05/08/2011

Η ΑΛΛΗ ΟΨΗ ΤΟΥ ΔΙΠΟΛΟΥ: Σατανισμός εκ των έσω...

ΠΗΓΗ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΟ ΕΛΛΗΝvsΧΑΟΣ: Το κάτωθι κείμενο είναι μια αποκαλυπτική περιγραφή των αισχρών και τρομακτικών εγκλημάτων που συντελούνται από τους λεγόμενους αφοσιωμένους στον σκοτεινό άρχοντα, τον Σατανά. Ο Fozdyke βεβαίως τα αποκαλύπτει όλα αυτά ώστε να πείσει τον αφελή ότι η οδός της αριστερής χειρός που ακολουθεί αυτός και οι όμοιοί του πρεσβεύει την ελευθερία του ατόμου ενώ οι της δεξιάς χειρός πρεσβεύουν τον ελεγκτικό παγκοσμιοποιητικό σατανισμό. Εξωραϊζει το ένα μέσω αποκαλύψεως των άθλιων πρακτικών του άλλου. Και βέβαια το κείμενο εξυπηρετεί και άλλους σκοπούς σε γενικότερο επίπεδο: Με το να επιβεβαιώνει το σατανά, ωθεί τους αφελείς να διαπιστώνουν λανθασμένα ότι εφ'όσον υπάρχει ο σατανάς άρα υπάρχει και ο εξωκοσμικός θεός της βίβλου και κατά συνέπεια αν θέλουνε να σωθούνε και να μην τους φάει ο βελζεβούλ, πέφτουν στα δίχτυα του βιβλικού θεού, δηλαδή στα δίχτυα του ίδιου(σατανάς=γιαχβέ). Άλλωστε και το όνομα που χρησιμοποιεί ο "Fozdyke" δεν είναι το πραγματικό του αλλά το "σατανιστικό" του, το "πνευματικό" του όνομα δηλαδή, κατ'αντιστοιχίαν με τους παπάδες... τανάντια ταύτα.

Είναι περίτεχνα δομημένο το δίπολο χριστιανικός θεός-σατανάς και ενδεικτικό της νοημοσύνης του ψευδοθεού πειρατή του πλανήτη μας, Σιν Σιων Σεντάι Τζεντάι Τζέηντ Τζουντ Τζουντα. Διότι δημιούργησε δύο "περσόνες", από τη μία ο "ελεήμων αλλά και τιμωρός" θεός της βίβλου και από την άλλη ο "έκπτωτος άγγελος, αντίθεος, αντίχριστος" σατανάς έτσι ώστε τα πλήθη να πέσουν σε πολλαπλές παγίδες. Είτε να φοβηθούν το σατανά(τη μία περσόνα) και να πέσουν με τα μούτρα στο χριστιανισμό, είτε απεχθανόμενοι το βιβλικό θεό να πέσουν στα δίχτυα του σατανισμού-εωσφορισμού(που κάθε άλλο παρά έως φέρει, πάλι διέστρεψε τις ελληνικές έννοιες). Διπλή μπλόφα εκ της ιδίας πηγής, σύνηθες για τον δρακονιανό σεληνιακό θεϊσκο. Αυτός είναι που εφαρμόζει πρώτος την τμηματοποίηση(compartmentalisation) ώστε οι μεν χριστιανοί και λοιποί(διότι και οι μουσουλμάνοι στα ίδια πιστεύουν, στον ελεήμονα αλλάχ και στο κακό djinn, τα ίδια και εκεί) να συνομιλούν με δήθεν "αγγέλους" και οι μεν σατανιστές με δήθεν "δαιμονικά πνεύματα", με αποτέλεσμα είτε έτσι είτε γιουβέτσι να μεταφέρονται οι εντολές του σε όλα τα πλήθη των "φυλακισμένων" υπό κατοχή Σιν Σιών κλπ. είτε "θεϊκά", είτε "σατανικά".

Τίποτα από τα δύο δεν ισχύει, είναι και τα δύο θέατρα του παραλόγου, παρότι οι επικλήσεις και τα τελετουργικά λειτουργούν αλλά λειτουργούν με μόνο σκοπό να μεταφέρονται οι εντολές του αρχιμαλάκα αυτού που παίζει θέατρο και κάνει ταχυδακτυλουργικά τρικς, αλλά και για "καταληψία" πιθανών δραπετών αλλά και πειθηνίων ανδρεικέλων. Ο σατανάς και ο βιβλικός θεός, η δεξιά παλάμη και η αριστερή και το κακό συναπάντημα εκπορεύονται εκ της ιδίας όζουσας πηγής, εκ του ...πατρός, του υιού και του αγίου πνεύματος... Παρ'όλ'αυτά το κείμενο έχει τη σημασία του διότι αποκαλύπτει μέχρι πού φτάνει η διάβρωση στα άτομα που βρίσκονται στις εξουσίες των εθνών και δείχνει ότι για να φτάσουν στις θέσεις αυτές όλοι τους κάτι δίνουν. Δείχνει την αρρώστια και την ανωμαλία τους, αποδεικνύει ότι στις τελετές τους βγάζουνε τα μάτιά τους πρωκτικώς, σοδομίζουνε μικρά παιδιά, τρώνε και πίνουνε σωματικά εκκρίματα, χύνουν αίμα. Μία πλήρης ανωμαλία και αρρώστια, σε πλήρη εναρμόνιση με την σκατένια νοημοσύνη πίσω από όλα αυτά.

Άλλα σημαντικά στοιχεία είναι η αποκάλυψη πως η "Α.Ο.Α." δρά και ως "Στοά Άλφα"(Alpha Lodge Αυστραλία) με παρακλάδι της το "Τάγμα των Εννιά Γωνιών"(Order of the Nine Angles), χρήσιμο στοιχείο για όσους παρακολουθούν τη δράση τους. Και άρα επιβεβαιώνεται η Ο.Ε.Α. και πάλι, εκ των έσω αυτή τη φορά, για όσα έχει προωθήσει κατά καιρούς για την "Α.Ο.Α." και τη δράση της. Βέβαια δεν γίνεται λόγος πουθενά για την Υπερ Στοά HONG και λογικά, διότι και ο Fozdyke παραπληροφορεί είτε εν αγνοία του είτε ενσυνειδήτως. Όσοι όμως ξέρουν πλέον πως λειτουργεί ο ψευδοθεός, με το κείμενο αυτό μπορούν να συμπληρώσουν κάποια κενά ή να επιβεβαιώσουν υποψίες τους.

Το κείμενο μεταφράστηκε εκ του ιστολογίου "ΕΛΛΗΝ και ΧΑΟΣ" από το αγγλικό πρωτότυπο, σύνδεσμος του οποίου παρατίθεται στο τέλος. Κείμενα εντός παρενθέσεως είναι εκ των υστέρων σχόλια εκ του ιστολογίου.

No comments :

Post a Comment