18/12/2012

Ο Batman, το Sandy Hook, τα Hunger Games και τα ΟΠΛΑ

Το σήριαλ με το Sandy Hook (Hook = ΑΓΚΙΣΤΡΙ) συνεχίζεται. Το ηθικό δίδαγμα βλέποντας στο εμετικό χαζοκούτι τον σπαραγμό των ΜΜΚ είναι ότι τα νεκρά (απίστευτα λυπηρό μεν) Αμερικανάκια μετράνε περισσότερο από τα ΧΙΛΙΑΔΕΣ Γιαπωνεζάκια της Χιροσίμα, της Λιβύης της Συρίας τώρα και σε λίγο τα … Διαβάστε τα Το μακελειό του Sandy Hook και η επιχείρηση Gladio και το ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ANOIΧTA ΜΑΤΙΑ Φυσικά έχουν κατεβάσει από παντού τα βίντεο του Batman με τις αναφορές στο Sandy Hook από το έργο Dark Knight Rises. Δείτε την 2η φωτογραφία. Ο Obuma δάκρυσε με Κροκοδείλιο η Δράκινο δάκρυ; ιδού το ερώτημα. Τι Σαίξπηρ να λέμε τώρα !

Ο Tom Heneghan υποστηρίζει ότι η μητέρα Nancy Champion Lanza του υποτιθέμενου δολοφόνου Adam Lanza ήταν μια αναλύτρια της CIA P2 εργαζόμενη για την Defense Research Projects Agency (DARPA) και επίσης για το Department of Homeland Security (DHS). Ελάτε τώρα δεν το πιστεύω, όχι πάλι, δεν αντέχω πλέον τόση συνομωσιολογικοπαράνοια: Ποια μένει στο Sandy Hook; Μα η Suzanne Collins η συγγραφέας του The Hunger Games. Προέρχεται δε από στρατιωτική οικογένεια. Αααντε !

Όπλα; Τώρα το θέμα των όπλων. Ας δούμε μια μικρή ενδιαφέρουσα ιστορική αναδρομή και σκεφτείτε – αν μπορείτε ακόμη- παρόλο που είστε απόγονοι των αγωνιστών του 21. Μήπως κανείς σας γνωρίζει την πρώτη στροφή του Εθνικού μας ύμνου; (εδώ πλέον φτάσαμε να ρωτάμε αν τον γνωρίζουν οι συμπολίτες μας, για τα τραγούδια του Καζαντζίδη και της Madonna δεν ρωτάω).

Σε γνωρίζω από την κόψη του σπαθιού την τρομερή,
σε γνωρίζω από την όψη που με βιά μετράει τη γη.

Λέει πουθενά για ειρήνη και συγχώρεση των σφαγέων μας; Καταδικάζει σε κάποια στροφή ο Εθνικός μας ύμνος, «την βία απ’ όπου κι αν πρόερχεται» (την νεα καραμέλα των νεοβλακών); Οι επαναστάτες του ’21, κόντρα στον αφορισμό της εκλησσσίας, με όπλα επαναστάτησαν κι όχι με λέλουδα κι αγάπη, γιατί Ο Κολοκοτρώνης Δεν ήταν χριστιανός, ήταν Πολεμιστής ! Σταματώ εδώ …!

Μικρή ιστορική αναδρομή …

> Το 1929, η Σοβιετική ένωση καθιέρωσε τον έλεγχο των όπλων. Από το 1929 έως το 1953, είκοσι (20) εκατομμύρια διαφωνούντες, ανίκανοι να υπερασπιστούν τους εαυτούς τους, συνελήφθησαν και εξοντώθηκαν.

> Το 1911, η Τουρκία καθιέρωσε τον έλεγχο των όπλων. Από το 1915 έως το 1917, ενάμιση (1,5) εκατομμύρια Αρμένιοι, ανίκανοι να υπερασπιστούν τους εαυτούς τους, συνελήφθησαν και εξοντώθηκαν.

> Η Γερμανία καθιέρωσε τον έλεγχο των όπλων το 1938, και από το 1939 έως το 1945, ένα σύνολο 13 εκατομμυρίων, ανίκανοι να υπερασπιστούν τους εαυτούς τους, συνελήφθησαν και εξοντώθηκαν.

> Η Κίνα καθιέρωσε τον έλεγχο των όπλων το 1935. Από το 1948 έως το 1952, είκοσι (20) εκατομμύρια διαφωνούντες, ανίκανοι να υπερασπιστούν τους εαυτούς τους, συνελήφθησαν και εξοντώθηκαν.

> Η Γουατεμάλα καθιέρωσε τον έλεγχο των όπλων το 1964. Από το 1964 έως το 1981, εκατό χιλιάδες (100.000) Ινδιάνοι Μάγιας, ανίκανοι να υπερασπιστούν τους εαυτούς τους, συνελήφθησαν και εξοντώθηκαν.

> Η Ουγκάντα καθιέρωσε τον έλεγχο των όπλων το 1970. Από το 1971 έως το 1979, τριακόσιες χιλιάδες (300.000) Χριστιανοί, ανίκανοι να υπερασπιστούν τους εαυτούς τους, συνελήφθησαν και εξοντώθηκαν.

> Η Καμπότζη καθιέρωσε τον έλεγχο των όπλων το 1956. Από το 1975 έως το 1977, ένα εκατομμύριο μορφωμένοι άνθρωποι, ανίκανοι να υπερασπιστούν τους εαυτούς τους, συνελήφθησαν και εξοντώθηκαν.

Σύνολο ανυπεράσπιστων ανθρώπων που συνελήφθησαν και εξοντώθηκαν στον 20ο αιώνα, επειδή δεν είχαν όπλα να υπερασπιστούν τον εαυτό τους: 56 EKATΟΜΜΥΡΙΑ. Κατά την διάρκεια του ΒΠΠ οι Γιαπωνέζοι δεν εισέβαλαν στην Αμερική γιατί ήξεραν ότι οι Αμερικανοί ήταν οπλισμένοι.

Αν μπορείτε σκεφθείτε τα παραπάνω, αν τα διαβάσατε.Πάντως αισθάνομαι υποχρεωμένος να δηλώσω: ΕΙΝΑΙ ΠΛΕΟΝ ΠΙΟ ΑΡΓΑ ΑΠΟ ΟΤΙ ΝΟΜΙΖΕΤΕ !!!!

http://www.terrapapers.com/?p=22084

2 comments :

  1. " Ο Κολοκοτρώνης Δεν ήταν χριστιανός, ήταν Πολεμιστής !"

    "Η ΜΑΛΑΚΙΑ ΕΙΝΑΙ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΟΜΟΡΦΑΙΝΕΙ ΤΗΝ ΖΩΗ, ΧΑΡΙΖΕΙ ΜΠΡΑΤΣΑ ΩΡΑΙΑ ΦΑΤΣΑ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ"!(ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΗΣΕΤΕ ΣΤΟΝ ΡΥΘΜΟ ΤΟΥ ΠΑΛΙΟΥ ΙΤΑΛΙΚΟΥ ΑΝΤΑΡΤΙΚΟΥ ΤΡΑΓΟΥΔΙΟΥ BELLA CIAO)!

    ΔΕΝ ΜΟΥ ΛΕΤΕ ΡΕ ΚΟΠΕΛΙΑ ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΤΑ ΞΕΡΕΤΕ ΟΟΟΟΛΑ, Ο ΘΑΝΑΣΗΣ ΔΙΑΚΟΣ ΤΙ ΗΤΑΝ;Ο ΠΑΠΑ-ΦΛΕΣΣΑΣ ΤΙ ΗΤΑΝ;Ο ΚΑΛΟΓΕΡΟΣ ΓΑΒΡΙΗΛ ΤΙ ΗΤΑΝ;
    ΟΥ ΝΑ ΜΟΥ ΧΑΘΕΙΤΕ ΠΑΝΑΣΧΕΤΟΙ ΒΛΑΚΕΣ ΜΕ ΑΠΟΨΗ!

    ΚΡΗΤΙΚΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΒΟΡΡΑ.

    ReplyDelete
  2. «Ορκίζομαι ενώπιον του αληθινού Θεού, ότι θέλω είμαι επί ζωής μου πιστός εις την Εταιρείαν κατά πάντα. Να φανερώσω το παραμικρόν από τα σημεία και τους λόγους της, μήτε να σταθώ κατ΄ουδένα λόγον ή αφορμή του να καταλάβωσι άλλοι ποτέ, ότι γνωρίζω τι περί τούτων, μήτε εις συγγενείς μου, μήτε εις πνευματικόν ή φίλον μου.

    Ορκίζομαι ότι εις το εξής δεν θέλω έμβει εις καμμίαν εταιρείαν, οποία και αν είναι, μήτε εις κανέναν δεσμόν υποχρεωτικόν. Και μάλιστα, οποιονδήποτε δεσμόν αν είχα, και τον πλέον αδιάφορον ως προς την Εταιρείαν, θέλω τον νομίζει ως ουδέν.

    Ορκίζομαι ότι θέλω τρέφει εις την καρδίαν μου αδιάλλακτον μίσος εναντίον των τυράννων της πατρίδος μου, των οπαδών και των ομοφρόνων με τούτους, θέλω ενεργεί κατά πάντα τρόπον προς βλάβην και αυτόν τον παντελή όλεθρόν των, όταν η περίστασις το συγχωρήσει.

    Ορκίζομαι να μη μεταχειριστώ ποτέ βίαν δια να αναγνωρισθώ με κανένα συνάδελφον, προσέχων εξ εναντίας με την μεγαλυτέραν επιμέλειαν να μην λανθασθώ κατά τούτο, γενόμενος αίτιος ακολούθου τινός συμβάντος, με κανένα συνάδελφον.

    Ορκίζομαι να συντρέχω, όπου εύρω τινά συνάδελφον, με όλην την δύναμιν και την κατάστασίν μου. Να προσφέρω εις αυτόν σέβας και υπακοήν, αν είναι μεγαλύτερος εις τον βαθμόν και αν έτυχε πρότερον εχθρός μου, τόσον περισσότερον να τον αγαπώ και να τον συντρέχω, καθ΄όσον η έχθρα μου ήθελεν είναι μεγαλυτέρα.

    Ορκίζομαι ότι καθώς εγώ παρεδέχθην εις Εταιρείαν, να δέχομαι παρομοίως άλλον αδελφόν, μεταχειριζόμενος πάντα τρόπον και όλην την κανονιζομένην άργητα, εωσού τον γνωρίσω Έλληνα αληθή, θερμόν υπερασπιστήν της πατρίδος, άνθρωπον ενάρετον και άξιον όχι μόνον να φυλάττη το μυστικόν, αλλά να κατηχήση και άλλον ορθού φρονήματος.

    Ορκίζομαι να μην ωφελώμαι κατ΄ουδένα τρόπον από τα χρήματα της Εταιρείας, θεωρών αυτά ως ιερό πράγμα και ενέχυρον ανήκον εις όλον το Έθνος μου. Να προφυλάττωμαι παρομοίως και εις τα λαμβανόμενα εσφραγισμένα γράμματα.

    Ορκίζομαι να μην ερωτώ κανένα των Φιλικών με περιέργειαν, δια να μάθω οποίος τον εδέχθη εις την Εταιρείαν. Κατά τούτο δε μήτε εγώ να φανερώσω, ή να δώσω αφορμήν εις τούτον να καταλάβη, ποίος με παρεδέχθη. Να αποκρίνομαι μάλιστα άγνοιαν, αν γνωρίζω το σημείον εις το εφοδιαστικόν τινός.

    Ορκίζομαι να προσέχω πάντοτε εις την διαγωγήν μου, να είμαι ενάρετος. Να ευλαβώμαι την θρησκείαν μου, χωρίς να καταφρονώ τας ξένας. Να δίδω πάντοτε το καλόν παράδειγμα. Να συμβουλεύω και να συντρέχω τον ασθενή, τον δυστυχή και τον αδύνατον. Να σέβομαι την διοίκησιν, τα έθιμα, τα κριτήρια και τους διοικητάς του τόπου, εις τον οποίον διατριβώ.

    Τέλος πάντων ορκίζομαι εις Σε, ω ιερά πλην τρισάθλια Πατρίς ! Ορκίζομαι εις τας πολυχρονίους βασάνους Σου. Ορκίζομαι εις τα πικρά δάκρυα τα οποία τόσους αιώνας έχυσαν και χύνουν τα ταλαίπωρα τέκνα Σου, εις τα ίδια μου δάκρυα, χυνόμενα κατά ταύτην την στιγμήν, και εις την μέλλουσαν ελευθερίαν των ομογενών μου ότι αφιερώνομαι όλως εις Σε. Εις το εξής συ θέλεις είσαι η αιτία και ο σκοπός των διαλογισμών μου. Το όνομά σου ο οδηγός των πράξεών μου, και η ευτυχία Σου η ανταμοιβή των κόπων μου. Η θεία δικαιοσύνη ας εξαντλήσει επάνω εις την κεφαλήν μου όλους τους κεραυνούς της, το όνομά μου να είναι εις αποστροφήν, και το υποκείμενόν μου το αντικείμενον της κατάρας και του αναθέματος των Ομογενών μου, αν ίσως λησμονήσω εις μίαν στιγμήν τας δυστυχίας των και δεν εκπληρώσω το χρέος μου. Τέλος ο θάνατός μου ας είναι η άφευκτος τιμωρία του αμαρτήματός μου, δια να μη λησμονώ την αγνότητα της Εταιρείας με την συμμετοχήν μου».

    ΤΟΝ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΟΡΚΟ ΕΔΩΣΕ Ο ΓΕΡΟΣ ΤΟΥ ΜΩΡΙΑ ΟΤΑΝ ΕΓΙΝΕ ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ ΦΙΛΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ, ΑΚΟΥΜΠΟΝΤΑΣ ΤΟ ΔΕΞΙ ΤΟΥ ΧΕΡΙ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ ΤΗΣ ΒΡΕΦΟΚΡΑΤΟΥΣΑΣ ΠΟΥ ΣΗΜΕΡΑ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΤΗΣ ΜΟΝΗΣ ΤΗΣ ΠΑΤΜΟΥ, ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΕΤΥΧΕ ΝΑ ΔΩ ΜΕ ΤΑ ΙΔΙΑ ΜΟΥ ΤΑ ΜΑΤΙΑ!
    ΞΕΚΟΛΛΑΤΕ!ΔΙΟΤΙ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΓΡΑΦΙΚΟΙ ΤΩΡΑ ΠΙΑ ΓΙΝΕΣΤΕ ΚΑΙ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΙ ΓΙΑ ΤΟ ΕΘΝΟΣ!

    ΚΡΗΤΙΚΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΒΟΡΡΑ.

    ΥΓ.ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ ΜΕ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΤΗΣ ΟΠΛΟΚΑΤΟΧΗΣ ΚΑΙ ΑΣ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ!

    ReplyDelete