Η Ουκρανία επανέρχεται στο θέμα του δεύτερου Zubr το οποίο ποτέ δεν παραλήφθηκε από το ΠΝ λόγω των τεχνικών προβλημάτων που είχαν παρουσιαστεί σε αυτό και ζητά την εξόφληση και την παραλαβή του σκάφους «εδώ και τώρα» από το ΠΝ αφού όπως ισχυρίζονται έχουν επιλυθεί τα προβλήματα που είχαν εντοπιστεί. Πιο αναλυτικά το 2000 το ελληνικό υπουργείο Εθνικής Άμυνας παρήγγειλε δύο σκάφη αμφίβιων επιχειρήσεων Zubr από την Ρωσία και δύο από την Ουκρανία. Και ενώ τα δύο ρωσικά παραδόθηκαν και εντάχτηκαν στην δύναμη του ΠΝ (Κεφαλληνία και Ζάκυνθος) ένα από τα δύο ουκρανικά σκάφη παρουσίασε σειρά προβλημάτων τα οποία οδήγησαν το ΠΝ στην απόφαση να μην το παραλάβει.
Για το σκάφος αυτό το ΠΝ είχε καταβάλει στην ναυπηγική εταιρεία MORYE στη Θεοδοσία της Ουκρανίας το ποσό των 18 εκατ. δολαρίων ενώ υπολειπόταν η καταβολή ακόμα 12 εκατ. δολαρίων για την ολοκλήρωση της ναυπήγησης του πλοίου και την παραλαβή του σκάφους. Αξίζει να σημειωθεί ότι οι Ουκρανοί ζητούν και τα έξοδα φύλαξης του πλοίου από το ΠΝ για όσο καιρό το Zubr είναι έτοιμο και το ΠΝ δεν το έχει παραλάβει. Για περισσότερο από 5 χρόνια το ζήτημα βρισκόταν σε εκκρεμότητα αφού δεν είχαν καταπέσει οι εγγυήσεις και σήμερα οι Ουκρανοί με επιστολή τους στο ΠΝ ζητούν την καταβολή των υπολοίπων χρημάτων και την παραλαβή του σκάφους, αφού όπως ισχυρίζονται οι επισημάνσεις του ΠΝ για τα προβλήματα του σκάφους έχουν ληφθεί υπόψη και τα προβλήματα του σκάφους έχουν αντιμετωπιστεί.
Μάλιστα για του λόγου το αληθές το πλοίο έχει πραγματοποιήσει με επιτυχία θαλάσσιες δοκιμές και είναι έτοιμο για παράδοση, ενώ οι κινητήρες του σκάφους έχουν μόνο 100 ώρες λειτουργίας. Στην επιστολή τους οι Ουκρανοί προτείνουν στο ΠΝ να στείλει στο ναυπηγείο μία επιτροπή για την αξιολόγηση του πλοίου και την πραγματοποίηση των σχετικών δοκιμών αποδοχής. Ένα ακόμα θέμα που θίγουν οι Ουκρανοί στην επιστολή τους είναι το ζήτημα των ΑΩ τα οποία οφείλουν να αποδώσουν στο ΠΝ και φτάνουν τα 15 εκατ. δολάρια και αυτό διότι αν το ΠΝ αποφασίσει να μην πληρώσει το ποσό των 12 εκατ. δολαρίων για το Zubr, θα χάσει τα χρήματα που έχει καταβάλει καθώς και τα χρήματα των ΑΩ που οφείλουν οι Ουκρανοί.
Τμήμα ειδήσεων defencenet
Για το σκάφος αυτό το ΠΝ είχε καταβάλει στην ναυπηγική εταιρεία MORYE στη Θεοδοσία της Ουκρανίας το ποσό των 18 εκατ. δολαρίων ενώ υπολειπόταν η καταβολή ακόμα 12 εκατ. δολαρίων για την ολοκλήρωση της ναυπήγησης του πλοίου και την παραλαβή του σκάφους. Αξίζει να σημειωθεί ότι οι Ουκρανοί ζητούν και τα έξοδα φύλαξης του πλοίου από το ΠΝ για όσο καιρό το Zubr είναι έτοιμο και το ΠΝ δεν το έχει παραλάβει. Για περισσότερο από 5 χρόνια το ζήτημα βρισκόταν σε εκκρεμότητα αφού δεν είχαν καταπέσει οι εγγυήσεις και σήμερα οι Ουκρανοί με επιστολή τους στο ΠΝ ζητούν την καταβολή των υπολοίπων χρημάτων και την παραλαβή του σκάφους, αφού όπως ισχυρίζονται οι επισημάνσεις του ΠΝ για τα προβλήματα του σκάφους έχουν ληφθεί υπόψη και τα προβλήματα του σκάφους έχουν αντιμετωπιστεί.
Μάλιστα για του λόγου το αληθές το πλοίο έχει πραγματοποιήσει με επιτυχία θαλάσσιες δοκιμές και είναι έτοιμο για παράδοση, ενώ οι κινητήρες του σκάφους έχουν μόνο 100 ώρες λειτουργίας. Στην επιστολή τους οι Ουκρανοί προτείνουν στο ΠΝ να στείλει στο ναυπηγείο μία επιτροπή για την αξιολόγηση του πλοίου και την πραγματοποίηση των σχετικών δοκιμών αποδοχής. Ένα ακόμα θέμα που θίγουν οι Ουκρανοί στην επιστολή τους είναι το ζήτημα των ΑΩ τα οποία οφείλουν να αποδώσουν στο ΠΝ και φτάνουν τα 15 εκατ. δολάρια και αυτό διότι αν το ΠΝ αποφασίσει να μην πληρώσει το ποσό των 12 εκατ. δολαρίων για το Zubr, θα χάσει τα χρήματα που έχει καταβάλει καθώς και τα χρήματα των ΑΩ που οφείλουν οι Ουκρανοί.
Τμήμα ειδήσεων defencenet
No comments :
Post a Comment