Από βούρτσες, πιρούνια, μαξιλάρια, σόμπες θέρμανσης, τρανσίστορ, πολυβόλα, οχήματα, άρματα μάχης μέχρι και αεροσκάφη επίθεσης Su-25, σε καιρούς δημοσιονομικών περιορισμών, οι οποίοι διαρκούν τώρα για πάνω από δύο δεκαετίες. Το Υπουργείο Άμυνας διατηρεί μια διαδικτυακή πύλη για τον σκοπό αυτό. Σύμφωνα με το Υπουργείο Άμυνας της Βουλγαρίας, κατά το 2012 επιτεύχθηκαν έσοδα ρεκόρ με πάνω από 62 εκατομμύρια λέβα. Στις τακτικές δημοπρασίες που διοργανώνονται, η τελευταία έχει ανακοινωθεί προ ημερών, μπορούν να λάβουν μέρος και ιδιώτες.
Το τεύχος Μαΐου του περιοδικού Air International κυκλοφόρησε μια έκθεση σχετικά με την ετοιμότητα της αεροπορικής δύναμης της Αργεντινής. Τα στοιχεία στην έκθεση αυτή προέρχονται από αναφορές του Julio Martinez, μέλος του κοινοβουλίου της Αργεντινής. Σύμφωνα με τις πληροφορίες που περιέχονται στο έγγραφο, μόνο το 16% του στόλου της Πολεμικής Αεροπορίας Αργεντινής μπορεί να θεωρηθεί έτοιμο για μάχη. Για λόγους σύγκρισης, το αντίστοιχο ποσοστό είναι 50% για την Πολεμική Αεροπορία της Βραζιλίας και της Χιλής (η Αργεντινή είχε ένα ανάλογο ποσοστό το 2001-2003), και 75% για την Αμερικανική Πολεμική Αεροπορία και την Γαλλική Πολεμική Αεροπορία. Το 2005-2010, το επίπεδο ετοιμότητας της αεροπορικής δύναμης της Αργεντινής είχε μειωθεί στο 30%. Σημειώνεται ότι οι υφιστάμενοι δείκτες για την λειτουργικότητα του στόλου είναι οι χειρότεροι από τον πόλεμο των Φώκλαντ με τη Βρετανία το 1982. Η έκθεση παρέχει επίσης συμπληρωματικές πληροφορίες σχετικά με τα ατυχήματα του στόλου. Έτσι, η πιο πρόσφατη καταστροφή έλαβε χώρα το Φεβρουάριο, όταν συνετρίβη βομβαρδιστικό Α-4AR Skyhawk (C-902), ως αποτέλεσμα του προβλήματος με τον κινητήρα. Αυτό μείωσε τον αριθμό των ετοιμοπόλεμων Skyhawk σε 7 αεροσκάφη, από τις συνολικά 36 που προηγουμένως είχαν αγοραστεί από το Αμερικανικό Σώμα των Πεζοναυτών το 1997, κατά τη διάρκεια της προεδρίας του Κάρλος Μένεμ.
Σύμφωνα με την έκθεση, σε λειτουργία παραμένουν μόνο 14 από τα 53 Dassault Mirage III που αγοράστηκαν το 1968. Τα εναπομείναντα αεροσκάφη είναι σε κακή κατάσταση και πετούν μόνο σε καλές καιρικές συνθήκες. Από τα 200 IA-58 Pucara που κατασκευάστηκαν στο εργοστάσιο της FA, παραμένουν μόνο 34 σε λειτουργία, από τα 90 εκπαιδευτικά Beech B-45 Mentor, και 27 (από τα 30 που αγοράστηκαν) εκπαιδευτικά αεροσκάφη Embraer EMB -312A Tucano. «Tα Tucano βρίσκoνται στη μέση της ζωής, παρουσιάζουν σημαντικά προβλήματα συντήρησης, σε συνδυασμό με την έλλειψη υλικοτεχνικής υποστήριξης, ως αποτέλεσμα της απουσίας των προμηθευτών εξαρτημάτων στην τοπική αγορά και την έλλειψη ενδιαφέροντος για την κάλυψη των αναγκών από διεθνείς εταιρίες», ανέφερε νωρίτερα η διαδικτυακή πύλη clarin.com που επικαλείται επίσης την σχετική έκθεση. Το βασικό συμπέρασμα είναι ότι από τα 10 αεροσκάφη, μόνο 01.05 έως 01.07 είναι ανά ημέρα σε υπηρεσία. Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, τα δεδομένα θα μπορούσαν να είναι ακόμη χειρότερα. Επιπλέον, η έκθεση αναφέρει ότι η δραματική μείωση των αεροσκαφών έχει επηρεάσει αρνητικά τη διατήρση του αριθμού των πιλότων της Πολεμικής Αεροπορίας της Αργεντινής.
http://www.fox2magazine.net/
ΠΙΚΡΟΧΟΛΟ ΣΧΟΛΙΟ "ΙΣΧΥΣ": ΕΛΛΑΔΑ: ...ΠΡΟΣΕΧΩΣ
Το τεύχος Μαΐου του περιοδικού Air International κυκλοφόρησε μια έκθεση σχετικά με την ετοιμότητα της αεροπορικής δύναμης της Αργεντινής. Τα στοιχεία στην έκθεση αυτή προέρχονται από αναφορές του Julio Martinez, μέλος του κοινοβουλίου της Αργεντινής. Σύμφωνα με τις πληροφορίες που περιέχονται στο έγγραφο, μόνο το 16% του στόλου της Πολεμικής Αεροπορίας Αργεντινής μπορεί να θεωρηθεί έτοιμο για μάχη. Για λόγους σύγκρισης, το αντίστοιχο ποσοστό είναι 50% για την Πολεμική Αεροπορία της Βραζιλίας και της Χιλής (η Αργεντινή είχε ένα ανάλογο ποσοστό το 2001-2003), και 75% για την Αμερικανική Πολεμική Αεροπορία και την Γαλλική Πολεμική Αεροπορία. Το 2005-2010, το επίπεδο ετοιμότητας της αεροπορικής δύναμης της Αργεντινής είχε μειωθεί στο 30%. Σημειώνεται ότι οι υφιστάμενοι δείκτες για την λειτουργικότητα του στόλου είναι οι χειρότεροι από τον πόλεμο των Φώκλαντ με τη Βρετανία το 1982. Η έκθεση παρέχει επίσης συμπληρωματικές πληροφορίες σχετικά με τα ατυχήματα του στόλου. Έτσι, η πιο πρόσφατη καταστροφή έλαβε χώρα το Φεβρουάριο, όταν συνετρίβη βομβαρδιστικό Α-4AR Skyhawk (C-902), ως αποτέλεσμα του προβλήματος με τον κινητήρα. Αυτό μείωσε τον αριθμό των ετοιμοπόλεμων Skyhawk σε 7 αεροσκάφη, από τις συνολικά 36 που προηγουμένως είχαν αγοραστεί από το Αμερικανικό Σώμα των Πεζοναυτών το 1997, κατά τη διάρκεια της προεδρίας του Κάρλος Μένεμ.
Σύμφωνα με την έκθεση, σε λειτουργία παραμένουν μόνο 14 από τα 53 Dassault Mirage III που αγοράστηκαν το 1968. Τα εναπομείναντα αεροσκάφη είναι σε κακή κατάσταση και πετούν μόνο σε καλές καιρικές συνθήκες. Από τα 200 IA-58 Pucara που κατασκευάστηκαν στο εργοστάσιο της FA, παραμένουν μόνο 34 σε λειτουργία, από τα 90 εκπαιδευτικά Beech B-45 Mentor, και 27 (από τα 30 που αγοράστηκαν) εκπαιδευτικά αεροσκάφη Embraer EMB -312A Tucano. «Tα Tucano βρίσκoνται στη μέση της ζωής, παρουσιάζουν σημαντικά προβλήματα συντήρησης, σε συνδυασμό με την έλλειψη υλικοτεχνικής υποστήριξης, ως αποτέλεσμα της απουσίας των προμηθευτών εξαρτημάτων στην τοπική αγορά και την έλλειψη ενδιαφέροντος για την κάλυψη των αναγκών από διεθνείς εταιρίες», ανέφερε νωρίτερα η διαδικτυακή πύλη clarin.com που επικαλείται επίσης την σχετική έκθεση. Το βασικό συμπέρασμα είναι ότι από τα 10 αεροσκάφη, μόνο 01.05 έως 01.07 είναι ανά ημέρα σε υπηρεσία. Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, τα δεδομένα θα μπορούσαν να είναι ακόμη χειρότερα. Επιπλέον, η έκθεση αναφέρει ότι η δραματική μείωση των αεροσκαφών έχει επηρεάσει αρνητικά τη διατήρση του αριθμού των πιλότων της Πολεμικής Αεροπορίας της Αργεντινής.
http://www.fox2magazine.net/
ΠΙΚΡΟΧΟΛΟ ΣΧΟΛΙΟ "ΙΣΧΥΣ": ΕΛΛΑΔΑ: ...ΠΡΟΣΕΧΩΣ
No comments :
Post a Comment