Μήπως, λέμε μήπως, ήταν δωράκι προς τα φαληρίζοντα συστημικά ΜΜΕ; Την εποχή της κρίσης, μια δημόσια εταιρεία δαπανά εκατομμύρια ευρώ για να διαφημιστεί! Συγκεκριμένα, ποσό 3 εκατ. ευρώ προβλέπεται για τη διαφημιστική καμπάνια της ΔΕΗ, σύμφωνα με απάντηση του προέδρου και διευθύνοντος συμβούλου της Επιχείρησης, Αρθούρου Ζερβού, στη Βουλή. «Η ΔΕΗ ΑΕ ως εισηγμένη εταιρεία οφείλει να πραγματοποιεί επικοινωνιακές ενέργειες ενημερώνοντας το σύνολο των ενδιαφερομένων μερών και ιδιαίτερα τα 7,3 εκατομμύρια πελάτες της σχετικά με όλο το φάσμα των δραστηριοτήτων της», αναφέρει ο κ. Ζερβός και προσθέτει ότι «η Επιχείρηση οφείλει να ενημερώσει την Κοινή Γνώμη σχετικά με το πολύ σημαντικό αναπτυξιακό, κοινωνικό και περιβαλλοντικό της έργο, αλλά και παράλληλα να προβάλλει με ειλικρίνεια μέσα από τους ανθρώπους της, το πραγματικό της πρόσωπο, αυτό μας εταιρείας που καταβάλλει σημαντικές προσπάθειες προκειμένου να διασφαλίσει την αδιάλειπτη παραγωγή και παροχή της απαιτούμενης ηλεκτρικής ενέργειας για τη χώρα, τους πολίτες, τις επιχειρήσεις».
Αναφορικά με το ποσό των 3.000.000 που προβλέπεται να διατεθεί για τη διαφημιστική καμπάνια της ΔΕΗ, ο κ. Ζερβός επισημαίνει ότι «είναι ποσοστό 0,054% επί του κύκλου εργασιών όταν επιχειρήσεις ανάλογου μεγέθους δαπανούν για τη διαφημιστική τους προβολή ποσοστό 1,20% επί του αντίστοιχου κύκλου εργασιών τους». Μόνο που η ΔΕΗ δεν έχει ...ανταγωνιστές. Και οι καημένοι οι Έλληνες, αγόγγυστα υποφέρουν κάθε φορά που μαθαίνουν για τις νέες αυξήσεις στα τιμολογιά της, μην έχοντας την επιλογή να στραφούν αλλού. Άρα προς τι η διαφήμιση; Κάποιες κακές γλώσσες, από την άλλη λένε ότι αυτές οι διαφημίσεις είναι ο "νόμιμος" τρόπος που κάποιοι επιλέγουν να κάνουν "δωράκια" στους μεγαλοεργολάβους των ΜΜΕ, τα οποία έχουν οικονομική στενότητα. Δεν μπορούν να τους δώσουν ... έργα, λόγω της ΕΕ, τους δίνουν ... διαφημίσεις!
Αναφορικά με το ποσό των 3.000.000 που προβλέπεται να διατεθεί για τη διαφημιστική καμπάνια της ΔΕΗ, ο κ. Ζερβός επισημαίνει ότι «είναι ποσοστό 0,054% επί του κύκλου εργασιών όταν επιχειρήσεις ανάλογου μεγέθους δαπανούν για τη διαφημιστική τους προβολή ποσοστό 1,20% επί του αντίστοιχου κύκλου εργασιών τους». Μόνο που η ΔΕΗ δεν έχει ...ανταγωνιστές. Και οι καημένοι οι Έλληνες, αγόγγυστα υποφέρουν κάθε φορά που μαθαίνουν για τις νέες αυξήσεις στα τιμολογιά της, μην έχοντας την επιλογή να στραφούν αλλού. Άρα προς τι η διαφήμιση; Κάποιες κακές γλώσσες, από την άλλη λένε ότι αυτές οι διαφημίσεις είναι ο "νόμιμος" τρόπος που κάποιοι επιλέγουν να κάνουν "δωράκια" στους μεγαλοεργολάβους των ΜΜΕ, τα οποία έχουν οικονομική στενότητα. Δεν μπορούν να τους δώσουν ... έργα, λόγω της ΕΕ, τους δίνουν ... διαφημίσεις!
No comments :
Post a Comment