04/01/2016

Η περίπτωση του Θάνου Βερέμη - Η περίπτωση τns Θάλειας Δραγώνα

Ο Θ. Βερέμης είναι ο διαχρονικός εκλεκτός του συστήματος, που ανέλαβε εργολα­βικά να αποδομήσει την εθνική παιδεία. Μεγάλη φυσιογνωμία ο Ιερεμίας, εξ ου και Βερέμης. Ο μακαρίτης ο αδερφός του είχε τους ανελκυστήρες OTIS... Ο άνθρωπος αυτός, εκλεκτός των νεοταξιτών της ΝΔ, του ΠΑΣΟΚ και της εκσυγχρονιστικής Αρι­στερός, ανέλαβε με σχέδιο να περάσει την καταστροφή της εθνικής συνείδησης στην παιδεία. Μια σφηκοφωλιά γέμισε δηλητήριο την παιδεία, βάλανε στόχο τις αθώες παιδικές ψυχές! «Από μικρά παιδιά πρέπει να τα ευνουχίσουμε ιδεολογικά», είπαν. Ο Βερέμης δεν παιζόταν: Λέσχη Μπίλντερμπεργκ, ΕΛΙΑΜΕΠ - το βασικό όρ­γανο γεωπολιτικής επιβολής της αμερικανικής άποψης στην Ελλάδα (think tank). Και γύρω του η ομπρέλα όλων των συναφών δυνάμεων. Πολλοί του έκαναν πλάτες. Έφτιαξε το σίριαλ με τις ανθελληνικές ιστορικές πα­ραχαράξεις της Επανάστασης του 1821 για την τηλεόραση του Σκάι και εξόργισε κάθε φιλομαθή ιστορικό με τις εσκεμμένες ανακρίβειές του. Είχε τρομακτική εύνοια από τα κέντρα ελέγχου συνειδήσεων. Έκανε αυτά που είχαν σχεδιάσει οι κοινής αντίληψης νεοταξίτες του ΠΑΣΟΚ και της ΝΔ. Είναι διακομματικό το έγκλημα. Για πα­ράδειγμα, ήταν και πέτυχε ξανά να εκλεγεί πρόεδρος του Εθνικού Συμβουλίου Παι­δείας, σε επεισοδιακή συνεδρίαση με απουσία τριών βουλευτών του ΚΚΕ και άλλων τριών βουλευτών του ΠΑΣΟΚ στις 20/02/2008, ενώ θα έπρεπε να έχει αναγκαστεί σε παραίτηση. Όσο για όλα αυτά που του καταλογίστηκαν κατά τη διάρκεια της συζήτησης, η επωδός του ήταν: «Μην πιστεύετε αυτά που διαβάζετε. Έχω ακούσει απίστευτα πράγματα για το άτομό μου. Διαφώνησα με τον υπουργό Παιδείας Ε. Στυλιανίδη για την απόσυρση του βιβλίου της Ιστορίας της έκτης δημοτικού, γι’ αυτό και του είμαι ευγνώμων που με προτείνει». Εδώ οι ευθύνες της κυβέρνησης του Κ. Καραμανλή είναι εμφανείς.

Εν μέσω αντεγκλήσεων και με σαφώς εκπεφρασμένη την αντίρρηση σύσσωμης της Αντιπολίτευσης έγινε η επανεκλογή Βερέμη, που κανονικά δεν θα είχε επιτευ­χθεί, δεδομένου ότι η Αντιπολίτευση είχε την πλειοψηφία στην επιτροπή (είκοσι οχτώ βουλευτές έναντι είκοσι εφτά της ΝΔ). Η πολιτικά επιλεγμένη απουσία των βουλευ­τών του ΚΚΕ Κ. Αλυσσανδράκη, Δ. Τσιόγκα και Εύας Μελά έκρινε το αποτέλεσμα της ψηφοφορίας υπέρ του καθηγητή. Το ΠΑΣΟΚ εμφανίστηκε με δύο θέσεις, αλλά κράτησε ενιαία στάση στην ψηφο­φορία. Οι Άννα Διαμαντοπούλου και Τηλ. Χυτήρης εκφράστηκαν με κολακευτικά λό­για για τον καθηγητή. «Έναν άνθρωπο που δεν θα διστάσει να μιλήσει προκλητικά για υποτιθέμενη γενοκτονία των Τούρκων στην Τριπολιτσά στις 23 Σεπτέμβρη του 1821, αλλά δεν θα πει λέξη για τη σφαγή τριών χιλιάδων χριστιανών της Τρίπολης, που έγινε τη Μ. Δευτέρα 29 Μαρτίου 1770, με ανασκολοπισμό του μητροπολίτη Άν­θιμου και πέντε άλλων κληρικών». Βαλτός ήταν και έπαιξε το ρόλο του. Προσοχή όμως σε όλους τους εθνοαποδομητές, όπως ο Νάσος Θεοδωρίδης του ΣΥΡΙΖΑ: «Να αποτινάξουμε από το μυαλό μας τη σκουριά της εθνικιστικής ανάγνωσης της Ιστο­ρίας, που μάλιστα φτάνει μέχρι το σημείο να αποκρύπτει ακόμα και σήμερα το όνει­δος ενός επονείδιστου εγκλήματος κατά της ανθρωπότητας που διέπραξαν οι ορ­δές του Κολοκοτρώνη, δηλαδή τη σφαγή της Τριπολιτσάς». Είδατε πώς ενορχη­στρώνονται; Ο Κολοκοτρώνης είχε «ορδές», τι να λέμε τώρα. Αυτός έκανε εισβολή και κατοχή στην Πελοπόννησο... Πόσα θέλουν για να μας τρελάνουν αυτοί οι απί­θανοι και ανιστόρητοι τύποι; Αν και πίσω από την παράκρουσή τους, κρύβεται βα­θιά σκοπιμότητα. Ποιοι τους στρατολόγησαν ιδεολογικά και τι πνευματική τροφή τους τάισαν; Εκπροσωπούν αλλοφύλους. Αυτός είναι ο λόγος. Τα υπόλοιπα είναι υπεκφυγές.

Ο Θάνος Βερέμης έδωσε συνέντευξη στην Καθημερινή στις 27/03/2008, όπου περιέγραψε με ακρίβεια ποιες είναι οι εθνότητες της Γιουγκοσλαβίας: «Κανονικά δεν μπορούμε να πούμε ότι είναι εθνότητες. Οι Γιουγκοσλάβοι ανήκουν όλοι σε μία εθνότητα, αλλά και σε τρεις διαφορετικές θρησκευτικές παραδόσεις, και γλωσσικές εν μέρει. Δηλαδή στη γραφή και όχι στην ίδια τη γλώσσα. Η σέρβική και η κροατική είναι μία γλώσσα, άλλωστε σερβοκροατικά τα λέγαμε πάντοτε. Η σλοβενική είναι λίγο διαφορετική μεν, αλλά είναι σαφώς νοτιοσλαβική γλώσσα. Γιουγκοσλαβία σημαίνει άλλωστε Νότιο-Σλαβία. Υπάρχει λοιπόν μία κοινή καταγωγή, αλλά μία διαφοροποιημένη πολιτισμική ταυτότητα, η οποία εκδηλώθηκε κυρίως με θρησκευτικούς όρους. Σλοβένοι και Κροάτες είναι καθολικοί, οι Σέρβοι και σι Μαυροβούνιοι ορθόδοξοι χριστιανοί και οι Βόσνιοι σε μεγάλο ποσοστό μουσουλ­μάνοι». Κι όμως, κάθε διαφορά που περιέγραψε από δευτερεύουσα μετατράπηκε (μέσω προβοκατόρων δολοφόνων, ελεύθερων σκοπευτών, με τον Μπιν Λάντεν τον ίδιο να κόβει κεφάλια στη Βοσνία, με ΜΚΟ και κατασκοπευτικές επιχειρήσεις) σε αδυ­σώπητο μίσος και χάσμα επικοινωνίας. Πήραν ένα αρμονικό πολυεθνοτικό κράτος και το διέλυσαν! Ποιοι; Οι πρωτοστάτες του πολυπολιτισμού κατασκευάζουν ψευδοέθνη-κράτη. Διπρόσωποι και παγκόσμιοι απατεώνες. Αυτό είναι! Ενώ μας μιλάνε για πολυεθνική συνύπαρξη, προκαλούν, ανά πάσα στιγμή, σε εμφύλιο, όπως έγινε στη Γισυγκοσλαβία, και ιδρύουν τεχνητά κράτη από το πουθενά. Αυτή είναι μεγάλη απάτη και σας παρακαλώ να το προσέξετε. Η Γιουγκοσλαβία είναι το πρότυπο διά­λυσης μιας χώρας. Αυτά τα σενάρια ετοιμάζουν και για την Ελλάδα μας. Την Ελλάδα να έχει σύνορα που φτάνουν μέχρι την Καβάλα απεικονίζει το νέο βιβλίο Ιστορίας της τρίτης λυκείου. Αξιολογητής του βιβλίου ήταν ο πρόεδρος του Εθνικού Συμβουλίου Παιδείας Θάνος Βερέμης. Επικεφαλής της συγγραφικής ομά­δας ο κ. Σβολόπουλος, πρόεδρος του Ινστιτούτου της ΝΔ «Κωνσταντίνος Καραμαν­λής» και επίσημος βιογράφος του Κωνσταντίνου Καραμανλή.

Ο καλός μελετητής και συγγραφέας Δημήτρης Ευαγγελίδης εντόπισε τα ύπου­λα χτυπήματα που δίνει το βιβλίο στην εθνική ταυτότητα των Ελλήνων: «Για τον Μακεδονικό Αγώνα... “Ήταν ο Μακεδονικός Αγώνας ένας σκληρός πόλεμος ανταρτών Ελλήνων και Βουλγάρων, οι οποίοι πολεμούσαν αλλήλους, καθώς και εναντίον των Τούρκων... Ο σκληρός αγώνας στη Μακεδονία και για τη Μακεδονία δοκίμασε επί πέντε σχεδόν χρόνια (1904-1908) την αντοχή των γηγενών, που έπρεπε να επιλέξουν στρατόπεδο...” Φανερή προπαγάνδα εναντίον μας. Λίγο πολύ, αντί για απελευ­θερωτές των ελληνικών πληθυσμών και εδαφών, θέλουν να εμφανίσουν την Ελλά­δα ιμπεριαλιστική χώρα. Ένα άλλο σημείο αυτού του περίεργου βιβλίου, που προ-καλεί πολλά ερωτηματικά, είναι ένας χάρτης (“Το Ολοκαύτωμα 1933-45”) των ναζιστικών στρατοπέδων συγκέντρωσης, όπου εμφανίζεται μια χώρα με το όνομα Μα­κεδονία μεταξύ της Ελλάδας και της Βουλγαρίας! Πέρα από τις εύλογες απορίες που δημιουργεί η παράλειψη της εξιστόρησης των εγκλημάτων των γερμανικών δυνάμεων κατοχής εναντίον της χώρας μας (το θέμα εξαντλείται με τη δημοσίευση δύο φωτογραφιών για τα Καλάβρυτα και το Δίστομο!) και η επιμονή μόνο στο Ολοκαύτωμα των Εβραίων. Ο χάρτης αυτός αποτελεί ακόμα μια συνεισφορά στην προ­παγάνδα των Σκοπιανών και των εδώ υπερασπιστών τους. Πριν από τον πόλεμο, η περιοχή ονομαζόταν απλώς “Βαρντάρσκα Μπανοβίνα”, δηλαδή Περιφέρεια (Μπανοβίνα = διοικητική διαίρεση της προπολεμικής Γιουγκοσλαβίας) του ποταμού Βαρ­δάρη (Αξιού). Ισχυρίζομαι, λοιπόν, ότι ο χάρτης αυτός είναι κατασκεύασμα πονη­ρών θιασωτών της Νέας Τάξης».

Ο Θάνος Βερέμης, άνθρωπος που υπηρέτησε το Ίδρυμα Κωνσταντίνου Καραμανλή και μεθοδικός εθνοαποδομητής, δεν θα μπορούσε να μην αναλάβει την ερ­γολαβία κατασυκοφάντησης του Ανδρέα Παπανδρέου. Με άρθρα και βιβλία του ενά­ντια σε ό,τι κρατά ζωντανή τη μνήμη και τη συνείδηση του Ανδρέα, επιχείρησε vα κατεδαφίσει το μεγάλο εχθρό των αφεντικών του. Τα έβαλε με τον Ανδρέα καθώς είναι ενεργό σύμβολο του Ελληνισμού και η μνήμη του ζημιώνει τα σχέδιά τους. Έγραφε ο δήθεν αναλυτής-όργανο του συστήματος: «Η νέα διαχωριστική γραμμή που χάραξε ο Ανδρέας μεταξύ “Δεξιάς” και “Δημοκρατικών Δυνάμεων” βασιζόταν, άραγε σε μια ταξική ανάλυση; Ένας από τους λιγοστούς διανοουμένους του κέρ­ματος, ο Κώστας Σημίτης, θεωρούσε άνευ αντικειμένου την ταξική ανάλυση σε μία χώρα που αποτελούνταν κυρίως από αυτοαπασχολούμενους και μικροϊδιοκτήτες. Δηλαδή δεν είχαμε ταξική πάλη στην Ελλάδα; Η εθνική λαϊκή ενότητα που έθεσε: Ανδρέας δεν ήταν η ταξική συμμαχία των μη προνομιούχων; Επίσης, τρομαγμένο; και με φθόνο έγραφε: «Οι μάζες ήθελαν ν’ ακούσουν τη δική τους φωνή.»

Με την Θάλεια Δραγώνα μέλος και πρόεδρο τον Αντώνη Λιάκο θα λειτουργήσει η σύνθεση της Επι­τροπής Εθνικού και Κοινωνικού Διαλόγου για την Παιδεία, που όρισε ο κ. Ν. Φίλης στις 26 Νοέμβρη του 2015. Η κυρία Δραγώνα, στις εκλογές του 2007, διορίστηκε στην τέταρτη εκλόγιμη θέση στο ψηφοδέλτιο Επικρατείας του ΠΑΣΟΚ. Αυτό όμως είναι το επώνυμο του τέως συζύγου της, αείμνηστου Γιώργου Δραγώνα που πνίγηκε άδοξα (15/08/2014), με τον οποίο είχε χωρίσει και συζούσε με τον κ. Νίκο Μουζέλη. Το πα­τρώνυμό της δεν το γνωρίζω. Ο κ. Νίκος Μουζέλης είναι ένας ακόμα από τους ενορ­χηστρωτές και καθοδηγητές του εκσυγχρονιστικού μπλοκ με περίεργες απόψεις. Ο Νίκος Μουζέλης δήλωσε στις 20/10/96 στο Βήμα: «Για να δούμε πρόοδο στο Κυπριακό, να γίνουμε πιο ελαστικοί στο Αιγαίο». Φίλος Σημίτη και ΓΑΠ, βγάλτε συ­μπέρασμα! Τι είδους άνθρωποι είναι, τέλος πάντων, αυτοί; Δεν σας παραξενεύει η στάση τους; Συμπεριφέρονται ως γεωπολιτικοί άρχοντες που θυσιάζουν τα κράτη- πιόνια τους ψυχρά και αδίστακτα. Θα δείτε παρακάτω ότι είναι αποδεδειγμένα στο σκληρό πυρήνα του συστήματος της Νέας Τάξης, και μην εκπλαγείτε από το σύνο­λο του ιστού της αράχνης που πλέκουν. Στο Δελτίο Τύπου που εξέδωσε το ΠΑΣΟΚ αμέσως μετά την ανακοίνωση του ψηφοδελτίου Επικρατείας (2007) αναφέρεται ότι η κ. Δραγώνα «ειδικεύεται σε θέμα­τα Εθνοκεντρισμού, Ρατσισμού και ένταξης των Μειονοτήτων». Συμπτωματικά, αυ­τά ακριβώς τα θέματα είναι η μεγάλη λατρεία του Γιώργου Παπανδρέου. Δεν φα­ντάζεστε με πόση προθυμία επέλεξε να συμπεριλάβει, στην τέταρτη εκλόγιμη θέση του ψηφοδελτίου Επικρατείας, τη Θάλεια Δραγώνα, πετώντας έξω κυριολεκτικά, αφού την εξαπάτησε, την Ολυμπιονίκη Βούλα Πατουλίδου (που είχε πει την ιστορι­κή φράση: «Για την Ελλάδα, ρε γαμώτο», όταν το 1992 κατέκτησε το χρυσό ολυμπι­ακό μετάλλιο στη Βαρκελώνη στα 100 μ. εμπόδια). Η Βούλα κόπηκε από τα ψηφο­δέλτια του ΠΑΣΟΚ και το Επικρατείας επειδή είναι Πόντια και γνήσια πατριώτισσα. Παραιτήθηκε και έχασε τη δουλειά της εξαιτίας του. Και σε αυτή την περίπτωση απέδειξε ο ΓΑΠ, για άλλη μια φορά, τις αληθινές του προθέσεις. Ο άνθρωπος αυ­τός αθετεί συστηματικά τις υποσχέσεις του.

Ο κ. Γ. Παπανδρέου της είχε προτείνει να είναι υποψήφια νομάρχης, του απάντησε πως, λόγω του ασυμβίβαστου, «θα έπρεπε να παραιτηθεί από το Πολεμικό Ναυτικό και θα παρέμενε χωρίς μισθό, χωρίς γιατρό και χωρίς σύνταξη». Η εκλογή της ως νομάρχη ήταν αδύνατη με τα ποσοστά του ΠΑΣΟΚ, οπότε δέχθηκε με την προσωπική διαβεβαίωση του ΓΑΠ να μπει σε εκλόγιμη θέση στο Επικρατείας. Η όλη μεθόδευση ήταν καταφανής πολιτική αθλιότητα σε βάρος της. Η κ. Βούλα Πατουλίδου, που είναι πλέον αντιπεριφεριάρχης Μακεδονίας μετά το Μάιο του 2014, δήλωσε με σκληρό τρόπο πρόσφατα για τον ΓΑΠ: «Έπρεπε να είναι φυλακή» για όσα έκανε στην Ελλάδα. Όταν λέγαμε πως το 2007 ο ΓΑΠ κινήθηκε αποφασιστικά ενάντια σε κάθε πατριωτική φωνή και την έκοψε από τα ψηφοδέλτια, έχουμε αναντίρρητο παράδειγμα μπροστά μας. Μόνο οι ιδιοτελείς συμφεροντολόγοι τα ξεπερνάνε όλα αυτά και αδιαφορούν, αφού δεν τους νοιάζει αν ο άλλος πουλάει την Ελλάδα, παρά μόνο ποιο κόκαλο εξουσίας θα γλείψουν. Η κ. Δραγώνα μετά του κ. Νίκου Μουζέλη έχει προσχωρήσει συνειδητά και ολόψυχα στη σχολή και τη δράση της βαβυλωνοποίησης της Ελλάδας. Απολαύστε την: «Μας έκαναν Έλληνες ενώ δεν ήμασταν!» Τι ήσουνα, καλέ, εσύ και σε κάνανε Ελληνίδα με το ζόρι; Τι ήσουνα, τέλος πάντων, και λύσσαξες εναντίον των Ελλήνων;

Ας δούμε τώρα μερικά απ’ όσα γράφει στο βιβλίο της, "Τι Είν’ η Πατρίδα μας;" (1997) - πρώην βουλευτίνα Επικρατείας του ΠΑΣΟΚ, η κ. Θάλεια Δραγώνα:
- «Η Ελληνική Εθνική Ταυτότητα δεν υπήρχε πριν από τον 19ο αιώνα. Δημιουργήθηκε έξωθεν σε μία εποχή έντονου εθνικισμού, αποικιοκρατίας και επεκτατικού ιμπεριαλισμού» (σ. '6).
- «Η Επανάσταση του 1821 αποτελούσε “επεκτατική εθνική πολιτική” των Ελλήνων, των οποίων η εθνική ταυτότητα “ενισχύεται αποφασιστικά από την αποσιώπηση σημαντικών ιστορικών πληροφοριών σχετικά με το μεγαλείο της Οθωμανικής Αυ­τοκρατορίας”». Ισχυρίζεται ότι η «στρατηγική παρέκκλισης» των Ελλήνων στηρίζεται ττην «αποσιώπηση της σημασίας της τεράστιας δύναμης, της έκτασης και του κύρους της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας»!
- Όποιος αξιολογεί τους πολιτισμούς σε κατώτερους και ανώτερους είναι ρατσιστής και δεν το ξέρει (σ. 16)!
- Το ίδιο ισχύει για όποιον θεωρεί ανεπιθύμητους τους μετανάστες και τους πρόσφυγες (σ. 20).
- Επίσης, ρατσιστής είναι και όποιος αποσιωπά τη σημασία, την τεράστια δύναμη, την έκταση και το κύρος της Οθωμανικής αυτοκρατορίας!
- Όποιος αρνείται τις τουρκικές επιρροές στο νεοελληνικό μας πολιτισμό (σ. 81) κι όποιος ισχυρίζεται ότι ο τουρκικός πολιτισμός έχει επιδράσει αρνητικά στους Έλληνες (σ. 82)!
Σώνει και καλά να δεχθούμε ότι ο νεοελληνικός πολιτισμός βασίστηκε στον τουρκικό πολιτισμό.

Η δραστηριότητα της κ. Δραγώνα και ο ανθελληνισμός της δεν είναι ξαφνικά. Πρω­τοστατεί στον ονομαζόμενο «διεπιστημονικό διάλογο Ελλήνων και Τούρκων κοινω­νικών επιστημόνων». Το βιβλίο, "Ελλάδα καί Τουρκία, Πολίτης καί Έθνος-Κράτος", που εκδόθηκε υπό την αιγίδα του Πανεπιστημίου Μπογάτζιτσι της Κωνσταντινούπολης, προηγήθηκε ως έκδοση του δικού της.

Συνεχίζουμε:
- Ένδειξη ρατσισμού και στεί­ρου εθνοκεντρισμού είναι και ο ισχυρισμός ότι οι Έλληνες ήταν πάντα οι αδικημέ­νοι της Ιστορίας (σ. 84) και ότι για τις ήττες και τις καταστροφές που υπέστημεν φταίνε πάντα οι Μεγάλες Δυνάμεις.
- Κλασική ένδειξη ρατσισμού είναι και η γνωστή ρήση «Όταν εμείς φτιάχναμε Παρθενώνες, αυτοί τρώγανε βελανίδια» (σ. 85)!
- Ψιλορατσιμός είναι επίσης το να ισχυρίζεσαι πως είμαστε οι συνεχιστές του αρχαίου ελληνικού πολιτισμού. Επειδή αυτά διαμορφώνουν στους Έλληνες μαθητές μια... «ψευδαισθητική και απατηλή ταυτότη­τα», προβάλλοντας το μεγαλείο του αρχαιοελληνικού πολιτισμού και τα ανδραγα­θήματα των προγονών μας.
- Κατά την κ. Θάλεια Δραγώνα, εθνικιστικές τάσεις κρύβει και η επιθυμία να διδά­σκεται στη μέση εκπαίδευση η αρχαία ελληνική γλώσσα (σ. 86),
- ενώ το να μιλάμε για απόλυτη ομοιογένεια του πληθυσμού της Ελλάδας και να αποσιωπούμε την ύπαρξη χιλιάδων Εβραίων στη Θεσσαλονίκη και σε άλλες πόλεις επί τετρακόσια πε­νήντα χρόνια είναι καθαρός ρατσισμός (σ. 95)!
- Ρατσιστικό είναι και το να ανησυχούμε για την ύπαρξη πολλών ξένων μετανα­στών στη χώρα μας ή το να λέμε ότι «σε λίγο θα ψάχνουμε να βρούμε Έλληνα στην Ελλάδα» ή ότι «πρέπει να κρατήσουμε την εθνική μας ομοιογένεια και να μην διαβρωθούμε εθνολογικά» (σ. 96)!
- Εξίσου ρατσιστικό είναι το να λέμε ότι το κέντρο της Αθήνας αλβανοκρατείται ή ότι «οι Έλληνες δεν είναι ρατσιστές» (σ. 9)!
- Το ίδιο συμβαίνει, κατά την κ. Δραγώ­να, αν τολμήσουμε να πούμε πως με την είσοδο των ξένων μεταναστών στην Ελλά­δα αυξάνεται η εγκληματικότητα και η ανεργία των Ελλήνων (σ. 100)!
- Στη σελίδα 105 μας προειδοποιεί ότι ο εθνικισμός εύκολα μπορεί να γλιστρήσει στην ξενοφο­βία, στο ρατσισμό και τη μισαλλοδοξία.
Τελικά, θα καταντήσουμε να θεωρούμε ότι είναι ρατσιστικό και μόνο το να δη­λώνουμε Έλληνες.

Τη Θάλεια Δραγώνα τη βλέπουμε στις 11 Δεκεμβρίου 2002 να υπογράφει το κεί­μενο τριακοσίων εβδομήντα πολιτών από ένα ευρύ κοινωνικό φάσμα για να επέλθει λύση του Κυπριακού με βάση το Σχέδιο Ανάν, και έπειτα πάλι στις 8 Μαρτίου 2004 να υπογράφει την έκκληση διακοσίων εβδομήντα προσωπικοτήτων προς τους Κύ­πριους να ψηφίσουν «ναι» στο Σχέδιο Ανάν. Η κ. Θάλεια Δραγώνα, το 2009, με προσωπική εντολή του πρωθυπουργού Γ. Παπανδρέου, ορίστηκε ειδική γραμματέας Ενιαίου Διοικητικού Τομέα Θεμάτων Εκπαι­δευτικού Σχεδιασμού και Εκπαίδευσης των Ελληνοπαίδωντου Υπουργείου Παιδείας! Η συγκεκριμένη είχε κατηγορηθεί πως τάχα στερείται βασικού τίτλου σπουδών! Ο ΓΑΠ δεν έκανε απλά μια επιλογή, ένωσε το κομπολόι του ανθελληνισμού απροκάλυπτα. Αυτές είναι οι νέες ιδέες του. Και τώρα, επειδή δεν ολοκλήρωσε την προσφορά του, θέλει να επιστρέψει! Οιμέ, καημένη Ελλάδα!

Τα τουρκικά βιβλία εκπαίδευσης οικειοποιούνται την Ιστορία και τον ελληνικό πολιτισμό. Παράδειγμα παραχάραξης της ελληνικής Ιστορίας στη γειτονική χώρα Τα Δίκαια της Τουρκίας στο Aιγαίο (EgeDenizinde TurkHaklari), το οποίο διδάσκεται σήμερα συστηματικά στις μεγαλύτερες τάξεις του τουρκικού σχολείου οχταετούς υποχρεωτικής φοίτησης από το 1995. Βάσει των ανήκουστων ψευδο-ιστορικών θεωριών οι οποίες σήμερα διδάσκονται στις ιστορικές ακαδημίες και τις στρατιωτικές σχολές της Τουρκίας, όλοι οι πολιτι
σμοί του Αιγαίου ήταν τουρκικής προέλευσης!

- Σελίδα 19: «Τα νησιά του Αιγαίου βρίσκονται σήμερα υπό ελληνική κατοχή»,
- Σελίδα 21: «Η Ελλάδα δεν έχει τη δύναμη να διατηρήσει στο Αιγαίο την ει­ρήνη».
- Σελίδα 65: «Η ειρήνη στη Μέση Ανατολή και η ασφάλεια στην Ασία είναι δυνατόν να διατηρηθεί με την επιστροφή αυτών των νησιών στην Τουρκία»,
- Σελίδα 110: «Η Τουρκία καθόρισε τα χωρικά της ύδατα στα 6 μίλια το 1930.
Έτσι, η Χίος, η Μυτιλήνη και η Σάμος βρίσκονται μέσα στα χωρικά ύδατα της Τουρ­κίας. Το δικαίωμα κυριαρχίας μιας χώρας στα δικά της χωρικά ύδατα της επιτρέπει να ασκεί τα ίδια δικαιώματα στα νησιά που βρίσκονται σε αυτά τα ύδατα».
- Φτάνουν στον παραλογισμό να ονομάζουν τους Μινωίτες, Μυκηναίους, Ίωνες, Τρώες και Πελασγούς προτουρκικές φυλές που κατοικούσαν στο Αιγαίο. Οι Έλλη­νες δεν ήταν παρά ένα μικρό παρακλάδι του «μεγάλου τουρκικού λαού», πρώτου και «μοναδικού που είχε τη δύναμη να δημιουργεί μεγάλα κράτη και πολιτισμούς».
-  Ο δε ελληνικός πολιτισμός ήρθε από την Ασία και δεν είχε κανένα πρωτότυπο στοιχείο.
- Οι Τούρκοι ήρθαν στο Αιγαίο το 2480 π.Χ. και οι Δημόκριτος, Ηρόδοτος, Ιπποκράτης, Πυθαγόρας και Όμηρος ήταν όλοι τους τουρκικής καταγωγής. Ο Όμηρος μάλιστα λεγόταν Ομέρ.
Αυτά έχουν εγκριθεί από το τουρκικό Υπουργείο Παιδείας και διδάσκονται στα τουρκικά σχολεία.

Οι άνθρωποι είναι παράφρονες και όσοι από την ελληνική πλευρά τούς βάζουν πλάτη πείτε εσείς που το διαβάζετε τώρα τι είναι. Πράκτορες ή αργυρώνητοι κονδυλοφόροι;

Άννα Διαμαντοπούλου και Θάλεια Δραγώνα εναντίον του ποντιακού Ελληνισμού: Τι θέμα έβαλαν στις πανελλήνιες εξετάσεις στις 19 Μαΐου 2010, την Ημέρα της Σφαγής των Ποντίων; Σε τι θέμα έπρεπε να απαντήσουν τα Ελληνόπουλα; Μα για του Κεμάλ το σπίτι! Αναρωτιέστε τι θα γινόταν στο Ισραήλ αν την Ημέρα του Ολοκαυτώματος έβαζαν θέμα για το σπίτι του Χίτλερ!

http://ermionh.blogspot.gr

No comments :

Post a Comment