Την Ελλάδα επέλεξε η Inmarsat προκειμένου να εγκαταστήσει τον σταθμό δορυφορικής πρόσβασης, έπειτα από συμφωνία με τον ΟΤΕ, μέλος του Ομίλου Deutsche Telekom. Ο σταθμός θα παρέχει στους επιβάτες πολιτικών αεροσκαφών πρόβαση σε δεδομένα, κατά τη διάρκεια της πτήσης. Η χρήση δεδομένων μέσω Wi-Fi εντός των πολιτικών αεροσκαφών είναι ένας τομέας στον οποίον υπάρχει τεράστια αύξηση από έτος σε έτος. Ολοένα και περισσότερες αεροπορικές εταιρείες επενδύουν στα συστήματα inflight entertainment, τα οποία πέρα από την προβολή ταινιών ή μουσικής παρέχουν και πρόσβαση στο διαδίκτυο. Ωστόσο, τη μερίδα του λέοντος στην χρήση όγκου δεδομένων την έχουν τα “έξυπνα” κινητά τηλέφωνα 4G που αν και αποτελούν το 6% των συνδεδεμένων συσκευών, εντούτοις χρησιμοποιούν το 40% του όγκου δεδομένων. Σύμφωνα με μελέτη της Cisco, το 2019 ο όγκος των δεδομένων που θα καταναλώνουν οι φορητές συσκευές σε παγκόσμιο επίπεδο θα φτάσει τα 24.3 Exabyte το μήνα. O Satellite Access Station (SAS), που θα αποτελεί τμήμα του European Aviation Network για την παροχή συνδέσεων υψηλής ταχύτητας, θα έχει την έδρα τους στη Νεμέα. Θα είναι δε, ο πρώτος σε πανευρωπαϊκό επίπεδο που θα συνδυάζει εξελιγμένη δορυφορική σύνδεση και δίκτυα 4G μαζί, με το τελευταίο να λειτουργείται από την Deutsche Telekom. Έτσι, τα αεροσκάφη θα μπορούν να χρησιμοποιούν άλλοτε το δίκτυο 4G κι άλλοτε το δορυφορικό, ώστε να παρέχουν απρόσκοπτη και υψηλών ταχυτήτων σύνδεση.
Από την πλευρά του ΟΤΕ θα παρέχει και θα λειτουργεί τις δορυφορικές εγκαταστάσεις, στις οποίες από το 2012 βρίσκεται ο σταθμός πρόσβασης σε δορυφόρους Ka-band Global Xpress. Η κεραία 13 μέτρων θα συνδυάζεται με υποσύστημα ραδιοσυχνοτήτων και δίκτυο πρόσβασης μέσω κυμάτων, το οποίο είναι κατασκευής της Cobham SATCOM. Η στρατηγική συμφωνία μεταξύ της Inmarsat και της Deutsche Telekom είχε υπογραφεί στα τέλη του Σεπτεμβρίου, προκειμένου να παρέχει στους ταξιδιώτες στην Ευρώπη τη δυνατότητα πρόσβασης σε δίκτυα εν ώρα πτήσης. Οι δύο εταιρείες συμφώνησαν στην ανάπτυξη του European Aviation Network και η Lufthansa θα είναι η πρώτη αεροπορική εταιρεία που θα οφεληθεί από το νέο δίκτυο. Η επιλογή του ΟΤΕ από την Inmarsat έγινε λόγω της πολύ καλής ποιότητας εργασίας και της άριστης συνεργασίας των δύο πλευρών στο πλαίσιο της χρήσης του Global Xpress SAS στη Νεμέα, αλλά και λόγο των καλών καιρικών συνθηκών της περιοχής. Όπως δήλσε ο Ζαχαρίας Πιπερίδης, Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου ΟΤΕ, ο οργανισμός αποδεικνύει τις υψηλές δυνατότητές του όχι μόνο στις παραδοσιακές δορυφορικές υπηρεσίες, αλλά και σε αυτές της νέας γενιάς. Δεν είναι τυχαίο που οι δορυφορικοί σταθμοί του ΟΤΕ στη Νεμέα και στις Θερμοπύλες είναι οι σημαντικότεροι στην Ευρώπη, στην Μέση Ανατολή και στην Αφρική.
http://defense3.com/
Από την πλευρά του ΟΤΕ θα παρέχει και θα λειτουργεί τις δορυφορικές εγκαταστάσεις, στις οποίες από το 2012 βρίσκεται ο σταθμός πρόσβασης σε δορυφόρους Ka-band Global Xpress. Η κεραία 13 μέτρων θα συνδυάζεται με υποσύστημα ραδιοσυχνοτήτων και δίκτυο πρόσβασης μέσω κυμάτων, το οποίο είναι κατασκευής της Cobham SATCOM. Η στρατηγική συμφωνία μεταξύ της Inmarsat και της Deutsche Telekom είχε υπογραφεί στα τέλη του Σεπτεμβρίου, προκειμένου να παρέχει στους ταξιδιώτες στην Ευρώπη τη δυνατότητα πρόσβασης σε δίκτυα εν ώρα πτήσης. Οι δύο εταιρείες συμφώνησαν στην ανάπτυξη του European Aviation Network και η Lufthansa θα είναι η πρώτη αεροπορική εταιρεία που θα οφεληθεί από το νέο δίκτυο. Η επιλογή του ΟΤΕ από την Inmarsat έγινε λόγω της πολύ καλής ποιότητας εργασίας και της άριστης συνεργασίας των δύο πλευρών στο πλαίσιο της χρήσης του Global Xpress SAS στη Νεμέα, αλλά και λόγο των καλών καιρικών συνθηκών της περιοχής. Όπως δήλσε ο Ζαχαρίας Πιπερίδης, Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου ΟΤΕ, ο οργανισμός αποδεικνύει τις υψηλές δυνατότητές του όχι μόνο στις παραδοσιακές δορυφορικές υπηρεσίες, αλλά και σε αυτές της νέας γενιάς. Δεν είναι τυχαίο που οι δορυφορικοί σταθμοί του ΟΤΕ στη Νεμέα και στις Θερμοπύλες είναι οι σημαντικότεροι στην Ευρώπη, στην Μέση Ανατολή και στην Αφρική.
http://defense3.com/
No comments :
Post a Comment