15/09/2015

Γαλλικό συγκρότημα ισχύος για ρωσικά άρματα μάχης

Ένα νέο συγκρότημα ισχύος (κινητήρας και σύστημα μετάδοσης) με την ονομασία 350S παρουσίασε η γαλλική Renk France (πρώην SESM, νυν θυγατρική εταιρία της γερμανικής Renk που ανήκει στον επίσης γερμανικό όμιλο MAN) κατά τη διάρκεια της διεθνούς αμυντικής έκθεσης MSPO 2015 που διεξήχθη στην Πολωνία από τις 1 ως 4 Σεπτεμβρίου 2015. Το 350S έχει σχεδιαστεί ειδικά για την ολοκλήρωση του σε άρματα μάχης των τύπων T-72 (Ρωσία) / T-90 (Ρωσία) / M-84 (σερβικό έκδοχο του T-72) και PT-91 (πολωνικό έκδοχο του T-72M1) στο πλαίσιο προγραμμάτων εκσυγχρονισμού μέσης ζωής, προσφέροντας αυξημένη κινητικότητα.

Το 350S αποτελείται από τρία κύρια υποσυστήματα:
> το πλήρως αυτόματης λειτουργίας σύστημα μετάδοσης ESM350 (κατασκευής της Renk France) που χρησιμοποιείται στο άρμα μάχης PT-91M Pendekar, το άρμα περισυλλογής WZT-4 (χρησιμοποιεί το σκάφος του άρματος μάχης PT-91), το τεθωρακισμένο όχημα μάχης μηχανικού MID-M (χρησιμοποιεί το σκάφος του άρματος μάχης PT-91M) και το γεφυρορόφο άρμα (AVLB) PMC Leguan (γέφυρα Leguan επί σκάφους άρματος μάχης PT-91M) που επιχειρεί ο Στρατός της Μαλαισίας. Το ESM διαθέτει αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων με 11 ταχύτητες (οκτώ εμπροσθοπορείας και τρεις οπισθοπορείας) που έχει σχεδιαστεί για συνδυασμό με κινητήρες ισχύος μέχρι 1.200 ίππων και χρήση σε τεθωρακισμένα οχήματα βάρους 40 ως 55 τόνων.
> ένα υψηλής απόδοσης σύστημα ψύξης που έχει σχεδιαστεί ειδικά για κλίματα υψηλών θερμοκρασιών.
> τον κατασκευής της σουηδικής Scania πετρελαιοκινητήρα DI16 που αποδίδει μέγιστη ισχύ 1.200 ίππων.
Τα ανωτέρω τρία κύρια υποσυστήματα είναι ολοκληρωμένα σε ένα ενιαίο και συμπαγές συγκρότημα που μπορεί να τοποθετηθεί στα υφιστάμενα σκάφη με ελάχιστες τροποποιήσεις.

Ενδεικτικό του υψηλού επιπέδου προσαρμογής είναι ότι όλο το συγκρότημα ισχύος μπορεί να αντικατασταθεί στο πεδίο της μάχης σε χρόνο μικρότερο των 60 λεπτών με ότι αυτό συνεπάγεται στη διαθεσιμότητα του στόλου. Γενικά, το συγκρότημα ισχύος 350S παρέχει βελτιωμένη απόδοση και κινητικότητα ιδιαίτερα σε δύσκολα εδάφη, ευκινησία σε αστικά περιβάλλοντα, χαμηλή κατανάλωση καυσίμου και επιτρέπει την επίτευξη μέγιστης ταχύτητας 70 χλμ/ώρα (εμπροσθοπορεία) και 23 χλμ./ώρα κατά την οπισθοπορεία.

http://www.defence-point.gr/news/?p=136823

No comments :

Post a Comment