ΑΡΙΣΤΕΡΑ: Το αεροσκάφος με βλήμα κατά στόχων επιφανείας ΑGM-84 Ηarpoon στις 22 Οκτωβρίου 2003.
ΔΕΞΙΑ: Το 045 ανάμεσα σε τέσσερα F-16C/D Block 52 της Αιγυπτιακής Πολεμικής Αεροπορίας στις 13 Απριλίου 2013 στο αεροδρόμιo Lajes στις Αζόρες, 13 Απριλίου 2013.
Το αεροσκάφος F-16C Block 50 της Πολεμικής Αεροπορίας με serial number 045 (USAF: s/n 93-1045) φωτογραφήθηκε στις 13 Απριλίου στις νήσους Αζόρες και πιθανότατα βρίσκεται ήδη σε Ελληνικό έδαφος. Σύμφωνα με το ΑviationLive, το 045 παρέμεινε επί μακρό χρονικό διάστημα στις ΗΠΑ όπου χρησιμοποιήθηκε για την πιστοποίηση οπλικών συστημάτων καθώς και δοκιμές των ηλεκτρονικών συστημάτων για τα αεροσκάφη των προγραμμάτων Peace Xenia II, III και ΙV.
ΑΡΙΣΤΕΡΑ: Άφεση θερμοβολίδων από τo 045 το 1999. Το αεροσκάφος φέρει βλήμα αντι-ραντάρ AGM-88 HARM
ΔΕΞΙΑ: Εμφανής η κεραία του Link 16 κάτω από κάτω από τον αεραγωγό, 17 Οκτωβρίου 2007.
Το συγκεκριμένο αεροσκάφος θα μπορούσε να χαρακτηρισθεί ως το πρώτο εκσυγχρονισμένο F-16 της Πολεμικής Αεροπορίας καθώς ανήκει στην έκδοση των Block 50 αλλά φέρει ηλεκτρονικά συστήματα (υπολογιστή αποστολής, σύστημα αυτοπροστασίας και ζεύξη δεδομένων Link-16) των Block 52+ Αdvanced. Πληροφορίες του f-16.net αναφέρουν ότι το αεροσκάφος εντάχθηκε σε υπηρεσία τον Απρίλιο του 2000 με την 347 Μοίρα για να βρεθεί ξανά στην Αεροπορική Βάση Edwards το 2005 με τα χρώματα της 412 Πτέρυγας Δοκιμών (412th TW). Κατ΄άλλες πηγές, το 045 δεν εγκατέλειψε ποτέ τις ΗΠΑ. Η ΠΑ θα μπορούσε να αποσαφηνίσει την κατάσταση του 045 με σχετική ανακοίνωση.
Bίντεο από δοκιμές του 045 με βόμβες JDAM 2.000 λιβρών:
http://strategyreports.wordpress.com/
ΔΕΞΙΑ: Το 045 ανάμεσα σε τέσσερα F-16C/D Block 52 της Αιγυπτιακής Πολεμικής Αεροπορίας στις 13 Απριλίου 2013 στο αεροδρόμιo Lajes στις Αζόρες, 13 Απριλίου 2013.
Το αεροσκάφος F-16C Block 50 της Πολεμικής Αεροπορίας με serial number 045 (USAF: s/n 93-1045) φωτογραφήθηκε στις 13 Απριλίου στις νήσους Αζόρες και πιθανότατα βρίσκεται ήδη σε Ελληνικό έδαφος. Σύμφωνα με το ΑviationLive, το 045 παρέμεινε επί μακρό χρονικό διάστημα στις ΗΠΑ όπου χρησιμοποιήθηκε για την πιστοποίηση οπλικών συστημάτων καθώς και δοκιμές των ηλεκτρονικών συστημάτων για τα αεροσκάφη των προγραμμάτων Peace Xenia II, III και ΙV.
ΑΡΙΣΤΕΡΑ: Άφεση θερμοβολίδων από τo 045 το 1999. Το αεροσκάφος φέρει βλήμα αντι-ραντάρ AGM-88 HARM
ΔΕΞΙΑ: Εμφανής η κεραία του Link 16 κάτω από κάτω από τον αεραγωγό, 17 Οκτωβρίου 2007.
Το συγκεκριμένο αεροσκάφος θα μπορούσε να χαρακτηρισθεί ως το πρώτο εκσυγχρονισμένο F-16 της Πολεμικής Αεροπορίας καθώς ανήκει στην έκδοση των Block 50 αλλά φέρει ηλεκτρονικά συστήματα (υπολογιστή αποστολής, σύστημα αυτοπροστασίας και ζεύξη δεδομένων Link-16) των Block 52+ Αdvanced. Πληροφορίες του f-16.net αναφέρουν ότι το αεροσκάφος εντάχθηκε σε υπηρεσία τον Απρίλιο του 2000 με την 347 Μοίρα για να βρεθεί ξανά στην Αεροπορική Βάση Edwards το 2005 με τα χρώματα της 412 Πτέρυγας Δοκιμών (412th TW). Κατ΄άλλες πηγές, το 045 δεν εγκατέλειψε ποτέ τις ΗΠΑ. Η ΠΑ θα μπορούσε να αποσαφηνίσει την κατάσταση του 045 με σχετική ανακοίνωση.
Bίντεο από δοκιμές του 045 με βόμβες JDAM 2.000 λιβρών:
http://strategyreports.wordpress.com/
No comments :
Post a Comment