29/09/2015

Κβαντική τηλεμεταφορά: Επιστήμονες τηλεμετέφεραν κβαντικά δεδομένα σε απόσταση 100 χιλιομέτρων !

Όταν μιλάμε για την τηλεμεταφορά, δεν εννοούμε την τηλεμεταφορά κάθε είδους υλικού από το ένα μέρος στο άλλο, όπως συμβαίνει στις ταινίες επιστημονικής φαντασίας. Η κβαντική τηλεμεταφορά περιλαμβάνει την καταγραφή των ουσιωδών πληροφοριών για κάτι, την "κβαντική κατάσταση" του, για να το αναδημιουργήσει ακριβώς σε κάποιο άλλο μέρος.

Οι επιστήμονες του NIST έχουν θέσει ένα νέο ρεκόρ στον τομέα της “κβαντικής τηλεμεταφοράς», καθώς τηλεμεταφέρθηκε με επιτυχία μια μικρή ποσότητα δεδομένων (που ονομάζεται «qubit») στο εσωτερικό σωματιδίων φωτός σε απόσταση 60 μιλίων (100 km) μέσω ενός δικτύου οπτικών ινών. Η τηλεμεταφορά καθιστά δυνατή τη μεταφορά της «κβαντικής κατάστασης» ενός φωτονίου σε άλλο φωτόνιο που βρίσκεται στην ίδια κατάσταση σε απομακρυσμένη απόσταση. Αυτό το ρεκόρ περιλαμβάνει ταχύτητα μετάδοσης τέσσερις φορές μεγαλύτερη από αυτήν της προηγούμενης καταγραφής ρεκόρ. Με την ολοκλήρωση και των κβαντικών υπολογιστών, το μέλλον της ασφάλειας στον κυβερνοχώρο σίγουρα αποτελεί μέρος όλου αυτού. Η τηλεμεταφορά είναι ένα μοναδικό φαινόμενο, τόσο στους κβαντικούς υπολογιστές όσο και στην κβαντική επικοινωνία. Επιπλέον, η τεχνολογία ολοένα και αυξάνει την δύναμη των σημερινών υπολογιστών και των επικοινωνιών, με τα ακόλουθα να θεωρούνται ως επιτεύγματα από τους επιστήμονες του NIST:
- Απαραβίαστη κρυπτογράφηση
- Και Εξελιγμένο code-breaking

Πλήρες άρθρο εδω: https://www.osapublishing.org/optica/fulltext.cfm?uri=optica-2-10-832&id=326929

Δείτε το PDF της επιστημονικής ανακοίνωσης

https://www.secnews.gr/

21 comments :

  1. Anonymous29/9/15 21:28

    ΚΑΤΑΡΧΗΝ, ΕΑΝ ΥΠΟΘΕΣΟΥΜΕ ΠΩΣ ΕΝΑ ΦΩΤΟΝΙΟ ΕΧΕΙ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΙΔΙΑ Μ'ΑΥΤΗΝ ΤΟΥ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟΥ ΡΕΥΜΑΤΟΣ ΘΑ ''ΠΡΟΤΙΜΗΣΕΙ'' ΤΟΝ ΕΥΚΟΛΟ ΔΡΟΜΟ,ΚΟΙΝΩΣ SHORT (ΒΡΑΧΥΚΥΚΛΩΜΑ).ΕΑΝ ΟΧΙ,ΟΤΑΝ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΦΑΣΗ ΕΧΟΥΜΕ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΑΥΞΗΣΗ ΣΤΟ ΠΛΑΤΟΣ (AMPLITUDE) ΤΟΥ ΣΗΜΑΤΟΣ,ΚΟΙΝΩΣ ΜΑΓΑΛΥΤΕΡΗ ΕΝΤΑΣΗ,ΑΡΑ ΙΣΧΥΡΟΤΕΡΟ.ΟΤΑΝ ΕΙΝΑΙ ΕΚΤΟΣ ΦΑΣΗΣ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΑ 180º,ΕΧΟΥΜΕ ΑΛΛΗΛΟΕΞΟΥΔΕΤΕΡΩΣΗ ΚΑΙ ΤΟ ΕΝΑ ΑΝΑΙΡΕΙ ΤΟ ΑΛΛΟ,ΚΟΙΝΩΣ ΕΝΑ ΜΗΔΕΝ.ΤΩΡΑ ΤΟ ΦΩΤΟΝΙΟ ΒΟΗΘΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΟ ΙΔΙΟ ΜΕ ΤΟ ΦΩΤΟΝΙΟ ΕΞΟΔΟΥ.ΟΤΑΝ ΛΕΕΙ ''SAME STATE'' ΕΝΝΟΕΙ ΠΩΣ ΕΙΤΕ ΕΙΝΑΙ ΕΝΙΣΧΥΜΕΝΟ (ΣΕ ΦΑΣΗ) ΕΙΤΕ ΜΗΔΕΝ (ΕΚΤΟΣ ΦΑΣΗΣ 180º).ΑΥΤΟ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΔΙΟΤΙ ΤΑ ΦΩΤΟΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ ΜΠΛΕΓΜΕΝΑ.ΕΑΝ ΤΟ ΦΩΤΟΝΙΟ ΕΞΟΔΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΦΑΣΗ ΤΟΤΕ ΞΕΡΟΥΜΕ ΠΩΣ ΤΟ ΦΩΤΟΝΙΟ ΕΙΣΟΔΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΚΤΟΣ ΦΑΣΗΣ 180º.ΕΡΩΤΗΣΗ:ΑΦΟΥ ΕΧΕΙ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΕΣ 50% ΝΑ ΕΙΝΑΙ LONG ΚΑΙ 50% SHORT ΠΩΣ ΣΤΟ 1ο ΒΗΜΑ ΓΕΝΝΑΕΙ ΦΩΤΟΝΙΟ ΣΕ SUPERPOSITION ΜΕ ΠΙΘΑΝΑ STATES ΚΑΙ ΣΤΟ 3ο ΕΠΙΛΕΓΕΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ;ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΣΤΟ 6ο ΒΗΜΑ ΞΕΡΟΥΜΕ ΠΩΣ ΤΟ ΣΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΙΘΕΤΟ ΤΟΥ ΦΩΤΟΝΙΟΥ ΕΙΣΟΔΟΥ ΠΩΣ ΚΑΝΕΙ ΑΝΑΦΟΡΑ ΓΙΑ ΔΙΔΥΜΟ ΣΗΜΑ (EVIL TWIN) ΧΩΡΙΣ ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΗ ΦΑΣΗΣ ΣΕ ΕΠΟΜΕΝΟ ΒΗΜΑ;ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΧΩΡΙΣ ΤΟΝ ΒΟΗΘΟ ΦΩΤΟΝΙΟ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΟΥΝ.ΕΑΝ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΤΟΥ ΣΧΕΔΙΑΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΠΙΛΟΓΗ ΓΙΑ ΤΟ STATE ΣΟΥ ΣΗΜΑΤΟΣ ΕΙΣΟΔΟΥ,ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΕΧΩ ΑΚΥΡΩΣΗ ΚΑΤΑ 75% KAI OXI 50%;ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΠΩΣ ΤΟ ΦΩΤΟΝΙΟ ΒΟΗΘΟΣ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΦΑΣΗ Η ΕΚΤΟΣ ΦΑΣΗΣ,ΟΠΟΤΕ ΠΑΛΙ 50% - 50%.ΘΑ ΞΕΧΑΣΟΥΜΕ ΚΙ'ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΞΕΡΟΥΜΕ ΣΕ ΛΙΓΟ...ΑΣ ΕΞΗΓΗΣΕΙ ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΓΝΩΣΗ ΕΠΙ ΤΟΥ ΠΕΙΡΑΜΑΤΟΣ!ΕΜΕΙΣ ΜΕ ΑΛΛΟΝ ΤΡΟΠΟ ΚΑΝΑΜΕ ΚΑΙ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΗΛΕΜΕΤΑΦΟΡΕΣ.

    -ΔΗΜΗΤΡΑ-

    ReplyDelete
  2. Anonymous29/9/15 22:27

    -ΔΗΜΗΤΡΑ-

    ΚΒΑΝΤΙΚΗ "ΜΑΓΕΙΑ".

    ΕΠΙΤΡΕΨΕ ΜΟΥ, ΑΝ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΑ (ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΑ) ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΩ ΓΝΩΣΤΗΣ.

    1) "ΕΑΝ ΥΠΟΘΕΣΟΥΜΕ ΠΩΣ ΕΝΑ ΦΩΤΟΝΙΟ ΕΧΕΙ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΙΔΙΑ Μ'ΑΥΤΗΝ ΤΟΥ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟΥ ΡΕΥΜΑΤΟΣ"
    - ΔΕΝ ΕΧΕΙ, ΚΑΚΩΣ ΟΝΟΜΑΖΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥΣ, ΤΟ ΣΩΜΑΤΙΔΙΟ ΩΣ ΦΩΤΟΝΙΟ , ΑΝ ΘΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΟΥ "ΕΙΔΟΥΣ" "ΦΩΤΟΝΙΟ"

    2) "ΟΤΑΝ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΦΑΣΗ"....
    - ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΕ "ΦΑΣΗ" ΟΠΩΣ ΛΕΣ. ΞΕΡΩ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ ΤΡΕΛΟ ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΕΔΩ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΤΟ ΠΕΡΙΓΡΑΨΩ ΚΑΛΥΤΕΡΑ

    3) "ΚΟΙΝΩΣ ΕΝΑ ΜΗΔΕΝ"
    - ΝΑΙ ΜΟΝΟΝ ΠΟΥ ΤΟ ΜΗΔΕΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ "0" ΑΛΛΑ ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ "ΟΥΤΕ ΕΝ". ΚΑΤΙ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥ ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΝ

    4) "ΑΥΤΟ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΔΙΟΤΙ ΤΑ ΦΩΤΟΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ ΜΠΛΕΓΜΕΝΑ"
    - ΟΧΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ. ΞΑΝΑΣΚΕΨΟΥ ΤΟ, ΟΥΤΕ ΜΕ ΤΗΝ ΜΗ ΚΒΑΝΤΙΚΗ ΦΥΣΙΚΗ

    ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΩ ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΣΧΕΔΟΝ ΚΑΘΕ ΣΟΥ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ, ΠΟΥ ΣΗΜΕΙΩΤΕΟΝ ΕΙΝΑΙ ΛΟΓΙΚΕΣ ΣΤΗΝ ΥΠΑΡΧΟΥΣΑ ΦΥΣΙΚΗ ΚΑΙ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΠΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΑΣΧΟΛΕΙΣΑΙ. ΔΕΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΩ ΤΗΝ ΕΡΕΥΝΑ ΤΩΝ ΑΝΩΤΕΡΩ, ΟΠΟΤΕ ΟΠΩΣ ΕΞ ΑΡΧΗΣ ΔΗΛΩΣΑ ΑΠΕΧΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΑΠΟ ΤΟ ΝΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΩ ΓΝΩΣΤΗΣ ΕΙΤΕ ΤΟΥ ΠΕΙΡΑΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑΣ ΤΟΥ, ΕΙΤΕ ΓΕΝΙΚΑ ΤΗΣ ΚΒΑΝΤΙΚΗΣ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ.

    ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΣΜΕΝΟΣ (ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ) ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΗΛΩΣΗ ΣΟΥ ΠΕΡΙ ΕΠΙΤΕΥΞΕΩΣ ΤΗΛΕΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΑΠΟ ΕΣΑΣ !!!

    ReplyDelete
  3. Anonymous29/9/15 22:47

    ΕΧΩ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΟΤΙ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΜΙΛΟΥΝ ΓΙΑ 4 ΣΩΜΑΤΙΔΙΑ "entangled" ΣΕ ΔΥΟ ΖΕΥΓΗ. ΙΣΩΣ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΜΙΛΟΥΝ ΓΙΑ 25%. ΑΝΤΙ ΓΙΑ 50%

    ΑΥΤΟ ΤΟ ""entangled" (ΑΓΚΑΛΙΑΣΜΕΝΑ, ΠΛΕΓΜΕΝΑ, ΜΠΛΕΓΜΕΝΑ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΕΣ ΚΙ ΕΣΥ) ΔΕΝ ΑΦΟΡΑ ΤΑ ΖΕΥΓΗ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ, ΑΛΛΑ ΜΟΝΟΝ ΤΑ ΣΩΜΑΤΙΔΙΑ ΕΚΑΣΤΟΥ ΖΕΥΓΟΥΣ. ΣΤΟ ΒΗΜΑ 2 ΤΟΥ ΣXΕΔΙΑΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΕΙΚΑΖΩ ΠΩΣ, ΑΚΟΜΗ ΚΙ ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ ΛΕΝΕ ΑΜΕΣΑ, ΥΠΟΝΟΟΥΝ 2 ΖΕΥΓΗ ΑΦΟΥ "helper and output ...are duplicated". ΑΥΤΟ ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΣΗΜΑΙΝΕΙ 2 helpers ΚΑΙ 2 output ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΣΧΗΜΑΤΙΖΟΥΝ ΔΥΟ ΖΕΥΓΗ ΜΕ ΚΑΘΕ ΖΕΥΓΟΣ ΝΑ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ ΑΠΟ 1 helper ΚΙ 1 output

    ReplyDelete
  4. Anonymous29/9/15 22:54

    ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ,ΔΛΔ ΟΥΤΕ ''0'' ΟΥΤΕ ''ΕΝ'' ΠΟΥ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ''SUPERPOSITION'',ΤΡΕΧΑ ΓΥΡΕΥΕ ΔΛΔ.ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ,ΜΕ ΤΗΝ ΒΑΡΒΑΡΙΚΗΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΑΠΟΔΟΣΕΙΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΚΑΙ ΟΡΙΣΜΟΥΣ.ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΛΛΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΦΩΤΟΝΙΟ ΔΕΝ ΜΑΣ ΛΕΝΕ ΤΙ ΕΙΝΑΙ;ΤΗΛΕΜΕΤΑΦΟΡΕΣ ΕΚΑΝΕ Ο ΠΟΙΗΤΗΣ ΑΡΙΣΤΕΑΣ ΚΑΙ Ο ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ.ΣΗΜΕΡΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΕΛΛΗΝΕΣ/ΔΕΣ ΠΟΥ ΞΕΡΟΥΝ ΤΟ ΠΩΣ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ.ΔΕΝ ΕΝΝΟΩ ΔΗΘΕΝ ΑΓΙΟΥΣ ΚΛΠ.ΕΚΤΟΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΩΝ ΙΔΡΥΜΑΤΩΝ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΔΙΑΦΟΡΑ ΠΑΝΤΩΣ,ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΝΑ ΣΟΥ ΔΩΣΩ ΤΡΟΦΗ...ΕΚΕΙ ΒΛΕΠΕΙΣ ΚΑΙ ΟΙ ΤΟΙΧΟΙ ΕΧΟΥΝ ΩΤΑ!

    -ΔΗΜΗΤΡΑ-

    ReplyDelete
  5. Anonymous29/9/15 23:03

    Ο ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΜΕ ΤΟ "PDF" ΔΕΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΣΕ. ΤΟ ΔΙΟΡΘΩΣΑ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΑΝΟΙΓΕΙ ΚΑΝΟΝΙΚΑ. ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΟΡΕΞΗ ΚΙ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΑΣ ΕΝΤΡΥΦΗΣΕΙ.

    ReplyDelete
  6. Anonymous29/9/15 23:15

    ΜΜΜ, ΑΥΤΟΥΣ ΕΝΝΟΕΙΣ (ΑΡΙΣΤΕΑ , ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗ).ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΕΑΝ ΗΤΑΝ ΤΗΛΕΜΕΤΑΦΟΡΕΣ ή ΑΣ ΠΟΥΜΕ "ΠΡΟΒΟΛΕΣ".

    Η ΤΗΛΕΜΕΤΑΦΟΡΑ ΜΟΥ ΠΕΦΤΕΙ ΛΙΓΟ ΔΥΣΚΟΛΗ ΣΤΗ ..."ΧΩΝΕΨΗ", ΕΙΔΙΚΑ ΕΠΕΙΔΗ (ΚΙ ΕΣΥ ΝΟΜΙΖΩ ΣΥΜΦΩΝΕΙΣ) ΕΝΑΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΔΕΝ ΑΠΟΤΕΛΕΙΤΑΙ ΜΟΝΟΝ ΑΠΟ ΙΣΤΟΥΣ ΚΑΙ ΣΑΡΚΕΣ ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΚΟΙΝΩΣ ΟΝΟΜΑΖΕΤΑΙ "ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ" ΚΑΙ ΠΟΥ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ ΠΟΛΛΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ (ΚΑΙ ΨΥΧΗ), ΑΠΟ ΟΣΑ Η ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΜΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΕΧΘΕΙ ΟΤΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΚΑΤΑΓΡΑΦΟΥΝ ΕΠΙΤΥΧΩΣ (ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΣΤΟ ΠΟΛΥ ΜΑΚΡΙΝΟ ΜΕΛΛΟΝ , ή ΕΙΧΑΝ ΚΑΤΑΓΡΑΦΕΙ ΕΠΙΤΥΧΩΣ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΟΛΟΤΗΤΑ ΤΟΥΣ ΣΕ ΕΝΑ ΑΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΤΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΑ ΠΟΛΥ ΑΝΕΠΤΥΓΜΕΝΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ) ΩΣ "ΔΕΔΟΜΕΝΑ" ΠΟΥ ΘΑ ΤΗΛΕΜΕΤΑΦΕΡΘΟΥΝ.

    ΕΑΝ ΑΥΤΟ ΕΙΧΕ ΣΥΜΒΕΙ ΤΟΤΕ ΕΚΠΛΗΣΣΟΜΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΑ, ΕΠΙΤΡΕΨΕ ΜΟΥ ΝΑ ΚΡΑΤΗΣΩ ΤΟΝ ΣΚΕΠΤΙΚΙΣΜΟ ΜΟΥ ΟΜΩΣ ΓΙΑ ΤΩΡΑ.

    ReplyDelete
  7. Anonymous29/9/15 23:30

    Οτιδήποτε έχει Συνείδηση, μπορεί να συμπυκνώνεται και να αραιώνει, να υλοποιείται και να αποϋλοποιείται κατά βούληση,βούληση,μορφοποιούμενο/προσωποποιούμενο ανά τα διάφορα "επίπεδα".

    Στήβ Μαγκάρετ.

    ReplyDelete
  8. Anonymous29/9/15 23:47

    Λυπάμαι αλλά ο σύνδεσμος με το pdf δεν λειτουργεί.Αν δεν μπορείτε να δώσετε έναν σύνδεσμο ,τότε πως θα μου πείτε για "τηλεμεταφορές";

    Στήβ Μαγκάρετ.

    ReplyDelete
  9. Anonymous30/9/15 00:13

    Στήβ Μαγκάρετ

    ΤΩΡΑ ΞΑΝΑ-ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΜΟΝΙΜΩΣ ΑΦΟΥ ΤΟ "ΚΑΤΕΒΑΣΑ" ΣΤΟ google drive

    * ΠΡΩΤΟΤΥΠΗ ΕΠΙΛΟΓΗ "ΟΝΟΜΑΤΟΣ", ΝΟΜΙΖΩ Η ΣΕΙΡΑ ΞΑΝΑΠΡΟΒΑΛΛΕΤΑΙ ΑΛΛΑ ΣΕ ΝΕΑ ΕΚΔΟΣΗ.

    ReplyDelete
  10. Anonymous30/9/15 00:44

    Είπα να πρωτοτυπησω,πάντα το πρωτότυπο είναι καλύτερο απο το αντίγραφο.
    Θα το μελετήσω,και θα σας απαντήσω,βέβαια θα ήθελα και την άποψη του ΔΙΓΕΝΗ,είμαι περίεργος τι θα μου πει και αυτός επί του θέματος,τον δικό σου σχολιασμό και της ΔΗΜΗΤΡΑΣ τον διάβασα.

    Στήβ Μαγκάρετ.

    ReplyDelete
  11. Anonymous30/9/15 14:40

    ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ.ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΓΡΑΦΩ ΩΣ ΑΥΡΙΟ ΑΛΛΑ ΘΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΩ ΝΑ ΤΑ ΣΥΝΟΨΊΣΩ ΣΤΟ ΜΙΚΡΟ ΔΙΑΛΛΕΙΜΑ ΜΟΥ...
    ΚΟΥΡΗΤΗ, ΑΥΤΟ ΕΝΝΟΩ ΚΙ ΕΓΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΒΑΝΤΙΚΗ ΔΙΕΜΠΛΟΚΗ.ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΟΜΑΙ ΣΤΑ ΠΑΝΟΜΟΙΟΤΥΠΑ ΖΕΥΓΗ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝ ΣΚΟΠΙΜΩΣ ΑΛΛΑ ΣΤΟ ΚΑΘΕ ΕΝΑ ΧΩΡΙΣΤΑ.ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΓΕΝΙΚΑ ΤΟ ΠΕΙΡΑΜΑ,ΟΠΟΤΕ ΣΥΝΕΧΙΖΩ.ΣΤΗΝ ΚΒΑΝΤΙΚΗ ΔΙΕΜΠΛΟΚΗ ΔΥΟ ΣΩΜΑΤΑ (ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΜΑΣ,ΔΥΟ ΦΩΤΟΝΙΑ QUBIT) ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΜΕΙΝΟΥΝ ΣΕ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΔΙΕΜΠΛΟΚΗΣ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΤΟ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΟ ΑΛΛΟ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΑΚΡΥΑ.ΔΛΔ,Ο ΧΩΡΟΣ - ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΔΕΝ ΤΑ ΕΠΗΡΕΑΖΕΙ.ΟΠΟΤΕ ΑΝ ΠΕΙΡΑΞΟΥΜΕ ΤΟ ΕΝΑ ΤΟ ΑΛΛΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ''Χ'' ΘΑ ΥΠΟΣΤΕΙ ΚΙ'ΑΥΤΟ ΤΟ ΙΔΙΟ!ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ;ΣΥΝΕΧΙΖΩ.ΕΤΣΙ ΑΥΤΗ Η ΜΕΤΑΒΟΛΗ ΤΟΥ ΕΝΟΣ ΤΑΞΙΔΕΥΕΙ ΑΚΑΡΙΑΙΑ ΚΑΙ ΕΠΗΡΕΑΖΕΙ ΤΟ ΑΛΛΟ ΑΚΡΙΒΩΣ ΓΙΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΕΧΤΟΥΜΕ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΚΒΑΝΤΙΚΗ ΔΙΕΜΠΛΟΚΗ.ΕΔΩ ΟΙ ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ ΤΡΕΧΟΥΝ ΟΠΩΣ ΜΙΑ ΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΣΟΥ.ΣΥΝΕΠΩΣ ΑΣΥΛΛΗΠΤΕΣ!ΤΩΡΑ,ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΟ PDF ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΤΗΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ.ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΙΧΑ ΥΠΟΘΕΣΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΑ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΑ.ΣΤΟ ΠΕΙΡΑΜΑ ΚΑΝΟΥΝ ΧΡΗΣΗ ΦΩΤΟΝΙΩΝ QUBIT.ΟΛΟΙ ΞΕΡΟΥΜΕ ΤΟ BIT, ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΔΥΟ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ''0'' H ''1'' (0 VOLT H +5 VOLTS).H ΒΑΣΙΚΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΟΥ QUBIT EINAI ΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΟΛΩΘΕΙ ΚΑΘΕΤΑ Η ΟΡΙΖΟΝΤΙΑ (0 Η 1) ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΣΤΗΝ ΜΟΝΑΔΑ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΚΑΙ ΤΙΣ ΔΥΟ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ.ΤΟ BIT ΕΧΕΙ ΔΥΟ ΠΙΘΑΝΑΤΟΤΕΣ, Η ''0'' Η ''1''.ΣΤΟ QUBIT ΟΜΩΣ ΕΡΧΕΤΕ ΚΑΙ Η ΦΑΣΗ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΔΥΟ ΑΥΤΩΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ.ΕΓΡΑΨΑ ΣΤΟ 1ο ΜΟΥ ΣΧΟΛΙΟ ΟΤΑΝ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΦΑΣΗ (ΕΝΙΣΧΥΣΗ) ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΑ ΦΑΣΗΣ 180 ΜΟΙΡΩΝ (ΑΛΛΗΛΟΑΝΑΙΡΕΣΗ).ΟΠΟΤΕ ΟΤΑΝ ΔΥΟ QUBIT ΑΛΛΗΛΟΕΠΙΔΡΟΥΝ ΠΑΙΖΕΙ ΡΟΛΟ ΚΑΙ Η ΣΧΕΤΙΚΗ ΤΟΥΣ ΦΑΣΗ.ΕΤΣΙ ΣΕ ΤΙ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΘΑ ΕΡΘΟΥΝ ΟΡΙΖΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΤΕΤΡΑΓΩΝΑ ΤΩΝ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΩΝ ΤΟΥΣ!ΕΠΕΙΔΗ ΕΧΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΕ ΜΙΓΑΔΙΚΟΥΣ ΑΡΙΘΜΟΥΣ ΚΑΙ ΞΕΡΟΥΜΕ ΠΩΣ ΜΙΓΑΔΙΚΟΣ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΙ ΑΡΙΘΜΟΙ ΣΥΝ ΕΝΑ ΦΑΝΤΑΣΙΚΟ ΣΤΟΙΧΕΙΟ (ΜΟΝΑΔΑ).ΕΤΣΙ ΜΙΛΑΩ ΓΙΑ ΤΕΤΡΑΓΩΝΑ ΤΩΝ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΩΝ ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΟΡΙΣΟΥΝ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ QUBIT.ΕΤΣΙ ΕΝΑΣ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΜΙΓΑΔΙΚΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΤΕΤΡΑΓΩΝΟ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΑΡΝΗΤΙΚΟΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ.ΚΑΤΑΛΗΓΟΥΜΕ ΛΟΙΠΟΝ ΣΤΟ ΟΤΙ:

    1 BIT = 0 H 1

    1 QUBIT = A x |1) + B x |0) ΟΠΟΥ: (|A|² + |B|² = 1)

    ΤΟ QUBIT EINAI ΣΥΝΔυΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΔΥΟ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ.

    ΤΩΡΑ ΣΤΟ ΠΕΙΡΑΜΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΑΝΕ ΩΣ ΜΕΣΟ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΙΝΕΣ ΑΠΟ ΠΥΡΙΤΙΟΥΧΟ ΜΟΛΥΒΔΑΙΝΙΟ ΑΝΤΙ ΒΟΛΦΡΑΜΙΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ Η ΔΙΕΞΑΓΩΓΗ ΤΟΥ ΣΕ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΦΕΡΟΝ ΣΗΜΑ ΝΑ ΕΧΕΙ ΜΙΚΡΟΤΕΡΗ ΑΣΤΑΘΕΙΑ.ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑΝΕ ΔΥΟ QUBIT ΜΕ ΑΚΤΙΝΑ ΛΕΙΖΕΡ ΚΑΙ ΣΕ ΧΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ 1 ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΟΣΤΟ ΤΟΥ ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΟΥ (1nsec) ΑΝΤΙ ΓΙΑ QUBIT ΠΟΛΩΣΗΣ,ΔΙΟΤΙ ΟΤΑΝ ΕΧΕΙΣ 100χμ ΚΑΛΩΔΙΟ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΙΑΤΗΡΗΘΕΙ Η ΠΟΛΩΣΗ.ΑΥΤΟ ΛΟΓΩ ΕΠΑΓΩΓΙΚΩΝ ΚΑΙ ΧΩΡΗΤΙΚΩΝ ΦΑΙΝΟΜΕΝΩΝ,ΠΑΡΟΛΟ ΠΟΥ ΟΙ ΙΝΕΣ ΗΤΑΝ ΤΥΛΙΓΜΕΝΕΣ ΣΕ ΣΠΕΙΡΕΣ ΚΑΙ ΤΟ MZI2 (MZI2 = ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΔΙΠΛΩΝ ΠΑΛΜΩΝ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΑ 1nsec) ΚΑΠΟΙΑ ΜΕΤΡΑ ΜΑΚΡΥΑ.ΣΤΟ 1ο ΒΗΜΑ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΟΛΑ ΟΣΑ ΕΓΡΑΨΑ ΠΕΡΙ ΚΒΑΝΤΙΚΗΣ ΔΙΕΜΠΛΟΚΗΣ,ΕΙΝΑΙ ΛΟΓΙΚΟ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙΣ ΔΥΟ ΙΔΙΑ QUBIT.ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΘΕΩΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΛΟΓΟ ΝΑ ΒΑΖΕΙΣ ΕΞΑΣΘΕΝΗΤΕΣ ΚΑΙ ΕΠΑΝΑΛΛΗΠΤΕΣ ΚΑΙ ΞΑΝΑ ΦΙΛΤΡΑ ΚΑΙ ΕΝΙΣΧΥΤΕΣ ΚΛΠ ΚΛΠ (ΔΕΙΤΕ ΣΧΕΤΙΚΑ ΣΧΕΔΙΑΓΡΑΜΜΑΤΑ).ΒΑΣΙΚΑ ΠΑΡΑΛΟΓΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑ ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΠΕΙΡΑΜΑ,ΑΛΛΑ ΣΤΗΝ ΚΒΑΝΤΙΚΗ ΔΙΕΜΠΛΟΚΗ ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΙ ΡΟΛΟ ΤΟ ΜΕΣΟ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ,Ο ΧΡΟΝΟΣ,Ο ΧΩΡΟΣ ΚΑΙ Η ΤΑΧΥΤΗΤΑ.Η ''ΤΗΛΕΜΕΤΑΦΟΡΑ'' ΠΑΝΟΜΟΙΟΤΥΠΩΝ ΦΩΤΟΝΙΩΝ Η ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΩΝ Η ΣΩΜΑΤΩΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΓΗΙΝΕΣ ΑΠΟΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΙΝΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ ΜΕΤΡΗΣΗΣ ΧΡΟΝΟΥ nsec.ΓΙΑ ΝΑ ΚΛΕΙΣΩ ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΚΤΕΝΕΣ ΣΧΟΛΙΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΣΑΣ ΚΟΥΡΑΖΩ ΑΛΛΟ,ΚΟΥΡΗΤΗ ΦΥΣΙΚΑ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΔΕΝ ΑΠΟΤΕΛΕΙΤΑΙ ΜΟΝΟΝ ΑΠΟ ΣΑΡΚΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΨΥΧΗ ΚΑΙ ΠΝΕΥΜΑ.ΤΟ ΔΥΣΚΟΛΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤ'ΕΜΕ ΝΑ ΜΕΤΑΦΕΡΕΙΣ ΤΗΝ ΥΛΗ ΔΛΔ ΤΗΝ ΣΑΡΚΑ (ΑΝ ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΕΓΡΑΨΑ ΣΤΟ 1ο ΜΟΥ ΣΧΟΛΙΟ ΚΑΠΟΙΟΙ/ΕΣ ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙ) ΠΑΡΑ ΤΟ ΠΝΕΥΜΑ.Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΘΑΝΑΤΟΝ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΚΑΙ ΟΙ ΨΥΧΕΣ ΕΧΟΥΝ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΚΑΙ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΕΛΕΓΕ Ο ΠΛΑΤΩΝΑΣ.

    ΥΣ:ΟΝΤΩΣ ΠΡΩΤΟΤΥΠΟ ΟΝΟΜΑ,ΑΛΛΑ Η ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΣΕΙΡΑ HAWAII 5-0 ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΔΙΑ ΑΙΓΛΗ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΛΙΑ.

    -ΔΗΜΗΤΡΑ-

    ReplyDelete
  12. Anonymous30/9/15 15:46

    @ ΔΗΜΗΤΡΑ...."ΔΛΔ,Ο ΧΩΡΟΣ - ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΔΕΝ ΤΑ ΕΠΗΡΕΑΖΕΙ.ΟΠΟΤΕ ΑΝ ΠΕΙΡΑΞΟΥΜΕ ΤΟ ΕΝΑ ΤΟ ΑΛΛΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ''Χ'' ΘΑ ΥΠΟΣΤΕΙ ΚΙ'ΑΥΤΟ ΤΟ ΙΔΙΟ!ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ;"

    ΟΛΟ ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ ΔΗΜΗΤΡΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ "ΠΛΕΓΜΑ" ΧΡΟΝΙΚΩΝ ΓΡΑΜΜΩΝ ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ "ΠΛΕΓΜΑ" ΚΙΝΟΥΝΤΑΙ ΤΑ ΦΩΤΟΝΙΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ, ΑΥΤΟ ΤΟ "ΦΩΤΟΝΙΟ" ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΑΡΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ,ΤΟ ΠΛΕΓΜΑ ΑΠΟΤΕΛΕΙΤΕ ΑΠΟ ΣΥΜΜΕΤΡΙΚΕΣ ΣΤΡΕΒΛΩΣΕΙΣ,ΤΑ ΠΛΑΝΗΤΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ, ΟΤΑΝ ΦΤΑΝΕΙ ΣΕ ΜΙΑ ΣΤΡΕΒΛΩΣΗ ΦΡΕΝΑΡΕΙ ΣΤΑΜΑΤΑ..Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΥΤΗ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΝΑ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΝΕΙ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΚΑΙ ΠΕΡΝΩΝΤΑΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΦΩΤΕΙΝΟ ΦΑΣΜΑ ΜΕΤΑΤΡΕΠΕΤΑΙ ΣΕ ΥΛΗ ,ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΟ,ΠΡΩΤΟΝΙΟ,ΝΕΤΡΟΝΙΟ...Η ΑΛΛΙΩΣ Η ΤΡΙΑΙΝΑ ΤΟΥ ΠΟΣΕΙΔΩΝΑ ΚΟΙΝΩΣ ΜΕ ΤΗΝ "ΤΡΙΑΙΑΝΑ" ΑΝΑΚΙΝΟΥΜΕ ΤΟ ΧΩΡΟΧΡΟΝΙΚΟ ΡΕΥΣΤΟ...ΥΛΟΠΟΙΟΝΤΑΣ ΚΑΙ ΑΠΟΥΛΟΠΟΙΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΥΛΗ ΑΛΛΑ Η ΤΡΙΑΙΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΝΑ ΠΟΥ ΔΙΑΙΡΕΙΤΕ ΣΕ 3 ΜΕΡΗ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΧΑΝΕΙ ΤΗΝ ΑΡΧΙΚΗ ΤΟΥ ΣΥΜΜΕΤΡΙΑ..ΤΑ ΣΚΥΛΙΑ ΞΕΡΕΙΣ(ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΟΝΤΑ) ΔΙΑΙΣΘΑΝΟΝΤΑΙ ΤΟΝ ΘΑΝΑΤΟ ΤΟΥ ΑΦΕΝΤΙΚΟΥ ΤΟΥΣ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΕ ΜΕΓΑΛΗ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΑΠΟ ΑΥΤΟΝ ΚΑΙ ΘΡΗΝΟΥΝ ΟΥΡΛΙΑΖΟΝΤΑΣ...ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ ΔΗΛΑΔΗ ΤΗΝ ΧΩΡΟΧΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΤΑΡΧΗ ΤΟΥ ΠΛΕΓΜΑΤΟΣ.

    ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ ΟΤΑΝ ΛΕΣ ΟΤΙ " Η ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΓΗΙΝΕΣ ΑΠΟΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΙΝΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ ΜΕΤΡΗΣΗΣ ΧΡΟΝΟΥ " Η ΓΝΩΣΗ ΤΗΣ ΤΗΛΕΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΥΠΗΡΧΕ,ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ,ΑΛΛΑ ΚΑΛΑ ΠΡΟΦΥΛΑΓΜΕΝΗ ΑΠΟ ΤΟ "ΟΛΟΘΡΙΟ ΓΕΝΟΣ" ΚΑΙ ΑΔΑΕΙΣ ..ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΑΡΙΘΜΟΙ ΚΑΙ ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΗ ΘΕΩΡΙΑ...Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΕΙΠΑΜΕ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ...ΤΟ ΜΥΣΤΙΚΟ ΤΗΣ "ΤΗΛΕΜΕΤΑΦΟΡΑΣ" ΚΡΥΒΕΤΑΙ ΣΕ ΑΚΟΛΟΥΘΙΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΩΝ ΑΡΙΘΜΩΝ ΠΟΥ ΜΑΣ ΔΙΝΕΙ ΤΟ ΕΝΩΤΙΚΟ ΣΤΟΙΧΕΙΟ ΤΗΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ ΤΩΝ ΜΟΡΙΩΝ ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΤΗΝ ΥΛΗ.

    ΓΙΑ ΤΗΛΕΜΕΤΑΦΟΡΑ ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΜΙΛΗΣΕΙ Ο ΗΣΙΟΔΟΣ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΘΕΟΓΟΝΙΑ ΤΟΥ...ΒΕΒΑΙΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΤΙ ΚΡΥΒΕΤΑΙ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΛΕΞΗ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΓΙΑΤΙ ΑΑΚΡΙΒΩΣ ΜΑΣ ΜΙΛΑΝΕ ΟΙ ΠΡΟΓΟΝΟΙ ΜΑΣ....ΣΟΥ ΜΙΛΑΕΙ ΓΙΑ ΕΚΑΤΟΓΧΕΙΡΕΣ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΒΕΒΑΙΩΣ ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΕΚΑΤΟ ΧΕΡΙΑ..ΤΙ ΣΧΕΣΗ ΕΧΟΥΝ ΜΕ ΤΗΝ ΤΗΛΕΜΕΤΑΦΟΡΑ...ΟΤΙ ΚΑΙ Η ΛΕΞΗ ΕΚΑΣ ΚΑΙ Η ΕΚΑΤΗ...ΕΚΑΣ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΜΑΚΡΙΑ...ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟ ΤΟΥ Τ-Η-Λ-Ε ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΙΣΟ ΤΗΣ ΛΕΞΗΣ ΤΗΛΕ-ΜΕΤΑΦΟΡΑ.ΑΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΗΝ ΟΝΟΜΑΣΟΥΝ ΕΚΑΤΗ=ΗΕΚΑΤΗ=ΗΛΑΚΑΤΗ ΚΑΠΟΙΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΟ ΘΑ ΕΙΧΕ ....ΤΗΛΕΧΕΙΡΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΕΚΑΤΟΓΧΕΙΡ ΕΝ ΚΑΙ ΤΟ ΑΥΤΟ.ΤΗΛΕΧΕΙΡΙΣΜΟΣ ΕΝΟΣ "ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ" ΠΟΥ ΤΟ ΧΕΙΡΙΖΕΤΑΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΜΑΚΡΙΑ...."κλέψας ἀκαμάτοιο πυρὸς τηλέσκοπον αὐγὴν"

    564: Π-υρός Τ-ηλέσκοπον Α-υγήν ΠΩΣ ΤΟΝ ΕΛΕΓΑΝ ΤΟΝ ΗΦΑΙΣΤΟ ΑΛΛΙΩΣ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΑΙΓΥΠΤΟ;;ΜΗΠΩΣ Π-Τ-Α ;;ΑΡΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΑΝΕ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΕΝΑ "ΡΟΜΠΟΤ" ΑΛΛΑ ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ Η ΟΠΟΙΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΚΑΙ ΤΗΛΕΜΕΤΑΦΕΡΟΤΑΝΕ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΣΥΜΠΑΝ..."Πυρός ΤΗΛΕ-σκοπος Αυγή"...ΤΩΡΑ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΜΕ ΡΩΤΗΣΕΙ...ΚΑΙ ΤΙ ΕΓΙΝΑΝ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΘΑΥΜΑΣΙΑ ΚΑΙ ΕΞΑΙΣΙΑ ΕΡΓΑ ΠΟΥ ΦΤΙΑΧΤΗΚΑΝ ΩΡΕ ΔΙΓΕΝΗ;;ΠΟΛΥ ΑΠΛΑ ΑΠΟΣΥΝΑΡΜΟΛΟΓΗΘΗΚΑΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑΦΕΡΘΗΚΑΝ ΣΤΗΝ ΧΘΟΝΑ....ΤΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΗ ΙΣΤΟΡΙΑ...ΠΟΥ Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΑ ΠΟΔΙΑ ΜΟΥ.Η ΤΗΛΕΜΕΤΑΦΟΡΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ...ΧΑΧΑΧΑ ΕΔΩ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΟΥΜΕ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ :-)

    @ ΠΡΟΣ ΣΤΗΒ ΜΑΓΚΑΡΕΤ..
    https://www.youtube.com/watch?v=uQ9xfNn09eQ
    ΣΩΣΤΟΣΣΣΣ ΚΑΙ ΕΓΩ ΠΡΟΤΕΙΜΩ ΤΗΝ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΗ ΕΚΔΟΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ.

    ΔΙΓΕΝΗΣ ΑΚΡΙΤΑΣ.

    ReplyDelete
  13. Anonymous30/9/15 16:10

    @ ΣΤΗΒ ΜΑΓΚΑΡΕΤ..

    ΝΑ ΤΟ ΘΕΣΩ ΑΓΑΠΗΤΕ ΜΟΥ ΜΕ ΑΛΛΑ ΛΟΓΙΑ...ΤΟ ΦΩΣ ΕΙΝΑΙ Η ΑΡΧΗ ΚΑΙ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΣΤΟΝ ΧΩΡΟ ΤΗΣ ΚΒΑΝΤΙΚΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΚΑΙ ΑΣΤΡΟΦΥΣΙΚΗΣ.ΚΑΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ "ΤΗΛΕΜΕΤΑΦΕΡΘΕΙ" η ΑΛΛΙΩΣ ΝΑ "ΤΑΞΙΔΕΨΕΙ" ΜΕ ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΜΗΔΕΝΙΚΩΝ ΧΡΟΝΩΝ ..ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΔΙΑΝΟΗΤΙΚΗΣ ΧΡΟΝΟΠΥΛΗΣ.ΕΧΕΙ ΔΙΚΙΟ Η ΔΗΜΗΤΡΑ ΕΚΕΙ ΔΙΚΙΟ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗ...Ο ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ ΔΙΑ ΣΤΟΜΑΤΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΥ ΠΡΟΚΟΥ ΕΛΕΓΕ ΟΤΙ " Η ΣΚΟΠΙΜΟΣ ΚΙΝΗΣΗ (ΔΗΛΑΔΗ Η ΠΑΛΜΟ-ΔΟΝΗΣΗ) ΠΡΟΚΑΛΕΙ ΜΟΡΦΟΠΛΑΣΜΑΤΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ." Η ΙΣΧΥΡΟΤΕΡΗ ΔΥΝΑΜΗ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΣΥΜΠΑΝ ΕΙΝΑΙ Η "ΔΟΝΗΣΗ"-"ΠΑΛΜΟΣ" ΓΙΑΤΙ Η ΥΛΗ ΑΠΟ ΤΟ "ΕΝ ΔΥΝΑΜΕΙ" ΜΕΤΑΒΑΙΝΕΙ ΣΤΗΝ "ΕΝΕΡΓΕΙΑ"

    Υ.Γ ΗΧΟΣ=ΦΩΣ ΚΑΙ ΦΩΣ=ΗΧΟΣ ΤΑ ΗΧΟΦΑΣΜΑΤΙΚΑ ΠΕΔΙΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΣΑΝ ΚΑΙ ΟΙ ΚΟΥΡΗΤΕΣ.


    ΔΙΓΕΝΗΣ ΑΚΡΙΤΑΣ.

    ReplyDelete
  14. Anonymous30/9/15 21:49

    Διγενή
    Ο αριθμός "0" αποτελεί ένα διαστελλόμενο κύκλο… λόγο της πρόσκαιρης μετρικής παρούσας τρισδιάστατης στιγμής. Αποτελεί ένα ακόμα άβακα, ένα άβακα μουσικού μέτρου, όπως μπορεί να διακρίνει κάποιος στην εικόνα μιας διπλής κορυφαίας άποψης ελίκων ενός μορίου DNA. Εκεί η κοσμολογική σταθερά υφή είναι μηδενική,ομοίως και η {...}
    https://www.youtube.com/watch?v=ARr-g5hTmjw

    Στήβ Μαγκάρετ.

    ReplyDelete
  15. Anonymous1/10/15 00:15

    ΔΗΜΗΤΡΑ

    ΑΛΛΟ Η ...ΑΥΤΟ-ΤΗΛΕΜΕΤΑΦΟΡΑ, ΑΛΛΟ Η ΤΗΛΕΜΕΤΑΦΟΡΑ ΚΙ ΑΛΛΟ Η ΚΒΑΝΤΙΚΗ ΤΗΛΕΜΕΤΑΦΟΡΑ. ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΔΕΝ ΧΩΡΑ "ΑΥΤΟ"

    ΔΙΓΕΝΗ

    "ΤΟ ΦΩΣ ΕΙΝΑΙ Η ΑΡΧΗ ΚΑΙ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΣΤΟΝ ΧΩΡΟ ΤΗΣ ΚΒΑΝΤΙΚΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΚΑΙ ΑΣΤΡΟΦΥΣΙΚΗΣ"

    ΟΧΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ. ΕΧΩ ΚΙ ΑΛΛΕΣ ΕΝΣΤΑΣΕΙΣ ΣΤΑ ΓΡΑΦΟΜΕΝΑ ΣΟΥ, ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΙΣ ΓΡΑΨΩ ΕΔΩ ΤΩΡΑ


    ΣΤΗΒ ΜΑΚΓΚΑΡΕΤ

    "Ο αριθμός "0" αποτελεί ένα διαστελλόμενο κύκλο λόγω της πρόσκαιρης μετρικής παρούσας τρισδιάστατης στιγμής"

    ΔΙΑΣΤΕΛΛΟΜΕΝΟ;;; ΟΧΙ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΟΧΙ, "λόγω της πρόσκαιρης μετρικής παρούσας τρισδιάστατης στιγμής" . ΔΛΔ ΑΝ Η ΣΤΙΓΜΗ (ΕΞ , ΟΡΙΣΜΟΥ ΠΡΟΣΚΑΙΡΗ, ΕΚΤΟΣ ΙΣΩΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΧΩΡΟΧΡΟΝΙΚΕΣ ΒΡΟΓΧΟΔΙΝΕΣ ΚΙ ΑΥΤΟ ΜΟΝΟΝ ΓΙΑ ΤΟΝ "ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗ" ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΕΓΚΛΩΒΙΣΤΕΙ ΕΚΕΙ ΚΙ ΧΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΑΠΕΞΩ ) ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΜΕΤΡΙΚΗ ΚΑΙ ΜΗ ΤΡΙΣΔΙΑΣΤΑΤΗ ΤΟΤΕ ΤΟ "0" ΔΕΝ ΘΑ ΗΤΑΝ ΔΙΑΣΤΕΛΛΟΜΕΝΟ;;; (ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ) ΑΛΛΑ ΛΕΜΕ, ΡΩΤΩ ΒΑΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΤΥΠΩΣΗΣ ΣΟΥ. .

    ΚΑΜΜΙΑ ΚΟΣΜΟΛΟΓΙΚΗ ΣΤΑΘΕΡΑ (ΑΚΟΜΗ ΚΙ ΑΝ ΥΠΗΡΧΕ ΤΕΤΟΙΑ) ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ "ΜΗΔΕΝ" (0) ΜΕ ΤΗ ΕΝΝΟΙΑ ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΕΣΥ ΤΗΣ ΔΙΔΕΙΣ.

    ReplyDelete
  16. Anonymous1/10/15 10:32

    ΔΙΓΕΝΗ

    ΟΠΟΙΟΣ ΚΑΝΕΙ ΛΑΘΟΣ ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΛΕΕΙ ΑΡΛΟΥΜΠΕΣ. ΔΕΝ ΕΙΠΕ ΚΑΝΕΙΣ ΟΤΙ ΛΕΣ ΕΣΥ, ΕΓΩ, ΑΛΛΟΙ ΑΡΛΟΥΜΠΕΣ.

    ΕΙΔΙΚΑ ΓΙΑ ΤΟ ΦΩΣ ΚΙ ΑΝ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΑΡΧΗ-ΤΕΛΟΣ ΣΤΗΝ ΚΒΑΝΤΙΚΗ ΑΠΛΑ ΚΑΝΕΙΣ ΛΑΘΟΣ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ "ΦΩΣ" (ΣΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΜΟΡΦΗ ΤΟΥ) Ο ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΦΟΡΕΑΣ, ΜΕΤΑΔΟΤΗΣ ή/και ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ Η ΟΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΡΧΗ-ΤΕΛΟΣ ΣΤΗΝ ΚΒΑΝΤΙΚΗ ΚΑΙ ΑΣΤΡΟΦΥΣΙΚΗ.

    ΠΕΡΙ ΑΛΛΩΝ ΟΥΔΕΝ

    ReplyDelete
  17. Anonymous1/10/15 17:50

    ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ.ΚΟΥΡΗΤΗ ΣΥΜΦΩΝΩ.ΕΠΕΙΔΗ ΟΜΩΣ ΟΛΕΣ ΕΙΝΑΙ ''ΜΕΤΦΟΡΕΣ'' ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΜΟΡΦΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ - ΥΛΗΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΕΤΑΦΕΡΕΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ Η ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙ ΣΤΗΝ ΚΒΑΝΤΟΜΗΧΑΝΙΚΗ.ΓΙ'ΑΥΤΟ ΕΓΡΑΨΑ ΓΙΑ ΣΩΜΑΤΑ ΑΟΡΙΣΤΑ.Η ΥΛΗ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΚΑΙ Η ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΞΑΝΑ ΥΛΗ.ΑΥΤΑ ΤΑ ΔΥΟ (ΥΛΗ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΕΙΑ) ΜΠΟΡΟΥΝ ΚΑΙ ΕΝΑΛΛΑΣΟΝΤΑΙ ΚΑΙ Ν'ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΜΟΡΦΗ.ΕΝΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΣΕ ΜΙΑ ΣΚΗΝΗ ΣΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ.ΟΛΑ ΠΡΟΕΡΧΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΛΕΥΚΟ ΦΩΣ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΜΟΡΦΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΤΟΥ ΣΤΑΘΜΟΥ ΠΟΥ ΤΗΝ ΜΕΤΑΔΙΔΕΙ.ΤΑ ΕΙΧΕ ΔΙΔΑΞΕΙ Ο ΚΑΡΑΘΕΟΔΩΡΗΣ ΚΑΙ Ο ΕΒΡΑΙΟΣ Α'Ι'ΝΣΤΑΙΝ ΑΠΛΑ ΕΚΑΝΕ ΤΗΝ ΘΕΩΡΙΑ ΤΗΣ ΣΧΕΤΙΚΟΤΗΤΑΣ.ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ Ο ΧΩΡΟΣ ΚΑΙ Ο ΧΡΟΝΟΣ ΠΟΥ ΒΙΩΝΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΣΑΝ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΕΙΝΑΙ ΨΕΥΔΑΙΣΘΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΝΟΥ ΜΑΣ,ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ.ΓΙ'ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΕΝΑ ΣΩΜΑΤΙΔΙΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΜΦΑΝΙΣΤΕΙ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΣΕ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΜΙΑ ΘΕΣΕΙΣ - ΜΕΡΗ.ΤΩΡΑ ΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΤΗΣ ΕΜΠΛΟΚΗΣ - ΔΙΕΜΠΛΟΚΗΣ, ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΕΙ ΚΑΙ ΣΕ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΟ - ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ.ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΠΟΛΛΑ!ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΜΕ ΙΔΙΟ ΑΙΜΑ,ΓΟΝΕΙΣ ΚΑΙ ΠΑΙΔΙΑ,ΔΙΔΥΜΑ ΑΔΕΡΦΙΑ ΚΛΠ ΚΛΠ ΕΙΝΑΙ ΜΕΡΙΚΑ ΑΠ'ΑΥΤΑ...

    -ΔΗΜΗΤΡΑ-

    ReplyDelete
  18. Anonymous1/10/15 18:21

    -ΔΗΜΗΤΡΑ-

    ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΤΑ ΛΕΣ ΕΙΝΑΙ. Η ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΚΥΡΙΑ ΕΠΙΦΥΛΑΞΗ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ .."ΧΩΝΕΨΩ" ΤΗΝ ΤΗΛΕΜΕΤΑΦΟΡΑ ΙΣΩΣ ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ΚΑΤΑΝΟΗΤΗ ΚΑΙ ΣΥΝΟΨΙΖΕΤΑΙ ΣΤΟ ΕΞΗΣ.

    Η ΔΙΑΣΠΑΣΗ ΤΩΝ ΜΟΡΙΩΝ ΜΙΑΣ ΕΜΨΥΧΗΣ ΟΝΤΟΤΗΤΟΣ ΙΣΟΔΥΝΑΜΕΙ ΜΕ ΘΑΝΑΤΟ, ΟΠΟΤΕ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΕΙ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΕΣ ΑΥΤΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΤΟΝ ΣΥΝΟΔΕΥΟΥΝ. (ΟΠΟΙΕΣ ΝΟΜΙΖΕΙ Ο ΚΑΘΕΙΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΩΡΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΕΜΑ ΜΑΣ). ΟΠΩΣ ΑΝΑΦΕΡΘΕΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΥΝΑΤΟΤΗΣ Η ΟΝΤΟΤΗΤΑ ΑΥΤΗ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΞΑΝΑ-ΜΑΖΕΨΕΙ ΣΥΝΕΙΔΗΤΑ (ή ΑΥΤΟΜΑΤΑ) ΚΙ ΕΦΟΣΟΝ ΕΧΕΙ ΔΙΔΑΧΘΕΙ, ΕΚΠΑΙΔΕΥΘΕΙ, ΕΧΕΙ ΕΠΙΓΝΩΣΗ Κ.Λ.Π ΟΛΑ ΤΑ ΜΟΡΙΑ (ΑΤΟΜΑ, ΜΙΚΡΟΜΟΡΙΑ, ΣΩΜΑΤΙΔΙΑ, ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ , ΟΤΙ ΘΕΣ ΒΑΛΕ) ΑΥΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΞΑΝΑΣΥΝΔΕΣΕΙ ΕΠΙΤΥΧΩΣ ΣΕ ΑΛΛΟ ΧΩΡΟ. ΕΞΌΥ ΚΑΙ Η ΤΗΛΕΜΕΤΑΦΟΡΑ.

    ΕΑΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΚΑΛΩΣ ΑΥΤΟ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΤΕ ΚΙ ΕΣΥ ΚΑΙ Ο ΔΙΓΕΝΗΣ .

    ΑΚΟΜΗ ΚΙ ΑΝ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΕΦΙΚΤΟ ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΠΩΣ Η ΟΝΤΟΤΗΤΑ ΑΥΤΗ Η ΙΔΙΑ ΤΟ ΕΚΑΝΕ ΣΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΗΣ. ΟΠΟΤΕ ΑΔΟΚΙΜΩΣ ΤΟ ΟΝΟΜΑΣΑ ΕΓΩ... "ΑΥΤΟ-ΤΗΛΕΜΕΤΑΦΟΡΑ".

    ΙΣΧΥΡΙΖΕΣΑΙ ΠΩΣ ΑΥΤΗ Η ΔΥΝΑΤΟΤΗΣ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΕΝΣΥΝΕΙΔΗΤΗΣ ΟΝΤΟΤΗΤΟΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΥΦΙΣΤΑΤΑΙ ΑΚΟΜΗ ΚΙ ΑΝ ΑΛΛΟΣ ΤΡΙΤΟΣ ΔΙΑΣΠΑΣΕΙ ΣΤΑ ΕΞ ΩΝ ΣΥΝΕΤΕΘΗ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΟΝΤΟΤΗΤΑ; ΕΑΝ ΝΑΙ ΤΟΤΕ ΑΥΤΗ Η ΟΝΤΟΤΗΤΑ ΘΑ ΗΤΑΝ ΑΘΑΝΑΤΗ. ΑΛΛΑ ΕΣΤΩ ΚΙ ΟΤΙ ΟΝΤΩΣ ΑΥΤΗ Η ΟΝΤΟΤΗΤΑ Η ΕΧΟΥΣΑ ΕΠΙΓΝΩΣΗ Κ.Λ.Π ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΑΥΤΟ, ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΤΕΤΟΙΕΣ ΕΠΙΓΝΩΣΙΑΚΕΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΞΑΝΑ ΣΥΝΕΤΕΘΟΥΝ, ΟΠΟΤΕ ΟΛΟΙ ΘΑ ΚΑΤΕΛΗΓΑΝ ΜΕ ΤΙΣ ΓΝΩΣΤΕΣ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ.

    ΕΠΙΠΛΕΟΝ, Η ΟΠΟΙΑ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗ ΠΡΟΟΔΟΣ ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΤΕ ΣΕ ΘΕΣΗ ΝΑ ΚΑΤΑΓΡΑΨΕΙ ΕΠΙΤΥΧΩΣ ΠΡΟ ΤΗΣ ΔΙΑΛΥΣΕΩΣ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ ΟΛΑ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΠΟΥ ΤΟ ΣΥΝΘΕΤΟΥΝ ΜΕ ΚΟΡΥΦΑΙΟ ΜΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΗΝ ΜΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗΣ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΑΛΛΑ ΚΙ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΕΜΠΕΙΡΙΩΝ ΠΟΥ ΑΥΤΟ ΤΟ ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΟ ΘΑ ΕΧΕΙ ΒΙΩΣΕΙ ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΤΗΣ ΤΗΛΕΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΤΟΥ.

    ΑΡΑ Η ΟΠΟΙΑ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΔΕΝ ΘΑ ΕΠΙΤΥΧΕΙ ΠΑΡΑ... ΤΗΝ ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΣΚΕΥΩΝ , ΚΕΝΩΝ ΑΨΥΧΩΝ ΔΟΧΕΙΩΝ ΣΩΜΑΤΩΝ, ΕΚΤΟΣ ΕΑΝ ΑΝΑΛΥΘΕΙ ΕΠΑΡΚΩΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΓΡΑΦΕΙ ΠΛΗΡΩΣ ΚΑΙ Η ΙΔΙΑ Η "ΨΥΧΗ" ή ΟΛΟΙ (ΚΙ ΕΑΝ ΕΙΝΑΙ ΕΦΙΚΤΟΣ Ο ΔΙΚΟΣ ΣΑΣ ΙΣΧΥΡΙΣΜΟΣ) ΑΠΟΚΤΗΣΟΥΝ ΤΙΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ ΤΗΣ ΙΔΙΑΙΤΕΡΗΣ ΟΝΤΟΤΗΤΟΣ, ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΑΤΕ ΚΙ ΗΤΑΝ Ο ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ ΑΣ ΠΟΥΜΕ.

    ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΤΩΡΑ ΤΗΝ ΔΥΣΚΟΛΙΑ ΣΤΗΝ ..."ΧΩΝΕΨΗ" ΠΟΥ ΜΟΥ ΠΡΟΞΕΝΕΙ ΤΟ ΟΛΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΤΗΛΕΜΕΤΑΦΟΡΑΣ;

    ReplyDelete
  19. Anonymous1/10/15 19:19

    ΚΟΥΡΗΤΗ ΕΓΡΑΨΕΣ..."ΕΑΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΚΑΛΩΣ ΑΥΤΟ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΤΕ ΚΙ ΕΣΥ ΚΑΙ Ο ΔΙΓΕΝΗΣ ."

    ΑΚΡΙΒΩΣ ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΗΝ ΔΗΜΗΤΡΑ...ΑΠΛΑ ΤΑ ΛΕΜΕ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΟΡΟΛΟΓΙΑ,ΑΛΛΑ ΣΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ.ΕΠΙΣΗΣ ΛΕΣ...
    "Η ΔΙΑΣΠΑΣΗ ΤΩΝ ΜΟΡΙΩΝ ΜΙΑΣ ΕΜΨΥΧΗΣ ΟΝΤΟΤΗΤΟΣ ΙΣΟΔΥΝΑΜΕΙ ΜΕ ΘΑΝΑΤΟ"

    ΟΧΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ...ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΗΝ ΥΛΗ=ΣΩΜΑ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΤΗΛΕΜΕΤΑΦΕΡΕΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΤΙ-ΥΛΗ=ΨΥΧΗ,ΑΛΛΩΣΤΕ Η ΨΥΧΗ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΠΑΡΑ ΕΝΑ ΣΥΝΟΛΟ ΑΣ ΠΟΥΜΕ "ΦΩΤΟΝΙΩΝ" ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΛΜΟΔΟΝΗΣΗ ΠΡΟΚΑΛΕΙΤΑΙ ΜΟΡΦΟΠΛΑΣΜΑΤΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΔΗΛΑΔΗ Η ΚΟΣΜΙΚΗ ΥΛΗ ΓΙΝΕΤΑΙ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΚΑΙ Η ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΥΛΗ...ΑΠΛΗ ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΕΙΝΑΙ....ΥΛΗ-ΥΠΕΡΥΛΗ-ΑΝΤΙΥΛΗ..ΕΚΕΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΥΣΤΙΚΟ...ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΜΙΚΡΟΜΟΡΙΑΚΕΣ ΜΙΚΡΕΣ "ΜΟΝΑΔΕΣ" ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ (ΑΣ ΤΟ ΠΩ ΕΤΣΙ) ..ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΤΕΛΗ ΑΤΟΜΑ,ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΩΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΥΠΟΑΤΟΜΙΚΩΝ ΣΩΜΑΤΙΔΙΩΝ ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟ ΤΗΣ ΣΥΜΠΑΓΟΥΣ ΥΠΗΣ....ΑΚΟΜΑ Η ΓΗΙΝΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΕΙ ΑΝΑΚΑΛΥΨΕΙ ΑΥΤΟ...ΣΤΟ ΜΑΚΡΙΝΟ ΜΕΛΛΟΝ ΝΑΙ.ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΑ ΤΜΗΜΑ ΜΟΡΙΑΚΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΓΝΩΣΤΟ ΣΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ...ΤΗΛΕΜΕΤΑΦΟΡΑ ΣΕ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ ΝΑΙ ΙΣΩΣ ΤΟ ΕΠΙΤΥΧΟΥΝ...ΑΛΛΑ ΤΗΝ ΤΗΛΕΜΕΤΑΦΟΡΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΩΝ ΟΝΤΩΝ ΜΕ ΨΥΧΗ ΚΑΙ ΠΝΕΥΜΑ ΟΧΙ ΑΚΟΜΑ.

    ΒΕΒΑΙΑ ΜΕ ΕΝΑΝ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟ ΘΑ ΓΙΝΕΙ Η ΤΗΛΕΜΕΤΑΦΟΡΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΩΝ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΩΝ..ΜΟΝΟ ΣΤΟ ΥΠΑΡΧΩΝ ΧΩΡΟΧΡΟΝΙΚΟ ΣΥΝΕΧΕΣ ΚΑΙ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΔΙΑΣΤΑΣΗΣ...Η ΜΟΝΗ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΝΑ ΥΛΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΧΩΡΟΧΡΟΝΙΚΟ ΣΥΝΕΧΕΣ ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΣΗΜΕΙΟ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Η ΑΘΗΝΑ....ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΜΟΝΟ ΣΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ.

    ΤΟ "ΚΛΕΙΔΙ" ΕΙΝΑΙ ΣΤΟΥΣ ΜΟΡΙΑΚΟΥΣ ΚΡΑΔΑΣΜΟΥΣ...ΟΠΩΣ Η ΥΛΗ ΕΤΣΙ ΚΑΙ Η ΨΥΧΗ "ΔΟΝΕΙΤΑΙ"...ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΗΛΕΜΕΤΑΦΕΡΕΙΣ ΑΝΘΡΩΠΟ-ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ-ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΔΙΑΣΤΗΜΟΠΛΟΙΟ...ΣΤΗΝ ΑΛΛΗ ΑΚΡΗ ΤΟΥ ΓΑΛΑΞΙΑ ΣΟΥ.ΞΕΡΩ ΘΑ ΕΧΕΙΣ ΣΙΓΟΥΡΑ ΕΝΣΤΑΣΕΙΣ ΑΛΛΑ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ;;

    ΔΙΓΕΝΗΣ ΑΚΡΙΤΑΣ.

    ReplyDelete
  20. Anonymous1/10/15 22:24

    ΚΑΤΑΝΟΗΤΑ ΟΛΑ ΟΣΑ ΓΡΑΦΕΙΣ...ΝΑΙ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΕΡΓΟ ΚΑΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΑΥΤΗ Η ΤΗΛΕΜΕΤΑΦΟΡΑ ΕΜΨΥΧΩΝ ΟΝΤΩΝ.ΘΥΜΙΖΕΙ STAR TREK! ΑΛΛΑ ΟΠΩΣ ΕΓΡΑΨΑ, Η ΥΛΗ ΓΙΝΕΤΑΙ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΟ.ΟΠΟΤΕ ΟΤΑΝ Η ΚΑΡΔΙΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΝΑ ΧΤΥΠΑΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΣΩΜΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΕΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΓΗ, ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΠΩΣ ΟΛΑ ΕΧΟΥΝ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ! ΘΑΝΑΤΟΣ ΣΤΟ ΣΩΜΑ ΝΑΙ (ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΑΛΛΑΖΕΙ ΜΟΡΦΗ ΚΑΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΕΝΕΡΓΕΙΑ) ΑΛΛΑ... ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΨΥΧΗ!MENOYN TA ΚΟΥΑΡΚ - ΑΝΤΙΚΟΥΑΡΚ (ΘΕΤΙΚ0 - ΑΡΝΗΤΙΚΟ ΦΟΡΤΙΟ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ).ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΨΥΧΗ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΚΑΙ ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΠΩΣ ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ...ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΤΕΚΜΗΡΙΩΜΕΝΑ (ΠΕΡΙ ΚΟΥΑΡΚ).

    -ΔΗΜΗΤΡΑ-

    ReplyDelete
  21. Anonymous1/10/15 22:31

    ΑΥΤΟ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΩΡΑΙΑ ΜΑΣ ΣΥΖΗΤΗΣΗ:

    https://www.youtube.com/watch?v=BPc37EJcvZU

    -ΔΗΜΗΤΡΑ-


    ReplyDelete