18/08/2015

«Κεραυνός χωρίς αστραπή. Το υψηλό κόστος και τα περιορισμένα οφέλη από το πρόγραμμα του F-35»

Βόμβα στο πρόγραμμα του ακριβοθώρητου F-35 βάζει έκθεση αμερικανικού think tank, στην οποία οι αναλυτές αναρωτιούνται, αν πολυδιαφημισμένο μαχητικό έχει ακόμα και τις δυνατότητες του CF-18! Το αμερικανικό Πεντάγωνο καλείται να επανεξετάζει τον αριθμό των μαχητικών F-35 που θα προμηθευτεί, καθώς, σύμφωνα με το think tank National Security Network, το κόστος απόκτησης και χρήσης των 2.500 μονάδων που αρχικά είχε σχεδιαστεί να αγοραστούν, αγγίζει ο 1,4 τρισ. δολάρια, που δεν θα πιάσουν τόπο. Η έκθεση καλεί επίσης την αμερικανική κυβέρνηση να επανεξετάσει το όλο πρόγραμμα και να αποφασίσει αν υπάρχει εναλλακτική λύση. Την ίδια ώρα η καναδική κυβέρνηση αποφάσισε να παγώσει την προμήθεια 65 F-35 που σκόπευε να αποκτήσει και, αντί αυτού, αποφάσισε την επέκταση της επιχειρησιακής ζωής των CF-18.

Το National Security Network, ένας μη κερδοσκοπικός οργανισμός με έδρα την Ουάσινγκτον, ασκεί κριτική στο πρόγραμμα του μαχητικού, το οποίο έχει ξεπεράσει, κατά πολύ, τον αρχικό του προϋπολογισμό. Ο αναλυτής του, Μπιλ Φρεντς, συνέγραψε τη σχετική μελέτη με τον δυσοίωνο τίτλο «Κεραυνός χωρίς αστραπή. Το υψηλό κόστος και τα περιορισμένα οφέλη από το πρόγραμμα του F-35». Η έκθεση συγκρίνει τις επιδόσεις του F-35 με αυτές των αεροσκαφών που προτίθεται να αντικαταστήσει, δηλαδή τα F-16, F-18 και A-10 και σε κάθε περίπτωση, το νέο μαχητικό φέρεται να υστερεί.  Η έκθεση αναφέρει πως το F-35 υστερεί έναντι του F-16 σε ταχύτητα, ευελιξία και πτερυγιακό φόρτο. Το F-18 θεωρείται πιο ευέλικτο από το F-16 και άρα πολύ πιο ευέλικτο από το F-35. Στη μελέτη αναφέρεται πως λόγω τεχνικών παραμέτρων, το F-35 δεν μπορεί να αντιμετωπίσει ακόμα και μαχητικά 4ης γενιάς, όπως τα ρωσικά MiG-29 και τα Su-27, τα οποία, υπερέχουν σε επιδόσεις σε σχέση με αυτό. «Το F-35, εκτός του F-35C είναι σημαντικά κατώτερο των MiG-29 και Su-27 σε πτερυγική φόρτωση, σε επιτάχυνση και στον λόγο ώσης προς βάρος», αναφέρει η μελέτη. Το F-35 είναι επίσης πολύ πιο αργό από τα ρωσικά αεροσκάφη. Ο Φρεντς παρουσιάζει ακόμα στη μελέτη του, μια παλαιότερη έκθεση του 2009, της Αμερικανικής Αεροπορίας και της κατασκευάστριας Lockheed Martin, στην οποία αναφέρεται πως, παρά τα προηγμένα του ηλεκτρονικά συστήματα και την τεχνολογία stealth, ο λόγος καταρρίψεων του F-35 έναντι των ρωσικών Su-27 και MiG-29 θα είναι 3:1 εναντίον του. Παράλληλα, καταγράφει, εκπαιδευτική αερομαχία μεταξύ ενός F-35 και ενός F-16, στην οποία, με ευκολία, επικράτησε το δεύτερο, όντας πολύ πιο ευέλικτο. Το F-35 δεν κατάφερε, σε καμία φάση της αερομαχίας, να βρεθεί σε θέση ισχύος ώστε να μπορεί να εκτοξεύσει τα όπλα του ή να βάλλει με το πυροβόλο του, ενώ το F-16 το κατόρθωσε τουλάχιστον 10 φορές.

http://www.defence-point.gr/

Το F-35 θα έχει πλεονέκτημα έναντι κάθε αεροσκάφους τέταρτης γενιάς… εκτός κι αν βρεθεί σε κλειστεί αερομαχία. Τάδε έφη ο Διοικητής της Διοίκησης Εναέριας Μάχης, Πτέραρχος Χέρμπερτ “Γεράκι” Κάρλάιλ, κατά τη διάρκεια του συνεδρίου Αέρας και Διάστημα της Ένωσης Πολεμικής Αεροπορίας των ΗΠΑ. Οι δηλώσεις του έρχονται μετά από αρκετά άρθρα που είδαν το φως της δημοσιότητας, σύμφωνα με τα οποία το F-35 δεν είναι ιδιαίτερα αποτελεσματικό αεροσκάφος στις αποστολές αέρος-αέρος. Το αεροσκάφος δεν είναι ευέλικτο. Άλλωστε δεν σχεδιάστηκε με γνώμονα αυτό το χαρακτηριστικό. “Είναι ένα αεροσκάφος πολλαπλών ρόλων, που έχει ένα συμπαγές, ισχυρό και πλήρως ολοκληρωμένο πακέτο ηλεκτρονικών και αισθητήρων. Έχει απίστευτες δυνατότητες ηλεκτρονικού πολέμου” και “το F-35 είναι πιο εξελιγμένο από το F-22 με τα παθητικά συστήματα μέσω των οποίων μπορεί να εντοπίζει και να γνωρίζει που βρίσκονται οι αντίπαλοι, και να διαχειρίζεται την υπογραφή του” όπως δήλωσε χαρακτηριστικά ο Πτέραρχος Χ. Κάρλάιλ.

Το όραμα της Αεροπορίας, όπως δήλωσε ο πτέραρχος, είναι η αγαστή συνεργασία μεταξύ του F-35 και του F-22, με το τελευταίο να εξελίσσεται πολύ καλύτερα από τα αναμενόμενα. Συγκεκριμένα για το F-22 τόνισε ότι έχει επιχειρήσει στη Μέση Ανατολή συγκεντρώνοντας χιλιάδες ώρες πτήσεων και εκτελώντας αφέσεις όπλων. Παραδέχτηκε πάντως ότι η παραγωγή του τερματίστηκε πρόωρα, με την Αμερικανική Αεροπορία να μη διαθέτει πολλές μονάδες. Για το λόγο αυτό τα Raptor θα αναλάβουν αποστολές υψηλού επιπέδου. Το γεγονός αποδείχτηκε και κατά τη διάρκεια της άσκησης Red Flag, όταν το μαχητικό F-22 κατόρθωσε να διεισδύσει εντός της εχθρικής περιοχής κάνοντας χρήση του συστήματος ηλεκτρονικού πολέμου και να εκτελέσει ακριβή άφεση των όπλων του.

http://defense3.com/

Το F-35 Joint Strike Fighter υποτίθεται ότι θα αντικαθιστούσε το 90% των αμερικανικών τακτικών αεροσκαφών. Δυστυχώς, είχε υπολογιστεί ότι θα μπορεί να αερομαχεί. Η USAF παραδέχθηκε, εν τέλει, ότι το F-35 δεν είναι αρκετά ευέλικτο ώστε να μπορεί να αντιμετωπίσει τα παλαιότερα μαχητικά σε κλειστή αερομαχία. Και παρά τις υποσχέσεις ότι το «αόρατο» μαχητικό θα κυριαρχούσε στις κλειστές αερομαχίες, τώρα, η Αεροπορία δηλώνει πως το F-35 δεν θα χρειαστεί να αερομαχήσει ποτέ. Στις 15 Σεπτεμβρίου ο πτέραρχος Χέρμπερτ Κάρλαϊσλ, επικεφαλής της Air Combat Command της USAF, περιέγραψε το F-35 ως «λιγότερο ευέλικτο από κάποιους προκατόχους του». «Το αεροσκάφος δεν σχεδιάστηκε για κάτι τέτοιο. Είναι ένα αεροσκάφος πολλαπλών ρόλων, ένα ολοκληρωμένο, ισχυρό οπλικό σύστημα με υπερσύγχρονα ενσωματωμένα συστήματα και αισθητήρες», είπε, εννοώντας ότι δεν έχει σχεδιαστεί για αερομαχία. Ο σμήναρχος Σόλτις, εκπρόσωπος της Αεροπορίας είπε πως το F-35 δεν έχει σχεδιαστεί για ελιγμούς αερομαχιών, αλλά αυτό δεν το επηρεάζει να αναλαμβάνει αποστολές αεροπορικής υπεροχής. Υποστήριξε δηλαδή ότι το F-35 είναι σε θέση να εντοπίσει και να καταρρίψει από μακριά εχθρικά αεροσκάφη και κατά συνέπεια δεν χρειάζεται να εμπλακεί σε κλειστή αερομαχία. Εξάλλου, υποστήριξε, το F-35 θα επιχειρεί υποστηριζόμενο από τα F-22, τα F/A-18, τα F-15, τα F-16 και άλλα αεροσκάφη ικανά να εμπλακούν σε κλειστές αερομαχίες, ώστε οι αδυναμίες του να καλύπτονται από αυτά.

Οι δηλώσεις αυτές γίνονται την στιγμή που Ρωσία και Κίνα επενδύουν σε προηγμένα αεροσκάφη, ιδανικά για αερομαχία. Αντ’ αυτού οι ΗΠΑ βασίζονται στο F-35 για να αντικαταστήσουν όλα τα άλλα μαχητικά τους, όπως τα F/A-18 και τα F-16, με κόστος 400 δισ. δολαρίων. Το Σώμα Πεζοναυτών ανακήρυξε επιχειρησιακή την πρώτη του μοίρα F-35, τον Ιούλιο, ενώ το τελικό πλάνο του Πενταγώνου αφορά την προμήθεια 2.400 αεροσκαφών. Το 2008 ο υποπτέραρχος Τσαρλς Ντέιβιντ, υπεύθυνος τότε της ανάπτυξης του F-35 είχε δηλώσει στο Reuters πως ένα μονοκινητήριο αεροσκάφος είναι πολύ πιο αποτελεσματικό. Η δε κατασκευάστρια εταιρεία Lockheed Martin ανέφερε ότι το F-35 διαθέτει τον ισχυρότερο κινητήρα που τοποθετήθηκε ποτέ σε αεροσκάφος. Και το 2013, ο δοκιμαστής πιλότος της Lockheed Martin, Μπίλι Φλιν, είχε πει πως όσον αφορά την ευελιξία και την επιτάχυνση, το F-35 είναι καλύτερο ή έστω συγκρίσιμο από το European Typhoon και το F/A-18.

Όμως, στα μέσα του 2015 πλήθυναν οι ενδείξεις πως το βαρύ και πολύπλοκο F-35, δεν μπορεί να στρέψει ή να επιταχύνει αρκετά γρήγορα ώστε να επικρατήσει σε κλειστή αερομαχία έναντι των υπαρχόντων μαχητικών, για να μην αναφερθούν τα μελλοντικά που μπορεί να είναι ακόμα πιο ευέλικτα. Στα τέλη Ιουνίου αποκαλύφθηκε ένα έγγραφο που αναφερόταν στις δοκιμές αερομαχιών του F-35 με ένα F-16. «Το F-35 είχε σαφές ενεργειακό μειονέκτημα», έγραψε ο δοκιμαστής πιλότος του JSF, μετά την κατά κράτος ήττα του από το F-16. Για όσους πάντως παρακολουθούν το πρόγραμμα ανάπτυξης του F-35 οι αποκαλύψεις περί της ικανότητάς του να αερομαχεί δεν αποτέλεσαν έκπληξη. Το F-35 σχεδιάστηκε για να αναλάβει πληθώρα ρόλων. Στην προσπάθεια να κάνει τα πάντα το μαχητικό έχει μια άκρως αντιφατική σχεδίαση.

David Axe
http://www.thedailybeast.com/articles/2015/09/17/air-force-admits-our-new-stealth-fighter-can-t-fight.html
ΑΠΟΔΟΣΗ: Παντελής Καρύκας

ΣΧΕΤΙΚΟ:http://isxys.blogspot.com/2013/03/f-35.html

10 comments :

  1. Anonymous18/8/15 12:12

    Μπούρδες των think tanks κλπ. Το συγκεκριμένο αεροσκάφος θα είναι η ταφόπλακα της Ελληνικής ΠΑ στο αιγαίο και αυτό μας ενδιαφέρει κυρίως, δευτερευόντως όταν ολοκληρωθεί το αεροσκάφος με όλα τα ηλεκτρονικά του σε λειτουργία θα εισαγάγει έναν εντελώς νέο τρόπο μάχης όπου δεν χρειάζονται ελιγμοί αλά top gun για να αντιμετωπίζει τα αντίπαλα αεροσκάφη. Τέλος το κόστος του ανά μονάδα θα μειωθεί σημαντικά όταν θα αρχίσει η παραγωγή των 150 μονάδων ετησίως όπως προβλέπετε. Πρέπει να καταλάβουν αυτοί που σχολιάζουν τις επιδόσεις του σε ελιγμούς κλπ ότι η LM σχεδιάζει πολεμικά αεροσκάφη με το σκεπτικό του να μην χρειάζεται να τραβάνε πάνω από 2-3g στις αερομαχίες και να αφήνουν τα ηλεκτρονικά να κάνουν την δουλεία. Αυτό ήταν το σχέδιο τους κατά τις δηλώσεις πρώην προέδρων της εταιρίας στο παρελθόν και αυτό υλοποιούν.

    ReplyDelete
  2. Anonymous18/8/15 12:24

    ΓΡΑΦΕΤΕ ..."όταν ολοκληρωθεί το αεροσκάφος". ΕΧΩ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΠΩΣ ΑΥΤΟ ΑΚΡΙΒΩΣ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΠΩΣ ΔΙΑΚΥΒΕΥΕΤΑΙ, ΠΛΗΝ ΤΗΣ ΕΚΔΟΣΕΩΣ ΤΟΥ F35C ΠΟΥ ΠΑΛΙ ΩΣ ΦΑΙΝΕΤΑΙ, ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΤΑΙ ΑΡΚΟΥΝΤΩΣ.

    ΕΧΕΤΕ ΔΙΚΙΟ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΤΠΑ. ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΣΥΝΤΟΜΩΣ ΝΑ ΚΑΤΑΛΗΞΟΥΜΕ ΣΕ ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ ΣΥΣΚΕΥΩΝ ΕΝΤΟΠΙΣΜΟΥ ΤΟΥ, ΚΑΙ ΥΛΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΤΕΤΟΙΕΣ ΠΟΥ ΝΑ ΜΕΙΩΝΟΥΝ ΑΙΣΘΗΤΑ ΤΟ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑ ΑΟΡΑΤΟΤΗΤΟΣ ΚΑΙ ΔΡΑΣΗΣ ΤΟΥ.

    *ΔΕΝ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΟΛΟ ΤΟ ΑΙΓΑΙΟ ΓΙΑ ΤΕΤΟΙΕΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΟΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ ΤΟΥ ΕΠΕΛΕΞΑΝ ΝΑ ΤΟΥ ΔΩΣΟΥΝ. ΤΟΠΙΚΑ (ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΠΕΛΑΓΗ), ΤΑ ΣΗΜΕΙΑ ΠΟΥ ΟΙ ΑΝΑΛΥΤΕΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΟΥΝ ΩΣ ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΤΟΥ F35, ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ.

    ReplyDelete
  3. Anonymous18/8/15 15:46

    Αχχαχ α ρε κουρήτη, μου αρέσεις διότι η ελπίδα πεθαίνει πάντα τελευταία σε εσένα! Ας ελπίσουμε ότι η τουρκία θα συνεχίσει να μπλέκει τα μπούτια της εδώ κι εκεί και δεν θα ασχοληθεί μαζί μας. Αν έχεις κάποιο λινκ με τις περιγραφές των αναλυτών που μου λες δώσε μου να το δω κι εγώ σε παρακαλώ.

    ReplyDelete
  4. Anonymous18/8/15 17:34

    ΛΟΙΠΟΝ ΑΣ ΓΡΑΨΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΜΑΣ...ΓΙΑ ΤΟ F-35

    ΔΕΝ ΣΤΡΙΒΕΙ,ΔΕΝ ΚΟΥΒΑΛΑΕΙ (ΣΕ STELTH MODE),ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΡΕΞΕΙ ΝΑ ΞΕΦΥΓΕΙ..ΑΥΤΑ ΤΑ ΣΕΝΑΡΙΑ ΤΩΝ ΑΜΕΡΙΚΑΝΩΝ ΓΙΑ ΤΟ AWARENESS ΕΧΟΥΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΜΟΝΟ ΣΕ ΕΠΙΘΕΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΜΕΣΗ ΤΟΥ ΕΙΡΗΝΙΚΟΥ...ΣΕ ΜΙΑ ΑΕΡΑΜΥΝΑ ΜΕ ΠΟΛΛΟΥΣ ΠΟΜΠΟΥΣ ΣΥΝΔΕΔΕΜΕΝΟΥΣ ΘΑ ΤΟ ΒΛΕΠΟΥΝ ΑΠΟ ΠΟΛΥ ΜΑΚΡΙΑ ,ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΤΟ ΣΩΖΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ Ο METEOR ΚΑΙ ΟΙ ΑΝΑΛΟΓΕΣ ΚΙΝΕΖΙΚΕΣ/ΡΩΣΙΚΕΣ ΣΧΕΔΙΑΣΕΙΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΑΓΟΡΑΣΤΕΙ ΜΑΖΙΚΑ..ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΟΙ ΥΠΑΡΧΟΥΣΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΤΟ ΛΟΚΑΡΟΥΝ (ΟΙ ΙR ΘΑ ΤΟ ΓΛΕΝΤΑΝΕ)...

    ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΗ ΕΚΔΟΧΗ..ΓΙΑΤΙ Η ΕΞΑΓΩΓΙΚΗ ΠΟΥ ΘΑ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΠΑΕΙ ΙΤΑΛΙΑ ΓΙΑ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΤΩΝ RAM ΘΑ ΕΧΕΙ ΑΚΟΜΑ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΓΛΕΝΤΙ....ΘΑ ΠΕΡΟΜΕΝΩ ΤΗΝ ΜΕΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟ ΣΤΗΣΟΥΝ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟ Gripen NG ΝΑ ΓΕΛΑΣΕΙ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕ ΠΙΚΡΑΜΕΝΟΣ ,ΠΟΥ ΜΕ IRST, meteor,HMD, ΘΑ ΤΟΥ ΚΑΝΕΙ ΠΛΑΚΑ ΑΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΤΑΙ ΑΠΟ ΚΑΝΑ 2 ΕΠΓΕΙΑ ΡΑΝΤΑΡ ΣΥΜΒΑΤΙΚΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΑΠΛΑ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΓΩΝΙΕΣ ΕΚΠΟΜΠΗΣ..

    ΤΟ ΒΑΣΙΚΟ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑ ΤΟΥ F- ΕΙΝΑΙ Η ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΑΠΟΚΡΥΨΗΣ...ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ Ο ΜΕΓΑΛΟΣ ΑΓΝΩΣΤΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΩΡΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΑΚΟΜΗ...ΟΥΔΕΙΣ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΠΟΣΟ ΑΦΑΝΕΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΕΡΟΣΚΑΦΟΣ ,ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΟΙ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΤΟΥ....ΕΠΙΣΗΣ Ο ΧΡΟΝΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΡΙΣΙΜΗ ΠΑΡΑΜΕΤΡΟΣ...ΟΣΟ ΤΟ F- ΚΑΘΥΣΤΕΡΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΣΤΕΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ (ΚΑΙ ΘΑ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΕΙ ΠΟΛΥ) ΤΟ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΑΠΟΚΡΥΨΗΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΘΑ ΜΕΙΩΝΕΤΑΙ.!!!ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΛΥ ΑΡΧΙΚΗ ΦΑΣΗ,ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΒΙΟ ΤΟΥ ΑΕΡΟΣΚΑΦΟΥΣ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ.

    ΑΥΤΗ Η ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΜΑΣ ΔΙΝΕΙ ΧΡΟΝΟ...ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΛΕΥΡΑ ΝΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΟΥΜΕ ΜΕ ΨΥΧΡΑΙΜΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΜΑΣ...ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΠΑΡΑΣΥΡΟΜΑΣΤΕ ΣΕ ΜΙΑ ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΗ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ.Η ΟΡΘΗ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΑΠΟ ΜΕΡΟΥΣ ΜΑΣ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΧΡΟΝΟ ..ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΑΝ ΑΥΤΗ Η ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ ΑΓΟΡΑ F-35.

    ΣΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΑ ΦΑΣΗ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΠΟΛΕΜΙΚΗΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΑΚΡΙΒΕΙΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ F-35 ΑΛΛΑ Η ΣΤΑΔΙΑΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΣΦΥΞΙΑ ΤΗΣ Π.Α ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΗΣ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ ΚΑΜΜΙΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ,ΚΑΝΕΝΟΣ ΕΙΔΟΥΣ ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΕΠΙΠΕΔΟ.!!!Η ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ ΜΑΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Η ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΗ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ...ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΠΛΑ Η ΕΠΙΤΗΡΗΣΗ ΤΟΥ ΘΑΛΑΣΣΙΟΥ ΧΩΡΟΥ.

    Υ.Γ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΠΟΙΑ ΙΣΡΑΗΛΙΝΑ ΡΑΝΤΑΡ ΠΟΥ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΩΣ ΝΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΝ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟ ΒΑΘΜΟ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΟΥ ΕΝΤΟΠΙΣΜΟΥ ΑΕΡΟΣΚΑΦΩΝ ΑΠΟΚΡΥΨΗΣ...ΔΗΛΑΔΗ ΝΑ ΕΠΙΤΡΕΠΟΥΝ ΑΚΤΙΝΕΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΗΣ ΤΕΤΟΙΕΣ ΠΟΥ ΝΑ ΕΠΙΤΡΕΠΟΥΝ ΕΥΝΟΙΚΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΦΙΛΙΩΝ ΑΕΡΟΣΚΑΦΩΝ ΑΝΑΧΑΙΤΗΣΗΣ..ΑΛΛΑ ΑΥΤΟ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΚΡΙΒΕΙΣ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΤΩΝ ΑΕΡΟΣΚΑΦΩΝ ΤΥΠΟΥ F-35.OΠΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΟΣΟ ΘΑ ΚΑΘΥΣΤΕΡΕΙ ΤΟ F-35 ΤΟΣΟ ΡΑΓΔΑΙΑ ΘΑ ΑΠΑΞΙΩΝΕΤΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΑ..ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΩΣ ΑΕΡΟΣΚΑΦΟΣ ΧΑΜΗΛΟΥ ΙΧΝΟΥΣ.

    ΔΙΓΕΝΗΣ ΑΚΡΙΤΑΣ.

    ReplyDelete
  5. Anonymous18/8/15 17:47

    ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΜΕΝΑ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΚΑΣΚΕΣ ΠΙΛΟΤΟΥ Gen 3 ΓΙΑ ΤΑ F-35..ΑΥΤΗ Η 3ης ΓΕΝΙΑΣ ΚΑΣΚΑ ΕΧΕΙ ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΝΣΩΜΑΤΩΜΕΝΗΣ ΟΘΟΝΗΣ (HMDS)..ΠΑΡΕΧΕΙ ΨΗΦΙΑΚΗ ΕΙΚΟΝΑ 360 ΜΟΙΡΩΝ ΤΟΥ ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΤΟ ΑΕΡΟΣΚΑΦΟΣ,ΚΑΙ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ ΣΤΟΝ ΠΙΛΟΤΟ ΝΑ "ΔΕΙ ΜΕΣΑ" ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΤΩΜΑ ΤΟΥ ΠΙΛΟΤΗΡΙΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΤΟΙΧΩΜΑΤΑ.!!!!

    ΟΛΕΣ ΟΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΠΟΥ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ Ο ΠΙΛΟΤΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΕΙ ΤΙΣ ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ ΤΟΥ ΠΡΟΒΑΛΛΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΠΡΟΜΕΤΩΠΙΔΑ ΤΟΥ.Η ΚΑΣΚΑ ΘΑ ΕΝΤΑΧΘΕΙ ΤΟ 2016.ΑΛΛΑ ΒΑΣΙΚΟ ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑ ΤΗΣ ΚΑΣΚΑΣ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΟΥ F-35 Η ΤΙΜΗ ΤΟΥΣ...ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΚΑΘΕ ΚΑΣΚΑΣ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΠΟΥ 400.000 ΔΟΛΑΡΙΑ.

    https://www.youtube.com/watch?v=w0btzIvlScI

    https://www.youtube.com/watch?v=DQkm8oLPb4c

    ΔΙΓΕΝΗΣ ΑΚΡΙΤΑΣ.

    ReplyDelete
  6. Anonymous18/8/15 18:16

    http://nsnetwork.org/cms/assets/uploads/2015/08/F-35_FINAL.pdf

    http://isxys.blogspot.com/2013/06/su-35s-vs-f-35.html

    http://isxys.blogspot.com/2013/03/f-35.html

    http://isxys.blogspot.com/2012/08/f-35-stealth.html

    http://isxys.blogspot.com/2012/01/f-35.html

    http://isxys.blogspot.com/2013/04/f-35.html

    http://aircraft.wikia.com/wiki/Counter_Stealth_Radar

    ΚΙ ΑΥΤΟ http://isxys.blogspot.com/2013/05/lock.html ΣΧΕΤΙΚΟ-ΑΣΧΕΤΟ ΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΑΛΛΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΩ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΠΩΣ ΟΙ ΑΕΡΟΜΑΧΙΕΣ ΟΠΩΣ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ ΔΕΝ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΚΑΝΕΝΑ ΣΟΒΑΡΟ ΑΜΥΝΤΙΚΟ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑ. ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΕΙΜΑΙ ΕΝΘΕΡΜΟΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΗΣ ΤΗΣ ΧΡΗΣΗΣ ΟΠΛΙΣΜΕΝΩΝ DRONES (ΑΜΕΣΑ ΕΦΙΚΤΟΣ ΣΤΟΧΟΣ) ΚΑΙ ΣΟΒΑΡΗΣ ΠΑΡΑΚΤΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙ ΝΗΣΩΝ ΑΕΡΑΜΥΝΑΣ, ΜΕ ΑΠΩΤΕΡΟ ΣΤΟΧΟ ΑΥΤΟΝ http://isxys.blogspot.com/2012/04/blog-post_8237.html

    ΜΕΧΡΙ ΤΟΤΕ ΕΝΑ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΜΑΧΗΤΙΚΟ 4+ (ή ΑΚΟΜΗ ΚΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΗΔΗ ΕΧΟΥΜΕ ΑΛΛΑ ΘΑ ΧΡΕΙΑΣΤΟΥΝ ΕΠΕΝΔΥΣΗ) ΜΕ ΚΑΤΑΛΛΗΛΕΣ ΣΥΣΚΕΥΕΣ ΕΝΤΟΠΙΣΜΟΥ ΕΓΚΛΩΒΙΣΜΟΥ, ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΘΑ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙ ΜΕ ΤΟ F35.

    ReplyDelete
  7. Anonymous18/8/15 19:09

    ΤΙ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ....ΡΑΝΤΑΡ ΠΟΥ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΧΕΔΙΑΣΜΕΝΑ ΣΤΗΝ ΣΩΣΤΗ ΜΠΑΝΤΑ ΟΠΩΣ ΑΥΤΟ:
    http://www.defence-point.gr/news/?p=133700
    ΤΟ ΙΣΡΑΗΛΙΝΟ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΣΩΣΤΗ ΜΠΑΝΤΑ (ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΣΧΕΔΙΑΣΤΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ STELTH)

    KAI EΠΕΙΔΗ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΓΕΙΟ ΘΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΣΩΣΤΗ ΓΩΝΙΑ,ΚΑΙ ΤΟ ΧΟΝΤΡΟΥΛΙΚΟ ΕΧΕΙ ΣΧΕΔΙΑΣΤΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ STELTH ΣΤΟ ΜΠΡΟΣΤΙΝΟ ΤΟΥ ΜΕΡΟΣ...ΚΑΙ ΕΑΝ ΤΟ ΠΑΝΤΡΕΨΟΥΜΕ ΜΕ ΕΝΑ ΚΑΛΟ IRST ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΑΠΥΡΟΒΟΛΗΤΟ ΓΙΑΤΙ ΕΑΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΤΟ ΡΑΝΤΑΡ ΤΟ ΠΟΙΟ ΠΙΘΑΝΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΣΧΕΔΙΑΣΟΥΝ SEAD ΜΕ ΠΟΛΥ ΧΑΜΗΛΟ ΥΨΟΣ,ΚΑΤΕΒΑΙΝΟΝΤΑΣ ΤΟΣΟ ΧΑΜΗΛΑ ΕΞΑΛΕΙΦΟΥΝ ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑ ΤΩΝ IRST ΔΗΛΑΔΗ ΤΗΝ ΜΗ ΑΠΟΔΟΣΗ ΤΟΥΣ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΑ ΣΥΝΝΕΔΑ..ΕΑΝ ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΝ SEAD TA EΠΙΓΕΙΑ ΘΑ ΠΑΙΡΝΑΝΕ ΤΗΝ ΘΕΣΗ ΤΟΥΣ ΣΤΑ ΑΕΡΟΣΚΑΦΗ...ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΕΚΣΥΝΧΡΟΝΙΣΜΟΣ ΤΩΝ F-16 ΠΟΥ ΘΑ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ ΚΑΙ ΑΤΡΑΚΤΙΔΙΑ IRST..ΜΕΡΙΚΑ ΕΠΙΓΕΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝ ΕΠΙΚΑΛΥΠΤΟΜΕΝΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ,METEOR ΚΑΙ ΙΣΩΣ ΕΝΑ ΑΕΡΟΣΚΑΦΟΣ ΠΟΥ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΥΡΙΑΡΧΕΙ ΤΩΝ F-16 (F-15 ΑΠΟ ΤΗΝ USAF ΜΕ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΣΕ SA)...BEBAIA ΘΑ ΜΟΥ ΠΟΥΝ ΟΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΦΡΑΓΚΟ ..ΟΠΟΤΕ ΜΕΤΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΦΤΙΑΞΟΥΜΕ ΔΟΓΜΑΤΑ ΓΙΑ ΠΟΛΕΜΟ ΣΕ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΕΧΘΡΙΚΗΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΗΣ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑΣ.


    ΔΙΓΕΝΗΣ ΑΚΡΙΤΑΣ.

    ReplyDelete
  8. Anonymous18/8/15 20:49

    ΑΡΘΡΑ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΥΛΟΠΟΙΗΣΕΙΣ "AESA"

    http://isxys.blogspot.com/2015/07/aesa-active-electronically-scanned-array.html

    http://isxys.blogspot.com/2013/02/trs-4d-aesa.html

    http://isxys.blogspot.com/2013/04/f-16-aesa.html

    http://isxys.blogspot.com/2012/09/f-16aesa.html

    ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ Π.Α
    http://isxys.blogspot.com/2013/06/blog-post_2156.html

    ReplyDelete
  9. Anonymous18/8/15 22:26

    ΝΑΙ ΤΑ ΕΧΕΙΣ ΑΝΕΒΑΣΕΙ..ΤΟΥΣ ΤΑ ΕΧΕΙΣ ΠΕΙ ΚΑΙ ΕΣΥ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΜΕΡΙΚΟΙ ΑΛΛΟΙ...ΕΕΕ ΚΑΙ ΛΟΙΠΟΝ ΑΛΛΑΞΕ ΤΙΠΟΤΕ;;ΜΗΠΩΣ ΕΙΔΑΜΕ ΕΣΤΩ ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΚΑΛΥΤΕΡΕΥΣΗ ;;ΚΑΘΟΛΟΥ...ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ Η ΒΡΩΜΑ Η ΜΠΟΧΑ Η ΣΗΨΗ ΚΑΙ Η ΣΑΠΙΛΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΣΕ ΟΛΑ ΤΗΣ ΤΑ ΕΠΙΠΕΔΑ...ΕΧΕΙ ΣΠΑΣΕΙ ΡΕΚΟΡ....ΟΤΑΝ Ο ΝΟΥΣ ΔΕΝ ΝΟΕΙ ΟΦΕΙΛΕΤΑΙ ΣΤΗΝ "ΑΠΝΟΙΑ" ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ (ΟΣΟΙ ΒΕΒΑΙΑ ΕΧΟΥΝ ΨΥΧΗ)..ΔΗΛΑΔΗ ΕΧΟΥΜΕ ΠΛΗΡΗ ΑΔΡΑΝΕΙΑ..ΠΟΥ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΤΕΧΝΗ ΤΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΠΡΩΤΑ ΣΗΜΑΔΙΑ ΑΦΑΣΙΑΣ..ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΝ ΒΕΒΑΙΩΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΙΑΤΡΙΚΗΣ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΥΣ BROCA(ΕΚΠΟΜΠΗΣ) ΚΑΙ WERNICKE (ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ) ΝΑ ΕΞΕΛΙΧΘΟΥΝ ΣΤΑ ΜΕΓΙΣΤΑ ΑΦΑΣΙΑΚΑ ΕΠΙΠΕΔΑ..ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΥ ΣΥΝΟΛΟΥ ΚΑΤΟΙΚΟΥ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ,ΜΕ ΛΕΚΤΙΚΗ ΤΥΦΛΩΣΗ,ΚΩΦΩΣΗ,ΔΥΣΦΑΣΙΑ ΑΓΩΓΗΣ,ΑΠΡΑΞΙΑΣ,ΑΓΝΩΣΙΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ!!!

    ΕΧΟΥΜΕ ΔΗΛΑΔΗ ΠΛΗΡΗ ΑΠΟΚΟΠΗ ΑΠΟ ΤΑ ΑΝΩΘΕΝ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΤΩΘΕΝ..ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΘΑ ΕΡΘΕΙ ΟΤΙ ΕΡΧΕΤΑΙ...ΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΦΥΣΗ "ΘΕΙΟΣ ΝΟΥΣ" (ΚΟΡΩΝΟΣ ΝΟΥΣ) ΤΟΤΕ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΥΤΟΜΑΤΩΣ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΘΕΙΑ ΨΥΧΗ!!!!ΟΤΑΝ ΘΑ ΕΡΘΕΙ Η ΩΡΑ ΤΗΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΣΥΓΚΟΜΙΔΗΣ...ΔΕΝ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΟΥΤΕ ΟΙΚΤΟ ΟΥΤΕ ΕΛΕΟΣ...ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΠΟΡΑ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΝΟΣ ΤΟΥ "ΘΕΡΙΣΜΟΥ".

    ΔΙΓΕΝΗΣ ΑΚΡΙΤΑΣ.

    ReplyDelete
  10. Anonymous19/8/15 16:49

    ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΤΟΥ ΙΣΧΥΣ...Η ΠΕΝΤΑΣΕΛΙΔΗ ΕΚΘΕΣΗ ΤΟΥ ΠΙΛΟΤΟΥ ΠΟΥ ΔΟΚΙΜΑΣΕ ΤΟ F-35 META TIΣ ΠΡΩΤΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΝΑΕΡΙΑΣ ΜΑΧΗΣ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΑΕΡΟΣΚΑΦΟΥΣ F-16 BLOCK 40 THΣ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΗΣ ΠΟΛΕΜΙΚΗΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ.

    https://medium.com/war-is-boring/read-for-yourself-the-f-35-s-damning-dogfighting-report-719a4e66f3eb

    ΤΟ ΠΗΡΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΣΤΟΤΟΠΟ ΕΔΩ:https://medium.com/war-is-boring

    ΤΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΚΑΝΕΝΑ ΣΗΜΕΙΟ ΤΗΣ ΑΝΑΦΟΡΑΣ ΔΕΝ ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΡΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ Η ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΑΜΥΝΑΣ....Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΑΣ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΚΑΙ ΑΣ ΒΓΑΛΕΙ ΤΑ ΔΙΚΑ ΤΟΥ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ.

    ΔΙΓΕΝΗΣ ΑΚΡΙΤΑΣ.

    ReplyDelete