Το Λιμενικό Σώμα-Ελληνική Ακτοφυλακή θα παραλάβει το νέο περιπολικό ανοικτής θαλάσσης ΓΑΥΔΟΣ (ΛΣ090) στα τέλη Σεπτεμβρίου. Υπενθυμίζεται ότι η προμήθεια του ΠΑΘ τύπου Stan Patrol 5509 χρηματοδοτήθηκε από το Ταμείο Εξωτερικών Συνόρων της Ε.Ε. με 95% κοινοτικά κονδύλια και κατασκευάστηκε εξ ολοκλήρου στα ναυπηγεία της Ολλανδίας. Πρόκειται για το πέμπτο ΠΑΘ που εντάσσεται στο στόλο του ΛΣ-ΕΛΑΚΤ, μετά τα ΠΑΘ ΑΡΚΟΙ (ΛΣ050) τύπου Vosper Europatrol 250 Mk1 και ΦΟΥΡΝΟΙ (ΛΣ060), ΡΩ (ΛΣ070) και ΑΓ. ΕΥΣΤΡΑΤΙΟΣ (ΛΣ080) τύπου Saar-4.
Το νέο Περιπολικό Ανοικτής Θαλάσσης ΓΑΥΔΟΣ (ΛΣ090) επιστρέφει από δοκιμές εν πλω στο Rotterdam στις 28 Αυγούστου. Η ενταξή του στο Λιμενικό Σώμα αναμένεται στα τέλη Σεπτεμβρίου ©Jens Boldt
Eξίσου ενθαρρυντική εξέλιξη στον τομέα της υλικοτεχνικής ενίσχυσης του ΛΣ-ΕΛΑΚΤ αποτελεί η χθεσινή ανακοίνωση της αρμόδιας Διεύθυνση Προμηθειών και Εποπτείας Αποθηκών της Γενικής Διεύθυνσης Οικονομικών Υπηρεσιών του Υπουργείου Οικονομίας, Υποδομών, Ναυτιλίας και Τουρισμού για τεχνικό διάλογο με σκοπό την κατάρτιση τεχνικών προδιαγραφών για την προμήθεια δύο Περιπολικών Πλοίων, προϋπολογισμού 30 εκατ. € που θα χρηματοδοτηθεί από το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Ταμείου Εξωτερικών Συνόρων 2014-2020 της Ε.Ε.
Σύμφωνα με το έντυπο τεχνικού διαλόγου, οι τεχνικές προδιαγραφές αναφέρονται σε πλοία μήκους μεγαλύτερου των 30 μέτρων, μέγιστης ταχύτητας τουλάχιστον 33 κόμβων, ακτίνας ενεργείας τουλάχιστον 1000 ν.μ. με οικονομική ταχύτητα και αρκετούς νεωτερισμούς, όπως:
- Εγκεκριμένο σύστημα αντιμετώπισης πυρκαγιάς / εκτόξευσης θαλάσσιου ύδατος υψηλής πίεσης από μόνιμο περιστρεφόμενο ακροσωλήνιο επί πύργου (fi-fi – κανονάκι)
- Τρία πλήρως λειτουργικά σταθεροποιημένα τηλεκατευθυνόμενα συστήματα για τοποθέτηση βαρέως πολυβόλου, κατάλληλα για θαλάσσια χρήση, το ένα στην πλώρη και τα δύο σε κατάλληλα σημεία εκατέρωθεν του πλοίου, ώστε να καλύπτουν το πλοίο κατά 360º.
Jet Ski (2 θέσεων) σε ειδική θέση επί καταστρώματος.
- Δυνατότητες χρήσης πλήρως λειτουργικού συστήματος Μη Επανδρωμένου Εναέριου Μέσου υψηλών δυνατοτήτων μετά κατάλληλου εξοπλισμού (αισθητήρες/ηλεκτρονικό εξοπλισμό/θερμικές κάμερες, FLIR, GPS κ.λπ.) καθώς και σύστημα εκτόξευσης/ανάκτησης. Αυτονομία πτήσης τουλάχιστον 15 ώρες, ακτίνα δράσης τουλάχιστον 60 ν.μ, με πλήρη συνεργασία–επικοινωνία με τα συστήματα του πλοίου.
Τα πλοία θα πρέπει να παραδοθούν εντός 24 μηνών από την υπογραφή της σύμβασης.
Σύμφωνα με τα άκρως ανησυχητικά στοιχεία που παρέθεσε ο υπηρεσιακός αναπληρωτής υπουργός Ναυτιλίας Χρ. Ζώης:
- Από τα 240 πλοία και σκάφη που διαθέτει συνολικά το Λιμενικό Σώμα, το 36% είναι ακινητοποιημένα.
- Από τα 7 αεροσκάφη (3 Reims F406, 2 Cessna 172RG, Socata TB20), τα τέσσερα είναι σε ακινησία.
- Από τα 6 ελικόπτερα AS365N3 Aegean Dauphin μόνο το ένα πετάει, «λόγω καταπόνησης και δυσκολίας εύρεσης χρημάτων.
http://e-amyna.com/?p=17653
Το νέο Περιπολικό Ανοικτής Θαλάσσης ΓΑΥΔΟΣ (ΛΣ090) επιστρέφει από δοκιμές εν πλω στο Rotterdam στις 28 Αυγούστου. Η ενταξή του στο Λιμενικό Σώμα αναμένεται στα τέλη Σεπτεμβρίου ©Jens Boldt
Eξίσου ενθαρρυντική εξέλιξη στον τομέα της υλικοτεχνικής ενίσχυσης του ΛΣ-ΕΛΑΚΤ αποτελεί η χθεσινή ανακοίνωση της αρμόδιας Διεύθυνση Προμηθειών και Εποπτείας Αποθηκών της Γενικής Διεύθυνσης Οικονομικών Υπηρεσιών του Υπουργείου Οικονομίας, Υποδομών, Ναυτιλίας και Τουρισμού για τεχνικό διάλογο με σκοπό την κατάρτιση τεχνικών προδιαγραφών για την προμήθεια δύο Περιπολικών Πλοίων, προϋπολογισμού 30 εκατ. € που θα χρηματοδοτηθεί από το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Ταμείου Εξωτερικών Συνόρων 2014-2020 της Ε.Ε.
Σύμφωνα με το έντυπο τεχνικού διαλόγου, οι τεχνικές προδιαγραφές αναφέρονται σε πλοία μήκους μεγαλύτερου των 30 μέτρων, μέγιστης ταχύτητας τουλάχιστον 33 κόμβων, ακτίνας ενεργείας τουλάχιστον 1000 ν.μ. με οικονομική ταχύτητα και αρκετούς νεωτερισμούς, όπως:
- Εγκεκριμένο σύστημα αντιμετώπισης πυρκαγιάς / εκτόξευσης θαλάσσιου ύδατος υψηλής πίεσης από μόνιμο περιστρεφόμενο ακροσωλήνιο επί πύργου (fi-fi – κανονάκι)
- Τρία πλήρως λειτουργικά σταθεροποιημένα τηλεκατευθυνόμενα συστήματα για τοποθέτηση βαρέως πολυβόλου, κατάλληλα για θαλάσσια χρήση, το ένα στην πλώρη και τα δύο σε κατάλληλα σημεία εκατέρωθεν του πλοίου, ώστε να καλύπτουν το πλοίο κατά 360º.
Jet Ski (2 θέσεων) σε ειδική θέση επί καταστρώματος.
- Δυνατότητες χρήσης πλήρως λειτουργικού συστήματος Μη Επανδρωμένου Εναέριου Μέσου υψηλών δυνατοτήτων μετά κατάλληλου εξοπλισμού (αισθητήρες/ηλεκτρονικό εξοπλισμό/θερμικές κάμερες, FLIR, GPS κ.λπ.) καθώς και σύστημα εκτόξευσης/ανάκτησης. Αυτονομία πτήσης τουλάχιστον 15 ώρες, ακτίνα δράσης τουλάχιστον 60 ν.μ, με πλήρη συνεργασία–επικοινωνία με τα συστήματα του πλοίου.
Τα πλοία θα πρέπει να παραδοθούν εντός 24 μηνών από την υπογραφή της σύμβασης.
Σύμφωνα με τα άκρως ανησυχητικά στοιχεία που παρέθεσε ο υπηρεσιακός αναπληρωτής υπουργός Ναυτιλίας Χρ. Ζώης:
- Από τα 240 πλοία και σκάφη που διαθέτει συνολικά το Λιμενικό Σώμα, το 36% είναι ακινητοποιημένα.
- Από τα 7 αεροσκάφη (3 Reims F406, 2 Cessna 172RG, Socata TB20), τα τέσσερα είναι σε ακινησία.
- Από τα 6 ελικόπτερα AS365N3 Aegean Dauphin μόνο το ένα πετάει, «λόγω καταπόνησης και δυσκολίας εύρεσης χρημάτων.
http://e-amyna.com/?p=17653
No comments :
Post a Comment