:
ΑΠΕΙΛΕΣ ΘΑΝΑΤΟΥ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ
“Πριν από λίγους μήνες είχαμε μια επίθεση στο Μαρούσι από τους προστατευόμενους από εσάς νεαρούς. Διότι πρέπει, επιτέλους, να αναλαμβάνετε και τις ευθύνες σας. Μάλιστα, έγραψαν συνθήματα πάνω στα γραφεία μας, όπως «Ένα μεγάλο λάκκο για τον Μιχαλολιάκο», «Χώμα και φτυάρι για τον Κασιδιάρη». Απειλές θανάτου ξεκάθαρες. Δεν τις καταδίκασε κανείς σας. Είχαμε, επίσης, επίθεση στα κεντρικά γραφεία του κόμματός μας με τσεκούρια και σφυριά. Δεν την καταδίκασε κανείς. Είχαμε επίσης επίθεση στα γραφεία μας στον Ασπρόπυργο όπου τραυματίστηκαν τρία άτομα. Για το θέμα της επιθέσεως στον Ασπρόπυργο είχαμε καταθέσει εξώδικο προς το Υπουργείο Δημοσίας Τάξεως, προς τη Διεύθυνση Αστυνομικών Επιχειρήσεων της Γενικής Αστυνομικής Διεύθυνσης Αττικής και το Αστυνομικό Τμήμα Ασπροπύργου, όπου λέγαμε ότι, σύμφωνα με πληροφορίες, θα χτυπηθεί το γραφείο μας Ασπροπύργου και ότι υπάρχει κίνδυνος τραυματισμού προσώπου και ζητούσαμε τη λήψη όλων των απαραίτητων μέτρων για την ασφάλεια των γραφείων μας στον Ασπρόπυργο Αττικής, με ημερομηνία 17 Μαΐου 2017. Και μέσα σε έναν μήνα έγινε η επίθεση αυτή. Στην επίθεση αυτή είχαμε αυτό, το ματωμένο πρόσωπο ενός χρυσαυγίτη, ενός νέου ανθρώπου που τον χτύπησαν με σφυριά στο κεφάλι. Δεν το καταδίκασε κανένα κόμμα. Όσο για τα μέσα μαζικής ενημερώσεως, τα υποκριτικά, τα υποδουλωμένα, τα εχθρικά προς τη Χρυσή Αυγή, τα οποία παίρνουν κατευθείαν το αστυνομικό δελτίο, δεν πήγε κανείς σε ένα νοσοκομείο. Παρακαλώ και αυτό για τα Πρακτικά. Να το χαίρεστε! Κι εδώ (στην φωτογραφία) είναι μια κοπέλα της οποίας έσπασαν το χέρι με… σφυρί! Αυτοί είναι οι σύντροφοί σας, οι “ημέτεροι”, τους οποίους υπερασπίζεστε κάθε τόσο. Και αυτό παρακαλώ για τα Πρακτικά. Γιατί δεν καταδικάζετε τις επιθέσεις; Αλλά εντάξει, είναι δικαίωμά σας να μην τις καταδικάζετε. Γιατί δεν έχετε το πολιτικό θάρρος να πείτε ότι συμφωνείτε με τις ενέργειες αυτές; Να πείτε: «Ναι, είμαστε κομμουνιστές και χαιρόμαστε, όταν χτυπάνε εθνικιστές, φασίστες, όπως θέλετε». Δεν το λέτε. Σιωπάτε.”
ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΣΟΒΙΕΤ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ
“Έχετε καταντήσει την Ελλάδα, το τελευταίο σοβιέτ της Ευρώπης. Και πρόσφατο παράδειγμα είναι το ψήφισμα στην Ευρωπαϊκή Ένωση για τα ανθρώπινα δικαιώματα που καταπιέζονται στην κομμουνιστική Κίνα, όπου ασκήσατε βέτο, για να μην περάσει το ψήφισμα αυτό. Και πώς θα μπορούσατε να κάνετε διαφορετικά, όταν ο ίδιος ο Πρωθυπουργός σας Αλέξης Τσίπρας σε συνέντευξή του στην αγαπημένη σας κάποτε μακαρίτισσα «Ελευθεροτυπία» είχε πει ότι θαυμάζει τον Μάο Τσε Τουνγκ, έναν μεγάλο εγκληματία. Στον λιμό του Στάλιν πέθαναν οκτώ εκατομμύρια στην Ουκρανία. Στην Κίνα πέθαναν τριάντα με σαράντα εκατομμύρια εν ονόματι της εκβιομηχάνισης του μπολσεβικισμού. Βέτο για την Κίνα, όμως, για το εμπάργκο κατά της Ρωσίας απόλυτα σύμφωνοι.» «…Ένα ματωμένο πρόσωπο, μια κοπέλα που της σπάνε το χέρι με σφυρί. Αυτή είναι η πολιτική βία, έχει χρώμα κόκκινο, είναι τα ιστορικά απολιθώματα του μπολσεβικισμού που ζουν ακόμη στην Ελλάδα και εις ό,τι μας αφορά αγωνιζόμαστε με συνέπεια να κάνουμε πράξη το σύνθημα: Αναρχικοί και μπολσεβίκοι αυτή η γη δεν σας ανήκει»! «…Να το ξέρετε αυτό, αυτή η γη ανήκει στον Ελληνικό λαό και ο ρεβανσισμός της Αριστεράς μέσα από ένα ιστορικό απολίθωμα μαρξιστικό, όπως είναι ο ΣΥΡΙΖΑ, θα αποτελέσει πραγματικά μια φάρσα και μια παρένθεση της πολιτικής ιστορίας του τόπου. Και αν έχετε το θάρρος εκεί που πάτε και μιλάτε με τους δανειστές, φορέστε το σφυροδρέπανο, επιτέλους, δείξτε τον πραγματικό σας εαυτό. Εμάς δεν μας πείθετε ότι είστε δημοκράτες. Βλέπουμε τον αποκλεισμό, βλέπουμε την πολεμική σας, δεν θα περάσετε. Η Χρυσή Αυγή θα γίνεται όλο και περισσότερο δυνατή.»
ΣΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΟΛΟΓΙΑ: “ΤΟΣΟ ΔΥΣΚΟΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΕΤΕ ΤΟΥΣ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΕΣ;”
Τα όσα παρέθεσα προηγουμένως αποτελούσαν μέρος της πρωτολογίας μου και μετά από την ομιλία μου αυτή πήραν τον λόγο εκπρόσωποι όλων των κομμάτων και φυσικά και της κυβερνήσεως, οι οποίοι είχαν την ευκαιρία να μου απαντήσουν, είχαν την ευκαιρία επίσης, εάν ήθελαν, που δεν ήθελαν, να καταδικάσουν όλες αυτές τις πράξεις, για τις οποίες ένοχα σιώπησαν και σιωπούν. Δεν το έκαναν όμως. Και όχι μόνον αυτό. Τους προκάλεσα, αφού δεν τις καταδικάζουν να παραδεχθούν τουλάχιστον ότι τις επικροτούν, ότι τις χειροκροτούν και δεν είναι τυχαίο ότι σε μία από τις επιθέσεις αυτές είχε συμμετάσχει μέλος της οικογένειας κορυφαίου υπουργού του ΣΥΡΙΖΑ. Ο οποίος υπουργός του ΣΥΡΙΖΑ έλαβε τότε θέση στη Βουλή και δήλωσε υπερήφανος για την “αντιφασιστική” δράση του συγγενούς του. Σιωπή και από την ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ, η οποία παριστάνει την “ευαίσθητη” για τα ζητήματα πολιτικής βίας. Φαίνεται πως η πολιτική βία όταν είναι κατά της ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ δεν είναι για αυτήν καταδικαστέα… Από την δευτερολογία μου, λοιπόν και τα παρακάτω με τα οποία κατέδειξα ότι υπάρχει πλήρης πολιτική συμπόρευση και σύμπνοια του πολιτικού κατεστημένου με τους κόκκινους εγκληματίες.
Στα παρακάτω λόγια μου φυσικά δεν είχε την τόλμη να απαντήσει ουδείς! Είπα λοιπόν στην Βουλή: “Το είπα προηγουμένως στην ομιλία μου και το επαναλαμβάνω. Έχετε κάνει την Ελλάδα το τελευταίο Σοβιέτ της Ευρώπης. Και μου προκαλεί εντύπωση: Κατέθεσα στα Πρακτικά δύο φωτογραφίες ενός νέου ανθρώπου με ματωμένο το πρόσωπο και μιας κοπέλας με γύψο στο χέρι που της το σπάσαν με σφυρί. Τόσο δύσκολο είναι να το καταδικάσετε; Δεν έχετε την πολιτική τόλμη να καταδικάσετε αυτή τη βαρβαρότητα; Όχι. Βεβαίως, αφήνω τα όσα ανιστόρητα είπε ο κύριος Πρωθυπουργός, ότι η Αριστερά είναι ένα κίνημα της ειρήνης που μοίραζε τριαντάφυλλα, λες και δεν ξέρουμε για τη σφαγή του συνταγματάρχη Ψαρού, για την Πηγάδα του Μελιγαλά. Όλα αυτά για εσάς δεν υπάρχουν …”“Επιπλέον, όπου αντιδρά ο λαός βλέπετε παντού Χρυσαυγίτες: Στο Μενίδι, στον Ασπρόπυργο, στη Μακεδονία, παντού Χρυσαυγίτες. Όπως το πάτε, με τον όλεθρο που σπέρνετε όλη η Ελλάδα θα γίνει Χρυσή Αυγή, είτε το θέλετε είτε δεν το θέλετε.”
Νικόλαος Γ. Μιχαλολιάκος, Γενικός Γραμματέας Λαϊκού Συνδέσμου - Χρυσή Αυγή
"“Όλη η Ελλάδα θα γίνει Χρυσή Αυγή” "
ReplyDeleteENTAΞΕΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΟΥΤΕ ΧΑΖΟΙ ΟΥΤΕ ΣΑΝΟΦΑΓΟΙ....ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΤΕ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΕΙΚΩΣ ΜΠΟΥΡΔΟΛΟΓΙΕΣ....ΕΝΩ Η ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΗΤΑΝ ΙΔΑΝΙΚΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ Χ.ΑΥΓΗ ΜΕ ΟΛΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΧΑΟΣ, ΤΗΝ ΑΚΥΒΕΡΝΗΣΙΑ, ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΑΤΑΡΡΕΥΣΗ, ΤΗΝ ΕΙΣΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΑΥΤΩΝ ΛΑΘΡΟΕΙΣΒΟΛΕΩΝ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ, ΤΗΝ ΕΞΑΦΑΝΙΣΗ ΤΩΝ ΘΕΣΕΩΝ ΕΡΓΑΣΙΑΣ,....ΚΑΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΜΝΗΜΟΝΙΑ ΤΟΥ ΚΩΛΟΥ.....ΕΝΩ ΚΑΝΕΙΣ ΘΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕ ΑΠΟ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΣΟΒΑΡΟ ΕΘΝΙΚΙΣΤΙΚΟ ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΟ ΚΙΝΗΜΑ, ΝΑ ΕΙΧΕ ΣΑΡΩΤΙΚΗ ΕΠΙΚΡΑΤΗΣΗ, ΕΣΕΙΣ...ΠΑΤΩΣΑΣΕ.....ΤΑ ΚΑΝΑΤΕ ΣΚΑΤΑ!!
ΣΤΙΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΠΗΡΑΤΕ ΜΟΝΟ 379.584 ΨΗΦΟΥΣ ΔΗΛΑΔΗ 46.441 ΨΗΦΟΥΣ...ΛΙΓΟΤΕΡΟΥΣ...ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΤΟΥ 2012, ΠΟΥ ΕΙΧΑΤΕ ΠΑΡΕΙ 536.913 ΨΗΦΟΥΣ ΚΑΙ ΠΟΣΟΣΤΟ 9,39%....ΤΕΛΟΣ ΠΗΡΑΤΕ 8.803 ΨΗΦΟΥΣ ...ΛΙΓΟΤΕΡΟΥΣ....ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΤΟΥ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2015 ΟΠΟΥ ΕΙΧΑΤΕ ΠΑΡΕΙ 388.387 ΨΗΦΟΥΣ ΚΑΙ ΠΟΣΟΣΤΟ 6,28%....ΑΥΤΟ ΓΙΑ ΤΟ ΟΤΙ "ΟΛΗ Η ΕΛΛΑΔΑ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ"
ΠΑΜΕ ΠΑΡΑΚΑΤΩ
"”“Επιπλέον, όπου αντιδρά ο λαός βλέπετε παντού Χρυσαυγίτες: Στο Μενίδι, στον Ασπρόπυργο, στη Μακεδονία, παντού Χρυσαυγίτες'
ΣΕ ΑΥΤΟ ΕΧΕΤΕ ΔΙΚΙΟ,Η ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΠΡΟΕΡΧΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΠΛΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΛΙΤΕΣ...ΠΑΝΤΩΣ ΑΦΗΣΤΕ ΤΗΝ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΗΣΥΧΗ, ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΚΑΠΕΤΑΝΑΤΟ, ΑΝ ΚΑΙ ΣΤΑ ΕΠΕΙΣΟΔΙΑ ΣΤΟ ΩΡΑΙΟΚΑΣΤΡΟ, ΟΥΔΕΙΣ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΗΤΑΝ ΕΚΕΙ, ΕΓΩ ΗΜΟΥΝ....ΚΑΙ ΕΚΕΙ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΚΑΝΕΝΑΣ ΧΡΥΣΑΥΓΙΤΗΣ.
"Βλέπουμε τον αποκλεισμό, βλέπουμε την πολεμική σας, δεν θα περάσετε. "
ΟΤΑΝ ΜΙΛΑΤΕ ΓΙΑ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟ ΚΥΡΙΕ ΜΙΧΑΛΟΛΙΑΚΟ, ΑΠΟ ΤΑ ΜΕΣΑ ΜΜΕ Η ΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ, ΚΑΠΟΙΟΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΑΣ ΠΕΙ...ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΓΙΑ ΝΑ ΣΑΣ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΣΕΙ!! ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΗΝ "ΑΔΕΙΑΣΕΤΕ" ΑΠΟ ΤΩΡΑ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΟΝΤΑΣ ΔΗΜΟΣΙΑ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΕΝΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΚΟΜΜΑΤΟΣ ΣΑΣ, ΚΑΤΙ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΘΑ ΑΧΡΗΣΤΕΥΕ ΤΟ ΚΟΜΜΑ ΣΑΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΡΟΛΟ ΤΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΥ ΗΛΙΘΙΟΥ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ....ΦΙΜΩΝΟΝΤΑΣ ΣΑΣ....ΣΑΣ ΔΙΝΟΥΝ ΠΑΡΑΤΑΣΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΖΩΗΣ, ΔΙΟΤΙ ΑΝ ΣΑΣ ΑΦΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΣΑΣ ΒΑΛΟΥΝ ΜΕΣΑ ΣΕ ΑΝΟΙΚΤΗ ΔΗΜΟΣΙΑ η ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΤΩΝ ΑΕΤΟΝΥΧΗΔΩΝ ΤΟΥ ΚΟΜΜΑΤΙΣΜΟΥ, ΘΑ ΔΕΙΧΝΕΤΕ ΔΙΠΛΑ ΤΟΥΣ ΣΑΣ ΚΟΜΠΑΡΣΟΣ ΕΠΑΡΧΙΑΚΟΥ ΜΠΟΥΛΟΥΚΙΟΥ....ΚΑΙ ΑΥΤΟ Δ-Ε-Ν ΤΟ ΘΕΛΕΙ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ...ΑΛΛΑ ΣΑΣ ΤΟ ΕΠΙΦΥΛΑΣΣΕΙ ΜΕ ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΑΣΧΗΜΟ ΤΡΟΠΟ ΣΤΟ ΠΡΟΣΕΧΕΣ ΜΕΛΛΟΝ. (ΞΕΡΟΥΜΕ ΤΙ ΛΕΜΕ)
ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΑΦΗΣΤΕ ΤΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΚΑΙ ΤΑ ΔΕΥΤΕΡΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΠΑΤΕ ΓΙΑ ΚΑΝΕΝΑ ΜΠΥΡΟΝΙ...ΚΑΙ ΑΠΟΛΑΥΣΤΕ ΤΟ ΟΣΟ ΑΚΟΜΑ ΚΡΑΤΑΕΙ....ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΠΕΛΑΣΓΟΙ ΕΧΟΥΝ ΗΔΗ ΕΠΑΝΕΡΘΕΙ ΣΤΙΣ ΠΑΤΡΟΓΟΝΙΚΕΣ ΤΟΥΣ ΕΣΤΙΕΣ ΕΔΩ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ, ΟΙ ΑΧΑΙΟΙ ΕΟΥΝ ΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ (ΝΑΤΟ) Η ΚΑΤΑΡΑ ΤΩΝ ΑΤΡΕΙΔΩΝ ΕΙΝΑΙ ΞΑΝΑ ΕΠΙ ΤΑΠΗΤΟΣ...ΤΟ ΑΙΜΑ ΚΙΝΕΙ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ....ΚΑΙ ΘΑ ΕΡΘΕΙ Η ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΘΑ ΓΥΡΙΣΟΥΝ.....ΝΙΚΗΤΕΣ....ΟΙ ΔΩΡΙΕΙΣ (ΚΑΤΙ ΤΥΠΟΙ ΣΑΝ ΕΜΕΝΑ) ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟ ΤΗΣ ΤΡΟΙΑΣ, ΚΑΙ ΒΛΕΠΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΚΑΙ ΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΤΕΣΤΡΑΜΕΝΑ....ΘΑ ΤΟΥΣ ΓΑΜΗΣΟΥΝ ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ, ΚΑΙ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΑΝΑΤΡΟΠΗ ΠΟΛΙΤΕΥΜΑΤΟΣ, ΞΑΝΑ.!!
ΧΧΧΧ.
Επιτέλους, ας πούμε κάποιες αλήθειες, πέρα από λιακοπουλεικες ασυναρτησίες, περί Ελλήνων που ήταν από τους Ελ(σημιτικο), δεκάδες χιλιάδες χρόνια, και άλλα φαιδρα. Οι Αχαιοί, έχουν έρθει σε επιμειξία με τους Δαναούς, που ήταν από την ίδια ορδη με αυτούς του Μωυσή που έφυγαν από την Αίγυπτο. Οι σιωνιστές της εποχής είχαν εξουσία από τότε με καδμους, Δαναούς, πελοπες, κ.α.(δυστυχώς αρχαίοι ιστορικοί και συγγραφείς είναι απροκαλυπτοι με το θέμα αυτό, αλλά τι περιμένεις Όταν κάποιοι δηλώνουν συνεχιστές των αρχαίων και λατρεύουν τον Προμηθέα στα προμήθεια...) Όταν ακούω από τους γελοίους νεοεθνικιστες, για ένωση των Ελλήνων, που είναι απόγονοι του Λεωνίδα μου ανεβαίνει το αίμα στο κεφάλι(για αυτό μας γλεντάει η ακροαριστερα). Οι Δωριείς και εν μέρη οι Ίωνες καθάρισαν την κατάσταση, αλλά σταδιακά αποδυναμωθηκαν, και μετά την κάκιστη και ασυναρτητη βιοπολιτικη του Αλέξανδρου, ο Ελληνισμός ουσιαστικά γενοκτονηθηκε. Σήμερα μιλάμε για λευκους(εν μέρη) Ρωμιούς ελληνόφωνους, και όχι για απογόνους των αρχαίων. Αυτή είναι η αλήθεια Όσο και αν πονάει. Το 65% του πληθυσμού δεν είναι λαθρομετανάστες, γύφτοι και άλλες μειονότητες, αλλά δυστυχώς αυτό το ποσοστό αν και στην πλειοψηφία τους Καυκάσιοι, δεν είναι απόγονοι των αρχαίων Ελλήνων, αλλά απόγονοι Αρβανιτών, Βλάχων, καραμανληδων, Σλάβων, Αρμενίων, φραγκολεβαντινων, βαυαρων, αράβων, εβραίων, λαζων, Καππαδοκων, κ.λ.π. Αυτά με αναμφισβητητα στοιχεία, μεσαιωνικών και μεταγενεστερων εποικισμών. Η μόνη λύση για όσους έχουν μείνει με ελληνικο αίμα(τους υπολογιζω σε 15-20%) είναι η άμεση απόσχιση από τον μέγιστο εχθρό τους τα Τελευταίες χιλιάδες χρόνια, που δεν είναι άλλος από το νεοελληνικό αυτό κρατίδιο-έκτρωμα, που δημιουργήθηκε αποκλειστικά για να τους γενοκτονησει Χωρίς έλεος. Οτιδήποτε άλλο περί ένωσης όλων των δήθεν Ελλήνων, περί απόκτησής εδαφών, της Κωνσταντινούπολης(οι αυθεντικοί Έλληνες πρέπει να ρίξουμε πυρηνικά στην πουστροπολη, για τις γενοκτονίες που μας έχει κάνει, είτε σαν βυζαντινή, είτε σαν οθωμανική), λέγονται από εχθρούς των πραγματικών Ελλήνων, οι οποίοι Όταν έρθει η ώρα πρέπει να εξολοθρευτουν χωρίς έλεος.
ReplyDeleteΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΑΛΗΘΕΙΕΣ ΛΕΜΕ ΚΑΙ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΜΕ ΣΥΝΕΧΩΣ ΝΑ ΛΕΜΕ. ΕΑΝ ΕΧΕΙΣ ΕΝΤΟΠΙΣΕΙ ΚΕΙΜΕΝΑ ΔΙΚΑ ΜΑΣ ΠΟΥ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΩΡΑΙΟΠΟΙΗΣΟΥΝ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΟΤΕ ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΝΑ ΜΟΥ ΤΑ ΥΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΚΑΙ ΘΑ ΦΡΟΝΤΙΣΒΩ ΝΑ ΤΑ ΞΑΝΑΔΩ.
ReplyDeleteΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟ ΠΩΣ ΟΙ ΦΕΡΟΜΕΝΟΙ ΩΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΤΟΙΚΟΙ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΙΜΑ, ΜΕ ΤΗΝ ΛΟΓΙΚΗ ΤΗΣ ΑΙΜΑΤΟΛΟΓΙΚΗΣ ΣΥΓΓΕΝΕΙΑΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΑΤΟΙΚΩΝ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΑΣ ΠΟΥΜΕ ΤΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ή ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΩΝ ΡΩΜΑΙΩΝ ή ΚΑΙ ΠΙΟ ΠΑΛΙΑ ΓΙΑ ΟΣΟ ΕΧΟΥΜΕ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ. ΕΣΥ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΓΙΖΕΙΣ ΣΕ 15-20% (ΥΠΟΘΕΤΩ ΤΟΥ ΓΕΝΙΚΟΥ ΠΛΗΘΥΣΜΟΥ ΤΩΝ 10 ΕΚ) ΑΡΑ ΒΑΡΙΑ 200.000. ΕΜΕΙΣ ΛΕΜΕ ΚΑΤΑ ΤΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ 300.000. ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΑΥΤΟ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΕΙ ΤΗΝ ..."ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΗ" ΣΟΥ ΠΩΣ ΔΕΝ ΛΕΜΕ ΑΛΗΘΕΙΕΣ.
ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΜΕΛΕΤΕΣ ΒΕΒΑΙΑ ΠΟΥ ΔΙΑΦΩΝΟΥΝ ΚΑΙ ΜΕ ΕΣΕΝΑ ΚΑΙ ΜΕ ΕΜΑΣ ΜΕ ΠΙΟ ΠΡΟΒΕΒΛΗΜΕΝΗ ΑΥΤΗΝ ΤΟΥ ΓΕΝΕΤΙΣΤΟΥ ΤΟΥ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΙΔΗ ΑΛΛΑ ΕΠΙ ΑΥΤΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΞΑΝΑ-ΣΧΟΛΙΑΣΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΟΓΟΣ ΝΑ ΜΠΟΥΜΕ ΕΚ ΝΕΟΥ ΣΕ ΝΕΟ ΚΥΚΛΟ ΣΥΖΗΤΗΣΕΩΝ.
ΕΜΕΙΣ ΑΛΛΟ ΠΡΑΓΜΑ ΘΕΛΟΥΜΕ ΤΩΡΑ ΝΑ ΣΧΟΛΙΑΣΟΥΜΕ ΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΣ ΑΦΟΡΜΗ ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΑΤΑ ΒΑΣΗ ΣΩΣΤΕΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΣΟΥ.
ΕΝΤΑΞΕΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΘΝΟΣ ΟΥΤΕ ΕΧΟΥΝ ΑΙΜΑΤΟΛΟΓΙΚΗ ΣΥΓΓΕΝΕΙΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΡΧΑΙΟΥΣ ΚΑΤΟΙΚΟΥΣ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ. ΕΧΟΥΝ ΟΙ ΑΛΒΑΝΟΙ, ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ, ΟΙ ΕΒΡΑΙΟΙ ; ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ ΕΘΝΗ; ΜΗΠΩΣ ΕΧΟΥΝ ΟΙ ΑΥΤΟΑΠΟΚΑΛΟΥΜΕΝΟΙ ΜΑΚΕΔΟΝΕΣ; Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΦΑΝΗΣ. ΟΥΤΕ ΑΥΤΟΙ ΕΧΟΥΝ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΕΙΚΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ΚΑΙ ΔΗΘΕΝ ΠΡΟΓΟΝΟΥΣ ΤΟΥΣ. ΕΙΔΙΚΑ ΟΙ ΣΥΓΧΡΟΝΟΙ ΕΒΡΑΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΕΛΩΣ ΦΥΛΕΤΙΚΑ ΑΣΧΕΤΟΙ ΜΕ ΤΟΝ ΛΑΟ ΠΟΥ ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΠΑΛΑΙΑ ΔΙΑΘΗΚΗ. ΜΗΠΩΣ ΕΧΟΥΝ ΟΙ ΑΙΓΥΠΙΟΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΡΧΑΙΟΥΣ ΑΙΓΥΠΤΙΟΥΣ; ΟΧΙ ΟΥΤΕ ΑΥΤΟΙ ΕΧΟΥΝ, ΟΙ ΣΥΓΧΡΟΝΟΙ ΑΙΓΥΠΤΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΡΑΒΕΣ. ΠΑΜΕ ΣΕ ΝΕΑ ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΑ "ΕΘΝΗ", ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΛΕΓΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΣΥΜΠΕΡΙΦΕΡΟΝΤΑΙ ΕΤΣΙ. ΟΙ ΗΠΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΑΚΟΜΗ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΟΠΟΥ ΕΚΕΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟΝ ΠΟΛΥΕΘΝΙΚΟΙ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΠΟΛΥΦΥΛΕΤΙΚΟΙ.
ΑΡΑ ΣΗΜΑΣΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΜΟΝΟΝ ΤΟ ΑΙΜΑ. ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΛΟΙΠΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΠΟΥ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΖΟΥΝ ΕΝΑ ΕΘΝΟΣ. ΟΜΜΑΙΜΟΝ, ΟΜΟΓΛΩΣΣΟ, ΟΜΟΤΡΟΠΟ, ΟΜΟΘΡΗΣΚΟ. ΑΝ ΜΕ ΡΩΤΗΣΕΙΣ ΚΙ ΕΔΩ ΠΟΥ ΦΤΑΣΑΜΕ, ΤΑ ΠΙΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΟΜΟΓΛΩΣΣΟ ΚΑΙ ΤΟ ΟΜΟΤΡΟΠΟ. ΑΥΤΑ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ , ΑΥΤΑ ΦΡΟΝΤΙΣΑΝ ΝΑ ΧΤΙΣΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΟΙ ΕΒΡΑΙΟΙ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΜΟΣΤΡΑΡΟΥΝ ΣΑΝ ΕΘΝΟΣ-ΚΡΑΤΟΣ. ΤΑ ΙΔΙΑ ΦΡΟΝΤΙΣΕ ΚΑΙ Ο ΚΕΜΑΛ ΚΙ ΕΚΑΝΕ ΤΟΥΣ ΤΟΥΡΚΟΥΣ ΕΘΝΟΣ, ΤΑ ΙΔΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΑΛΒΑΝΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΣΛΑΒΟΤΑΤΑΡΟΙ.
ΔΕΝ ΠΑΡΑΔΙΔΕΙΣ ΟΙΚΕΙΟΘΕΛΩΣ ΕΔΑΦΟΣ ΠΟΤΕ. ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ ΜΕ ΟΤΙ ΚΙ ΟΣΟ ΜΠΟΡΕΙΣ. ΟΧΙ Ο ΔΙΑΜΕΛΙΣΜΟΣ ΜΑΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΛΥΣΗ ή ΑΝ ΘΕΣ ΕΜΕΙΣ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΣΥΝΑΙΝΕΣΟΥΜΕ ΣΕ ΑΥΤΟΝ. ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΦΤΙΑΞΕΙΣ ΕΘΝΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ ΕΝΑ ΠΡΑΓΜΑ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΙΔΙΩΞΕΙΟΣ. ΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ. ΑΥΤΗΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΧΤΙΖΕΙΣ ΣΥΝΕΧΩΣ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΜΑΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΗΝ ΧΤΙΣΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΔΙΟΤΙ ΤΑ ΧΑΛΙΑ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΕΡΙΓΡΑΠΤΑ.
Υ.Γ: ΤΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΩ ΑΝ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΔΕΚΑΔΕΣ ΤΕΣΤ ΒΓΩ ΕΓΩ ΚΑΙ Η ΠΑΠΑΡΗΓΑ ή Ο ΚΟΥΤΣΟΥΜΠΑΣ ΑΙΜΑΤΟΛΟΓΙΚΑ ΕΛΛΗΝΕΣ; -ΠΩΣ ΣΤΟ ΔΙΑΟΛΟ ΘΑ ΚΑΝΩ ΧΩΡΙΟ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ; ΔΕΝ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ . ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΠΕΛΠΙΣΙΑ ΠΟΥ ΠΙΘΑΝΩΣ ΔΙΑΚΑΤΕΧΕΙ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΛΛΑ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΙΤΡΕΠΟΥΝ ΣΤΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΤΟΥΣ ΝΑ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΤΟΝ ΕΛΕΓΧΟ ΤΩΝ ΕΓΚΕΦΑΛΙΚΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΩΝ ΤΟΥΣ. ΤΟ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΠΑΝΙΣΧΥΡΟ ΟΠΛΟ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΩΣ ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑΣΤΗΣ ΙΣΧΥΟΣ ΜΟΝΟΝ ΣΕ ΙΔΙΑΙΤΕΡΩΣ ΚΡΙΣΙΜΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ. ΕΙΝΑΙ ΔΕ, ΠΟΛΥ ΚΑΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΣΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑ ΜΑΣ.
Να διευκρινίσω ότι το σχόλιο μου δεν πήγαινε προς το αγαπητό ιστολόγιο που διαβάζω πολύ καιρό, και λέμε ακριβώς τα ίδια, όπως και συμφωνω 1000% με ότι γράφεις από πάνω, αλλά στις μπουρδολογιες του ΧΧΧ που συνεχίζει τις γνωστές ασυναρτησίες στα σχόλια του, ο οποίος προφανώς νομιζει ότι είναι ΕΛ, απόγονος των αρχαίων Μακεδόνων(τον οποίο να πληροφορήσω ότι γενοκτονηθηκαν μαζικά από τους Ρωμαίους και δεν υπάρχει ούτε δείγμα). Όλα αυτά που λέει το ισχύς στο πιο πάνω σχόλιο, για την δημιουργία των νέων αυτών εθνών, είναι σωστά, και πρέπει Και εμείς να κάνουμε κάτι αντίστοιχο(π.χ. παράδειγμα προς μίμηση η αποτελεσματικότητα του Ισραήλ και της εβραϊκής διασποράς), για να έχουμε ελπίδες επιβίωσης. Προσωπικά συμφωνώ και με την άποψη περί της φυλετικής συγγένειας με τους αριστερούς, που προσωπικά ακόμα και αδέλφια να βγαίναμε με μερικούς, θα τους εκτελουσα δίχως δισταγμό οικογενειακά.
DeleteΑΝΩΝΥΜΕ 19:03
ReplyDeleteΑΝ Ο ΧΧΧΧ ΘΕΩΡΕΙ , ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ, ΚΑΙ Ο ΙΔΙΟΣ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝ ΕΜΕΝΑ ΔΕΝ ΜΕ ΕΝΟΧΛΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ.
ΕΜΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΩΣ ΟΜΑΔΑ ΕΠΙΔΙΩΚΟΥΜΕ ΑΣ ΠΟΥΜΕ ΝΑ "ΠΡΟΣΓΕΙΩΣΟΥΜΕ" ΤΟΥΣ ΕΝΑΠΟΜΕΙΝΑΝΤΕΣ ΕΛΛΗΝΕΣ. Ο ΧΧΧΧ ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΕΠΙΘΥΜΕΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΠΟΓΕΙΩΣΕΙ. ΕΣΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΡΟΤΙΜΑΣ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΜΑΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ, ΑΛΛΟΙ ΚΑΤΑ ΔΙΑΣΤΗΜΑΤΑ ΠΡΟΤΙΜΟΥΝ ΤΗΝ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΟΥ ΧΧΧΧ.
ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΝΑ ΘΕΩΡΟΥΜΕ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΜΑΣ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΑΛΛΑ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΠΩΣ ΘΑ ΕΜΠΟΔΙΖΟΥΜΕ (ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟ ΖΗΤΗΣΕΣ) ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΑΠΟΨΗ (ΠΟΥ ΣΗΜΕΙΩΤΕΟΝ ΣΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΕΓΩ ΔΙΑΦΩΝΩ , ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΟΙ ΑΧΑΙΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΔΩΡΙΕΙΣ ΑΥΤΟ ΠΟΥ Ο ΧΧΧΧ ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΙ, ΑΛΛΑ ΒΑΡΙΕΜΑΙ ΝΑ ΞΑΝΑΜΠΩ ΣΕ ΤΕΤΟΙΕΣ ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ ΜΑΖΙ ΤΟΥ ΔΙΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΞΕΡΟΚΕΦΑΛΟΣ ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΘΑ ΞΑΝΑ-ΤΣΑΚΩΘΟΥΜΕ) ΣΕ ΚΑΘΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΧΘΡΟΣ Ο ΧΧΧΧ, ΙΣΑ-ΙΣΑ ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΕΠΙΔΙΩΚΕΙ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ, ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΜΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΟΔΟ ΠΟΥ ΕΠΕΛΕΞΕ.
ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΟΥΤΑ ΝΑ ΑΠΟΓΕΙΩΣΩ, ΟΥΤΕ ΝΑ ΠΡΟΣΓΕΙΩΣΩ ΘΕΛΩ ΚΑΝΕΝΑΝ....ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΛΕΜΕ...ΟΥΤΕ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑ ΜΑΣ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ, ΟΥΤΕ ΤΑ ΒΓΑΖΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΜΑΣ, ΟΤΑΝ ΟΜΙΛΟΥΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΜΕ ΤΑ ΛΕΜΕ ΒΑΣΗ ΤΗΣ ΑΡΧΑΙΟΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΣ. ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΑΝΤΕ Ο ΗΡΟΔΟΤΟΣ ΕΙΝΑΙ "ΠΑΡΑΜΥΘΑΣ"..ΑΛΛΑ Ο ΘΟΥΚΥΔΙΔΗΣ;; Ο ΟΠΟΙΟΣ ΔΙΔΑΣΚΕΤΑΙ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΕΣ ΣΧΟΛΕΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΜΥΘΑΣ;;
ReplyDeletehttp://www.perseus.tufts.edu/hopper/text?doc=Perseus%3Atext%3A1999.01.0199%3Abook%3D1%3Achapter%3D3
ΜΕ ΑΝΑΦΟΡΑ ΤΟΥ ΤΟΝ ΟΜΗΡΟ, ΞΕΚΑΘΑΡΑ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΟΤΙ ΟΙ...ΜΟΝΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ....ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ ΤΡΩΙΚΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ, ΗΣΑΝ ΟΙ ΑΚΟΛΟΥΘΟΙ ΤΟΥ ΑΧΙΛΛΕΑ, ΕΝΩ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ ΠΟΛΕΜΟΥΣΑΝ ΟΙ ΔΑΝΑΟΙ,ΟΙ ΑΡΓΕΙΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΑΧΑΙΟΙ. ΕΛΠΙΖΩ ΟΡΙΣΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΟΥΝ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΟΥΝ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗΝ ΤΟΥ ΘΟΥΚΥΔΙΔΗ...ΟΠΟΥ ΞΕΚΑΘΑΡΑ ΚΑΝΕΙ ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΤΟ ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ.
http://www.sacred-texts.com/cla/hh/hh1050.htm
Ο ΗΡΟΔΟΤΟΣ ΜΑΣ ΛΕΓΕΙ ΟΤΙ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟΝ ΕΘΝΟΣ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝΤΑΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΛΗΘΥΣΜΟΥΣ ΤΗΣ ΦΘΙΩΤΙΔΟΣ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΕΞΕΔΙΩΧΘΗΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΑΔΜΕΙΟΥΣ=ΣΚΟΥΡΩΧΡΩΜΟΥΣ ΑΣΙΑΤΕΣ, ΚΑΤΕΛΗΞΑΝ ΣΤΗΝ ΠΙΝΔΟ ΟΠΟΥ ΜΕΤΩΝΟΜΑΣΘΗΚΑΝ ΣΕ....ΜΑΚΕΔΝΟΥΣ....ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΚΑΤΕΒΗΚΑΝ ΣΤΗΝ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟ ΚΑΙ ΜΕΤΩΝΟΜΑΣΘΗΚΑΝ ΣΕ ΔΩΡΙΕΙΣ.!!ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΑΠΛΩΘΗΚΑΝ ΣΕ ΑΛΛΕΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΚΑΙ ΝΗΣΙΑ.
ΟΠΟΙΟΣ ΔΙΑΦΩΝΕΙ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΑΝΤΙΡΡΗΣΗ, ΠΟΛΥ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩΣ ΘΑ ΤΟΝ ΑΚΟΥΣΩ, ΑΡΚΕΙ ΒΕΒΑΙΩΣ ΝΑ ΣΤΟΙΧΕΙΟΘΕΤΗΣΗ ΤΗΝ ΔΙΑΦΩΝΙΑ ΤΟΥ ΜΕ....ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ.!! ΟΧΙ ΞΕΡΗ ΑΝΤΙΠΑΡΑΘΕΣΗ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΛΕΜΕ ΟΤΙ ΔΙΑΦΩΝΟΥΜΕ, ΜΕ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΠΟ ΑΠΟ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ.
ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.
ΧΧΧΧ.
"ΤΟ ΡΩΤΑΣ ΤΑΚΤΙΚΑ ΚΑΙ ΞΕΡΕΙΣ ΠΩΣ ΕΓΩ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΩ , ΟΠΩΣ ΥΠΟΘΕΤΩ ΚΙ ΑΛΛΟΙ ΠΟΛΛΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ"
ReplyDeleteΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΞΕΡΕΙΣ, ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ...ΑΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΑΛΛΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ, ΟΡΙΣΤΕ ΑΣ ΑΠΑΝΤΗΣΟΥΝ...ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΡΩΤΩ Ο ΕΡΜΟΣ ΣΥΝΕΧΕΙΑ, ΙΣΩΣ ΕΤΣΙ ΒΓΑΛΟΥΜΕ ΜΙΑ ΑΚΡΗ.ΟΤΙ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΚΑΙ ΝΑ ΜΟΥ ΕΔΙΝΕΣ ΣΩΣΤΗ η ΛΑΘΟΣ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΕΙΤΕ ΝΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ , ΕΙΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΟΥ....ΑΠΛΑ ΡΩΤΩΝΤΑΣ ΒΓΑΖΩ ΚΑΠΟΙΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ...ΔΕΝ ΚΡΙΝΩ ΤΟΝ ΑΛΛΟ/ΟΥΣ.
"ΝΑ ΣΕ ΡΩΤΗΣΩ ΟΜΩΣ ΕΓΩ ΚΑΤΙ. ΟΙ ΕΒΡΑΙΟΙ, ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΟΙ ΘΕΩΡΟΥΜΕΝΟΙ ΜΥΗΜΕΝΟΙ ΕΞ ΑΥΤΩΝ, ΞΕΡΟΥΝ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΕΒΡΑΙΟΣ; ΑΥΤΟΙ ΞΕΡΟΥΝ ΑΠΟ ΠΟΥ ΒΓΑΙΝΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΟΝΟΜΑ; ΕΣΥ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΕΠΙΛΕΓΟΥΝ ΝΑ ΟΝΟΜΑΖΟΝΤΑΙ JEWS (ΙΟΥΔΑΙΟΙ) ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΠΑΦΕΣ ΤΟΥΣ ΜΕ ΤΡΙΤΟΥΣ ΚΙ ΟΧΙ (HEBREW) ; ΤΕΛΟΣ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΠΙΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΟΝΟΜΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΥΝ ΟΤΑΝ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΘΟΥΝ ΣΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΤΗΣ ΥΠΟΤΙΘΕΜΕΝΗΣ ΦΥΛΗΣ ΤΟΥΣ; "
ΕΣΥ ΞΕΡΕΙΣ;; ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΔΙΑΛΟΓΟ ΜΟΝΟ ΕΝΑ ΝΑΙ η ΕΝΑ ΟΧΙ.
" ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΜΕ ΤΟΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΣΥΝΟΜΙΛΗΤΗ ΓΙΑ ΤΗΣ "ΛΙΑΚΟΠΟΥΛΙΑΔΑΣ" ΤΟ ΑΝΑΓΝΩΣΜΑ "
ΠΟΥ ΑΚΡΙΒΩΣ ΚΟΛΟΥΣΕ ΣΤΗΝ ΣΥΖΗΤΗΣΗ Ο ΛΙΑΚΟΠΟΥΛΟΣ;;;ΚΑΙ ΠΩΣ ΕΙΧΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ;;
" ΤΑ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΙΛΙΚΙΑ ΤΟΥ ΛΙΑΚΟΠΟΥΛΟΥ, ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ "ΕΚΑΨΑΝ", "ΜΟΛΥΝΑΝ", "ΜΙΑΝΑΝ" ΜΙΑ ΣΕΙΡΑ ΘΕΜΑΤΩΝ ΠΟΛΥ ΣΟΒΑΡΩΝ ΠΟΥ ΜΕ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΠΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΗΚΑΝ ΚΑΙ ΜΕ ΤΙΣ ΚΑΙΝΟΦΑΝΕΙΣ ΕΡΜΗΝΕΙΕΣ ΠΟΥ ΣΕΡΒΙΡΕ, ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ "ΚΟΥΤΣΟΥΛΙΣΕ" ΠΑΝΤΟΥ. "
ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΠΑΡΑ ΝΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΩ, ΑΛΛΑ ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ΟΤΙ ΗΤΑΝ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΤΟΥ ΝΑΤΟ...ΣΕ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ, ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ Ο ΛΙΑΚΟΠΟΥΛΟΣ, ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΠΟΥ "ΚΟΥΤΣΟΥΛΙΣΑΝ" ΚΑΙ "ΜΟΛΥΝΑΝ" ΠΑΝΤΟΥ...ΚΑΤΙ ΦΟΥΡΑΚΗΔΕΣ, ΚΑΤΙ ΟΜΑΔΕΣ ΕΨΙΛΟΝ, ΚΑΤΙ Ο.Ε.Α, ΚΑΤΙ ΑΠΟΣΤΡΑΤΟΙ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΛΕΝΕ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΕΠΑΦΕΣ ΜΕΣΩ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΜΕ ΑΝΔΡΟΜΕΔΙΟΥΣ...ΚΑΙ ΕΝΑ ΣΩΡΟ ΑΛΛΟΙ...ΜΕΓΑΛΟΣ Ο ΚΑΤΑΛΟΓΟΣ ΑΠΟ ΥΠΗΡΕΤΕΣ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ....ΑΥΤΑ ΟΜΩΣ ΟΛΑ ΤΙ ΣΧΕΣΗ ΕΧΟΥΝ ΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ;;; ΠΟΥ ΚΟΛΛΟΥΣΕ Ο ΛΙΑΚΟΠΟΥΛΟΣ;;;ΠΑΝΩ ΣΕ ΠΟΙΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΗΣ ΣΥΖΗΤΗΣΗΣ;;;ΕΓΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ Δ-Ε-Ν ΤΟΝ ΕΧΩ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΣΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΓΡΑΜΜΕΝΑ ΑΠΟ ΜΕΝΑ ΛΟΓΙΑ.!!!!
ΠΕΣ ΜΟΥ ΠΟΥ ΚΟΛΛΟΥΣΕ Ο ΛΙΑΚΟΠΟΥΛΟΣ;;;ΣΕ ΜΙΑ ΣΟΒΑΡΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΠΟΥ ΚΟΛΛΑΕΙ Ο ΛΙΑΚΟΠΟΥΛΟΣ;;;
ΧΧΧΧ.
ΧΧΧΧ
ReplyDeleteΟΙ ΑΚΟΛΟΥΘΟΙ ΤΟΥ ΑΧΙΛΛΕΑ ΗΤΑΝ ΟΙ ΜΥΡΜΙΔΟΝΕΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΚΑΠΟΙΟΙ ΕΙΧΑΝ/ΕΦΕΡΑΝ ΤΗΝ ΕΠΩΝΥΜΙΑ ΕΛΛΗΝΕΣ. ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ Η ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΑΥΤΩΝ ΜΑΛΛΟΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΗΤΑΝ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΤΩΡΑ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ Η ΠΥΡΑΜΙΔΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ή ΛΓΟ ΠΙΟ ΒΟΡΕΙΑ. ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΔΕΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΣΑΝ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΕΠΩΝΥΜΙΑ , ΟΠΩΣ ΚΑΛΩΣ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ, ΑΛΛΑ ΑΛΛΕΣ ΕΠΩΝΥΜΙΕΣ. Η ΕΠΩΝΥΜΙΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΩΣ ΚΟΙΝΟ "ΕΠΙΘΕΤΟ", ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΔΕΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΤΟ, ΟΥΤΕ ΠΟΛΥ-ΠΟΛΥ ΜΕΤΑ.
(ΕΞΑΛΛΟΥ ΠΩΣ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΑΦΟΥ ΓΙΑ ΜΕΝΑ, ΚΑΙ ΟΙ ΤΡΩΕΣ ΗΤΑΝ ΕΛΛΗΝΕΣ, ΑΡΑ ΟΛΟΣ Ο ΤΡΩΙΚΟΣ ΗΤΑΝ ΕΜΦΥΛΙΟΣ)
ΟΧΙ ΔΕΝ ΛΕΕΙ Ο ΘΟΥΚΥΔΙΔΗΣ ΨΕΜΑΤΑ. ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΤΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ, ΕΣΥ, ΕΓΩ, Ο ΑΛΛΟΣ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΖΟΥΜΕ. ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ, ΚΑΙ ΣΤΟ ΕΧΩ ΞΑΝΑΓΡΑΨΕΙ, ΛΕΣ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΝΝΟΙΑ ΟΤΙ ΜΕΤΑΦΕΡΕΙΣ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΣΥ ΘΕΩΡΕΙΣ ΑΛΗΘΙΝΑ, ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΟΜΩΣ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΠΟΥ ΕΣΥ ΑΥΘΑΙΡΕΤΑ ΔΙΔΕΙΣ.
ΤΕΤΟΙΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΤΩΡΙΝΟ ΣΟΥ, ΟΠΟΥ ΤΟ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ ΠΟΥ ΕΣΥ ΕΒΓΑΛΕΣ (ΚΑΙ ΠΟΥ ΜΕΤΑΦΕΡΕΙΣ ΩΣ ΑΛΗΘΕΙΑ) ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ ΟΙ ΜΟΝΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΗΤΑΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΚΟΛΟΥΘΟΙ ΤΟΥ ΑΧΙΛΛΕΑ.
"ας πούμε κάποιες αλήθειες, πέρα από λιακοπουλεικες ασυναρτησίες" ΛΕΕΙ Ο ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΤΟΥ, 17:42.
ReplyDelete"ας πούμε κάποιες αλήθειες, πέρα από λιακοπουλεικες ασυναρτησίες" ΛΕΣ ΕΣΥ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΣ ΤΑ ΛΕΓΟΜΕΝΑ ΤΟΥ ΑΝΩΝΥΜΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΟΛΟΓΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ, 19:39
Ο ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΕΚΑΝΕ ΤΗΝ ΑΝΑΦΟΡΑ ΥΠΟΘΕΤΩ ΔΙΟΤΙ ΘΕΩΡΗΣΕ ΠΩΣ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΣΧΟΛΙΟ ΕΙΧΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΙΣ ΜΠΟΥΡΔΟΛΟΓΙΕΣ ΤΟΥ ΛΙΑΚΟΠΟΥΛΟΥ.
ΕΓΩ ΕΚΑΝΑ ΤΗΝ ΑΝΑΦΟΡΑ ΠΡΟΣΠΑΘΩΝΤΑΣ ΝΑ ΕΞΗΓΗΣΩ ΠΩΣ ΟΠΟΙΟΣ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΤΕΤΟΙΑ ΘΕΜΑΤΑ ΔΕΝ ΛΕΕΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΜΑΛΑΚΙΕΣ.
ΧΧΧΧ ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΠΕΣ ΜΟΥ, ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ ΤΑ ΓΡΑΦΟΜΕΝΑ ΤΩΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΩΝ ΠΡΙΝ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ; ΘΥΜΑΣΑΙ ΤΙ ΓΡΑΦΕΙΣ ΕΣΥ ΕΝΔΙΑΜΕΣΑ ή ΑΠΛΑ ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΦΟΡΑ ΚΑΙ ΦΟΡΤΩΝΕΙΣ;
"ΧΧΧΧ ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΠΕΣ ΜΟΥ, ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ ΤΑ ΓΡΑΦΟΜΕΝΑ ΤΩΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΩΝ ΠΡΙΝ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ; ΘΥΜΑΣΑΙ ΤΙ ΓΡΑΦΕΙΣ ΕΣΥ ΕΝΔΙΑΜΕΣΑ ή ΑΠΛΑ ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΦΟΡΑ ΚΑΙ ΦΟΡΤΩΝΕΙΣ; "
ReplyDeleteΜΑ ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΔΙΑΒΑΖΩ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ, ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΦΩΡΤΩΣΕΙ...ΕΙΜΑΙ ΑΠΟΛΥΤΑ ΗΡΕΜΟΣ, ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΣΚΕΨΗΣ ΣΑΣ, ΜΑ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΓΡΑΦΩ ΣΟΒΑΡΑ, ΚΑΙ ΝΑ ΜΟΥ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΩ ΕΧΟΥΝ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΛΙΑΚΟΠΟΥΛΟ;;;;
ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΑΧΑΧΑΧΑΧΑ ΘΑ ΚΑΝΩ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΣΥΚΩΤΙ ΑΠΟ ΤΟ ΓΕΛΙΟ.
ΧΧΧΧ.
""Επιτέλους, ας πούμε κάποιες αλήθειες, πέρα από λιακοπουλεικες ασυναρτησίες, περί Ελλήνων που ήταν από τους Ελ(σημιτικο), δεκάδες χιλιάδες χρόνια, και άλλα φαιδρα."
ReplyDeleteΑΥΤΗ ΤΗΝ ΦΡΑΣΗ ΤΟΥ ΑΝΩΝΥΜΟΥ ΣΧΟΛΙΑΣΤΗ...ΕΒΑΛΑ ΣΕ ΠΑΡΑΘΕΣΗ, ΚΑΙ ΤΟΥ ΖΗΤΗΣΑ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙ ΤΙ ΕΙΝΑΙ "ΕΛΛΗΝ" ΚΑΙ ΤΙ "ΕΛ";; ΚΑΙ ΠΟΙΑ Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΔΥΟ;;
ΓΙΑΤΙ ΘΕΩΡΕΙ ΤΗΝ ΛΕΞΗ "ΕΛ" ΣΗΜΙΤΙΚΗ!!! ΕΞΗΓΗΣΤΕ ΤΟΥ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΕΣΕΙΣ ΚΥΡΙΕ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΑ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ...ΟΤΙ ΑΥΤΗ Η ΛΕΞΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΗΤΙΚΗ...ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΑΡΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ (ΘΑ ΜΠΟΟΡΟΥΣΑ ΙΣΩΣ ΝΑ ΤΟΥ ΕΞΗΓΟΥΣΑ ΕΓΩ, ΑΛΛΑ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ) ΚΑΙ ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΕΞΗΓΗΣΤΕ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΕΛ...ΑΝ ΕΧΕΤΕ ΤΗΝ ΚΑΛΟΣΥΝΗ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ....ΓΙΑΤΙ ΕΓΩ ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥ ΓΡΑΨΩ ΘΑ ΤΑ ΘΕΩΡΗΣΕΙ "λιακοπουλεικες ασυναρτησίες".
Υ.Γ ΙΣΩΣ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΤΑ ΔΕΧΘΕΙ ΕΥΚΟΛΟΤΕΡΑ, ΚΑΙ ΙΣΩΣ ΣΑΣ ΠΙΣΤΕΨΕΙ.
ΧΧΧΧ.
ΟΙ ΤΡΩΕΣ ΦΥΣΙΚΑ ΗΤΑΝ ΕΛΛΗΝΕΣ!ΤΟ ΓΕΝΕΑΛΟΓΙΚΟ ΔΕΝΔΡΟ ΤΟΥ ΤΡΩΑ, ΟΠΩΣ ΑΛΛΩΣΤΕ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΒΑΣΙΛΙΚΩΝ ΟΙΚΩΝ, ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΡΙΖΑ ΤΟΥ ΣΤΟΝ ΔΙΑ. ΤΙΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΜΑΣ ΤΙΣ ΔΙΝΕΙ Ο ΟΜΗΡΟΣ ΣΤΗΝ ''Υ ΡΑΨΩΔΙΑ'' ΟΤΑΝ ΣΕ 25 ΣΤΙΧΟΥΣ (215-140), ΜΑΣ ΠΑΡΑΘΕΤΕΙ ΤΗΝ ΓΕΝΕΑΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΑΙΝΕΙΑ ΚΑΙ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΕΚΘΕΤΕΙ ΤΟ ΓΕΝΕΑΛΟΓΙΚΟ ΔΕΝΔΡΟ ΤΩΝ ΒΑΣΙΛΕΩΝ ΤΗΣ ΤΡΟΙΑΣ:
ReplyDeletehttp://users.uoa.gr/~nektar/arts/tributes/omhros/il20.htm
ΑΥΡΙΟ ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΠΕΡΙ ΑΥΤΟΥ ΓΙΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΩ ΓΙΑ ΥΠΝΟ...
-ΔΗΜΗΤΡΑ-
KAI ΓΙΑ ΝΑ ΜΙΛΗΣΟΥΜΕ ΣΟΒΑΡΑ.....ΑΝ Ο ΑΓΑΠΗΤΟΣ ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΣΧΟΛΙΑΣΤΗΣ ΕΙΧΕ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΠΛΑΤΩΝΑ (ΠΟΛΙΤΙΚΟ) ΘΑ ΗΞΕΡΕ ΟΤΙ ΟΙ ΔΩΡΙΕΙΣ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΛΑΤΩΝΑ ΗΤΑΝ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΤΡΑΤΙΩΤΕΣ ΠΟΥ ΓΥΡΙΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟ, ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΡΟΙΑ ΚΑΙ ΒΡΗΚΑΝ ΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΤΟΥΣ ΛΕΗΛΑΤΗΜΕΝΑ ΑΠΟ ΞΕΝΟΥΣ ΛΑΟΥΣ (ΚΑΤΙ ΣΑΝ ΤΟΥΣ ΣΗΜΕΡΙΝΟΥΣ ΑΛΒΑΝΟΠΑΚΙΣΤΑΝΟΑΦΓΑΝΟΥΣ)ΚΑΙ ΑΝΑΓΚΑΣΤΗΚΑΝ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΟΛΕΜΗΣΟΥΝ ΑΥΤΟΥΣ ΚΑΙ ΟΛΟ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΗΣ ΤΟΤΕ ΕΠΟΧΗΣ.ΧΡΕΙΑΣΤΗΚΕ ΒΕΒΑΙΑ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΗΤΤΑ ΤΟΥΣ,ΝΑ ΑΝΑΣΥΝΤΑΧΘΟΥΝ ΣΤΗΝ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΝΑ ΕΠΑΝΕΛΘΟΥΝ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΟΙ....ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΤΣΑΤΙΣΜΕΝΟΙ.
ReplyDeleteΘΑ ΘΥΜΑΣΤΕ ΜΕΤΑ ΣΕ ΤΙ ΣΚΛΗΡΟ ΖΥΓΟ ΕΙΧΑΝ ΤΟΥΣ ΕΙΛΩΤΕΣ,ΕΝΑ ΜΕΡΟΣ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΜΑΧΗΤΩΝ ΚΑΤΕΒΗΚΕ ΚΑΙ ΕΛΕΓΞΕ ΤΗΝ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΕΥΡΥΤΕΡΗ ΠΕΡΙΟΧΗ ΤΗΣ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΗΣ (ΒΛ.ΜΕΝΕΛΑΟΣ ΚΑΙ ΤΑ ΓΚΑΡΝΤΑΣΙΑ ΤΟΥ)....ΑΥΤΑ ΤΑ ΟΛΙΓΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΔΩΡΙΕΙΣ.....ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΛΙΑΚΟΠΟΥΛΙΑΔΕΣ...ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΠΑΜΕ, Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΤΑΣΗ ΝΑ....ΕΠΑΛΗΘΕΥΕΙ....ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΗΣ ΤΟ ΨΕΜΑ ΠΟΤΕ.
ΧΧΧΧ.
https://www.youtube.com/watch?v=Z4Dno83zH_g
ReplyDeleteΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ!
-ΔΗΜΗΤΡΑ-
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΔΗΜΗΤΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΣΑ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕΣ...ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΤΗΣ ΙΛΙΑΔΑΣ ΠΟΥ ΕΣΤΕΙΛΕΣ ΣΕ ΕΝΑ ΣΗΜΕΙΟ ΓΡΑΦΕΙ...."Γιος του Έριχθόνιου ο Τρώας ακούστηκε, μέσα στους Τρώες ρηγάρχης, "
ReplyDeleteΕΔΩ ΜΑΣ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΟΙ ΤΡΩΕΣ ΕΧΟΥΝ ΓΕΝΑΡΧΗ ΤΟΝ ΕΡΙΧΘΟΝΙΟ...ΜΙΑ ΠΟΛΥ ΣΠΟΥΔΑΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ...ΑΛΛΑ ΘΑ ΤΑ ΣΥΖΗΤΗΣΟΥΜΕ ΑΥΡΙΟ ΓΙΑΤΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΩΡΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ.
ΧΧΧΧ.
ΑΝ ΓΙΝΟΤΑΝ ΜΙΑ ΧΩΡΟΧΡΟΝΙΚΗ ΣΤΡΕΒΛΩΣΗ, ΚΑΙ ΜΠΟΡΟΥΣΑΤΕ ΝΑ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΤΕ ΤΟΝ ΑΧΙΛΛΕΑ, ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥ ΠΕΙΤΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΤΕ, ΘΑ ΕΙΧΕ ΠΟΛΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ, Η ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΣ ΕΣΑΣ.!!ΠΑΜΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΣΕ ΤΙ ΘΑ ΔΙΑΦΩΝΟΥΣΕ ΣΙΓΟΥΡΑ ΜΑΖΙ ΣΑΣ.
ReplyDelete"ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ Η ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΑΥΤΩΝ ΜΑΛΛΟΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΗΤΑΝ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΤΩΡΑ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ Η ΠΥΡΑΜΙΔΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ή ΛΓΟ ΠΙΟ ΒΟΡΕΙΑ.¨"
Η ΠΥΡΑΜΙΔΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΟ ΑΡΓΟΣ (ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟ) ΣΤΗΝ ΟΔΙΚΗ ΓΡΑΜΜΗ ΕΝΩΝΕ ΤΟ ΑΡΓΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΤΕΓΕΑ.....ΚΑΜΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΜΥΡΜΙΔΟΝΕΣ.!!
"Σπερχειέ άδικα σου έταξε ο πατέρας μου πως
όταν εγώ γυρίσω, εκεί στην πατρική μου γη, για χάρη σου
θα έκοβα τα μαλλιά μου και θα σου πρόσφερα ιερή πλούσια θυσία
και πως εκεί θα έσφαζα πενήντα βαρβάτα κριάρια στις πηγές σου,
όπου έχει τέμενος και ευώδη βωμό" ΙΛΙΑΔΑ Ψ 144-147
Ο ΣΠΕΡΧΕΙΟΣ Δ-Ε-Ν ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΟ ΑΡΓΟΣ....ΑΛΛΑ ΣΤΗΝ ΦΘΙΑ-ΘΕΣΣΑΛΙΑ, ΣΤΟ ΛΕΓΟΜΕΝΟ ΠΕΛΑΣΓΙΚΟ ΑΡΓΟΣ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΝ ΟΜΗΡΟ...
" " όσοι κατοικούσαν το ΠΕΛΑΣΓΙΚΟ ΑΡΓΟΣ
την Άλο, την Αλόπη και την Τραχίνα
και αυτοί που είχαν την Φθία και την Ελλάδα την καλλιγύναικα
ονομαζόντουσαν Μυρμιδόνες, Έλληνες και Αχαιοί…"
ΑΛΛΟ ΤΟ ΑΧΑΙΚΟ ΑΡΓΟΣ ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΤΟ ΠΕΛΑΣΓΙΚΟ....ΕΠΙΤΗΔΕΣ ΤΑ ΜΠΕΡΔΕΥΟΥΝ ΟΙ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΟΙ ΤΟΥ ΚΩΛΟΥ...ΕΧΟΥΝ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΤΟΥΣ. Η ΦΘΙΑ ΗΤΑΝ Η ΕΔΡΑ ΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΤΟΥ ΠΗΛΕΑ (ΠΑΤΕΡΑ ΤΟΥ ΑΧΙΛΛΕΑ) ΚΑΙ ΥΠΗΡΧΕ ΠΟΛΗ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΑΣ ΛΕΕΙ ΚΑΙ Ο ΣΤΡΑΒΩΝ ΠΟΥ ΔΙΑΤΗΡΟΥΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΚΑΙ ΜΝΗΜΕΣ ΓΙΑ....ΧΙΛΙΑ ΧΡΟΝΙΑ.!!! Ο ΚΑΤΑΛΟΓΟΣ ΤΩΝ ΝΕΩΝ (Η ΣΤΡΑΤΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ ΤΗΣ ΦΘΙΑΣ) ΣΤΗΝ ΙΛΙΑΔΑ Β (Β 681) ΜΑΣ ΛΕΕΙ ΤΙΣ ΠΙΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΠΟΛΕΙΣ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΤΟ ΒΑΣΙΛΕΙΟ ΤΟΥ ΑΧΙΛΛΕΑ....ΠΕΛΑΣΓΙΚΟ ΑΡΓΟΣ, ΑΛΟΣ, ΑΛΟΠΗ, ΤΡΑΧΙΝΑ.....ΕΛΛΑΣ....ΚΑΙ ΦΘΙΑ.!!
ΕΝΩ ΤΟ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΙΑΚΟ ΑΡΓΟΣ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΝΟΤΙΑ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΜΙΑ ΕΝΩΣΗ ΠΟΛΕΩΝ ΤΟΥ ΝΟΤΟΥ....ΤΟΤΕ ΤΟ ΠΕΛΑΣΓΙΚΟΝ ΑΡΓΟΣ ΤΟΥ ΑΧΙΛΛΕΑ, ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ ΜΙΑ ΕΝΩΣΗ ΠΟΛΕΩΝ (ΠΕΡΙΟΧΩΝ) ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΟΝ ΒΟΡΡΑ. Ο ΣΤΡΑΒΩΝ ΣΧΟΛΙΑΖΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΟΜΗΡΙΚΗ ΑΝΑΦΟΡΑ (ΠΕΛΑΣΓΙΚΟΝ ΑΡΓΟΣ) ΜΑΣ ΛΕΕΙ ΠΩΣ Η ΟΝΟΜΑΣΙΑ ΑΦΟΡΑ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ..."" την μεν Θεσσαλία Πελασγικόν Άργος καλών (ο Όμηρος)" ΣΥΝΕΠΩΣ ΕΝΑ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΤΟΥ ΑΧΙΛΛΕΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΗΛΕΑ ΕΙΝΑΙ ΘΕΣΣΑΛΙΚΟ...ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΚΟΜΜΑΤΙΑ. ΤΟ ΜΟΝΟ ΣΙΓΟΥΡΟ ΤΟ ΒΑΣΙΛΕΙΟ ΤΟΥ ΑΧΙΛΛΕΑ Δ-Ε-Ν ΕΙΧΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ Η ΠΥΡΑΜΙΔΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ.
Ο ΦΕΡΕΚΥΔΗΣ ΜΑΣ ΛΕΕΙ ΟΤΙ Η ΦΘΙΑ ΗΤΑΝ ΠΟΛΗ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ Η ΑΡΧΑΙΑ ΦΑΡΣΑΛΟΣ....ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΜΑΣ ΤΟ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΙ ΚΑΙ Ο ΕΥΡΙΠΙΔΗΣ ΣΤΗΝ "ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ ΕΝ ΑΥΛΙΔΙ" ΟΤΑΝ ΣΥΝΔΕΕΙ ΤΗΝ ΠΟΛΗ ΤΗΣ ΦΘΙΑΣ ΜΕ ΤΟΝ ΠΟΤΑΜΟ ΑΠΙΔΑΝΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΔΙΠΛΑ ΣΤΗΝ ΦΑΡΣΑΛΟ.
Ο ΟΜΗΡΟΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ 17 ΦΟΡΕΣ !!!!!! ΤΟΥΣ ΟΡΟΥΣ ΕΛΛΑΣ-ΦΘΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΒΑΣΙΛΕΙΟ ΤΟΥ ΑΧΙΛΛΕΑ ΚΑΙ Ο ΤΡΟΠΟΣ ΠΟΥ ΑΥΤΟΙ ΜΝΗΜΟΝΕΥΟΝΤΑΙ η ΣΥΝΔΙΑΖΟΝΤΑΙ ΜΑΖΙ ΜΑΣ ΦΑΝΕΡΩΝΕΙ ΟΤΙ ΤΟ ΒΑΣΙΛΕΙΟ ΤΟΥ ΑΧΙΛΛΕΑ ΕΙΧΕ......ΔΥΟ ΕΠΑΡΧΙΕΣ....ΠΟΥ Η ΜΙΑ ΗΤΑΝ Η ΕΔΡΑ ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ,ΟΠΟΥ ΥΠΗΡΧΕ ΤΟ ΑΝΑΚΤΟΡΟ ΚΑΙ ΛΕΓΟΤΑΝ ΦΘΙΑ....ΚΑΙ Η ΑΛΛΗ ΠΕΡΙΟΧΗ ΟΝΟΜΑΖΟΤΑΝ ΕΛΛΑΣ!!! ΓΙΑΤΙ ΑΡΑΓΕ;;;
Υ.Γ ΤΑ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥ ΜΟΥ ΤΑ ΞΕΡΩ ΚΑΛΥΤΕΡΑ...ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΚΑΘΑΡΟΑΙΜΟΣ ΜΥΡΜΙΔΩΝΑΣ.!!
ΧΧΧΧ.
ΠΑΜΕ ΤΩΡΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΠΟΣΟ "ΕΛΛΗΝΕΣ" ΗΤΑΝ ΟΙ ΤΡΩΕΣ (ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΤΕ ΔΥΝΑΤΟΝ), ΜΙΑΣ ΚΑΙ Η ΔΗΜΗΤΡΑ ΣΥΜΦΩΝΩΝΤΑΣ ΣΕ ΟΤΙ ΓΡΑΦΕΙ Ο ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ, ΛΕΕΙ ΣΕ ΟΛΑ ΝΑΙ...ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΚΑΤΣΕΙ ΝΑ ΣΚΕΦΤΕΙ η ΝΑ ΨΑΞΕΙ ΑΝ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΤΙΣ ΛΕΝΕ ΕΙΝΑΙ ΟΡΘΟ η ΟΧΙ.!!
ReplyDelete"ΟΙ ΤΡΩΕΣ ΦΥΣΙΚΑ ΗΤΑΝ ΕΛΛΗΝΕΣ!ΤΟ ΓΕΝΕΑΛΟΓΙΚΟ ΔΕΝΔΡΟ ΤΟΥ ΤΡΩΑ, ΟΠΩΣ ΑΛΛΩΣΤΕ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΒΑΣΙΛΙΚΩΝ ΟΙΚΩΝ, ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΡΙΖΑ ΤΟΥ ΣΤΟΝ ΔΙΑ"
ΑΛΛΟ ΟΜΩΣ ΔΙΑΣ ΚΑΙ ΑΛΛΟ Ζ Ε Υ Σ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΙΑ ΠΟΙΟΤΙΚΗ ΔΙΑΦΟΡΑ, ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΧΟΥΝ ΓΕΝΝΗΤΟΡΑ ΤΟΝ "ΖΗΝΑ". ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΟΙ ΤΡΩΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΕΜΦΥΛΙΟΣ ΜΕΤΑΞΥ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΙΔΙΑΣ ΦΥΛΗΣ ΔΗΛΑΔΗ ΟΠΩΣ ΜΑΣ ΛΕΕΙ ΚΑΙ Ο ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ...."
(ΕΞΑΛΛΟΥ ΠΩΣ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΑΦΟΥ ΓΙΑ ΜΕΝΑ, ΚΑΙ ΟΙ ΤΡΩΕΣ ΗΤΑΝ ΕΛΛΗΝΕΣ, ΑΡΑ ΟΛΟΣ Ο ΤΡΩΙΚΟΣ ΗΤΑΝ ΕΜΦΥΛΙΟΣ)"
ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΟ ΟΜΑΙΜΟΝ, ΤΟ ΟΜΟΓΛΩΣΣΟΝ ΤΟ ΟΜΟΤΡΟΠΟΝ ΤΟ ΟΜΟΘΡΗΣΚΟΝ κ.λ.π ΤΑ ΔΥΟ ΠΡΩΤΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΠΟΥ ΕΝΑΣ ΚΑΛΟΣ ΕΡΕΥΝΗΤΗΣ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΠΡΩΤΑ ΝΑ ΨΑΞΕΙ....ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΟΜΟΘΡΗΣΚΟΝ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΝΑ ΜΟΥ ΛΕΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΟΤΙ ΕΝΑΣ ΓΥΦΤΟΣ ΠΟΥ ΚΑΤΟΙΚΕΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΜΕ ΕΝΑΝ ΕΛΛΗΝΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Χ.Ο ΝΑΙ ΜΕΝ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΕΙΝΑΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ....ΑΛΛΑ Δ-Ε-Ν ΑΝΗΚΟΥΝ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΦΥΛΗ. ΚΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ Ο ΓΥΦΤΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΙΛΑΕΙ Κ-Α-Ι ΕΛΛΗΝΙΚΑ....ΑΛΛΑ ΜΙΛΑΕΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΤΟΥ ΓΛΩΣΣΑ ΤΗΣ ΚΑΤΑΓΩΓΗΣ ΤΟΥ , ΤΑ ΓΥΦΤΙΚΑ.!!! ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΠΑΚΙΣΤΑΝΟΣ ΜΕΝΕΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ...ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΑΣ...ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΠΑΡΕΙ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΙΘΑΓΕΝΕΙΑ...ΑΛΛΑ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΤΟΝ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΑ.
https://i.ytimg.com/vi/GJtVwz7IzTU/hqdefault.jpg
ΟΣΗ ΣΧΕΣΗ ΕΙΧΑΝ ΟΙ ΤΡΩΕΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΤΟΥ ΑΧΙΛΛΕΑ...ΤΟΣΗ ΣΧΕΣΗ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΣΗΜΕΡΙΝΟΙ ΑΛΒΑΝΟΠΑΚΙΣΤΑΝΟΑΦΓΑΝΟΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΣΗΜΕΡΕΙΝΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ.!!
ΠΑΜΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ....ΠΟΣΗ ΣΧΕΣΗ ΕΙΧΑΝ/ΕΧΟΥΝ ΟΙ ΤΡΩΕΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ.
Ο ΟΜΗΡΟΣ ΜΑΣ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ."Γιος του Έριχθόνιου ο Τρώας ακούστηκε, μέσα στους Τρώες ρηγάρχης, " ΜΑΛΙΣΤΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΡΙΧΘΟΝΙ ΛΟΙΠΟΝ....ΚΡΑΤΑΕΙ ΟΙ ΣΚΟΥΦΙΑ ΤΟΥΣ....ΝΑΙ ΑΛΛΑ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΕΡΙΧΘΟΝΙΟΣ;;; ΚΑΙ ΤΙ ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΕΙΧΕ;;; ΑΠΟ ΠΟΥ ΜΑΣ ΗΡΘΕ ΤΟ "ΠΑΛΙΚΑΡΙ" Ο ΕΡΙΧΘΟΝΙΟΣ;;ΠΑΡΤΕ ΠΡΩΤΑ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΕΡΟΣ ΔΗΛΑΔΗ ΤΟ "ΕΡΙ" ΠΟΥ ΣΗΜΑΙΝΕΙ "ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΟΣ/Η/ΟΝ" ΚΑΙ ΚΑΝΤΕ ΤΟΥ ΜΙΑ ΣΥΓΚΟΛΛΗΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΧΘΟΝΙΑ (ΓΗ-ΧΩΡΑ).....ΕΡΙΧΘΟΝΙΟΣ ΛΟΙΠΟΝ ΗΤΑΝ Η ΟΝΟΜΑΣΙΑ ΤΟΥ ΚΑΤΟΙΚΟΥ ΤΗΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΗΠΕΙΡΟΥ....ΔΗΛΑΔΗ ΑΣΙΑΣ/ΛΙΒΥΗΣ.!! ΤΟ "ΕΡΙ" ΓΡΑΦΕΤΑΙ ΚΑΙ "ΕΡΥ" ΛΕΞΗ ΠΟΥ ΥΙΟΘΕΤΗΣΑΝ ΟΙ ΚΕΛΤΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΓΝΩΣΤΟ ΜΑΣ ΑΓΓΛΙΚΟ "VERY".
ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΙΣ ΠΑΡΑΔΟΣΕΙΣ Ο ΕΡΙΧΘΟΝΙΟΣ ΕΦΕΡΕ ΚΡΑΝΟΣ ΜΕ ΤΡΙΠΛΟ ΛΟΦΙΑ....ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΛΕΓΑΝ "ΑΠΟΒΑΤΗ"....ΑΠΟΒΑΣΗ ΣΗΜΑΙΝΕΙ Η ΕΞΟΔΟΣ ΕΚ ΤΟΥ ΠΛΟΙΟΥ/ΣΚΑΦΟΥΣ ΜΕ ΠΟΛΕΜΙΚΕΣ ΔΙΑΘΕΣΕΙΣ....ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΗΤΑΝ ΚΑΡΧΙΔΟΝΙΟΙ-ΚΑΡΕΣ....ΜΠΟΡΕΙ ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΑΤΛΑΝΤΕΣ.!!
"ΚΑΡΕΣ ΟΙ ΒΑΡΒΑΡΟΦΩΝΟΙ" ΜΑΣ ΛΕΓΕΙ Ο ΟΜΗΡΟΣ ΟΜΗΡΟΥ ΙΛΙΑΔΑ Β, ΣΤΙΧΟΣ 867 «Νάστης αυ Καρών ηγήσατο βαρβαροφώνων». ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΔΕΝ ΕΛΕΓΑΝ ΠΟΤΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΕΛΛΗΝΑ ΒΑΡΒΑΡΟΦΩΝΟ.....ΚΑΙ ΟΙ ΚΑΡΕΣ/ΚΑΡΧΗΔΟΝΙΟΙ ΗΤΑΝ ΟΙ ΣΥΜΜΑΧΟΙ ΤΩΝ ΤΡΩΩΝ. ΕΧΘΡΟΙ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΗΤΑΝ ΟΙ ΚΑΡΕΣ-ΚΑΡΧΙ η ΚΑΡΧΙΔΟΝΙΟΙ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΡΩΕΣ.
ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ
Ο ΕΡΙΧΘΟΝΙΟΣ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΕΛΛΗΝΑΣ, ΑΝ ΡΙΞΕΤΕΤΕ ΕΝΑ ΓΡΗΓΟΡΟ ΔΙΑΒΑΣΜΑ ΣΤΟΝ ΣΤΡΑΒΩΝΑ ΘΑ ΕΚΠΛΑΓΕΙΤΕ....ΚΑΙ Ο ΠΟΛΕΜΟΣ ΤΗΣ ΤΡΟΙΑΣ ΔΕΝ ΗΤΑΝ Η ΠΡΩΤΗ ΣΥΓΚΡΟΥΣΗ ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΑΙ ΤΡΩΩΝ, ΚΑΙ Ο ΗΡΑΚΛΗΣ ΕΙΧΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΤΗΝ ΤΡΟΙΑ ΜΙΑ ΓΕΝΙΑ ΠΡΙΝ ΤΟΝ ΑΧΙΛΛΕΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ Ο ΗΡΟΔΟΤΟΣ ΜΑΣ ΜΙΛΑ ΓΙΑ ΕΝΑΝ ΣΤΡΑΤΟ ΣΑΝ ΑΥΤΟ ΤΟΥ ΞΕΡΞΗ (ΤΡΩΕΣ ΚΑΙ ΓΕΙΤΟΝΕΣ ΤΟΥΣ) ΠΟΥ ΕΙΧΑΝ ΕΙΣΒΑΛΛΕΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ...ΠΟΛΥ ΠΡΙΝ ΞΕΚΙΝΗΣΟΥΝ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΚΤΗΣΟΥΝ ΤΗΝ ΤΡΟΙΑ.!!! ΣΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟ Ο ΑΧΙΛΛΕΑΣ ΣΥΓΚΡΟΥΣΤΗΚΕ ΜΕ ΤΟΝ ΠΑΡΗ ΣΤΗΝ ΘΕΣΣΑΛΙΑ.....ΕΝΩ Ο ΕΚΤΩΡΑΣ ΕΦΤΑΣΕ ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΤΡΟΙΖΙΝΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΤΕΣΤΡΕΨΕ.(ΠΛΟΥΤΑΡΧΟΣ 7,20 ΚΑΙ ΡΙΣΠΕΝ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ ΤΟΜ.Β ΣΕΛ 252 ΠΛΟΥΤΑΡΧΟΣ ΘΗΣΕΥΣ ) ΚΑΙ ΑΤΤΙΚΑ ΤΟΥ ΙΣΤΡΟΥ....ΕΠΙΣΗΣ ΣΤΗΝ ΙΛΙΑΔΑ Ζ, 457 Ο ΕΚΤΩΡΑΣ ΛΕΕΙ ΣΤΗΝ ΓΥΝΑΙΚΑ ΤΟΥ ΟΤΙ ΘΑ ΤΗΝ ΑΙΜΑΛΩΤΙΣΟΥΝ ΚΑΙ ΘΑ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΝ ΣΤΟ ΑΡΓΟΣ...«…κι από τη Μεσσηίδα ή την Υπέρεια θα σου λέν νερό να φέρεις…» Π-Ω-Σ ΞΕΡΕΙ ΤΙΣ ΠΗΓΕΣ ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΑΕΙ;;
ReplyDeleteΟ ΘΟΥΚΥΔΙΔΗΣ ΜΑΣ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΟΙ ΚΥΡΙΑΡΧΟΙ ΤΩΝ ΝΗΣΙΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΤΗΣ ΤΡΟΙΑΣ ΗΤΑΝ ΟΙ ΚΑΡΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΦΟΙΝΙΚΕΣ, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟΣΟ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΤΟΥΣ ΤΑΥΤΙΣΟΥΜΕ ΜΕ ΤΟΥΣ ΤΡΩΕΣ, ΚΑΙ ΘΑ ΗΤΑΝ ΣΙΓΟΥΡΟ ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΠΑΡΑΔΟΞΟ ΑΝ ΟΙ ΦΟΙΝΙΚΕΣ/ΚΑΡΕΣ ΔΕΝ ΕΠΟΙΑΝΑΝ ΤΑ ΣΤΕΝΑ (ΕΛΛΗΣΠΟΝΤΟ)....ΚΑΤΙ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΣΙΓΟΥΡΑ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΜΑΣ.ΝΑΙ ΜΕΝ ΟΙ ΤΡΩΕΣ ΑΝΑΜΙΧΘΗΚΑΝ ΜΕ ΠΟΛΛΟΥΣ ΛΑΟΥΣ, ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΗΤΑΝ ΠΟΛΥΕΘΝΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ...ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ, ΑΛΛΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΔΕΝ ΗΤΑΝ.ΑΝ ΟΙ ΤΡΩΕΣ ΗΤΑΝ ΕΛΛΗΝΕΣ ΘΑ ΕΙΧΑΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΘΝΙΚΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ, ΚΑΙ ΑΣΧΕΤΑ ΑΝ ΗΤΑΝ ΥΠΟΤΕΛΕΙΣ ΣΕ ΜΙΑ ΑΣΙΑΤΙΚΗ ΞΕΝΗ ΔΥΝΑΜΗ, ΟΠΩΣ ΟΙ ΙΩΝΕΣ ΣΤΟΥΣ ΠΕΡΣΕΣ...ΘΑ ΕΙΧΑΝ ΖΗΤΗΣΕΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΗΣ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΣ ΤΟΥ ΑΓΑΜΕΜΝΟΝΑ (ΤΟ ΝΑΤΟ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ)....ΟΠΩΣ ΕΙΧΑΝ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΟΙ ΙΩΝΕΣ ,ΖΗΤΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΤΗΝ ΔΙΚΙΑ ΤΟΥΣ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΕΝΑΝΤΙΩΝ ΤΩΝ ΠΕΡΣΩΝ.....ΑΛΛΑ Δ-Ε-Ν ΤΟ ΕΚΑΝΑΝ.
ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ "ΔΑΡΔΑΝΟΣ";; "ΔΑΡΔΑΙΝΕΙ"=ΜΟΛΥΝΕΙ..."ΔΑΡΔΑΠΤΩ"= ΚΑΤΑΒΡΟΧΘΙΖΩ, ΚΑΤΑΣΠΑΤΑΛΩ,ΑΦΑΝΙΖΩ, ΚΑΤΑΤΡΙΒΩ...ΒΑΣΑΝΙΖΩ!! ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΕΝΝΟΙΕΣ ΑΠΟΔΙΔΟΥΝ ΤΗΝ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΚΑΙ ΤΑ ΕΘΙΜΑ ΤΗΣ "ΔΑΡΔΑΝΗΣ-ΒΑΡΒΑΡΗΣ" ΦΥΛΗΣ....Ο ΘΟΥΚΥΔΙΔΗΣ ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΟΤΙ Ο ΟΜΗΡΟΣ ΔΕΝ ΑΠΟΚΑΛΕΙ ΤΟΥΣ ΤΡΩΕΣ ....ΒΑΡΒΑΡΟΥΣ.....ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑΤΙ...«οι Έλληνες δεν είχαν ακόμη ξεχωρίσει από τον υπόλοιπο κόσμο κι ονομαστεί μ’ ένα κοινό αντίθετο όνομα» ΘΟΥΚΥΔΙΔΗΣ ,ΙΣΤΟΡΙΩΝ Α,3
ΤΟΥΣ ΑΠΟΚΑΛΕΙ ΟΜΩΣ "ΔΑΡΔΑΝΟΥΣ" ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΛΕΞΗ ΜΕΤΡΙΚΑ ΚΑΙ ΟΜΟΗΧΑ ΙΔΙΑ.!!
Ο ΠΛΑΤΩΝΑΣ ΕΠΙΣΗΣ ΘΕΩΡΕΙ ΠΩΣ ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΤΩΝ ΤΡΩΩΝ....ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΜΕΝΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΜΗΡΟ «τω Έκτορι αυτός έθετο το όνομα Όμηρος» ΕΙΝΑΙ ΣΥΜΒΟΛΙΚΑ...ΜΙΑΣ ΚΑΙ Η ΠΡΟΦΟΡΑ ΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΓΛΩΣΣΑ ΤΟΥΣ ΤΗΝ ΒΑΡΒΑΡΙΚΗ ΗΤΑΝ ΔΥΣΚΟΛΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ....ΟΠΩΣ ΤΟ "ΕΚΤΩΡ" ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΞΕΛΛΗΝΙΣΜΕΝΟ ...ΧΑ ΥΚ ΤΟΥΡ ....ΣΤΗΝ ΓΛΩΣΣΑ ΤΟΥΣ ΣΗΜΑΙΝΕΙ "ΒΑΣΙΛΙΑΣ"...ΜΑΣ ΛΕΕΙ ΕΠΙΣΗΣ Ο ΟΜΗΡΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΡΩΙΚΟ ΣΤΡΑΤΟ ΤΙ ΓΛΩΣΣΑ ΜΙΛΟΥΣΑΝ «αλλά γλώσσ' εμέμεικτο, πολύκλητοι δ' έσαν άνδρες» ΙΛΙΑΔΑ Δ,433-438 ΔΗΛΑΔΗ..."ΟΙ ΓΛΩΣΣΕΣ ΗΤΑΝ ΑΝΑΚΑΤΩΜΕΝΕΣ, ΚΑΙ ΕΙΧΑΝ ΜΑΖΩΧΤΕΙ ΑΠΟ ΠΟΛΛΑ ΜΕΡΗ"...ΟΠΟΤΕ ΓΙΑ ΠΟΙΟΝ ΕΜΦΥΛΙΟ ΜΙΛΑΜΕ;;;;
Ο ΗΡΟΔΟΤΟΣ ΜΑΣ ΜΙΛΑΕΙ ΓΙΑ "ΒΑΡΒΑΡΟΥΣ" ΤΡΩΕΣ....Ο ΟΜΗΡΟΣ ΤΟΥΣ ΑΠΟΚΑΛΕΙ "ΠΟΛΥΚΛΗΤΟΥΣ" ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΑΥΤΟΙ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟΙ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΣΕ...ΑΝΤΙΘΕΣΗ....ΜΕ ΤΗΝ ΕΝΝΟΙΑ...ΕΛΛΗΝΑΣ.!!
Ο ΦΙΛΟΣΤΡΑΤΟΣ ΜΑΣ ΓΡΑΦΕΙ ΟΤΙ ΑΚΟΥΣΕ ΓΙΑ ΤΟ ΦΑΝΤΑΣΜΑ ΤΟΥ ΕΚΤΩΡΑ ΠΟΥ ΜΙΛΑΓΕ ΣΕ "ΒΑΡΒΑΡΙΚΗ" ΓΛΩΣΣΑ....ΕΠΙΣΗΣ ΠΩΣ Ο ΑΙΑΣ Ο ΛΟΚΡΟΣ ΠΟΛΕΜΟΥΣΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΕΝΑΝΤΙΩΝ ΤΩΝ ΩΑΡΒΑΡΩΝ;;; (ΦΙΛΟΣΤΡΑΤΟΣ ΗΡΩΙΚΟΣ,684 ΚΑΙ 706)...ΕΠΙΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΟΜΙΛΙΑ/ΓΛΩΣΣΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΑΙ ΤΡΩΩΝ ΜΑΣ ΟΜΙΛΕΙ ΚΑΙ Ο ΛΥΚΟΦΡΩΝ ΣΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ "ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ"...ΕΚΕΙ Ο ΛΥΚΟΦΡΩΝ ΜΑΣ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΟΙ ΤΡΩΕΣ ΜΙΛΟΥΣΑΝ ΤΗΝ ΓΛΩΣΣΑ ΤΗΣ ΑΙΓΥΠΤΙΑΚΗΣ ΜΑΥΡΗΣ ΣΦΙΓΓΑΣ...."Σφιγγός κελαινής γήρυν (γλώσσα) εκμιμούμενη" ΑΡΧΗ ΑΡΧΗ ΝΟΜΙΖΩ ΣΕΛΙΔΑ 7....ΑΡΑ ΔΕΝ ΜΙΛΟΥΣΑΝ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΓΛΩΣΣΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ...ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΦΥΣΙΚΟ ΓΙΑΤΙ Δ-Ε-Ν ΑΝΗΚΑΝ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΕΘΝΟΣ/ΦΥΛΗ.
ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ
ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΓΡΑΦΩ ΜΕ ΤΙΣ ΩΡΕΣ...ΜΕ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΟΤΙ ΟΙ ΤΡΩΕΣ...ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΚΑΜΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ....ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΧΡΟΝΟ ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΙ ΒΑΡΙΕΜΑΙ...ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΣΑΣ ΚΑΝΟΥΝ ΕΝΤΥΠΩΣΗ 2 ΠΡΑΓΜΑΤΑ...ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΜΠΑΜ;;;
ReplyDeleteΠΡΩΤΟΣ Η ΠΤΩΣΗ/ΠΟΛΕΜΟΣ ΕΓΙΝΕ 7 ΦΟΡΕΣ!!!!!! ΔΗΛΑΔΗ ΕΛΕΟΣ 7 ΦΟΡΕΣ ΕΙΧΑΜΕ ΕΜΦΥΛΙΟ;;; ΤΟΣΟ ΣΤΟΚΟΙ ΕΙΜΑΣΤΑΝ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΥ ΤΑ ΒΑΖΑΜΕ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΜΕ ΤΟΥΣ "ΑΔΕΛΦΟΥΣ" ΜΑΣ;;;
ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΝ...ΤΙ ΣΤΟ ΚΑΛΟ ΗΤΑΝ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΓΑΜΗΜΕΝΕΣ..."ΣΚΑΙΕΣ ΠΥΛΕΣ" ;;;;;;
ΣΚΑΙΕΣ ΠΥΛΕΣ= ΠΥΛΕΣ ΠΟΥ ΝΕΚΡΩΝΟΥΝ ΤΙΣ ΑΚΤΙΝΕΣ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ....ΚΑΙ ΜΕΡΟΣ ΟΠΟΥ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΑΥΤΕΣ ΣΤΕΡΕΙΤΑΙ ΤΙΣ ΖΩΟΓΟΝΕΣ ΚΑΙ ΝΟΗΦΟΡΕΣ ΦΩΤΟΧΥΣΙΕΣ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ!!!!!!!!
ΔΗΛΑΔΗ .....ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΗΛΙΟΣ!!!!!!
http://starlions.files.wordpress.com/2009/05/trojanhorsemythimage.jpg?w=580
ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ.....ΚΑΙ ΑΝΑΡΩΤΗΘΕΙΤΕ "ΓΑΤΟΝΙΑ" ΜΟΥ...ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΣΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΤΕΙΧΗ ,ΤΗΣ ΠΥΛΕΣ.....ΕΙΤΕ ΑΠΟ ΠΙΣΩ ΕΙΤΕ ΑΠΟ ΜΠΡΟΣ, ΕΙΤΕ ΠΛΑΓΙΑ, ΕΙΤΕ ΚΑΘΕΤΑ, ΕΙΤΕ ΞΑΠΛΩΤΑ....ΝΑ ΜΗΝ ΠΕΡΝΑΕΙ Κ-Α-Θ-Ο-Λ-Ο-Υ ΗΛΙΟΣ;;;;;
Υ.Γ ΕΧΟΥΜΕ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΟΥΜΕ ΜΑ ΣΟΒΑΡΟΤΕΡΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΝΑ ΔΕΙΧΝΟΥΜΕ ΣΤΟΝ ΚΑΤΟΙΚΟ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ....ΠΟΣΟ Δ-Ε-Ν ΞΕΡΕΙ ΤΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΕΧΘΡΟΣ...ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΡΩΑΣ....ΚΑΙ ΤΙ ΣΤΟ ΚΑΛΟ ΕΓΙΝΕ ΤΟΤΕ ΚΑΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ.....ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΑΝΤΙΡΡΗΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑΦΩΝΕΙ...ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΜΕ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ....ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΑΙΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ, ΟΤΙ ΟΙ ΤΡΩΕΣ ΗΤΑΝ ΙΔΙΟ ΕΘΝΟΣ ΚΑΙ ΦΥΛΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ...ΚΑΙ ΟΤΙ Ο ΠΟΛΕΜΟΣ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ ΗΤΑΝ ΕΜΦΥΛΙΟΣ.
ΧΧΧΧ.
AAA KAI ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΞΕΧΑΣΩ...ΕΠΕΙΔΗ ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΠΑΤΕ ΝΑ ΜΟΥ ΒΓΑΛΕΤΕ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΚΑΡΕΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΦΥΛΟ (ΦΤΟΥ ΦΤΟΥ) ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΑΥΤΟ...ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΚΑΡ-ΕΣ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΛΕΞΗΣ "ΚΑΡ" ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΣΠΑΝΙΕΣ ΑΡΧΑΙΕΣ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΛΕΞΕΙΣ ΠΟΥ ΣΗΜΑΙΝΕΙ "ΒΙΑΙΟΣ ΘΑΝΑΤΟΣ" ΑΛΛΑ ΤΟ "ΚΑΡ" ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΔΩΡΙΚΟ "ΚΗΡ" ΔΙΑΒΑΖΟΥΜΕ ΣΤΟ ΛΕΞΙΚΟ Liddell & Scott, New York, 1860 ΕΚΔΟΣΕΙΣ Harper & Brothers ΣΤΗΝ ΛΕΞΗ ΚΗΡ ΓΕΝΙΚΗ ΚΗΡΟΣ....ΓΡΑΦΕΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΑΥΤΟΣΗΜΗ ΜΕ ΤΗΝ ΚΗΡΑ goddess of death, also goddess of fate, esp. αs bringing violent death, often in Homer who sometimes has also the plur. ΚΗΡΕΣ
ReplyDeleteΚΗΡ "may be compared with Άτη, and Ερινύς" ΤΟ ΑΤΤΗ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΤΥΜΟ ΤΟΥ ΙΑΠΕΤΟΥ.!!!
ΣΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΣΧΕΔΟΝ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΚΛΑΣΣΙΚΟΥΣ ΣΥΓΓΡΑΦΕΙΣ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑΝ ΧΡΗΣΗ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΛΕΞΗΣ ΣΤΗΝ ΛΕΞΗ ΚΑΡ (ΓΕΝ.ΚΑΡΟΣ) ΓΡΑΦΕΙ ΠΑΛΙ ΤΑ ΕΞΗΣ: "some ancients made it Dor. For Κηρός."
ΔΗΛΑΔΗ ΜΕ ΠΟΛΥ ΑΠΛΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ Η ΚΑΡΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΔΩΡΙΚΟΣ ΤΥΠΟΣ ΤΟΥ ΚΗΡΑ.
ΔΙΑΛΕΓΩ ΜΙΑ ΦΡΑΣΗ ΤΟΥ ΟΜΗΡΟΥ ΙΛΙΑΣ 3-354 «ίσον απεχθέτο κηρί μελαίνη» ΓΙΑ ΝΑ ΣΑΣ ΒΟΗΘΗΣΩ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΤΗΝ ΣΥΓΓΕΝΕΙΑ ΤΗΣ ΚΗΡΑΣ η ΚΑΡΑΣ (ΔΩΡΙΚΟΣ ΤΥΠΟΣ) ΜΕ ΤΟ ΜΕΛΑΝ, ΔΗΛΑΔΗ ΤΟ ΜΑΥΡΟ ΧΡΩΜΑ.....ΟΙ ΑΡΧΑΙΟΙ ΚΑΡΑΕΣ ΛΟΙΠΟΝ ΓΙΑ ΝΑ ΦΤΑΣΟΥΝ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΟΥΝ ΑΥΤΟ ΤΟ ΟΝΟΜΑ/ΕΠΙΘΕΤΟ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΟΝΟΜΑΤΟΔΟΤΕΣ ΤΟΥΣ (ΠΟΥ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΤΥΧΑΙΟΙ ΑΛΛΑ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ)...ΣΙΓΟΥΡΑ ΚΑΠΟΙΟ ΕΝΤΟΝΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΟ ΘΑ ΕΙΧΑΝ....ΤΙ ΑΛΛΟ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟ "ΜΕΛΑΜΨΟΣ" η ΤΟ "ΜΑΥΡΙΔΕΡΟΣ" ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΕΚΕΙΝΑ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ "ΚΑΡΑΣ" ΟΠΩΣ ΛΕΜΕ π.χ ΚΑΡΑΧΑΣΑΝ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ, ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΕΤΥΜΟ ΤΟ "ΚΑΡΑ" ΠΟΥ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΜΑΥΡΟ.
ΑΝ ΣΤΟΥΣ ΚΑΡΕΣ ΦΟΡΤΩΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟΥΣ ΠΟΥ ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ ΟΜΗΡΟΥ ΒΕΙΧΑΝ ΠΟΛΥ ΚΑΚΟ ΟΝΟΜΑ.....ΤΟΤΕ ΔΕΝ ΑΠΕΧΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΑΡΑΚΗΝΟ η ΤΟΝ ΑΡΑΒΑ....ΟΙ ΚΑΡΕΣ ΛΟΙΠΟΝ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΗΤΑΝ ΟΙ ΜΑΥΡΙΔΕΡΟΙ ΑΣΙΑΤΕΣ ΠΟΥ ΕΣΠΕΡΝΑΝ ΤΟΝ ΟΛΕΘΡΟ ΣΤΑ ΝΗΣΙΑ ΤΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ.ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΠΟ ΟΤΙ ΞΕΡΟΥΜΕ ΑΝΗΚΟΥΜΕ ΣΤΗΝ...ΛΕΥΚΗ ΦΥΛΗ.
ΧΧΧΧ.
ΧΧΧΧ.
ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΔΕΝ ΘΑ ΑΣΧΟΛΙΟΥΜΟΥΝ ΑΛΛΑ ΞΥΠΝΗΣΑ ΣΤΡΑΒΑ...
ReplyDeleteΤΟ ΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΣ ΝΑ ΒΓΑΛΕΙΣ ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΕΙΣ ΑΠΟΨΗ ΜΟΝΟΝ ΛΕΞΙΚΟΓΛΩΣΣΙΚΑ , (ΜΕ ΣΧΕΔΟΝ ΑΥΘΑΙΡΕΤΕΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟΝ ΜΕΡΙΚΩΣ ΣΩΣΤΕΣ ΕΤΥΜΟΛΟΓΗΣΕΙΣ) ΔΙΟΤΙ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟΝ ΚΑΝΕΙΣ ΟΔΗΓΕΙ ΣΕ ΤΕΤΟΙΕΣ ΠΑΡΑΝΟΗΣΕΙΣ. ΕΠΙΣΗΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΣ ΤΙΣ ΠΗΓΕΣ ΕΠΙΛΕΚΤΙΚΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟΝ ΤΑ ΣΗΜΕΙΑ ΠΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ΤΟΝ ΣΥΛΛΟΓΙΣΜΟ ΣΟΥ.
ΠΑΜΕ ΛΟΙΠΟΝ ΣΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΞΕΡΟΥΜΕ ΣΤΑ ΣΙΓΟΥΡΑ ΚΙ ΑΣΕ ΤΙΣ ΛΕΞΙΠΛΑΣΤΙΚΕΣ ΜΠΟΥΡΔΟΛΟΓΙΕΣ (ΜΕ ΤΗΝ ΕΝΝΟΙΑ , ΟΤΙ ΟΥΔΕΙΣ ΣΤΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΠΛΗΡΩΣ ΤΗΝ ΟΜΗΡΙΚΗ, ΔΕΔΟΜΕΝΟΥ ΠΩΣ ΟΤΙ ΚΕΙΜΕΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΤΑ ΕΧΟΥΜΕ... ΣΕΣΥΝΕΧΗΓΡΑΦΗΧΩΡΙΣΣΗΜΕΙΑΣΤΙΞΕΩΣΜΕΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΝΑΧΩΡΙΖΟΥΜΕΕΜΕΙΣΑΥΘΑΙΡΕΤΑΤΙΣΛΕΞΕΙΣΣΥΜΦΩΝΑΜΕΤΑΝΕΩΤΕΡΑΕΛΛΗΝΙΚΑΠΟΥΜΙΛΟΥΣΑΜΕΤΗΝΚΛΑΣΙΚΗΠΛΕΟΝΕΠΟΧΗ. ΑΡΑ Η ΝΟΗΜΑΤΙΚΗ ΑΠΟΔΟΣΗ ΤΟΥΣ ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΑΡΚΕΤΑ ΕΩΣ ΠΟΛΥ. ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΑΥΤΟΣ Ο ΙΣΤΟΤΟΠΟΣ ΠΟΥ ΕΡΜΗΝΕΥΕΙ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΤΗΝ ΟΜΗΡΙΚΗ ΧΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ΑΛΛΙΩΣ ΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ ΚΑΙ ΒΓΑΖΕΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΚΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΡΑΤΟΥΣΑ ΑΠΟΨΗ ΚΙ ΑΠΟ ΕΣΕΝΑ. http://operiplous.blogspot.gr/ (ΕΑΝ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΠΑΙΞΩ ΜΕ ΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ ΘΑ ΣΟΥ ΕΛΕΓΑ ΠΩΣ ΤΟ ΚΑΡΕΣ ΒΓΑΙΝΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΡΑ=ΚΕΦΑΛΙ ΚΙ ΟΧΙ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΡΑΣ=ΜΑΥΡΟΣ, ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥΡΚΟΓΕΝΗΣ).
ΤΙ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΛΟΙΠΟΝ
- ΟΤΙ ΟΜΙΛΟΥΣΑΝ ΟΛΟΙ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ, ΔΙΟΤΙ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΟ ΜΕΤΑΦΡΑΣΤΕΣ. ΚΑΠΟΙΟΙ ΣΥΜΜΑΧΟΙ ΤΩΝ ΤΡΩΩΝ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΤΗΝ ΜΙΛΟΥΣΑΝ (ΑΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΕΑΤΑΙ ΣΤΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΤΟΥ ΟΜΗΡΟΥ) ΑΛΛΑ Η ΟΥΣΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ ΟΙ ΤΡΩΕΣ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΝ ΟΜΗΡΟ ΟΜΙΛΟΥΣΑΝ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΓΛΩΣΣΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΕΠΙΤΙΘΕΜΕΝΟΥΣ.
- ΟΤΙ ΕΙΧΑΝ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΥΣ ΘΕΟΥΣ, ΠΟΥ ΜΑΛΙΣΤΑ ΜΟΙΡΑΣΤΗΚΑΝ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΟΙ ΜΙΣΟΙ ΥΠΕΣΤΗΡΙΖΑΝ ΤΟΥΣ ΤΡΩΕΣ ΜΕΤΑΞΥ ΑΥΤΩΝ ΚΑΙ Ο ΑΠΟΛΛΩΝ
- ΟΤΙ ΕΙΧΑΝ ΟΜΟΙΑ ΤΑΦΙΚΑ ΕΘΙΜΑ ΚΑΙ ΤΗΡΟΥΣΑΝ ΟΜΟΙΟ "ΠΡΩΤΟΚΟΛΟ" ΗΘΩΝ. ΑΝΑΚΩΧΕΣ, ΣΥΝΝΕΝΟΗΣΕΙΣ, ΕΟΡΤΑΣΜΟΙ, ΤΙΜΕΣ ΣΕ ΗΡΩΕΣ (ΙΔΙΟΙ ΗΡΩΕΣ).
- ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΤΟ ΟΜΜΑΙΜΟ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΣΥ ΤΟΥΣ ΤΟ ΑΡΝΕΙΣΑΙ ΒΑΣΙΖΟΜΕΝΟΣ ΣΤΟΝ ΕΡΙΧΘΟΝΙΟ, Ο ΙΔΙΟΣ ΕΧΕΙ ΣΧΕΣΗ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΘΗΝΑ, ΑΡΑ ΚΑΙ ΟΙ ΑΘΗΝΑΙΟΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΤ ΕΣΕ, ΟΠΩΣ ΥΠΟΘΕΤΩ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ ΣΤΟΝ ΤΡΩΙΚΟ ΠΛΗΝ ΤΟΥ ΑΧΙΛΛΕΩΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΜΥΡΜΙΔΟΝΩΝ ΤΟΥ, ΠΟΥ ΣΗΜΕΙΩΤΕΟΝ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΘΕΤΟ ΚΙ ΟΧΙ ΟΝΟΜΑ, ΑΛΛΑ ΕΣΥ ΚΙ ΑΥΤΟ ΘΑ ΤΟ ΕΤΥΜΟΛΟΓΗΣΕΙΣ ΩΣ ΟΝΟΜΑ.
(*ΕΡΙΧΘΟΝΙΟΣ= ΑΠΟ ΤΟ ΕΡΙΟ=ΜΑΛΛΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΧΘΟΝΑ, ΛΕΩ ΕΓΩ ΓΙΑΤΙ ΕΤΣΙ ΓΟΥΣΤΑΡΩ, ΟΜΟΙΒΩΣ ΜΕ ΣΕΝΑ ΠΟΥ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙΣ ΑΛΛΙΩΣ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΝΩ ΑΠΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΣΟΙ ΔΕΙΞΩ ΤΙΣ ΠΑΠΑΡΙΕΣ ΠΟΥ ΒΓΑΖΕΙΣ ΩΣ ΠΕΡΙΣΠΟΥΔΑΣΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ) ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΑΠΟΔΟΣΗ ΠΟΛΥ ΣΧΕΤΙΚΟΤΕΡΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΣΟΥ, ΣΚΟΤΕΙΝΟΜΑΛΛΟΣ . ΔΛΔ ΕΙΧΕ ΠΟΛΥ ΣΚΟΥΡΑ ΜΑΛΛΙΑ ή ΗΤΑΝ ΜΕΧΡΙ ΑΗΔΙΑΣ ΣΚΕΠΑΣΜΕΝΟΣ ΜΕ ΤΡΙΧΕΣ ΣΑΝ ΚΑΤΙ ΤΥΠΟΥΣ ΠΟΥ ΑΚΟΜΗ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΣΤΙΣ ΠΑΡΑΛΙΕΣ ΤΑ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΑ.
* ΑΛΛΟ ΚΑΡΑ, ΑΛΛΟ ΚΗΡΑ. ΓΙΑ ΤΙΣ ΚΗΡΕΣ ΕΧΩ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙ ΚΙ ΕΓΩ ΕΔΩ: https://isxys.blogspot.com/2014/07/blog-post_4606.html ΚΙ ΕΥΚΟΛΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΒΡΕΙΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΜΕ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ. ΑΛΛΟ ΚΗΡΑ, ΑΛΛΟ ΑΤΗ, ΑΛΛΟ ΑΤΤΗ (ΑΝΥΠΑΡΚΤΟ ΚΑΙ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΠΟΘΕΝ ΤΟ "ΑΤΤΗ" ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΤΥΜΟ ΤΟΥ ΙΑΠΕΤΟΥ; ) ΚΙ ΑΛΛΟ ΤΟ ΑΓΡΙΟ ΑΤΙ ΠΟΥ ΕΣΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΠΩΣ ΙΠΠΕΥΕΙΣ ΚΑΙ ΚΑΛΠΑΖΕΙΣ ΑΣΥΣΤΟΛΑ.
* ΑΚΟΜΗ ΤΑ ΒΑΖΟΥΜΕ ΜΕΤΑΞΥ ΜΑΣ, ΟΧΙ 7 ΑΛΛΑ 777 ΦΟΡΕΣ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΠΩΣ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ 7777777.....7777777 (ΑΥΤΟ ΤΟ 7 ΠΟΥ ΤΟ ΨΩΝΙΣΕΣ; ΓΙΑΤΙ ΟΧΙ 6 ή ΑΚΟΜΗ ΚΑΛΥΤΕΡΑ 8 (ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΣΤΡΟΓΓΥΛΟ) ή/και 9 , ΑΣΕ ΤΟ ΒΡΗΚΑ 10 ΠΟΥ ΕΛΕΓΕ ΚΙ Ο ΠΥΘΑΓΟΡΑΣ.
* ΜΑ ΣΟΒΑΡΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΗ ΑΠΕΙΚΟΝΙΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΔΕΙΞΕΙΣ ΠΩΣ ΗΤΑΝ ΟΙ ΠΥΛΕΣ; ΕΛΕΟΣ. ΟΥΤΕ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΤΡΟΙΑ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ.
* ΟΙ ΑΘΗΝΑΙΟΙ ΟΝΟΜΑΖΑΝ ΒΑΡΒΑΡΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΡΚΑΔΕΣ, ΤΟΥΣ ΑΚΑΡΝΑΝΕΣ ΤΟΥΣ ΜΑΚΕΔΟΝΕΣ ΚΛΠ Ο ΗΡΟΔΟΤΟΣ ΘΑ ΚΩΛΩΝΕ;
* ΚΑΡΕΣ ΚΑΙ ΦΟΙΝΙΚΕΣ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ ΟΜΗΡΟΥ ΟΝΟΜΑΖΟΝΤΟ ΟΙ ΑΠΟΙΚΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΠΕΡΙΟΧΩΝ ΜΕ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΛΟΓΙΚΗ ΠΟΥ ΟΙ ΑΓΓΛΟΙ ΑΠΟΚΑΛΟΥΝ ΑΥΣΤΡΑΛΟΥΣ ΚΑΙ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΠΟΙΚΟΥΣ ΤΟΥΣ ΣΕ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ.
Η ΕΚΘΕΣΗ ΣΟΥ ΣΕ ΠΟΛΛΕΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΠΕΡΙΕΡΓΕΣ ΤΡΙΤΟΚΟΣΜΙΚΕΣ ΑΝΑΛΥΣΕΙΣ ΣΕ ΟΔΗΓΕΙ ΣΕ ΛΑΘΟΣ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ.
ΚΑΜΜΙΑ "ΠΗΓΟΥΛΑ" ΕΧΕΙΣ ΓΙΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΣ...ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΕΡΙΠΛΟΥ;;
ReplyDeletehttp://operiplous.blogspot.gr/
ΚΑΜΜΙΑ "ΠΗΓΟΥΛΑ" ΑΠΟ ΟΜΗΡΟ...ΘΟΥΚΥΔΙΔΗ, ΗΡΑΚΛΕΙΤΟ, ΕΥΡΥΠΙΔΗ, ΠΛΑΤΩΝΑ, ΑΙΣΧΥΛΟ κ.λ.π ΓΕΝΙΚΑ ΔΗΛΑΔΗ ΑΠΟ ΑΡΧΑΙΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ....ΠΟΥ ΝΑ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΟΙ ΤΡΩΕΣ ΗΤΑΝ "ΑΔΕΛΦΙΑ" ΜΑΣ;;; ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ ΕΧΕΙΣ;;;; ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΕΛΑΦΡΙΕΣ ΜΑΡΜΕΛΑΔΕΣ ΓΙΑ ΠΡΩΙΝΟ.
ΧΧΧΧ.
" ΚΑΡΕΣ ΚΑΙ ΦΟΙΝΙΚΕΣ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ ΟΜΗΡΟΥ ΟΝΟΜΑΖΟΝΤΟ ΟΙ ΑΠΟΙΚΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΠΕΡΙΟΧΩΝ ΜΕ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΛΟΓΙΚΗ ΠΟΥ ΟΙ ΑΓΓΛΟΙ ΑΠΟΚΑΛΟΥΝ ΑΥΣΤΡΑΛΟΥΣ ΚΑΙ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΠΟΙΚΟΥΣ ΤΟΥΣ ΣΕ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ."
ReplyDeleteΠΗΓΟΥΛΑ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΕΧΕΙΣ;;; ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ;;; ΠΟΥ ΝΑ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΟΙ ΚΑΡΕΣ ΗΤΑΝ ΕΠΟΙΚΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ;; ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΑΙΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ, ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΠΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ.
ΧΧΧΧ.
"Η ΕΚΘΕΣΗ ΣΟΥ ΣΕ ΠΟΛΛΕΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΠΕΡΙΕΡΓΕΣ ΤΡΙΤΟΚΟΣΜΙΚΕΣ ΑΝΑΛΥΣΕΙΣ ΣΕ ΟΔΗΓΕΙ ΣΕ ΛΑΘΟΣ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ. '
ReplyDeleteΑΠΟΛΥΤΩΣ ΚΑΜΜΙΑ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΕΚΘΕΣΗ η ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ......ΑΠΛΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΩ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΑΡΧΑΙΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΓΓΡΑΦΕΩΝ ΤΙ ΕΛΕΓΑΝ, ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ...ΟΥΤΕ ΤΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΛΕΩ ΕΓΩ...ΟΥΤΕ ΕΣΥ.....ΟΙ ΠΗΓΕΣ ΤΩΝ ΠΡΟΓΟΝΩΝ ΜΟΥ ΤΑ ΛΕΝΕ ΟΛΑ.!!! ΚΑΙ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΦΕΡΕΙΣ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΠΗΓΕΣ ΑΠΟ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΑΝ ΟΙ ΚΑΡΕΣ ΗΤΑΝ ΑΠΟΙΚΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ...ΠΑΡΕ ΜΕΡΙΚΕΣ ΠΗΓΕΣ, ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ.
ΑΘΗΝΑΙΟΣ ΔΕΙΠΝΟΣΟΦΙΣΤΑΙ ,Δ 76 ΣΕΛ 218 ..ΟΙ ΚΑΡΕΣ/ΚΑΡΧΙΔΟΝΙΟΙ ΗΤΑΝ ΣΥΜΜΑΧΟΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΤΡΩΕΣ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΑΥΤΟΝ ΛΟΙΠΟΝ «αν βέβαια η Καρία δεν λέγονταν Φοινίκη» !!
Ο ΘΟΥΚΥΔΙΔΗΣ ΜΑΣ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΚΑΠΟΤΕ ΟΙ ΚΑΡΕΣ ΕΙΧΑΝ ΚΥΡΙΑΡΧΗΣΕΙ ΑΠΟ ΚΟΙΝΟΥ ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ (ΚΑΡΧΙΔΟΝΙΟΥΣ) ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ....ΘΟΥΚΥΔΙΔΗΣ ,ΙΣΤΟΡΙΩΝ Α,8 ΑΝ ΗΤΑΝ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΠΟΙΚΟΙ ΘΑ ΤΟ ΑΝΕΦΕΡΕ....ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΤΟ ΥΠΕΝΗΣΣΕΤΑΙ....
ΕΙΤΕ ΦΕΡΤΕ ΠΗΓΕΣ ΠΟΥ ΝΑ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΟΙ ΚΑΡΕΣ ΗΤΑΝ ΑΠΟΙΚΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ...ΕΙΤΕ ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΝΑ ΜΟΥ ΛΕΤΕ ΟΤΙ ΟΙ ΑΝΑΛΥΣΕΙΣ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΛΑΘΟΣ.....ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΚΑΜΜΙΑ ΑΝΑΛΥΣΗ...ΠΑΡΑΘΕΤΩ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΠΡΟΓΟΝΩΝ ΜΟΥ.
ΧΧΧΧ.
ΧΧΧΧ
ReplyDeleteΤΙΣ ΙΔΙΕΣ ΑΚΡΙΒΩΣ ΠΗΓΕΣ ΜΕ ΕΣΕΝΑ. ΔΕΝ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΤΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑ ΑΝ ΚΑΙ ΣΤΑ ΕΧΩ ΞΑΝΑΓΡΑΨΕΙ. ΤΑ ΙΔΙΑ ΔΙΑΒΑΖΟΥΜΕ, ΑΛΛΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΜΕ. ΕΠΙΛΕΓΕΙΣ ΝΑ ΔΙΑΣΤΡΕΒΛΩΝΕΙΣ (ΙΣΩΣ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ, ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΚΑΤΑΝΟΗΣΕΙΣ) ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ ΜΗΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΣΥΝΝΕΝΟΗΘΟΥΜΕ.
ΠΑΡΕ ΩΣ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΑΠΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΣΥ ΓΡΑΦΕΙΣ.
"ΟΙ ΚΑΡΕΣ/ΚΑΡΧΙΔΟΝΙΟΙ ΗΤΑΝ ΣΥΜΜΑΧΟΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΤΡΩΕΣ".
ΤΟ ΑΠΟΔΙΔΕΙΣ ΣΤΟΥΣ ΔΕΙΠΝΟΣΟΦΙΣΤΕΣ, ΔΛΔ ΜΙΑ ΠΑΡΕΑ ΠΟΥ ΚΟΥΤΣΟΤΡΩΓΟΥΝ ΚΑΙ ΚΟΥΤΣΟΠΙΝΟΥΝ ΚΑΙ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΘΕΙΣ ΤΟ ΚΟΝΤΟ ΚΑΙ ΤΟ ΜΑΚΡΥ ΤΟΥ. ΑΛΛΑ ΑΝΤΕ ΝΑ "ΠΑΙΞΩ" ΚΙ ΕΓΩ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΣΟΥ ΧΑΛΑΣΩ ΤΗΝ ΣΟΥΠΑ, ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΟΔΕΧΤΩ ΤΗΝ ΕΓΚΥΡΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΟΛΟΥ.
ΤΙ ΞΕΡΟΥΜΕ; ΞΕΡΟΥΜΕ ΠΩΣ ΟΙ ΚΑΡΕΣ ΗΤΑΝ ΣΥΜΜΑΧΟΙ ΤΗΣ ΤΡΟΙΑΣ. ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΞΕΡΟΥΜΕ. ΠΑΜΕ ΤΩΡΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ. ΛΕΕΙ ΠΟΥΘΕΝΑ Η ΠΗΓΗ ΣΟΥ (ΔΕΙΠΝΟΣΟΦΙΣΤΕΣ) ΠΩΣ ΚΑΡΕΣ=ΚΑΡΧΗΔΟΝΙΟΙ. ΟΧΙ ΔΕΝ ΤΟ ΛΕΕΙ. ΕΣΥ ΕΚΑΝΕΣ ΤΟ ΛΟΓΙΚΟ ΑΛΜΑ ΣΤΟ ΚΕΝΟ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΣΥΣΧΕΤΙΣΕΣ ΔΗΘΕΝ ΕΤΥΜΟΛΟΓΙΚΑ (ΠΡΩΤΟ ΛΑΘΟΣ, ΣΑΘΡΗ ΒΑΣΗ) ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕΣ ΤΟΥΣ ΣΥΝΕΙΡΜΟΥΣ...
ΚΑΡΧΗΔΟΝΙΟΙ=ΣΗΜΙΤΟΦΟΙΝΙΚΕΣ (ΣΩΣΤΟ), ΑΡΑ ΟΛΟΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΩΝΥΜΙΑ ΦΟΙΝΙΚΕΣ=ΣΗΜΙΤΕΣ (ΛΑΘΟΣ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ) , ΑΡΑ ΚΑΙ ΟΙ ΚΑΡΕΣ ΠΟΥ ΕΤΥΜΟΛΟΓΙΚΑ ΑΥΘΑΙΡΕΤΑ ΕΣΥ ΤΟΥΣ ΣΥΣΧΕΤΙΖΕΙΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΑΡΧΗΔΟΝΙΟΥΣ = ΣΗΤΙΤΟΦΟΙΝΙΚΕΣ. Ο ΘΟΥΚΥΔΙΔΗΣ ΑΝ ΗΤΑΝ ΤΟ ΙΔΙΟ (ΙΔΙΑ ΦΥΛΗ) ΘΑ ΤΟΥΣ ΔΙΑΧΩΡΙΖΕ; ΟΧΙ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟΥΣ ΔΙΑΧΩΡΙΖΕ, ΟΜΩΣ ΤΟΥΣ ΔΙΑΧΩΡΙΖΕΙ. ΑΛΛΑ ΑΥΤΟ ΕΣΥ ΔΕΝ ΤΟ ΣΚΕΦΤΗΚΕΣ.
ΤΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑ ΣΟΥ ΠΡΟΣΑΡΜΟΣΜΕΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΤΟ ΛΑΘΟΣ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΞΗΣ. ΔΙΑΒΑΖΕΙ ΙΣΤΟΡΙΚΟΣ ΤΟΥ ΑΠΩΤΑΤΟΥ ΜΕΛΛΟΝΤΟΣ ΠΩΣ ΟΙ ΜΕΓΑΛΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΤΩΝ ΑΡΧΩΝ ΤΟΥ 21ου ΑΙΩΝΑ ΗΤΑΝ ΟΙ ΗΠΑ, Η ΚΙΝΑ ΚΑΙ Η ΡΩΣΙΑ ΚΑΙ ΠΩΣ ΑΠΟ ΚΟΙΝΟΥ ΝΕΜΟΝΤΑΝ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ. ΑΥΤΟ ΓΙΑ ΕΣΕΝΑ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΠΩΣ ΗΤΑΝ ΙΔΙΑ ΦΥΛΗ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ;
ΧΧΧΧ ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΑΔΥΝΑΤΕΙΣ ΝΑ ΚΑΤΑΝΟΗΣΕΙΣ ΤΙ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ. ΕΧΕΙΣ ΜΙΑ ΘΕΩΡΙΑ ΣΤΟ ΝΟΥ ΣΟΥ ΚΑΙ ΚΥΝΗΓΑΣ ΕΠΙΛΕΚΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΠΟΥ ΤΗΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΥΝ, ΕΡΜΗΝΕΥΟΝΤΑΣ ΤΑ, ΣΤΡΕΒΛΩΣ ΕΣΥ (ΑΚΟΜΗ ΚΙ ΑΝ ΔΕΝ ΤΗΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΥΝ) ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΤΗΝ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΕΙΣ.
ΔΕΝ ΣΥΝΕΧΙΖΩ ΤΟΝ ΔΙΑΟΛΟΓΟ ΕΠΙ ΑΥΤΟΥ ΑΛΛΟ ΜΑΖΙ ΣΟΥ. ΜΙΛΗΣΕΣ, ΜΙΛΗΣΑ ΤΕΛΕΙΩΣΑΜΕ. ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΑΣ ΣΥΜΠΕΡΑΝΕΙ ΟΤΙ ΘΕΛΕΙ.
ΠΟΛΛΑ ΛΟΓΙΑ ΑΓΑΠΗΤΕ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΑ, ΑΛΛΑ ΠΗΓΗ ΚΑΜΜΙΑ.
ReplyDeleteΑΛΛΑ ΑΣ ΥΠΟΘΕΣΗ ΚΑΠΟΙΟΣ ΟΤΙ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ "ΚΟΥΤΟΣ" ΚΑΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΤΙ ΔΙΑΒΑΖΩ...ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΑΣ ΠΑΡΑΘΕΤΕΤΕ ΕΝΑ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ π.χ ΑΠΟ ΤΟΝ ΘΟΥΚΥΔΙΔΗ η ΕΣΤΩ ΚΑΠΟΙΟΝ ΑΛΛΟΝ ΤΗΣ ΑΡΕΣΚΕΙΑΣ ΣΑΣ....ΠΟΥ ΝΑ ΛΕΕΙ Ξ Ε Κ Α Θ Α Ρ Α ΟΤΙ ΟΙ ΚΑΡΕΣ ΗΤΑΝ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΠΟΙΚΟΙ;;;
ΤΙ ΠΟΙΟ ΑΠΛΟ ΑΠΟ ΤΟ ΝΑ ΦΕΡΕΤΕ ΕΝΑ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΑΙΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ...ΠΟΥ ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΙ ΤΗΣΝ "ΕΛΛΗΝΙΚΟΤΗΤΑ" ΠΟΥ ΕΙΧΑΝ ΟΙ ΚΑΡΕΣ.!!
ΟΤΑΝ ΤΟ ΦΕΡΕΤΕ ΜΟΝΟ ΤΟΤΕ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΠΕΙΤΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΙΑΝΩ ΤΙ ΔΙΑΒΑΖΩ....Η ΟΤΙ ΣΤΡΕΒΛΩΝΩ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ....ΕΙΠΑΜΕ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΠΑΛΗΘΕΥΕΙ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΗΣ....ΤΟ ΨΕΜΑ ΠΟΤΕ.
ΧΧΧΧ.
ΧΧΧΧ
ReplyDeleteΣΥΜΠΕΡΙΦΕΡΕΣΑΙ ΒΛΑΚΩΔΩΣ ΕΠΙΜΟΝΑ. ΗΔΗ ΣΟΥ ΕΓΡΑΨΑ ΠΩΣ ΕΧΟΥΜΕ ΤΙΣ ΙΔΙΕΣ ΠΗΓΕΣ, ΤΑ ΙΔΙΑ ΔΙΑΒΑΖΟΥΜΕ ΑΛΛΑ ΕΣΥ ΘΕΣ ΝΑ ΜΕ ΒΑΛΕΙΣ ΝΑ ΨΑΧΝΩ ... ΜΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ ΓΙΑ ΠΟΛΛΑ ΛΟΓΙΑ ΕΝΩ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΣΟΥ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΟΙ ΔΙΚΕΣ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΔΩΡΙΚΟΤΑΤΕΣ.
ΜΙΑ "ΠΗΓΗ" ΛΟΙΠΟΝ, ΑΦΟΥ ΦΑΓΩΘΗΚΕΣ. ΕΧΩ ΣΤΟ ΝΟΥ ΜΟΥ ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΕΣ ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΑΝΑΦΟΡΕΣ ΒΑΡΙΕΜΑΙ ΝΑ ΨΑΞΩ ΤΩΡΑ ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΟΛΟΓΩ ΣΕ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΙΣΤΕΙΣ ΠΟΤΕ, ΔΙΟΤΙ ΣΟΥ ΧΑΛΑ ΤΗ ΣΟΥΠΑ.
Στράβων: Πολλῶν δὲ λόγων εἰρημένων περὶ Καρῶν ὁ μάλισθ᾽ ὁμολογούμενός ἐστιν οὗτος ὅτι οἱ Κᾶρες ὑπὸ Μίνω ἐτάττοντο͵ τότε Λέλεγες καλούμενοι͵ καὶ τὰς νήσους ὤικουν· εἶτ᾽ ἠπειρῶται γενόμενοι πολλὴν τῆς παραλίας καὶ τῆς μεσογαίας κατέσχον τοὺς προκατέχοντας ἀφελόμενοι· καὶ οὗτοι δ᾽ ἦσαν οἱ πλείους Λέλεγες καὶ Πελασγοί· πάλιν δὲ τούτους ἀφείλοντο μέρος οἱ Ἕλληνες͵
ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ Ο ΣΤΡΑΒΩΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΑΝΑΛΥΕΙ ΓΙΑΤΙ ΚΑΙ ΠΩΣ ΟΙ ΛΟΙΠΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΤΟΥΣ ΘΕΩΡΟΥΣΑΝ ΒΑΡΒΑΡΟΥΣ. Η ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ ΗΤΑΝ ΜΕΜΕΙΓΜΕΝΟΙ. ΑΡΚΕΤΟΙ ΔΙΑΣΗΜΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΗΤΑΝ ΜΙΣΟΙ ΚΑΡΕΣ. ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ ΣΤΡΑΒΩΝΑ, ΛΥΚΙΟΙ, ΚΑΡΕΣ, ΛΕΛΕΓΕΣ ΘΕΩΡΟΥΝΤΑΝ ΕΛΛΗΝΙΖΟΝΤΕΣ.
Ο Ηρόδοτος ήταν κατά το ήμισυ Κάρας από την πλευρά του πατέρα του, ο οποίος ονομαζόταν Λυκέυς η Λυξέυς .
Ο Κλεόβουλος ο Ρόδιος, ήταν Κάρας.
Ο Θαλής ο Μιλήσιος, ήταν επίσης μερικώς Κάρας.
ΠΡΟΣ ΚΑΘΕ ΕΝΔΙΦΕΡΟΜΕΝΟ:
ΕΔΩ ΜΙΑ ΤΕΛΕΙΩΣ ΛΑΘΟΣ ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΤΟΥΣ ΚΑΡΕΣ Η ΟΠΟΙΑ ΔΙΔΕΤΑΙ ΩΣ ΑΣΚΗΣΗ ΕΝΤΟΠΙΣΜΟΥ ΤΩΝ ΑΝΑΚΡΙΒΕΙΩΝ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑΙ: http://ethnologic.blogspot.gr/2012/03/1.html
ΔΙΑΒΑΣΤΕ, ΑΣΧΟΛΗΘΕΙΤΕ, ΜΗΝ ΑΝΑΜΑΣΑΤΕ ΔΟΓΜΑΤΑ ΚΑΙ ΘΕΣΦΑΤΑ ΚΑΙ ΤΟ ΚΥΡΙΟΤΕΡΟ ΚΑΝΤΕ ΣΩΣΤΟΥΣ ΣΥΝΕΙΡΜΟΥΣ ΒΓΑΛΤΕ ΑΚΡΙΒΗ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ.
ΜΑΛΛΟΝ ΕΣΕΝΑ ΣΟΥ ΧΑΛΑ Η ΣΟΥΠΑ....ΔΙΟΤΙ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΑΡΧΑΙΟΙ ΤΑ ΙΔΙΑ ΜΕ ΕΜΕΝΑ ΛΕΝΕ....ΑΠΟΚΑΛΟΥΝ ΤΟΥΣ ΜΗ ΕΛΛΗΝΕΣ ΒΑΡΒΑΡΟΥΣ, ΟΠΩΣ ΤΟΥΣ ΤΡΩΕΣ....ΠΟΥΘΕΝΑ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΡΧΑΙΟΣ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ ΔΕΝ ΑΠΟΚΑΛΕΙ ΤΟΥΣ ΤΡΩΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΚΑΡΕΣ ΕΛΛΗΝΕΣ η ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΦΥΛΟ....ΒΑΡΒΑΡΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΝΕΒΑΖΟΥΝ ΒΑΡΒΑΡΟΥΣ ΤΟΥΣ ΚΑΤΕΒΑΖΟΥΝ. Ο ΕΥΡΙΠΙΔΗΣ ΣΤΗΝ "ΕΚΑΒΗ" ΤΟΥ ΑΠΟΚΑΛΕΙ ΤΟΥΣ ΤΡΩΕΣ "ΒΑΡΒΑΡΟΥΣ"....ΤΑ ΙΔΙΑ ΚΑΙ Ο ΣΟΦΟΚΛΗΣ ΣΤΗΝ "ΗΛΕΚΤΡΑ" ΜΑΣ ΛΕΓΕΙ ΟΤΙ Ο ΑΓΑΜΕΜΝΩΝ ΓΥΡΙΣΕ ΑΠΟ "ΒΑΡΒΑΡΗ ΓΗ"!!! ΠΟΥΘΕΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΙ Γ Ρ Α Π Τ Ω Σ ΟΤΙ ΗΤΑΝ ΕΝΑΣ ΕΜΦΥΛΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ ΜΕΤΑΞΥ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΦΥΛΩΝ.
ReplyDeleteΙΣΟΚΡΑΤΗΣ ΣΤΟΝ ΠΑΝΗΓΥΡΙΚΟ ΜΑΣ ΛΕΕΙ.
"[158] προαγορεύουσιν. οὕτω δὲ φύσει πολεμικῶς πρὸς αὐτοὺς ἔχομεν, ὥστε καὶ τῶν μύθων ἥδιστα συνδιατρίβομεν τοῖς Τρωικοῖς καὶ Περσικοῖς, δι’ ὧν ἔστι πυνθάνεσθαι τὰς ἐκείνων συμφοράς. εὕροι δ’ ἄν τις ἐκ μὲν τοῦ πολέμου τοῦ πρὸς τοὺς ΒΑΡΒΑΡΟΥΣ ὕμνους πεποιημένους, ἐκ δὲ τοῦ πρὸς τοὺς Ἕλληνας θρήνους ἡμῖν γεγενημένους, καὶ τοὺς μὲν ἐν ταῖς ἑορταῖς ᾀδομένους, τῶν δ’ ἐπὶ ταῖς συμφοραῖς ἡμᾶς μεμνημένους.
[159] οἶμαι δὲ καὶ τὴν Ὁμήρου ποίησιν μείζω λαβεῖν δόξαν, ὅτι καλῶς τοὺς πολεμήσαντας τοῖς ΒΑΡΒΑΡΟΙΣ ἐνεκωμίασε, καὶ διὰ τοῦτο βουληθῆναι τοὺς προγόνους ἡμῶν ἔντιμον αὐτοῦ ποιῆσαι τὴν τέχνην ἔν τε τοῖς τῆς μουσικῆς ἄθλοις καὶ τῇ παιδεύσει τῶν νεωτέρων, ἳνα πολλάκις ἀκούοντες τῶν ἐπῶν ἐκμανθάνωμεν τὴν ἔχθραν τὴν ὑπάρχουσαν πρὸς αὐτούς, καὶ ζηλοῦντες τὰς ἀρετὰς τῶν στρατευσαμένων τῶν αὐτῶν ἔργων ἐκείνοις ἐπιθυμῶμεν."
ΕΔΩ ΚΑΙ Η ΠΗΓΗ... ΜΕ ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ, ΤΟ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΣΕΛΙΔΑΣ.
http://www.greek-language.gr/digitalResources/ancient_greek/library/browse.html?text_id=46&page=16
Η ΓΝΩΣΗ ΔΕΝ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΥΚΤΙΟ....ΑΛΛΑ ΣΤΑ ΒΙΒΛΙΑ, ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΣΤΟ ΠΡΩΤΟΤΥΠΟ ΚΕΙΜΕΝΟ....ΟΥΤΕ ΕΔΩ
http://ethnologic.blogspot.gr/2012/03/1.html
ΑΛΛΑ ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΕΔΔΩ
http://pirforosellin.blogspot.gr/2017/05/blog-post_15.html
http://elhalflashbacks.blogspot.gr/2017/04/kares-kai-leleges-ta-panarxaia-ellinika-fila.html
ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΠΗΓΕΣ ΠΟΥ ΠΑΡΑΘΕΤΟΥΝ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΓΕΛΙΑ.!! Η ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ Η ΠΗΓΗ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΠΟΙΟ ΑΛΛΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ. ΨΑΞΕ ΒΡΕΣ ΤΙ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ...ΑΣΕ ΠΟΥ Ο ΚΑΘΕ ΕΝΑΣ ΑΝΑΜΑΣΑ ΤΗΣ ΙΔΙΕΣ ΒΛΑΚΕΙΕΣ. ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΓΝΩΣΗ ΕΚΕΙ ΝΑ ΨΑΧΝΕΤΕ....ΟΣΟ ΑΚΟΜΑ ΤΑ ΕΧΕΤΕ, ΚΑΙ ΟΣΑ ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΕΞΑΦΑΝΙΣΕΙ.
Υ.Γ ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΑ ΣΑΣ ΔΕΙΧΝΩ ΤΙ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ ΕΧΟΥΝ ΑΥΤΑ ΤΑ ΔΥΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΑ ΜΙΛΑΜΕ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΓΕΛΑΣ ΜΕΧΡΙ ΑΥΡΙΟ.!! ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΡΩ....ΝΑ ΜΕΝΕΙ ΤΟ "ΒΥΣΣΙΝΟ" .
Bιβλιογραφία:
https://eleusisdiagoridon.blogspot.gr/2012/06/blog-post_26.html
https://arxaia-ellinika.blogspot.gr/2017/04/indianoi-antegrapsan-arhaioys-ellines.html
https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%9B%CE%AD%CE%BB%CE%B5%CE%B3%CE%B5%CF%82
ΧΧΧΧ.
"αλλά στις μπουρδολογιες του ΧΧΧ που συνεχίζει τις γνωστές ασυναρτησίες στα σχόλια του, ο οποίος προφανώς νομιζει ότι είναι ΕΛ, απόγονος των αρχαίων Μακεδόνων(τον οποίο να πληροφορήσω ότι γενοκτονηθηκαν μαζικά από τους Ρωμαίους και δεν υπάρχει ούτε δείγμα). "
ReplyDeleteΠΗΓΗ ΕΧΕΙΣ ΟΤΙ Ο Λ Ο Ι ΟΙ ΜΑΚΕΔΟΝΕΣ ΓΕΝΟΚΤΟΝΗΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΡΩΜΑΙΟΥΣ;;; ΚΑΜΜΙΑ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ ΠΟΥ ΝΑ ΤΟ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΙ;;; ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΑΠΛΑ ΕΙΣΑΙ ΕΝΑ ΚΑΚΙΣΤΟΣ ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ....ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΟ.
ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΑΝ ΕΙΜΑΙ ΕΛ...ΣΙΓΟΥΡΑ ΠΟΛΛΟΙ ΘΑ ΗΘΕΛΑΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ...ΟΛΟΙ ΤΟ ΘΕΛΟΥΝ...ΑΛΛΑ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ.
ΧΧΧΧ.
" Προσωπικά συμφωνώ και με την άποψη περί της φυλετικής συγγένειας με τους αριστερούς, '
ReplyDeleteΝΑ ΘΥΜΑΣΑΙ ΟΤΙ ΜΟΝΟΣ ΣΟΥ ΕΙΠΕΣ (ΕΓΡΑΨΕΣ) ΟΤΙ ΕΧΕΙΣ ΦΥΛΕΤΙΚΗ ΣΥΓΓΕΝΕΙΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΡΙΣΤΕΡΟΥΣ (ΕΓΩ ΕΙΠΑΜΕ ΕΝΗΚΩ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΙΔΟΣ)...ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΡΙΜΕΝΑ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΟΝ ΜΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΣΥΓΓΕΝΕΙΑ ΝΑ ΕΧΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΕΞΥΠΝΑΔΑ...ΤΗΝ ΕΞΥΠΝΑΔΑ ΤΩΝ ΑΡΙΣΤΕΡΩΝ ΕΧΕΙΣ....ΟΣΟ ΕΞΥΠΝΟΙ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΦΥΛΕΤΙΚΑ ΣΟΥ ΑΔΕΛΦΙΑ (ΟΙ ΑΡΙΣΤΕΡΟΙ) ΤΟΣΟ ΕΞΥΠΝΟΣ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΕΣΥ.! ΧΑΧΑΧΑΧΑ
Υ.Γ ΑΣΧΕΤΑ ΑΝ ΘΑ ΤΟΥΣ ΕΚΤΕΛΟΥΣΕΣ....ΤΑ ΓΟΝΙΔΙΑ ΠΑΡΑΜΕΝΟΥΝ ΠΑΝΤΑ ΓΟΝΙΑ. ΧΑΧΑΧΑΧΑ
ΧΧΧΧ.
Βασικά απο τους πρώτους που θα εκτελούσα θα ήσουν εσύ και το συναφι σου που λέτε αυτές τις εψιλονικες παπαρολογιες, και σαν 5η φάλαγγα που είσαστε κάνετε τρομερή ζημιά στον Ελληνισμό εδω και κάποιες δεκαετίες. Προφανώς σαν απόγονος σλαβοβλαχοσπορων που είσαι δεν καταλαβαίνεις και τι γραφω και λόγω της μη ελληνικής ψυχολογίας κρασεως που έχεις ερμηνευεις όπως θέλεις η αδυνατεις και να διαβάσεις αυτά που έγραψα. Λίγο δύσκολο να εχω φυλετική συγγένεια με αριστερούς, για ψάξε εσύ που είσαι συγκεκριμένη μίξη μήπως έχεις κάποια τέτοια συγγένεια.
DeleteΑΣ ΑΠΑΝΤΗΣΟΥΜΕ ΣΤΟ ΕΒΡΑΙΟΤΡΟΛΛΙΔΙ...
ReplyDelete" Προφανώς σαν απόγονος σλαβοβλαχοσπορων που είσαι δεν καταλαβαίνεις και τι γραφω και λόγω της μη ελληνικής ψυχολογίας κρασεως που έχεις ερμηνευεις όπως θέλεις η αδυνατεις και να διαβάσεις αυτά που έγραψα. Λίγο δύσκολο να εχω φυλετική συγγένεια με αριστερούς, για ψάξε εσύ που είσαι συγκεκριμένη μίξη μήπως έχεις κάποια τέτοια συγγένεια."
ΣΟΥ ΕΧΩ ΓΡΑΨΕΙ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ...ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΕΞΩΓΗΙΝΟΣ...ΠΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΟΥ ΤΟ ΓΡΑΨΩ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΕΜΠΕΔΩΣΕΙΣ;;;!!! ΠΟΣΟ ΣΤΟΚΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΣΟΥ ΛΕΩ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΑΙ ΣΥΝΕXΕΙΑ ΚΑΙ ΕΣΥ ΑΚΟΜΑ ΝΑ ΛΕΣ ΟΤΙ ΝΑΝΑΙ!!ΠΕΡΑΝ ΑΥΤΟΥ...ΜΟΝΟΣ ΣΟΥ ΕΓΡΑΨΕΣ.." Προσωπικά συμφωνώ και με την άποψη περί της φυλετικής συγγένειας με τους αριστερούς, " ΕΓΩ ΔΕΝ ΣΟΥ ΤΟ ΕΓΡΑΨΑ...ΕΓΩ ΣΟΥ ΕΙΠΑ...ΟΤΙ ΕΣΥ ΜΟΝΟΣ ΣΟΥ ΤΟ ΕΓΡΑΨΕΣ...ΜΟΝΟΣ ΣΟΥ ΜΙΛΑΣ ΓΙΑ ΦΥΛΕΤΙΚΗ ΣΥΓΓΕΝΕΙΑ ΜΕ ΑΡΙΣΤΕΡΟΥΣ....ΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ;;;
ΑΛΛΑ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΙΣ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΑ ΠΙΟ ΠΑΝΩ..ΤΟ ΠΟΣΟ "ΕΞΥΠΝΟΣ" ΕΙΣΑΙ...ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΟΝ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ.!! ΑΥΤΟ ΞΕΧΩΡΙΣΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΕΣ ΟΤΙ..."Επιτέλους, ας πούμε κάποιες αλήθειες, πέρα από λιακοπουλεικες ασυναρτησίες, περί Ελλήνων που ήταν από τους Ελ(σημιτικο), δεκάδες χιλιάδες χρόνια, και άλλα φαιδρα."
ΕΚΑΝΕΣ ΤΟ ΛΑΘΟΣ ΝΑ ΓΡΑΨΕΙΣ ΟΤΙ Η ΛΕΞΗ "ΕΛ" ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΙΤΙΚΗ !!! ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΤΕ ΔΥΝΑΤΟΝ....ΔΕΥΤΕΡΟ ΛΑΘΟΣ, ΟΤΙ ΟΠΟΙΟΣ ΛΕΕΙ ΟΤΙ Η ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΠΑΝΩ ΣΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΕΙΝΑΙ ΔΕΚΑΔΕΣ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΧΡΟΝΙΑ, ΕΙΝΑΙ ΦΑΙΔΡΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΑΝΗΚΟΥΝ ΣΤΙΣ ΛΙΑΚΟΠΟΥΛΕΙΑΔΕΣ.....ΤΡΙΤΟ ΧΟΝΤΡΟ ΛΑΘΟΣ ΠΟΥ ΕΔΕΙΞΕ ΤΙ ΕΙΣΑΙ..."ο οποίος προφανώς νομιζει ότι είναι ΕΛ, απόγονος των αρχαίων Μακεδόνων(τον οποίο να πληροφορήσω ότι γενοκτονηθηκαν μαζικά από τους Ρωμαίους και δεν υπάρχει ούτε δείγμα). "
ΑΥΤΑ ΤΟ ΟΤΙ Δ-Ε-Ν ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΜΑΚΕΔΟΝΕΣ ΚΑΙ ΕΛ....ΤΑ ΛΕΝΕ ΟΙ ΕΒΡΑΙΟΙ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΧΘΡΟΙ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ....ΣΙΓΟΥΡΑ ΕΤΣΙ ΤΟΥΣ ΒΟΛΕΥΕΙ...ΑΛΛΑ ΕΠΕΙΔΗ ΤΟΥΣ ΒΟΛΕΥΕΙ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΝΑ ΠΕΙ ΚΑΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ.....ΣΟΥ ΖΗΤΗΣΑ ΝΑ ΦΕΡΕΙΣ ΠΗΓΗ, ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΟΤΙ ΟΙ ΜΑΚΕΔΟΝΕΣ ΓΕΝΟΚΤΟΝΗΘΗΚΑΝ ΟΛΟΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΡΩΜΑΙΟΥΣ...ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΡΟΣΚΟΜΙΣΕΣ ΤΙΠΟΤΕ...ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΕΣΥ ΑΛΛΑ ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΣΑΝ ΕΣΕΝΑ, ΠΟΥ ΛΕΝΕ ΟΛΕΣ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΜΠΟΥΡΔΟΛΟΓΙΕΣ, ΓΙΑΤΙ ΠΟΛΥ ΑΠΛΑ Δ-Ε-Ν ΥΠΑΡΧΟΥΝ AΠΟΔΕΙΞΕΙΣ....ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΕΓΩ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΦΕΡΩ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΟΤΙ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΚΑΤΟΧΗ ΤΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΡΩΜΑΙΟΥΣ Ο ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ ΖΟΥΣΕ, ΝΑΙ ΜΕΝ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΚΛΗΡΗ ΡΩΜΑΙΚΗ ΚΑΤΟΧΗ...ΑΛΛΑ ΥΠΗΡΧΕ ΖΟΥΣΕ ,ΑΝΑΠΤΥΣΣΟΤΑΝ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΩΝΕ ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ.
ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ
ReplyDeleteΑΣ ΔΟΥΜΕ ΤΙ ΓΡΑΦΕΙ Ο ΤΙΤΟΣ ΛΙΒΙΟΣ,(Aburbecondita, XLV) ΓΙΑ ΤΙΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΤΗΣ ΣΥΓΚΛΗΤΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ...ΑΡΚΕΤΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΑΧΗ ΤΗΣ ΠΥΔΝΑΣ.
"Πρώτα από όλα, η σύγκλητος αποφάσισε ότι έπρεπε ΝΑ ΔΟΘΕΙ ΣΤΟΥΣ ΜΑΚΕΔΟΝΕΣ Η ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ, για να γίνει φανερό σε όλα τα έθνη ότι οι στρατιωτικές δυνάμεις του ρωμαϊκού λαού έφεραν όχι δουλεία σε ελεύθερους ανθρώπους αλλά ελευθερία σε υποδουλωμένους… Ψηφίστηκε ακόμη να ανασταλεί η εκμίσθωση των μακεδονικών ορυχείων, πηγή τεραστίων εσόδων και της έγγειας (βασιλικής) περιουσίας. O λόγος ήταν ότι τούτα δεν μπορούσαν να εκμισθωθούν χωρίς κάποιο (Pωμαίο) δημοσιώνη και ότι όπου γινόταν τέτοιου είδους εκμισθώσεις, είτε καταλυόταν η δημόσια ιδιοκτησία είτε εξαφανιζόταν η ελευθερία των συμμάχων. Όμως η σύγκλητος θεώρησε ότι ΟΥΤΕ ΟΙ ΜΑΚΕΔΟΝΕΣ ήταν δυνατό να τα εκμεταλλεύονται: όπου υπήρχε αξιόλογη λεία στη διάθεση των διαχειριστών, εκεί ουδέποτε θα εξέλιπαν αιτίες για συνωμοσίες και κοινωνικές συγκρούσεις. Tέλος, από τον φόβο μήπως, αν υπήρχε μία κοινή συνέλευση (concilium) ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟ ΕΘΝΟΣ!!!!!, κάποιος αδίστακτος δημαγωγός θα μετέτρεπε κάποτε την παραχωρηθείσα με υγιή μετριοπάθεια ελευθερία σε ολέθρια ασυδοσία, η σύγκλητος ψήφισε τη διαίρεση της Mακεδονίας σε τέσσερα τμήματα (regiones), εις τρόπον ώστε κάθε ένα από αυτά να έχει τη δική του συνέλευση. Aποφασίστηκε επίσης ότι η Mακεδονία έπρεπε να πληρώνει στο ρωμαϊκό λαό το ήμισυ των φόρων που κατέβαλλε συνήθως στους βασιλείς. Tις λεπτομέρειες τις άφησαν στους στρατηγούς και την επιτροπή των δέκα πρέσβεων, για τους οποίους η συζήτηση στη σύγκλητο θα αποτελούσε μια σταθερή βάση σχεδιασμού (18).
ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΣΤΟΜΑ ΕΝΟΣ ΡΩΜΑΙΟΥ, ΕΝΟΣ ΕΧΘΡΟΥ ΠΟΥ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΘΑ ΗΘΕΛΕ ΤΗΝ ΕΞΑΦΑΝΙΣΗ ΤΩΝ ΜΑΚΕΔΟΝΩΝ....ΜΑΣ ΦΑΝΕΡΩΝΤΑΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ...ΟΤΙ ΥΠΗΡΧΕ ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟ ΕΘΝΟΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΚΤΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΡΩΜΑΙΟΥΣ, ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΒΓΑΛΟΥΝ ΚΑΚΟ ΟΝΟΜΑ ΣΤΗΝ ΠΙΑΤΣΑ.!!!ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΓΚΑΣΜΟΤΡΟΛΛΙΔΙ;;; ΑΛΛΑ Η ΜΑΝΙΑ ΣΟΥ Η ΑΣΥΓΚΡΑΤΗΤΗ ΟΡΜΗ ΣΟΥ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΤΙ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΑΙ Η ΑΠΡΟΚΑΛΥΠΤΗ ΥΒΡΗ,ΚΑΤΑΜΑΡΤΥΡΕΙ ΣΟΒΑΡΗ ΨΥΧΙΚΗ ΝΟΣΗΡΟΤΗΤΑ.
ΠΕΡΑΝ ΑΥΤΟΥ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΑΠΟ ΧΩΜΑ ΣΑΝ ΚΑΙ ΕΣΕΝΑ ΔΙΑΦΕΡΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΕ ΠΟΛΛΑ....ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΧΟΥΝ ΑΛΛΗ ΑΝΑΦΟΡΑ ΛΟΓΟΥ ΚΑΙ ΤΡΟΠΟΥ ΛΟΓΟ ΓΕΝΕΣΕΩΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΕΥΚΑΛΙΩΝΑ.!! ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΛΗ ΑΝΑΡΡΩΣΗ ΚΑΙ ΝΑ ΤΗΡΕΙΣ ΠΙΣΤΑ ΤΗΝ ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΗ ΣΟΥ ΑΓΩΓΗ...ΟΤΑΝ ΘΕΡΑΠΕΥΤΕΙΣ ΤΑ ΞΑΝΑΛΕΜΕ.
ΧΧΧΧ.
"Βασικά απο τους πρώτους που θα εκτελούσα θα ήσουν εσύ και το συναφι σου που λέτε αυτές τις εψιλονικες παπαρολογιες, και σαν 5η φάλαγγα που είσαστε κάνετε τρομερή ζημιά στον Ελληνισμό εδω και κάποιες δεκαετίες. "
ReplyDeleteΒΑΣΙΚΑ ΠΑΣΧΕΙΣ ΑΠΟ ΨΥΧΑΣΘΕΝΕΙΑ....ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΙΑ ΛΕΣ ΟΤΙ Η ΛΕΞΗ "ΕΛ" ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΗΤΙΚΗ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΜΙΛΑΣ ΓΙΑ "τρομερή ζημιά στον Ελληνισμό " ΟΤΑΝ ΤΗΝ ΖΗΜΙΑ ΤΗΝ ΚΑΝΕΙΣ ΕΣΥ ΚΑΙ ΟΙ ΟΜΙΟΙ ΣΟΥ, ΠΟΥ ΧΑΡΙΖΕΤΑΙ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ.!!! ΓΙΑ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ...ΟΛΕΣ ΟΙ ΓΛΩΣΣΕΣ ΠΑΝΩ ΣΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ ΣΤΗΡΙΖΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΡΩΤΟΓΡΑΣΣΑ.!!! ΑΝ ΑΝΑΛΥΣΗ ΚΑΝΕΙΣ ΕΣΤΩ ΚΑΙ 10 ΑΠΟ ΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΣΤΟ ΓΡΑΠΤΟ ΣΟΥ ΛΕΞΙΛΟΓΙΟ, ΟΠΩΣ Η ΛΕΞΗ "ΕΚΤΕΛΟΥΣΑ" ..ΤΟΤΕ ΒΛΕΠΕΙ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΤΙ ΕΚΕΙ ΜΕΣΑ....ΕΧΩ ΞΑΝΑΓΡΑΨΕΙ ΟΤΙ Ο ΛΟΓΟΣ ΕΧΕΙ ΒΑΡΥΤΙΚΗ...ΦΤΑΝΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΛΛΟΣ ΕΝΤΕΛΩΣ ΚΑΘΙΚΙ, ΤΟΤΕ ΟΤΙ ΕΠΙΚΑΛΕΙΤΑΙ ΓΙΝΕΤΑΙ....ΟΤΑΝ ΟΙ ΠΟΜΠΟΙ ΕΙΝΑΙ ΧΑΜΗΛΗΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑΣ (ΣΑΝ ΚΑΙ ΣΕΝΑ) ΜΙΑΣ ΚΑΙ Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΩΝ ΤΟΥΣ (ΜΟΝΟΦΑΣΙΚΟΙ) ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΠΑΡΑΞΟΥΝ ΥΨΗΛΑ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΡΕΥΜΑΤΑ ΚΑΙ ΜΑΓΝΗΤΙΚΑ ΠΕΔΙΑ (ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΟΜΩΣ ΜΠΟΡΟΥΝ)...ΤΟΤΕ ΔΕΧΟΝΤΑΙ ΨΗΦΙΑΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΑΝΑΛΥΣΟΥΝ ΣΕ ΑΝΑΛΟΓΙΚΟ ΣΗΜΑ...ΔΗΛΑΔΗ ΛΟΓΟ!!
Υ.Γ ΠΡΟΣΕΧΕ ΤΙ ΛΕΣ...ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΣ ΕΡΧΕΤΑΙ ΣΕ ΣΕΝΑ.!!
ΧΧΧΧ.