8.2.17

Για το 2020 πάει το ρωσικό μαχητικό πέμπτης γενιάς T-50

Στο εξοπλιστικό πρόγραμμα των ενόπλων δυνάμεων της Ρωσικής Ομοσπονδίας των ετών 2018-2025 θα ενταχθεί η μαζική παραγωγή του ρωσικού μαχητικού πέμπτης γενιάς T-50 γνωστό και ως PAK FA (Prospective Airborne Complex of Frontline Aviation), με την παραλαβή του σε σημαντικούς αριθμούς από τις ρωσικές αεροδιαστημικές δυνάμεις το νωρίτερο το 2020. Αυτό προκύπτει από δηλώσεις του αναπληρωτή υπουργού Άμυνας της Ρωσίας, Γιούρι Μπορίσοφ. Στις πληροφορίες που δόθηκαν, η πιο σημαντική είναι η αρχική προμήθεια 12 μαχητικών από τη ρωσική Αεροπορία, η οποία θα πραγματοποιήσει επιχειρησιακές δοκιμές, προτού αποφασιστεί η δέσμευση των κονδυλίων για την προμήθεια του πιο ακριβού και κατά δήλωση των κατασκευαστών πιο ικανού μαχητικού στην Ιστορία των αξιόλογων ρωσικών αεροναυπηγικών βιομηχανιών.

Ωστόσο, το ρωσικό Κέντρο για την Ανάλυση Στρατηγικών και Τεχνολογιών (Centre for Analysis of Strategies and Technologies) εκφράζει τις ενστάσεις του στις εξαγγελίες τοποθετώντας την επιχειρησιακή ένταξη ακόμα μακρύτερα, ακόμα και το 2025, υποστηρίζοντας ότι το μαχητικό αντιμετωπίζει σειρά τεχνολογικών προβλημάτων που θα πρέπει να επιλυθούν.Σύμφωνα με το think tank, ανάμεσα στα σημαντικότερα προβλήματα που έχουν ανακύψει, είναι τα συνήθη, δηλαδή οι επιδόσεις των κινητήρων του, ενώ προβλήματα φέρονται να αντιμετωπίζουν οι Ρώσοι κατασκευαστές και με το ραντάρ ηλεκτρονικής σάρωσης AESA. Οι κινητήρες είναι έκδοχο των Saturn AL-41F1S που αποκαλούνται AL-41F1 και έχουν ολοκληρωθεί στα μαχητικά Sukhoi Su-35S. Έχουν ώση 33.000 λιβρών σε πλήρη μετάκαυση (afterburner) και δεν θεωρούνται επαρκείς για να δώσουν την ευκαιρία στο αεροσκάφος να ξεδιπλώσει πλήρως τις αρετές του και πλέον αναπτύσσεται νέος που έχει κωδικοποιηθεί ως Izdeliye 30.

http://www.defence-point.gr/news/?p=170836

2 comments :

XXXX. said...

ΑΣ ΠΑΜΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΛΙΓΟ ΤΙΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ Τ-50 (PAK-FA)

ΤΑΧΥΤΗΤΣ:2600 ΚΑΙ ΠΑΝΩ....ΤΑΧΥΤΗΤΑ Supercruise : 1,8+ mach ΑΦΟΥ ΤΟ SU-35 EXEI 1,8 ΑΡΑ ΤΟ ΔΥΝΑΤΟΤΕΡΟ PAK-FA ΘΑ ΕΧΕΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΥΣ Izdeliye 30 ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΜΕ 2+ MACH SUPERCRUISE.
"''...Supercruise Envelope 700 KTAS to 920 KTAS (1.22M to 1.6M >36kft, ISA), though analysis suggests
a likely higher top end point of ~1.9M.."

ΩΣΤΙΚΗ ΔΥΝΑΜΗ ME ΔΥΟ "ΑΡΧΑΙΟΥΣ" S-117 ΤΩΝ 33.000 ΛΙΒΡΩΝ.
ΥΨΟΣ ΠΤΗΣΗΣ 20.000m ΣΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΜΕΤΡΑΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΚΟΥΒΑΛΑΕΙ.
ΑΝΟΙΓΜΑ ΠΤΕΡΥΓΩΝ 13,95M
ΜΕΓΙΣΤΟ ΒΑΡΟΣ ΑΠΟΓΕΙΩΣΗΣ 35.000kg ΑΡΑ ΕΔΩ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΜΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΕΛΦΡΥ ΑΠΟ ΤΟ F-22.
ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ ΡΕΚΟΡ ΑΠΟ ΟΛΑ ΤΑ ΜΑΧΗΤΑ ΣΤΑ 7000 ΧΛΜ ΑΡΑ Δ-Ε-Ν ΚΑΝΕΙ ΣΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΚΑΥΣΙΜΟ ΓΙΑ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΑΠΟΣΤΑΣΗ.!!

ΤΩΡΑ ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΤΟ ΞΕΡΕΙ ΣΙΓΟΥΡΑ....ΑΝ ΤΟ SU-30 ΠΑΕΙ ΜΕ 3000 ΧΛΜ ΧΩΡΙΣ ΕΞΩΤΕΡΙΚΕΣ ΔΕΞΑΜΕΝΕΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΑΡΧΑΙΟ ΑΠΟ ΤΟ PAK-FA ΜΕ ΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ Saturn S-117 ΤΟ PAK-FA ΕΧΕΙ 5500 ΧΛΜ....ΑΡΑ ΜΑΣ ΜΕΝΟΥΝ ΑΚΟΜΑ 1500 ΓΙΑ ΝΑ ΦΤΑΣΟΥΜΕ ΣΤΑ 7000 ΧΛΜ ΑΛΛΑ ΑΦΟΥ Η ΠΤΗΣΗ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΕ subsonic speed ΤΑ ΦΤΑΝΟΥΜΕ ΤΑ 7000 ΧΛΜ....ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΩΙΜΗ ΕΚΔΟΣΗ PAK-FA.

CLIME RATE ΚΑΙ ΕΔΩ ΕΧΟΥΜΕ ΡΕΚΟΡ ΜΑΧΗΤΗΚΩΝ ΣΤΑ 384 m/s
ΡΑΝΤΑΡ ΕΙΧΕ ΤΟ Sh-121 ΠΟΥ ΑΠΟΤΕΛΟΥΣΕ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΟΥ Irbis-E ΠΟΥ ΕΠΟΙΑΝΕ ΣΤΟΧΟ ΣΤΑ 400ΧΛΜ ΑΡΑ ΠΑΝΩ ΚΑΤΩ ΣΥΝ 50-100 ΧΛΜ ΘΑ ΕΙΧΕ ΜΕ ΤΟ Sh-121 ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟΥ ΕΤΟΙΜΑΣΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟ ΦΩΤΟΝΙΚΟ ΡΑΝΤΑΡ ΕΚΕΙ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ....ΣΕ ΑΥΤΟ ΑΝ ΠΡΟΣΘΕΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΟ EAGLE EYE ΠΟΥ ΕΤΟΙΜΑΣΕ ΤΟ KRET ΠΟΥ ΔΙΠΛΑΖΙΑΖΕΙ ΤΗΝ ΑΚΤΙΝΑ ΑΝΙΧΝΕΥΣΗΣ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΕΝΑ ΡΑΝΤΑΡ ΜΕ ΑΚΤΙΝΑ ΑΝΙΧΝΕΥΣΗΣ ΣΤΑ 1000-1500 ΧΛΜ ΣΤΟ ΜΠΡΟΣΘΙΟ ΤΜΗΜΑ.

ΟΤΑΝ ΟΜΩΣ Η ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΡΙΑ ΕΤΑΙΡΙΑ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΤΟ ΦΩΤΟΝΙΚΟ ΡΑΝΤΑΡ ΔΙΝΕΙ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΗ ΕΙΚΟΝΑ ΣΤΟΝ ΠΙΛΟΤΟ...ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΠΥΡΑΥΛΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΘΕΡΜΙΚΟ ΙΧΝΟΣ ΚΑΙ Η/Μ ΚΑΙ AESA .....ΑΛΛΑ ΘΑ ''ΚΛΕΙΔΩΝOYN ΕΙΚΟΝΑ''!!!!ΚΑΙ ΠΟΥ ΝΑ ΠΟΙΑΣΩ ΚΑΙ ΤΟΝ ΟΠΛΙΣΜΟ ΤΟΥ...ΟΣΟ ΚΑΙ ΝΑ ΨΑΧΝΩ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΒΡΩ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΑΚΟΜΑ "ΑΔΥΝΑΤΟ ΣΗΜΕΙΟ".

ΧΧΧΧ.

XXXX. said...

http://www.redstar.gr/Foto_red/Eng/Aircraft/Su_T50.html

ΧΧΧΧ.

Print Friendly Get PDF