Ο συνδικαλισμός και συγκεκριμένα ο κακώς εννοούμενος συνδικαλισμός που εξυπηρετεί πελατειακούς και συντεχνιακούς λόγους αποτελεί γνωστή γάγγραινα της πατρίδας μας και της οικονομίας ειδικότερα εμποδίζοντας κάθε προσπάθεια ανάπτυξης και ευημερίας. Ένας από τους βασικούς λόγους που οι κρατικές αμυντικές βιομηχανίες (ΕΑΒ, ΕΛΒΟ, ΕΑΣ) βρίσκονται στα όρια της χρεοκοπίας είναι ο συνδικαλισμός που εκτράφηκε εδώ και 30 χρόνια φτάνοντας σε σημείο να καθορίζει τις αποφάσεις που λαμβάνονταν από την εκάστοτε διοίκηση, πάντα με γνώμονα την εξυπηρέτηση των συμφερόντων των συνδικαλιστών. Η κατάσταση τα τελευταία χρόνια έχει επιδεινωθεί φτάνοντας σε σημείο να απειλούνται εργαζόμενοι της εταιρείας τους οποίους θέλουν να κρατούν ομήρους για να εξυπηρετούνται τα συμφέροντα και η εξουσία των συνδικαλιστών. Κατά το πρόσφατο παρελθόν απειλήθηκαν εργαζόμενοι εταιρείας συνεργάτη, επειδή δεν τόλμησαν να υπακούσουν στο κέλευσμα των συνδικαλιστών μιας εκ των κρατικών αμυντικών βιομηχανιών λόγου του ότι δεν πραγματοποιούν διάλειμμα τη στιγμή που είχαν ήδη πραγματοποιήσει άλλο διάλειμμα προ μιας ώρας. Μόνον στο σχολείο γίνονται διαλείμματα ανά 45 λεπτά, όσο δηλαδή διαρκεί κάθε διδακτική ώρα. Φυσικά, η διοίκηση της εκάστοτε εταιρείας φρόντιζε να υποκρύπτει τα γεγονότα και να χαϊδεύει τα αυτιά των συνδικαλιστών. Με άλλα λόγια, οι συνδικαλιστές λειτουργούν ως κράτος εν κράτει. Αφενός οι διοικήσεις δεν καταλαβαίνουν τον ρόλο τους και αφετέρου οι συνδικαλιστές τον δικό τους. Τώρα διοικούν οι συνδικαλιστές και οι διοικήσεις συνδικαλίζονται.
Η κατάντια φτάνει σε τέτοιο σημείο όπου κριτήριο για την επιλογή μιας εταιρείας συνεργάτη δεν είναι η ποιότητα των υπηρεσιών, η συνέπεια ή ο δείκτης κόστους - οφέλους αλλά να μην αποκαλύψει τις αδυναμίες και τα αίσχη της εκάστοτε κρατικής εταιρείας. Κοινώς να μην μπει καλός εργολάβος και αναδείξει τις αδυναμίες για να μην θιγεί η κρατική εταιρεία. Φυσικά τόσο η πολιτική ηγεσία του ΥΠΕΘΑ όσο και του Υπουργείου Οικονομικών σφυρίζει αδιάφορα αφού οι συνδικαλιστές είναι η κατ' εξοχήν ιερή αγελάδα του δημοσίου τομέα. Άλλωστε έχουμε κυβέρνηση της οποίας ηγείται πρωθυπουργός πρώην καταληψίας με υπουργούς που γαλουχήθηκαν στην επαναστατική γυμναστική με πορείες, καταλήψεις και διαδηλώσεις. Κι όλα αυτά ενώ η χώρα μας από τον Μάιο του 2010 βρίσκεται σε καθεστώς ελεγχόμενης χρεοκοπίας, τα κακώς κείμενα εξακολουθούν να υπάρχουν και ουδείς ενδιαφέρεται να δώσει λύσεις καθώς γνώμονας για κάθε απόφαση είναι το πολιτικό κόστος. Θυμίζουμε πως ένας εκ των βασικών λόγων που η ναυπηγοεπισκευαστική ζώνη του Περάματος εξαϋλώθηκε είναι οι καταλήψεις των ναυπηγείων που είχαν ως αποτέλεσμα να καθυστερούν οι παραδόσεις των πλοίων στις ναυτιλιακές εταιρείες. Είναι αδιανόητο λόγου χάρη, να επιζητούμε την περιβόητη ανάπτυξη και μάλιστα να προσδοκούμε τα μέγιστα από τον τουρισμό και οι ελεγκτές των αεροδρομίων να απεργούν μέσα το κατακαλόκαιρο. Είναι απαράδεκτο, να θέλουμε να προσελκύσουμε ξένες επενδύσεις όταν ασκούμε διαρκή κριτική στο «κακό» ξένο κεφάλαιο και καλούμε τους εργαζομένους σε ανυπακοή και αντίδραση και όχι σε εργατικότητα.
http://defencenews.gr/
Η κατάντια φτάνει σε τέτοιο σημείο όπου κριτήριο για την επιλογή μιας εταιρείας συνεργάτη δεν είναι η ποιότητα των υπηρεσιών, η συνέπεια ή ο δείκτης κόστους - οφέλους αλλά να μην αποκαλύψει τις αδυναμίες και τα αίσχη της εκάστοτε κρατικής εταιρείας. Κοινώς να μην μπει καλός εργολάβος και αναδείξει τις αδυναμίες για να μην θιγεί η κρατική εταιρεία. Φυσικά τόσο η πολιτική ηγεσία του ΥΠΕΘΑ όσο και του Υπουργείου Οικονομικών σφυρίζει αδιάφορα αφού οι συνδικαλιστές είναι η κατ' εξοχήν ιερή αγελάδα του δημοσίου τομέα. Άλλωστε έχουμε κυβέρνηση της οποίας ηγείται πρωθυπουργός πρώην καταληψίας με υπουργούς που γαλουχήθηκαν στην επαναστατική γυμναστική με πορείες, καταλήψεις και διαδηλώσεις. Κι όλα αυτά ενώ η χώρα μας από τον Μάιο του 2010 βρίσκεται σε καθεστώς ελεγχόμενης χρεοκοπίας, τα κακώς κείμενα εξακολουθούν να υπάρχουν και ουδείς ενδιαφέρεται να δώσει λύσεις καθώς γνώμονας για κάθε απόφαση είναι το πολιτικό κόστος. Θυμίζουμε πως ένας εκ των βασικών λόγων που η ναυπηγοεπισκευαστική ζώνη του Περάματος εξαϋλώθηκε είναι οι καταλήψεις των ναυπηγείων που είχαν ως αποτέλεσμα να καθυστερούν οι παραδόσεις των πλοίων στις ναυτιλιακές εταιρείες. Είναι αδιανόητο λόγου χάρη, να επιζητούμε την περιβόητη ανάπτυξη και μάλιστα να προσδοκούμε τα μέγιστα από τον τουρισμό και οι ελεγκτές των αεροδρομίων να απεργούν μέσα το κατακαλόκαιρο. Είναι απαράδεκτο, να θέλουμε να προσελκύσουμε ξένες επενδύσεις όταν ασκούμε διαρκή κριτική στο «κακό» ξένο κεφάλαιο και καλούμε τους εργαζομένους σε ανυπακοή και αντίδραση και όχι σε εργατικότητα.
http://defencenews.gr/
No comments :
Post a Comment