Κατά τις πρώτες ημέρες του Φεβρουαρίου, η Μαδρίτη αποφάσισε να αποσύρει από την ενεργό υπηρεσία το αεροπλανοφόρο Principe de Asturias (R-11). Η απόφαση αυτή, όμως, δεν υπαγορεύτηκε από την απαξίωση του αεροπλανοφόρου, το οποίο εντάχθκε σε υπηρεσία στα μέσα του 1988. Ο λόγος της απόσυρσης ήταν το υψηλό κόστος για να διατηρηθεί επιχειρησιακά το πλοίο, το οποίο, λόγω της συνεχιζόμενης οικονομικής κρίσης, οι ισπανικές αρχές δεν ήταν σε θέση να πληρώσουν άλλο. Η πρώην ναυαρχίδα του Ισπανικού Ναυτικού παροπλίστηκε στις 6 Φεβρουαρίου και τώρα είναι στη ναυτική βάση Ferrol στα βορειοδυτικά της χώρας, όπου βρίσκεται σε εξέλιξη μια διαδικασία αποψίλωσης του εξοπλισμού επί του σκάφους. Μερικά συγκροτήματα και κατασκευαστικά μέρη θα επαναχρησιμοποιηθούν σε άλλες ναυτικές μονάδες της Armada Española. Αυτή τη στιγμή η Μαδρίτη αναζητεί εντατικά ένα αγοραστή για το πλοίο.
Σύμφωνα με τις πληροφορίες του πρακτορείου αμυντικών ειδήσεων Infodefensa, ενδιαφέρον για την απόκτηση του πλοίου έχουν εκφράσει ορισμένες χώρες έχουν στην Ασία και τη Μέση Ανατολή. Ωστόσο, δεν υπάρχουν συγκεκριμένες λεπτομέρειες αυτή τη στιγμή. Το πολεμικό ναυτικό των Φιλιππίνων επιθυμεί να αποκτήσει το ισπανικό αεροπλανοφόρο Principe de Asturias. Κύριος όρος παραχώρησης του πλοίου είναι οι εργασίες ανακατασκευής του να πραγματοποιηθούν στην Ισπανία. Η εταιρία Navantia φέρεται ήδη να έχει προετοιμάσει σχέδια εργασιών για την προσαρμογή του στις απαιτήσεις του επόμενου χρήστη. Στις χώρες που έχουν εκφράσει ενδιαφέρον δεν συγκαταλέγεται η Ινδονησία. Παρά τη ναυτική αποστολή που επισκέφθηκε τον περασμένο Φεβρουάριο το πλοίο, η κυβέρνηση απέσυρε το ενδιαφέρον της. Το μήκους 195 μέτρων πλοίων εκτοπίζει 15.000 τόνους, είχε πλήρωμα 774 ατόμων, και χώρο για συνολικά 29 αεροπλάνα και ελικόπτερα. Η πώληση του Príncipe de Asturias φαίνεται να είναι μια ιδιαίτερα ελκυστική λύση για την Μαδρίτη. Μέχρι πρόσφατα, το αεροπλανοφόρο αυτό ήταν για τους Ισπανούς ένα στοιχείο εθνικής υπερηφάνειας. Η πώληση του πλοίου σε άλλη χώρα θα γλιτώσει το πλοίο από την διάλυση, και πιθανότατα θα μπορούσε να συνδεθεί με εργασίες ανακαίνισης και εκσυγχρονισμού του σκάφους. Το έργο αυτό θα μπορούσε να αναλάβει το μεγαλύτερο ισπανικό ναυπηγείο, Navantia.
http://www.fox2magazine.net/
ΣΧΟΛΙΟ "ΙΣΧΥΣ": ΕΜΕΙΣ ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΤΟΝΟ ΤΟΥΡΚΙΚΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ (ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΣΙΝΙΚΗ ΠΑΡΑΙΝΕΣΗ ΚΑΙ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ) ΚΑΙ ΗΔΗ Ο ΕΡΝΤΟΓΚΑΝ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΛΟΓΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΘΕΣΗ ΤΩΝ ΤΟΥΡΚΩΝ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΟΥΝ ΕΝΑ ΑΕΡΟΠΛΑΝΟΦΟΡΟ. ΟΙ ΙΣΠΑΝΟΙ ΒΕΒΑΙΑ ΕΙΝΑΙ ΜΑΚΡΥΑ ΝΥΧΤΩΜΕΝΟΙ ΑΝ ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΑ ΤΑ ΝΑΥΠΗΓΕΙΑ ΤΟΥΣ ΝΑ ΕΜΠΛΑΚΟΥΝ ΣΕ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΕΡΓΑΣΙΑ ΠΛΗΝ ΤΗΣ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ (ΕΑΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ) ΤΗΣ ΚΟΙΝΗΣ ΠΛΕΥΣΗΣ. ΜΕ ΑΥΤΑ ΚΙ ΑΥΤΑ Ο ΣΥΝΟΛΙΚΟΣ ΑΦΟΠΛΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ ΚΑΛΑ ΚΡΑΤΕΙ...
ΔΕΙΤΕ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΘΕΣΗ ΤΩΝ ΤΟΥΡΚΩΝ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΟΥΝ ΑΕΡΟΠΛΑΝΟΦΟΡΟ:
http://isxys.blogspot.com/2012/12/blog-post_4489.html
http://isxys.blogspot.com/2012/04/blog-post_9184.html
http://isxys.blogspot.com/2012/11/blog-post_2989.html
http://isxys.blogspot.com/2013/01/blog-post_26.html
http://isxys.blogspot.com/2012/07/mega.html
Σύμφωνα με τις πληροφορίες του πρακτορείου αμυντικών ειδήσεων Infodefensa, ενδιαφέρον για την απόκτηση του πλοίου έχουν εκφράσει ορισμένες χώρες έχουν στην Ασία και τη Μέση Ανατολή. Ωστόσο, δεν υπάρχουν συγκεκριμένες λεπτομέρειες αυτή τη στιγμή. Το πολεμικό ναυτικό των Φιλιππίνων επιθυμεί να αποκτήσει το ισπανικό αεροπλανοφόρο Principe de Asturias. Κύριος όρος παραχώρησης του πλοίου είναι οι εργασίες ανακατασκευής του να πραγματοποιηθούν στην Ισπανία. Η εταιρία Navantia φέρεται ήδη να έχει προετοιμάσει σχέδια εργασιών για την προσαρμογή του στις απαιτήσεις του επόμενου χρήστη. Στις χώρες που έχουν εκφράσει ενδιαφέρον δεν συγκαταλέγεται η Ινδονησία. Παρά τη ναυτική αποστολή που επισκέφθηκε τον περασμένο Φεβρουάριο το πλοίο, η κυβέρνηση απέσυρε το ενδιαφέρον της. Το μήκους 195 μέτρων πλοίων εκτοπίζει 15.000 τόνους, είχε πλήρωμα 774 ατόμων, και χώρο για συνολικά 29 αεροπλάνα και ελικόπτερα. Η πώληση του Príncipe de Asturias φαίνεται να είναι μια ιδιαίτερα ελκυστική λύση για την Μαδρίτη. Μέχρι πρόσφατα, το αεροπλανοφόρο αυτό ήταν για τους Ισπανούς ένα στοιχείο εθνικής υπερηφάνειας. Η πώληση του πλοίου σε άλλη χώρα θα γλιτώσει το πλοίο από την διάλυση, και πιθανότατα θα μπορούσε να συνδεθεί με εργασίες ανακαίνισης και εκσυγχρονισμού του σκάφους. Το έργο αυτό θα μπορούσε να αναλάβει το μεγαλύτερο ισπανικό ναυπηγείο, Navantia.
http://www.fox2magazine.net/
ΣΧΟΛΙΟ "ΙΣΧΥΣ": ΕΜΕΙΣ ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΤΟΝΟ ΤΟΥΡΚΙΚΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ (ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΣΙΝΙΚΗ ΠΑΡΑΙΝΕΣΗ ΚΑΙ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ) ΚΑΙ ΗΔΗ Ο ΕΡΝΤΟΓΚΑΝ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΛΟΓΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΘΕΣΗ ΤΩΝ ΤΟΥΡΚΩΝ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΟΥΝ ΕΝΑ ΑΕΡΟΠΛΑΝΟΦΟΡΟ. ΟΙ ΙΣΠΑΝΟΙ ΒΕΒΑΙΑ ΕΙΝΑΙ ΜΑΚΡΥΑ ΝΥΧΤΩΜΕΝΟΙ ΑΝ ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΑ ΤΑ ΝΑΥΠΗΓΕΙΑ ΤΟΥΣ ΝΑ ΕΜΠΛΑΚΟΥΝ ΣΕ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΕΡΓΑΣΙΑ ΠΛΗΝ ΤΗΣ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ (ΕΑΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ) ΤΗΣ ΚΟΙΝΗΣ ΠΛΕΥΣΗΣ. ΜΕ ΑΥΤΑ ΚΙ ΑΥΤΑ Ο ΣΥΝΟΛΙΚΟΣ ΑΦΟΠΛΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ ΚΑΛΑ ΚΡΑΤΕΙ...
ΔΕΙΤΕ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΘΕΣΗ ΤΩΝ ΤΟΥΡΚΩΝ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΟΥΝ ΑΕΡΟΠΛΑΝΟΦΟΡΟ:
http://isxys.blogspot.com/2012/12/blog-post_4489.html
http://isxys.blogspot.com/2012/04/blog-post_9184.html
http://isxys.blogspot.com/2012/11/blog-post_2989.html
http://isxys.blogspot.com/2013/01/blog-post_26.html
http://isxys.blogspot.com/2012/07/mega.html
ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΠΗΡΑΝ ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ!ΜΗΠΩΣ ΥΠΑΙΝΙΣΕΣΘΕ ΟΤΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΜΙΜΗΘΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ;ΜΕ ΤΟΣΑ ΝΗΣΙΑ ΣΤΗΝ ΔΙΑΘΕΣΗ ΜΑΣ ΠΟΥ ΘΕΩΡΟΥΝΤΑΙ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΕΝ ΔΥΝΑΜΕΙ ΑΕΡΟΠΛΑΝΟΦΟΡΑ;ΤΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ;ΕΚΤΟΣ ΕΑΝ ΠΑΡΕΞΗΓΗΣΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ ΟΠΟΤΕ ΖΗΤΩ ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ!
ReplyDeleteΚΡΗΤΙΚΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΒΟΡΡΑ.
ΕΜΕΙΣ ΤΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ;;; ΕΜΕΙΣ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ ΑΕΡΟΠΛΑΝΟΦΟΡΟ. ΠΑΡΑΚΤΙΑ ΚΑΙ ΠΥΡΑΥΛΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΑΡΕΠΟΡΙΚΗ ΚΑΙ ΑΝΤΙΠΥΡΑΥΛΙΚΗ ΚΑΛΥΨΗ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ.
ReplyDeleteΗ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΤΟΥ, ΣΤΟ ΤΟΥΡΚΙΚΟ ΟΠΛΟΣΤΑΣΙΟ ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΕΙ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΜΥΝΑ. Η ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΔΙΝΕΙ ΣΤΟΥΣ ΤΟΥΡΚΟΥΣ ΝΑ ΕΞΑΠΟΛΥΟΥΝ ΠΛΗΓΜΑΤΑ ΚΙ ΑΠΟ ΤΑ ΔΥΤΙΚΑ ΜΑΣ, ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΖΕΙ.
ΟΥΤΕ ΜΗΝΑΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΕΡΑΣΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΥΜΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟ ΤΟΥ ΣΥΝΟΛΟΥ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΑΜΥΝΗΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΠΙΘΑΝΟ ΝΑ ΔΙΑΠΙΣΤΩΘΕΙ , ΕΑΝ ΦΥΣΙΚΑ ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ ΤΕΛΙΚΩΣ ΤΟ ΑΠΟΚΤΗΣΟΥΝ, ΟΤΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΑΝΕ ΚΑΙ ΛΕΓΑΝΕ ΕΙΝΑΙ ΜΠΟΥΡΔΕΣ.
ΚΡΗΤΙΚΕ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΟΥΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΠΛΗΓΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΔΥΤΙΚΑ;;; ΞΕΒΡΑΚΩΤΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ. Η ΣΟΥΔΑ ΚΑΙ Ο ΑΡΑΞΟΣ ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ΟΤΙ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ ΑΜΥΝΑ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΑΥΤΕΣ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΑΛΛΑ ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ.
ΚΡΗΤΙΚΕ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΝΑ ΑΠΟΓΕΙΩΝΟΥΝ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΑΤΟΛΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΔΥΤΙΚΑ ΜΑΣ ΑΕΡΟΣΚΑΦΗ;;; ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΟΤΙ ΜΕ ΕΝΑ ΠΕΡΑΣΜΑ ΜΟΝΟ ΘΑ ΜΑΣ ΠΕΡΝΟΥΝ "ΣΟΥΒΛΑΚΙ" ΚΑΙ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΤΟΠΟ ΝΑ ΠΡΟΣΓΕΙΩΘΟΥΝ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΟΥΝ;;;
ΠΕΡΙΚΥΚΛΩΣΗ ΛΕΓΕΤΑΙ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΕΦΙΑΛΤΗΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ "ΣΤΡΑΤΗΓΩΝ" ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΙ ΤΩΝ ΔΙΚΩΝ ΜΑΣ ΑΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΗΔΗ.
ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΩ ΤΙΠΟΤΑ ΓΙΑ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΑΟΖ... ΕΙΝΑΙ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΜΠΟΔΙΣΤΕΙ ΠΑΣΕΙ ΘΥΣΙΑ Η ΑΠΟΚΤΗΣΗ ΤΕΤΟΙΟΥ "ΟΠΛΟΥ" ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΤΟΥΡΚΟΥΣ.
ReplyDeleteΤΩΡΑ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΚΙ ΑΝ ΟΛΑ ΑΠΟΤΥΧΟΥΝ ΤΟΤΕ ΜΕ ΠΡΟΛΗΠΤΙΚΟ ΠΛΗΓΜΑ, ΟΤΙ ΚΙ ΑΝ ΓΙΝΕΙ ΟΤΙ ΚΙ ΑΝ "ΚΟΣΤΙΣΕΙ"
Σορυ κιόλας, απ'τα δυτικά θα τους εξυπηρετήσει έτσι κι αλλιώς η αλβανία, την έχουμε κάτσει την βάρκα όπως και νά'χει :D
ReplyDeleteΑΠΟ ΤΑ ΔΥΤΙΚΑ ΤΟΥΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΕΙ Η ΑΛΒΑΝΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΕΤΣΙ ΛΙΜΑΝΙ ΑΝΕΦΟΔΙΑΣΜΟΥ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΜΑΣ ΠΡΟΣΒΑΛΟΥΝ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΩΣ ΟΥΤΕ ΑΥΤΟΙ ΟΥΤΟΙ ΟΙ ΑΛΒΑΝΟΙ. Η ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΕΝΟΣ ΤΟΥΡΚΙΚΟΥ ΑΕΡΟΠΛΑΝΟΦΟΡΟΥ ΜΕ 30 ΑΕΡΟΣΚΑΦΗ ΕΠΙΔΕΙΝΩΝΕΙ ΚΑΤΑ ΠΟΛΥ ΤΗΝ ΑΜΥΝΤΙΚΗ ΜΑΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΟΛΟΚΛΗΡΩΝΕΙ ΤΗΝ ΠΕΡΙΚΥΚΛΩΣΗ ΜΑΣ.
ReplyDeleteΤΗΝ ΒΑΡΚΑ ΔΕΝ ΤΗΝ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΤΣΕΙ ΑΛΛΑ ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΠΑΕΙ ΘΑ ΤΗΝ ΚΑΤΣΟΥΜΕ. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΕΠΙΠΕΔΑ ΚΙ ΟΧΙ ΝΑ ΑΦΕΘΟΥΝ ΝΑ ΥΛΟΠΟΙΗΣΟΥΝ ΚΙ ΑΥΤΟ ΤΟΥΣ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΟΠΩΣ ΑΦΕΘΗΚΑΝ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΤΟ ΑΛΒΑΝΙΚΟ ΛΙΜΑΝΙ.
ΚΑΙ ΤΙ ΕΙΔΟΥΣ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΑΓΑΠΗΤΗ ΙΣΧΥΣ;ΝΑ ΣΤΕΙΛΟΥΜΕ ΥΠΟΒΡΥΧΙΑ ΣΤΗΝ ΝΑΥΤΙΚΗ ΒΑΣΗ FERROL ΚΑΙ ΝΑ ΒΥΘΙΣΟΥΜΕ ΤΟ ΑΕΡΟΠΛΑΝΟΦΟΡΟ ΠΡΙΝ ΠΡΟΛΑΒΟΥΝ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΟΥΝ ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ;Η ΝΑ ΒΟΜΒΑΡΔΙΣΟΥΜΕ ΤΟ ΑΛΒΑΝΙΚΟ ΛΙΜΑΝΙ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΩΣ ΒΑΣΗ ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ;ΔΙΟΤΙ ΑΛΛΟ ΤΡΟΠΟ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗΣ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΕΓΩ ΔΕΝ ΒΛΕΠΩ!
ReplyDeleteΚΡΗΤΙΚΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΒΟΡΡΑ.
"ΤΩΡΑ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΚΙ ΑΝ ΟΛΑ ΑΠΟΤΥΧΟΥΝ ΤΟΤΕ ΜΕ ΠΡΟΛΗΠΤΙΚΟ ΠΛΗΓΜΑ, ΟΤΙ ΚΙ ΑΝ ΓΙΝΕΙ ΟΤΙ ΚΙ ΑΝ "ΚΟΣΤΙΣΕΙ"
ReplyDeleteΑΥΤΟ ΓΡΑΦΕΙ Ο "ΚΟΥΡΗΤΗΣ" ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΚΑΙ ΣΥΜΦΩΝΩ. ΟΙ ΑΛΒΑΝΟΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΙΕΣΤΟΥΝ.
ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗ ΒΥΘΙΣΗ ΤΟΥ ΑΕΡΟΠΛΑΝΟΦΟΡΟΥ ΠΡΟΤΙΜΟΤΕΡΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΤΟΥ ΚΙ ΑΦΟΥ ΟΙ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΧΩΡΗΣΕΙ ΑΡΚΕΤΑ ...ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΜΕΓΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΠΛΗΓΜΑΤΟΣ.
ΣΕ ΚΑΘΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΕΙΔΙΚΟΤΕΡΟΙ ΥΜΩΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΣΚΕΦΤΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΟΡΓΑΝΩΣΟΥΝ ΤΗΝ ΜΕΘΟΔΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ.
ΤΟ ΖΗΤΗΜΑ ΕΙΝΑΙ "ΘΑΝΑΤΗΦΟΡΑ" ΣΟΒΑΡΟ.