25/07/2012

Μεταναστευτικό: Άλλο πράγμα η ιθαγένεια, άλλο η υπηκοότητα και άλλο η άδεια παραμονής !

Απόσπασμα από την καταγγελία Σαλεμή στην Χάγη:

“2. Ο δεύτερος νόμος, είναι ο έτσι αποκαλούμενος μεταναστευτικός νόμος ήτοι το 3838/ 24.3.2010 “Σύγχρονες διατάξεις για την Ελληνική Ιθαγένεια και την πολιτική συμμετοχή ομογενών και νομίμως διαμενόντων μεταναστών και άλλες ρυθμίσεις” http://www.tilos.gr/gr/pdf/N_Ellinikis_Ithageneias.pdf

Αναλυτικά: Δυόμισι μήνες μετά τις εκλογές του 2009, ο Γ. Παπανδρέου και η κυβέρνηση του, έσπευσαν εν μέσω Χριστουγέννων να καταθέσουν ένα νομοσχέδιο για το μεταναστευτικό , το οποίο αργότερα και ως συνήθως, εγκρίθηκε από την ελεγχόμενη από την κυβέρνηση Βουλή και έγινε νόμος του κράτους, παρόλες τις εντονότατες και συνεχιζόμενες αντιδράσεις της κοινωνίας. Με το νόμο αυτό, επιτυγχάνεται η μαζική ελληνοποίηση τεράστιων αριθμών αλλοδαπών και έχει ήδη ως συνέπεια την αλλοίωση της Ελληνικής φυλής, της εθνικής και της θρησκευτικής ταυτότητας, ενώ μελλοντικά και σε συνδυασμό με τις υπόλοιπες συνέπειες, της κατά το δοκούν ασκούμενης κυβερνητικής πολιτικής, θα οδηγήσει με μαθηματική ακρίβεια στον πλήρη αφανισμό των Ελλήνων . Αυτοί που μεταναστεύουν θα αφομοιωθούν από τους ντόπιους πληθυσμούς των χωρών προορισμού και έτσι δεν θα υπάρχει πια ούτε Ελληνισμός.

Συγκεκριμένα, βάσει του μεταναστευτικού νόμου, με απλή δήλωση των γονέων, αποκτούν ελληνική ιθαγένεια (nationality) όσα παιδιά γεννιούνται σε ελληνικό έδαφος από αλλοδαπούς γονείς, τα παιδιά των αλλοδαπών που ζουν νόμιμα στη χώρα για 5 χρόνια, τα παιδιά των αλλοδαπών που έχουν ολοκληρώσει επιτυχώς την παρακολούθηση έξι τουλάχιστον τάξεων ελληνικού σχολείου στην Ελλάδα ενώ ελληνική υπηκοότητα (citizenship) μπορούν να αποκτήσουν όλοι οι αλλοδαποί μετά από επταετή παραμονή στην Ελλάδα ασχέτως αν δεν μπορούν καν να συνεννοηθούν στα Ελληνικά, αν δεν έχουν καμία γνώση για τη χώρα, αν δεν γνωρίζουν το πολίτευμα κλπ.

Αξίζει εν’ προκειμένω να επισημανθεί η ηθελημένη σύγχυση των όρων ιθαγένεια (nationality) και υπηκοότητα (citizenship). Ιθαγενής είναι ο καταγόμενος εκ της χώρας, ο αυτόχθων, ενώ υπήκοος είναι «ο υποκείμενος εις την εξουσίαν κράτους τινός» (Λεξικό Δημητράκου). Όλος ο κόσμος ξέρει ότι ο υπήκοος γίνεται, αλλά ο ιθαγενής μόνον γεννάται, δηλαδή ανήκει σ’ ένα γένος ήτοι -κατ’ επέκτασιν- σύνολον ομογενών, εθνότητα, έθνος, φυλή (Λεξικό Δημητράκου). Επομένως συνεπάγεται η αυθαίρετη ταύτιση της φυσικής, αναφαίρετης ιθαγένειας με την επίκτητη υπηκοότητα και κατάργηση της έννοιας του γένους και της εθνότητας ως ουσιωδών ιδιοτήτων της Ελληνικότητας. ( σχετικό άρθρο δημοσιεύθηκε στο φύλλο της 29ης Νοεμβρίου 2009 της εφημερίδας Το Παρόν).

Έπειτα, βάσει ήδη υπαρχόντων κανόνων εγχώριου αλλά και διεθνούς δικαίου, όλοι οι προαναφερόμενοι, ως Έλληνες πολίτες πια και με σκοπό την Οικογενειακή επανένωση, έχουν αυτομάτως το δικαίωμα να φέρουν νόμιμα στη χώρα τους γονείς, τα αδέλφια και τα βιολογικά ή / και υιοθετημένα παιδιά τους. Και όλα αυτά παρότι αρχικά παράνομα είχαν μπει στην χώρα.

Τα δεδομένα:

Η Ελλάδα είναι μια μικρή χώρα, η οποία ως γνωστό, λόγω της γεωγραφικής της θέσης και της μορφολογίας των συνόρων της, κυρίως τα τελευταία 22 χρόνια δέχεται ουσιαστική εισβολή παράνομων μεταναστών, η οποία μάλιστα λόγω της πολιτικής ρευστότητας στον αραβικό κόσμο ενισχύθηκε κιόλας τον τελευταίο καιρό. Η Ελλάδα άρχισε να γίνεται χώρα-δέκτης μεταναστών από τη δεκαετία του 1980, κυρίως από ασιατικές και αφρικανικές χώρες και αρκετών Κούρδων και Παλαιστινίων προσφύγων, αλλά ο μεγάλος όγκος των παράνομων μεταναστών εμφανίστηκε μετά, με την κατάρρευση του «Ανατολικού Μπλοκ» το 1989 , όταν παρατηρήθηκε μεγάλη εισροή από χώρες της ανατολικής Ευρώπης, αλλά κυρίως από την Αλβανία, χώρα που σύμφωνα με μελέτες, οι πλειοψηφία των κατοίκων είναι μουσουλμάνοι. Για τους προαναφερόμενους λόγους και για ευκολία, στους παρακάτω υπολογισμούς και παραδείγματα θα θεωρήσω τον πληθυσμό της Ελλάδας του 1989 ως αμιγώς Ελληνικό και θα αναφερθώ μόνο στους ξένους που μπήκαν στην χώρα, παράνομα επί το πλείστον, μετά την χρονολογία αυτή.

Οι αριθμοί :
πηγή : ΣTATIΣTIKH EΠETHPIΔA της Eλλάδος- STATISTICAL YEARBOOK of Greece http://dlib.statistics.gr/Book/GRESYE_01_0002_00060.pdf ( σελ 43, 78 ) Συμπληρωματικά http://www.enet.gr/?i=news.el.article&id=130960, http://www.enet.gr/?i=news.el.article&id=86296

Σύμφωνα με τα στοιχεία της ΕΛ.ΣΤΑΤ :
- ο νόμιμος πληθυσμός της χώρας το 1989 ήταν 10.089.555 και είναι τα άτομα τα οποία θα επικαλεστώ από εδώ και στο εξής Έλληνες (αυτόχθονες)
- μέχρι το 2007, ο νόμιμος πληθυσμός αυξήθηκε κατά 1.103. 299 και έφτασε σε 11.192.849 κατοίκους.
- από το 1989 μέχρι το 2007, οι γεννήσεις ξεπέρασαν τους θανάτους κατά 34.982
- από το 1998 μέχρι και το 2003, οι θάνατοι ξεπέρασαν τις γεννήσεις κατά 11.389
- τη τετραετία 2004-2007, οι γεννήσεις συνολικά ξεπέρασαν τους θανάτους κατά 10.116 ενώ από αλλοδαπές μητέρες γεννήθηκαν 75.514 παιδιά ( Η ΕΛ.ΣΤΑΤ δεν έχει κάνει καταγραφή για την υπηκοότητα πριν από το 2004, ενώ τα στοιχεία του 2008 δεν είναι ακόμη διαθέσιμα.)

Έχοντας υπόψιν τα παραπάνω στοιχεία, σαφέστατα προκύπτουν τα έξης :
- οι ξένες γυναίκες στη χώρα μας γεννούν περισσότερο σε σχέση με τις Ελληνίδες,
- σε 18 χρόνια (από το 1989 μέχρι το 2007) , ο νόμιμος πληθυσμός της Ελλάδας αυξήθηκε αποκλειστικά και μόνο λόγω νομιμοποίησης των αλλοδαπών και των γεννήσεων από αλλοδαπές μητέρες.
- κατά μέσο όρο, τα τελευταία 18 χρόνια νομιμοποιηθήκαν ετησίως 61.294 αλλοδαποί (1.103. 299 : 18)
- ο Ελληνικός πληθυσμός μειώθηκε τουλάχιστον κατά 40.532 (75.514 – 34.982) δηλαδή κατά μέσο όρο τουλάχιστον 2.252 ετησίως. Στη πραγματικότητα όμως ο αριθμός είναι πολύ μεγαλύτερος αλλά δεν έχω τα στοιχεία. Η λογική όμως το αποδεικνύει καθώς αποκλείεται οι αλλοδαπές να μην έχουν γεννήσει μέχρι το 2004, πριν να έχουμε δηλαδή επίσημα στοιχεία, ακόμα περισσότερο όταν σύμφωνα με δημοσιεύματα, το 2010, το 40% των μαθητών στα σχολεία της Αθήνας ήταν αλλοδαποί. Εφόσον πηγαίναν ήδη στο σχολείο το 2010, πάει να πει ότι γεννήθηκαν πρίν το 2004 και βάσει της λογικής και πάλι, αποκλείεται να είναι όλοι γεννημένοι εκτός Ελλάδας. Και δεν είναι.

Παράδειγμα: Την τετραετία 2004 – 2007, ο μέσος όρος των ετήσιων γεννήσεων από αλλοδαπές μητέρες ήταν 18.878 ήτοι 75.514 : 4. Εάν υποθέσουμε τώρα ότι μέσο όρο οι γέννες αυτές ήταν κατά 60% λιγότερες πριν το 2004, σημαίνει ότι τη περίοδο 1989 – 2003 γεννήθηκαν κάθε χρόνο 7.551 παιδάκια από αλλοδαπές μητέρες, δηλαδή 105.719 στα 14 χρόνια αυτά. Επειδή όμως τη περίοδο αυτή οι γεννήσεις ξεπέρασαν τους θανάτους μόλις κατά 24.866, πάει να πει ότι ο Ελληνικός πληθυσμός μειώθηκε πριν το 2004 κατά 80.853 (105.719 - 24.866) και συνολικά από το 1989 μέχρι το 2007 κατά 80.853 + 40.532 = 121.385 ήτοι 1,2% μείωση του πληθυσμού του 1989 που χρησιμοποίησα ως αναφορά. Στη πραγματικότητα η μείωση είναι μεγαλύτερη, αλλά δεν έχει νόημα να υπολογιστεί επ’ ακριβώς, καθώς αυτό που ήταν να αποδειχτεί αποδείχτηκε και τα ποσοστά πλησιάζουν αρκετά τα πραγματικά, έτσι ώστε να χρησιμοποιηθούν ως εργαλείο στη συνέχεια. Θα αποδείξω δηλαδή ότι ο σκοπός του νόμου είναι αρχικά η εξαλλοίωση και σταδιακά ο ολοκληρωτικός αφανισμός της φυλής των Ελλήνων στα εδάφη τους και εάν αυτό θα γίνει 1 χρόνο νωρίτερα η ένα χρόνο αργότερα δεν έχει τόση σημασία.

Οι συνέπειες του νόμου :
Με τους μέχρι τώρα ρυθμούς και σε συνδυασμό με τις διατάξεις του καινούργιου νόμου, μέχρι το 2014 μπορούν να συμβούν τα εξής :
- Οι 1.103.299 νόμιμοι αλλοδαποί που βρισκόταν στη χώρα το 2007 μπορούν σταδιακά να πάρουν ελληνική υπηκοότητα μέχρι το 2014 λόγω επταετούς παραμονής στη χώρα και να φέρουν εδώ τους συγγενείς πρώτου βαθμού ( γονείς, αδέλφια κλπ) για οικογενειακή επανένωση. Εάν υποθέσουμε ότι κατά μέσο όρο, ο καθένας θα φέρει μόνο ένα άτομο, θα υπάρχουν άλλοι 1.103.299 νόμιμοι αλλοδαποί στη χώρα, οι οποίοι με τη σειρά τους μπορούν να φέρουν πάλι για οικογενειακούς λόγους, τους συζύγους και τα τέκνα τους. Εάν τώρα υποθέσουμε ότι μόνο οι μισοί από αυτούς θα φέρουν και μόνο από ένα άτομο, προκύπτει ότι ο νόμιμος πληθυσμός της χώρας το 2014 θα εμπεριέχει 2.758. 247 ξένους (1.103.299 ελληνοποιημένοι αλλοδαποί +1.103.299 συγγενείς των ελληνοποιημένων + 551.649 συζύγους ή/και τέκνα των συγγενών αυτών )
- μέχρι τότε, μέχρι το 2014 δηλαδή, θα έχουν νομιμοποιηθεί άλλοι 429.058 αλλοδαποί (61.294 ετήσιος μέσος όρος x 7 χρόνια), οι οποίοι θα αποκτήσουν έτσι το δικαίωμα να φέρουν αμέσως στη χώρα συζύγους και τέκνα, ενώ μελλοντικά, μετά την επταετία δηλαδή, τους υπόλοιπους συγγενείς πρώτου βαθμού, γονείς και αδέλφια δηλαδή. Συνεπώς, από αυτή την αιτία και αν υποθέσουμε ότι μόνο οι μισοί θα φέρουν και μόνο από ένα άτομο ( σύζυγο ή/και τέκνο) θα έχουμε το 2014 άλλους 643.587 νόμιμους αλλοδαπούς στη χώρα, ήτοι 429.058 + 214.529.

Δηλαδή, σε τρία χρόνια από τώρα, η σύνθεση του νόμιμου πληθυσμού της Ελλάδας και χωρίς να υπολογίσω τα παιδιά που θα γεννηθούν εδώ από παράνομους αλλοδαπούς ή πρόσφυγες και θα αποκτήσουν ελληνική ιθαγένεια, μπορεί άνετα να είναι αυτή:
- Έλληνες λιγότεροι από 10.049.023 (10.089.555 Έλληνες του 1989 – 40.532 η ήδη υφιστάμενη μείωση το 2007)
- Ξένοι 3.401.834 ήτοι 2.758. 247 οι ελληνοποιημένοι και οι συγγενείς τους πρώτου βαθμού + 643.587 καινούργιοι νομιμοποιημένοι αλλοδαποί και οι σύζυγοι ή /και τα τέκνα τους.

Σε άλλα επτά χρόνια, βάσει του ίδιου μοντέλου και πάλι χωρίς τα νεογέννητα σε ελληνικό έδαφος από αλλοδαπούς παράνομους μετανάστες ή έγκυες που έρχονται επίτηδες για να γεννήσουν εδώ (βλπ. σχετ ….) θα υπάρχουν ακόμα 2.390.473 νόμιμοι αλλοδαποί :
- από καινούργιες νομιμοποιήσεις 643.587 ήτοι 429.058 (61.294 ετήσιος μέσος όρος x 7 χρόνια) + 214.529 σύζυγοι ή/και τέκνα .
- 1.746 886 συγγενείς πρώτου βαθμού που μπορούν να έρθουν λόγω ελληνοποίησης των 1.746 886 καινούργιων νόμιμων αλλοδαπών του 2007 (1.103.299 συγγενείς προτού βαθμού των ελληνοποιημένων του 2007 + 643.587 καινούργιοι νομιμοποιημένοι αλλοδαποί του 2007 μαζί με συζυγούς ή /και τα τέκνα τους)
- 873.443 συζύγους ή/και τέκνα των 1.746 886 προαναφερόμενων συγγενών.

Δηλαδή σε 10 χρόνια από τώρα, ο αριθμός των νόμιμων αλλογενών μπορεί να είναι βάσει του μοντέλου αυτού περίπου 6. 665.750 ( 2.390.473 + 3.401.834 + 873.443 ), αλλά μπορεί να είναι πολύ μεγαλύτερος έχοντας υπόψιν ότι ενδέχεται να καταφτάσουν περισσότεροι συγγενείς, να υιοθετηθούν παιδιά με σκοπό να έρθουν εδώ για μια καλύτερη ζωή, ενώ κανείς δε μπορεί να υπολογίσει πόσα παιδιά θα γεννηθούν από ξένους μέχρι τότε, όπως δε μπορεί να υπολογίσει ούτε τις συνέπειες, αφού είναι δεδομένο ότι για οικογενειακή επανασύνδεση ή για ανθρωπιστικούς λόγους ή για τη προστασία των δικαιωμάτων του παιδιού, θα δοθεί άδεια παραμονής στη χώρα και στους γονείς των νεογέννητων. Το μωρό εφόσον είναι Έλληνας από τη γέννα του δε μπορεί κανείς ούτε να τον διώξει ούτε να του στερήσει την οικογένεια. Απλά πράγματα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ: http://justiceforgreece.wordpress.com/2012/07/23/1453/

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ ΑΠΟ ΤΟ ΜΟΝΙΜΑ ΑΝΑΡΤΗΜΕΝΟ ΘΕΜΑ ΜΑΣ: http://isxys.blogspot.com/2010/08/blog-post_21.html

No comments :

Post a Comment