Εξελίξεις καταγράφονται στη πολύκροτη υπόθεση των θανάτων των τριών υπαλλήλων της τουρκικής αμυντικής βιομηχανίας ASELSAN προ πεντατίας καθώς τα νέα στοιχεία που διαβιβάσθηκαν στην Εισαγγελία Άγκυρας ανατρέπουν την εκδοχή της αυτοκτονίας του 31χρονου μηχανολόγου μηχανικού Hüseyin Başbilen.
Ο Başbilen βρέθηκε νεκρός στο αυτοκίνητό του στις 7 Αυγούστου 2006 στην οδό Pursaklar-Ayancık της Άγκυρας με βαρύ τραύμα στο λαιμό και κομμένους καρπούς. Ο φάκελος της πολύκροτης υπόθεσης ανασύρθηκε από το αρχείο μετά από πιέσεις της οικογένειάς του που αμφισβήτησε από τη πρώτη στιγμή την επίσημη εκδοχή περί αυτοκτονίας λόγω ψυχολογικών προβλημάτων. Τα νέα στοιχεία μεταξύ των οποίων και δακτυλικό αποτύπωμα που βρέθηκε στο τόπο του εγκλήματος, δείχνουν
α. ότι στο αυτοκίνητό του επέβαιναν και άλλα άτομα την ώρα θανάτου του και
β. ο Başbilen κατέληξε από τα τραύματά του στη προσπάθεια να ανοίξει την πόρτα του αυτοκινήτου και να διαφύγει.
Η υπόθεση παρουσιάζει ενδιαφέρον καθώς την ίδια χρονική περίοδο (2006-2007) βρέθηκαν επίσης νεκροί υπό αδιευκρίνιστες συνθήκες, οι Halim Ünsem Ünal και Evrim Yançeke, συνάδελφοι του Başbilen στην ASELSAN, στους οποίες επίσης αποδόθηκε η αυτοκτονία λόγω ψυχολογικών προβλημάτων. Και οι τρεις υπήρξαν στελέχη με μεγάλη εξειδίκευση στο αντικείμενό τους (σύμφωνα με πληροφορίες στην κρυπτογράφηση-αποκρυπτογράφηση) με συμμετοχή σε μεγάλα projects της κορυφαίας τουρκικής αμυντικής βιομηχανίας. Αξίζει να σημειωθεί ότι ανάμεσα στα απόρρητα έγγραφα που κατασχέθηκαν στο τουρκικό Ναύσταθμο Gölcük και αποκάλυψαν ξένο δίκτυο κατασκοπείας στους κόλπους των Τουρκικών Ενόπλων Δυνάμεων, υπήρχε ξεχωριστός φάκελος για την ΑSELSAN με σημείωμα που έγραφε: “Πρέπει να εστιάσουμε στην ASELSAN και στη SAGEM, υπάρχουν κάποιοι που βγάζουν προβλήματα. Πρέπει να βρεθεί η πηγή των προβλημάτων και να γίνουν τα δέοντα“.
α. ότι στο αυτοκίνητό του επέβαιναν και άλλα άτομα την ώρα θανάτου του και
β. ο Başbilen κατέληξε από τα τραύματά του στη προσπάθεια να ανοίξει την πόρτα του αυτοκινήτου και να διαφύγει.
Η υπόθεση παρουσιάζει ενδιαφέρον καθώς την ίδια χρονική περίοδο (2006-2007) βρέθηκαν επίσης νεκροί υπό αδιευκρίνιστες συνθήκες, οι Halim Ünsem Ünal και Evrim Yançeke, συνάδελφοι του Başbilen στην ASELSAN, στους οποίες επίσης αποδόθηκε η αυτοκτονία λόγω ψυχολογικών προβλημάτων. Και οι τρεις υπήρξαν στελέχη με μεγάλη εξειδίκευση στο αντικείμενό τους (σύμφωνα με πληροφορίες στην κρυπτογράφηση-αποκρυπτογράφηση) με συμμετοχή σε μεγάλα projects της κορυφαίας τουρκικής αμυντικής βιομηχανίας. Αξίζει να σημειωθεί ότι ανάμεσα στα απόρρητα έγγραφα που κατασχέθηκαν στο τουρκικό Ναύσταθμο Gölcük και αποκάλυψαν ξένο δίκτυο κατασκοπείας στους κόλπους των Τουρκικών Ενόπλων Δυνάμεων, υπήρχε ξεχωριστός φάκελος για την ΑSELSAN με σημείωμα που έγραφε: “Πρέπει να εστιάσουμε στην ASELSAN και στη SAGEM, υπάρχουν κάποιοι που βγάζουν προβλήματα. Πρέπει να βρεθεί η πηγή των προβλημάτων και να γίνουν τα δέοντα“.
Η τουρκική αμυντική εταιρεία ASELSAN έχει αναπτυχθεί με ραγδαίους ρυθμούς τα τελευταία χρόνια και ένα από τα εντυπωσιακότερα χαρακτηριστικά της παρουσίας και της δραστηριότητάς της είναι το γεγονός ότι προχωρά στην αγορά εταιρειών στα κράτη, στα οποία πραγματοποιεί εξαγωγές των προϊόντων της. Ο τζίρος της ASELSAN το έτος 2009 ξεπέρασε τα $643 εκατ. ενώ ένας από τους βασικούς της στόχους είναι να φτάσει στην 50η θέση στην κατάταξη των αμυντικών εταιρειών σε ολόκληρο τον κόσμο. Το 2009 η ASELSAN είχε βρεθεί στην 83η θέση της σχετικής κατάταξης.
ΣΧΟΛΙΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ: ΤΟ 2006 ΠΑΝΤΩΣ ΕΙΝΑΙ Η ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΟΡΙΣΤΙΚΟΠΟΙΗΘΗΚΕ ΚΑΙ ΕΔΕΣΕ Η ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΥΠΑΓΩΓΗΣ ΤΩΝ ΜΟΓΓΟΛΩΝ ΣΤΟΥΣ ΣΙΝΕΣ. ΟΙ ΣΙΝΕΣ ΤΟΤΕ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΝ ΑΠΕΓΝΩΣΜΕΝΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΣΑΝ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΟΥΝ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΕ ΜΕΡΙΚΑ ΥΠΟΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΑΕΡΟΣΚΑΦΩΝ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΤΟΥΣ ΜΠΕΡΔΕΥΑΝ. ΧΩΡΙΣ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΠΡΟΣΒΑΣΕΙΣ ΤΩΡΑ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΧΑΝ ΑΕΡΟΣΚΑΦΟΣ 4ης - 5ης(;;;) ΓΕΝΙΑΣ ΟΥΤΕ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΠΥΡΑΥΛΙΚΟ ΚΑΙ ΑΕΡΟΔΙΑΣΤΗΜΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ. ΑΣ ΟΨΕΤΑΙ Η ΜΑΛΑΚΥΝΣΗ ΑΜΕΡΙΚΑΝΩΝ ΚΑΙ ΡΩΣΩΝ.
ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΥΣ ΠΟΥ ΔΟΛΟΦΟΝΗΘΗΚΑΝ... ή ΣΥΝΕΡΓΑΣΤΗΚΑΝ ΚΙ ΕΠΡΕΠΕ ΜΕΤΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΚΛΕΙΣΟΥΝ ΤΟ ΣΤΟΜΑ ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΚΙΝΔΥΝΕΥΣΕΙ ΝΑ ΑΠΟΚΑΛΥΦΘΕΙ Η ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΤΗΣ ΤΟΥΡΚΙΑΣ (ΝΑΤΟΙΚΗ ΧΩΡΑ) ΜΕ ΤΗΝ ΚΙΝΑ ή ΔΕΝ ΣΥΝΕΡΓΑΣΤΗΚΑΝ ΚΙ ΕΠΡΕΠΕ ΠΑΛΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΚΛΕΙΣΟΥΝ ΤΟ ΣΤΟΜΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΛΟΓΟ.
No comments :
Post a Comment