Πρώτη καταγεγραμμένη επίθεση κατά του τεθωρακισμένου οχήματος ΜRAP (Ανθεκτικού σε Νάρκες, Προστατευμένου από Ενέδρες/Mine Resistant Ambush Protected) τύπου Kirpi του Τουρκικού Στρατού σημειώθηκε χθες στη νοτιοανατολική επαρχία Mardin. Το όχημα παραγωγής της τουρκικής BNC κινούνταν στον οδικό άξονα Mardin-Diyarbakır για να εξακριβώσει πληροφορία, σύμφωνα με την οποία Κούρδοι αντάρτες είχαν στήσει οδόφραγμα ελέγχοντας τις ταυτότητες των διερχόμενων οδηγών. Όπως αποδείχθηκε εκ των υστέρων, επρόκειτο για ακόμη μία ενέδρα των ανταρτών του PKK που πυροδότησαν τηλεχειριζόμενο εκρηκτικό μηχανισμό με τουλάχιστον 80 κιλά εκρηκτικά ύλης κατά τη διέλευση του οχήματος. Ο ελαφρύς τραυματισμός ενός μόνο επιβαίνοντα από την ισχυρή έκρηξη απέδειξε τη σοφή επιλογή της τουρκικής ηγεσίας να εφοδιάσει τις δυνάμεις καταστολής με οχήματα MRAP.
Το όχημα ΒΜC-350 Kirpi μεικτού βάρους 16 τόνων διαθέτει προστασία επιπέδου STANAG 4569 Level 3 για το άνω μέρος του οχήματος και Level 3b-4a για το κάτω μέρος, μπορεί δε να αντέξει σε πλήγμα από εκρηκτικό μηχανισμό ισχύος 10 κιλών ΤΝΤ στο σημείο των τροχών και 8 κιλών ΤΝΤ κάτω από το κυρίως σώμα του οχήματος. H ΒΝC έχει αναλάβει την κατασκευή συνολικά 468 Κirpi, έχοντας παραδώσει στον Τουρκικό Στρατό περί τα 200 οχήματα μέχρι σήμερα. Το όχημα αποτελεί έκδοση αντίστοιχου MRAP της ισραηλινής Hatehof και αντιμετωπίζει πρόβλημα ευστάθειας όταν κινείται με υψηλή ταχύτητα σε ασφαλτωμένο δρόμο.
http://strategyreports.wordpress.com/2012/08/10/
Το όχημα ΒΜC-350 Kirpi μεικτού βάρους 16 τόνων διαθέτει προστασία επιπέδου STANAG 4569 Level 3 για το άνω μέρος του οχήματος και Level 3b-4a για το κάτω μέρος, μπορεί δε να αντέξει σε πλήγμα από εκρηκτικό μηχανισμό ισχύος 10 κιλών ΤΝΤ στο σημείο των τροχών και 8 κιλών ΤΝΤ κάτω από το κυρίως σώμα του οχήματος. H ΒΝC έχει αναλάβει την κατασκευή συνολικά 468 Κirpi, έχοντας παραδώσει στον Τουρκικό Στρατό περί τα 200 οχήματα μέχρι σήμερα. Το όχημα αποτελεί έκδοση αντίστοιχου MRAP της ισραηλινής Hatehof και αντιμετωπίζει πρόβλημα ευστάθειας όταν κινείται με υψηλή ταχύτητα σε ασφαλτωμένο δρόμο.
http://strategyreports.wordpress.com/2012/08/10/
No comments :
Post a Comment