Ηταν πτώση; κατάρριψη; ή έκρηξη μηχανισμού εκ των έσω;
Από τα έγραφα αυτά προκύπτει κατ αρχάς ότι δεν τηρήθηκε το πρωτόκολλο μεταφοράς Αρχηγού Κράτους. Πολύ απλά διότι σήμερα μετά από τόσα χρόνια ουδείς έχει απαντήσει γιατί ΔΕΝ συνοδευόταν από τον ανάλογο Επιτελάρχη ! Γιατί έλειπε από την πτήση ο Επιτελάρχης Ασφάλειας του Αρχηγού Κράτους που στην συγκεκριμένη περίπτωση ήταν ο Πατριάρχης Αλεξανδρείας και Πάπας, Πέτρος ο Ζ’; Απάντηση ως σήμερα δεν έχει δοθεί από κανέναν!
Ένα άλλο ερώτημα που προκύπτει από τα 520 αυτά έγγραφα και δεν απαντήθηκε ποτέ, είναι το γεγονός ότι το ελικόπτερο δεν είχε εφοδιαστεί κατά τη συγκεκριμένη πτήση με φορητό πομπό άμεσου εντοπισμού ανάγκης (ELT) ! Προφανώς διότι κανείς δεν θεώρησε … σπουδαίο το πρόσωπο που μετέβαινε στο ελικόπτερο. Για να κατανοήσετε την κρισιμότητα αυτού του στοιχείου της έρευνας, αν στο ελικόπτερο υπήρχε ELT, τότε την στιγμή της πρόσκρουσης στη θάλασσα θα δινόταν το ακριβές στίγμα! Αντίθετα, επί ώρες, άπαντες, αναζητούσαν το ελικόπτερο και ακόμη περισσότερες ώρες το σημείο πτώσης του! Εφτασε η νύχτα και δεν είχαν εντοπίσει το παραμικρό ίχνος του ελικοπτέρου! Σημειώστε εδώ ότι σύμφωνα με τα έγγραφα αυτά το ελικόπτερο έπεσε στις 10:45 το πρωί της 11ης Σεπτεμβρίου 2004 και οι ιατροδικαστές διέγνωσαν ως ώρα θανάτου του Πατριάρχη το απόγευμα της επόμενης μέρας, 12ης Σεπτεμβρίου.
Συγκεκριμένα ο Πατριάρχης σύμφωνα με την ιατροδικαστική εξέταση πέθανε στις 15:35 της 12ης Σεπτεμβρίου 2004. Αυτό σημαίνει για μένα προσωπικά αλλά κι οποιονδήποτε εξέτασε τα έγγραφα αυτά ότι ο Πατριάρχης χαροπάλευε επί 27 ώρες ! Πως χαροπάλευε ζωντανός επί τόσες ώρες όταν ανεσύρθη (όπως μας λένε τουλάχιστον) μέσα από την άτρακτο του μοιραίου Σινούκ;;; Είναι άλλο ένα ερώτημα που ακόμη δεν έχει καταφέρει να το εξηγήσει κανένας! Και όχι μόνο αυτό, αλλά δεν έχει συζητηθεί καν από αρμόδια χείλη εδώ και τόσα χρόνια! Ζητήθηκε ποτέ από τα παραπλέοντα ξένα πλοία –ένα εκ των οποίων ήταν πλοίο ηλεκτρονικού πολέμου- έστω η παραμικρή πληροφορία ή συνδρομή; Πάντως στο πιστοποιητικό θανάτου του Πατριάρχη, αναφέρεται η 15:35 / της 12ης Σεπτεμβρίου ως η ώρα που απεβίωσε ο Μακαριστός Πατριάρχης!
Ένα άλλο τραγικό σημείο της υπόθεσης, είναι ότι το ελικόπτερο μόλις έφτασε πάνω από τον Καρέα (στην περιοχή Πάχη Μεγάρων) άρχισε να εκπέμπει ... τουρκικό κωδικό πτήσης!!! Κι ενώ η περιοχή αποτελεί (ως γνωστόν) περιοχή του FIR Αθηνών, στις οθόνες των ραντάρ του Στρατού αλλά και της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας (ΥΠΑ) το Σινούκ έφερε τον τουρκικό κωδικό IFF, πράγμα που σημαίνει ότι ήταν άγνωστο για το σύστημα αεράμυνας της χώρας μας και συνεπώς μπορούσε να ενεργοποιήσει όλες τις διαδικασίες ! Ακόμη και αυτή της κατάρριψης, πράγμα όμως που δεν συνηθίζεται στη χώρα μας, με την πάγια τακτική της οσφιοκαμψίας προς τους Τούρκους !
Όταν κατάλαβαν ότι το ελικόπτερο δεν ήταν Τουρκικό άλλα Ελληνικό, κανείς δεν ζήτησε από τον πιλότο να αλλάξει τον κωδικό πτήσης και να συμμορφωθεί με τους αυστηρούς κανόνες πτήσης που προβλέπει μια VIP μεταφορά και μάλιστα Αρχηγού Κράτους, και συνέχισε να πετάει ως Τουρκικό μέχρι τις Καριές !!! Βάλτε κάτω το χάρτη, και δείτε πόση είναι η απόσταση από τον Καρέα μέχρι τις Καριές και φανταστείτε , πόσο «κουρέλι» αεράμυνα πρέπει να έχουμε, έτσι ώστε να μην βρεθεί ένας άνθρωπος να πει στον πιλότο ότι ταξιδεύεις ως … Τούρκος. Πόσο «κουρέλι» πρέπει να είναι η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας , έτσι ώστε να ταξιδεύει τόσο μεγάλη απόσταση στο FIR ένα ελικόπτερο και να μην βρεθεί κάποιος να ζητήσει από τον πιλότο να συμμορφωθεί !!!
Και όλα αυτά την περίοδο των Ολυμπιακών Αγώνων, που οι πάντες και τα πάντα λειτουργούσαν Α-ΨΟ-ΓΑ !!! Ασφάλεια Ολυμπιακών Αγώνων, Μοίρα Μεταφοράς VIP προσώπων, μεταφορά Αρχηγού Κράτους και παρ όλα αυτά, το ελικόπτερο να μεταδίδει σχεδόν σε όλο το ταξίδι του, σήμα Τουρκικού στίγματος !!! Εσάς δεν σας «κάθεται» ολίγον βαρύ όλο αυτό; Πάντως, για να καταλάβετε πόσο σοβαρό ήταν όλο αυτό, το ΓΕΑ και η ΥΠΑ, αν τηρούσαν τους προβλεπόμενους κανονισμούς, θα έπρεπε , αν ο πιλότος δεν συμμορφωνόταν με τους κανονισμούς, να διακόψουν ΑΜΕΣΑ την πτήση και να ζητήσουν από τον πιλότο να επιστρέψει στην βάση του !!! Αν το είχαν κάνει αυτό, το ΓΕΑ και οι ΥΠΑ, ίσως σήμερα να είχαν σωθεί όλοι οι επιβάτες του μοιραίου Σινούκ!!!
Ενώ τα πρώτα χρόνια μετά το ατύχημα ήταν όλοι σίγουροι ότι το ελικόπτερο έπεσε από μηχανική βλάβη, η οικογένεια -κυρίως– του Πατριάρχη Πέτρου δεν σταμάτησε ούτε λεπτό να αγωνίζεται να βρει την αλήθεια. Ετσι αρκετά χρόνια μετά, άρχισε να διαφαίνεται ότι το Σινούκ, ίσως να μην έπεσε αλλά να το «έριξαν» κι όλας !!! Είτε μετά από σειρά εγκληματικών πράξεων αμέλειας, είτε από καθαρή δολιοφθορά είτε με κάποιον άλλο τρόπο, άγνωστο στο ευρύ κοινό ! Το καλοκαίρι του 2010 άρχισαν να γίνονται γνωστά, τόσο τα πορίσματα ανεξάρτητων επιθεωρητών ατυχημάτων όσο και τα «επίσημα πορίσματα» τεχνικών συμβούλων της οικογένειας και του Αμερικάνικου Στρατού.
Από τα έγραφα αυτά προκύπτει κατ αρχάς ότι δεν τηρήθηκε το πρωτόκολλο μεταφοράς Αρχηγού Κράτους. Πολύ απλά διότι σήμερα μετά από τόσα χρόνια ουδείς έχει απαντήσει γιατί ΔΕΝ συνοδευόταν από τον ανάλογο Επιτελάρχη ! Γιατί έλειπε από την πτήση ο Επιτελάρχης Ασφάλειας του Αρχηγού Κράτους που στην συγκεκριμένη περίπτωση ήταν ο Πατριάρχης Αλεξανδρείας και Πάπας, Πέτρος ο Ζ’; Απάντηση ως σήμερα δεν έχει δοθεί από κανέναν!
Ένα άλλο ερώτημα που προκύπτει από τα 520 αυτά έγγραφα και δεν απαντήθηκε ποτέ, είναι το γεγονός ότι το ελικόπτερο δεν είχε εφοδιαστεί κατά τη συγκεκριμένη πτήση με φορητό πομπό άμεσου εντοπισμού ανάγκης (ELT) ! Προφανώς διότι κανείς δεν θεώρησε … σπουδαίο το πρόσωπο που μετέβαινε στο ελικόπτερο. Για να κατανοήσετε την κρισιμότητα αυτού του στοιχείου της έρευνας, αν στο ελικόπτερο υπήρχε ELT, τότε την στιγμή της πρόσκρουσης στη θάλασσα θα δινόταν το ακριβές στίγμα! Αντίθετα, επί ώρες, άπαντες, αναζητούσαν το ελικόπτερο και ακόμη περισσότερες ώρες το σημείο πτώσης του! Εφτασε η νύχτα και δεν είχαν εντοπίσει το παραμικρό ίχνος του ελικοπτέρου! Σημειώστε εδώ ότι σύμφωνα με τα έγγραφα αυτά το ελικόπτερο έπεσε στις 10:45 το πρωί της 11ης Σεπτεμβρίου 2004 και οι ιατροδικαστές διέγνωσαν ως ώρα θανάτου του Πατριάρχη το απόγευμα της επόμενης μέρας, 12ης Σεπτεμβρίου.
Συγκεκριμένα ο Πατριάρχης σύμφωνα με την ιατροδικαστική εξέταση πέθανε στις 15:35 της 12ης Σεπτεμβρίου 2004. Αυτό σημαίνει για μένα προσωπικά αλλά κι οποιονδήποτε εξέτασε τα έγγραφα αυτά ότι ο Πατριάρχης χαροπάλευε επί 27 ώρες ! Πως χαροπάλευε ζωντανός επί τόσες ώρες όταν ανεσύρθη (όπως μας λένε τουλάχιστον) μέσα από την άτρακτο του μοιραίου Σινούκ;;; Είναι άλλο ένα ερώτημα που ακόμη δεν έχει καταφέρει να το εξηγήσει κανένας! Και όχι μόνο αυτό, αλλά δεν έχει συζητηθεί καν από αρμόδια χείλη εδώ και τόσα χρόνια! Ζητήθηκε ποτέ από τα παραπλέοντα ξένα πλοία –ένα εκ των οποίων ήταν πλοίο ηλεκτρονικού πολέμου- έστω η παραμικρή πληροφορία ή συνδρομή; Πάντως στο πιστοποιητικό θανάτου του Πατριάρχη, αναφέρεται η 15:35 / της 12ης Σεπτεμβρίου ως η ώρα που απεβίωσε ο Μακαριστός Πατριάρχης!
Ένα άλλο τραγικό σημείο της υπόθεσης, είναι ότι το ελικόπτερο μόλις έφτασε πάνω από τον Καρέα (στην περιοχή Πάχη Μεγάρων) άρχισε να εκπέμπει ... τουρκικό κωδικό πτήσης!!! Κι ενώ η περιοχή αποτελεί (ως γνωστόν) περιοχή του FIR Αθηνών, στις οθόνες των ραντάρ του Στρατού αλλά και της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας (ΥΠΑ) το Σινούκ έφερε τον τουρκικό κωδικό IFF, πράγμα που σημαίνει ότι ήταν άγνωστο για το σύστημα αεράμυνας της χώρας μας και συνεπώς μπορούσε να ενεργοποιήσει όλες τις διαδικασίες ! Ακόμη και αυτή της κατάρριψης, πράγμα όμως που δεν συνηθίζεται στη χώρα μας, με την πάγια τακτική της οσφιοκαμψίας προς τους Τούρκους !
Όταν κατάλαβαν ότι το ελικόπτερο δεν ήταν Τουρκικό άλλα Ελληνικό, κανείς δεν ζήτησε από τον πιλότο να αλλάξει τον κωδικό πτήσης και να συμμορφωθεί με τους αυστηρούς κανόνες πτήσης που προβλέπει μια VIP μεταφορά και μάλιστα Αρχηγού Κράτους, και συνέχισε να πετάει ως Τουρκικό μέχρι τις Καριές !!! Βάλτε κάτω το χάρτη, και δείτε πόση είναι η απόσταση από τον Καρέα μέχρι τις Καριές και φανταστείτε , πόσο «κουρέλι» αεράμυνα πρέπει να έχουμε, έτσι ώστε να μην βρεθεί ένας άνθρωπος να πει στον πιλότο ότι ταξιδεύεις ως … Τούρκος. Πόσο «κουρέλι» πρέπει να είναι η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας , έτσι ώστε να ταξιδεύει τόσο μεγάλη απόσταση στο FIR ένα ελικόπτερο και να μην βρεθεί κάποιος να ζητήσει από τον πιλότο να συμμορφωθεί !!!
Και όλα αυτά την περίοδο των Ολυμπιακών Αγώνων, που οι πάντες και τα πάντα λειτουργούσαν Α-ΨΟ-ΓΑ !!! Ασφάλεια Ολυμπιακών Αγώνων, Μοίρα Μεταφοράς VIP προσώπων, μεταφορά Αρχηγού Κράτους και παρ όλα αυτά, το ελικόπτερο να μεταδίδει σχεδόν σε όλο το ταξίδι του, σήμα Τουρκικού στίγματος !!! Εσάς δεν σας «κάθεται» ολίγον βαρύ όλο αυτό; Πάντως, για να καταλάβετε πόσο σοβαρό ήταν όλο αυτό, το ΓΕΑ και η ΥΠΑ, αν τηρούσαν τους προβλεπόμενους κανονισμούς, θα έπρεπε , αν ο πιλότος δεν συμμορφωνόταν με τους κανονισμούς, να διακόψουν ΑΜΕΣΑ την πτήση και να ζητήσουν από τον πιλότο να επιστρέψει στην βάση του !!! Αν το είχαν κάνει αυτό, το ΓΕΑ και οι ΥΠΑ, ίσως σήμερα να είχαν σωθεί όλοι οι επιβάτες του μοιραίου Σινούκ!!!
Ενώ τα πρώτα χρόνια μετά το ατύχημα ήταν όλοι σίγουροι ότι το ελικόπτερο έπεσε από μηχανική βλάβη, η οικογένεια -κυρίως– του Πατριάρχη Πέτρου δεν σταμάτησε ούτε λεπτό να αγωνίζεται να βρει την αλήθεια. Ετσι αρκετά χρόνια μετά, άρχισε να διαφαίνεται ότι το Σινούκ, ίσως να μην έπεσε αλλά να το «έριξαν» κι όλας !!! Είτε μετά από σειρά εγκληματικών πράξεων αμέλειας, είτε από καθαρή δολιοφθορά είτε με κάποιον άλλο τρόπο, άγνωστο στο ευρύ κοινό ! Το καλοκαίρι του 2010 άρχισαν να γίνονται γνωστά, τόσο τα πορίσματα ανεξάρτητων επιθεωρητών ατυχημάτων όσο και τα «επίσημα πορίσματα» τεχνικών συμβούλων της οικογένειας και του Αμερικάνικου Στρατού.
Για την γνωμάτευση του ιατροδικαστή σχετικά με την ώρα θανάτου, γράψαμε προηγουμένως. Αυτό που δεν αναφέραμε όμως είναι ότι μέσα στον φάκελο του Εισαγγελέα του Στρατοδικείου Θεσσαλονίκης, υπήρχε και μια έκθεση ιατροδικαστού, σύμφωνα με την οποία, στα σώματα των θυμάτων «ανευρέθηκαν χημικά εγκαύματα, τα οποία δεν προκλήθηκαν από στοιχεία του ελικοπτέρου αλλά από έκρηξη» ! Η εν λόγω ιατροδικαστική εξέταση, υποβαθμίστηκε και δεν αξιολογήθηκε ΠΟΤΕ μα ΠΟΤΕ σοβαρά από κανέναν!
Στη σύγχρονη ιατροδικαστική επιστήμη, με τα τεχνικά μέσα που διαθέτουν πλέον οι ιατροδικαστές είναι σε θέση να αναγνωρίζουν την αιτία των εγκαυμάτων. Κι επειδή, προαναγγείλαμε από το προηγούμενο άρθρο μας την αποκάλυψη αυτή, προέτρεξαν κάποιοι να προκαταλάβουν το αναγνωστικό κοινό σε μπλογκς που αναδημοσίευσαν την είδηση, ότι τα εγκαύματα προήλθαν από λάδια του κινητήρα ή λιπαντικά των μηχανών! Είναι γνωστό ότι η σοβαρότητα εκλείπει από τούτη εδώ τη χώρα εκτός και αν τα σχόλια είχαν σκοπό να προλάβουν την σημερινή μας αποκάλυψη ! Η ιατροδικαστής που γνωμάτευσε ήταν ξεκάθαρη για την αιτία των εγκαυμάτων! «Προήλθαν από έκρηξη και όχι από στοιχεία του ελικοπτέρου»!
Αυτό και μόνο θα έπρεπε να αποτελεί σημείο συζήτησης στη Βουλή και στην σύσταση επιτροπής που θα διερευνούσε ακόμη και το ενδεχόμενο ποινικών ευθυνών αρμοδίων υπουργών ! Κάτι που προφανώς κανείς δεν ήθελε. Η τέλος πάντων, την πιθανότητα να μην ελέγχτηκαν σχολαστικά οι αποσκευές των επιβατών κα να είχε τοποθετηθεί εκρηκτικός μηχανισμός!!! Κι έτσι όλοι έμειναν… ευχαριστημένοι ότι … ίσως η ιατροδικαστής κάνει κάποιο λάθος και … μπέρδεψε τα εγκαύματα από λάδια με αυτά μιας έκρηξης !!!
Σύμφωνα με τον εισαγγελέα, η ιατροδικαστής ισχυρίζεται ότι με επιστημονικά κριτήρια είναι αδύνατη η ταυτοποίηση του μέσου που προκάλεσε τα χημικά εγκαύματα. Πιθανολογεί βάσιμα, όμως, ότι ορισμένοι από τους επιβάτες δέχθηκαν ισχυρό ωστικό κύμα!!! Από τι προήλθε το ισχυρό αυτό ωστικό κύμα . Σίγουρα όχι από … έκρηξη λαδιών ή από έκρηξη … λιπαντικών !!! Με την έκθεση της ιατροδικαστού συμφωνεί και η τεχνική ανάλυση του αμερικανικού στρατού, η οποία προχωρά ένα βήμα παραπέρα, χρησιμοποιώντας κάποια άλλα στοιχεία. «Το ωστικό κύμα προκλήθηκε σίγουρα πριν την ελεύθερη πτώση του ελικοπτέρου».
Αυτό ακριβώς αναφέρει το πόρισμα και υπογραμμίζει ότι υπήρξε κάποιου είδους έκρηξη εντός του ελικοπτέρου από την ύπαρξη χημικών εγκαυμάτων στα σώματα, τα οποία μάλιστα έγιναν εν ζωή. Προσθέτει ακόμη ότι στα σώματα των θυμάτων βρέθηκαν σφηνωμένα κάποια σωματίδια τα οποία δεν ήταν επιφανειακά. Σημείο-κλειδί για τη διερεύνηση των συνθηκών της πτώσης είναι ο έλεγχος του ηλεκτρονικού συστήματος ελέγχου FADEC (Full Authority Digital Engine Control), με το οποίο είναι εφοδιασμένα αυτού του τύπου τα ελικόπτερα και ειδικότερα οι δύο καταγραφείς βλαβών DECU (Digital Engine Control Unit) που αντιστοιχούν στους δύο κινητήρες του. Τελικά ανελκύστηκε μόνο η μία DECU, κι αυτή καταστράφηκε κατά μία … σατανική σύμπτωση, όταν ένας τεχνικός της εταιρείας στις ΗΠΑ έριξε «κατά λάθος» ένα κατσαβίδι μέσα της!
Μήπως τώρα αντιληφθήκατε γιατί παρεμβάλαμε ανάμεσα στο πρώτο και στο δεύτερο μέρος της έρευνάς μας την πτώση του Falcon και τον άδικο χαμό του Γιάννου Κρανιδιώτη; Μήπως και τότε η εταιρία HoneyWell δεν ισχυρίστηκε ότι χάθηκαν τα επίμαχα 24 δευτερόλεπτα που σκότωσαν τον Γιάννο Κρανιδιώτη, γιατί σβήστηκαν …. κατά λάθος από το μαύρο κουτί;; Ετσι και τώρα, η μια και μοναδική DECU καταστράφηκε κατά λάθος από ένα κατσαβίδι τεχνικού !!! Για τον λόγο λοιπόν, ότι θεωρώ ότι όλα τα παραπάνω στοιχεία , δεν ερευνήθηκαν επαρκώς από τις Ελληνικές Στρατιωτικές και Πολιτικές αρμόδιες υπηρεσίες, θεωρώ ότι σαφώς και το ελικόπτερο Σινούκ, έπεσε από έκρηξη που σημειώθηκε στην άτρακτο και όχι από βλάβη σε κάποια από τις δύο έλικες που είχαν μαρκαριστεί ως προβληματικές. Μια έκρηξη που έγινε μέσα στην άτρακτο σε ένα ταξίδι που κάποιοι το είχαν προγραμματίσει χωρίς επιστροφή!
Μέχρι την ημέρα που η Ελληνική Βουλή θα διατάξει ως οφείλει την άμεση διερεύνηση ευθυνών με σύσταση ειδικής επιτροπής, που θα απαντά ξεκάθαρα σε όλα τα παραπάνω, και με πλήρη επίγνωση όσων γράφω και υπογράφω θα συνεχίζω να πιστεύω ότι το ελικόπτερο έπεσε από έκρηξη που σημειώθηκε στην άτρακτο κατά τη διάρκεια της πτήσης του λίγο πριν το Αγιο Ορος! Δεν αποκλείω να συνέβησαν ταυτόχρονα ΚΑΙ τα δύο! Κάποιοι να εκμεταλλεύτηκαν ορισμένα κενά και να σχεδίασαν την πτώση του ελικοπτέρου όπως σχεδίασαν το δήθεν ατύχημα του Falcon το 1999 καθώς και κάποια άλλα ατυχήματα για τα οποία θα μιλήσουμε αργότερα!! Και ο νοών νοείτω !!! Όπως καταλάβατε, πάμε για το τρίτο μέρος της έρευνας! Εκεί θα αναδείξουμε ποιος ήταν ο Πέτρος ο Ζ’ και ποιοι άλλοι Κύπριοι και Ελληνες είχαν μπει στο στόχαστρο της Τουρκικής ΜΙΤ !!!
Υ.Γ: Όπως έχει λεχθεί, «οι δημοσιογράφοι είναι τα μαντρόσκυλα της Δημοσιογραφίας». Αν κάποιοι επιθυμούν την Δημοκρατία μας να την φυλάττουν ... πεκινουά, αυτό είναι ένα άλλο ζήτημα, που δεν θα μας κάνει ποτέ να σταματήσουμε να λέμε ελεύθερα τη γνώμη μας !!! Το υστερόγραφο ας το κρατήσουν κάποιοι που προσπαθούν με νύχια και με δόντια να μην δημοσιεύσουμε την παρούσα έρευνα!
Στη σύγχρονη ιατροδικαστική επιστήμη, με τα τεχνικά μέσα που διαθέτουν πλέον οι ιατροδικαστές είναι σε θέση να αναγνωρίζουν την αιτία των εγκαυμάτων. Κι επειδή, προαναγγείλαμε από το προηγούμενο άρθρο μας την αποκάλυψη αυτή, προέτρεξαν κάποιοι να προκαταλάβουν το αναγνωστικό κοινό σε μπλογκς που αναδημοσίευσαν την είδηση, ότι τα εγκαύματα προήλθαν από λάδια του κινητήρα ή λιπαντικά των μηχανών! Είναι γνωστό ότι η σοβαρότητα εκλείπει από τούτη εδώ τη χώρα εκτός και αν τα σχόλια είχαν σκοπό να προλάβουν την σημερινή μας αποκάλυψη ! Η ιατροδικαστής που γνωμάτευσε ήταν ξεκάθαρη για την αιτία των εγκαυμάτων! «Προήλθαν από έκρηξη και όχι από στοιχεία του ελικοπτέρου»!
Αυτό και μόνο θα έπρεπε να αποτελεί σημείο συζήτησης στη Βουλή και στην σύσταση επιτροπής που θα διερευνούσε ακόμη και το ενδεχόμενο ποινικών ευθυνών αρμοδίων υπουργών ! Κάτι που προφανώς κανείς δεν ήθελε. Η τέλος πάντων, την πιθανότητα να μην ελέγχτηκαν σχολαστικά οι αποσκευές των επιβατών κα να είχε τοποθετηθεί εκρηκτικός μηχανισμός!!! Κι έτσι όλοι έμειναν… ευχαριστημένοι ότι … ίσως η ιατροδικαστής κάνει κάποιο λάθος και … μπέρδεψε τα εγκαύματα από λάδια με αυτά μιας έκρηξης !!!
Σύμφωνα με τον εισαγγελέα, η ιατροδικαστής ισχυρίζεται ότι με επιστημονικά κριτήρια είναι αδύνατη η ταυτοποίηση του μέσου που προκάλεσε τα χημικά εγκαύματα. Πιθανολογεί βάσιμα, όμως, ότι ορισμένοι από τους επιβάτες δέχθηκαν ισχυρό ωστικό κύμα!!! Από τι προήλθε το ισχυρό αυτό ωστικό κύμα . Σίγουρα όχι από … έκρηξη λαδιών ή από έκρηξη … λιπαντικών !!! Με την έκθεση της ιατροδικαστού συμφωνεί και η τεχνική ανάλυση του αμερικανικού στρατού, η οποία προχωρά ένα βήμα παραπέρα, χρησιμοποιώντας κάποια άλλα στοιχεία. «Το ωστικό κύμα προκλήθηκε σίγουρα πριν την ελεύθερη πτώση του ελικοπτέρου».
Αυτό ακριβώς αναφέρει το πόρισμα και υπογραμμίζει ότι υπήρξε κάποιου είδους έκρηξη εντός του ελικοπτέρου από την ύπαρξη χημικών εγκαυμάτων στα σώματα, τα οποία μάλιστα έγιναν εν ζωή. Προσθέτει ακόμη ότι στα σώματα των θυμάτων βρέθηκαν σφηνωμένα κάποια σωματίδια τα οποία δεν ήταν επιφανειακά. Σημείο-κλειδί για τη διερεύνηση των συνθηκών της πτώσης είναι ο έλεγχος του ηλεκτρονικού συστήματος ελέγχου FADEC (Full Authority Digital Engine Control), με το οποίο είναι εφοδιασμένα αυτού του τύπου τα ελικόπτερα και ειδικότερα οι δύο καταγραφείς βλαβών DECU (Digital Engine Control Unit) που αντιστοιχούν στους δύο κινητήρες του. Τελικά ανελκύστηκε μόνο η μία DECU, κι αυτή καταστράφηκε κατά μία … σατανική σύμπτωση, όταν ένας τεχνικός της εταιρείας στις ΗΠΑ έριξε «κατά λάθος» ένα κατσαβίδι μέσα της!
Μήπως τώρα αντιληφθήκατε γιατί παρεμβάλαμε ανάμεσα στο πρώτο και στο δεύτερο μέρος της έρευνάς μας την πτώση του Falcon και τον άδικο χαμό του Γιάννου Κρανιδιώτη; Μήπως και τότε η εταιρία HoneyWell δεν ισχυρίστηκε ότι χάθηκαν τα επίμαχα 24 δευτερόλεπτα που σκότωσαν τον Γιάννο Κρανιδιώτη, γιατί σβήστηκαν …. κατά λάθος από το μαύρο κουτί;; Ετσι και τώρα, η μια και μοναδική DECU καταστράφηκε κατά λάθος από ένα κατσαβίδι τεχνικού !!! Για τον λόγο λοιπόν, ότι θεωρώ ότι όλα τα παραπάνω στοιχεία , δεν ερευνήθηκαν επαρκώς από τις Ελληνικές Στρατιωτικές και Πολιτικές αρμόδιες υπηρεσίες, θεωρώ ότι σαφώς και το ελικόπτερο Σινούκ, έπεσε από έκρηξη που σημειώθηκε στην άτρακτο και όχι από βλάβη σε κάποια από τις δύο έλικες που είχαν μαρκαριστεί ως προβληματικές. Μια έκρηξη που έγινε μέσα στην άτρακτο σε ένα ταξίδι που κάποιοι το είχαν προγραμματίσει χωρίς επιστροφή!
Μέχρι την ημέρα που η Ελληνική Βουλή θα διατάξει ως οφείλει την άμεση διερεύνηση ευθυνών με σύσταση ειδικής επιτροπής, που θα απαντά ξεκάθαρα σε όλα τα παραπάνω, και με πλήρη επίγνωση όσων γράφω και υπογράφω θα συνεχίζω να πιστεύω ότι το ελικόπτερο έπεσε από έκρηξη που σημειώθηκε στην άτρακτο κατά τη διάρκεια της πτήσης του λίγο πριν το Αγιο Ορος! Δεν αποκλείω να συνέβησαν ταυτόχρονα ΚΑΙ τα δύο! Κάποιοι να εκμεταλλεύτηκαν ορισμένα κενά και να σχεδίασαν την πτώση του ελικοπτέρου όπως σχεδίασαν το δήθεν ατύχημα του Falcon το 1999 καθώς και κάποια άλλα ατυχήματα για τα οποία θα μιλήσουμε αργότερα!! Και ο νοών νοείτω !!! Όπως καταλάβατε, πάμε για το τρίτο μέρος της έρευνας! Εκεί θα αναδείξουμε ποιος ήταν ο Πέτρος ο Ζ’ και ποιοι άλλοι Κύπριοι και Ελληνες είχαν μπει στο στόχαστρο της Τουρκικής ΜΙΤ !!!
Υ.Γ: Όπως έχει λεχθεί, «οι δημοσιογράφοι είναι τα μαντρόσκυλα της Δημοσιογραφίας». Αν κάποιοι επιθυμούν την Δημοκρατία μας να την φυλάττουν ... πεκινουά, αυτό είναι ένα άλλο ζήτημα, που δεν θα μας κάνει ποτέ να σταματήσουμε να λέμε ελεύθερα τη γνώμη μας !!! Το υστερόγραφο ας το κρατήσουν κάποιοι που προσπαθούν με νύχια και με δόντια να μην δημοσιεύσουμε την παρούσα έρευνα!
ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟΝ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΚΥΡΙΟΥ ΑΡΘΡΟΥ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙΤΑΙ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ ΣΤΗΝ ΟΛΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΕΔΩ: http://www.aegeantimes.gr/article.asp?id=40974&type=1&kata=0
No comments :
Post a Comment