Το Γερμανικό Ναυτικό παρήγγειλε έξι υποβρύχια - δύο χρόνια αργότερα, σε σχέση με την παραγγελία των τεσσάρων υποβρυχίων του Πολεμικού Ναυτικού στην Ελλάδα. Από το ίδιο κατασκευαστικό σχήμα, το ίδιο εταιρικό σχήμα, το ίδιο σχέδιο, την ίδια τεχνολογία, τα ίδια συστήματα. Το Γερμανικό Ναυτικό βάφτισε την προηγούμενη βδομάδα το έκτο, και τελευταίο υποβρύχιο της παραγγελίας του - το υποβρύχιο αίσχος στην Ελλάδα συνεχίζεται, εξαιρουμένου του "Παπανικολή", το οποίο κατασκευάστηκε στο Κίελο. O υποβρύχιος στόλος του Γερμανικού Ναυτικού έχει σχεδόν ολοκληρωθεί. Την Τετάρτη της προηγούμενης βδομάδας, το τελευταίο από τα έξι υψηλής τεχνολογίας κλάσης U212A βαφτίστηκε στο Κίελο της Γερμανίας. Το "U32" αναμένεται να τεθεί σε επιχειρησιακή λειτουργία το 2014. Το αδελφό σκάφος της κλάσσης 212A - ένα υποβρύχιο με εξαιρετικά μειωμένη ακουστική και θερμική υπογραφή, δεν γέρνει επίσης - αντ'αυτού, καταρρίπτει καταδυτικά ρεκόρ.
Σύμφωνα με τον κατασκευαστή TKMS, το"U32" κατά τη διάρκεια ενός πρόσφατου ταξιδού στις ΗΠΑ, για μία άσκηση, πορεύθηκε σε κατάδυση για 18 ημέρες, κάτι το οποίο αποτελεί ρεκόρ για μη πυρηνικά υποβρύχια. Το 57 μέτρων μήκους "U36" είναι το τελευταίο προγραμματισμένο νέο υποβρύχιο για το Γερμανικό Ναυτικό. Το αδελφό σκάφος "U35" αναμένεται να παραδοθεί πριν το τέλος του έτους στο Γερμανικό Ναυτικό. Το υποβρύχιο "U36" είναι το δεύτερο από τα δύο υποβρύχια κλάσης U212A που ανήκει στην δεύτερη παραγωγική παρτίδα. Με δεδομένη την ανάδυση νέων τεχνολογικών εξελίξεων στο σχεδιασμό, έγιναν ορισμένες τροποποιήσεις - η δεύτερη παρτίδα παραγωγής διαφέρει από την πρώτη σε ορισμένα σημεία και διάφορα συστήματα, συμπεριλαμβανομένης της μονάδας αναερόβιας πρόωσης (AIP). Σύμφωνα με την TKMS και το Ιταλικό Ναυτικό επέλεξε δύο υποβρύχια της δεύτερης γραμμής παραγωγής. Τα υποβρύχια θα κατασκευαστούν στην Ιταλια από την Fincantieri.
No comments :
Post a Comment