29/06/2011

Mηχανική βλάβη και όχι εισρόφηση πουλιού το αίτιο της πτώσης του Mirage 2000BGM

Χωρίς να εκδοθεί πόρισμα, αφού για να συμβεί κάτι τέτοιο θα περάσουν μήνες, εν τούτοις από την πρώτη ματιά που έριξαν οι μηχανικοί της Π.Α, διαψεύστηκε ολόκληρο το "πακέτο φημολογίας" που είχε ακολουθήσει την πτώση του Mirage 2000BGM στη Σάμο, τόσο για τα αίτια της πτώσης, όσο και για το αν μπορεί να ... ξαναχρησιμοποιηθεί. το αεροσκάφος. Φημολογία με την οποία ουδέποτε ασχολήθηκε το defencenet.gr (αρκεί να ξέρεις κάποια βασικά πράγματα) αλλά κάποιοι από την ΠΑ (;) επέμεναν να διαρρέουν ανυπόστατα πράγματα. Έτσι από τον πρώτο έλεγχο που έγινε στο αεροσκάφος (δεν εκδόθηκε πόρισμα φυσικά για το ατύχημα γιατί απαιτείται να γίνει ενδελεχής έλεγχος που θα κρατήσει μεγάλο χρονικό διάστημα). 
 
Κατ'αρχήν επιβεβαιώνεται αυτό που το defencenet.gr είχε γράψει από την αρχή: Το αίτιο της πτώσης ήταν κράτημα κινητήρα κια όχι ... εισρόφηση πουλιού, όπως διέρρευσαν σε κάποιους αδαείς για να καλυφθεί το θέμα των ανταλλακτικών που στερείται η Π.Α.! Κάτι που έχει απειλοελάχιστες πιθανότητες να συμβεί στο Mirage 2000 γιατί οι κινητήρες προστατεύονται από εξωτερικό κάλυμα στα πλαϊνά της ατράκτου.
Δεύτερον το αεροσκάφος φυσικά και είναι αδύνατον να ξαναχρησιμοποιηθεί για δύο βασικούς λόγους: Πρώτον το θαλασσινό νερό λειτουργεί ως οξύ που καταστρέφει άμεσα τόσο τις βαθμίδες του κινητήρα, όσο και τα ηλεκτρονικά. Έπειτα βρέθηκε σε αρκετά μεγάλο βάθος, όπου η πίεση ήταν 6 ατμόσφαιρες, αντίθετα με εκείνο της Σκύρου που είχε πίεση σχεδόν ίδια με αυτή την επιφάνειας, αφού έπεσε σε βάθος ελάχιστων μέτρων από την επιφάνεια, με αποτέλεσμα να ολοκληρωθεί η καταστροφή του αεροσκάφους στο εσωτερικό του. Μην ξεχνάμε ότι μιλάνε για αεροσκάφος 22 ετών. Οι μηχανικοί της ΠΑ έχουν αρχίσει ήδη να διαλύουν το αεροσκάφος για να διακριβωθεί η ακριβής αιτία και να υπάρξει πόρισμα κάτια που απαιτήσει κάποιους μήνες...

Τμήμα ειδήσεων defencenet

No comments :

Post a Comment