Η Κίνα προχώρησε στη δοκιμή ενός νέου αεροσκάφους πέμπτης –κατά δήλωση – γενιάς (το δεύτερο μετά το J-20) με χαρακτηριστικά μειωμένης παρατηρησιμότητας (stealth), της νέας έκδοσης του δικινητήριου μαχητικού J-31 που έχει μετονομαστεί σε FC-31 Gyrfalcon και αποτελεί την κινεζική απάντηση υποτίθεται στο αμερικανικό F-35 της Lockheed Martin. Η πρώτη δοκιμή έγινε την περασμένη Παρασκευή, ενώ από τη φωτογραφία που είναι διαθέσιμη, θα μπορούσε κανείς να αναφέρει πως μοιάζει σημαντικά με το αμερικανικό, τόσο μάλιστα που στο μυαλό έρχονται οι υποθέσεις πετυχημένης βιομηχανικής κατασκοπείας, με τους Κινέζους να φέρονται να έχουν βάλει στα χέρια και σχέδια του F-35. Το νεότερο FC-31 λοιπόν, σύμφωνα με τους Κινέζους έχει βελτιωμένα χαρακτηριστικά stealth, καλύτερα ηλεκτρονικά και έχει τη δυνατότητα να φέρει μεγαλύτερο όγκο σε όπλα, σε σύγκριση με το J-31 που είχε κάνει την εμφάνισή του τον Οκτώβριο του 2012. Έχουν εισαχθεί σχεδιαστικές αλλαγές στην άτρακτο, στις πτέρυγες και στο ουραίο τμήμα, που το έχουν κάνει πιο ευέλικτο και ελαφρύτερο. Το νέο πέμπτης γενιάς μαχητικό αεροσκάφος της Κίνας αναφέρεται σε πηγές και ως F-60 ή «J-21 Snowy Owl» (το χιονισμένη κουκουβάγια μοιάζει αδόκιμο, άρα μάλλον θα πρόκειται για κάτι σαν «λευκή κουκουβάγια»). Διαθέτει ραντάρ ενεργού ηλεκτρονικής σάρωσης AESA (active electronically-scanned array), σύστημα απεικόνισης επί της κάσκας του πιλότου (HMD/S) κ.λπ. συστήματα ενός σύγχρονου μαχητικού.
Το μαχητικό αεροσκάφος κατασκευάζεται από την Shenyang Aircraft Corp., που είναι θυγατρική της Aviation Industry Corp of China (AVIC). Σύμφωνα με άρθρο αγγλόφωνης κινεζικής κρατικής εφημερίδας, το μαχητικό προορίζεται και για εξαγωγές και αναμένεται να πωλείται σε τιμή μονάδας περί τα 70 εκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ.
http://www.defence-point.gr/news/?p=167939
H Δεύτερη έκδοση, του υπο-ανάπτυξη, stealth Κινέζικου μαχητικού πέμπτης γενιάς FC-31 Gyrfalcon, εθεάθη κατά τη διάρκεια της παρθενικής του πτήσης στην Κίνα και συγκεκριμένα στο Chengdu, στην επαρχία Σιτσουάν. Η δεύτερη αυτή έκδοση περιλαμβάνει αρκετές βελτιώσεις στον σχεδιασμό, και ειδικά στο πιλοτήριο,στο ρύγχος και στους κάθετους σταθεροποιητές. Το πρωτότυπο FC-31 έκανε την πρώτη του πτήση τον Οκτώβριο του 2012, και η πρώτη δημόσια εμφάνισή του, έγινε κατά τη διάρκεια του Zhuhai Air Show,τον Νοέμβριο του 2014.Κατασκευάζεται από την Shenyang Aircraft Corporation, μέρος της AVIC και είναι ένα δικινητήριο, μεσαίου μεγέθους πέμπτης γενιάς stealth μαχητικό τζετ.Το FC-31 θα είναι μαχητικό πολλαπλών ρόλων, ικανό να εκτελέσει ένα ευρύ φάσμα αποστολών, όπως άμυνα, βαθιά διείσδυση, καταστολή εχθρικής αεράμυνας, απαγόρευση, στενή εναέρια υποστήριξη, καθώς και αποστολές συλλογής πληροφοριών, επιτήρησης, και αναγνώρισης στόχων. Το FC-31 τροφοδοτείται από δύο ρωσικής κατασκευής στροβιλοκινητήρες διπλής ροής Klimov RD-93. Το αεροσκάφος υπολογίζεται να έχει μέγιστη ταχύτητα περίπου 2.200 χλμ/ώρα, μέγιστη εκτιμόμενη αυτονομία πάνω από 2.000 χιλιόμετρα, όταν είναι εξοπλισμένο με εξωτερικές δεξαμενές καυσίμων. Φέρει εσωτερικό πυροβόλο, δύο εσωτερικές θέσεις όπλων στην άτρακτο και 3 σημεία ανάρτησης φορτίων για κάθε μία από τις δύο πτέρυγες. Το ωφέλιμο φορτίο είναι 8.000kg, εκ των οποίων τα 2.000kg αφορούν τα εσωτερικώς μεταφερόμενα όπλα.
Σύμφωνα με αξιωματούχους της AVIC, η πρώτη πτήση αεροσκάφους παραγωγής έχει προγραμματιστεί για το 2019, και θα ακολουθήσει η Αρχική Επιχειρησιακή Ικανότητα (IOC) το 2022 και η τελική το 2025.
Το μαχητικό αεροσκάφος κατασκευάζεται από την Shenyang Aircraft Corp., που είναι θυγατρική της Aviation Industry Corp of China (AVIC). Σύμφωνα με άρθρο αγγλόφωνης κινεζικής κρατικής εφημερίδας, το μαχητικό προορίζεται και για εξαγωγές και αναμένεται να πωλείται σε τιμή μονάδας περί τα 70 εκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ.
http://www.defence-point.gr/news/?p=167939
H Δεύτερη έκδοση, του υπο-ανάπτυξη, stealth Κινέζικου μαχητικού πέμπτης γενιάς FC-31 Gyrfalcon, εθεάθη κατά τη διάρκεια της παρθενικής του πτήσης στην Κίνα και συγκεκριμένα στο Chengdu, στην επαρχία Σιτσουάν. Η δεύτερη αυτή έκδοση περιλαμβάνει αρκετές βελτιώσεις στον σχεδιασμό, και ειδικά στο πιλοτήριο,στο ρύγχος και στους κάθετους σταθεροποιητές. Το πρωτότυπο FC-31 έκανε την πρώτη του πτήση τον Οκτώβριο του 2012, και η πρώτη δημόσια εμφάνισή του, έγινε κατά τη διάρκεια του Zhuhai Air Show,τον Νοέμβριο του 2014.Κατασκευάζεται από την Shenyang Aircraft Corporation, μέρος της AVIC και είναι ένα δικινητήριο, μεσαίου μεγέθους πέμπτης γενιάς stealth μαχητικό τζετ.Το FC-31 θα είναι μαχητικό πολλαπλών ρόλων, ικανό να εκτελέσει ένα ευρύ φάσμα αποστολών, όπως άμυνα, βαθιά διείσδυση, καταστολή εχθρικής αεράμυνας, απαγόρευση, στενή εναέρια υποστήριξη, καθώς και αποστολές συλλογής πληροφοριών, επιτήρησης, και αναγνώρισης στόχων. Το FC-31 τροφοδοτείται από δύο ρωσικής κατασκευής στροβιλοκινητήρες διπλής ροής Klimov RD-93. Το αεροσκάφος υπολογίζεται να έχει μέγιστη ταχύτητα περίπου 2.200 χλμ/ώρα, μέγιστη εκτιμόμενη αυτονομία πάνω από 2.000 χιλιόμετρα, όταν είναι εξοπλισμένο με εξωτερικές δεξαμενές καυσίμων. Φέρει εσωτερικό πυροβόλο, δύο εσωτερικές θέσεις όπλων στην άτρακτο και 3 σημεία ανάρτησης φορτίων για κάθε μία από τις δύο πτέρυγες. Το ωφέλιμο φορτίο είναι 8.000kg, εκ των οποίων τα 2.000kg αφορούν τα εσωτερικώς μεταφερόμενα όπλα.
Σύμφωνα με αξιωματούχους της AVIC, η πρώτη πτήση αεροσκάφους παραγωγής έχει προγραμματιστεί για το 2019, και θα ακολουθήσει η Αρχική Επιχειρησιακή Ικανότητα (IOC) το 2022 και η τελική το 2025.
ΜΟΙΑΖΕΙ ΛΕΕΙ ΜΕ ΤΟ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΟ!ΧΑΧΑΧΑ
ReplyDelete-ΔΗΜΗΤΡΑ-