7.12.16

98 Πράγματα που το Facebook γνωρίζει για τον μέσο χρήστη του.

  • Τοποθεσία
  • Ηλικία
  • Γενιά
  • Φύλο
  • Γλώσσα
  • Επίπεδο Εκπαίδευσης
  • Τομέας σπουδών
  • Σχολείο/α
  • Εθνικότητα
  • Έσοδα και καθαρό εισόδημα
  • Είδος κατοικίας και ιδιοκτησίας
  • Αξία ιδιοκτησίας
  • Μέγεθος ιδιοκτησίας
  • Τετραγωνικά μέτρα οικείας
  • Έτος που κτίστηκε η οικεία σας
  • Διακόσμηση του σπιτιού σας
  • Χρήστες που έχουν κάποια επέτειο τις επόμενες 30 ημέρες
  • Χρήστες που ζουν μακρυά από τη πατρίδα και την οικογένεια τους
  • Χρήστες που είναι φίλοι με κάποιον που έχει επέτειο, είναι νιόπαντρος ή αρραβωνιασμένος, πρόσφατα μετακόμισε, ή έχει σύντομα γενέθλια
  • Χρήστες με σχέσεις από απόσταση
  • Χρήστες που έκαναν νέα σχέση
  • Χρήστες που βρήκαν νέα δουλειά
  • Χρήστες που μόλις αρραβωνιάστηκαν
  • Χρήστες που μόλις παντρεύτηκαν
  • Χρήστες που πρόσφατα μετακόμισαν
  • Χρήστες που έχουν σύντομα γενέθλια
  • Γονείς
  • Ζευγάρια που περιμένουν παιδί
  • Μητέρες, χωρισμένες ανά «τύπο» (ποδόσφαιρο, μοδάτη, κτλ.)
  • Χρήστες που είναι πιθανό να ασχοληθούν με τη πολιτική
  • Συντηρητικούς και φιλελεύθερους
  • Κατάσταση σχέσεων
  • Εργοδότη
  • Τομέας εργασίας
  • Τίτλος εργασίας
  • Τύπος γραφείου
  • Ενδιαφέροντα
  • Χρήστες που έχουν μοτοσυκλέτα
  • Χρήστες που σχεδιάζουν να αγοράσουν αυτοκίνητο (και τι είδος/μάρκα αυτοκινήτου, και πόσο σύντομα)
  • Χρήστες που πρόσφατα αγόρασαν ανταλλακτικά ή αξεσουάρ αυτοκινήτου
  • Χρήστες που είναι πιθανό να χρειαστούν ανταλλακτικά ή σέρβις
  • Είδος και μάρκα του αυτοκινήτου που οδηγείτε
  • Έτος κατασκευής του αυτοκινήτου που αγοράσετε
  • Χρονολογία αυτοκινήτου
  • Πόσα λεφτά πρόκειται ένας χρήστης να ξοδέψει για το επόμενο αυτοκίνητο του
  • Από που είναι πιθανότερο να αγοράσει το νέο του αυτοκίνητο
  • Πόσους υπαλλήλους έχει η εταιρία σας
  • Χρήστες που έχουν μικρές επιχειρήσεις
  • Χρήστες που εργάζονται στη διοίκηση ή ηγεσία
  • Χρήστες που έχουν κάνει δωρεά για φιλανθρωπίες (χωρισμένους ανά τύπο)
  • Λειτουργικό σύστημα
  • Χρήστες που παίζουν επιτραπέζια παιχνίδια
  • Χρήστες που έχουν κονσόλα παιχνιδιών
  • Χρήστες που έχουν κάνει κάποιο event μέσω Facebook
  • Χρήστες που έχουν χρησιμοποιήσει πληρωμές Facebook
  • Χρήστες που έχουν ξοδέψει πάνω από το μέσο όρο σε πληρωμές Facebook
  • Χρήστες που διαχειρίζονται σελίδες
  • Χρήστες που πρόσφατα ανέβασαν φωτογραφίες στο Facebook
  • Τι περιηγητή ιστού χρησιμοποιείτε
  • Τι υπηρεσία email χρησιμοποιείτε
  • Ποιος υιοθετεί νέες τεχνολογίες γρήγορα/αργά
  • Ομογενής (χωρισμένους ανά χώρα από την οποία προέρχονται)
  • Χρήστες που ανήκουν σε πιστωτικά ιδρύματα, εθνικές ή τοπικές τράπεζες
  • Χρήστες που επενδύουν (χωρισμένους ανά τύπο επενδύσεων)
  • Αριθμός πιστωτικών γραμμών
  • Χρήστες που είναι εν ενεργεία κάτοχοι πιστωτικών καρτών
  • Είδη πιστωτικών καρτών
  • Χρήστες που έχουν προπληρωμένες πιστωτικές κάρτες
  • Χρήστες που έχουν χρέος στις πιστωτικές τους κάρτες
  • Χρήστες που ακούνε ραδιόφωνο
  • Προτιμήσεις σε τηλεοπτικές εκπομπές
  • Χρήστες που χρησιμοποιούν κινητά τηλέφωνα (χωρισμένοι ανά μάρκα τηλεφώνου)
  • Είδος σύνδεσης στο διαδίκτυο
  • Χρήστες που πρόσφατα αγόρασαν έξυπνη συσκευή κινητής τηλεφωνίας ή τάμπλετ
  • Χρήστες που μπαίνουν στο διαδίκτυο μέσω έξυπνων συσκευών κινητής τηλεφωνίας ή τάμπλετ
  • Χρήστες που χρησιμοποιούν εκπτωτικά κουπόνια
  • Είδη ρούχων που αγοράζουν όσοι ζουν στο σπίτι του χρήστη
  • Περίοδος του χρόνου όπου κάθε νοικοκυριό αγοράζει περισσότερο
  • Χρήστες που αγοράζουν πολύ μπύρα, κρασιά ή ποτά
  • Χρήστες που αγοράζουν καθημερινά ψώνια (και τι είδος)
  • Χρήστες που αγοράζουν προϊόντα ομορφιάς
  • Χρήστες που αγοράζουν φάρμακα για αλλεργίες, φάρμακα για κρύωμα/βήχα, παυσίπονα, και άλλα φάρμακα γενικής χρήσης
  • Χρήστες που ξοδεύουν χρήματα σε προϊόντα για το σπίτι
  • Χρήστες που ξοδεύουν χρήματα σε προϊόντα για παιδιά ή κατοικίδια, και τι είδους κατοικίδια
  • Χρήστες των οποίων η οικεία κάνει περισσότερα έξοδα από το μέσο όρο
  • Χρήστες που συνηθίζουν (ή όχι) να ψωνίζουν στο διαδίκτυο
  • Είδη εστιατορίων στα οποία τρώει ο χρήστης
  • Είδη καταστημάτων από τα οποία ψωνίζει ο χρήστης
  • Χρήστες που «δέχονται» προσφορές από εταιρίες που προσφέρουν ασφάλεια αυτοκινήτων μέσω διαδικτύου, ανώτερη εκπαίδευση ή δάνεια, και προπληρωμένες κάρτες/δορυφορική τηλεόραση
  • Χρονικό διάστημα για το οποίο ο χρήστης ζει σε ένα σπίτι
  • Χρήστες που είναι πιθανό να μετακομίσουν σύντομα
  • Χρήστες που ενδιαφέρονται για τους Ολυμπιακούς Αγώνες, ποδόσφαιρο, κρίκετ ή ραμαζάνι
  • Χρήστες που ταξιδεύουν συχνά, για εργασία ή διακοπές
  • Χρήστες που ταξιδεύουν για να πάνε στη δουλειά τους
  • Είδη διακοπών που προτιμάει ο κάθε χρήστης
  • Χρήστες που πρόσφατα επέστρεψαν από ταξίδι
  • Χρήστες που πρόσφατα χρησιμοποίησαν ταξιδιωτική εφαρμογή
  • Χρήστες που συμμετέχουν σε ένα timeshare
Διαβάστε το πλήρες άρθρο εδώ: https://defensegr.wordpress.com/2016/12/06/texnologia-98-pragmata-pou-gnwrizei-to-facebook/

2 comments :

Anonymous said...

ΝΑΙ ΤΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ...ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΤΟΣΑ,ΕΑΝ ΚΑΙ ΕΦΟΣΟΝ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙΣ FB (ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΞΕΡΟΥΝ ΤΙΠΟΤΕ)....ΚΑΙ ΕΑΝ ΕΚΑΙ ΕΦΟΣΟΝ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΠΡΟΦΙΛ ΣΤΟ FB ΝΑ ΕΧΕΙ ΔΩΣΕΙ ΤΑ ΑΛΗΘΙΝΑ ΤΟΥ ΣΤΟΙΧΕΙΑ....ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΛΛΙΣΤΑ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΨΕΥΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ....ΨΕΥΤΙΚΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ...ΨΕΥΤΙΚΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ κ.λ.π ΒΕΒΑΙΑ Η ΜΕΓΑΛΗ ΜΕΡΙΔΑ ΤΩΝ ΠΡΟΒΑΤΩΝ,ΔΙΝΟΥΝ ΣΤΟ ΠΙΑΤΟ ΟΛΑ ΤΟΥΣ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ.

ΧΧΧΧ.

ΙΣΧΥΣ said...

Ο ΜΕΣΟΣ ΧΡΗΣΤΗΣ ΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΤΑ ΔΙΝΕΙ Ο ΙΔΙΟΣ ΟΙΚΕΙΟΘΕΛΩΣ, ΓΙ'ΑΥΤΟ ΚΑΙ Ο ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΣ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΑΥΤΟΝ.