H Ομοσπονδιακή Υπηρεσία Φύλαξης Συνόρων της Ρωσίας, μελετά την κατασκευή ενός εργοστασίου που θα παράγει το εκρανοπλάνο, ώστε να ενισχύσει την φύλαξη των θαλάσσιων συνόρων της Ρωσίας. Ρωσικά μέσα ενημέρωσης, επικαλούμενα κυβερνητικές πήγες, λένε ότι το εργοστάσιο θα κατασκευαστεί, στις εγκαταστάσεις του πρώην ναυπηγείου της Avangard, που βρίσκεται στην βόρεια πόλη του Petrozavodsk.
Το Flarecraft, που συχνά αναφέρεται και ως όχημα "wind-in-ground effect vehicle" (WIGE) κινείται λίγα μέτρα επάνω από το νερό, στον αέρα, η ονομασία που του δώσανε οι Ρώσοι είναι ekranoplan, είναι ένα όχημα που πετάει κοντά στην επιφάνεια της θάλασσας, εκμεταλλευόμενο το φαινόμενο που δημιουργείται, από την αεροδυναμική αλληλεπίδραση των φτερών και της θαλάσσιας επιφάνειας. Επι του παρόντος, ένα Orion-20 Flarecraft κατασκευάζεται στο Petrozavodsk.
Θα διατεθεί ως πλατφόρμα δοκίμων, για τους κινητήρες, το σύστημα πλοήγησης και ελέγχου, όπως και για τα συστήματα ασφαλείας, που θα εξοπλίσουν το μελλοντικό όχημα. Το κεντρικό γραφείο σχεδιασμού υδροπτέρυγων (CHDB), ήταν το κέντρο ανάπτυξης των Flarecraft της Σοβιετικής Ένωσης. Στο Σοβιετικό πρόγραμμα του εκρανοπλάνου, θα κατασκευαστούν διάφορες εκδόσεις στρατιωτικών, και πολιτικών flarecraft, συμπεριλαμβανομένου και του 125 τόνων Α-90 Orlyonok.Tα εκρανοπλάνα Orlyonok, αρχικά σχεδιάστηκαν ως στρατιωτικά μεταγωγικά, που θα κινούνται σε υψηλές ταχύτητες όπου, θα ναυλοχούσαν στις θάλασσες της Κασπίας και της Βαλτικής. Πολύ λίγα εκρανοπλάνα υπηρέτησαν στο Ρωσικό Ναυτικό, από το 1979 έως το 1992.
Το Flarecraft, που συχνά αναφέρεται και ως όχημα "wind-in-ground effect vehicle" (WIGE) κινείται λίγα μέτρα επάνω από το νερό, στον αέρα, η ονομασία που του δώσανε οι Ρώσοι είναι ekranoplan, είναι ένα όχημα που πετάει κοντά στην επιφάνεια της θάλασσας, εκμεταλλευόμενο το φαινόμενο που δημιουργείται, από την αεροδυναμική αλληλεπίδραση των φτερών και της θαλάσσιας επιφάνειας. Επι του παρόντος, ένα Orion-20 Flarecraft κατασκευάζεται στο Petrozavodsk.
Θα διατεθεί ως πλατφόρμα δοκίμων, για τους κινητήρες, το σύστημα πλοήγησης και ελέγχου, όπως και για τα συστήματα ασφαλείας, που θα εξοπλίσουν το μελλοντικό όχημα. Το κεντρικό γραφείο σχεδιασμού υδροπτέρυγων (CHDB), ήταν το κέντρο ανάπτυξης των Flarecraft της Σοβιετικής Ένωσης. Στο Σοβιετικό πρόγραμμα του εκρανοπλάνου, θα κατασκευαστούν διάφορες εκδόσεις στρατιωτικών, και πολιτικών flarecraft, συμπεριλαμβανομένου και του 125 τόνων Α-90 Orlyonok.Tα εκρανοπλάνα Orlyonok, αρχικά σχεδιάστηκαν ως στρατιωτικά μεταγωγικά, που θα κινούνται σε υψηλές ταχύτητες όπου, θα ναυλοχούσαν στις θάλασσες της Κασπίας και της Βαλτικής. Πολύ λίγα εκρανοπλάνα υπηρέτησαν στο Ρωσικό Ναυτικό, από το 1979 έως το 1992.
Το 1987, ένα εκρανοπλάνο 400 τόνων, κλάσης Lun κατασκευάστηκε ως πλατφόρμα εκτόξευσης πυραύλων. Από την διάλυση της Σοβιετικής ένωσης , τα ναυπηγεία Volga έχουν κατασκευαστεί μικρού μεγέθους εκρανοπλάνα, αλλά τα σχέδια για μαζική παραγωγή μπήκαν στο συρτάρι λόγω έλλειψή χρημάτων και ζήτησης από τους αγοραστές. Το Ρωσικό υπουργείο άμυνας, δεν έχει δείξει ενδιαφέρον για την στρατιωτική έκδοση του εκρανοπλάνου, και τα οικονομικά μεγέθη για την κατασκευή του, δεν συμπεριλαμβάνονται στο εξοπλιστικό πρόγραμμα, που θα ισχύει μέχρι το 2020. Ωστόσο, οι αξιωματικοί της Ομοσπονδιακής Υπηρεσίας Φύλαξης Συνόρων, πιστεύουν ότι τα εκρανοπλανα μπορεί να αποδειχτούν, αποτελεσματικά στην φύλαξη των θαλάσσιων περασμάτων στην Αρκτική, και στα Ρωσικά σύνορα των μεγάλων ποταμών Αμούρ και Βόλγα.
No comments :
Post a Comment