ΚΟΥΡΗΤΗΣ: ΔΕΝ ΑΜΦΙΣΒΗΤΩ ΤΗΝ ΧΡΗΣΙΜΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΟΣ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕΙ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΟΥ ΩΣ ΜΠΑΤΑΡΙΑ, ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΑΝΑΓΚΗΣ. ΙΣΑ-ΙΣΑ ΤΟ ΘΕΩΡΩ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ ΙΔΕΑ. ΑΛΛΟ ΑΥΤΟ ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΔΗΜΟΣΙΩΣ ΝΑ ΓΡΑΦΕΤΑΙ ΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΚΕΡΔΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΤΑΛΛΑΓΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΜΕΤΑΞΥ ΣΥΣΚΕΥΩΝ . ΓΙΑΤΙ; ΔΙΟΤΙ ΑΝ ΥΠΟΘΕΣΟΥΜΕ ΠΩΣ Η ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΜΙΑΣ ΜΠΑΤΑΡΙΑΣ ΕΝΟΣ ΟΧΗΜΑΤΟΣ ΕΙΝΑΙ "Α" , ΤΟΤΕ Η ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΞΑΧΘΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΕΤΑΦΕΡΘΕΙ ΑΠΟ ΑΥΤΗΝ, (ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΣΕ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΚΟΝΤΙΝΑ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΣΗΜΕΙΑ) ΕΙΝΑΙ "Β"<"Α".
ΑΥΤΟ ΗΤΑΝ, ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ ΓΙΑ ΑΡΚΕΤΟ ΚΑΙΡΟ ΑΚΟΜΗ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ, ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΑΥΤΟΝ ΠΑΣΧΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΜΕΤΑΞΥ ΣΗΜΕΙΩΝ. ΠΡΕΠΕΙ ΠΡΩΤΑ ΝΑ ΑΝΑΠΤΥΧΘΕΙ ΑΡΚΕΤΑ Η ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΑΠΟΚΑΛΟΥΜΕΝΩΝ ΥΠΕΡΑΓΩΓΩΝ, (ΔΛΔ ΚΟΙΝΩΣ "ΚΑΛΩΔΙΩΝ-ΣΥΡΜΑΤΩΝ" ΜΕ ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΗ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ, ΜΕΤΑΞΥ ΑΛΛΩΝ ΠΑΡΑΜΕΤΡΩΝ).
[ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΦΟΡΤΙΖΕΙ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΟΥ ΜΕ ΝΥΧΤΕΡΙΝΟ ΤΙΜΟΛΟΓΙΟ, ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΝΑ ΑΠΟΔΩΣΕΙ ΠΙΣΩ ΣΤΟ ΚΥΚΛΩΜΑ ΤΗΝ ΑΠΟΘΗΚΕΥΜΕΝΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΜΕ ΤΟ ΚΑΝΟΝΙΚΟ ΤΙΜΟΛΟΓΙΟ, ΠΑΛΙ ΜΕΣΑ ΘΑ ΜΠΕΙ. ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΟΦΕΛΟΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΘΕΙ ΜΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ, ΚΑΙ ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΣΟΒΑΡΑ ΝΑ ΓΡΑΦΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΑΚΙΝΟΥΝΤΑΙ ΤΕΤΟΙΕΣ ΑΣΤΕΙΟΤΗΤΕΣ]
Ο κάτοχος ενός σύγχρονου ηλεκτρικού αυτοκινήτου, εκτός των γνωστών πλεονεκτημάτων της ηλεκτροκίνησης, μπορεί να εκμεταλλευτεί σε μεγάλο βαθμό την αμφίδρομη ροή ενέργειας, δηλαδή την παροχή ηλεκτρικής ενέργειας από το αυτοκίνητο στο δίκτυο. Εάν ο ίδιος παρακολουθεί από κοντά τις τεχνολογικές εξελίξεις, τότε θα γνωρίζει ότι ήδη κυκλοφορούν στην αγορά εξωτερικοί φορτιστές συνεχούς ρεύματος ικανοί να υποστηρίζουν την αμφίδρομη ροή της ηλεκτρικής ενέργειας. Η δυνατότητα αυτής της εφαρμογής, είχε προβλεφθεί εδώ και πολλά χρόνια από τους ειδικούς της ηλεκτροκίνησης και των συστημάτων φόρτισης. Τελευταία, όμως, έρχεται ολοένα και περισσότερο στο προσκήνιο, όσο αυξάνονται οι αριθμοί των ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Χαρακτηριστικό της αναζωπύρωσης του ενδιαφέροντος είναι και οι πρόσφατες ανακοινώσεις μεγάλου κατασκευαστή αυτοκινήτων, σύμφωνα με τις οποίες ετοιμάζεται να προσφέρει στην αγορά κατάλληλο για την εφαρμογή αυτή εξοπλισμό.
Η αμφίδρομη ροή ηλεκτρικής ενέργειας των συσσωρευτών ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου επιτρέπει την αντιστροφή της ροής της ηλεκτρικής ενέργειας η οποία μπορεί να γίνεται τώρα και προς τις δύο κατευθύνσεις. Σε αντίθεση με τη «μονής κατεύθυνσης ροή» η ηλεκτρική ενέργεια ρέει από το δίκτυο προς το αυτοκίνητο προκειμένου να φορτιστούν μόνο οι συσσωρευτές του. Αυτό γίνεται όταν κατά τη διάρκεια της φόρτισης των συσσωρευτών ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου με ηλεκτρική ενέργεια με τη μορφή εναλλασσόμενου ρεύματος (AC) που παρέχεται από το δίκτυο, μετατρέπεται σε συνεχές ρεύμα (DC) κατάλληλο για τη φόρτιση των συσσωρευτών του αυτοκινήτου. Αυτή η μετατροπή μπορεί να γίνεται είτε μέσα από μετατροπέα ο οποίος βρίσκεται μέσα στο ίδιο το αυτοκίνητο είτε από εξωτερικό μετατροπέα. Η πρώτη λύση που αξιοποιεί τον επί του οχήματος μετατροπέα επιτρέπει φορτίσεις με σχετικά αργούς ρυθμούς, σε αντίθεση με την εξωτερική μονάδα φόρτισης που δίνει ταχύτατες φορτίσεις.
Εάν ο κάτοχος ηλεκτρικού αυτοκινήτου θελήσει την αποθηκευμένη ενέργεια στις μπαταρίες να την ανατροφοδοτήσει στο δίκτυο ή σε κάποια συσκευή του σπιτιού θα πρέπει να μετατρέψει τη μορφή της ηλεκτρικής ενέργειας των συσσωρευτών από το συνεχές ρεύματος (DC) σε εναλλασσόμενο ρεύματος (AC). Αυτή η μετατροπή δεν μπορεί να γίνει στο αυτοκίνητο. Έτσι θα χρειαστεί έναν εξωτερικό φορτιστή ο οποίος να έχει έτσι σχεδιασθεί και κατασκευαστεί ώστε να δέχεται και την αντίστροφη ροή της ηλεκτρικής ενέργειας. Με αυτόν τον τρόπο θα μπορεί κάποιος να αξιοποιεί το ηλεκτρικό του αυτοκίνητο σαν εφεδρική πηγή ηλεκτροδότησης, ειδικά στις περιοχές που αντιμετωπίζουν προβλήματα ηλεκτροδότησης ή στα σπίτια που η ηλεκτροδότηση γίνεται από φωτοβολταϊκά στοιχεία ή μικρές ανεμογεννήτριες.
Όλοι οι ιδιοκτήτες ηλεκτρικού αυτοκινήτου και εξωτερικής μονάδας φόρτισης με συνεχές ρεύμα (DC) αμφίδρομης ροής μπορούν να κερδίζουν χρήματα πουλώντας ηλεκτρική ενέργεια στο δίκτυο. Μπορούν για παράδειγμα να φορτίζουν το αυτοκίνητο όταν η ενέργεια είναι φθηνή (νυκτερινό ρεύμα) και να την δίνουν όταν η ζήτηση είναι μεγάλη κατά την διάρκεια της ημέρας, κερδίζοντας τη διαφορά. Κάποιες έρευνες που έχουν γίνει σε αυτή την περίπτωση το κέρδος μπορεί να αγγίξει ακόμη και τα 50 ευρώ τον μήνα.
Η αγορά ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου αποτελεί μια προσπάθεια περιορισμού των δαπανών κίνησης σε σύγκριση με ένα συμβατικό αυτοκίνητο που χρειάζεται υγρά καύσιμα που κατά βάση είναι ακριβότερα από την αγορά ηλεκτρικής ενέργειας. Πρόσφατες εκτιμήσεις που έγιναν στον Καναδά καταλήγουν ότι στον κύκλο ζωής ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου αυτή η εξοικονόμηση δαπανών μπορεί να φτάσει ακόμη και τα 5.000 ευρώ. Χωρίς να παραγνωρίζουμε τα οφέλη που έχει ο κάτοχος ως προς την ελευθερία μετακίνησης στο κέντρο των πόλεων, το πάρκινγκ και τις επιδοτήσεις των κυβερνήσεων, ενώ σε καμιά περίπτωση δεν θα πρέπει να παραγνωρίζουμε ότι συμβάλλουμε σε μέγιστο βαθμό την μείωση των ρύπων.
Η αμφίδρομη φόρτιση προσφέρει ακόμα και το πλεονέκτημα της ενεργειακής αυτονόμησης. Εάν για παράδειγμα υπάρχουν φωτοβολταϊκά στοιχεία στην οροφή μιας κατοικίας τα οποία ικανοποιούν τις ανάγκες της σε ενέργεια κατά τη διάρκεια της ημέρας, χωρίς να εξαντλούν τη δυναμικότητά τους, τότε το πλεόνασμα μπορεί να χρησιμοποιείται για τη φόρτιση του ηλεκτρικού αυτοκινήτου το οποίο αργότερα θα μπορεί να ηλεκτροδοτήσει το σπίτι, μεγιστοποιώντας ακόμη περισσότερο το κέρδος.
Η αμφίδρομη ροή ηλεκτρικής ενέργειας φόρτισης του ηλεκτρικού αυτοκινήτου φαίνεται ως κάτι πολύ μακρινό. Όμως δεν είναι έτσι, καθώς οι εξελίξεις της ηλεκτροκίνησης είναι ταχύτατες. Οι ιδιοκτήτες ηλεκτρικών αυτοκινήτων οι οποίοι εγκαθιστούν από τώρα επίτοιχους φορτιστές συνεχούς ρεύματος (DC) για γρήγορη φόρτιση των μεγάλης χωρητικότητας συσσωρευτών της τελευταίας γενιάς αυτών των αυτοκινήτων καλό θα είναι να μελετήσουν από τώρα το ενδεχόμενο να αγοράσουν μια τέτοια συσκευή φόρτισης με δυνατότητες αμφίδρομης ροής της ηλεκτρικής ενέργειας, καθώς το επιπλέον κόστος θα το κάνουν απόσβεση μέσα σε ελάχιστους μήνες.
ΑΜΠΕ
ΑΥΤΟ ΗΤΑΝ, ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ ΓΙΑ ΑΡΚΕΤΟ ΚΑΙΡΟ ΑΚΟΜΗ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ, ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΑΥΤΟΝ ΠΑΣΧΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΜΕΤΑΞΥ ΣΗΜΕΙΩΝ. ΠΡΕΠΕΙ ΠΡΩΤΑ ΝΑ ΑΝΑΠΤΥΧΘΕΙ ΑΡΚΕΤΑ Η ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΑΠΟΚΑΛΟΥΜΕΝΩΝ ΥΠΕΡΑΓΩΓΩΝ, (ΔΛΔ ΚΟΙΝΩΣ "ΚΑΛΩΔΙΩΝ-ΣΥΡΜΑΤΩΝ" ΜΕ ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΗ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ, ΜΕΤΑΞΥ ΑΛΛΩΝ ΠΑΡΑΜΕΤΡΩΝ).
[ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΦΟΡΤΙΖΕΙ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΟΥ ΜΕ ΝΥΧΤΕΡΙΝΟ ΤΙΜΟΛΟΓΙΟ, ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΝΑ ΑΠΟΔΩΣΕΙ ΠΙΣΩ ΣΤΟ ΚΥΚΛΩΜΑ ΤΗΝ ΑΠΟΘΗΚΕΥΜΕΝΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΜΕ ΤΟ ΚΑΝΟΝΙΚΟ ΤΙΜΟΛΟΓΙΟ, ΠΑΛΙ ΜΕΣΑ ΘΑ ΜΠΕΙ. ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΟΦΕΛΟΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΘΕΙ ΜΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ, ΚΑΙ ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΣΟΒΑΡΑ ΝΑ ΓΡΑΦΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΑΚΙΝΟΥΝΤΑΙ ΤΕΤΟΙΕΣ ΑΣΤΕΙΟΤΗΤΕΣ]
Ο κάτοχος ενός σύγχρονου ηλεκτρικού αυτοκινήτου, εκτός των γνωστών πλεονεκτημάτων της ηλεκτροκίνησης, μπορεί να εκμεταλλευτεί σε μεγάλο βαθμό την αμφίδρομη ροή ενέργειας, δηλαδή την παροχή ηλεκτρικής ενέργειας από το αυτοκίνητο στο δίκτυο. Εάν ο ίδιος παρακολουθεί από κοντά τις τεχνολογικές εξελίξεις, τότε θα γνωρίζει ότι ήδη κυκλοφορούν στην αγορά εξωτερικοί φορτιστές συνεχούς ρεύματος ικανοί να υποστηρίζουν την αμφίδρομη ροή της ηλεκτρικής ενέργειας. Η δυνατότητα αυτής της εφαρμογής, είχε προβλεφθεί εδώ και πολλά χρόνια από τους ειδικούς της ηλεκτροκίνησης και των συστημάτων φόρτισης. Τελευταία, όμως, έρχεται ολοένα και περισσότερο στο προσκήνιο, όσο αυξάνονται οι αριθμοί των ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Χαρακτηριστικό της αναζωπύρωσης του ενδιαφέροντος είναι και οι πρόσφατες ανακοινώσεις μεγάλου κατασκευαστή αυτοκινήτων, σύμφωνα με τις οποίες ετοιμάζεται να προσφέρει στην αγορά κατάλληλο για την εφαρμογή αυτή εξοπλισμό.
Η αμφίδρομη ροή ηλεκτρικής ενέργειας των συσσωρευτών ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου επιτρέπει την αντιστροφή της ροής της ηλεκτρικής ενέργειας η οποία μπορεί να γίνεται τώρα και προς τις δύο κατευθύνσεις. Σε αντίθεση με τη «μονής κατεύθυνσης ροή» η ηλεκτρική ενέργεια ρέει από το δίκτυο προς το αυτοκίνητο προκειμένου να φορτιστούν μόνο οι συσσωρευτές του. Αυτό γίνεται όταν κατά τη διάρκεια της φόρτισης των συσσωρευτών ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου με ηλεκτρική ενέργεια με τη μορφή εναλλασσόμενου ρεύματος (AC) που παρέχεται από το δίκτυο, μετατρέπεται σε συνεχές ρεύμα (DC) κατάλληλο για τη φόρτιση των συσσωρευτών του αυτοκινήτου. Αυτή η μετατροπή μπορεί να γίνεται είτε μέσα από μετατροπέα ο οποίος βρίσκεται μέσα στο ίδιο το αυτοκίνητο είτε από εξωτερικό μετατροπέα. Η πρώτη λύση που αξιοποιεί τον επί του οχήματος μετατροπέα επιτρέπει φορτίσεις με σχετικά αργούς ρυθμούς, σε αντίθεση με την εξωτερική μονάδα φόρτισης που δίνει ταχύτατες φορτίσεις.
Εάν ο κάτοχος ηλεκτρικού αυτοκινήτου θελήσει την αποθηκευμένη ενέργεια στις μπαταρίες να την ανατροφοδοτήσει στο δίκτυο ή σε κάποια συσκευή του σπιτιού θα πρέπει να μετατρέψει τη μορφή της ηλεκτρικής ενέργειας των συσσωρευτών από το συνεχές ρεύματος (DC) σε εναλλασσόμενο ρεύματος (AC). Αυτή η μετατροπή δεν μπορεί να γίνει στο αυτοκίνητο. Έτσι θα χρειαστεί έναν εξωτερικό φορτιστή ο οποίος να έχει έτσι σχεδιασθεί και κατασκευαστεί ώστε να δέχεται και την αντίστροφη ροή της ηλεκτρικής ενέργειας. Με αυτόν τον τρόπο θα μπορεί κάποιος να αξιοποιεί το ηλεκτρικό του αυτοκίνητο σαν εφεδρική πηγή ηλεκτροδότησης, ειδικά στις περιοχές που αντιμετωπίζουν προβλήματα ηλεκτροδότησης ή στα σπίτια που η ηλεκτροδότηση γίνεται από φωτοβολταϊκά στοιχεία ή μικρές ανεμογεννήτριες.
Όλοι οι ιδιοκτήτες ηλεκτρικού αυτοκινήτου και εξωτερικής μονάδας φόρτισης με συνεχές ρεύμα (DC) αμφίδρομης ροής μπορούν να κερδίζουν χρήματα πουλώντας ηλεκτρική ενέργεια στο δίκτυο. Μπορούν για παράδειγμα να φορτίζουν το αυτοκίνητο όταν η ενέργεια είναι φθηνή (νυκτερινό ρεύμα) και να την δίνουν όταν η ζήτηση είναι μεγάλη κατά την διάρκεια της ημέρας, κερδίζοντας τη διαφορά. Κάποιες έρευνες που έχουν γίνει σε αυτή την περίπτωση το κέρδος μπορεί να αγγίξει ακόμη και τα 50 ευρώ τον μήνα.
Η αγορά ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου αποτελεί μια προσπάθεια περιορισμού των δαπανών κίνησης σε σύγκριση με ένα συμβατικό αυτοκίνητο που χρειάζεται υγρά καύσιμα που κατά βάση είναι ακριβότερα από την αγορά ηλεκτρικής ενέργειας. Πρόσφατες εκτιμήσεις που έγιναν στον Καναδά καταλήγουν ότι στον κύκλο ζωής ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου αυτή η εξοικονόμηση δαπανών μπορεί να φτάσει ακόμη και τα 5.000 ευρώ. Χωρίς να παραγνωρίζουμε τα οφέλη που έχει ο κάτοχος ως προς την ελευθερία μετακίνησης στο κέντρο των πόλεων, το πάρκινγκ και τις επιδοτήσεις των κυβερνήσεων, ενώ σε καμιά περίπτωση δεν θα πρέπει να παραγνωρίζουμε ότι συμβάλλουμε σε μέγιστο βαθμό την μείωση των ρύπων.
Η αμφίδρομη φόρτιση προσφέρει ακόμα και το πλεονέκτημα της ενεργειακής αυτονόμησης. Εάν για παράδειγμα υπάρχουν φωτοβολταϊκά στοιχεία στην οροφή μιας κατοικίας τα οποία ικανοποιούν τις ανάγκες της σε ενέργεια κατά τη διάρκεια της ημέρας, χωρίς να εξαντλούν τη δυναμικότητά τους, τότε το πλεόνασμα μπορεί να χρησιμοποιείται για τη φόρτιση του ηλεκτρικού αυτοκινήτου το οποίο αργότερα θα μπορεί να ηλεκτροδοτήσει το σπίτι, μεγιστοποιώντας ακόμη περισσότερο το κέρδος.
Η αμφίδρομη ροή ηλεκτρικής ενέργειας φόρτισης του ηλεκτρικού αυτοκινήτου φαίνεται ως κάτι πολύ μακρινό. Όμως δεν είναι έτσι, καθώς οι εξελίξεις της ηλεκτροκίνησης είναι ταχύτατες. Οι ιδιοκτήτες ηλεκτρικών αυτοκινήτων οι οποίοι εγκαθιστούν από τώρα επίτοιχους φορτιστές συνεχούς ρεύματος (DC) για γρήγορη φόρτιση των μεγάλης χωρητικότητας συσσωρευτών της τελευταίας γενιάς αυτών των αυτοκινήτων καλό θα είναι να μελετήσουν από τώρα το ενδεχόμενο να αγοράσουν μια τέτοια συσκευή φόρτισης με δυνατότητες αμφίδρομης ροής της ηλεκτρικής ενέργειας, καθώς το επιπλέον κόστος θα το κάνουν απόσβεση μέσα σε ελάχιστους μήνες.
ΑΜΠΕ
ΜΕ ΤΙΣ ΜΕΤΑΤΡΟΠΕΣ ΕΠΙΣΗΣ ΧΑΝΕΙΣ ΕΝΑ ΚΑΛΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΕΠΙ ΤΟΙΣ ΕΚΑΤΟ, ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΜΕΤΑΤΡΕΠΕΤΑΙ ΣΕ ΘΕΡΜΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ(ΠΗΝΙΑ ΠΕΡΙΕΛΙΞΕΩΝ).
ReplyDelete-ΔΗΜΗΤΡΑ-