Η ανάπτυξη μαχητικών αεροσκαφών της Πολεμικής Αεροπορίας στην Βουλγαρία σε μόνιμη βάση, στο πλαίσιο μιας αποστολής αστυνόμευσης από το ΝΑΤΟ του εναέριου χώρου της Βουλγαρίας, είναι ένα από τα σενάρια που εξετάζεται στην Βουλγαρία, για να αντιμετωπιστεί το μείζον πρόβλημα που έχει δημιουργηθεί στην Βουλγαρική Πολεμική Αεροπορία, σε συνδυασμό με την ασφάλεια ενός τρένου υψηλών ταχυτήτων. Όπως αναφέρθηκε πρόσφατα, η αεροπορική δύναμη της χώρας βρίσκεται σε χείριστη λειτουργική κατάσταση. Επιπλέον, έχει ανακύψει θέμα με τα λιγοστά μαχητικά MiG-29 που διαθέτει, τα οποία δεν έχουν εγκατεστημένα συστήματα πλοήγησης στα πρότυπα που επιβάλλει η Ευρωπαϊκή Ένωση και το ΝΑΤΟ. Για την περίπτωση που ο αμυντικός προϋπολογισμός δεν καταφέρει να απελευθερώσει τα απαραίτητα κονδύλια ύψους 30 εκατομμυρίων λέβα για την αγορά σύγχρονων συστημάτων δορυφορικής πλοήγησης GPS, η Βουλγαρική Πολεμική Αεροπορία δεν θα είναι σε θέση να αντικαταστήσει τις υφιστάμενες συσκευές στα μαχητικά αεροσκάφη της.
Το τεχνικό αυτό θέμα έχει ανακύψει σε σχέση με το τρένο υψηλών ταχυτήτων στην γραμμή Πλόβντιβ-Σβίλενγκραντ, το οποίο χρησιμοποιεί το ίδιο φάσμα συχνοτήτων με τα βουλγαρικά MiG-29. Η συγκεκριμένη σιδηροδρομική γραμμή, η οποία χρηματοδοτείται από κονδύλια της Ευρωπαϊκής Ένωσης πρέπει να «τρέξει» από την 1η Σεπτεμβρίου, σύμφωνα με το αρχικό χρονοδιάγραμμα, για να αποφευχθούν κυρώσεις της ΕΕ και πρόστιμο ύψους 200 εκατομμυρίων λέβα. Εάν δεν επιλυθεί το θέμα με το φάσμα συχνοτήτων, για να αποφευχθεί ότι μια μέρα ένα μαχητικό θα μπορούσε να «σκαρφαλώσει» πάνω σε ένα τρένο, τα λιγοστά εναπομείναντα μαχητικά θα πρέπει να καθηλωθούν στο έδαφος. Αυτό με την σειρά του έρχεται σε αντίθεση με τις δεσμεύσεις της Βουλγαρίας για την αστυνόμευση του εναέριου χώρους της, ως μέρος του ολοκληρωμένου συστήματος αεράμυνας του ΝΑΤΟ.
http://www.fox2magazine.net/
http://www.fox2magazine.net/
No comments :
Post a Comment