ΚΑΛΟΥΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΝΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΟΥΜΕ ΕΑΝ ΣΤΗ ΔΙΚΗ ΜΑΣ ΓΕΝΙΑ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ Ή ΕΑΝ ΘΑ ΠΑΨΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ
Το ζήτημα αυτό μας αφορά όλους, είτε έχουμε παιδιά στο σχολείο είτε όχι.
Εξώδικο προς το Υπουργείο Παιδείας και προς το 3ο Δημοτικό σχολείο Καλλιθέας Αττικής κατέθεσαν οι γονείς των μαθητών της Ε’ τάξης Δημοτικού σχολείου Καλλιθέας, αντιδρώντας στην προσπάθεια καταστροφής της ελληνικής γλώσσας με το νέο βιβλίο γραμματικής της Ε΄ και ΣΤ’ Δημοτικού, για την διαστρέβλωση της ιστορίας μας και εξοβελισμού της Εθνικής μας ταυτότητας. Διαμαρτύρονται για το έγκλημα που συντελείται εις βάρος των παιδιών μας και καλούν τους δασκάλους και το Υπουργείο Παιδείας να κάνουν το καθήκον τους απέναντι στην Πατρίδα προσφέροντας στα παιδιά ουσιαστική μόρφωση. Δηλώνουν πως αρνούνται τη διδαχή του εν λόγω «βιβλίου» και ότι το έχουν αντικαταστήσει αυτοβούλως με άλλα προϋπάρχοντα βιβλία γραμματικής και καλούν τους δασκάλους να διδάξουν στα παιδιά την γραμματική όπως ακριβώς επιβάλλεται, ώστε να ξέρουν να χειρίζονται εξίσου σωστά το γραπτό και τον προφορικό λόγο.
Ακολουθεί το Εξώδικο όπως κατατέθηκε:
ΠΡΟΣ Το 3ο Δημοτικό Σχολείο Καλλιθέας
ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ ΠΡΟΣ Το ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ – ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ, το οποίο εδρεύει στο Αμαρούσιον Αττικής, (οδός Ανδρέα Παπανδρέου 37).
Καλλιθέα, 3 Οκτωβρίου 2012
1.- Η συστηματική καταστροφή τής ελληνικής γλώσσης, επιτυγχάνεται πλέον μέσω συγχύσεως και σκοπίμων λαθών στην διατύπωση «επιστημονικών» απόψεων, οι οποίες καλύπτονται με τον «επιστημονικό» μανδύα τών «ειδικών»!, (Αντωνιος Α. Αντωνάκος, Καθηγητής – Κλασσικός Φιλόλογος, Ιστορικός – Συγγραφεύς).
2.- Αυτή τη ρήση του έγκριτου επιστήμονα την αποδεικνύει πλήρως το βιβλίο της καινούργιας γραμματικής τής Ε΄ και Στ΄ Δημοτικού που αποβλέπει στην φωνητική γραφή, μέσω της φωνητικής προφοράς.
3.- Ο ανωτέρω επιστήμονας, αναλύει σε άρθρο του τα σοβαρά προβλήματα που δημιουργεί το εν λόγω «βιβλίο», μεταφέρω δε, αυτούσιες τις επιστημονικές του απόψεις που απαντούν στα φαιδρά επιχειρήματα των 140 «γλωσσολόγων», που υπερασπίζουν το εν δημιούργημα.
«..(Ισχυρίζονται οι εν λόγω γλωσσολόγοι): Κανένας γλωσσολόγος δεν αμφιβάλλει ότι η Νέα Ελληνική έχει 5 φωνήεντα, τους φθόγγους [α], [ε], [ι], [ο], [ου], οι οποίοι στον γραπτό λόγο αναπαρίστανται με τα επτά γράμματα της αλφαβήτου άλφα, έψιλον, ήτα, γιώτα, ύψιλον, όμικρον, ωμέγα και τους συνδυασμούς των γραμμάτων αυτών ως διψήφων. Ψέμα – Λένε φωνήεντα και εννοούν φθόγγους, αντί να πουν φθογγικά φωνήεντα και γράφουν εντός αγκυλών φθόγγους με ελληνικά στοιχεία!!! … Κι αυτό κρατήστε το.) Κανείς από αυτούς τους «ειδικούς», όμως, δεν μπήκε στον πειρασμό να αναρωτηθεί για την σκόπιμη σύγχυση, που προκαλεί το εν λόγω «επιστημονικό» εγχειρίδιο.
Ας τους απαντήσουμε λοιπόν με τα δικά τους επιστημονικά δεδομένα, για να αποδείξουμε την αντιεπιστημονικότητά τους! Η σκόπιμη αυτή σύγχυση σχετίζεται με τους φθόγγους και τα γράμματα. “Φθόγγοι“ είναι τα μικρότερα κομμάτια, στα οποία μπορεί να αναλυθεί η ΠΡΟΦΟΡΙΚΗ γλώσσα, ενώ “γράμματα“ είναι τα μικρότερα κομμάτια, στα οποία μπορεί να αναλυθεί η ΓΡΑΠΤΗ γλώσσα.
Οι φθόγγοι παριστάνονται διεθνώς με λατινικά γράμματα και εντός αγκυλών: [a], [e], [m], [r] και ούτω καθ’ εξής. (Γιατί το παραβλέπουν αυτό οι ειδικοί γλωσσολόγοι;) Τα γράμματα παριστάνονται με (ελληνικά στην γλώσσα μας) γράμματα εκτός αγκυλών: α, β, γ, δ, ε, ζ, η, και ούτω καθ’ εξής. Οι φθόγγοι χωρίζονται σε αυτούς που εκφέρονται με δυνατή φωνή και θα πρέπει να ονομάζονται “φθογγικά φωνήεντα” και σε αυτούς που εκφέρονται με χαμηλή φωνή και θα πρέπει να ονομάζονται “φθογγικά σύμφωνα”. Αντιστοίχως τα γράμματα θα πρέπει να χωρίζονται σε “γραμματικά φωνήεντα” και σε “γραμματικά σύμφωνα”. Κάθε φθόγγος, που είναι καθαρά προφορικό φαινόμενο μπορεί να αποδίδεται με ένα ή περισσότερα γράμματα του αλφαβήτου, π.χ.:
Το [a] με το γράμμα α.
Το [e] με τα γράμματα ε και αι.
Το [i] με τα γράμματα ι, η, υ, οι, ει, υι και ούτω καθ’ εξής.
Το [o] με τα γράμματα ο, ω.
Το [b] με τα γράμματα μπ.
Το [g] με τα γράμματα γκ, γγ.
Το [l] με το γράμμα λ.
Τα γράμματα ξ και ψ αποδίδουν το καθένα συνδυασμούς φθόγγων, π.χ. [k] + [s] ή [p] + [s] αντιστοίχως. Άρα καλώς δεν συμπεριλαμβάνονται στον κατάλογο των απλών φθόγγων, διότι δεν είναι φθόγγοι, αλλά γράμματα. Επομένως όσοι λένε ότι στο βιβλίο έχουν μειωθεί τα φωνήεντα από επτά σε πέντε, συγχέουν, μεθοδευμένα από τους «ειδικούς», τα πέντε “φθογγικά (προφορικά) φωνήεντα” με τα επτά “γραμματικά (γραπτά) φωνήεντα” της νεοελληνικής γλώσσης.
Ποιοι όμως φταίνε για την σύγχυση αυτή, εκτός από τους συγγραφείς της γραμματικής και τους υποστηρικτές τους; Και η σύγχυση δεν προέκυψε τυχαία! Το ίδιο συμβαίνει και στα σύμφωνα. Τα “φθογγικά σύμφωνα” της νεοελλαδικής γλώσσης είναι δεκαοκτώ, ενώ τα “γραμματικά σύμφωνά” της είναι δεκαεπτά. Αυτά, σύμφωνα με την συγκριτική γλωσσολογία, που είναι η αλήθεια. Πού αρχίζουν τα ψέματα; Ποια είναι τα σημεία τού βιβλίου, τα οποία το κατατάσσουν στον χώρο τών «αντιεπιστημονικών» συγγραμμάτων, και τα οποία αποσιωπούν τεχνηέντως οι «ειδικοί» γλωσσολόγοι; Τα παραθέτω ευθύς αμέσως και τους ερωτώ ευθέως γιατί δεν τα αναφέρουν στην διαμαρτυρία τους!
1. Για να παραστήσουν τα “φθογγικά φωνήεντα” οι συγγραφείς βάζουν μέσα σε αγκύλες ελληνικά γράμματα και όχι λατινικά, ως υποχρεούνται διεθνώς εκ της επιστήμης. Τεράστιο επιστημονικό λάθος!!! Γιατί σιωπούν οι «ειδικοί»;
2. Κάτω από την εικόνα της τσάντας, επί της οποίας είναι αναγεγραμμένα τα “φθογγικά φωνήεντα”, η λεζάντα γράφει απλώς “φωνήεντα” και όχι “φθογγικά φωνήεντα”, γεγονός το οποίο προκαλεί λανθασμένες εντυπώσεις και συγχύσεις τόσο στους μαθητές και τους δασκάλους, όσο και στους άλλους αναγνώστες.
3. Προβάλλει τους φθόγγους με εικόνες, που μένουν στην μνήμη (δηλαδή τις σακκούλες στην σελίδα 36), ενώτα γράμματα τα προβάλλει με εικόνες που δεν μένουν στην μνήμη (δηλαδή τον τροχό στην σελίδα 39).Κανονικά θα έπρεπε να συμβεί ακριβώς το αντίθετο. Άλλωστε το βιβλίο επιγράφεται “Γραμματική” και όχι “Φθογγολογία”.
4. Και, βεβαίως, να μη ξεχνάμε, ανάμεσα σε όλα αυτά, ότι το βιβλίο δεν απευθύνεται σε φοιτητές της γλωσσολογίας, αλλά σε παιδάκια της Ε΄ και της Στ΄ Δημοτικού! Όλα αυτά θα πρέπει να κάνουν τους γλωσσολόγους να σιωπούν.
Όλες αυτές οι κινήσεις αποσκοπούν στην σταδιακή επιβολή τού λατινικού αλφαβήτου. Το παρόν στάδιο, είναι το προτελευταίο. Μετά την κατάργηση στην πράξη των αρχαίων ελληνικών, την κατάργηση του πολυτονικού, του ιστορικού δηλαδή τονικού συστήματός μας, την καταστροφή τής ιστορικής ορθογραφίας, της ιστορικής γραμματικής (κατάργηση Γ΄ κλίσεως, προθέσων κ.λπ.) φθάσαμε στο στάδιο της φωνητικής γραφής των γραμμάτων… Το επόμενο στάδιο είναι η επιβολή του λατινικού αλφαβήτου. Η Ακαδημία Αθηνών από το 2001 είχε δηλώσει ότι: «…επιχειρείται η αντικατάσταση του ελληνικού αλφαβήτου των 2.500 και πλέον χρόνων με το λατινικό.»
Ας αντιδράσουμε λοιπόν σε όλους αυτούς, που με τον μανδύα της ειδικότητος καταστρέφουν την ελληνική κι ας μην επιτρέψουμε να μας αλλάξουν την επί πολλές χιλιάδες χρόνια υπάρχουσα μία και ενιαία γλώσσα μας. Η Ακαδημία Αθηνών και οι Γλωσσικοί και Φιλολογικοί Σύλλογοι (εξαιρείται μόνο ο ΟΔΕΓ) ας μη βγάζουν κάθε δέκα χρόνια ένα Δελτίο Τύπου, με το οποίο να θεωρούν πως έκαναν το καθήκον τους… Ας αγωνισθούν μέχρις εσχάτων, διότι ο αγών είναι σε πολλές περιπτώσεις άνισος. Ας μπουν ηγέτες στον γλωσσικό αυτόν πόλεμο και θα είμαστε μαζί τους, αν φυσικά μάς θέλουν και αν μάθουν ποτέ πως υπάρχει στην Ελλάδα και η ταπεινότητά κάποιων επιστημόνων (π.χ. Π. Μητροπέτρος, Χ. Τσικοπούλου, Αν. Στάμου, Ι. Τσέγκος, ο υπογράφων κ.ά.), που ασχολούνται ενεργά με την γλώσσα, χωρίς να ευρίσκονται στο άμεσο πανεπιστημιακό ή ακαδημαϊκό περιβάλλον τους! Όσο για τους υπολοίπους συνέλληνες, τους προτρέπω να αντισταθούν στα σχολεία τών παιδιών τους. Οι Έλληνες Δάσκαλοι, όπως η Κυρία (με Κάππα κεφαλαίο) που ανέδειξε το θέμα να αντισταθούν μέσα στις τάξεις τους. Όλοι οι υπόλοιποι να κλείσουν την τηλεόραση στα τουρκικά σήριαλ, στην αγγλική ορολογία και στις «ιν» βλακώδεις εκπομπές και να συμπαραταχθούν ενεργά στον αγώνα μας. Και κυρίως όλοι μαζί, έλληνες επιστήμονες, γονείς, δάσκαλοι και λαός με ελληνική εθνική συνείδηση να καταλάβουμε ότι θα πρέπει να αγωνισθούμε να σώσουμε την γλώσσα μας. Αλλά για να συμβεί αυτό πρέπει να τελειώνουμε μια και καλή με τους «γλωσσολόγους»!
Εμείς οι υπογράφοντες, την παρούσα, τι περισσότερο να πούμε από όσα αναλυτικά αναγράφονται, από τον ανωτέρω, έγκριτο επιστήμονα; Είναι καιρός πλέον να αντιδράσουμε δυναμικά και να ακυρώσουμε μόνοι μας, εμείς, κάθε προσπάθεια καταστροφής της γλώσσας μας, διαστρέβλωσης της ιστορίας μας, εξοβελισμού της Εθνικής μας ταυτότητας. ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΟΜΑΣΤΕ για το έγκλημα που συντελείται εις βάρος των παιδιών μας και ΣΑΣ ΚΑΛΟΥΜΕ επιτέλους να κάνετε το καθήκον απέναντι στην Πατρίδα, προσφέροντας στα παιδιά μας πραγματική και ουσιαστική μόρφωση, όχι «ξερές», «ανούσιες» γνώσεις που ουδόλως συντελούν στην ολοκλήρωσή τους ως προσωπικοτήτων και ως πολιτών. Το πιο σημαντικό έργο σε μια Πολιτεία το επιτελούν οι ΔΑΣΚΑΛΟΙ. Γιατί ενώ όλοι οι άλλοι προσφέρουν προϊόντα και υπηρεσίες, αυτοί διαμορφώνουν και ολοκληρώνουν προσωπικότητες. ΣΑΣ ΚΑΛΟΥΜΕ να σταθείτε στο ύψος που απαιτούν οι περιστάσεις και να υπερασπίσετε το σπουδαίο αυτό καθήκον, όπως το έκαναν στο παρελθόν σπουδαίοι δάσκαλοι, όπως ο Συκουτρής, ο Δελμούζος, ο Τσιρώνης, ο Λιαντίνης. Χωρίς Παιδεία όλα είναι χαμένα.
ΣΑΣ ΔΗΛΩΝΟΥΜΕ δε, όλοι οι υπογράφοντες την παρούσα, ότι δεν θα δεχθούμε την διδαχή του εν λόγω «βιβλίου», το οποίο δεν υπάρχει πλέον στη βιβλιοθήκη των παιδιών μας, αλλά ότι αυτοβούλως το αντικαταστήσαμε με προϋπάρχοντα βιβλία γραμματικής, (Τζαρτζάνου, Τριανταφυλλίδη, Τσολάκη) και ΣΑΣ ΚΑΛΟΥΜΕ να διδάξετε στα παιδιά μας, την γραμματική, όπως ακριβώς επιβάλλεται, ώστε να ξέρουν να χειρίζονται εξίσου σωστά το γραπτό και τον προφορικό λόγο. ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ ΑΚΟΜΑ ΕΛΛΑΔΑ.
Αρμόδιος δικαστικός επιμελητής παραγγέλλεται να επιδώσει νόμιμα την παρούσα σ’ αυτούς προς τους οποίους απευθύνεται, και σ’ αυτούς προς τους οποίους κοινοποιείται, προς γνώσιν τους και για τις νόμιμες συνέπειες, καθώς και να αντιγράψει το περιεχόμενο αυτής ολόκληρο στην έκθεση επίδοσης που θα συντάξει.
Επικολλήθηκε ένσημο ΤΠΔΑ 1,15 ευρώ.
ΘΑ ΕΠΙΤΡΕΨΟΥΜΕ (στους αποδεδειγμένα πλέον εχθρούς του Ελληνικού Έθνους) ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΣΟΥΝ ΤΗΝ ΓΛΩΣΣΑ ΜΑΣ; ΟΧΙ ΒΕΒΑΙΑ
Περιμένοντας την απάντηση του Υπουργού
ΜΑΡΙΟΝΕΤΑ – ΑΡΒΑΝΙΤΟΠΟΥΛΟΥ
1. Θα γνωρίσουμε από κοντά τους περίφημους «γλωσσολόγους» που τόσο πολύ θαυμάζει ο αξιότιμος κ. Αρβανιτόπουλος. Γνωρίζει άραγε ο κ. Υπουργός τον βρώμικο ρόλο των ψευτο-γλωσσολόγων στην δημιουργία εθνικών μειονοτήτων στην Ελλάδα, (βλάχικων, αλβανικών, μακεδονικών και τουρκικών) μέσα από την μελέτη δήθεν διάφορων γλωσσικών φαινομένων σε διάφορες περιοχές της χώρας μας;
2. Θα γνωρίσουμε από κοντά τις «ιερές οικογένειες» που έχουν αναλάβει ΕΡΓΟΛΑΒΙΚΑ την καταστροφή και κατάργηση της ελληνικής γλώσσας από το 1941 παρακαλώ. (Κακριδίδες, Ράλληδες, Παπανδρέου, Καραμανλήδες κ.α)
Αλήθεια, τι μανία είναι αυτή κ. Υπουργέ κάθε φορά που η χώρα μας βρίσκεται «ΥΠΟ ΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΚΑΤΟΧΗ» να δέχεται τέτοια ΕΠΙΘΕΣΗ η γλώσσα μας;
http://filonoi.gr/f-exodiko-gia-to-biblio-grammatikhs/
ΣΧΕΤΙΚΟ: http://isxys.blogspot.com/2012/10/blog-post_6747.html
ΔΕΙΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΑΣ: ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ 140 "ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ" ΓΛΩΣΣΟΛΟΓΟΥΣ ΠΟΥ ΣΥΝΙΣΤΟΥΝ ΓΛΩΣΣΙΚΟ ΑΦΕΛΛΗΝΙΣΜΟ.
Το ζήτημα αυτό μας αφορά όλους, είτε έχουμε παιδιά στο σχολείο είτε όχι.
Εξώδικο προς το Υπουργείο Παιδείας και προς το 3ο Δημοτικό σχολείο Καλλιθέας Αττικής κατέθεσαν οι γονείς των μαθητών της Ε’ τάξης Δημοτικού σχολείου Καλλιθέας, αντιδρώντας στην προσπάθεια καταστροφής της ελληνικής γλώσσας με το νέο βιβλίο γραμματικής της Ε΄ και ΣΤ’ Δημοτικού, για την διαστρέβλωση της ιστορίας μας και εξοβελισμού της Εθνικής μας ταυτότητας. Διαμαρτύρονται για το έγκλημα που συντελείται εις βάρος των παιδιών μας και καλούν τους δασκάλους και το Υπουργείο Παιδείας να κάνουν το καθήκον τους απέναντι στην Πατρίδα προσφέροντας στα παιδιά ουσιαστική μόρφωση. Δηλώνουν πως αρνούνται τη διδαχή του εν λόγω «βιβλίου» και ότι το έχουν αντικαταστήσει αυτοβούλως με άλλα προϋπάρχοντα βιβλία γραμματικής και καλούν τους δασκάλους να διδάξουν στα παιδιά την γραμματική όπως ακριβώς επιβάλλεται, ώστε να ξέρουν να χειρίζονται εξίσου σωστά το γραπτό και τον προφορικό λόγο.
Ακολουθεί το Εξώδικο όπως κατατέθηκε:
ΠΡΟΣ Το 3ο Δημοτικό Σχολείο Καλλιθέας
ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ ΠΡΟΣ Το ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ – ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ, το οποίο εδρεύει στο Αμαρούσιον Αττικής, (οδός Ανδρέα Παπανδρέου 37).
Καλλιθέα, 3 Οκτωβρίου 2012
1.- Η συστηματική καταστροφή τής ελληνικής γλώσσης, επιτυγχάνεται πλέον μέσω συγχύσεως και σκοπίμων λαθών στην διατύπωση «επιστημονικών» απόψεων, οι οποίες καλύπτονται με τον «επιστημονικό» μανδύα τών «ειδικών»!, (Αντωνιος Α. Αντωνάκος, Καθηγητής – Κλασσικός Φιλόλογος, Ιστορικός – Συγγραφεύς).
2.- Αυτή τη ρήση του έγκριτου επιστήμονα την αποδεικνύει πλήρως το βιβλίο της καινούργιας γραμματικής τής Ε΄ και Στ΄ Δημοτικού που αποβλέπει στην φωνητική γραφή, μέσω της φωνητικής προφοράς.
3.- Ο ανωτέρω επιστήμονας, αναλύει σε άρθρο του τα σοβαρά προβλήματα που δημιουργεί το εν λόγω «βιβλίο», μεταφέρω δε, αυτούσιες τις επιστημονικές του απόψεις που απαντούν στα φαιδρά επιχειρήματα των 140 «γλωσσολόγων», που υπερασπίζουν το εν δημιούργημα.
«..(Ισχυρίζονται οι εν λόγω γλωσσολόγοι): Κανένας γλωσσολόγος δεν αμφιβάλλει ότι η Νέα Ελληνική έχει 5 φωνήεντα, τους φθόγγους [α], [ε], [ι], [ο], [ου], οι οποίοι στον γραπτό λόγο αναπαρίστανται με τα επτά γράμματα της αλφαβήτου άλφα, έψιλον, ήτα, γιώτα, ύψιλον, όμικρον, ωμέγα και τους συνδυασμούς των γραμμάτων αυτών ως διψήφων. Ψέμα – Λένε φωνήεντα και εννοούν φθόγγους, αντί να πουν φθογγικά φωνήεντα και γράφουν εντός αγκυλών φθόγγους με ελληνικά στοιχεία!!! … Κι αυτό κρατήστε το.) Κανείς από αυτούς τους «ειδικούς», όμως, δεν μπήκε στον πειρασμό να αναρωτηθεί για την σκόπιμη σύγχυση, που προκαλεί το εν λόγω «επιστημονικό» εγχειρίδιο.
Ας τους απαντήσουμε λοιπόν με τα δικά τους επιστημονικά δεδομένα, για να αποδείξουμε την αντιεπιστημονικότητά τους! Η σκόπιμη αυτή σύγχυση σχετίζεται με τους φθόγγους και τα γράμματα. “Φθόγγοι“ είναι τα μικρότερα κομμάτια, στα οποία μπορεί να αναλυθεί η ΠΡΟΦΟΡΙΚΗ γλώσσα, ενώ “γράμματα“ είναι τα μικρότερα κομμάτια, στα οποία μπορεί να αναλυθεί η ΓΡΑΠΤΗ γλώσσα.
Οι φθόγγοι παριστάνονται διεθνώς με λατινικά γράμματα και εντός αγκυλών: [a], [e], [m], [r] και ούτω καθ’ εξής. (Γιατί το παραβλέπουν αυτό οι ειδικοί γλωσσολόγοι;) Τα γράμματα παριστάνονται με (ελληνικά στην γλώσσα μας) γράμματα εκτός αγκυλών: α, β, γ, δ, ε, ζ, η, και ούτω καθ’ εξής. Οι φθόγγοι χωρίζονται σε αυτούς που εκφέρονται με δυνατή φωνή και θα πρέπει να ονομάζονται “φθογγικά φωνήεντα” και σε αυτούς που εκφέρονται με χαμηλή φωνή και θα πρέπει να ονομάζονται “φθογγικά σύμφωνα”. Αντιστοίχως τα γράμματα θα πρέπει να χωρίζονται σε “γραμματικά φωνήεντα” και σε “γραμματικά σύμφωνα”. Κάθε φθόγγος, που είναι καθαρά προφορικό φαινόμενο μπορεί να αποδίδεται με ένα ή περισσότερα γράμματα του αλφαβήτου, π.χ.:
Το [a] με το γράμμα α.
Το [e] με τα γράμματα ε και αι.
Το [i] με τα γράμματα ι, η, υ, οι, ει, υι και ούτω καθ’ εξής.
Το [o] με τα γράμματα ο, ω.
Το [b] με τα γράμματα μπ.
Το [g] με τα γράμματα γκ, γγ.
Το [l] με το γράμμα λ.
Τα γράμματα ξ και ψ αποδίδουν το καθένα συνδυασμούς φθόγγων, π.χ. [k] + [s] ή [p] + [s] αντιστοίχως. Άρα καλώς δεν συμπεριλαμβάνονται στον κατάλογο των απλών φθόγγων, διότι δεν είναι φθόγγοι, αλλά γράμματα. Επομένως όσοι λένε ότι στο βιβλίο έχουν μειωθεί τα φωνήεντα από επτά σε πέντε, συγχέουν, μεθοδευμένα από τους «ειδικούς», τα πέντε “φθογγικά (προφορικά) φωνήεντα” με τα επτά “γραμματικά (γραπτά) φωνήεντα” της νεοελληνικής γλώσσης.
Ποιοι όμως φταίνε για την σύγχυση αυτή, εκτός από τους συγγραφείς της γραμματικής και τους υποστηρικτές τους; Και η σύγχυση δεν προέκυψε τυχαία! Το ίδιο συμβαίνει και στα σύμφωνα. Τα “φθογγικά σύμφωνα” της νεοελλαδικής γλώσσης είναι δεκαοκτώ, ενώ τα “γραμματικά σύμφωνά” της είναι δεκαεπτά. Αυτά, σύμφωνα με την συγκριτική γλωσσολογία, που είναι η αλήθεια. Πού αρχίζουν τα ψέματα; Ποια είναι τα σημεία τού βιβλίου, τα οποία το κατατάσσουν στον χώρο τών «αντιεπιστημονικών» συγγραμμάτων, και τα οποία αποσιωπούν τεχνηέντως οι «ειδικοί» γλωσσολόγοι; Τα παραθέτω ευθύς αμέσως και τους ερωτώ ευθέως γιατί δεν τα αναφέρουν στην διαμαρτυρία τους!
1. Για να παραστήσουν τα “φθογγικά φωνήεντα” οι συγγραφείς βάζουν μέσα σε αγκύλες ελληνικά γράμματα και όχι λατινικά, ως υποχρεούνται διεθνώς εκ της επιστήμης. Τεράστιο επιστημονικό λάθος!!! Γιατί σιωπούν οι «ειδικοί»;
2. Κάτω από την εικόνα της τσάντας, επί της οποίας είναι αναγεγραμμένα τα “φθογγικά φωνήεντα”, η λεζάντα γράφει απλώς “φωνήεντα” και όχι “φθογγικά φωνήεντα”, γεγονός το οποίο προκαλεί λανθασμένες εντυπώσεις και συγχύσεις τόσο στους μαθητές και τους δασκάλους, όσο και στους άλλους αναγνώστες.
3. Προβάλλει τους φθόγγους με εικόνες, που μένουν στην μνήμη (δηλαδή τις σακκούλες στην σελίδα 36), ενώτα γράμματα τα προβάλλει με εικόνες που δεν μένουν στην μνήμη (δηλαδή τον τροχό στην σελίδα 39).Κανονικά θα έπρεπε να συμβεί ακριβώς το αντίθετο. Άλλωστε το βιβλίο επιγράφεται “Γραμματική” και όχι “Φθογγολογία”.
4. Και, βεβαίως, να μη ξεχνάμε, ανάμεσα σε όλα αυτά, ότι το βιβλίο δεν απευθύνεται σε φοιτητές της γλωσσολογίας, αλλά σε παιδάκια της Ε΄ και της Στ΄ Δημοτικού! Όλα αυτά θα πρέπει να κάνουν τους γλωσσολόγους να σιωπούν.
Όλες αυτές οι κινήσεις αποσκοπούν στην σταδιακή επιβολή τού λατινικού αλφαβήτου. Το παρόν στάδιο, είναι το προτελευταίο. Μετά την κατάργηση στην πράξη των αρχαίων ελληνικών, την κατάργηση του πολυτονικού, του ιστορικού δηλαδή τονικού συστήματός μας, την καταστροφή τής ιστορικής ορθογραφίας, της ιστορικής γραμματικής (κατάργηση Γ΄ κλίσεως, προθέσων κ.λπ.) φθάσαμε στο στάδιο της φωνητικής γραφής των γραμμάτων… Το επόμενο στάδιο είναι η επιβολή του λατινικού αλφαβήτου. Η Ακαδημία Αθηνών από το 2001 είχε δηλώσει ότι: «…επιχειρείται η αντικατάσταση του ελληνικού αλφαβήτου των 2.500 και πλέον χρόνων με το λατινικό.»
Ας αντιδράσουμε λοιπόν σε όλους αυτούς, που με τον μανδύα της ειδικότητος καταστρέφουν την ελληνική κι ας μην επιτρέψουμε να μας αλλάξουν την επί πολλές χιλιάδες χρόνια υπάρχουσα μία και ενιαία γλώσσα μας. Η Ακαδημία Αθηνών και οι Γλωσσικοί και Φιλολογικοί Σύλλογοι (εξαιρείται μόνο ο ΟΔΕΓ) ας μη βγάζουν κάθε δέκα χρόνια ένα Δελτίο Τύπου, με το οποίο να θεωρούν πως έκαναν το καθήκον τους… Ας αγωνισθούν μέχρις εσχάτων, διότι ο αγών είναι σε πολλές περιπτώσεις άνισος. Ας μπουν ηγέτες στον γλωσσικό αυτόν πόλεμο και θα είμαστε μαζί τους, αν φυσικά μάς θέλουν και αν μάθουν ποτέ πως υπάρχει στην Ελλάδα και η ταπεινότητά κάποιων επιστημόνων (π.χ. Π. Μητροπέτρος, Χ. Τσικοπούλου, Αν. Στάμου, Ι. Τσέγκος, ο υπογράφων κ.ά.), που ασχολούνται ενεργά με την γλώσσα, χωρίς να ευρίσκονται στο άμεσο πανεπιστημιακό ή ακαδημαϊκό περιβάλλον τους! Όσο για τους υπολοίπους συνέλληνες, τους προτρέπω να αντισταθούν στα σχολεία τών παιδιών τους. Οι Έλληνες Δάσκαλοι, όπως η Κυρία (με Κάππα κεφαλαίο) που ανέδειξε το θέμα να αντισταθούν μέσα στις τάξεις τους. Όλοι οι υπόλοιποι να κλείσουν την τηλεόραση στα τουρκικά σήριαλ, στην αγγλική ορολογία και στις «ιν» βλακώδεις εκπομπές και να συμπαραταχθούν ενεργά στον αγώνα μας. Και κυρίως όλοι μαζί, έλληνες επιστήμονες, γονείς, δάσκαλοι και λαός με ελληνική εθνική συνείδηση να καταλάβουμε ότι θα πρέπει να αγωνισθούμε να σώσουμε την γλώσσα μας. Αλλά για να συμβεί αυτό πρέπει να τελειώνουμε μια και καλή με τους «γλωσσολόγους»!
Εμείς οι υπογράφοντες, την παρούσα, τι περισσότερο να πούμε από όσα αναλυτικά αναγράφονται, από τον ανωτέρω, έγκριτο επιστήμονα; Είναι καιρός πλέον να αντιδράσουμε δυναμικά και να ακυρώσουμε μόνοι μας, εμείς, κάθε προσπάθεια καταστροφής της γλώσσας μας, διαστρέβλωσης της ιστορίας μας, εξοβελισμού της Εθνικής μας ταυτότητας. ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΟΜΑΣΤΕ για το έγκλημα που συντελείται εις βάρος των παιδιών μας και ΣΑΣ ΚΑΛΟΥΜΕ επιτέλους να κάνετε το καθήκον απέναντι στην Πατρίδα, προσφέροντας στα παιδιά μας πραγματική και ουσιαστική μόρφωση, όχι «ξερές», «ανούσιες» γνώσεις που ουδόλως συντελούν στην ολοκλήρωσή τους ως προσωπικοτήτων και ως πολιτών. Το πιο σημαντικό έργο σε μια Πολιτεία το επιτελούν οι ΔΑΣΚΑΛΟΙ. Γιατί ενώ όλοι οι άλλοι προσφέρουν προϊόντα και υπηρεσίες, αυτοί διαμορφώνουν και ολοκληρώνουν προσωπικότητες. ΣΑΣ ΚΑΛΟΥΜΕ να σταθείτε στο ύψος που απαιτούν οι περιστάσεις και να υπερασπίσετε το σπουδαίο αυτό καθήκον, όπως το έκαναν στο παρελθόν σπουδαίοι δάσκαλοι, όπως ο Συκουτρής, ο Δελμούζος, ο Τσιρώνης, ο Λιαντίνης. Χωρίς Παιδεία όλα είναι χαμένα.
ΣΑΣ ΔΗΛΩΝΟΥΜΕ δε, όλοι οι υπογράφοντες την παρούσα, ότι δεν θα δεχθούμε την διδαχή του εν λόγω «βιβλίου», το οποίο δεν υπάρχει πλέον στη βιβλιοθήκη των παιδιών μας, αλλά ότι αυτοβούλως το αντικαταστήσαμε με προϋπάρχοντα βιβλία γραμματικής, (Τζαρτζάνου, Τριανταφυλλίδη, Τσολάκη) και ΣΑΣ ΚΑΛΟΥΜΕ να διδάξετε στα παιδιά μας, την γραμματική, όπως ακριβώς επιβάλλεται, ώστε να ξέρουν να χειρίζονται εξίσου σωστά το γραπτό και τον προφορικό λόγο. ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ ΑΚΟΜΑ ΕΛΛΑΔΑ.
Αρμόδιος δικαστικός επιμελητής παραγγέλλεται να επιδώσει νόμιμα την παρούσα σ’ αυτούς προς τους οποίους απευθύνεται, και σ’ αυτούς προς τους οποίους κοινοποιείται, προς γνώσιν τους και για τις νόμιμες συνέπειες, καθώς και να αντιγράψει το περιεχόμενο αυτής ολόκληρο στην έκθεση επίδοσης που θα συντάξει.
Επικολλήθηκε ένσημο ΤΠΔΑ 1,15 ευρώ.
ΘΑ ΕΠΙΤΡΕΨΟΥΜΕ (στους αποδεδειγμένα πλέον εχθρούς του Ελληνικού Έθνους) ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΣΟΥΝ ΤΗΝ ΓΛΩΣΣΑ ΜΑΣ; ΟΧΙ ΒΕΒΑΙΑ
Περιμένοντας την απάντηση του Υπουργού
ΜΑΡΙΟΝΕΤΑ – ΑΡΒΑΝΙΤΟΠΟΥΛΟΥ
1. Θα γνωρίσουμε από κοντά τους περίφημους «γλωσσολόγους» που τόσο πολύ θαυμάζει ο αξιότιμος κ. Αρβανιτόπουλος. Γνωρίζει άραγε ο κ. Υπουργός τον βρώμικο ρόλο των ψευτο-γλωσσολόγων στην δημιουργία εθνικών μειονοτήτων στην Ελλάδα, (βλάχικων, αλβανικών, μακεδονικών και τουρκικών) μέσα από την μελέτη δήθεν διάφορων γλωσσικών φαινομένων σε διάφορες περιοχές της χώρας μας;
2. Θα γνωρίσουμε από κοντά τις «ιερές οικογένειες» που έχουν αναλάβει ΕΡΓΟΛΑΒΙΚΑ την καταστροφή και κατάργηση της ελληνικής γλώσσας από το 1941 παρακαλώ. (Κακριδίδες, Ράλληδες, Παπανδρέου, Καραμανλήδες κ.α)
Αλήθεια, τι μανία είναι αυτή κ. Υπουργέ κάθε φορά που η χώρα μας βρίσκεται «ΥΠΟ ΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΚΑΤΟΧΗ» να δέχεται τέτοια ΕΠΙΘΕΣΗ η γλώσσα μας;
http://filonoi.gr/f-exodiko-gia-to-biblio-grammatikhs/
ΣΧΕΤΙΚΟ: http://isxys.blogspot.com/2012/10/blog-post_6747.html
ΔΕΙΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΑΣ: ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ 140 "ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ" ΓΛΩΣΣΟΛΟΓΟΥΣ ΠΟΥ ΣΥΝΙΣΤΟΥΝ ΓΛΩΣΣΙΚΟ ΑΦΕΛΛΗΝΙΣΜΟ.
No comments :
Post a Comment