ΣΧΟΛΙΟ "ΙΣΧΥΣ": ΠΡΟ ΗΜΕΡΩΝ, ΜΕΛΟΣ ΜΑΣ ΣΧΟΛΙΑΣΕ ΣΕ ΑΛΛΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΠΩΣ ΔΕΝ ΘΑ ΑΝΟΙΞΕΙ ΡΟΥΘΟΥΝΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ "ΠΕΡΗΦΑΝΟΥΣ ΚΡΗΤΙΚΟΥΣ". ΣΑΝ ΚΟΤΕΣ ΘΑ ΚΑΤΣΟΥΝ ΚΑΙ ΘΑ ΥΠΟΔΕΧΤΟΥΝ ΜΑΛΙΣΤΑ ΜΕ ΧΟΡΟΠΗΔΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΚΕΡΑΣΜΑΤΑ ΤΟΥΣ ΕΙΣΒΟΛΕΙΣ ΔΙΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΙΓΚΑ ΣΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΙΣΜΟ ΚΑΙ Η ΚΡΗΤΗ ΕΙΝΑΙ ΝΗΣΙ... "ΤΗΣ ΕΙΡΗΝΗΣ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΣΗΣ ΤΩΝ ΛΑΩΝ". ΑΥΤΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑ ΜΑΣ ΛΟΓΙΑ , ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ ΜΗΡΥΚΑΖΟΥΝ ΟΤΑΝ ΧΟΡΟΠΗΔΟΥΝ ΣΤΙΣ ΕΘΝΙΚΕΣ ΟΔΟΥΣ ΩΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΜΕΝΕΣ ΔΙΕΘΝΙΣΤΙΚΕΣ ΜΑΙΜΟΥΔΕΣ.
ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ, ΕΠΙΣΗΣ ΣΧΟΛΙΑΣΤΗΚΕ ΠΩΣ ΟΙ ΚΡΗΤΕΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΥΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΟΥΤΕ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΞΕΦΤΙΛΙΣΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ "έλληνες". ΔΙΑΦΩΝΟΥΜΕ. ΟΙ "κρητικοί" ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΞΕΦΤΙΛΙΣΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΛΟΙΠΟΥΣ "έλληνες", ΔΙΟΤΙ ΑΥΤΟΙ ΕΔΩΣΑΝ 70% ΣΤΟΥΣ ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ, ΔΙΟΤΙ ΑΥΤΟΙ ΚΥΝΗΓΟΥΣΑΝ ΤΟΥΣ ΕΘΝΙΚΙΣΤΕΣ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟΥ ΚΑΙ ΔΙΟΤΙ ΑΥΤΟΙ (ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ΛΟΓΩ ΧΑΡΑΚΤΗΡΟΣ) ΕΙΝΑΙ ΑΨΙΘΥΜΟΙ ΚΑΙ ΑΝΤΙΔΡΟΥΝ ΕΝΤΟΝΑ. ΜΕΧΡΙΣ ΑΠΟΔΕΙΞΕΩΣ ΤΟΥ ΕΝΑΝΤΙΟΥ ΛΟΙΠΟΝ, ΚΟΤΕΣ ΛΙΡΑΤΕΣ ΕΙΝΑΙ, ΦΟΥΣΤΑ ΜΠΛΟΥΖΑ ΚΑΙ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΙΚΗΣ ΥΠΕΡΗΦΑΝΕΙΑΣ.
ΣΑΣ ΠΡΟΣΒΑΛΟΥΜΕ;;; ΣΑΣ ΘΙΓΟΥΜΕ;;; ΑΝΤΙΔΡΑΣΤΕ, ΒΓΑΛΤΕ ΜΑΣ ΨΕΥΤΕΣ ΚΑΙ ΚΑΚΟΒΟΥΛΟΥΣ. ΘΑ ΠΑΡΑΔΕΧΘΟΥΜΕ ΤΟ ΛΑΘΟΣ ΜΑΣ ΘΑ ΖΗΤΗΣΟΥΜΕ ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΚΑΙ ΤΟ ΚΥΡΙΟΤΕΡΟ ΘΑ ΑΡΧΙΣΟΥΜΕ ΠΑΛΙ ΝΑ ΣΑΣ ΘΕΩΡΟΥΜΕ ΚΡΗΤΕΣ ΑΠΟ "κρητικούς"
Υ.Γ: ΔΕΝ ΜΑΣ ΦΤΑΙΝΕ ΟΥΤΕ ΟΙ ΓΕΡΜΑΝΟΙ, ΟΥΤΕ ΟΙ ΑΥΣΤΡΙΑΚΟΙ, ΟΥΤΕ ΟΙ ΟΛΛΑΝΔΟΙ ΟΥΤΕ ΟΙ ΒΟΥΛΓΑΡΟΙ, ΟΥΤΕ ΟΙ ΔΑΝΟΙ, ΟΥΤΕ ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΛΛΟΣ. ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΦΤΑΙΝΕ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΙΔΕΟΛΗΠΤΙΚΟΙ ΗΛΙΘΙΟΙ ΔΙΕΘΝΙΣΤΕΣ ΠΟΥ ΕΣΕΙΣ (ΜΕ ΤΗΝ ΨΗΦΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΤΗΡΙΞΗ ΣΑΣ) ΕΚΑΜΑΤΕ ΚΥΒΕΡΝΗΤΕΣ. ΚΙ ΑΝ ΤΕΛΙΚΑ ΔΕΝ ΥΛΟΠΟΙΗΘΕΙ ΚΙ ΑΥΤΗ Η ΠΑΠΑΡΙΑ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ ΓΙΑ ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΚΡΗΤΗ ΤΩΝ ΕΙΣΒΟΛΕΩΝ, ΑΥΤΟ ΘΑ ΟΦΕΙΛΕΤΑΙ ΣΤΟΥΣ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΥΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟΝ.
Στην Κρήτη αναμένεται να μεταφερθούν το επόμενο διάστημα περισσότεροι από 3.000 μετανάστες που κρίθηκαν ως υπεράριθμοι από το Βερολίνο, όπως μετέδωσε το protothema. Στο πλαίσιο του κανονισμού Δουβλίνο 3, κάθε κράτος της Ευρωπαϊκής Ένωσης έχει το δικαίωμα να στείλει σε άλλη χώρα της Ευρωπαϊκής Ένωσης, όσους πρόσφυγες κρίνει ως υπεράριθμους στο έδαφός του.Η Γερμανία, κάνοντας χρήση του κανονισμού αυτού, σύμφωνα με ρεπορτάζ του «www.ekriti.gr», αποφάσισε να στείλει στην Ελλάδα και συγκεκριμένα στην Κρήτη πάνω από 3.000 πρόσφυγες (σε πρώτη φάση), που κρίνει ως υπεράριθμους στο έδαφός της. Την απόφαση αυτή της Γερμανίας υιοθέτησε η ελληνική κυβέρνηση και ξεκίνησε η εφαρμογή του σχεδίου με επικεφαλής τον υπουργό Μεταναστευτικής Πολιτικής, κ. Γιάννη Μουζάλα, ο οποίος προήδρευσε της περιβόητης σύσκεψης στο Ηράκλειο και προανήγγειλε τη μεταφορά χιλιάδων προσφύγων στην Κρήτη. Οι πρόσφυγες θα αρχίσουν να φτάνουν αεροπορικώς στην Κρήτη, αρχικά στο Ηράκλειο και τα Χανιά, τον προσεχή Δεκέμβριο.Τα παραπάνω επιβεβαίωσε σε συνέντευξή του του στο Ράδιο Κρήτη ο ανεξάρτητος ευρωβουλευτής κ. Νότης Μαριάς.
Στο μεταξύ, σύμφωνα με τα υπάρχοντα στοιχεία, το πραγματικό κόστος που έχει επιβαρυνθεί η χώρα μας από την έναρξη της εισροής προσφύγων, ξεπερνά τα δύο δισεκατομμύρια ευρώ.Η Ευρωπαϊκή Ένωση, διέθεσε μέχρι τώρα για τους πρόσφυγες στην Ελλάδα 330 εκατομμύρια ευρώ, όχι όμως στην ελληνική κυβέρνηση, αλλά σε Μ.Κ.Ο., εκ των οποίων τα περισσότερα σε Μ.Κ.Ο. του εξωτερικού. Κι έτσι, αργά αλλά σταθερά, οι προβλέψεις για την συμφωνία της Ευρώπης με την Τουρκία για τους λαθρομετανάστες, η Ελλάδα μετατρέπεται σε "ανοιχτή φυλακή" για τους "πρόσφυγες" που κρίνονται (με τον έναν ή τον άλλο τρόπο) ανεπιθύμητοι για την Ευρώπη. Όλοι έβλεπαν την σοβαρή πιθανότητα αυτής της εξέλιξης. Όλοι εκτός από την συγκυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ - ΑΝΕΛ, οι οποίοι δεν διέβλεπαν κανέναν κίνδυνο από την λαθρομετανάστευση. Μάλιστα, ο Πάνος Καμμένος χαμογελώντας δήλωνε πέρυσι τέτοια εποχή πως η Ελλάδα δεν κινδυνεύει από την λαθρομετανάστευση, επειδή οι "πρόσφυγες" θέλουν να μετακινηθούν και να κατοικήσουν σε χώρες της κεντρικής Ευρώπης. Κι ενώ ο πρόεδρος των ΑΝΕΛ "λογάριαζε χωρίς τον ξενοδόχο" (βλ. χώρες της κεντρικής Ευρώπης), οι εξελίξεις γίνονται τραγικές για την Ελλάδα, αφού όχι μόνο άρχισαν οι επιστροφές των ανεπιθύμητων (βλ. "υπεράριθμους"), αλλά αυξήθηκαν και οι ροές εισόδου από την Τουρκία, με τον κ. Μουζάλα να προσπαθεί να διαστρεβλώσει την πραγματικότητα δηλώνοντας πως "οι ροές δεν αυξήθηκαν".
Είναι προφανές πως Τσίπρας και Καμμένος δεν ενδιαφέρονται ούτε για τα προβλήματα που δημιουργεί ή που θα δημιουργήσει στην Ελλάδα (αλλοίωση δημογραφικών στοιχείων, αύξηση εγκληματικότητας, προβλήματα στην ασφάλεια επί των συνόρων αλλά και στο εσωτερικό της χώρας) η πολιτική τους για την λαθρομετανάστευση και εμμένουν σε μία πολιτική που μόνο ως καταστροφική και λίαν επικίνδυνη μπορεί να χαρακτηριστεί. Άλλωστε, η "αφωνία", η εγκληματική σιωπή και η συναίνεση της κυβέρνησης στην απόφαση της Γερμανίας, καθιστά ομολογία ενοχής ενός εγκλήματος κατά της χώρας, που έρχεται να προστεθεί στα ήδη (ουκ ολίγα) υπάρχοντα εγκλήματα της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ - ΑΝΕΛ.
https://kostasxan.blogspot.gr/2016/08/3000.html
«Αυτήν τη στιγμή δεν πραγματοποιούνται επαναπροωθήσεις μεταναστών σύμφωνα με το Δουβλίνο ΙΙΙ από τη Γερμανία προς την Ελλάδα», δήλωσε ο εκπρόσωπος του γερμανικού υπουργείου Εσωτερικών Γιοχάνες Ντίμροτ, απαντώντας σε ερώτηση σχετικά με ελληνικά δημοσιεύματα περί σχεδιαζόμενης επαναπροώθησης 3.000 ατόμων από τη Γερμανία προς την Ελλάδα και ειδικά την Κρήτη. «Δεν μπορώ να πω κάτι για αυτό εκτός από το ότι γνωρίζετε τις ισχύουσες αποφάσεις. Λόγω των οδηγιών, ειδικά του Ομοσπονδιακού Συνταγματικού Δικαστηρίου, αυτήν τη στιγμή εξαιτίας των συστημικών, ας πούμε ανεπαρκειών, στο ελληνικό σύστημα ασύλου, δεν πραγματοποιούνται επαναπροωθήσεις σύμφωνα με το Δουβλίνο ΙΙΙ προς την Ελλάδα. Αυτό το μέτρο έχει αποφασιστεί για άλλη μια φορά και έχει παραταθεί», δήλωσε ο κ. Ντίμροτ και πρόσθεσε ότι δεν έχει ακόμη επιτευχθεί μια κατάσταση η οποία να επιτρέπει και πάλι νομικά την επαναπροώθηση. «Παρά τις τρέχουσες εργασίες αξιολόγησης σε ευρωπαϊκό επίπεδο, τις οποίες παρακολουθούμε πολύ προσεκτικά με την ελπίδα ότι τα μέτρα που έχουν ληφθεί για να διορθωθεί το σύστημα στην Ελλάδα και οι συνθήκες να φθάσουν ένα μέτρο και ένα επίπεδο ώστε μια επαναπροώθηση να είναι δυνατή και πάλι νομικά, αυτή η κατάσταση προφανώς δεν έχει ακόμη επιτευχθεί. Η κατάσταση είναι όπως σας την περιέγραψα», επισήμανε ο εκπρόσωπος του υπουργείου Εσωτερικών.
ΑΜΠΕ
ΣΧΟΛΙΟ DEFENCE-POINT.GR: Το θέμα είναι εξόχως σοβαρό και όσο αστείο κι αν φαίνεται σε ορισμένους, μεταξύ αυτών και ο υπουργός Γιάννης Μουζάλας, έχει γεωστρατηγικές προεκτάσεις. Έχουμε ήδη ζητήσει τη βοήθεια ειδικού και αναμένουμε να μας στείλει το σχόλιο του, το οποίο και θα δημοσιεύσουμε το συντομότερο δυνατό. Είναι φοβερό να ξεχνά κανείς την Ιστορία του, κυρίως όμως τις αιτίες που οδήγησαν στο να ξεδιπλωθούν οι εξελίξεις κατά συγκεκριμένο τρόπο…
ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ, ΕΠΙΣΗΣ ΣΧΟΛΙΑΣΤΗΚΕ ΠΩΣ ΟΙ ΚΡΗΤΕΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΥΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΟΥΤΕ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΞΕΦΤΙΛΙΣΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ "έλληνες". ΔΙΑΦΩΝΟΥΜΕ. ΟΙ "κρητικοί" ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΞΕΦΤΙΛΙΣΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΛΟΙΠΟΥΣ "έλληνες", ΔΙΟΤΙ ΑΥΤΟΙ ΕΔΩΣΑΝ 70% ΣΤΟΥΣ ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ, ΔΙΟΤΙ ΑΥΤΟΙ ΚΥΝΗΓΟΥΣΑΝ ΤΟΥΣ ΕΘΝΙΚΙΣΤΕΣ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟΥ ΚΑΙ ΔΙΟΤΙ ΑΥΤΟΙ (ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ΛΟΓΩ ΧΑΡΑΚΤΗΡΟΣ) ΕΙΝΑΙ ΑΨΙΘΥΜΟΙ ΚΑΙ ΑΝΤΙΔΡΟΥΝ ΕΝΤΟΝΑ. ΜΕΧΡΙΣ ΑΠΟΔΕΙΞΕΩΣ ΤΟΥ ΕΝΑΝΤΙΟΥ ΛΟΙΠΟΝ, ΚΟΤΕΣ ΛΙΡΑΤΕΣ ΕΙΝΑΙ, ΦΟΥΣΤΑ ΜΠΛΟΥΖΑ ΚΑΙ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΙΚΗΣ ΥΠΕΡΗΦΑΝΕΙΑΣ.
ΣΑΣ ΠΡΟΣΒΑΛΟΥΜΕ;;; ΣΑΣ ΘΙΓΟΥΜΕ;;; ΑΝΤΙΔΡΑΣΤΕ, ΒΓΑΛΤΕ ΜΑΣ ΨΕΥΤΕΣ ΚΑΙ ΚΑΚΟΒΟΥΛΟΥΣ. ΘΑ ΠΑΡΑΔΕΧΘΟΥΜΕ ΤΟ ΛΑΘΟΣ ΜΑΣ ΘΑ ΖΗΤΗΣΟΥΜΕ ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΚΑΙ ΤΟ ΚΥΡΙΟΤΕΡΟ ΘΑ ΑΡΧΙΣΟΥΜΕ ΠΑΛΙ ΝΑ ΣΑΣ ΘΕΩΡΟΥΜΕ ΚΡΗΤΕΣ ΑΠΟ "κρητικούς"
Υ.Γ: ΔΕΝ ΜΑΣ ΦΤΑΙΝΕ ΟΥΤΕ ΟΙ ΓΕΡΜΑΝΟΙ, ΟΥΤΕ ΟΙ ΑΥΣΤΡΙΑΚΟΙ, ΟΥΤΕ ΟΙ ΟΛΛΑΝΔΟΙ ΟΥΤΕ ΟΙ ΒΟΥΛΓΑΡΟΙ, ΟΥΤΕ ΟΙ ΔΑΝΟΙ, ΟΥΤΕ ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΛΛΟΣ. ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΦΤΑΙΝΕ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΙΔΕΟΛΗΠΤΙΚΟΙ ΗΛΙΘΙΟΙ ΔΙΕΘΝΙΣΤΕΣ ΠΟΥ ΕΣΕΙΣ (ΜΕ ΤΗΝ ΨΗΦΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΤΗΡΙΞΗ ΣΑΣ) ΕΚΑΜΑΤΕ ΚΥΒΕΡΝΗΤΕΣ. ΚΙ ΑΝ ΤΕΛΙΚΑ ΔΕΝ ΥΛΟΠΟΙΗΘΕΙ ΚΙ ΑΥΤΗ Η ΠΑΠΑΡΙΑ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ ΓΙΑ ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΚΡΗΤΗ ΤΩΝ ΕΙΣΒΟΛΕΩΝ, ΑΥΤΟ ΘΑ ΟΦΕΙΛΕΤΑΙ ΣΤΟΥΣ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΥΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟΝ.
Στην Κρήτη αναμένεται να μεταφερθούν το επόμενο διάστημα περισσότεροι από 3.000 μετανάστες που κρίθηκαν ως υπεράριθμοι από το Βερολίνο, όπως μετέδωσε το protothema. Στο πλαίσιο του κανονισμού Δουβλίνο 3, κάθε κράτος της Ευρωπαϊκής Ένωσης έχει το δικαίωμα να στείλει σε άλλη χώρα της Ευρωπαϊκής Ένωσης, όσους πρόσφυγες κρίνει ως υπεράριθμους στο έδαφός του.Η Γερμανία, κάνοντας χρήση του κανονισμού αυτού, σύμφωνα με ρεπορτάζ του «www.ekriti.gr», αποφάσισε να στείλει στην Ελλάδα και συγκεκριμένα στην Κρήτη πάνω από 3.000 πρόσφυγες (σε πρώτη φάση), που κρίνει ως υπεράριθμους στο έδαφός της. Την απόφαση αυτή της Γερμανίας υιοθέτησε η ελληνική κυβέρνηση και ξεκίνησε η εφαρμογή του σχεδίου με επικεφαλής τον υπουργό Μεταναστευτικής Πολιτικής, κ. Γιάννη Μουζάλα, ο οποίος προήδρευσε της περιβόητης σύσκεψης στο Ηράκλειο και προανήγγειλε τη μεταφορά χιλιάδων προσφύγων στην Κρήτη. Οι πρόσφυγες θα αρχίσουν να φτάνουν αεροπορικώς στην Κρήτη, αρχικά στο Ηράκλειο και τα Χανιά, τον προσεχή Δεκέμβριο.Τα παραπάνω επιβεβαίωσε σε συνέντευξή του του στο Ράδιο Κρήτη ο ανεξάρτητος ευρωβουλευτής κ. Νότης Μαριάς.
Στο μεταξύ, σύμφωνα με τα υπάρχοντα στοιχεία, το πραγματικό κόστος που έχει επιβαρυνθεί η χώρα μας από την έναρξη της εισροής προσφύγων, ξεπερνά τα δύο δισεκατομμύρια ευρώ.Η Ευρωπαϊκή Ένωση, διέθεσε μέχρι τώρα για τους πρόσφυγες στην Ελλάδα 330 εκατομμύρια ευρώ, όχι όμως στην ελληνική κυβέρνηση, αλλά σε Μ.Κ.Ο., εκ των οποίων τα περισσότερα σε Μ.Κ.Ο. του εξωτερικού. Κι έτσι, αργά αλλά σταθερά, οι προβλέψεις για την συμφωνία της Ευρώπης με την Τουρκία για τους λαθρομετανάστες, η Ελλάδα μετατρέπεται σε "ανοιχτή φυλακή" για τους "πρόσφυγες" που κρίνονται (με τον έναν ή τον άλλο τρόπο) ανεπιθύμητοι για την Ευρώπη. Όλοι έβλεπαν την σοβαρή πιθανότητα αυτής της εξέλιξης. Όλοι εκτός από την συγκυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ - ΑΝΕΛ, οι οποίοι δεν διέβλεπαν κανέναν κίνδυνο από την λαθρομετανάστευση. Μάλιστα, ο Πάνος Καμμένος χαμογελώντας δήλωνε πέρυσι τέτοια εποχή πως η Ελλάδα δεν κινδυνεύει από την λαθρομετανάστευση, επειδή οι "πρόσφυγες" θέλουν να μετακινηθούν και να κατοικήσουν σε χώρες της κεντρικής Ευρώπης. Κι ενώ ο πρόεδρος των ΑΝΕΛ "λογάριαζε χωρίς τον ξενοδόχο" (βλ. χώρες της κεντρικής Ευρώπης), οι εξελίξεις γίνονται τραγικές για την Ελλάδα, αφού όχι μόνο άρχισαν οι επιστροφές των ανεπιθύμητων (βλ. "υπεράριθμους"), αλλά αυξήθηκαν και οι ροές εισόδου από την Τουρκία, με τον κ. Μουζάλα να προσπαθεί να διαστρεβλώσει την πραγματικότητα δηλώνοντας πως "οι ροές δεν αυξήθηκαν".
Είναι προφανές πως Τσίπρας και Καμμένος δεν ενδιαφέρονται ούτε για τα προβλήματα που δημιουργεί ή που θα δημιουργήσει στην Ελλάδα (αλλοίωση δημογραφικών στοιχείων, αύξηση εγκληματικότητας, προβλήματα στην ασφάλεια επί των συνόρων αλλά και στο εσωτερικό της χώρας) η πολιτική τους για την λαθρομετανάστευση και εμμένουν σε μία πολιτική που μόνο ως καταστροφική και λίαν επικίνδυνη μπορεί να χαρακτηριστεί. Άλλωστε, η "αφωνία", η εγκληματική σιωπή και η συναίνεση της κυβέρνησης στην απόφαση της Γερμανίας, καθιστά ομολογία ενοχής ενός εγκλήματος κατά της χώρας, που έρχεται να προστεθεί στα ήδη (ουκ ολίγα) υπάρχοντα εγκλήματα της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ - ΑΝΕΛ.
https://kostasxan.blogspot.gr/2016/08/3000.html
«Αυτήν τη στιγμή δεν πραγματοποιούνται επαναπροωθήσεις μεταναστών σύμφωνα με το Δουβλίνο ΙΙΙ από τη Γερμανία προς την Ελλάδα», δήλωσε ο εκπρόσωπος του γερμανικού υπουργείου Εσωτερικών Γιοχάνες Ντίμροτ, απαντώντας σε ερώτηση σχετικά με ελληνικά δημοσιεύματα περί σχεδιαζόμενης επαναπροώθησης 3.000 ατόμων από τη Γερμανία προς την Ελλάδα και ειδικά την Κρήτη. «Δεν μπορώ να πω κάτι για αυτό εκτός από το ότι γνωρίζετε τις ισχύουσες αποφάσεις. Λόγω των οδηγιών, ειδικά του Ομοσπονδιακού Συνταγματικού Δικαστηρίου, αυτήν τη στιγμή εξαιτίας των συστημικών, ας πούμε ανεπαρκειών, στο ελληνικό σύστημα ασύλου, δεν πραγματοποιούνται επαναπροωθήσεις σύμφωνα με το Δουβλίνο ΙΙΙ προς την Ελλάδα. Αυτό το μέτρο έχει αποφασιστεί για άλλη μια φορά και έχει παραταθεί», δήλωσε ο κ. Ντίμροτ και πρόσθεσε ότι δεν έχει ακόμη επιτευχθεί μια κατάσταση η οποία να επιτρέπει και πάλι νομικά την επαναπροώθηση. «Παρά τις τρέχουσες εργασίες αξιολόγησης σε ευρωπαϊκό επίπεδο, τις οποίες παρακολουθούμε πολύ προσεκτικά με την ελπίδα ότι τα μέτρα που έχουν ληφθεί για να διορθωθεί το σύστημα στην Ελλάδα και οι συνθήκες να φθάσουν ένα μέτρο και ένα επίπεδο ώστε μια επαναπροώθηση να είναι δυνατή και πάλι νομικά, αυτή η κατάσταση προφανώς δεν έχει ακόμη επιτευχθεί. Η κατάσταση είναι όπως σας την περιέγραψα», επισήμανε ο εκπρόσωπος του υπουργείου Εσωτερικών.
ΑΜΠΕ
ΣΧΟΛΙΟ DEFENCE-POINT.GR: Το θέμα είναι εξόχως σοβαρό και όσο αστείο κι αν φαίνεται σε ορισμένους, μεταξύ αυτών και ο υπουργός Γιάννης Μουζάλας, έχει γεωστρατηγικές προεκτάσεις. Έχουμε ήδη ζητήσει τη βοήθεια ειδικού και αναμένουμε να μας στείλει το σχόλιο του, το οποίο και θα δημοσιεύσουμε το συντομότερο δυνατό. Είναι φοβερό να ξεχνά κανείς την Ιστορία του, κυρίως όμως τις αιτίες που οδήγησαν στο να ξεδιπλωθούν οι εξελίξεις κατά συγκεκριμένο τρόπο…
Τι συμβαίνει αν περάσετε παράνομα τα σύνορα…
ReplyDelete–Αν περάσετε παράνομα τα σύνορα της Βόρειας Κορέας, θα φάτε τουλάχιστον 12 χρόνια καταναγκαστικής εργασίας…
–Αν περάσετε παράνομα τα σύνορα του Ιράν, κρατείστε επ’ αόριστον…
–Αν περάσετε παράνομα τα σύνορα του Αφγανιστάν, σε πυροβολούν…
–Αν περάσετε παράνομα τα σύνορα των ΗΠΑ, θα υποστείτε άγριο ξυλοδαρμό (τουλάχιστον) απ’ την τοπική αστυνομία και άμεση απέλαση…
–Αν περάσετε παράνομα τα σύνορα της Κίνας, το πιο πιθανό είναι να μην ξανακούσουν ποτέ τίποτα για εσάς…
–Αν περάσετε παράνομα τα σύνορα της Κούβας, θα θεωρηθείτε κατάσκοπος και θα μείνετε σε κελί για πάντα προφανώς...
Τώρα, αν περάσετε παράνομα τα σύνορα της Ελλάδας,
ΠΑΙΡΝΕΤΕ:
–Μια θέση εργασίας,
–Μια άδεια οδήγησης,
–ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ,
–Πρόνοια,
–κουπόνια συσσιτίου,
–ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΚΑΡΤΕΣ,
–ΕΠΙΔΟΤΗΣΗ ενοικίου ή δάνειο για να αγοράσετε ένα σπίτι …αφού πρώτα φιλοξενηθείτε δωρεάν επ΄ αόριστον, με έξοδα της Πολιτείας...
-ΔΩΡΕΑΝ ΠΑΙΔΕΙΑ,
-ΔΩΡΕΑΝ ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΗ & ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΗ ΚΑΛΥΨΗ,
-Δωρεάν εξόδους απ’ τις φυλακές και σε πολλές περιπτώσεις…
-υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να μπορείτε ακόμη και να ψηφίσετε...
Αν πάρετε όλα τα παραπάνω, δώρο η ιθαγένεια.
ΠΑΡΑΒΙΑΣΗ ΣΥΝΟΡΩΝ
https://scontent-cdg2-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-0/s480x480/13592671_1614873848802896_2035905386252512867_n.jpg?oh=d2bd95572e5ed4d829f22256b2ff6d46&oe=585774A1
περιττο να αναφερω πως συμφωνω απολυτως με την "ισχυ". ενα ερωτημα μονο ...δεν φοβαστε?
ReplyDeleteΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΨΕΜΑΤΑ. ΕΧΟΥΝ ΗΔΗ ΣΥΜΒΕΙ. ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΜΑΣ, ΠΕΡΙ ΜΗ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗΣ ΣΤΗΝ ΕΛΕΥΣΗ ΤΩΝ ΕΙΣΒΟΛΕΩΝ ΜΑΚΑΡΙ ΕΚΕΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΧΘΟΥΜΕ ΨΕΥΤΕΣ. ΝΑ ΦΟΒΟΜΑΣΤΕ ΤΙ; ΠΟΙΟΥΣ; ΓΙΑΤΙ; ΕΠΕΙΔΗ ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ; ΑΠΛΑ ΑΝΑΦΕΡΟΥΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΨΕΛΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΨΙΘΥΡΙΖΟΥΝ. ΜΕΤΑ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΚΑΚΙΖΟΥΜΕ ΛΕΣΒΙΟΥΣ, ΣΑΜΙΟΥΣ, ΧΙΩΤΕΣ ΚΛΠ ΚΑΙ ΝΑ ΧΑΙΔΕΥΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΙΔΙΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΤΟΥΣ ΣΥΝΤΟΠΙΤΕΣ ΜΑΣ... ΑΥΤΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΑΝΗΘΙΚΟ.
ReplyDeleteΤΗ ΛΥΣΗ ΔΕ ΓΡΑΦΕΙΣ ΕΣΥ ΠΟΥ ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΒΡΙΖΕΙΣ
ReplyDeleteΔΕΝ ΒΡΙΖΟΥΜΕ, ΠΡΟΣΒΑΛΟΥΜΕ ΟΜΩΣ ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ. ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕΙΣ ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΜΙΑ ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ.
ReplyDeleteΧΩΡΙΣ ΠΡΟΤΑΣΗ ΣΥΝΗΘΩΣ ΕΔΩ ΔΕΝ ΣΧΟΛΙΑΖΟΥΜΕ. ΤΗΝ ΕΧΟΥΜΕ ΔΩΣΕΙ ΤΗ ΛΥΣΗ ΣΧΕΔΟΝ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ ΠΡΙΝ. ΕΧΕΙ ΔΥΟ ΚΥΡΙΑ ΣΚΕΛΗ 1) ΝΑ ΜΗΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΚΑΤΟΙΚΗΜΕΝΕΣ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΝΗΣΟΙ ΓΙΑ ΤΑ ΚΕΝΤΡΑ ΥΠΟΔΟΧΗΣ ΚΑΙ 2) ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΕΙΚΤΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΠΑΡΑΛΑΒΗΣ ΑΙΤΗΜΑΤΩΝ ΑΣΥΛΟΥ.
ΔΕΣ ΕΔΩ:https://isxys.blogspot.com/2015/09/blog-post_49.html
Το ότι θα σας έφερναν και εκεί λαθροειβολείς,ήταν απλά θέμα χρόνου....ακόμα και 70% να ψηφίζατε Ν.Δ και κυβερνών κόμμα να ήταν το ζαβό ο Μητσοτάκης,όποιος και να ήταν κηβέρνηση έχει αποφασισθεί η Ελλάδα να γίνει η χαβούζα της Ευρώπης και να γεμίσει από μουσουλμανικό στοιχείο.Οι βάρβαροι ήρθαν για να ΜΕΙΝΟΥΝ.Υπάρχουν λαοί που ζούν μέσα στην αθλιότητα..και υπάρχουν και λαοί που τους ΑΞΙΖΕΙ να ζούν μέσα στην αθλιότητα,και αυτοί είναι οι λαοί που ΑΡΝΟΥΝΤΑΙ ΝΑ ΠΟΛΕΜΗΣΟΥΝ για την λευτεριά τους.Ξεχάσανε τι σημαίνει ΕΛΛΗΝΑΣ ..
ReplyDeleteΤους Τούρκους στην Κύπρο τους έφεραν ο Καραμανλής και ο Μακάριος,όταν το 1957 υπέγραψαν την κατάπτυστη συμφωνία της Ζυρίχης...δύο χρόνια αργότερα το 1955 ο τουρκικός όχλος έσφαζε,βίαζε,ξερίζωνε τον ελληνισμό της Κωνσταντινούπολης,τούρκοι και τσέτες στην Σμύρνη βίαζαν τις γυναίκες των Ελλήνων αξιωματικών του εκεί κλιμακίου του Ν.Α.Τ.Ο και ο Κωνσταντίνος Καραμανλής με την κηβέρνηση του έξυναν τα αρχίδια τους!!.Μήπως η κηβέρνηση του ΠΑΣΟΚ στις 4 Μαρτίου του 1995 δεν ήρε στις Βρυξέλλες το βέτο που για 15 χρόνια κρατούσε την Τουρκία έξω απο την Ευρώπη και εμπόδιζε τουλάχιστον τις φανερές χρηματοδοτήσεις προς αυτήν;;
Δεν έχουμε ΕΘΝΙΚΗ ΑΝΕΞΑΡΤΗΣΙΑ ..την εθνική ανεξαρτησία την καθορίζουν άλλοι,οι Βρυξέλλες και οι πέραν του Ατλαντικού.Η Ελλάδα ΔΕΝ παράγει εξουσία δεν αποφασίζει ούτε για τα αυτονόητα...παράγει γραικυλισμό,παράγει γενιτσαρισμό,παράγει εκπαιδευτικό σκοταδισμό,παράγει υποτέλεια,παράγει συντεχνιασμό,παράγει δουλοπαροικισμό,παράγει εφιαλτισμό,παράγει αυταρχισμό..είναι λέει γαμιάδες οι Έλληνες και προσκαλούμε τουρίστριες να έρθουν για να περάσουν καλά...και τότε μωρέ πως εξηγείτε ότι εδώ και 200 χρόνια είμαστε ας πούμε 8 εκατομμύρια (λιγότεροι είμαστε) ,ενώ οι Τούρκοι απο 5 εκατομμύρια έγιναν σχεδόν 80 σήμερα;;Μήπως δεν γαμάτε καλά και σπάτε ρεκόρ στον ύπνο σας;;
Σκόπιμα αφήσανε την Κερκόπορτα ανοιχτεί να μπούν και να μείνουν οι ορθές των Ασιατών και Αφρικανών ,όλοι μαζί σύσσωμη οι πολιτική "ηγεσία" ,αυτοί που παρέδωσαν την μισή Κύπρο στους Τούρκους,και έριξαν την Ελλάδα σε 3 Σκύλλες και 3 Χάρυβδες...πράσινοι,μπλέ,κόκκινοι,ρόζ,μαύροι.. μπόχα και σαπίλα ,φίδια φαρμακερά στον κόρφο μας.
ΑΝΩΝΥΜΕ ΟΥΔΕΜΙΑ ΑΝΤΙΡΡΗΣΗ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ.
ReplyDeleteΗ ΑΝΑΦΟΡΑ ΜΑΣ ΣΤΟ 70% ΕΓΙΝΕ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΞΕΙ ΠΩΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΑΥΤΟΣ (ΟΠΟΙΟΣ) ΠΟΥ ΨΗΦΙΖΕ ΔΑΓΚΩΤΟ ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ ΤΩΡΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΟΝ ΘΙΓΜΕΝΟ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΑΡΤΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΤΟΥ ΣΤΥΛ Η "ΚΡΗΤΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΛΕΣΒΟΣ" ΚΑΙ ..."ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΑΛΑΚΕΣ ΣΑΝ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΣΤΗΝ Β.ΕΛΛΑΔΑ". ΑΥΤΟ ΜΑΣ ΕΝΟΧΛΗΣΕ ΚΑΙ ΕΙΠΑΜΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΠΟΔΕΙΞΟΥΜΕ ΠΩΣ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ, ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΙ ΜΑΛΑΚΕΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΣΤΗΝ Β.ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΛΕΨΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΟ ΙΔΙΟ ΜΑΛΑΚΕΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ "ελληνες"
Έχει σημασία αν είναι Κρήτη,Λέσβος,Β.Ελλάδα η άλλο γεωγραφικό διαμέρισμα της χώρας το σημείο στο οποίο γίνεται και θα γίνει εισβολή από τις ορδές των μουσουλμάνων;;Ουδεμία...όλα Ελλάδα είναι.Αν η Τουρκία ζητήσει και εισέλθει στην σφαίρα επιρροής της Ρωσίας μέσω της Ευρασιατικής Ένωσης… (πέραν του γεγονότος ότι αυτό σημαίνει για την Τουρκία ότι ποτέ δεν θα γίνει μια νέα Οθωμανική αυτοκρατορία)… αυτομάτως κάθε επέμβαση της Ρωσίας στο έδαφος της Τουρκίας (και ειδικά μετά από έκκληση της Τουρκίας), αποτελεί νομιμόφρων ενέργεια!… και όχι εισβολή! Υπό αυτό το πρίσμα υποθέσεων ΔΕΝ έχει καμία δουλειά του Ν.Α.Τ.Ο. να χτυπήσει την Τουρκία!
ReplyDeleteΑν είναι λοιπόν να γίνει κάτι μεταξύ Η.Π.Α. και Τουρκίας, θα γίνει μέσα στο φθινόπωρο… πριν πέσουν οι υπογραφές Ρωσίας – Τουρκίας. Οι Επαναστάσεις γίνονταν ΠΡΙΝ πέσουν οι διεθνείς υπογραφές, η πριν γίνουν οι εκλογές!… και ουδέποτε μετά. Αυτό σημαίνει ότι καμία τουρκική κυβέρνηση ΔΕΝ θα προλάβει να υπογράψει για καμία είσοδο της Τουρκίας στην Ευρασιατική Ένωση… το αεροπλάνο θα πέσει πριν φτάσει στον προορισμό του.
Όσο καθυστερούν οι πληθυσμιακές μουσουλμανικές μάζες της Ασίας και Αφρικής να κατακλύζουν την πατρίδα μας (μιλάμε για μεγάλη εισβολή) τόσο θα καθυστερούν πολλά από τα γεγονότα. Ομοίως δε και με την εκδίωξη μας από το €. Εάν και εφόσον δείτε μεγάλες πληθυσμιακές ροές από τα ανατολικά και νότια σύνορα της Ελλάδος… τότε ναι! Έχει σημάνει η ώρα για πολλά πράγματα…
"Έχει σημασία αν είναι Κρήτη,Λέσβος,Β.Ελλάδα η άλλο γεωγραφικό διαμέρισμα της χώρας το σημείο στο οποίο γίνεται και θα γίνει εισβολή από τις ορδές των μουσουλμάνων;"
ReplyDeleteΣΤΗΝ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΠΑΜΠΟΛΛΩΝ ΚΑΤΟΙΚΩΝ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ, ΝΑΙ ΕΧΕΙ ΣΗΜΑΣΙΑ. ΘΕΩΡΟΥΝ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥΣ ΑΠΕΙΡΩΣ ΚΑΛΥΤΕΡΟ, ΠΙΟ ΜΑΓΚΑ, ΠΙΟ ΠΑΛΗΚΑΡΙ, ΠΟΙΟ... Κ.Λ.Π ΚΙ ΕΤΣΙ ΤΕΙΝΟΥΝ ΝΑ ΣΥΜΠΕΡΙΦΕΡΟΝΤΑΙ ΓΕΝΙΚΩΣ. ΑΥΤΟ ΜΑΣ ΕΝΟΧΛΟΥΣΕ, ΜΑΣ ΕΝΟΧΛΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΔΙΑΤΥΠΩΝΟΥΜΕ ΠΑΡΑΠΑΝΩ.
Η ΤΟΥΡΚΙΑ ΕΙΝΑΙ ΗΔΗ ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ ΕΥΡΑΣΙΑΤΙΚΗΣ ΕΝΩΣΗΣ (ΣΤΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΤΗΣ). ΕΙΧΕ ΠΡΟΣΚΛΗΘΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΙΝΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΠΟΥ ΜΠΗΚΕ Η ΡΩΣΙΑ ΞΑΝΑΠΡΟΣΚΛΗΘΕΙ (ΓΙΑ ΤΟ ΝΟΜΙΣΜΑΤΙΚΟ). ΟΣΟ Η ΤΟΥΡΚΙΑ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ ΝΑΤΟ ΚΑΘΕ ΕΙΣΒΟΛΗ ΑΛΛΗΣ ΧΩΡΑΣ ΣΤΑ ΕΔΑΦΗ ΤΗΣ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΝΑΤΟ. ΔΕΝ ΔΙΑΣΤΩΝΟΥΜΕ ΠΡΟΘΕΣΗ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΙΠΩΝ ΝΑ ΔΙΩΞΟΥΝ ΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΝΑΤΟ. ΑΝΤΙΘΕΤΩΣ.
ΟΣΟ ΟΙ ΕΒΡΑΙΟΙ ΚΡΑΤΟΥΝ ΤΙΣ ΗΠΑ ΑΠΟ ΤΑ ΑΡΧΙΔΙΑ ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕΤΑΞΥ ΗΠΑ ΚΑΙ ΤΟΥΡΚΙΑΣ. ΟΛΟ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΤΕΛΙΚΟ ΣΙΝΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΠΟΥ ΥΛΟΠΟΙΟΥΝ ΕΒΡΑΙΟΙ ΩΣ ΕΝΔΙΑΜΕΣΟΙ. ΠΡΙΝ ΤΑ ΒΡΟΥΝ ΡΩΣΙΑ-ΤΟΥΡΚΙΑ, ΠΡΟΗΓΗΘΗΣΑΝ ΠΡΟΕΡΓΑΣΙΕΣ ΕΒΡΑΙΩΝ.
"ΟΣΟ ΟΙ ΕΒΡΑΙΟΙ ΚΡΑΤΟΥΝ ΤΙΣ ΗΠΑ ΑΠΟ ΤΑ ΑΡΧΙΔΙΑ ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕΤΑΞΥ ΗΠΑ ΚΑΙ ΤΟΥΡΚΙΑΣ. ΟΛΟ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΤΕΛΙΚΟ ΣΙΝΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΠΟΥ ΥΛΟΠΟΙΟΥΝ ΕΒΡΑΙΟΙ ΩΣ ΕΝΔΙΑΜΕΣΟΙ. ΠΡΙΝ ΤΑ ΒΡΟΥΝ ΡΩΣΙΑ-ΤΟΥΡΚΙΑ, ΠΡΟΗΓΗΘΗΣΑΝ ΠΡΟΕΡΓΑΣΙΕΣ ΕΒΡΑΙΩΝ."
ReplyDeleteΗ Τουρκία ξύνεται στην γκλίτσα του τσομπάνι...την έχει ποιάσει μια γενική κωλοφαγούρα...νομίζει ότι οι χώρες γύρω απο αυτήν,είναι όπως η Ελλάδα!!Έτσι πιστεύει ότι θα μπορέσει να παίξει έναν ρόλο στα νέα δεδομένα.Αυτά για την Τουρκία....τώρα για τους Εβραίους,οι Εβραίοι τουλάχιστον το Ιερατείο τους είναι Χαζάροι η Χάζαροι...η βασική πολιτική των Χάζαρων ήταν και είναι, α) εχθρός η τσαρική Ρωσία, β) εχθρός το Ανατολικό Ρωμαϊκό κράτος… οι ρίζες για αυτή την γεωπολιτική κατεύθυνση εκ μέρους των Χάζαρων, βρίσκονται στον 7ο και 8ο αιώνα....γιατί τότε η Ρωσία οι Ρώς τσάκισαν στην κυριολεξία το κράτος των Χαζάρων...και αυτό είναι κάτι που ΔΕΝ το ξεχνούν.Χαζάρος στην καταγωγή είναι ο Σόρος η αλλιώς Σβάρτς και είναι υπέρ της μουσουλμανοποίησης της χώρας μας....ενώ οι Ρώσοι είναι ΑΝΤΙΘΕΤΟΙ σε αυτό.
Άρα συμπέρασμα ΠΩΣ θα τα βρούν Ρωσία-Τουρκία...αφού όπως λές οι Εβραίοι δηλαδή οι Χαζάροι κρατούν τις ΗΠΑ από τα αρχίδια;;Οι Χαζάροι είναι εχθροί των Ρώσων....για αυτό και στις συναντήσεις Αμερικανών με Ρώσους στέλνετε ΠΑΝΤΑ ΜΗ Χαζάρος αντιπρόσωπος...όπως π.χ ο Κίσιντζερ.Οι Χαζάροι όμως έχουν κοινή καταγωγή με τους αυθεντικούς Τούρκους.
ΘΑ ΤΑ ΒΡΟΥΝ, ΤΑ ΒΡΗΚΑΝ ΣΕ ΕΠΙΠΕΔΟ ΗΓΕΣΙΑΣ, ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ , ΓΕΝΙΚΗΣ ΣΤΡΟΦΗΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ, ΜΕΣΩ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗΣ ΣΕ ΚΑΤΑΛΛΗΛΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΑΤΑΡΟΜΟΓΓΟΛΩΝ ΚΑΙ ΧΑΖΑΡΩΝ. ΕΛΕΓΧΟΥΝ ΜΕΡΙΚΩΣ ΚΑΙ ΘΑ ΕΛΕΓΞΟΥΝ ΠΡΟΣΕΧΩΣ ΟΛΗ ΤΗΝ ΡΩΣΙΑ ΟΠΩΣ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΛΕΓΧΟΥΝ ΚΑΙ ΤΙΣ ΗΠΑ. ή ΜΗΠΩΣ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΠΩΣ Ο ΜΕΣΟΣ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΣ (ΕΥΡΩΠΑΙΚΗΣ ΚΑΤΑΓΩΓΗΣ) ΓΟΥΣΤΑΡΕΙ ΠΟΥ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΤΟΥ ΤΗΝ ΥΠΟΒΑΛΛΟΥΝ ΕΒΡΑΙΟΙ; ΤΟ ΙΔΙΟ ΑΚΡΙΒΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΠΙΟ ΕΝΤΟΝΑ ΜΕ ΤΗ ΡΩΣΙΑ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΤΗΝ ΚΡΑΤΟΥΝ ΚΙ ΑΥΤΗΝ ΓΕΡΑ ΑΠΟ ΤΑ ΑΡΧΙΔΙΑ.
ReplyDeleteΤΟ ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΣΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΔΕΝ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΕΓΓΥΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ. ΟΙ ΛΕΥΚΟΙ ΡΩΣ ΤΣΑΚΙΣΑΝ ΤΟΥΣ ΧΑΖΑΡΟΥΣ, ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΟΙ ΛΕΥΚΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΓΙΑ ΧΙΛΙΕΤΙΕΣ ΚΡΑΤΗΣΑΝ ΤΗΝ ΟΡΔΗ ΜΑΚΡΙΑ. ΤΩΡΑ ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΛΕΜΕ, ΚΑΙ ΤΩΡΑ Η ΡΩΣΙΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΤΟΙΚΕΙΤΑΙ ΑΚΟΜΗ ΑΠΟ ΛΕΥΚΟΥΣ ΑΛΛΑ ΕΛΕΓΧΕΤΑΙ ΜΕΡΙΚΩΣ (ΚΑΙ ΛΙΑΝ ΠΡΟΣΕΧΩΣ, ΟΛΗ) ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΡΔΗ.
"ΙΣΧΥΣ" ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΛΕΤΕ, ΓΡΑΦΕΤΕ ΠΙΚΡΕΣ ΑΛΗΘΕΙΕΣ. ΔΕΝ ΣΑΣ ΚΡΥΒΩ ΠΩΣ Η ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΜΕ ΕΝΟΧΛΕΙ, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΟΛΟ ΝΑ ΣΕ ΛΕΝΕ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΜΑΛ@Κ@. ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΟΜΑΙ ΤΗΝ ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΠΕΡΑΝ ΑΥΤΟΥ ΣΥΜΦΩΝΩ ΠΩΣ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΧΑΛΙΑ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗΣ ΝΗΣΟΥ ΜΟΥ. ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ ΕΣΤΩ ΚΙ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΥΣΤΑΤΗ ΩΡΑ ΟΙ ΚΑΤΟΙΚΟΙ ΤΗΣ, ΘΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΟΥΝ, ΘΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΟΥΜΕ, ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΓΡΑΦΕΤΕ ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΒΓΕΙΤΕ ΨΕΥΤΕΣ.
ReplyDelete|||
" ΜΗΠΩΣ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΠΩΣ Ο ΜΕΣΟΣ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΣ (ΕΥΡΩΠΑΙΚΗΣ ΚΑΤΑΓΩΓΗΣ) ΓΟΥΣΤΑΡΕΙ ΠΟΥ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΤΟΥ ΤΗΝ ΥΠΟΒΑΛΛΟΥΝ ΕΒΡΑΙΟΙ; "
ReplyDeleteΟ μέσος αμερικανός δεν έχει καν αμερικανική συνείδηση,και πιστεύει ότι του σερβιρουν,είναι είτε ιταλός,είτε μεξικανός,είτε ανατολίτης,είτε αφρικανός,είτε απόγονος των Άγγλων που για 300 χρόνια κρατούσαν υπόδουλους κατέσφαζαν και καταδίκαζαν στην εξαθλίωση και υποανάπτυξη 700 τόσα μύρια Ινδούς,Αιγύπτιους,Κύπριους,Κινέζους,Σουδανούς,Αφρικανούς...και όποιον άλλο λαό συναντούσαν τα κουρσάρικα πλεούμενα τους.Για να μην μιλήσουμε και για τους Γάλλους και τον πολιτισμό τους την στυγνή και βάρβαρη εξόντωση από αυτούς του Μαρόκου,της Τυνησίας,της Αλγερίας,της Κεντρικής Αφρικής,του Καμερούν της Μαγαδασκάρης και τόσων άλλων αδύναμων και απροστάτευτων λαών και πατρίδων.Την Αγγλική και Γαλλική βαρβαρότητα και κτηνωδία κληρονόμησαν και οι οι απογονοί(μιας και αναφέρεις την ευρωπαϊκή τους καταγωγή) τους στον Νέο Κόσμο κοινώς Αμερική.ΔΕΝ τους λυπάμαι καθόλου.
"ΤΟ ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΣΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΔΕΝ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΕΓΓΥΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ. ΟΙ ΛΕΥΚΟΙ ΡΩΣ ΤΣΑΚΙΣΑΝ ΤΟΥΣ ΧΑΖΑΡΟΥΣ, ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΟΙ ΛΕΥΚΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΓΙΑ ΧΙΛΙΕΤΙΕΣ ΚΡΑΤΗΣΑΝ ΤΗΝ ΟΡΔΗ ΜΑΚΡΙΑ. ΤΩΡΑ ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΛΕΜΕ, "
Το τώρα είναι η συνέχεια του χθές...Οι Χάζαροι ή Χαζάροι είναι τούρκικος λαός τουρανικής καταγωγής, Το όνομά τους προέρχεται από την αρχαία τουρική ρίζα "qaz" η Κάς η Χάς που σημαίνει περιπλανώμαι.Η θρησκεία τους ο Τενγκρισμός όπως και η παραδοσιακή θρησκεία των Ουράνιων Τούρκων...και βγαίνει από τη λέξη Τενγκρί που είναι το όνομα του θεού τους και σημαίνει ουρανός στα τουρκικά και μογγολικά.Ασπάσθηκαν τον Ιουδαισμό στα φανερά,αλλά στα κρυφά υπακούν σε άλλο "σύστημα" το οποίο έχει ανάγκη την ανάμειξη των εθνών και των λαών… χωρίς ρίζες, χωρίς ήθη έθιμα παραδόσεις, ο άνθρωπος από πρόσωπο οδεύει σε άτομο… βασικός σκοπός μέσω της τεχνολογίας είναι απομόνωση του ατόμου… έτσι το άτομο γίνεται μάζα. Από μάζα πλάθεται μετά, είτε ως καταναλωτής, είτε ως εμπόρευμα… σε αρκετές των περιπτώσεων και στα δυο! Εάν ελέγξουν Η.Π.Α και Ρωσία...τότε ποιος ο λόγος η Κίνα να κινηθεί στρατιωτικά αφού με πολιτικό και πλάγιο τρόπο θα έχει επιτύχει τους στόχους της;;'Οπως και να έχει της Ρωσίας της το χρωστάνε για τότε..γιατί τους τσάκισε και τους διέλυσε το κράτος...δεν ξεχνούν ποτέ τίποτε.
"Εάν ελέγξουν Η.Π.Α και Ρωσία...τότε ποιος ο λόγος η Κίνα να κινηθεί στρατιωτικά αφού με πολιτικό και πλάγιο τρόπο θα έχει επιτύχει τους στόχους της;"
ReplyDeleteΔΙΟΤΙ Ο ΠΟΛΕΜΟΣ ΠΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ ΕΙΝΑΙ ΕΘΝΟΦΥΛΕΤΙΚΟΣ, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΕΜΟΣ ΑΠΛΗΣ ΕΠΙΚΥΡΙΑΡΧΙΑΣ ΚΑΙ ΕΛΕΓΧΟΥ ΠΡΩΤΩΝ ΥΛΩΝ. ΕΙΝΑΙ ΟΛΙΚΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ ΑΦΑΝΙΣΜΟΥ ΤΗΣ ΛΕΥΚΗΣ ΦΥΛΗΣ. ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΕΜΟΣ-ΣΥΓΚΡΟΥΣΗ ΦΥΛΩΝ ΚΑΙ ΟΛΙΚΗΣ ΕΠΙΚΡΑΤΗΣΗΣ ΕΠΙ ΤΟΥ ΠΛΑΝΗΤΟΥ.
ΕΑΝ ΓΝΩΡΙΖΕΣ ΑΡΧΑΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΔΕΝ ΘΑ ΚΑΤΕΤΑΣΣΕΣ ΤΟΣΟ ΑΒΑΣΑΝΙΣΤΑ ΙΝΔΟΥΣ, ΑΡΑΠΗΔΕΣ, ΜΟΓΓΟΛΟΥΣ Κ.Λ.Π ΣΤΟΥΣ ΑΠΡΟΣΤΑΤΕΥΤΟΥΣ ΛΑΟΥΣ. ΟΙ ΜΟΝΟΙ ΑΠΡΟΣΤΑΤΕΥΤΟΙ ΑΝ ΤΟ ΘΕΣ ΗΤΑΝ ΟΙ ΜΑΥΡΟΙ ΤΗΣ ΑΦΡΙΚΗΣ, ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΠΟΥ ΕΦΑΡΜΟΣΤΗΚΑΝ ΕΚΕΙ ΑΠΛΑ ΔΕΣ ΠΟΙΟΙ ΕΙΧΑΝ ΤΑ ΗΝΙΑ ΤΩΝ ΧΩΡΩΝ ΠΟΥ ΤΙΣ ΕΦΑΡΜΟΣΑΝ ΚΑΙ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ. Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΤΟΛΙΚΩΝ ΙΝΔΙΩΝ ΑΣ ΠΟΥΜΕ , ΟΠΩΣ ΚΑΙ Η ΟΛΛΑΝΔΙΚΗ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΗ ΔΕΣ ΠΟΙΟΥΣ ΕΙΧΑΝ ΜΕΤΟΧΟΥΣ ΚΑΙ ΜΕΛΗ ΤΟΥΣ.
ΣΕ ΚΑΘΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΔΕΝ ΘΑ ΑΠΟΛΟΓΗΘΩ ΕΓΩ Ο ΕΛΛΗΝ ΟΥΤΕ ΣΕ ΣΕΝΑ ΟΥΤΕ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ, ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΠΟΥ ΑΛΛΟΙ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΙ ΤΗΣ ΛΕΥΚΗΣ ΦΥΛΗΣ ΕΦΑΡΜΟΣΑΝ ΠΟΤΕ ΠΟΥ ΚΑΙ ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ. ΕΓΩ ΞΕΡΩ ΠΩΣ ΑΠΟ ΟΤΑΝ Ο ΕΛΛΗΝ ΠΑΡΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΡΧΗΓΙΑ ΤΗΣ ΛΕΥΚΗΣ ΦΥΛΗΣ ΣΕ ΑΛΛΟΥΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥΣ ΤΗΣ, ΟΙ ΛΕΥΚΟΙ ΥΠΟΧΩΡΟΥΜΕ ΚΑΙ ΦΘΙΝΟΥΜΕ.
ΚΟΠΤΟΜΑΙ ΤΩΡΑ ΔΙΟΤΙ ΒΛΕΠΩ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ ΚΑΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΜΟΝΟΙ ΜΑΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΤΗΝ ΔΥΝΑΜΗ ΝΑ ΤΟ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΜΕ , ΟΥΤΕ ΦΥΣΙΚΑ ΝΑ ΑΜΥΝΘΟΥΜΕ ΕΠΙΤΥΧΩΣ ΜΟΝΟΙ ΜΑΣ. ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΙΣΩΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΕΠΗΡΕΑΣΟΥΜΕ ΑΛΛΟΥΣ ΛΕΥΚΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΤΙΣ ΑΥΤΟΚΤΟΝΙΚΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΤΟΥΣ.
ΔΕΝ ΕΓΡΑΨΑ ΠΟΤΕ ΠΩΣ ΤΟ ΧΘΕΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΣΗΜΕΡΑ, ΕΓΡΑΨΑ ΠΩΣ Η ΕΠΙΤΥΧΗΣ ΕΚΒΑΣΗ ΤΟΥ ΧΘΕΣ (ΝΙΚΗ ΤΩΝ ΡΩΣ, ΝΙΚΕΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ) ΔΕΝ ΕΓΓΥΩΝΤΑΙ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΣΗΜΕΡΑ.
Η ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΡΓΑΛΕΙΟ, ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΝΟΥ ΞΕΡΕΙ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΤΟΥ.
ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΘΑ ΤΗΝ ΓΟΝΑΤΙΣΟΥΝ, (ΤΗΝ ΡΩΣΙΑ) ΑΡΑ ΣΤΑ ΛΟΓΙΑ ΜΟΥ ΕΡΧΕΣΑΙ
"ΔΕΝ ΕΓΡΑΨΑ ΠΟΤΕ ΠΩΣ ΤΟ ΧΘΕΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΣΗΜΕΡΑ, ΕΓΡΑΨΑ ΠΩΣ Η ΕΠΙΤΥΧΗΣ ΕΚΒΑΣΗ ΤΟΥ ΧΘΕΣ (ΝΙΚΗ ΤΩΝ ΡΩΣ, ΝΙΚΕΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ) ΔΕΝ ΕΓΓΥΩΝΤΑΙ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΣΗΜΕΡΑ"
ReplyDeleteΊσως το χθές να μας δείχνει τον δρόμο για το σήμερα...
"ΕΑΝ ΓΝΩΡΙΖΕΣ ΑΡΧΑΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΔΕΝ ΘΑ ΚΑΤΕΤΑΣΣΕΣ ΤΟΣΟ ΑΒΑΣΑΝΙΣΤΑ ΙΝΔΟΥΣ, ΑΡΑΠΗΔΕΣ, ΜΟΓΓΟΛΟΥΣ Κ.Λ.Π ΣΤΟΥΣ ΑΠΡΟΣΤΑΤΕΥΤΟΥΣ ΛΑΟΥΣ. ΟΙ ΜΟΝΟΙ ΑΠΡΟΣΤΑΤΕΥΤΟΙ ΑΝ ΤΟ ΘΕΣ ΗΤΑΝ ΟΙ ΜΑΥΡΟΙ ΤΗΣ ΑΦΡΙΚΗΣ,"
Δεν ανέφερα πουθενά παραπάνω τους Μογγόλους ως απροστάτευτους και βασανιζόμενους από τους Αγγλοαμερικανογάλλους.Ξέχασες να αναφέρεις και τους πραγματικούς Αμερικανούς οι οποίοι πραγματικά ήταν απροστάτευτοι και εξολοθρευτηκαν κατά εκατομμύρια από τους Αγγλοσάξωνες.Επειδή και ιστορία ξέρω,και το μυαλό μου δουλεύει διαφορετικά,θα αναφέρω και το άλλο..μπορεί όντως να μην θέλουν να κάνουν την Κρήτη Λέσβο. Το σχέδιο εποικισμού της Κρήτης πολύ φοβάμαι ότι δεν είναι άσχετο και με το θέμα ανεξαρτησίας της Κρήτης που προωθούν ανάμεσά τους και η Γερμανία. Όταν θα έχουν βάλει αρκετούς λαθροεισβολείς και θα τους έχουν ελληνοποιήσει, οι Κρητικοί θα κληθούν να ψηφίσουν για την ανεξαρτησία τους , οπότε η Κρήτη...βέβαια υπάρχουν και άλλα σενάρια.Το σίγουρο είναι ότι υπάρχει επιβουλή , και μακροχρόνιος σχεδιασμός.
Και στην τελική τους λαθροεποίκους δεν τους στέλνουν στην Κρήτη οι Γερμανοί. Αυτοί τους στέλνουν πίσω στην Ελλάδα.
ReplyDeleteΣτην Κρήτη τους στέλνει η προδοτική, υποτελής Κυβέρνηση. Συμμορφούμενη με εντολές συγκεκριμένου, νεοταξίτικου κέντρου των Η.Π.Α. Οι λόγοι για τους οποίους έχει αποφασιστεί, να γεμίσει η Κρήτη πακιστανοαβγανά, έχουν να κάνουν με ευρύτερους γεωπολιτικούς σχεδιασμούς.Περίπτωση να αντιδράσουν οι Κρητικοί δεν υπάρχει, γιατί όπως όλοι οι Έλληνες. έτσι και αυτοί έχουν απολέσει την πολεμική αρετή των προγόνων τους.
ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΠΩΣ ΟΙ ΙΝΔΙΑΝΟΙ ΗΤΑΝ ΟΙ ΠΡΩΤΟΙ ΚΑΤΟΙΚΟΙ ΤΗΣ ΗΠΕΙΡΟΥ ΑΥΤΗΣ. ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΦΥΛΗ ΤΟΥΣ, ΣΑΦΩΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΜΟΓΓΟΛΟΙ. ΔΕΝ ΑΝΕΦΕΡΕΣ ΤΟΥΣ ΜΟΓΓΟΛΟΥΣ ΑΝΑΦΕΡΕΣ ΟΜΩΣ ΤΟΥΣ ΣΙΝΕΣ. ΤΟ ΙΔΙΟ ΕΙΝΑΙ.
ReplyDeleteΑΚΟΥ ΑΝΩΝΥΜΕ, Η ΥΠΟΘΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΨΗΦΟ ΤΩΝ ΚΑΤΟΙΚΩΝ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΗΘΕΝ ΑΝΕΞΑΡΤΗΣΙΑ ΕΛΗΞΕ ΑΚΡΙΒΩΣ ΟΠΩΣ ΕΙΧΑΜΕ ΓΡΑΨΕΙ ΠΟΛΛΑΚΙΣ. ΗΤΑΝ ΜΙΑ ΜΠΟΥΡΔΑ ΚΑΙ ΜΙΣΗ ΠΟΥ ΑΝΑΠΑΡΗΧΘΕΙ ΜΑΝΙΩΔΩΣ ΑΠΟ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΔΙΠΟΔΑ ΖΩΑ ΠΟΥ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΛΕΓΟΝΤΑΙ ΚΡΗΤΕΣ ΕΝΩ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ.
ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ ΠΩΣ ΕΣΥ ΘΕΩΡΕΙΣ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΠΙΘΑΝΟ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΝΕΑ ΓΥΡΑ ΚΙ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΤΩΝ "ΠΑΙΚΤΩΝ". ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΑΔΙΚΟ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΑΥΤΗ Η ΓΥΡΑ ΘΑ ΒΡΕΙ ΠΟΛΛΟΥΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΥΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΕΣ. ΒΕΒΑΙΑ ΤΟ ΟΛΟ ΘΕΜΑ ΔΕΝ ΘΑ ΚΑΤΑΛΗΞΕΙ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΑΥΤΟΙ ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΑΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΑΛΛΟΥ ΓΙΑ ΑΛΛΟΥ. ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΤΩΡΑ ΝΑ ΕΠΕΚΤΑΘΩ.
ΕΧΟΥΜΕ ΞΑΝΑΓΡΑΨΕΙ ΠΩΣ ΓΕΩΣΤΡΑΤΗΓΙΚΩΣ ΟΛΗ Η ΥΠΟΛΟΙΠΗ ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΝΑΙ ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ ΑΝΥΠΑΡΚΤΗ (ή ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΗΣ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΗΤΟΣ) ΑΝΕΥ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ. ΤΩΡΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΒΑΛΛΟΝΤΑΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΛΛΑ ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ. Η ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙ ΑΠΟ ΤΕΤΟΙΕΣ ΕΥΑΙΣΘΗΣΙΕΣ. Ο ΧΩΡΟΣ ΠΟΥ ΕΛΕΓΧΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΡΗΤΗ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕΓΑΛΟΣ ΤΟΥ ΜΕΓΕΘΟΥΣ ΤΗΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΧΩΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΡΙΣΙΜΟΤΕΡΟ ΣΗΜΕΙΟ ΤΟΥ ΠΑΙΓΝΙΟΥ. Η ΚΡΗΤΗ ΜΟΝΗ ΤΗΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΤΑΘΕΙ ΚΑΙ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΕΡΡΙΣΜΑ ΕΙΤΕ ΒΟΡΕΙΑ ΕΙΤΕ ΝΟΤΙΑ. ΑΠΟ ΑΠΟΨΗ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΗΣ ΤΗΣ ΝΗΣΟΥ ΕΝΝΟΩ. ΜΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΕΝΝΟΙΑ ΑΠΟΚΤΑ ΑΞΙΑ Η ΥΠΟΛΟΙΠΗ ΕΛΛΑΔΑ .
ΔΕΝ ΘΑ ΓΡΑΨΩ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ. ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ ΔΙΑΛΟΓΟ.
ΑΝΩΝΥΜΕ 19:16
ReplyDeleteΣΥΜΦΩΝΟΥΜΕ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΜΑΖΙ ΣΟΥ, ΚΙ ΟΠΩΣ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΟΥΜΕ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΜΑΚΑΡΙ ΟΙ ΚΑΤΟΙΚΟΙ ΤΗΣ ΝΗΣΟΥ ΝΑ ΜΑΣ ΑΠΟΔΕΙΞΟΥΝ ΟΤΙ ΚΑΝΟΥΜΕ ΛΑΘΟΣ.
ΕΣΕΙΣ ΣΑΝ ΟΜΑΔΑ ΙΣΧΥΣ ΤΙ ΠΡΟΤΙΘΕΣΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΠΑΝΩ ΣΕ ΑΥΤΟ?ΘΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΤΕ ΚΑΘΟΛΟΥ ΘΑ ΚΑΝΕΤΕ ΚΑΠΟΙΕΣ ΠΡΑΞΕΙΣ Η ΟΧΙ?
ReplyDeleteΑΠΟ ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΗΚΕ Η ΣΥΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΗΡΑΚΛΕΙΟ, ΠΟΥ ΣΗΜΕΙΩΤΕΟΝ ΑΦΟΡΟΥΣΕ ΤΗΝ ΕΛΕΥΣΗ ΑΛΛΩΝ 2000(ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΩΝ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΘΑ ΕΛΘΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΕΡΜΑΝΙΑ), ΠΡΑΤΤΟΥΜΕ.
ReplyDeleteΗΔΗ ΜΕΛΗ ΜΑΣ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΟΥΝ ΑΛΛΟΥΣ, ΤΟΥΣ ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΥΝ ΚΑΙ ΚΑΝΟΝΙΖΟΥΜΕ ΥΠΟΔΟΧΕΣ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ, ΑΛΛΑ ΑΥΤΑ ΟΙ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ ΕΧΟΥΝ ΜΙΚΡΗ ΕΩΣ ΚΑΘΟΛΟΥ ΣΗΜΑΣΙΑ. ΟΤΙ ΠΕΤΥΧΑΝ ΟΙ ΧΙΩΤΕΣ ΟΙ ΛΕΣΒΙΟΙ ΟΙ ΠΕΛΛΟΠΟΝΗΣΙΟΙ, ΟΙ ΜΑΚΕΔΟΝΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΘΑ ΠΕΤΥΧΟΥΜΕ ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΜΕ ΑΥΤΕΣ. ΤΙΠΟΤΑ.
ΕΜΕΙΣ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΟΥΜΕ ΛΙΓΟ ΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΙΞΟΥΜΕ ΜΠΑΛΑ ΚΟΝΤΑ ΚΑΙ ΔΙΠΛΑ ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΣΤΟΥΣ ΔΗΜΟΓΕΡΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΑΠΕΦΑΣΙΣΑΝ ΝΑ ΣΥΝΔΙΑΛΛΑΓΟΥΝ ΜΕ ΤΟΝ ΜΟΥΖΑΛΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΟΥΣ ΚΡΕΤΤΙΝΟΥΣ.
ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΘΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΟΥΜΕ (ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΜΕ) ΝΑ ΒΑΛΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΥΣ ΝΑ ΠΑΡΕΜΒΟΥΝ, ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΜΠΟΔΙΣΟΥΜΕ ΔΕΚΑΔΕΣ ΠΡΟΘΥΜΟΥΣ ΞΕΝΟΔΟΧΟΥΣ ΤΟΥ ΚΩΛΟΥ ΝΑ ΔΙΑΘΕΣΟΥΝ ΤΙΣ ΜΟΝΑΔΕΣ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΕΙΣΒΟΛΕΩΝ. ΕΑΝ ΟΛΑ ΑΠΟΤΥΧΟΥΝ ΤΟΤΕ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΑ ΕΠΙΠΕΔΟ ΑΚΟΜΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΤΩΡΑ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΩ.
ΑΝΩΝΥΜΕ ΕΜΕΙΣ Η "ΙΣΧΥΣ" ΠΟΤΕ ΚΑΙ ΠΟΥΘΕΝΑ ΔΕΝ ΜΟΣΤΡΑΡΙΣΤΗΚΑΜΕ ΣΑΝ ΟΙ ..."ΓΑΜΑΩ ΤΟΥΣ ΠΑΝΤΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΟΛΑ" ΚΡΗΤΙΚΟΙ. ΑΝΤΙΘΕΤΩΣ ΤΑ ΓΡΑΦΟΜΕΝΑ ΚΑΙ ΟΙ ΠΡΑΤΤΟΜΕΝΑ ΜΑΣ, ΣΕΜΝΑ ΚΑΙ ΛΕΛΟΓΙΣΜΕΝΑ ΕΙΝΑΙ. ΡΩΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΤΙ ΕΧΟΥΝ ΣΚΟΠΟ ΝΑ ΠΡΑΞΟΥΝ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΑΝΕΒΟΚΑΤΕΒΑΙΝΟΥΝ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΣΥΝΤΕΧΝΙΑΚΟ ή ΑΓΡΟΤΙΚΟ ΖΗΤΗΜΑ ΤΟΥΣ, ΡΩΤΑ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΟΙ ΠΕΡΗΦΑΝΟΙ ΖΩΟΚΛΕΦΤΕΣ ΝΑΡΚΟΜΑΝΕΙΣ ΧΑΣΙΣΟΚΑΛΛΙΕΡΓΗΤΕΣ, ΟΙ ΠΕΡΗΦΑΝΟΙ ΒΟΣΚΟΙ ΤΩΝ ΟΡΕΩΝ, ΟΙ ΑΠΟΓΟΝΟΙ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΠΟΛΕΜΗΣΑΝ ΤΟΥΣ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ. ΑΥΤΟΥΣ ΡΩΤΑ.
ΡΩΤΑ ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΙ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΟΙ ΜΕΤΑΚΙΝΟΥΜΕΝΟΙ ΣΤΡΑΤΟΙ ΜΠΡΑΒΩΝ ΤΟΥ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΠΟΛΙΤΕΥΤΗ ΤΗΣ ΝΗΣΟΥ.
ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΣΥ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΕΙΣ;
ΚΙ ΑΛΛΟ «ΛΑΔΙ» ΣΤΗΝ ΦΩΤΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗ ΥΠΟΥΡΓΟ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗΣ
ReplyDelete«Ανοίγει» πόλεμο ο Γ.Μουζάλας: «Οι Κρητικοί να σταματήσουν να πιστεύουν ότι είναι η εκλεκτή φυλή και να δεχτούν πρόσφυγες»
http://www.pronews.gr/portal/20160814/politics/kyvernisi/102208/proklisi-gmoyzala-oi-kritikoi-na-stamatisoyn-ti-nootropia-eimaste
"ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΣΥ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΕΙΣ;"
ReplyDeleteΤ Α Π Α Ν Τ Α.ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΓΙΝΟΜΑΙ ΚΑΤΑΝΟΗΤΟΣ.
ΔΕΙΤΕ ΠΟΙΟΙ ΚΑΡΙΟΛΗΔΕΣ ΒΟΗΘΟΥΝ ΤΑ ΛΑΘΡΟΟΡΚΣ
ReplyDeleteΤο Συντονιστικό Κρήτης για τους πρόσφυγες, στο οποίο συμμετέχουν η Περιφέρεια Κρήτης, η Εκκλησία της Κρήτης, δήμοι του νησιού, επιμελητήρια, επιστημονικοί σύλλογοι, εργατικά κέντρα, φορείς, συλλογικότητες, εθελοντές και απλοί πολίτες του νομού Ηρακλείου αλλά και της Κρήτης, σε μια προσπάθεια να οργανωθεί η συγκέντρωση της ανθρωπιστικής βοήθειας καθώς αυτή πρέπει να είναι στοχευμένη στις άμεσες ανάγκες των προσφύγων, παραθέτει λίστα με τα είδη που συγκεντρώνονται για τα κέντρα φιλοξενίας .
Εξάλλου κάλεσμα για να εκφραστεί η αλληλεγγύη στους πρόσφυγες και μετανάστες απευθύνουν οι Ομάδες και οι σύλλογοί της ΟΓΕ στο Ηράκλειο, μαζί με το Συνδικάτο Οικοδόμων, την Ένωση Ιδιωτικών Υπαλλήλων, την Ένωση Συνταξιούχων ΙΚΑ Ν. Ηρακλείου, την Επιτροπή Ειρήνης Ν. Ηρακλείου, τις Λαϊκές Επιτροπές Νοτίων και Ανατολικών Συνοικιών Δήμου Ηρακλείου και Δήμου Μαλεβιζίου, τον Αγροτικό σύλλογο Αστερουσίων και μαζικούς φορείς του εργατικού, λαϊκού κινήματος, των αυτοαπασχολουμένων, των αγροτών
http://www.cretanews.gr/2016/03/blog-post_21.html
ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ "ΙΣΧΥΣ" ΣΕ ΟΤΙ ΓΡΑΦΕΙΣ. ΕΧΕΙΣ ΑΔΙΚΟ ΑΝ ΒΟΗΘΗΣΕΙΣ. ΑΣΤΟΥΣ ΝΑ ΠΑΝ ΝΑ ΓΑΜΗΘΟΥΝ. ΜΟΝΟ ΜΕ ΓΑΜΗΣΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΠΟΥΣΤΟΛΑΟΣ. ΟΧΙ 2000 20000 ΝΑ ΜΑΣ ΦΕΡΟΥΝ, ΕΤΣΙ ΓΑΜΩ ΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑ ΜΟΥ ΝΑ ΞΑΝΑΓΥΡΙΣΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΤΟΥΡΚΟΚΡΑΤΙΑ. ΑΕΙ ΣΤΟ ΔΙΑΟΛΟ ΣΙΧΑΜΑΤΑ.
@ΑΝΩΝΥΜΕ 20:57
ReplyDeleteΤέτοια θα δούμε πολλά. Αν δεν απαλλαγούμε από δαύτους σωτηρία δεν θα δούμε. Αυτοί είναι που δημιουργούν το πρόβλημα. Αυτό που με εξαγριώνει εμένα είναι η επίσημη συμμετοχή της εκκλησίας !!! Πως φτάσαμε σε αυτά τα χάλια...
@ 14/8/16 21:04
ReplyDeleteΑΝΕΚΑΘΕΝ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΕΙΧΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΣΤΑΣΗ...ΟΠΟΤΕ ΜΗΝ ΩΡΥΕΣΑ,ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΟΓΟΣ.ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ ΣΕ ΛΙΓΟ,ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ!
@ 14/8/16 20:57
ΟΣΟ ΠΙΟ ΠΟΛΛΟΥΣ ΤΟΣΟ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ!ΘΑ ΒΓΑΛΟΥΝΕ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ''ΠΑΡΑ'' ΚΑΠΟΙΟΙ...ΕΤΣΙ ΤΟΥΡΚΙΣΤΙ Ν'ΑΡΧΙΖΟΥΜΕ ΝΑ ΣΥΝΗΘΙΖΟΥΜΕ.ΕΓΩ ΠΑΝΤΩΣ ΔΕΝ ΛΕΩ ΝΑ ΣΥΝΗΘΙΣΩ,ΕΣΕΙΣ;;;
-ΔΗΜΗΤΡΑ-
ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΘΑ ΒΓΑΛΟΥΝΕ "ΠΑΡΑ" ΔΗΜΗΤΡΑ ΚΑΙ ΣΚΕΦΤΟΝΤΑΙ ΜΟΝΟ ΤΟ ΚΕΡΔΟΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΕΣ.ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΔΗΜΗΤΡΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΕΛΛΗΝΑΣ,ΔΗΛΑΔΗ ΠΩΣ ΦΑΝΤΑΖΕΣΑΙ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ,ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΕΙΜΑΙ ΕΛΛΗΝ?
ReplyDeletehttps://www.youtube.com/watch?v=Fd6tPSbKvlg
ReplyDeletehttps://www.youtube.com/watch?v=plikjySlGd8
ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ ΚΑΙ ΨΗΛΑ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ.
-ΔΗΜΗΤΡΑ-
Οι απόγονοι σε μεγάλο βαθμό σιμητοαράβων, καθώς και βενετοφραγκολεβαντίνων νεοκρητικοί, που εδώ και γενιές σύμφωνα με την φυλετική τους κράση, υποστηρίζουν την κεντροακροαριστερά, παίρνουν αυτό που τους αξίζει. Οχι 3.000 φυλετικά τους αδέλφια από μέση ανατολή και βόρεια αφρική να έρθουν, αλλά 300 χιλιάδες.
ReplyDeleteΕΑΝ ΚΑΙ ΕΦΟΣΟΝ ΦΕΡΟΥΝ ΕΔΩ ΣΕ ΜΕΓΑΛΟΥΣ ΑΡΙΘΜΟΥΣ ΤΟΥΣ ΟΠΩΣ ΤΟ ΕΥΧΕΣΑΙ ΤΟΥΣ ΕΙΣΒΟΛΕΙΣ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟΥΣ,ΤΟΤΕ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΠΟΓΟΝΟΥΣ ΤΟΥΣ ΣΤΟ ΝΗΣΙ ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΘΑ ΥΠΟΣΤΕΙΤΕ ΤΙΣ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΠΑΝΩ ΣΑΣ!!ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΘΑ ΣΦΑΓΕΙΤΕ ΟΧΙ ΣΑΝ ΑΡΝΙΑ ,ΑΛΛΑ ΩΣ ΑΡΝΙΑ,ΚΟΙΝΩΣ ΤΗΝ ΕΧΕΤΕ ΒΑΨΕΙ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΕΙΤΕ ΑΠΟΓΟΝΟΙ ΕΙΤΕ ΟΧΙ.ΒΕΒΑΙΩΣ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΛΟΓΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΙΣ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΤΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ,ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ ΤΙΣ ΥΠΟΣΤΕΙ ΠΑΝΩ ΤΟΥ.!
ReplyDeleteΑΑΑ
@"ΙΣΧΥΣ"
ReplyDelete"Ο ΧΩΡΟΣ ΠΟΥ ΕΛΕΓΧΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΡΗΤΗ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕΓΑΛΟΣ ΤΟΥ ΜΕΓΕΘΟΥΣ ΤΗΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΧΩΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΡΙΣΙΜΟΤΕΡΟ ΣΗΜΕΙΟ ΤΟΥ ΠΑΙΓΝΙΟΥ"
Αυτή η φράση σας, συνοψίζει το όλο θέμα με την Κρήτη. Αυτή η φράση δείχνει γιατί ΠΟΤΕ δεν θα εγκατασταθούν μόνιμα, μετανάστες-πρόσφυγες στη νήσο, τουλάχιστον όχι τώρα κι όχι βέβαια ισλαμιστές. Ούτε οι Εβραίοι το επιθυμούν αυτό τώρα, οι οποίοι σας βεβαιώ πως θεωρούν επιχειρησιακό τους χώρο όλη αυτή την περιοχή. Έχετε επίσης δίκιο πως η Κρήτη προσδίδει γεωστρατηγική αξία στην Ελλάδα και όχι το αντίθετο, όπως σωστά επίσης αναφέρετε πως η Κρήτη μόνη της δεν μπορεί να κρατηθεί στρατιωτικώς χωρίς υποστήριξη βορείως ή νοτίως. Ο αγώνας και το συμφέρον όλων των Ελλήνων είναι να υποστηρίζεται η Κρήτη επαρκώς από τα βόρεια (Ελλάδα), διότι αλλιώς εύκολα θα βρεθούν άλλοι που θα διεκδικήσουν αυτό το ρόλο από τα νότια. Είναι συμφέρον της Ελλάδος να ΜΗΝ ΔΙΑΚΙΝΔΥΝΕΥΕΙ την αποσταθεροποίηση της νήσου. Σύντομα οι κυβερνώντες θα το καταλάβουν.
Υστερόγραφο. Συνεχίστε να γράφετε και να είστε σίγουροι πως αυτά που αναφέρετε δεν πάνε χαμένα.
Ένας φίλος από την αλλοδαπή.